Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Μεγάλες στιγμές...

...ζω αγαπητοί φίλοι τις μέρες αυτές!
Έχω και τα φωτογραφικά ντοκουμέντα βεβαίως βεβαίως:

Θερμοκρασία σαλονιού!
Συντηρώ άνετα τα τρόφιμα του ψυγείου 
και βγάζω το ψυγείο από την πρίζα!
Θερμοκρασία κουζίνας!
Α, Κουζίνα θα καθίσω λοιπόν!
Εδώ είναι Χαβάη 9-0!
Το Τζάκι άδειο από ξύλα, ξεστολισμένο πια,
μα κράτησα μια σειρά φωτάκια
για την εύκολη μετάβαση!
*
Όχι τίποτα απ' όλα αυτά δεν μου προκαλεί θλίψη!
Η διάθεση, από την πρώτη μέρα του χρόνου διατηρείται ψηλά,
σε σημείο να ψάχνομαι η γυναίκα...
Δεν μπορεί... Και σήμερα θα μου πέσει,
αύριο θα μου πέσει...
Αλλά χαμογελώ!
*
Μπορείς να επιλέξεις
να κλαίγεσαι,
να μεμψιμοιρείς,
να οργίζεσαι,
να κατσουφιάζεις,
να καταθλίβεσαι,
να πέφτεις στα πατώματα,
να γονατίζεις και να μπαίνεις όλο και πιο βαθιά....

...αλλά μπορείς πάλι
να ελπίζεις,
να χαμογελάς
να λες ευχαριστώ που τα κατάφερα και τούτη τη μέρα,
να μοιράζεσαι,
να βοηθάς ακόμα κι από τα ελάχιστα που έχεις,
να έρχεσαι πιο κοντά με όσους αγαπάς,
να ανοίγεσαι αντί να κλείνεσαι,
να νιώθεις ευτυχής και μόνο που αναπνέεις 
και είσαι υγιής!
*
Αλλά μάθαμε στα πολλά,
στα υλικά,
στα χειροπιαστά!
Και δεν μας αρκεί η υγεία, η αγάπη, η φιλία.
Ναι, δεν χορταίνει το κορμί με αυτά.
Αλλά, πες μου ....
θυμάσαι να χαμογελάς εσύ που έχεις;

α, έτσι είναι πιο ζεστό! ☺

Βέβαια, πάντα υπάρχουν λόγοι θλίψης και θυμού και απογοήτευσης.
Με όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο.
γύρω μας, στην άθλια πολιτική μας σκηνή...

Και είμαι σίγουρη πως δεν θα είμαι πάντα ευδιάθετη.
Όλοι κάποτε λυγίζουν!
*
Αλλά βρε αδερφέ
μην παραπονιέσαι χωρίς λόγο!
Μην γίνεσαι μουρτζούφλης γιατί δεν σου πέτυχε
το γλυκό, το φαγητό, η φράντζα!

Μην παριστάνεις ότι λυπάσαι όσους δεν έχουν ...
Μην παριστάνεις ότι συμπονάς.
Κάνε κάτι έμπρακτα!
Όχι άλλα λόγια!
*
Από τις υπέροχες δροσερές θερμοκρασίες του σπιτιού μου
σας στέλνω πολλά ζεστά χαμόγελα!

Καλή σας μέρα
@

ΥΓ: Και ετοιμαστείτε ποιητές μου και ποιήτριες μου!
Σκάει Συμπόσιο οσονούπω
για να μεθύσουμε και να ζεσταθούμε  από Ποίηση!

72 σχόλια:

  1. NA ΘΑΨΟΥΜΕ .... μεταφορικά και όχι κυριολεκτικά ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΜΟΥΤΣΟΥΝΟΥΣ

    καλήν ημέρα με γέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι άλλα λόγια;
    Α Γ Υ Ρ Τ Η Σ

    Της ψυχής τα κρίματα, σε συνόδεψαν.
    Των παιδιών τα πείσματα, σε σημάδεψαν.
    Έναν κόσμο γεμάτο με πάθη, τόνε μίσησες,
    πληγωμένος μαρτυράς την αλήθεια, τήνε ζήτησες.

    Παγωμένη η βεντάλια, που σε δρόσιζε,
    μαυρισμένο το χείλος, που σε άγγιζε.
    Μνημονεύεις το χτες και δακρύζεις στο σήμερα,
    ανιχνεύεις το αύριο και το χτίζεις εφήμερα.

    Το μυαλό σου το βρέχουν, των ανθρώπων παράπονα,
    είνʼ οι λέξεις απλές, σε ξαφνιάζουν παράφορα.
    Ένα χέρι απαλό, ξεκουράστηκʼ επάνω σου,
    δυό μάτια βουβά, μαρμαρώνουν στο πλάνο σου.
    Δ.Λ.Α.
    Με άλλα λόγια...
    =========
    Καλά να είσαι. Είναι αρκετό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την αφιέρωση Δημήτρη μου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  3. Βρε Αριστάκι θα γίνεις κασάτη και δεν έχεις και πολύ πετσί επάνω σου για να ζεσταίνεσαι.
    Εγώ γι΄αυτό διατηρώ τα κιλά μου για να μην κρυώνω.
    Χαχαχαχα!!
    Να χαμογελάμε πάντα και να προσπαθούμε να γυρνάμε τα πάντα τούμπα όταν χρειάζεται.
    Να είσαι καλά και φάε τίποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Έλενα και απέκτησα και πετσί! Χειμώνας γαρ, δεν γυμνάζομαι αυτόν τον καιρό και κάτι κιλάκια παραπανίσια τα έχομεν! ☺
      Πολλά γλυκά χαμόγελα! ♥

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι
    Ζούμε στους παγετώνες ή κάνω λάθος
    Θα αντέξουμε γιατί μας ζεσταίνουν τα υλικά
    της Αγάπης της Συμπόνιας και της Αλληλεγγύης
    Εμείς στην λοταρία τους δεν θα μπούμε!!!

    Πολλά φιλάκια ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Ελένη μου! Και για μένα αρκούν αυτά! :)))
      Πολλά ζεστά φιλιά♥

      Διαγραφή
  5. Αριστέα καλημέρα. Μπορεί να μάθαμε στα πολλά, στα υλικά, στα χειροπιαστά, αλλά όταν μας αφαιρούν τα βασικά -κλείσαν τόσα νοσοκομεία, κέντρα υγείας χωρίς γιατρούς, κλειστές μονάδες εντατικής θεραπείας, τα φάρμακα αγοράζονται ακριβά από συνταξιούχους που λιμοκτονούν, τα σχολεία δεν έχουν δασκάλους και θέρμανση, η ανεργία είναι στο 30% κλπ- αυτά δεν είναι πολυτέλειες. Στις πολιτισμένες -και καλά- χώρες, όλα αυτά θεωρούνται αυτονόητα. Όταν αναφερόμαστε σε αυτά, προφανώς και δεν κλαιγόμαστε, εγώ θα το έλεγα διαμαρτυρία. Αυτά είναι που οφείλουμε να κάνουμε σημαία αυτές τις ημέρες, γιατί η 25η Γενάρη θα γίνει ο τάφος μας, αν δεν ανατρέψουμε αυτό το χουντικό καθεστώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αναφέρομαι σε αυτά Πέτρα μου!
      Η δική μου αναφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι ακόμα και προβλήματα να υπάρχουν μπορούμε να χαμογελάμε! Μας τα πήραν όλα. Δεν θα τους δώσω προσωπικά και τη ψυχική μου υγεία!
      Δεν είναι θέμα αδιαφορίας πάντως καθόλου! :)
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω με την Πέτρα, πλέον δεν μιλάμε για στέρηση πολυτέλειας, αλλά βασικών αναγκών σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού, αλλά θα συμφωνήσω με την ανάγκη σου να μην πέσεις, να μην μελαγχολήσεις και, κυρίως, Αριστέα μου, να μην παραιτηθείς από τις δημιουργίες σου, γιατί μας θυμίζουν πως είμαστε άνθρωποι, μας δείχνουν το δρόμο για έναν όμορφο κόσμο!
    Μην κουραστείς να δημιουργείς, Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτό ακριβώς αναφέρομαι Αλεξάνδρα μου: να μην πέφτουμε! Και προσπαθώ να το μεταδώσω και στους άλλους,όχι γιατί είμαι βολεμένη και μιλώ, αλλά επειδή ακριβώς περνώ δύσκολα μπορώ και κρατώ προς ώρας το χιούμορ μου και την καλή μου διάθεση!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  7. «Όχι, τίποτα απ' όλα αυτά δεν μου προκαλεί θλίψη!
    Η διάθεση, από την πρώτη μέρα του χρόνου διατηρείται ψηλά».
    Οι δυο αυτές σειρές σου, Αριστέα, υποκαθιστούν τα: χρόνια πολλά, καλή χρονιά κλπ.
    Τη διάθεση ψηλά, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά φίλε Άρη!
      Ελπίζω να μην χαθούν στην πορεία! ;-)

      Διαγραφή
  8. Τσίτα το μάγουλο Αριστέα έτσι, πίστεψε με! Αφού σκέφτομαι να βάλο πάνες προκειμένου να μην πηγαίνω τουαλέτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχααχ! Να'σαι καλά Ben!
      Μα κι εγώ βλέποντας τα καλά κρατάω τη διάθεση ψηλά!
      Ζήτω το χιούμορ! :))

      Διαγραφή
  9. Τα φωτάκια θα μπορούσες να τα κρατήσεις για αρκετό καιρό ακόμα! :) Είναι πολύ όμορφα εκεί και θα σου φτιάχνουν και τη διάθεση, όσο τώρα ακόμα νυχτώνει νωρίς! Μη σου πω ότι θα μπορούσες να βάλεις και μια σειρά φωτάκια μέσα στο τζάκι! ;)
    Καλά, μετά από αυτή την ανεκδιήγητη κατάσταση που βιώνουμε, έχω εκτιμήσει τα πάντα. Μέχρι και που μπορώ να πλένω τα δόντια μου, το έχω εκτιμήσει. Και δεν είναι καθόλου υπερβολικό αυτό που λέω. Πάνω από όλα την υγεία μας να έχουμε, επιμένω σε αυτό, και έπειτα όλα γίνονται σιγά-σιγά! Οι γκρινιάρηδες να το λάβουν σοβαρά υπ' όψιν τους! ;)
    Φιλάκια γλυκά και ζεστά! :)))))) ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιτσιρίκα μου λάτρεψα το σχόλιο σου!
      Γράφεις όλα όσα έχω μέσα μου!
      Να εκτιμάμε τα πα΄ντα και τα απλά ακόμα γιατί εκεί είναι η ουσία! :)))
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      ( αν δεν ανάψω πάλι το τζάκι ναι θα τα βάλω μέσα όπως παλιά που δεν το άναβα ποτέ! Πάντως βρήκα ξύλα για μια δυο μέρες ακόμα και θα το ανάψω σήμερα να φύγει λίγο η υγρασία)

      Διαγραφή
  10. φάε λίγο λιπάκι ,πιτούλα με σουβλάκι ,καμιά πατατούλα τηγανιτη ,κανένα γλυκάκι ,σουφλεδάκι σοκολά να ζεσταθεί το μέσα σου!!!!!
    Να σε βγάλω το βραδάκι στην ψησταριά του Γιωργου ,να κατέβει και η Κωνσταντίνα να ντελρικώσουμε;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατάτα τηγανητή και γενικά τηγανητά ζαμέ!
      Προτιμώ να πεινάσω!
      Ποια είναι η ψησταριά του Γιώργου :-Ο
      Α κάτω από την Κωνσταντίνα . οκ αν έχει πίτα ολικής ναι! Αλλιώς στη ...Θράκα ! αχαχαχαχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. καλημερα αριστεα μου αν και μεσημεριασε!!!!! σε φιλω γλυκα να σε ζεστανω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eγώ έχω καλύτερη πρόταση!
    Αυτές τις μέρες είμαι αρρωστούλα, έχω πυρετό και μπορώ να λειτουργήσω ως σόμπα στο σαλόνι σου ή όπου αλλού χρειαστεί!
    Εννοείται η παροχή θέρμανσης θα είναι δωρεάν!
    Το μόνο που έχεις να κάνεις εσύ είναι να μου ρίχνεις σε τακτικά διαστήματα παγάκια, μην τυχόν και πέσει ο πυρετός!
    Τι λες λοιπόν για την πιο πρωτότυπη και εναλλακτική πηγή θέρμανσης;
    Αποφάσισε γρήγορα για να έρθω με κούριερ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Πρώτα απ' όλα περαστικά σου Ινώ μου!
      Από την άλλη σε χαίρομαι που κρατάς κι εσύ τη διάθεση ψηλά! Ζήτω το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός!
      Βρες εσύ αν ήσουν εδώ αγκαλιά θα σε είχα όλη μέρα ! :))))
      Φιλιά στην αρρωστούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  13. Η καρδιά να μην παγώσει, Αριστάκι μου!
    Ό,τι και να πω είναι λίγο και εκ του ασφαλούς...! Είσαι ακόμα ένα άτομο, από τα γνωστά μου, που αντιμετωπίζει πρόβλημα θέρμανσης (κι όχι μόνο). Πώς είναι δυνατό να κρατήσει κανείς το μυαλό ζεστό, το σώμα ισορροπημένο και την ψυχραιμία σε υψηλά επίπεδα, όταν δεν μπορεί να ανεβάσει την θερμοκρασία του σώματός του;;;
    Μπλακ χιούμορ τώρα... το μόνο θετικό είναι ότι θα διατηρήσεις κορμί και φρεσκαδούρα!!!
    Τι να πω ρε κορίτσι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μια χαρά είναι το χιούμορ! Σωτήριο!
      Από το να κάθομαι να κλαίω; Το διασκεδάζω! Με είπαν τρελή , σάικο , προβληματική ή ψεύτρα! Αγνοώ τους κακόβουλους γιατί δεν θα μπορέσουν να νιώσουν τι σημαίνει να αυτοσαρκάζεσαι για να σωθείς από άλλες χειρ΄'οτερες καταστάσεις : πχ κατάθλιψη!
      Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου
      ( στο γραφείο μου που δημιουργώ και διαβάζω, ανάβω το κλιματιστικό , χαμηλά μεν αλλά κάτι είναι κι αυτό ...να'ναι καλά οι δικοί μου που ανέλαβαν το ρεύμα)

      Διαγραφή
  14. Στο διαγωνισμό Ποίησης να βάλεις ως θέμα "Το κρύο", μπας και "ζεσταθούμε" λίγο, γράφοντας τον πόνο μας.
    Αριστάκι μου κουράγιο, τα φάγαμε τα πολλά τα "κρύα" και κατά τα φαινόμενα, έρχεται "καλοκαιρία".
    Φιλιά ζεστά και δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Είμαι σίγουρη ότι θα ζωγράφιζες Μαρία μου!
      Κάνω υπομονή! Να σήμερα έχει γίνει το 9 12 ! Ξέρεις τι ωραία που μου φάνηκε;
      Στο μεταξύ σήμερα δανείστηκα έναν αφυγραντήρα για μια μέρα για να τραβήξει την υγρασία στο υπνοδωμάτιο μου.Ελπίζω κάτι να κάνει! :)))
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  15. Μια απ' τα ίδια στις θερμοκρασίες!!!Πάντα με το χαμόγελο και τη ζεστασιά που μόνο εσύ μπορείς να μας χαρίσεις!!
    Περιμένουμε με ανυπομονυσία το συμπόσιο!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η κατάντια μου (μας) με γεμίζει οργή και δύναμη. Είμαι εναντίον του σκουντούφλη, αυτού που όλα του φταίνε χωρίς λόγο, αλλά δεν μπορώ να σκέφτομαι ανθρώπους μέσα στο σπίτι τους να ζουν σαν άστεγοι.
    Δεν μπορώ να βρίσκω παντού και πάντα νότες αισιοδοξίας, όσο χάλια κι αν είναι τα πράγματα. Δεν μπορώ να μην οργίζομαι με τους κακούς και τους άδικους, ούτε μπορώ να συγχωρώ τους πάντες.
    Δεν είμαι από τσιμέντο.
    Κάποιος μας πήρε το χαμόγελο από τα χείλη. Κάποιος έκλεψε το μέλλον των επόμενων γενεών. Αν συνέχεια αυτό το προσπερνάμε τότε θα καταντήσουμε να μη μας ενοχλεί τίποτα και να μη μας ενδιαφέρει η αλλαγή του.

    Ξέρεις ότι προσπαθώ μονίμως και με όλα να αστειεύομαι.
    Κάποια όμως πράγματα ειλικρινά με ξεπερνάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χαμόγελο δεν στο παίρνει κανείς Πέτρο μου. Το δίνεις! Είναι θέμα επιλογής και στάσης ζωής! Δεν είναι παραίτηση ούτε ναι σε όλα!
      Φυσικά και με ενδιαφέρει η αλλαγή , η ανατροπή η σωτηρία μας/μου! Αλλά ως τότε εγώ θα ...χαμογελώ!
      τα φιλιά μου♥

      Διαγραφή
  17. Πολύ κρύο κι εδώ, Αριστέα μου, αλλά μουρτζούφληδες για τέτοια 'ψιλοπράγματα' ποτέ!!!! Άλλα μας στεναχωρούν, αλλά όσο υπάρχει υγεία και αγάπη, κρατάμε γερά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε Μαριάννα μου!
      Πάντα ψηλά εύχομαι τη διάθεση!
      Πολλά, γλυκά φιλιά!♥

      Διαγραφή
  18. Κρύα χέρια, ζεστή καρδιά Αριστέα !!!!!!
    Όλοι πάνω κάτω στα ίδια είμαστε, κράτα γερά και ψηλά λοιπόν !!!
    Την αγάπη μου και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κράτα γεράααααααα Αριστέα!!!!! Και πάντα ψηλά!!!!!!! Πάντα θα υπάρχουν άσχημες και δυσάρεστες καταστάσεις γύρω μας, αυτό που χρειάζεται είναι ισορροπία. Να ζούμε τις μικρές χαρές και αν μπορούμε να ξεπερνάμε τα άσχημα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να βοηθήσουμε κάποιους από τους γύρω μας, δεν τους βοηθάμε κλαψουρίζοντας σε μια γωνιά. Αρκεί να έχουμε υγεία. Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ταυτίζονται οι απόψεις μας Κατερίνα μου!
      Ναι στις μικρές χαρές!
      Φιλάκια πολλά πολλά♥

      Διαγραφή
  20. Αστα Αριστέα μου δεν ξέρω αν φταίνε οι 8 βαθμοί που έχουμε σε όλο το σπίτι ή τα 20 κιλά λίπους που έχω χάσει και κρυώνω τόσο πολύ φέτος. Αυτοσαρκάζομαι μάτια μου γιατί διαφορετικά θα βρίζω ολους αυτούς που τα αυτονόητα τα θεωρούν πολυτέλεια αλλά μόνο για εμάς όχι για εκείνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι στον αυτοσαρκασμό!
      Να'σαι καλά Κατερίνα :)))
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  21. ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΙ ΒΑΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ;;;;;; 8;;;;;;;;;; ΕΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΖΕΣΤΑΝΩ ΓΙΩΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Σε κρύα ανάρτηση πρωτοήρθες Γιώτα!
      Σε καλωσορίζω ζεστά πάντως! :))
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  22. Εχω ενα πτωμα...
    Σε παρακαλω...
    μηπως....
    ισως....
    να....
    καταλαβαινεις...
    λιγο ακομα...
    μεχρι να....σκαψω μωρε...
    μη λιωσει φοβαμαι...
    ε?
    Κανε με χαρουμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλ΄, είσαι εκπληκτική!!! ... ωαία ανάρτηση...
    παμε να λιώσουν οι πάγοι..να ζεσταθουμε λιγο...χαχα...
    και καλή επιτυχια στα ποιητικά δρώμενα!!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προχτές ειδικά στο μπάνιο η θερμοκρασία ήταν στους -2 και γω έπρεπε να κάνω μπάνιο για να πάω στη δουλειά.... αλλά τσίτα δερματάκι, τι να τιςκάνω τις κρέμες όταν έχω την αύρα δροσοπαγωνιάς στο προσωπάκι μου...χιχιχιιχι
    Η χαρά και η αισιοδοξία βρίσκεται πάντα μέσα μας. Όλα μπορούν να μας τα πάρουν οι άθλιοι, όλα εκτός από το πιο σημαντικό, την ψυχή. Ψυχή δεν παίρνει κανείς τους...Δύναμη, υπομονή σε όλους μας και σίγουρα μα σίγουρα θα έρθουν καλύτερες μέρες.
    3 μήνες πάλευα άγρια για να μην γίνω λεία τους (γιατί άν εγώ χάσω υγεία και ψυχολογία γίνομαι λεία τους) αλλά τα κατάφερα, δεν θα τους χαριστώ όσο και να με πατήσουν... τα κατάφερα,όχι ότι τα πράγματα καλυτέρευσαν απλά άλλαξα οπτική!!!
    Σε φιλώ γλυκά, να ξέρεις δεν είσαι μόνη και επειδή δίνεις πολλά, θα πάρεις από τη ζωή τα 10πλασια!!! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πόσο χαίρομαι Νίκη μου που κι εσύ αυτοσαρκάζεσαι και γελάς! Μπράβο κορίτσι μου :)))
      Χάρηκα απίστευτα το σχόλιο σου!
      Να'σαι καλά, πάντα υγιής και με ζεστή καρδιά! ♥

      Διαγραφή
  25. Καλή χρονιά Αριστέα μου με ηθικό υψηλό και ακμαίο.
    Έτσι είναι όπως τα λες...........ε καμιά φορά γκρινιάζουμε έτσι για εκτόνωση βρε παιδί μου αλλά ξανά προς τα πάνω το κεφάλι και τα χαμόγελα απαραίτητα!
    Όνειρα γλυκά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αριστέα μου αυτό παιδί μου δεν είναι .....σπίτι.......! κάτι μου θυμίζει κάτι μου θυμίζει.....!
    Πίσω στα νεανικά μου χρόνια στο πατρικό μου τότε που τις νύχτες του χειμώνα που διάβαζα η θερμοκρασία στο δωμάτιο ξεκίναγε στους 8 βαθμούς και με τη σόμπα κουκουνάρα, θυμάσαι ε, έφτανε τους 12 και έλεγα......ουυυυυυφ ζέστη.....!
    Εποχές ε.......
    Καλό βράδυ κορίτσι μου να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α 12 έχω σήμερα και είναι πολύ καλά!
      Έβγαλα τα γαντάκια! :)))
      Ότι θα γυρίζαμε στα παλιά ποιος το φανταζόταν!
      Τα φιλιά μου Γιάννη μου♥

      Διαγραφή
  27. Καλημερα κοπελα μου! Και εμεις εδω εχουμε ψοφοκρυο! Παρα πολυ! Οτι πρεπει για αγκαλιες. χαχαχα
    καλο σκ να εχεις! φιλακια ποολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Μια χαρά είναι οι αγκαλιές. Που τις βρίσκουν αλήθεια ☺
      Φιλάκια πολλά πολλά Κικίτσα μου♥

      Διαγραφή
  28. έτσι όπως τα λές, δυνατά και αισιόδοξα
    πολλά χαμόγελα σε ένα πιο ζεστό σ/κ που κατεύφθασε
    φιλιά πολλά @ριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικόλα μου!
      Ναι άρχισε να ζεσταίνει αρκετά! πάει κι αυτό ! Ήταν να το ζήσουμε :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Αυτο που εμενα προκαλει θλιψη
    δεν ειναι τοσο το κρυο στο σπιτι
    εκει μ΄ενα χοντρο πουλοβερακι η κατασταση σωζεται
    Είναι οι παγωμενες ψυχες των ανθρωπων
    με την ανυπαρκτη ευγενεια
    τις ξεχασμενες καλημερες το πρωι
    τα λιγοστα ευχαριστω, η τα παρακαλω περαστε

    υγ.
    σε θαυμαζω για την σταση σου Αιρις
    για το χαμογελο που προσφερεις
    καταλαβαινω ότι περνας δυσκολα
    μα δεν το βαζεις κατω

    Κι αυτό για σενα μαζι με την καλημερα μου

    Blackmore's Night - Way To Mandalay

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινεί το σχόλιο σου V!
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου και το τραγούδι, το οποίο και βάζω ευθύς αμέσως να ακούσω!
      Την καλησπέρα μου :)))

      Διαγραφή
  30. Έτσι. Κόντρα σε όλα, εσύ να συνεχίσεις να χαμογελάς!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κράτα γερά Αριστέα μου! Σε θαυμάζω να ξέρεις...! Το κρύο με σκοτώνει..
    xxx σμουτσ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ κι εμένα με σκότωνε!
      Αλλά αποφάσισα να πάω με χαμόγελο ☺
      Κοίτα τώρα που ζέστανε λιγάκι ξέρεις τι ωραία μου φαίνεται το 14 για παράδειγμα; αχαχαχα!
      Φιλάκια πολλά κοριτσσάρα μου ♥

      Διαγραφή
  32. Ο "παγετός" της ανθρώπινης ψυχής Αριστέα μου, είναι η χειρότερη μορφή απογοήτευσης κι η δήθεν συμπόνια, η χείριστη υποκρισία. Δυστυχώς τα βιώνουμε καθημερινά, από πολλούς, κοντινούς και μη...
    Ας κρατήσουμε το χαμόγελο μας ζεστό λοιπόν κι ας είναι χειμώνας!
    Τα περιέγραψες άλλωστε τόσο σοφά, που προσυπογράφω!!!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλια!:))❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι , έτσι Κατερίνα μου!
      Εύχομαι να είσαι καλά και να κρατάς γερά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  33. Από την παγωνιά πάγωσε και το χαμόγελο...και να θέλαμε να μη χαμογελάμε, δε θα μπορούσαμε...
    Και με τις κρυάδες που λέω, άντε να ζεσταθώ μετά!!!...μπρρρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Συνηθίζουμε Μαρία μου!
      Μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς;
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  34. Και νόμιζα πως το δικό μας σπίτι ήταν παγωμένο με τους 12 βαθμούς...Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπάρχουν χειρότερα ☺
      Ευτυχώς κράτησε μόνο 3 μέρες! :)))

      Διαγραφή
  35. Αχ και δεν το μπορω το κρυο!!! Αριστεα μου ολα τα σαλονια καπως ετσι ειναι ...εγω απλα δεν βαζω θερμομετρο δεν θελω να δω βαθμους , να μου λειπει!! φιλια πολλα με χαμογελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου ούτε εγώ το μπορούσα.
      Αλλά είχα δύο επιλογές στάσης: να κλαίω και να γκρινιάζω ή να γελάω! Επέλεξα τη δεύτερη! Γιατί το κρύο έτσι κι αλλιώς ήταν εκεί!
      Αχαχα! Δεν παίζεσαι εσύ!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  36. Aριστέα μου άρπαξα μια γερή πούντα, μείναμε και 3 ημέρες χωρίς θέρμανση και ένοιωσα την παγωνιά μέχρι το κόκκαλο (το γέρικο κρυώνει περισσότερο) !!! Ευτυχώς υπάρχει η θερμοκουβέρτα που δεν την αποχωρίζομαι.....Κράτα γερά πουλί μου και σίγουρα θα έρθουνε καλλίτερες ημέρες, πάντως οι σουπίτσες, ο τραχανάς ,τα πιτόγυρα, βοηθάνε το χαμόγελο , η αισιοδοξία και η καλή διάθεση να μας συντροφεύουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα έρθουν και καλύτερες μέρες! Η άνοιξη είναι μπροστά! Τον φάγαμε τον μισό χειμώνα εξάλλου :))))
      Φιλάκια πολλά και περαστικά σου ♥

      Διαγραφή