Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Το προφίλ μιας παρανοϊκής προσωπικότητας .....


....μέσω δέκα ελληνικών σημαδοτράγουδων!

Αλλαγή κλίματος απόψε!
Χαλαρώνουμε και γελάμε!

Μιλάμε για το δικό μου προφίλ 
και για την πρόκληση που κυκλοφόρησε 
πριν λίγες μέρες στη γειτονιά υπό τον τίτλο

ΕΓΚΥΡΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ.

Σκέφτηκα να μην σας παραπλανήσω με την πολιτική χροιά του όρου.
Ενώ ε; Με την παρανοϊκή προσωπικότητα!
Δίνω ρεσιτάλ! 
Αλλά άμα δεις τη λίστα με τα 10 ελληνικά τραγούδια 
που με έχουν σημαδέψει να δω εσύ τι συμπέρασμα θα βγάλεις μανούλα μου!

Γιατί η πρόκληση αυτό ακριβώς ζητάει:
τα 10 ελληνικά κομμάτια που σημάδεψαν τη ζωή μου!
Αϊντέ!
Βάλε ποτάκι!

Εγώ πάντως έβαλα που λέτε κρασάκι και ονειροπόλησα.
Βουτιά στο παρελθόν και στις αναμνήσεις.
Και μόνο για αυτό για μένα άξιζε η πρόκληση και της βάζω 10 με τόνο!

Αρχίζω και καταγράφω πρώτα σε χαρτί 
(μετά ήρθε και το ταξίδι κι οι προσθαφαιρέσεις...)
Και τσουκ μια φωνή από μέσα μου :

-Όπα πουλάκι μου ! 10 είπαμε! Εσύ έχεις περάσει τα 20!
- Αλήθεια; Ούτε που το πήρα είδηση! 
-Εσύ είσαι που δεν ακούς ελληνικά και λαϊκά;
Πού θα βγάλεις τη λίστα της ντροπής δημόσια; 
Το σκέφτηκες καλά;
-Ε δεν θα απαρνηθώ το παρελθόν μου. Κάποτε πήγαινα 
και σε λαϊκά προσκυνήματα και σαμπάνιες ανοίγανε για πάρτη μου!
-Και μετά κάναμε την μεταστροφή και το γυρίσαμε στο ποιοτικό;
Ψώνιο! Ω ρε ψώνιο!
-Όχι, πάντα υπήρχαν πολλά και διάφορα μέσα μου:
Και το ροκ και ο Τερλέγκας
Και οι μπαλάντες και η μέταλ!
-Α ωραία! Και Σφακιανάκη βλέπω τς τς! Τι θα πουν οι φίλοι....
-Λες να τον σβήσω; Αφού όμως με σημάδεψε...
-Ο Σφακιανάκης; Σου έδωσε γροθιά και σένα όπως
πρόσφατα στο φίλο της κόρης του;
-Όχι καλέ. Κάποια τραγούδια του..
-Α και κάποια! Τς τς! Χάνω πάσα ιδέα για το κουφάρι μου!
-Έλα πάμε να δεις τη λίστα-αχταρμά;
Δεν έχει ιδιαίτερη σειρά,πιο πολύ χρονολογικά το πήγα...

1.Η Στέλλα, Παπακωνσταντίνου
Γιατί αυτό τραγουδούσε ο Μεγάλος Έρωτας
κι άκουσα εγώ τη μελωδική του φωνή κι έπεσα ξερή!
Μιλάμε μεγάλη πληγή!
Κατακέφαλα!

2.Να μ'αγαπάς, Σιδηρόπουλος
Όταν υπηρετούσε τη θητεία του ο Μεγάλος Έρωτας, που λέγαμε,
είχα κάτι να ακούω και να λιώνω για 18 μήνες εκείνα τα χρόνια!

3. Αύγουστος, Παπάζογλου
Αφού στο έχω πει ξανά, μέχρι και στην κηδεία μου το έχω ζητήσει
να είναι στο πρόγραμμα☺
Αυτό κι αν είναι σημαδοτράγουδο!
Εκεί στα λυτά της μαλλιά ...χώμα η @ριστούλα!

4.Αναθεμά σε ,Θαλασσινός 
Ε, με σημάδεψε!
Απλά!

5.Όταν μια γυναίκα πίνει, Αλεξίου
Το τραγούδι μου!
Η παραγγελιά που θα χορέψω στο τσακίρ κέφι!
Και οι σαμπάνιες θα ανοίγουν και θα πέφτουν ράιτ θρου!

6.Καράβι μικρό , Πλιάτσικας
Ήταν κι ένα φλερτ που ναυάγησε σαν καράβι μικρό....

7.Ο μικρός Πρίγκιπας, Μάριος Φραγκούλης
...Κι ένας έρωτας μικρός και τρυφερός σαν τον μικρό πρίγκιπα!

8.Εσύ εκεί, Ξυδούς
Γιατί πάντα θα είμαι μέσα μου ροκ!

9.Όσοι ζουν αληθινά, Μητροπάνος
Δεν έχει γιατί. Το έχεις ακούσει;

10. Παραμυθιάζομαι, Παντελίδης
Το παίδεψα πολύ το 10ο.
Αυτό δεν ήταν απλό σημάδι! 
Μαχαιριά ήταν!
Αν και έβγαζα σπυράκια έναν ολόκληρο χρόνο
που το άκουγα με το ζόρι. Θυμάστε οι παλιοί....
Ευτυχώς Παναγία μου, γλίτωσα! ☺
_________________________________

Απέξω έμειναν:
Όλη η παλιά μουσική ανθολογία του Σφακιανάκη, 
Αμέτρητα τραγούδια του ελληνικού κινηματογράφου
Δεν θα ξαναγαπήσω, Καζαντζίδης
Ήταν μια φορά, Ξυλούρης
Χίλιες φορές, Τζένη Βάνου
Όλη η μουσική ανθολογία των Πυξ Λαξ
Παράπονα στη Λίνα. Παπακωνσταντίνου
Η αλήτισσα ψυχή της Βίσση (οϊμέ!)
Εδώ σε θέλω καρδιά μου, Πάολα (οϊμέ εις διπλούν)
Απορώ, Χριστοδουλόπουλος
(μα δεν είναι να απορείς;)



Ναι, αλό!
Εγώ είμαι !
Και (κρυφο)λαϊκιά και ροκ 
και χεβιμεταλου και της  μπαλάντας!

Αλλά να μείνει εδώ,μεταξύ μας !
Ναι;

Καλό σας βράδυ!

@


63 σχόλια:

  1. Oh, yes!!!
    This is you!!!!!!!!!!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Αριστάκι!!!
    (Και άσε κάτω το ποτήρι: Δεν άρχισε ακόμα το Συμπόσιο!!!!!!!)
    ;-)
    Α, ξέχασα: Στο 10 σου, έχασα προσωρινά το φως μου... Δεν το ρισκάρω να το ξαναδώ... (Καλά το είχα ξεχασμένο τόσους μήνες!)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμένα δεν ξεχνιούνται οι (πισώπλατες) μαχαιριές! λίγα τράβηξα και στη δουλειά με τον Παντελίδη κι από σένα και την Πέτρα εδώ ; αχαχαχα!
      Φιλάκια πολλά τρελοσυριανάκι μου :)

      Διαγραφή
  2. Ένα προς ένα Αριστέα με συγκλόνισαν.....! μια προς μια οι επιλογές σου....! ένα προς ένα κάθε τραγούδι και από ένα ....χαστούκι.
    Υποκλίνομαι πραγματικά.....!
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Γιάννη, και σε ευχαριστώ για την πρόκληση γιατί τελικά για μένα αποδείχτηκε ένα ταξίδι στο παρελθόν ( ευτυχώς οι λαβωματιές δεν πονούν πια!)
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. Μετά το "παραμυθιάζομαι" το χάος!!!! Κι επίσης πως το 'πες; Έμεινε απέξω το "Εδώ σε θέλω καρδιά μου";;; Παραλίγο και θα γινόταν σκυλάδικο το πρόγραμμα! Αχαχα! Φιλιά και καλό ξημέρωμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Καλέ είχα και ροκ και μπαλάντες μέσα ! Και εξάλλου εδώ δεν είχε τα τραγούδια που μου αρέσουν αλλά αυτά που με σημάδεψαν ! Κι από ότι είδες πήγα πολύ πίσω !☺
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου! :)

      Διαγραφή
  4. Αχ αυτός ο Μικρός Πρίγκιπας!
    Από το "μακρινό του το αστέρι", σου στέλνω φιλιά και καληνύχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Γαληνεύω όταν το ακούω Αννούλα μου!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου :)

      Διαγραφή
  5. Αυτός ο συνδυασμός Χαρούλας, Βασίλη, Τερλέγα, Μάκη και Νότη... είναι για να τα βάλει dj και να απολυθεί κατά τηδ ιάρκεια της βραδιάς!
    Πάντως, κι εγώ συμφωνω με τις επιλογές σου΄.
    Παράπονα στη Λίνα από Βασίλη και Απορώ από Μάκη... και τα μυαλά στα κάγκελα!
    Βάλε και το Ένα δάνειο ζωής από Νότη, το Γράμμα της Χαρούλας, τη Γαρδένια του Τερλέγκα, το Νυχτολούλουδο της Δεσποινούλας, το Θλιμμένο σούρουπο της Ρίτας...
    Βάλε να γίνει χαμός!
    Να ξυπνήσει το μπλογκοχωριό!

    Βάλε ό,τι καψούρικο υπάρχει και γενικως ό,τι τραγούδι συνοδεύεται από μισή μπουκάλα ουίσκυ και μισό πακετο τσιγάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα που τώρα που σε διαβάζω είναι πρωί και πίνω καφέ και δεν μπορώ και να χορέψω ☺
      Αρχηγέ σε πάω! :) Αν και πια -θα στο χαλάσω - δεν ακούω λαϊκά! αχαχαχχα!
      Αλλά στην καψούρα γίνεται να βγάλεις τον νταλκά σου με άλλη μουσική;
      Την καλημέρα μου ! :)

      Διαγραφή
  6. Το πρόβλημα πιστεύω ξεκινάει από την στιγμή που λες "έβαλα κρασάκι"...καλημέρα μας! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αριστέα μου δεν ξέρω κανένα από αυτά τα τραγούδια, δεν μου αρέσει η λαϊκή μουσική και οι κλαψούρες της, όμως θα τα ακούσω για να σε γνωρίσω λίγο πιο προσωπικά, λέω, αλλά αναρωτιέμαι αν τα καταφέρω.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου, ούτε εγώ ακούω λαϊκά. Δεν ήταν τα αγαπημένα μου τραγούδια, αλλά αυτά που άφησαν για κάποιο λόγο σημάδια.
      Ευτυχώς που το πρόγραμμα είχε απ'όλα :)))
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα σου από τη μακρυνή μου ξενητιά.
    Οι σχέσεις μου με το ελληνικό τραγούδι είναι πολύ αδύνατες.
    Όμως με κανέναν τρόπο δεν "πάω" τον Σφακιανάκη.
    Προτιμώ τους καλιτέχνες που πάνω απ΄όλα είναι άνθρωποι.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπητέ Ντένη!
      Καλέ μου φίλε, κι εγώ για τους ίδιους λόγους νιώθω πια μια κάποια αποστροφή ακόμα και για τραγούδια του που μου άρεσαν παλιά ( πολύ παλιά).
      Πάντως η λίστα δεν περιελάμβανε τη μουσική που μου αρέσει και ακούω! Φαίνεται κι από τις μουσικές μου επιλογές στο μπλογκ!
      :)))

      Διαγραφή
  9. Καλά ένα πράγμα θα σου πω την ώρα που σε διάβαζα άκουγα
    εδώ σε θέλω καρδιά μου!
    Ναι πρωί πρωί γιατί όχι;;
    Χαχαχα!
    Πολύ όμορφες επιλογές Αριστέα μου αν συμμετείχα δεν ξέρω τι θα έβαζα γιατί με την μουσική έχω θέμα, δεν θα ήξερα τι να διαλέξω!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Πλάκα κάνεις; Πρωινιάτικα; Ελπίζω να μη σε άκουσαν στη δουλειά!
      Είχα κι εγώ κάποτε κάποια μικρά κολλήματα! Ευτυχώς απαλλάχτηκα! :)
      Μα κι εγώ στην αρχή μπερδεύτηκα με αυτά που μου αρέσουν. Τελικά αποδείχτηκε ότι πολλά τραγούδια με σημάδεψαν -όχι κατ'ανάγκη γιατί μου άρεσαν!
      Καλημέρα Ελενάκι μου :)

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Αριστέα!!!!απ'όλα έχει η δισκοθήκη!!!έτσι είμαι κι εγώ ακούω τα πάντα!όμορφες επιλογές!!!αυγουστος.....αγαπημένο και έχει ιστορία αυτό το τραγούδι....τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούω πολλά και διαφορετικά, προτιμώ την ξένη μουσική όμως την τελευταία δεκαετία! Και θα είμαι η του έντονου ( κιθάρα, γρατζούνισμα, ροκ) ή του απαλού, (ορχηστρικά, μπαλάντες).
      Ο Αύγουστος...σταθερή αξία! :)))
      Την καλημέρα μου Δέσποινα!

      Διαγραφή
  11. οοοο μια αναρτηση που δεν περιμενα να δω σημερα στο σπιτακι σου Αριστεα μου! πολυ τη χαρηκα! ευχαριστουμε πολυ!
    να εισαι καλα και να εχεις μια ομορφη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα κικίτσα μου , ούτε εγώ περίμενα ότι θα την κάνω! Άσε που βλέπω ότι όσοι δεν με ξέρουν , ούτε γνωρίζουν πόσο αυτοσαρκάζομαι θα πάρουν στα σοβαρά πολλά....
      Φιλάκια πολλά αγαπάκι μου ! :)

      Διαγραφή
  12. Aμάν! Σκιάχτηκα με τις εικόνες! Δεν σου το χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε όλα λέω ν α ι.
    Μου ´φτιαξες τη μέρα...

    (Και κάπου εδώ να πω πως ο αδερφός μου τρελαίνεται (και για πόσο καιρό τρέλαινε εμένα!!) για Πάολα. Ειδικά το "εδώ σε θέλω καρδιά μου"... μιλάμε για παροξυσμό. Και τι να κάνω κι εγώ; Λύγισα πλύση τη πλύση εγκεφάλου. Άσε που την πέτυχα και στην Μενεγάκη μια φορά. Αυτό ήταν η χαριστική βολή: έπιασα τον εαυτό μου να του καλαρέσει, και μετά να την χτυπάει στο YouTube και δώσ'του το σιγόντο. Και με πάααθος, εδώ σε θέλω (καρδιά μου! :P)).

    Νομίζω πως ζήλεψα και θα το κάμνω κι εγώ. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην έλεγες και όχι! Σου έφτιαξα πρόγραμμα για τσακίρ κέφι ! Πού συνάδει και με την ηλικία σου! Μην κοιτάς που μεγάλωσα και απόδιωξα το παρελθόν μου! ( είμαι σαν τα γεροντάκια που μετανοούν λίγο πριν πεθάνουν ☺)
      Λαβ αδέρφι γιατί λαϊκά δεν ακούω πια, αλλά ΤΟ άσμα με της Πάολα με φτιάχνει όσο κανένα άλλο!
      Άρα θέλαμε , δε θέλαμε πάλι τακιμιάσαμε αγαπάκι μου ♥

      Κάμνω το!
      Αναμένω να δω με τι σημαδεύτηκες! :)))))))

      Διαγραφή
  14. Αριστάκι μου καλημέρα
    Συμπίπτουμε σε πολλά
    Στο Νο 4 όπως και στο Νο 8 λυγίζω!!!
    Δεν σε πρόλαβα να δω χτες βράδυ
    να πιούμε αντάμα το κρασάκι μας

    Σε γλυκοφιλώ ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα! Ροκιά κι εσύ Ελένη μου;;;;;;
      Λιώνω! Χτυπιέμαι! Κρίμα που έφυγε νωρίς....
      χεχε κι απόψε θα τα πίνω... ντοντ γουόρι :)))
      Φιλούρες ☺

      Διαγραφή
  15. Μέχρι το 9 μια χαρά τα πηγαίναμε, φιλενάδα! Τώρα εγώ που δεν ξέρω το "Παραμυθιάζομαι" και το "Εδώ σε θέλω καρδιά μου", αν βάλω να τ' ακούσω, λες να σημαδευτώ; Αυτό το ρίσκο δεν το παίρνω!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σοφία μου , απέφυγε τα και τα δύο!
      Μεγάλο το ρίσκο! χοχοχοχο!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  16. Ωραία η playlist Αριστέα μου. Πόσο ενδιαφέρον να βλέπεις τι τραγούδια ταύτισε καθείς με τις στιγμές του.
    Πολύ ωραία η πρωτοβουλία σου. Σε απόλαυσα. Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, για αυτό είπα ότι είχε ενδιαφέρον για μένα τουλάχιστον : ήταν ένα ταξίδι στις αναμνήσεις, καλές ή άσχημες!
      Καλημέρα Μαρίνα μου ! :)

      Διαγραφή
  17. Ναι, αυτό είναι το Αριστάκι που έχω "δει" όσο διάστημα σε γνωρίζω!
    Το προφίλ μιας υγιούς προσωπικότητας κι όχι παρανοϊκής...
    Γιατί; Γράφει πουθενά ότι απαγορεύεται να ακούτε όποιο είδος μουσικής επιθυμείτε; Τα μονόφθαλμα-κοντόφθαλμα είναι τα ανησυχητικά...! Είμαστε πολλά!
    Να ξέρεις πως άμα τα "τσούζαμε" παρέα μόνο με λαϊκά θα γλεντούσαμε τους καημούς μας... χεχε!!! Να είσαι σίγουρη!
    Η ιδέα αυτή μου άρεσε πολύ! Να προσπαθήσω κι εγώ;
    Θέλει όμως μόνο ελληνικά τραγούδια;
    Ακούω περισσότερο ξένη μουσική και παλιότερα δεν άκουγα σχεδόν καθόλου ελληνικά - ειδικά λαϊκά - τραγούδια. Σήμερα μη σου πω ότι ακούω λίγο περισσότερο.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι , δεν γράφει κάπου ότι πρέπει να υπηρετούμε ένα είδα , αλλά μετά από όλο αυτό τον αχταρμά εγώ το κοίταξα και γελούσα μόνη μου!
      Ε με το τσούξιμο παρασύρομαι και όσο να το κάνουμε η καλή παρέα μπορεί να σηκώσει το λαϊκό. Μόνη μου , όμως θέλω την ξένη μουσική εγώ,
      Η πρόκληση Γλαύκη μου έλεγε ΕΛΛΗΝΙΚΑ και δεν είναι κατ'ανάγκη τα τραγούδια που μας αρέσουν αλλά τα τραγούδια που σημάδεψαν στιγμές μας!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  18. Τα εννιά πρώτα τραγούδια που έχεις διαλέξει Αριστέα μου, από τα πιο όμορφα, αυτό δε ,το ν' αγαπάς με τον Σιδηρόπουλο, άσε κάθε φορά που το ακούω βουρκώνω και είμαι και μεγάλη γυναικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ το 10ο δεν το επέλεξα ποτέ εγώ να το ακούσω! Με ανάγκαζαν Κατερίνα μου :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Συμφωνούμε σε πολλές από τις επιλογές σου, αλλά αυτό το 10ο τι το ήθελες μέσα στη λίστα, μάνα μου;!!
    :)))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί θυμάμαι πόσο υπέφερα που ένα χρόνο το άκουγα αναγκαστικά κάθε μέρα Έλλη μου! Ήταν μεγάλο το τραύμα, καταλαβαίνεις :) αχαχχαα!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. Το "γουστάρω" αφάνταστα το Top 10 σου, το Top 20 σου, το Top 30 σου... κι ένα έχω να σου πω! Σε όλα μέσααααααααααα συν κάποια του Πουλόπουλου!!!! Κι επίσης "γουστάρω" που ναι φόρα παρτίδα τα έβγαλες έξω...γιατί να ντρεπόμαστε; Εγώ δεν τους μπορώ τους δήθεν που εκστασιάζονται στην ακρόαση ενός έντεχνου τραγουδιού ή ροκ και μέσα στο αυτοκίνητο τους όταν είναι μόνοι σιγοτραγουδάνε Βασίλη Καρρά! Μια χαρά είναι ο άνθρωπος δηλαδή. Φιλιά πολλάααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Χριστίνα μου, είσαι παντός καιρού λοιπόν!
      Μπράβο σου :)))
      Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες όλο αυτό ! χεχε! Είμαι πάντα εγώ χωρίς φίλτρα , όσο μπορεί να γίνει αυτό !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Μια ένσταση παρακαλώ, στον τίτλο...
    Το προφίλ μιας αυθεντικής προσωπικότητας, έπρεπε να γράφει!!
    Και μια διευκρίνιση επίσης...
    Αν δεν το κατάλαβες, γι'αυτό σ' αγαπάμε!!!!!
    Για αυτά που λες, αυτά που ακούς, αυτά που γράφεις...
    Είσαι η διαδικτυακή προβολή του εαυτού μας!
    Το ένστικτο είναι άτιμο και κάνει πάντα καλή δουλειά!
    Γι' αυτό και το σπιτάκι σου έχει πάντα συνωστισμό!!!!
    Μπον νουί !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η γυναίκα τζουκ-μποξ!
    Όλα τα παίζει, όλα τα ακούει, όλα της αρέσουν!
    Στη δεκάδα σου έχουμε πολλά κοινά, αλλά με τα παολο-παντελάδικα... μου τη χάλασες :-)
    Φιλιά πολλά Αριστάκι μου γλυκό και καλές ακροάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά το Χαζέα, το προσφάτως δαντελίτσα ( από τις δαντέλες που βάζω στον πίνακα μου) θ αμου κολλήσουν και το "Η γυναίκα -Τζουκ Μποξ " στα παρατσούκλια μου!Όλα τα άκουγα είναι ο σωστός χρόνος. Κατα καιρούς!
      Τα παολο-παντελάδικα ήταν αναγκαστικά στο περσινό πακέτο του Γολγοθά :)))
      Ευτυχώς κουτρουβάλησα κάτω. Και γλίτωσα τον Παντελίδη τουλάχιστον!
      Πολλά φιλιά Μαρία μου :)

      Διαγραφή
  23. "Δεν θα ξαναγαπήσω" και τίποτα άλλο.
    Εθνικός ύμνος!

    ΥΓ: Μα να μην έχεις τίποτα σε Πάολα; Την αδικείς και θα γαυγίζει παραπονιάρικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , είναι ύμνος. Αλλά βγήλε στην απ'έξω αφού στη λίστα με τα 10 έμειναν αυτά που συνδέθηκαν με στιγμές του παρελθόντος μου!
      Καλημέρα Πέτρο :)

      Διαγραφή
  24. Ωραίες οι επιλογές σου ;)
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αλο, ωραίες επιλογές... χαίρομαι... τα τραγοουδια πάντα γλυκαίνουν την ζωή...
    καλό βραδυ, πρινσες...
    τα λεμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λαμπρινή μου! Εξάλλου εσύ την έχεις σπουδάσει τη μουσική και γνωρίζεις :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Τα τραγούδια που επέλεξες είναι πολύ ωραία, και ρίχνω την εξής ιδέα: Να τα βάλεις στον player που έχεις κάτω κάτω στο blog σου. Ένα ελληνικό άκουσμα, μια χαρά θα ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ανάμεσα στα ξένα; Δεν θα ήταν παραφωνία;Τον Μικρό Πρίγκιπα του Φραγκούλη θα επέλεγα πάντως.
      Καλημέρα Σταμάτη :)

      Διαγραφή
  27. Τραγούδια και σημάδια!!Αχ!!
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα!Μου έχει συμβεί!!
    Ωραία κομμάτια!
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λάουρα! Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  28. Αυτή ειναι η Αριστεα που εχω στο μυαλο μου μεσα σε όλα.. να σου πώ ομως.. η κάθε φαση της της ζωης μας θελει και το τραγουδακι της..΄ε;.. αλλ ακους οταν είσαι 18........αλλα στα 25 ...αλλα στα............... και παει λέγοντας...η λίστα που σε σημαδεψε... παντρεμα αισθήσεων και παραισθήσεων...η δικη μου λίστα..... Καζαντζιδης.... Ρόλινκ Στόουνς..Παπακωνσταντινου....χι.χι. για να ξερεις.. φιλακιααααααααα Μ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρόλινγκ Στόουνςςςςςςςςςςςςςςς;;;;;;;;;;;;
      Άτσα η Ρουλίτσα!!!!
      Για αυτό μου αρέσεις τρελά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω! ☺

      Διαγραφή
  29. Εντάξει ρεεεε κι εγώ νόμιζα θα έβαζες σκυλάδικα! Μια χαρά τραγούδια είναι! Το "Να μ αγαπάς'' βέβαια να το διαγράψεις γιατί όπου παρέα και κιθάρα ο γκόμενος της παρέας που θέλει να χτυπήσει γκομενίτσες το παίζει πρώτο πρώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Οι γνώμες διίστανται Χριστίνα μου! Άλλοι το βρήκαν πολύ λαϊκό το πρόγραμμα μου πιο πάνω! :)))
      Δεν διαγράφω τίποτα. Εξάλλου δεν είναι τα τραγούδια που αγαπώ αλλά τα τραγούδια που με σημάδεψαν! :)))))
      Φιλάκια πολλά ! ♥

      Διαγραφή
  30. Wow! Μέσα είμαι σε όλα, εκτός από την Πάολα! χαχαχαχ! Τώρα είδα την ανάρτηση, μαζί με τα ξένα! Λίγο από όλα, γιατί η μουσική είναι όμορφη ανεξαρτήτως είδους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι να πρωτοσχολιάσω Αριστέα μου!!!!!!
    Να πω ότι αγαπώ Παπακωνστανίνου και τη Στέλλα που τη παρακαλεί αν πέσει στην αγκαλιά του;;;;!!!!!
    Τι να πω για το θρυλικό να μ αγαπάς και το Σιδηρόπουλο;;;!!!!!!
    Ή να μιλήσω για τον Αύγουστο!!!!!!!
    Για το Μητροπάνο δεν έχω να πω τίποτα!!!! Νομίζω ο καλλιτέχνης που δίδαξε το ήθος!
    Όσο για Ξυδού, για Αλεξίου,Πλιάτσικα έχω να πω ότι αγαπώ τις φωνές τους!!! τις αγαπώ και με ταξιδεύουν!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ που μοιράστηκες μαζί μας τις μουσικές σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένη μου !
      Την είχα ευχαριστηθεί αυτή την ανάρτηση!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή