Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Αθωότητα!

Η μικρή Ναντίν ήταν κατενθουσιασμένη!
Ένα καινούργιο ολόλευκο φουστάνι, με ασορτί κορδελίτσα 
την είχαν κάνει τρισευτυχισμένη!
Αμέσως έτρεξε να πάει στην αγαπημένη της φιλεναδίτσα
μέσα από τους αγρούς να της τα δείξει!
"Πού πας χωρίς τα παπούτσια σου " της φώναξε η μητέρα,
μα από τη χαρά της που να ακούσει το κορίτσι μας!
Ουπς!
Κάτι γαργάλισε τα πατουσάκια!
Και σήκωσε το φουστανάκι της η μικρή μας κοπελίτσα και τότε 
είδε τα γυμνά της ποδαράκια!
αχαχαχα! "Τι χαζούλα! 
Δεν έβαλα παπα!
απαπα!"
Ω ναι!
Και η μικρή μας κοπελίτσα χαρούμενη,
χαρούμενη και η Κωνσταντίνα μου 
που πήρε τον πίνακα δώρο για τα Χριστούγεννα!
Μια αθωότητα, δώρο σε μια αγνή ψυχή!

Σας φιλώ γλυκά!
@
__________________________________________
Πίνακας με μεταφορά εικόνας, powertex,
δαντέλες, και οντουλέ χαρτόνια.
Και τα συνηθισμένα μου κόλπα: λάδια και βερνίκια..με μάθατε πια!

56 σχόλια:

  1. Μα τι όμορος, όμορφος, όμορφος, όμορφος, πανέμορφος πίνακας! Και όντως μια αθωότητα εκπέμπει... Μπράβο Αριστέα μου! Τυχερή η Κωνσταντίνα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου!
      να'σαι καλά!
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  2. Πολύ τρυφερή η εικόνα! Κάνεις θαύματα με τις μεταφορές εικόνας, ε; Με το powertex δεν το συζητώ, το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που το είδα σε μια ανάρτηση της Μαριλένας.
    Καλό βραδάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω λατρέψει την τεχνική Αλεξάνδρα μου!
      Όπως και το powertex γενικότερα γιατί σου δίνει άπειρες δυνατότητες!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφη που έκανες τη μικρή Ναντίν!!!
    Πολύ ρομαντικός ο πίνακας!
    Καλά να περνάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απ' τα καλύτερά σου!!!
    Συγχαρητήρια και πάλι! Ευτυχώς που δεν γίνεται Συμπόσιο με πίνακες. Θα μας κατατρόπωνες Αριστάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      αχαχαχα! Πάντα θα πεις κάτι που θα μου χαρίσει πολλά χαμόγελα! να'σαι καλά!♥

      Διαγραφή
  5. Για δες Αριστακι μου στην γωνία μηπως γκρέμισε κανενας φουρνος; αχά ηρθα νωρίς αυτην την φορα... να γεμισω τρυφεροτητα απο τον ομορφο πίνακα σου .. παντα αυτό το συναισθημα έχω οταν βλεπω εικονες με παιδια... οπως και να τον εφτιαξες ειναι υπροχος...!! κουκλι το ξυπολυτο κουκλί ...φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Έλιωσα Ρουλίτσα μου! Αχ κι εγώ έτσι αισθάνομαι με τα παιδιά!!! Για αυτό και επέλεξα αυτήν ακριβώς την εικόνα εξάλλου!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  6. Η φωτογραφία είναι όμορφη, αλλά εσύ Αριστέα μου την απογείωσες με τον τρόπο που την δούλεψες. Να είναι καλά να την χαρεί η Κωνσταντίνα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι τέλειο που τον έκανες!! Είναι αυτός που μας έλεγες? Θα ξετρελαθεί η Κωνσταντίνα!
    Φιλια Αριστούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , ναι καλά δεν σας τον είχα περιγράψει;
      Χαίρομαι που σας άρεσε και μέσα από τις φωτογραφίες!
      Φιλάκια πολλά Κωνσταντίνα μου♥

      Διαγραφή
  8. Καλέ εσύ εξελίσσεσαι, δεν υπάρχεις.
    Τέλειο, ρομαντικό και ευαίσθητο.
    Όμορφο βραδάκι σου εύχομαι Αριστάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια εικόνα, μια ιστορία... Μια ματιά στην μοναδική ευαισθησία της ψυχής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου πάντα με συγκινούν Αννούλα μου γλυκιά....♥

      Διαγραφή
  10. τέλειο από κάθε άποψη!!!!!!!!!! Με έβαλες στο τρυπάκι και παρήγγειλα powerprint, το περιμένω μέχρι την Παρασκευή. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αριστέα μου πανέμορφος! Καταπληκτική παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το κορίτσι που αντιλαμβάνεται πως δεν φορά παπούτσια στην φύση, δείχνει την επαφή του παιδιού με τη φύση. Τα παπούτσια που απουσιάζουν, είναι τα όρια ενός κόσμου, των ενηλίκων, που όσο μεγαλώνει τόσο απομακρύνεται από τη «φύση»... Χωρίς παπούτσια το αθώο παιδί βρίσκεται εντός της ανθρώπινης φύσης (δηλ. ανθρώπινη φύση: το καλό, η αθωότητα, το κακό είναι ξένο και επίκτητο). Το ότι κοιτάζει κάτω, σαν ν' αντιλαμβάνεται πως δεν έχει παπούτσια η μικρή, δείχνει πως οι τρυφερές πατούσες της δεν έχουν ακόμη σκληρύνει...

    Αυτή είναι μια δική μου άποψη για το θέμα του πίνακα. Θα προτιμούσα δαντέλες και στις 4 πλευρές πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρουσα η ανάλυση σου Σταμάτη :)))
      Κάποιες φορές η ασυμμετρία είναι "πιο" από τη συμμετρία !
      Με δαντέλα γύρω γύρω θα έμοιαζε περισσότερο με κορνίζα ακι λιγότερο με πίνακα...λέω τώρα εγώ!

      Διαγραφή
  13. Τι καλό! Πιστεύω ότι τα επόμενα σου έργα θα γίνουν ντεκόρ σε έντεχνο κοσμικό καφενείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο που δεν έχω τέτοια στα μέρη μου ☺
      Λες να φτιάξω ένα;;;;

      Διαγραφή
  14. Aριστέα μου μεγαλούργησες !!! Θαυμάσιο θέμα, υπέροχη παρουσίαση, τέλεια καλλιτεχνική επεξεργασία, ονειρεμένο αποτέλεσμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κλαυδία μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      τα φιλιά μου♥

      Διαγραφή
  15. Οτι και να πω είναι λίγο πάλι.
    Αριστούλα μου καταπληκτικός ο πίνακας καταπληκτικά τα πατουσάκια!
    Τυχερή η Κωνσταντίνα.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα πατουσάκια ...τα λάτρεψα κι εγώ κι ας τα χάρισα :)))
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  16. πόσο όμορφο και γαλήνιο πραγματικά .... απλά συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Αριστέα μου
    Θαυμάσιος ο πίνακας με μια ανέμελη αθωότητα
    που καθηλώνει!
    Να το χαρεί η Κωνσταντίνα!

    φιλάκι και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως αυτή η αθωότητα είναι διάχυτη κι είναι αυτό που με τράβηξε να χρησιμοποιήσω αυτή την εικόνα!
      Φιλάκια πολλά Ελένη μου! ♥

      Διαγραφή
  18. Υπέροχο! Να το χαρεί! Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφος πίνακας!! Μπράβο, Αριστέα μου! Να τον χαρεί η Κωνσταντίνα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή η αθωότητα, αλλά εγώ προτιμώ την σέξι κοπελιά της προηγούμενης ανάρτησης...
    Φιλιά πολλά, Αριστόπουλο αριστοτεχνικό!!!

    υ.γ.
    Το PR μην ξεχάσεις, αχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Τις έβαλα στο καπάκι για την αντίθεση! Γιατί έτσι είμαι κι εγώ! Υπάρχουν μέσα μου και οι δύο τάσεις , δεν ξέρω αν με πιάνεις ☺
      αχαχαχαχα! όσο για το pr έλιωσα πριν λίγο που είδα το σχόλιο του Πετράν!
      Φιλιά κατάμουτρα ☺♥

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφο το δώρο.....πανέμορφη μα και πανάκριβη η στιγμή....
    Αριστέα μου όμορφο το βράδυ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι αυτό που λέμε..."Το έργο μιλάει σαν να είναι ζωντανό".Από την άλλη μεριά, αυτό που λέω είναι, ότι όσο πιό ψεύτικο ΄δείχνει ένα έργο, τόσες περισσότερες αλήθειες λέει.Υπέροχο θέμα με μιά απείρως αθώα στιγμή, ενός παιδιού γεμάτο αλήθειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δημήτρη μου!
      Να΄σαι καλά!
      Τα φιλιά μου:))

      Διαγραφή
  23. Τι πανέμορφος που είναι βρε χρυσοχέρα μου!!!!!!!!! Και το κείμενό σου πολύ τρυφερό............... Εύχομαι να το χαρεί η Κωνσταντίνα αυτό το όμορφο δώρο.....
    Καλημέρα Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Η ανιψούλα, το λάτρεψε από την πρώτη στιγμή!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  24. υπέροχο, και το έντυσες και το έκανες ιστορία..μπραβο!!!
    μακια πολλά, ευχαριστώ που περνας!!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κυριολεκτικά το λάτρεψα!!!
    Υπέροχο!!
    Να το χαρεί η Κωνσταντίνα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με τη λίγη γνώση στα εικαστικά λόγω καταγωγής από το νησί των καλλιτεχνών την Τήνο : ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ το εργάκι σου!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λεωνίδα :)))
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή