Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Σαν μια γέννα!








Με έναν υπολογιστή να σέρνεται
Να μην μπορώ να μπω στο ίδιο μου το μπλογκ να πάρω φωτογραφίες 
Να έχω καταλάθος σβήσει κάποιες 
Κάποιες άλλες μάλλον δεν τις κράτησα ποτέ
(πόσο "Χαζέα" παίζει πια να είμαι θεέ μου!)
Να ψάχνω για παράδειγμα την ποδιά που έφτιαξα στη Μαρλέν 
τα Χριστούγεννα για το Secret Santa
και να τρέχω στην σχετική της ανάρτηση να την "ψωνίσω"!

Σήμερα σε μια συγκεντρωτική ανασκόπηση βλέπετε ό,τι κατάφερα κι έσωσα
σε φωτογραφικό υλικό.

Έργα που έγιναν μέσα σε 9 μήνες!
Ακριβώς όσο και μια γέννα!

Απ' όλα αυτά μόλις 18 βρίσκονται μέσα στο σπίτι μου,
δικά μου ακόμα (;)

Καλή μου συνέχεια
και καλή επάνοδο από την εορταστική περίοδο!
Δεν θέλω μελαγχολίες, ναι;

Φιλιά!
@
_____________________________________________

Ανάμεσα στις φωτογραφίες υπάρχουν κάποια που δεν έχω προλάβει
να τα ανεβάσω ακόμα 
Μαζί με τα πρώτα έργα του τρέχοντος χρόνου που ήδη μπαίνουν στην άκρη, 
θα τα δείτε προσεχώς!

44 σχόλια:

  1. Αριστάκι μου γλυκό εύχομαι το 2015 να φτιάξεις ακόμα περισσότερα και να σου φέρει ότι άλλο επιθυμείς γιατί το αξίζεις πραγματικά!
    Είναι όλα πανέμορφα!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Κι εγώ έχω πρόβλημα με τον υπολογιστή
    τον βλέπω να πνέει τα λοίσθια
    Τα έργα σου μοναδικά σκέτη υπερπαραγωγή!!!

    Σε γλυκοφιλώ ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'Οχι μόνο είναι πάμπολλα αυτά που 'γέννησες' σε 9 μήνες, Αριστέα μου, αλλά και έχουν ένα πολύ ωραίο ιδιαίτερο δικό σου στύλ!
    Καλή συνέχεια!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριστέα μου οι 9 μήνες βλέπω ήσαν δημιουργικότατοι, φαντάζομαι τι έχει να γίνει όλο το 2015.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι λοιπόν με το καλό και στην επόμενη γέννα!Πολύ ωραία τα έργα με ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τύπο που θα τα αναγνώριζε κανείς ακόμα κι αν δεν ήξερε την ταυτότητά τους!Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσαρα μου! Τι δημιουργικος οιστρος! Φτου σκορδα και παντα ετσι! Φιλιααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο , Αριστούλα μου !!!!! ΥΠΕΡΟΧΑ !!!!!!
    Η δημιουργικότητα σου σ' όλο της το μεγαλείο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ κοριτσακι μου χιλια καλα σε ολες τις δημιουργίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Χρονιά Αριστέα μου!!!
    Οπως τα λες κι όπως τα βλέπω είναι και πόσο κουκλιά γέννησες!!!
    Πραγματικά χαίρομαι που αγάπησες και δόθηκες με τόσο πάθος σε μια τεχνική που πολλές αγαπάμε και την εξασκείς με τόση αβρότητα και καλαισθησία!!!Καλή δημιουργική συνέχεια
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια η ιδέα να τα συγκεντρώσεις όλα μαζί!!!
    Η τέχνη σου δεν υστερεί ούτε σε ποσότητα αλλά σίγουρα ούτε σε ποιότητα!!!
    Μία καλή δημιουργική χρόνια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαμός κατακλυσμός όμορφων δημιουργιών ... καλημέρα υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έχεις λίγα γιατί εγώ έχω πολλά από αυτά στο σπίτι μου !
    Και κάπου βλέπω και αυτο που ''γέννησες'' με τα μικρά μου και τα αποτρέλανες τελείως χαχαχαχαχα
    τωρα βρήκαν ένα ξύλο κοπής δικό μου και ηθελαν να το ζωγραφισουν σήμερα!Τους δήλωσα πως ''τέρμα οι κακές παρέες!''
    Υπέροχα όλα και εις άλλα με υγεία !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ δεν θα βαρεθώ να σου λέω ότι πρέπει να περάσεις στο δικό σου Εργαστήρι πια. Ελπίζω να σε πείσω σύντομα ;) Φιλιά πολλά και καλά ξεμπερδέματα με τον υπολογιστή, πιο σπαστικό πράγμα δεν υπάρχει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, τι μου συμβαίνει;;;; Όπου πάω, πέφτω σε ένα σχόλιο της Πέτρας και συμφωνώ!!!!!
      Μακάρι να φτιάξεις το δικό σου εργαστήρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Είναι όλα τους παιδιά σου και πολύ τα αγαπάς;
    Κάπως έτσι φανταζόμουν ότι θα συνεχίζες. Και πράγματι κάτι έχουν από εσένα. Την μοναδικότητα σου, μια ξεχωριστή ομορφιά και χαρίζουν χαμόγελα.
    Να 'σαι καλά να δημιουργείς Αριστέα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σου το ειπα και οταν με επισκευθηκες στο στεκι μου εδωσες ρεσιταλ με τις κατασκευες σου και ειναι ολες πανεμορφες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι δυνατόν να μελαγχολείς βλέποντας τούτες τις δημιουργίες ; το αντίθετο θα έλεγα...! Αριστέα........δεν μπορώ να εκφράσω αυτό που θέλω να σου πω για την ομορφιά του έργου σου.
    Ειλικρινά.
    Καλό βράδυ κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ρωτώ πως κάνουν υπόκλιση..

    Υποκλίνομαι στην τέχνη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα τι Καλλιτεχνάρα Φιλενάδα έχω! Λατρεύω όλες σου τις δημιουργίες! Ξέρω πως αισθάνεσαι για "τα παιδιά σου', πραγματικά ξέρω!
    Να συνεχίσεις και το 2015... και καμιά μελαγχολία για το τέλος τον εορτών! Έρχονται άλλα ωραία, ναι;
    Τα φιλιά μου @ριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με τόσες γέννες, εσύ είσαι πια... πολύτεκνη!
    Να πας και για το επίδομα!

    Καλή χρονιά, με πολλή όρεξη για δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλλιτεχνικά "ποιήματα" Αριστέα μου! Εύχομαι οι εμπνεύσεις με τις υπέροχες χειροτεχνίες σου, να γεμίζουν με χαρά κάθε φίλη κι αγκαλιά που τα δέχεται! Νομίζω είναι καιρός να ανοίξεις τον δικό σου καλλιτεχνικό δημιουργικό χώρο, με τόσες ευφάνταστες τεχνικές,τόση ποικιλία σχεδίων και ιδεών, είσαι πανέτοιμη!!!
    Εύχομαι τα καλύτερα για σένα στη διαδρομή του 2015!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αναμένουμε να δουμε και τα υπολοιπα! όντως σα γέννα, κόπιασες και "πόνεσες" για να τα δημιουργησεις! Το ενα καλύτερο απο τα άλλα!
    Ποιες μελαγχολίες;;; Εφοσον εχουμε την υγεια μας ολα καλά!
    Καληνυχτα
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πόσο όμορφα όλα!

    Άσε, ξεστόλισα και μου φαίνεται τόσο άδειο το σπίτι...

    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πω πω πριγκιπέσσα, τι καταπληκτικά και ιδιαίτερα έργα και μόνον σε εννέα μήνες !!!!!!!!!!!! Άντε τώρα και για το δεύτερο με το ίδιο πάθος !!!!!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου !!!!!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φτου! Φτου! Κουκλιά όλα! Σαν τη μανούλα τους!
    Αριστάκι μου, δυστυχώς δεν στάθηκα στο πλευρό σου σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αλλά σε όλες τις επόμενες (γιατί θα είναι πολλές!) θα δηλώσω παρούσα!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και... χιονισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έχω χάσει το λογαριασμό στα έργα σου πλέον....τι όμορφα που φαίνονται, ειδικά τώρα που τα μάζεψες όλα μαζί....!
    Μπράβο Αριστέα μου.....καλή συνέχεια :))))
    Και νομίζω πως η μεγαλύτερη χαρά είναι όταν τα χαρίζεις ;)
    Φιλάκια ♥ καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλέεεε είναι αμέτρητα!! Και είναι όλα τους πανέμορφα!!! αν όλα αυτά τα έκανες μέσα σε 9 μήνες που ήσουν μαθητευόμενη, φαντάζομαι τώρα που έχεις πάρει το κολάι τι έχει να γίνει! Μπράβο σου! Πάντα δημιουργική να είσαι! Συνέχισε έτσι! Σε καμαρώνω πολύ πολύ!!!
    Καλή κι ευλογημένη χρονιά!!! Με υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς!!!! Κάθε ευτυχία σου εύχομαι!!!!
    Φιλάκια πολλάάαααα Αριστούλα μου!!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μετα απο τέτοιο οργασμό δημιουργίας πως να μην βγαλεις τόσο ομορφα..και πολλα (παιδιά) Αριστακι μου...σαν την γέννα δεν υπαρχει οποιαδήποτε γεννα λεμε.. και εσύ τα δικα σου καλιτεχνήματα που εφερες στον κοσμο... τα έφτιαξες με τόσο πολύ αγαπη.. Αριστακι μου ..που αυτή φαινεται και απο το αποτελεσμα που βλεπουμε και ειναι ομορφο και στην παραμικρή του λεπτομερεια... !! πως να μην καμαρώνεις ...και πως να μην καμαρωνουμε και εμεις για την φίλη μας.. έ;.. μελανχολία;;; τι ειναι αυτό;; ελα... Μ.Α αν το βρεις... φιλακιααααααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εσύ δεν έκανες μια... απλή γέννα! Αλλά πολλές! Θα έλεγα ότι είσαι... καλλιτεχνοκουνέλα! (με την καλή έννοια!) :))
    Σου εύχομαι και άλλα τέτοια «γενητούρια», έμπνευση και χρόνος να υπάρχουν μέσα στο 2015.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ναι αλλά εγώ θα σχολιάσω κάτι διαφορετικό. Δεν είσαι μια άσπλαχνη μάνα που πασάρει από δω και από εκεί τα παιδιά της. Στη δική σου γέννα η δοτικότητα είναι χάρισμα!!!
    Μπράβο Αριστέα μου, εύχομαι να "γεννάς" κάθε χρόνο όλο και περισσότερα...
    Όλα καλά θα μας πάνε! (να αναφέρω και λίγο Σάκη γιατί ένα πουλάκι μου είπε ότι είσαι τρελαμένη ρουβίτσα.....χεχεχεεχεεχε να μην πούμε κάτι να ευθυμίσουμε; ;-P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι όμορφιες γεννήθηκαν μέσα σάυτούς τους 9 μήνες!!!! Δημιουργίες που ξεχειλίζουν αγάπη, κέφι και μεράκι!!!
    Να'σαι καλά, Αριστέα !!!! Και πάντα δημιουργικά τρελλαμένη !!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αριστεα μου καλημερα!
    Καλως σε βρηκα ξανα!
    Χρονια πολλα! Καλη χρονια! Με υγεια και οτι αλλο επιθυμεις!
    Τι ωραια συγκεντρωτικη δημιουργικη αναρτηση ειναι αυτη;
    Ευχομαι ολοψυχα πολλες πολλες ακομη δημιουργιες!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Άντε τώρα και στο επόμενο εννιάμηνο... αχαχαχα!!!
    Ζαλίστηκαν τα ματάκια μου!!!!
    Εγώ έχω ένα απ' αυτά... ζήλια, ζήλια!!!
    Καλή συνέχεια, κορίτσι μου, και καλή επιτυχία στην "αεροβική" προσπάθειά σου!!!

    υ.γ.
    Με πολλή αγάπη, ισχυρή θέληση και καλή οργάνωση η επιτυχία θα έρθει... Από εδώ και στο εξής τα εννιάμηνα ας είναι μυστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτή δεν είναι απλή γέννα Αριστέα, είναι υπερπαραγωγή:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. γεια στα χερια σου και στα κουραγια σου!
    με τοσα που βλεπω, πολυτεκνη εγινες! :)

    φιλια πολλα και καλη χρονιαααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δημιουργικότατοι και γεμάτοι ομορφιά αυτοί οι 9 μήνες!!
    Καλή συνέχεια!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σκίζεις! Τρέλανεεεεε μας ρε παιδί μου (που θα έλεγε και ο άλλος μου εαυτος) χαχαχα! Φιλιά Αριστέα μου!




















    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τα υπέροχα σχόλια σας!
    Επειδή ο υπολογιστής μου διαρκώς κολλάει και μου κάνει νούμερα προτιμώ τον χρόνο που διαθέτω να τον περάσω περνώντας από εσάς και τις αναρτήσεις, παρά απαντώντας εδώ !

    Σας διαβάζω όμως ΟΛΟΥΣ προσεκτικά και σας ευχαριστώ από καρδιάς όλους για τα σχόλια σας και την αγάπη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να'στε καλά. να μ'μαι καλά και πάμε για τα επόμεναααααααααααααααααααααααααααααααααα♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μια και μία οι δημιουργίες σου!!
    Και τι ωραία που τα 'βαλες σε σειρά!!
    Καλή συνέχεια να έχεις γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τέλειες οι δημιουργίες σου!!!
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τα υπέροχα σχόλια σας!
    Επειδή ο υπολογιστής μου διαρκώς κολλάει και μου κάνει νούμερα προτιμώ τον χρόνο που διαθέτω να τον περάσω περνώντας από εσάς και τις αναρτήσεις, παρά απαντώντας εδώ !

    Σας διαβάζω όμως ΟΛΟΥΣ προσεκτικά και σας ευχαριστώ από καρδιάς όλους για τα σχόλια σας και την αγάπη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή