Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Εγώ δεν μεγάλωσα με γαλλικά και πιάνο!


Η δική μου άποψη βεβαίως και δεν αφορά κανέναν,
αλλά θα την εκφράσω!

Εγώ που λέτε δεν μεγάλωσα με γαλλικά και πιάνο.
Παιδί Ελλήνων μεταναστών στην Αμερική 
πάσχιζα και ακόμα πασχίζω απλά να εξελίσσομαι.
Διάβαζα στο σχολείο με αληθινή αγάπη για τη μάθηση
Διάβαζα μετά το σχολείο για να ενημερώνομαι,
προσπαθώντας να πηγαίνω το μυαλό και τη ψυχή μου λίγο πιο πέρα.

Εγώ δεν μεγάλωσα με γαλλικά και πιάνο.
Τότε, στα χρόνια τα δικά μου η ξένη γλώσσα μόλις είχε μπει στο γυμνάσιο 
και ήταν μόνο μία.
Αγγλικά είχε το πρόγραμμα σπουδών μου, αγγλικά με έγραψε
φροντιστήριο η μαμά.
Δεν το φέρω βαρέως, ούτε ντρέπομαι.
*
Τις τελευταίες μέρες το θέμα που παίζει παντού
είναι κυρίως ένα: Je suis Charlie.
Ενημερώθηκα, φρίκαρα, καταδίκασα.

Πριν μια βδομάδα, αγνοούσα την ύπαρξη του περιοδικού
καθώς και τη θεματολογία του φυσικά.
Αναγκάστηκα που λέτε να μπω στο μεταφραστή της google
για να μάθω τι σημαίνει το σύνθημα (Je suis Charlie).

Ξαφνικά άρχισα να νιώθω το λιγότερο χαζή!
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλοι ασχολούνταν με το θέμα αυτό!
Όλοι χρησιμοποιούσαν ΤΟ σύνθημα,
όλοι μιλούσαν για την ελευθερία του λόγου και του τύπου.

Φυσικά και είμαι υπέρ της ελευθερίας του λόγου!
Καταδικάζω τη βία και το φανατισμό,
απ΄όπου κι αν προέρχεται.

Για μένα όμως βία είναι και η εξύβριση
της Πίστης και της θρησκείας των ανθρώπων.

Για μένα βία είναι και η υποκρισία
των ηγετών που διαδήλωσαν χτες στο Παρίσι.
Ηγέτες που έχουν κάνει ήδη αρκετά εγκλήματα κατά της
ελευθερίας της έκφρασης και του τύπου στη χώρα τους!
Ηγέτες που πουλούν τα όπλα με τα οποία εκτελούν 
τους αθώους έπειτα οι φανατικοί μουσουλμάνοι.

Για μένα βία 
είναι κάθε πράξη και λόγος που προσβάλλει 
και θίγει άτομα και ομάδες!

Για μένα βία είναι και όλα όσα ζούμε.
Βία είναι η φτώχεια.
Βία είναι ο αναλφαβητισμός.
Βία είναι ο φόβος.
Βία είναι οι θανατηφόρες επιδημίες,
η έλλειψη πόσιμου νερού.
Η εξαθλίωση.

Πότε θα δούμε μια γενικευμένη διαδήλωση εκατομμυρίων για όλα αυτά;

Εγώ δεν μεγάλωσα με γαλλικά και πιάνο.
Μεγάλωσα όμως πιστεύοντας στη δύναμη της  Αγάπης και
στον σεβασμό της προσωπικότητας και των πιστεύω 
του συνανθρώπου μου.

Δεν θα κοροϊδέψω
και δεν θα προσβάλλω 
αν υποπτευτώ ότι αυτό πληγώνει εσκεμμένα τον άλλον.
Αλλά αυτή είναι η  δική μου άποψη βεβαίως και δεν αφορά κανέναν.

Καλή σας μέρα
Καλή εβδομάδα
@
_______________________________________

Μην ξεχνάτε το 6ο Συμπόσιο Ποίησης ξεκίνησε και περιμένει 
τις συμμετοχές σας, στο μέιλ μου
με ένα θέμα που εύχομαι να σας ξεκλειδώσει και να μεγαλουργήσετε !

80 σχόλια:

  1. Aριστεα μου καλημερα και καλη εβδομαδα!
    Διαβασα προσεκτικα οσα διαβασες και συμφωνω μαζι σου στα οσα συμπεριλαμβανεις στην εννοια της βιας. Το ιδιο νοιωθω και εγω. Ποτε μα ποτε δεν εχω θιξει τα πιστευω του αλλου και οχι μονο σε θεμα θρησκειας, γενικοτερα μιλαω. Ομως ο φανατισμος παντα οδηγει σε ακρα... και γινονται οσα κατα καιρους γινονται. Μακαρι οι φανατικοι, σε οποιοδηποτε τομεα να καταλαβουν πως οτι πιστευω το υπερασπιζομαι αλλα σεβομενος-σεβομενοι και τα πιστευω του αλλου. Ειναι τοσο ευκολο να εχουμε ειρηνη στον κοσμο και μερικοι το κανουν τοσο δυσκολο και ακατορθωτο. Ειναι τοσο λυπηρο αυτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγος σεβασμός ! Λίγο να σκεφτόμαστε ότι ναι πρέπει μόνοι να βάζουμε όρια!
      Κική μου, σε ευχαριστώ για την κατάθεση της άποψης σου!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
    2. Σεβασμός και αυτοσεβασμός,γλυκιά μου!Αν δε μέναμε στις λέξεις και το κάναμε πράξη -το αυτονόητο,αλλά τελοσπαντων-ολα θα ήταν καλύτερα.Σίγουρα τουλάχιστον θα υπήρχε λιγότερη υποκρισία σε όλους. τους τομείς. Κατά τα άλλα με κάλυψες απολύτως κι ας μεγάλωσα με γαλλικά και πιάνο

      Διαγραφή
    3. Έτσι Ζωρζέτ μου! Ακριβώς!
      Φιλιά:))))

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Προσυπογράφω και συμφωνώ με τις απόψεις σου
    Το κύριο θέμα είναι ποιος εκτρέφει το θηρίο και ποιος
    εκκολάπτει το αυγό του φιδιού όλα τ' άλλα είναι υποκρισία
    κι εμπαιγμός
    Ας κρίνουμε πρώτα τα στάτους και μετά ας αναλύσουμε κι ας
    καταδικάσουμε...μην πριονίζουμε την αλήθεια κατά πως μας συμφαίρει

    Να είσαι καλά πολλά φιλάκια ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Το ίδιο θέμα πιάσαμε, Αριστέα.
    Συμφωνούμε σχεδόν σε όλα.
    Απέραντη υποκρισία από πολλούς που ντύθηκαν σήμερα "Charlie".
    Την ίδια ώρα που οι ίδιοι διατυμπανίζουν τις κοινωνικά ή φυλετικά ρατσιστικές αντιλήψεις τους.
    Δευτερα-Τετάρτη-Παρασκευή ντύνονται θεματοφύλακες της "Άριας" φυλής τους και Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο ντύνονται υπερασπιστές της δημοκρατίας και της ελευθερίας.
    Ανάλογα με το τί ζητάει η επικαιρότητα και τα κανάλια.

    Έχω μια ένσταση μονάχα στο θέμα της εξύβρισης.
    Ενώ συμφωνώ ότι η εξύβριση είναι βία, ταυτόχρονα πιστεύω ότι η σάτιρα δεν αποτελεί εξύβριση.
    Αόμη κι αποτυχημένη να είναι καμιά φορά ή ακραία, και πάλι δεν αποτελεί εξύβριση.
    Είναι όπως ένα χοντροκομμένο αστείο. Που μπορεί να μη γέλασες, αλλά δεν είχε σκοπό να προσβάλει.

    Προσωπικά, αν και δεν πιστεύω, ενοχλούμαι όταν ακούω βλαστήμιες.
    Αλλά όταν πρόκειται για κάποιο ευφυολόγημα σχετικά με θρησκείες που περιλαμβάνει ίσως και "κακές λέξεις", τότε δε με ενοχλεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Κυριακή δεν μου είπες; Ή είναι free style ; ☺
      Αρχηγέ χαίρομαι που συμφωνούμε στο σχεδόν όλο αλλά δεν πειράζει για εκείνο το κομμάτι διαφωνίας μας. Το έχουμε αναλύσει εξάλλου και σε δική σου ανάρτηση αν θυμάσαι για τη σάτιρα και τα όρια της.

      Πρόσεξε να δεις:
      ►είμαι υπέρ της σάτιρας
      ►είμαι υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης
      ►με ενοχλούν τα χοντροκομμένα αστεία
      ►είμαι κατά της λογοκρισίας

      Και τώρα θα μου πεις...πώς ελέγχεται; Εκεί έρχεται η χαζομάρα μου που λέει ε π α φ ί ε τ α ι στον ακθένα μας να βάζει τα όρια του και να καταλαβαίνει που πρέπει να σταματήσει!

      Αν έρθω και σου βρίσω τη μανούλα σου θα το ανεχτείς γιατί έχω ελευθερία έκφρασης;

      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
    2. "Η σατιρική εφημερίδα παρά τα θύματα που μετρά και την προσπάθεια "δολοφονίας" της ελευθερίας της έκφρασης από τους τρομοκράτες έχει υποσχεθεί να μην ξεπουλήσει τα δικαιώματά τα οποία συμπεριλαμβάνουν "και το δικαίωμα στη βλασφημία".

      Σημερινό άρθρο και λόγια των εναπομείναντων συντελεστών του σατιρικού περιοδικού.
      Σε αυτό έχω ένσταση εγώ Μαζ: ποιος δίνει το δικαίωμα στη βλασφημία;

      http://news247.gr/eidiseis/kosmos/news/je-suis-charlie-o-mwameth-dakryse-sto-prwto-ekswfyllo-meta-thn-tragwdia.3243872.html

      Διαγραφή
    3. Την Κυριακή έχουν ρεπό.
      Πάνε σε βαφτίσια!

      Όσο για τη βλασφημία, έχω να πω ότι είναι μια έννοια πολύ φλου.
      Δηλαδή, αν θυμάμαι καλά, οι Μουσουλμάνοι θεωρούν βλασφημία οποιαδήποτε αναφορά/απεικόνιση του Μωάμεθ.
      Επομένως καθίσταται κάποιος βλάσφημος αυτομάτως με το που δημοσιεύει ένα σκίτσο με αυτόν, ανεξαρτήτως του περιεχομένου του σκίτσου.
      Είναι σωστό και λογικό να απαγορευτεί παγκοσμίως η σκιτσογράφιση του Μωάμεθ;
      Διότι η θρησκεία, εκτός από προσωπική υπόθεση, είναι και κοινωνικό φαινόμενο.
      Και, ως κοινωνικο φαινόμενο, σατιρίζεται.
      Αρα είναι ανελέυθερο το να απαιτούμε από τους σκιτσογράφους να μην ξνααναπαραστήσουν π.χ. τον Μωάμεθ.

      Τυπικώς θεωρείται βλασφημία και η απεικόνιση του χριστιανικού Θεού (του Πατέρα, όχι του Υιού) και κάποιους αιώνες πίσω, ένα σκίτσο με αυτόν, θα θεωρούνταν βλασφημία.
      Σήμερα ευτυχώς η δυτική κοινωνία έχει προοδεύσει αρκετά και φυσικά ανέχεται τα σκίτσα και τη σάτιρα, ακόμη και με σκίτσα με το Θεό.

      Επομένως, γιατί, ενώ προοδεύουμε, να κάτσουμε να ακολουθούμε κάποιες αδιανόητες ιδεοληψίες και θρησκοληψίες κάποιων ακραίων Μουσουλμάνων;
      Είδαμε και πάθαμε να περάσουμε ως Δύση το δικό μας Μεσαίωνα.
      Τώρα που τον περάσαμε, να κάτσουμε να ξανασυμμετάσχουμε σε άλλον έναν Μεσαίωνα, αυτόν των ακραίων Μουσουλμάνων;
      Αυτή είναι η ένστασή μου.

      Αυτό το σκίτσο π.χ., τυπικώς θεωρείται βλασφημία.
      https://periklis12.files.wordpress.com/2012/11/2012-6-noe-samaras-theos-2.jpg
      Αλλά στις χώρες μας θεωρείτια ανεκτό.
      Ένα αντίστοιχο με τον Αλλάχ, γιατί να μην είναι;

      (συγνώμη,πάλι με έπιασε λογοδιάρροια...)

      Διαγραφή
    4. Κατανοώ ότι η βλασφημία είναι μια έννοια πολύ φλου, όπως λες! Επειδή αναφέρθηκες στον Μωάμεθ, όλοι γνωρίζουμε ότι η απεικόνιση του θεωρείται βλασφημία για τους μουσουλμάνους! Γιατί να μην το σεβαστούμε;
      Η σάτιρα για μένα έχει σκοπό να ενοχλήσει τόσο όσο! Και κυρίως είναι εργαλείο ! Για να ελέγχει , να στριμώχνει καταστάσεις. Συμφωνούμε ως εδώ; Είναι δυνατόν να αλλάξουν τα σκουριασμένα μυαλά των φανατικών μουσουλμάνων;
      Όσο θα ήταν στα όρια της πατρίδας τους δεν θα ασχολούμασταν μαζί τους. Αλλά ποιοι τους έκαναν να βγουν έξω μαινόμενοι; Και κραδαίνοντας όπλα δυικής τεχνολογίας!
      Φαύλος κύκλος!

      Και δυο καρκίνου να σου πω ή να σου θυμίσω ή που θα συμφωνούν απόλυτα μέχρι αηδίας όμως, ή που θα κοντράρονται έστω και για ένα θέμα ώσπου να πεθάνουν!
      Αγύριστα κεφάλια! Απαπα ! Λυπάμαι τους άλλους όταν με κοντράρουν σε ένα θέμα! Πρέπει να λιώσουν για να με πείσουν! ☺

      Διαγραφή
    5. Ναι, ναι κι εγώ το 'χω αυτό!
      Η συζήτηση πρέπει πάντα να τελειώνει με την παραδοχή (Απ' τον άλλον) "Έντάξει, έχεις δίκιο"!
      Αλλιώς είμαι ικανός να επιχειρηματολογώ μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία!

      Άσε που υποψίαζομαι πως μερικοί (και μερικές) μου λένε πολλές φορές "έχεις δίκιο", έτσι απλά για να με ξεφορτωθούν και να μην υποστούν το μαρτύριο της ατέλειωτης επιχειρηματολογίας μου...!
      Μπααα, όχι! Αποκλείεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο!
      χαχα

      Α ρε ζωδιάρα!

      Διαγραφή
    6. Μαζ! Έχεις δίκιο!
      Γλίτωσα;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      ☺☺☺

      Διαγραφή
  4. Αριστάκι μου δεν θα πω τίποτα άλλο, προσυπογράφω το κείμενό σου δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα, συμφωνώ απόλυτα!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πορεια των υποκριτων

    Πρωτα τους βομβαρδίζουμε, (για τη σωτηρια τους)
    Υστερα τους σατυρίζουμε (περιγελωντας την πιστη τους)
    Στη συνεχεια τους οπλιζουμε (για να τους χρησιμοποιησουμε)
    Στο τελος τους εκτελουμε για να μην αποκαλύψουν ποιοι τους χρηματοδοτούνε

    Σημερα οι «ευρωπαίοι ηγετες» μετα την τραγωδια στο Παρισι κανουν πορεια ενοτητας για την "υπερασπιση" της "δημοκρατιας" και της "ελευθερίας" που τοσο αγαπουν
    Αυριο θα μας φτιαξουν μερικα ωραια αντι-τρομοκρατικα νομοσχεδια η καλύτερα ένα στρατιωτικο νομο για να αισθάνονται πιο ασφαλείς οι φοβισμένοι πολιτες τους

    ΥΓ.
    Εκεινοι που δημιουργησαν και χρηματοδοτησαν την ISIS τωρα εμφανιζονται εναντια στην καταπολέμηση της τρομοκρατίας

    (το κειμενο το ειχα γραψει εχθες με την φωτογραφια των ηγετων απο την πορεια στο Παρισι το ανεβασα και στη συνεχεια το κατεβασα. Δεν ηθελα να βρωμισω το μπλογκ μου με την φωτογραφια του)

    ________________
    ΥΓ.2
    Συμφωνω απολυτα με την αναρτηση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι, σχολιάζω εδώ, διότι ταυτίζομαι απόλυτα με όσα λέει ο Velvet και ειδικά με τις τέσσερις πρώτες γραμμές!
      Συνυπογράφω και όλα τα λεγόμενά σου σε τούτη την ανάρτηση!
      Μιλάς μέσα από την καρδιά αλλά με πολύ καθαρό νου!!!
      Η βία έχει πολλά πρόσωπα, κάποια είναι καλά καλυμμένα, κάποια άλλα αθέατα... είναι όμως βία!
      Η σάτιρα δεν είναι βία, όμως για να μην ληφθεί ως βία θα πρέπει να μην επαναλαμβάνεται σε μεγάλο βαθμό, γιατί τότε διαφαίνεται μια εμπάθεια ή δόλος, ακόμα θα πρέπει να απευθύνεται σε πολύ "ανοιχτά" μυαλά.

      Μεγάλωσα με Γαλλικά και χωρίς πιάνο.. χεχε!
      Πολλοί μεγάλωσαν με ένα σωρό γλώσσες και πιάνο κι όλα τα καλά, όμως δεν έμαθαν ποτέ να είναι άνθρωποι!


      Διαγραφή
    2. @V Έπρεπε κι εσύ να ανεβάσεις τη θέση σου. Είδες κι εγώ δεν αμαύρωσα τη σελίδα μου με τη φωτογραφία τους!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε :)))

      @Γλαύκη μου, χαίρομαι που οι απόψεις μας συυνέπεσαν τόσο απόλυτα!
      Μου αρέσει που έβαλες στο τραπέζι την εμπάθεια και το δόλο!

      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου και στους δύο! :)))

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, ξέρεις τι σκέφτομαι αυτές τις μέρες αλλά δεν το έγραψα ακόμα γιατί είναι και οι νεκροί και έχουμε και άλλα εδώ στην Ελλάδα. Δεν καταλαβαίνω να κοροΪδεύεις - ή σατυρίζεις έστω - τη θρησκεία των πιο τελευταίων της χώρας σου αλλά και του κόσμου. Θέλω να πω οι μουσουλμάνοι παγκόσμια είναι γενικά φτωχοί, ζουν σε χώρες με πολέμους ή μέσα στη Γαλλία που είναι μια αποικιοκρατική δύναμη παραδοσιακά -Αλγερία και αλλού- δεν ανήκουν κατά κανόνα στις πλούσιες τάξεις. Αυτός ο συνδυασμός, δηλαδή και αποκλεισμός και φτώχια και να κοροίδεύουν τη θρησκεία σου, δεν είναι και ότι καλύτερο. Φυσικά προσωπικά δεν μου γουστάρει ούτε κατά διάνοια η μουσουλμανική κουλτούρα, έχω μεγαλώσει με το αγαπάτε αλλήλους και τον Καλό Σαμαρείτη και ας μην είμαι πιστή, ούτε πάω σε εκκλησίες.

    Να μην κουράζω, όλο αυτό είναι κάπως και εγώ είμαι σκεφτική, άσε και όσα γράφεις κι εσύ για τους ηγέτες τους εμπόρους όπλων που πήγανε δήθεν και στην πορεία στο Παρίσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερασία κι εγώ πιστεύω αλλά χωρίς να είμαι τυπολατρική. Για μένα η πίστη είναι εσωτερικό θέμα. Δεν θα κοροϊδέψω ;omvw την πίστη κανενός. Πόσο μάλλον όταν είναι ένας άλλος λαός με άλλες συνήθειες και κουλτούρα.
      Συμφωνώ με το σχόλιο σου: Και ειδικά για τη Γαλλία που όπως λες υπήρξε αποιοκρατική δύναμη ( εξ ου και τόσοι μαύροι πολίτες της) τους οποίους τους έχει περιθωριοποιημένους... Εκκολάπτει την αντίδραση μέσα στην καρδιά της πόλης!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Αριστέα μου,
    Ασφαλώς και η άποψή σου με/μας αφορά! Αλίμονο στους “εσωστρεφείς αλλαζονικούς” που κλείνουν μάτια κι αυτιά σε οτιδήποτε διαφέρει ή παρεκκλίνει της δικής τους... “αυθεντίας”!

    Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου σε ό,τι αφορά τους υποκριτές "Charlie" (και σε παραπέμπω στον -πολύ- εύστοχο Γιάννη Ιωάννου: pour la Liberté d’expression,….ρε γαμώτο !, ο οποίος τα λέει όλα... σε μία παράγραφο και μ' ένα σκίτσο!)

    Δεν μπορώ να μη συμφωνήσω μαζί σου για τη βία του φόβου, της εξαθλίωσης, του αναλφαβητισμού, της φτώχειας -κάθε σου γραμμή...

    Νοιώθω όμως και την ανάγκη να γράψω για "τα παιδιά του Charlie Hedbo"... "παιδιά" του Μάη του '68, της τσουχτερής, πικρής (συχνά κι ακραίας) σάτιρας που, στην ουσία, ποτέ δεν εξύβρισαν την (οποιαδήποτε) αγνή πίστη. Στηλίτευαν και καυτηρίαζαν το φανατισμό (θρησκευτικό, ιδεολογικό), τον άκρατο συντηρητισμό, την οπισθοδρόμηση.

    [Άλλη μια παραπομπή: Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα: Από τον Μωάμεθ στον Παστίτσιο. Πρόκειται για ωριαίο ρεπορτάζ του 2012, για το ζήτημα της λογοκρισίας. Μιλά σε αυτό και ο Charb, διευθυντής από το 2009, του Charlie Hedbo...]

    Την καλησπέρα μου και πολλά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρούλα μου!
      Φυσικά και πήγα στα link που παρέθεσες χτες. Μάλιστα κάθισα και είδα όλη την εκπομπή Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα, για τα όρια της σάτιρας και περί λογοκρισίας.
      Θα σε παραπέμψω στην απάντηση μου προς τον αγαπητό Μαζεστίξ λίγο πιο πάνω.
      Δεν υποστηρίζω επ ουδενί τη λογοκρισία. Αλίμονο !
      Τα όρια θα προτιμούσα να μας τα υπαγόρευε η Παιδεία μας, η ηθική μας.
      Ο Αριστοφάνης σατίριζε φυσικά αλλά δεν μπορούμε να τον έχουμε σαν καραμέλα για να δικαιολογούμε προσβολές και βλασφημίες.
      Το περιοδικό δεν το γνώριζα. Έψαξα πολύ αυτές τις μέρες. Δεν θα συμφωνήσω μαζί μετά από όσα είδα ότι δεν εξύβρισαν ποτέ την αγνή πίστη. Εκεί είναι και η δική μου ένσταση!

      Την καλημέρα μου και τ αφιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ μαζί σου Αριστούλα μου!!! Σε καταχάρηκα ομολογώ!!
    Φιλιά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν η Ελευθερία μεταφράζεται ως Ασυδοσία, έχουν ξεπεραστεί πια αυτές οι περιβόητες "κόκκινες γραμμές", που οι περισσότεροι από εμάς (εγώ πιστεύω πως όλοι μας, αλλά σε διαφορετικές περιπτώσεις) όχι απλά τις έχουμε πατήσει, τις έχουμε καταπατήσει θα έλεγα... Καλή εβδομάδα κοπελιά μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το ψέματα! Όλοι λίγο έως πολύ έχουμε περάσει πολλές κόκκινες γραμμές!
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου Πετρούλα μου♥

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Αριστέα που έχεις το θάρρος και εκφράζεσαι, χωρίς να φοβάσαι κανέναν και τίποτα!!
    Και έχεις δίκιο σ' αυτά που λες αλλά ποιος να ξεσηκθεί?!
    Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  11. Αυτά που γράφεις είναι η βία που μαε σκοτώνει λίγο-λιγο, μας αποδυναμώνει, μας ρουφά την έμπνυση και τη δημιουργικότητα, αλλά χρειαζόμαστε κάτι κραυγαλέο για να διαδηλώσουμε. Και μέχρι εκεί, γιατί θα γυρίσουμε σπίτι να ασκήσουμε καθε μορφή βίας....
    Πολλά-πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ φοβάμαι Αλεξάνδρα μου ότι όλα ξεχνιούνται πολύ γρήγορα! :(((
      Και περιμένουμε το επόμενο μεγάλο θέμα να εκτονώσουμε λίγο τη φρίκη μας και να επιστρέψουμε στα δικά μας!
      Φιλιά πολλά και ζεστά!

      Διαγραφή
  12. Je suis Aristaki, λοιπόν !!! Γιατί κι εγώ αυτά ακριβώς πιστεύω ! Και κρατάω επίτηδες το στόμα μου κλειστό αυτές τις μέρες και κοντεύω να σκάσω !!!

    Φιλιά κατάμουτρα και Καλή Χρονιά ! Σε πείσμα όλων όσων την μαγαρίζουν από τις πρώτες κιόλας μέρες της !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι αν άνοιγες το στόμα σου Αγγελική μου! Αν και κάποια στιγμή σε περιμένω να τα πεις΄έξω από τα δόντια για όλα και να ξεσπάσεις!
      Καλή χρονιά μάτια μου!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  13. Άντε μπράβο κορίτσι μου πέστα .Γιατί άμα μετά από αυτά που έχω ακούσει αυτές τις ημέρες τους είδα και όλους αγκαζέ στην διαδήλωση σαν λυπημένες χήρες μου ήρθε να τραβάω τα μαλλιά μου από την υποκρισία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Όντως! Σαν λυπημένες χήρες!!!
      Την καλημέρα μου Κατερίνα μου ♥

      Διαγραφή
  14. Συμφωνώ απόλυτα Αριστέα μου και μπράβο για την ανάρτηση!!!
    Πολλά φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γεωργία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και το σχόλιο !
      τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  15. Ό,τι ακριβώς είχα στη σκέψη μου, το έγραψες απόψε. Έντιμα, ειλικρινά και με το χέρι στην καρδιά.
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ασφαλώς και είναι αναγκαία τα όρια στη σάτιρα, όπως και η ευπρέπεια. Και βέβαια, αν ο σατιριζόμενος έχει κάποιο επίπεδο, θα μπορέσει να κατανοήσει την ευπρεπή ειρωνεία.

    Για τους ηγέτες, πράγματι περισσεύει η υποκρισία. Είναι εμφανέστατη η απουσία ενός Ηγέτη-μπροστάρη που θα ύψωνε φωνή ανθρωπισμού στον πλανήτη. Ενός Βίλυ Μπραντ ή ενός Όλαφ Πάλμε.

    Από την άλλη μεριά, το απόλυτο σκοτάδι.
    Κι έτσι, θα συμπορευτούμε με αυτούς τους (εκλεγμένους!) νάνους. Το μη χείρον…
    Ελπίδα, το πλήθος των διαδηλωτών.

    (ΥΓ. Το πιάνο, τέλος πάντων, αλλά τόσον καιρό, βρε παιδί μου, διαβάζω ένα μπλογκ χωρίς γαλλικά; Πώς να μην προσέξω…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ Φίλε Άρη! Γρι Γαλλικά δεν ξέρω το δόλιο!
      Θα μείνω στην ελπίδα: το πλήθος των διαδηλωτών! Το μόνο καλό από όλη αυτή την ιστορία!
      Την καλημέρα μου! :))

      Διαγραφή
  17. Δε θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω μαζί σου...
    Τα φιλιά μου, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να προστέσω κι΄εγώ μαζί με τους άλλους ότι πολύ σωστά εκθέτεις όλα.
    Νάσαι καλά και καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δε μου αρέσει να πιάνω τέτοια θέματα γιατί συνήθως εκνευρίζομαι απεριόριστα και ανεξέλεγκτα... Ναι, μπορεί να μην το ξέρεις, αλλά γίνομαι ανεξέλεγκτη σε τέτοιου είδους συζητήσεις, γιατί τα επιχειρήματά μου είναι ένα σωρό και μου τη δίνουν οι στενόμυαλοι και ξεροκέφαλοι. Επομένως κρατάω το στόμα μου κλειστό και βράζω από μέσα μου.
    Θα συμφωνήσω μαζί σου και δε θα αλλάξω ούτε μία λέξη! Η ελευθερία κάποτε γίνεται ασυδοσία, χάνονται τα όρια του "δικαιούμαι" στα όρια του "υποχρεούμαι" και η δημοκρατία καταντάει φασισμός με τις κατάλληλες παρεμβάσεις... Μπράβο σου γι' αυτό το κέιμενο! Απλά μπράβο! Γιατί αντιπροσώπευσες και τη δική μου γν'ωμη!
    Φιλιά πολλά! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά καρδούλα μου! Σε ευχαριστώ πολύ γι ατο σχόλιο εν μέσω εξεταστικής μάλιστα!
      (σε φαντάζομαι αναμμένη ...να βγάζεις φλόγες ! ☺)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Είμαστε ό, τι συμφέρει τον καθένα!!! Φυσικά και αυτό που έγινε ήταν απαράδεκτο, αλλά σεβασμός δεν υπήρξε από καμία από τις δύο πλευρές.
    'Ο,τι έγραψαν και οι παραπάνω θα γράψω.. μαζί σου σε κάθε λέξη!
    Φιλιά πολλά!

    *Προσπαθώ να βρω έμπνευση για το Συμπόσιο..δεν γίνεται να μην συμμετέχωωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιωτάκι μου!
      Εύχομαι να σε επισκεφτεί η μούσα! Σε καταλαβαίνω ...κι εγώ δεν έχω έμπνευση εδώ και καιρό! :(
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  21. Ούτε ήξερα τι είναι το σαρλί αλλά και τώρα που το έμαθα ποσώς με ενδιαφέρει να το αγοράσω επειδή έγινε της μόδας.
    Επειδή μερικοί .... (δεν θα τους χαρακτηρίσω επειδή είναι νεκροί) έγραψαν και σκιτσάρισαν διάφορα (με τα οποία διαφωνώ αλλά δεν έχει σημασία), δεν νομιμοποιείται ο κάθε ψυχανώμαλος μισαλλόδοξος να βουτήξει ένα κουμπούρι και να θερίζει κόσμο.
    Η προσβολή δεν ισοφαρίζεται με θάνατο.
    Διαφωνώ και με τις πράξεις των σκιτσογράφων, πολύ όμως περισσότερο με τη βία των φονταλενταλιστών, όπου γης και θρησκείας.
    Κάποιος άλλος μπορεί να θιχτεί επειδή του έβρισαν τη χώρα (π.χ. Ελλάδα που την βρίζουν όλοι και όλα τα ΜΜΕ), κάποιος άλλος τη σημαία, τους προγόνους κοκ.
    Θα πάρουμε από ένα καλάσνικοφ και θα αλληλοεξοντωνόμαστε;
    Πιστεύω ότι όποιος έχει πένα πρέπει να αυτολογοκρίνεται. Δεν σηκώνουν όλα τα θέματα πλάκα γιατί μερικοί δεν καταλαβαίνουν την "πλάκα" που πουλάς.
    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω φυσικά και "δεν νομιμοποιείται ο κάθε ψυχανώμαλος μισαλλόδοξος να βουτήξει ένα κουμπούρι και να θερίζει κόσμο."
      ΣΥΜΦΩΝΩ 100% μαζί σου!
      Και ούτε υποστήριξα ότι καλά τους έκαναν! μα με την καμία! Πώς θα μπορούσα εξάλλου!
      Και ναι συμφωνούμε απόλυτα για την αυτολογοκρισία!

      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!♥

      Διαγραφή
  22. Βλέποντας τον τίτλο σου γέλασα, γιατί η αλήθεια είναι ότι εγώ μεγάλωσα με Γαλλικά, μπαλέτο και πιάνο....!
    Ωστόσο απεχθάνομαι την βία, την οποιαδήποτε βία και συμφωνώ πως πλέον εκφράζεται με πολύ περισσότερες μορφές ή μάλλον αρκετά καμουφλαρισμένη...
    Καλό σου βράδυ Αριστέα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτσα η Ωραιοζήλη μας! Νύφη λοιπόν με πολλά προσόντα ☺ ( να γελάσουμε και λιγάκι ☺)
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου! ♥

      Διαγραφή
  23. ούτε και γω Αριστεάκι μου (απαντώ στον τίτλο)!! :) εννοείται πως συμφωνώ με τα λεγόμενά σου όσο δεν πάει!!! δεν έχω να πω κάτι παραπάνω, κάποιες φορές τα λόγια είναι περιττά...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευάκι μου για το σχόλιο !
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου♥

      Διαγραφή
  24. Δεν θα διαφωνήσω με όσα γράφεις Αριστέα !!! Η σάτυρα επιβάλλεται να έχει όρια και κυρίως όταν αφορά φανατισμένους ανθρώπους !!! Η βία από την άλλη δεν οδηγεί πουθενά , ούτε και η καμουφλαρισμένη υποκρισία !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικόλ μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  25. ΟΧΙ......! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ CHARLIE Αριστέα μου.......!!!!
    εντάξει.....η καραμέλα του εμετού αρκετά κράτησε...! έλεος......!
    και για την συγκρότηση της απάντησής μου η θέση μου εδώ Αριστέα
    http://kokkino-diktio.blogspot.gr/2015/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α1 Γιάννη μου θα επισκεφτώ τη σελίδα Σου μετά το πέρας των σχολίων!
      Την καλημέρα μου! :)))

      Διαγραφή
  26. εχεις δίκιο, κι εμένα κάτι δεν μου άρεσε στην όλη υπόθεση...
    συμφωνώ με αυτά που λες...
    και ας ξέρω πιάνο... και Γάλλικα!!.. χαχα...
    μία είναι η ουσία άλλωστε...
    τα λεμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφα και σωστά τα λόγια σου Αριστέα. Είναι γιατί είναι ¨Αβίαστα" είναι "Αθώα" είναι "Αληθινά".Όπου βία υπάρχουν κι ένοχοι και ψεύτες. Όπου βία υπάρχουν αδύναμοι υπάρχουν άνθρωποι καταδικασμένοι να εξαφανιστούν. Τι επιβιώνει μετά τη βία; Η ανομία, η δειλία, η σκλαβιά.
    Όσα προανέφερες, είναι μορφές βίας, που εμφανίζονται σε ένα πόλεμο κατά του ανθρώπου από τον άνθρωπο. Κι αυτό, γιατί η απληστία και η επικράτηση του δυνατού την γεννάει και την σκορπάει ανάμεσά μας.
    Αν καταλάβουμε όλοι μας ότι κρεβάτια μπορούμε να αγοράσουμε χιλιάδες, αλλά τον ύπνο όμως του δικαίου ποτέ, τότε ίσως να ψάξουμε να βρούμε τον άνθρωπο μέσα μας και να τον προστατέψουμε από τη βία, κάθε μορφής, με ένα και μοναδικό τρόπο...Να μην την παράγουμε.
    Είμαι Charlie, αλλά μέχρι εκεί που δεν ενοχλώ κάποιον άλλο Charlie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου τα λες Δημήτρη μου: να βρούμε τον άνθρωπο μέσα μας! Να μην κατασπαράζουμε τους άλλους! να μην παράγουμε βία!
      Η τελευταία σου φράση τα λέει όλα!
      " Η ελευθερία του ενός σταματά εκεί που αρχίζουν να θίγονται τα όρια της ελευθερίας των άλλων" (Καντ)

      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  28. Καλημερα Αριστακι! αυτη τη φορα δε θα συμφωνησω μαζι σου ακριβως...
    Βλεπεις, ναι, η βια ειναι κρυμμενη καλα μεσα σε ολα οσα περιγραφεις, αλλα βια απο βια εχει διαφορα...
    Βια ειναι και η ξυλια που δινει στον πισινο του παιδιου η μανα επειδη πηγε να περασει μονο του το δρομο, βια ειναι και το ξυλο μεχρι θανατου ενος αρρωστημενου γονιου πανω στο σωματακι του παιδιου του... ειναι το ιδιο;
    Σαφως και πρεπει να σεβομαστε του αλλου τα πιστευω, αλλα απο την αλλη και εκεινος πρεπει να σεβεται τα δικα μας. Δεν γινεται η μια μερια να θελει να σκοτωσει και να εξοντωσει τους "απιστους" και η αλλη να απανταει με χαμογελο. Αν καποιος θιγεται απο τη σατυρα υπαρχουν νομικοι οδοι να κινηθει, αλλιως ας το βουλωσει!
    Πριν μερικα χρονια ειχε γινει ενα τεραστιο σκανδαλο με ενα "εργο τεχνης" που απεικονιζε ενα πεος να εκσπερματιζει πανω στο σταυρο του Ιησου! Εγινε φυσικα χαμος, αλλα δεν πηγε κανεις να σκοτωσει το δημιουργο ουτε και του ανθρωπους που το εξεθεσαν στην γκαλερι τους! Αυτο ελειπε δηλαδη!
    Κι οχι δεν τους δικαιολογω επειδη τους εβρισαν την πιστη, ουτε επειδη ειναι οι ιδιοι ηγετες που τους οπλιζουν! Ας σκοτωσουν αυτους λοιπον κι οχι να μπαινουν σε εταιρειες, τρενα, μετρο και να σκοτωνουν απλο κοσμακη! Αλλα που κοτσια να χτυπησουν καποιον ηγετικο στοχο; Και γιατι αλλωστε, ποιος θα δαγκωσει το χερι που τον ταϊζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου θυμάμαι πολύ καλά το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει με το "έργο τέχνης" που αναφέρεις! Όπως κι άλλα έργα που έγιναν για αυτό ακριβώς το λόγο για να προκαλέσουν! Κι αναρωτιέμαι είναι αυτό τέχνη; Η προσβολή είναι τέχνη; Η βλασφημία είναι τέχνη;
      όπως έγραψα και στον Μαζ πιο πάνω , να έρθω να σου βρίσω τη μητέρα σου ή το παιδί σου; Μα γιατί ; Αφού υπάρχει ελευθερία έκφρασης!

      Επ ουδενί δεν δικαιολογώ τη βία! Δεν υποστήριξα πουθενά ότι καλώς έκαναν και πήραν τα όπλα επειδή τους έβρισαν!
      Αλίμονο!!!!
      Καταδίκασα τις δολοφονίες!

      Καταδικάζω επίσης το θράσος! Το πέρασμα της λεπτής κόκκινης γραμμής ! Και ζητώ όχι βέβαια λογοκρισία αλλά αυτολογοκρισία!
      Φυσικά και θα συνεχίσουν αυτοί που σατιρίζουν να το κάνουν και να πιστεύουν ότι έχουν κάθε δικαίωμα.
      Θα συνεχίζω να πονάω!
      Είμαστε άνθρωποι γαμώτο!
      Όχι ζώα !

      Όσο έγκλημα είναι για μένα οι δολοφονίες άλλο τόσο έγκλημα είναι το χαιρέκακο χιούμορ ( ο θεός να το κάνει χιούμορ!)

      Την καλημέρα και τα φιλιά μου Χριστινάκι μου! ♥


      Διαγραφή
  29. Αριστέα μου είμαι κατά της βίας και υπέρ της ελευθερίας έκφρασης, αλλά πρέπει να υπάρχει και ένας σεβασμός των οσίων και των ιερών του κάθε ανθρώπου. Αυτό είναι πολιτισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου συμφωνούμε, δυστυχώς όμως δεν το βλέπουν όλοι έτσι ! Μας έφαγε αυτό το απόλυτο της ελευθερίας βλέπεις!
      Και είπες και τη λέξη-κλειδί για μένα: πολιτισμός!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου! :))

      Διαγραφή
  30. Διαβάζω σήμερα τελευταία των τελευταίων. Πόσο με κούρασε όλο αυτό. Πολλοί μπερδεύουν την ελευθερία με την αδιακρισία και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε... Φαντάσου δεν έχω καν κουράγιο να σχολιάσω. Τι σταυρό μου κάνω μόνο για να μην έχουμε χειρότερα. Κι εμένα δε μου το βγάζεις από το μυαλό πως μπορεί η εφημερίδα να ήταν εσκεμμένα προσβλητική για δημιουργηθούν επεισόδια. Η Γαλλία βγάζει εκατομμύρια από τη βαριά βιομηχανία, βούτυρο στο ψωμάκι των λεφτάδων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τό ίδιο απεύχομαι Χριστίνα μου: τα χειρότερα!
      Ό,τι κι αν πούμε εμείς τίποτα δεν θα αλλάξει!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  31. Η πολυφωνία και η διαφορετικότητα των αντίθετων απόψεων θεωρεί πως πρέπει να οδηγεί προς την σύγκλιση επομένως δεν έχω κάτι για το οποίο να σας (κάποιες φορές μ αρέσει να μιλώ στον πληθυντικό) πείσω απλά την γνώμη μου. Συμφωνώ σχεδόν με όλο το κείμενο αλλά νομίζω ότι ο σεβασμός που στηρίζεται στον φόβο δεν είναι σεβασμός αλλά εν δυνάμει φόβος που δεν εξωτερικεύεται. Από εκεί και πέρα ο καθένας ζυγίζει και παίρνει την ευθύνη των πράξεων του. Όμως, είναι άλλο να σατυρίζεις μια θρησκεία, την υποκρισία, τα κακώς κείμενα και είναι άλλο να σατυρίζεις το βαθύτερο νόημα μιας θρησκείας. Βέβαια «τρελοί» υπάρχουν παντού και το είδαμε στην πράξη αλλά οι «τρελοί», νομίζω πάλι δεν είναι η πλειοψηφία. :) Το ότι επιλέγει να σατυρίσει κάποιος δεν σημαίνει ότι δεν σέβεται, όταν δεν απευθύνεται προσωπικά σε κανέναν. Τώρα το ποιες μπορεί να είναι οι προθέσεις αυτού που σατυρίζει δεν το ξέρουμε και δεν ξέρω αν έχει και σημασία. Αλλά όπως είπα αυτή είναι μόνο η δικιά μου (αυτονόητη) γνώμη. Μην μου κρατήσετε κακία. Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χέρι του θεού, σας πάει να ομιλείτε στον πληθυντικό: κοτζάμ χέρι Θεού :)))
      Ναι συμφωνώ μαζί σου ως το σεβασμό! Δεν πρέπει με τίποτα να στηρίζεται στον φόβο. Τότε δεν είναι σεβασμό αλλά υπακοή!
      Στις προθέσεις στέκομαι κι εγώ ! Στα κίνητρα! Αλλιώς δεν θα είχα θέμα! Πχ η πολιτική σάτιρα για μένα είναι επιθυμητή και δεν θίγομαι καθόλου, όχι γιατί δεν είμαι πολιτικός άρα τη γλιτώνω ( ούτε μουσουλμάνα είμαι αλλά με ενοχλεί η σάτιρα μια θρησκείας) Η πολιτική σάτιρα κατανοούμε τι σκοπούς έχει. Ακόμα και οι ίδιοι οι πολιτικοί που θίγονται την προσπερνούν. Κι εμένα όμως αν με σατιρίσεις/κοροΐδεψεις, τις περισσότερες φορές θα προσπεράσω χωρίς να θυμώσω. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν θα αναρωτηθώ γιατί το κάνει κάποιος (ιδίως αν το κάνει με εμμονή!)
      Ποια κακία; Μα ήσαστε τόσο ευγενής! :)))
      Την καλημέρα μου και χαίρομαι για την ανταλλαγή απόψεων!

      Διαγραφή
  32. Τα έθεσες τόσο σωστά, Αριστέα μου, όσο και σοφά, με ισορροπία σκέψης, εύληπτη ροή λόγου, με σεβασμό και με ειλικρίνεια στη διαφορετικότητα, αλλά και με "λεπίδα" κριτικής και αυτοκριτικής θέτεις προβληματισμούς, που ηχούν σαν εκρεμές στο μυαλό μου. Θεωρώ πως πολλά συμβαίνουν από "λογικές" αδυναμίες (;) που προκύπτουν από υποκριτικές θεωρίες και μεθοδευμένες ασυνέπειες, διαφόρων "αρχόντων", ικανές να βυθίζουν λαούς, στον ύπνο και στην αδιαφορία της ζωής, γενικότερα!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου, πάντα να διασχίζεις τον αέρα των πιστεύω σου!Να έχεις μια γλυκιά και ζεστή βραδιά!
    Φιλιά πολλά με πουπουλένια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναρωτιέμαι για πολλά Κατερίνα μου. Κι όσο σκέφτομαι ότι όλα αυτά μπορεί κάποτε να αποδειχτούν και παιχνίδια ( με εξιλαστήρια θύματα τους αθώους νεκρούς) τρελαίνομαι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!
      Να σαι πάντα καλά γλυκιά μου Κατερίνα! ♥

      Διαγραφή
  33. Aριστάκι μου, μπράβο σου, προσέγγισες το μείζον επίκαιρο θέμα, με σοβαρότητα, θέσεις , επιχειρήματα και ξεκαθάρισες τις απόψεις σου με τις οποίες ταυτίζομαι απόλυτα.
    Με εντυπωσιάσανε και τα σχόλια όλων των φίλων που κατέθεσαν την άποψή τους, ξεκάθαρα και απόλυτα……ενάντια στη βία, το φανατισμό, την υποκρισία και υπέρ του σεβασμού, της ελευθερίας και του πολιτισμού....Καλη σου μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κλαυδία μου!
      Είμαι υπέρ μια ελευθερίας που δεν καταπιέζει όμως άλλες ομάδες!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  34. Υποκλίνομαι Αριστέα μου... ταυτίζομαι πλήρως με τις απόψεις σου!Η ελευθερία δεν είναι μια ανεξέλεγκτη κατάσταση, αλλά ξεκινάει όπως όλες απ' τον σεβασμό της ελευθερίας του "εσύ"!Ξέρουμε τα θρησκευτικά κολλήματα των ισλαμιστών και δε χρειάζεται να ρίχνουμε λάδι στη φωτιά για να κερδίσουμε ένα ψευτοπούλιτζερ!Και με τις φωτο δε νομίζω ότι ξεκαρδίστηκαν στα γέλια οι Ευρωπαίοι αναγνώστες!Η σάτιρα είναι πολύ ωραία όταν πρόκειται να βγάλει γέλιο!Όλα όμως έχουν ένα κοντερ... κι από δω βέβαια βρίσκουν τροφή οι διάφορες απόψεις(που είναι φυσικά σεβαστές!)
    Την καλησπέρα με την αγάπη μου αφήνω!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Νίκο που συμφωνούμε, γιατί είδα πολλά τρελά αυτές τις μέρες. Δεν είμαι υπέρ της λογοκρισίας και της αστυνόμευσης. Μα δεν μπορώ να μην εκφράζω αυτό που πιστεύω : η εμμονή είναι τελικά πρόβλημα αυτού που κάνει τη σάτιρα κι εκεί πρέπει να αναζητηθούν οι λόγοι.
      Ναι η πετυχημένη σάτιρα βγάζει τόσο γέλιο που αν έχει κι αυτοσρκασμό αυτός που σατιρίζεται θα γελάσει κι αυτός!
      Την καλημέρα μου! :)

      Διαγραφή