Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Κράτα τον παππού στο σπίτι !

adventure, desert, free people, freedom, hapiness, photography, quote, quoteoftheday, real life, road trip, time, travel, wanderers, wanderlust, tatoo quotes, original photographer

Αυτό το μπλογκ σε έχει συνηθίσει:
►Σε δημιουργίες,που το τελευταίο καιρό έχουν γίνει μόνιμη κατάσταση☺
►Σε ποίηση, άμα έχει η κεφαλήν μου έμπνευση,
►Σε Συμπόσια και διαγωνισμούς,
►Άντε και καμιά σκέψη που βράζει σαν ηφαίστειο
 κι αν δεν εκτονωθεί θα σκάσει και η λάβα του θα με κάψει!
►Επικαιρότητα παίζει λίγο κι αυτό έχει να κάνει αν με γαργαλάει κάτι πολύ!

Η αγαπητή φίλη Πέτρα όμως λέει πώς όποιος σιωπεί, συναινεί!

(σιωπεί κι όχι σιωπά για την ομοιοκαταληξία μανίτσα μου).
Κι εγώ δεν μπορώ να σιωπήσω άλλο!
Γιατί και ηφαίστειο έχω γίνει με αυτά που βλέπω, διαβάζω κι ακούω
και χρέος μου θεωρώ να πάρω θέση!
Όχι για να σε πείσω!
Σιγά... αν θες έχεις ήδη παρασυρθεί κι αποφασίσει!
Άσε που τόσοι και τόσοι τα γράφουν καλύτερα!
Δεν το'χω ούτε με την πειθώ, ούτε με την πολιτική!
*
Αλλά σαν @ριστέα δεν κολλώνω να πάρω θέση!
Δεν βάζω την ουρά στα σκέλια.
Δεν ντρέπομαι!
Τα'παμε, τα ξεκαθαρίσαμε, πάμε παρακάτω;

Θα σε στείλω ολούθε σήμερα γιατί έχω όρεξη!


Αν θες σάτιρα (και την έχασες χτες) τράβα εδώ 

Πέτρος και Petra σε μεγάλες δόξες!
Αν θες ΜΕΓΑΛΕΣ αλήθειες με μορφή γέλιου τράβα εδώ
Αν θες να δεις πόσο βλάκας είσαι που τους πιστεύεις τράβα εδώ
Αν θες να δεις τι παιχνίδια παίζουν οι κ@λοδημοσιογραφίσκοι 
πήγαινε εδώεδώ κι εδώ.
Φυσικά θα νομίζεις ότι έτσι θα σώσεις τα χρήματα που με κόπο αποταμίευες
κι εμένα θα με θεωρείς εχθρό σου 
που θέλω την πολιτική αναταραχή και την κατάσχεση των καταθέσεων!
Πίστευε ότι είμαι και κατσίκα!☺
Αν θες να συνεχίσεις να είσαι κορόιδο (και) από την 26η του Γενάρη
θα την κάνεις την αποκοτιά σου ....
Είτε ψηφίσεις, είτε δεν ψηφίσεις!

bitch, black and white, elections, guns, hammers, jane russell, polls, shootme, signs, sufferage, vintage, vote, woman, women

Αληθινά όμως, δεν σε σκέφτομαι καθόλου, μα μόνο την πάρτη μου!
Έτσι θα σκεφτείς!
Αλλά τι σου έχω εγώ, εκτός από αυτά που σε έστειλα πριν λίγο να τσεκάρεις;

Η Είδηση, όπως παίχτηκε στα ΜΜΕ
► Σάλο προκάλεσε η δήλωση της υποψήφιας βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Ραχήλ Μακρή ότι θα «κόψει» 100 δισ. ευρώ η χώρα αν τερματιστεί η ρευστότητα και αμέσως απάντησε ειρωνικά η Νέα Δημοκρατία. Από το Γραφείο Τύπου της ΝΔ ανακοινώθηκαν τα εξής για την δήλωση της κας Μακρή: «Ο ΣΥΡΙΖΑ δηλώνει διά στόματος της υποψήφιας βουλευτού του Ραχήλ Μακρή ότι αν σταματήσει η ρευστότητα στην Ελλάδα, θα “κόψουν” μόνοι τους 100 δις ευρώ. Γιατί δεν “κόβουν” 300 δισ. για να μηδενίσουν και το χρέος;». πηγή
Όμως!
► Τρεις μέρες τώρα η Ραχήλ Μακρή λοιδορείται αγρίως. Από μεγάλους Οικονομολόγους, όπως είναι, π.χ., η Μαρία Σπυράκη. Και άλλοι…
Εσείς από την πλευρά σας, αν έχετε κανένα φίλο Οικονομολόγο, ρωτήστε τον: «Στέκει αυτό που λέει η Μακρή;» Αν ο φίλος σας σέβεται το πτυχίο του και τον ρωτήσετε, θα ξεκινήσει την απάντησή του στην ερώτησή σας με τη φράση «Ε… κοίταξε να δεις…». Και τότε αμέσως θα καταλάβετε… Πολλά και για τη Μαρία Σπυράκη και την παρέα της.Εκτός αν ψηφίζετε δαγκωτό Ν.Δ., οπότε ούτε θέλετε, ούτε πρόκειται να καταλάβετε.
Διότι, αν ψηφίζετε δαγκωτό Ν.Δ. και ο φίλος σας ο Οικονομολόγος ψηφίζει επίσης δαγκωτό Ν.Δ. και τυχαίνει να το γνωρίζει ότι κι εσείς ψηφίζετε δαγκωτό Ν.Δ., τότε θα σας απαντήσει ότι αυτό που λέει η Μακρή είναι για τα μπάζα. Δεν θα σας πει ότι εδώ και δύο αιώνες ελάχιστοι Οικονομολόγοι έχουν αμφισβητήσει αυτό που λέει η Μακρή. Δεν θα σας μιλήσει για το κεφάλαιο Simultaneous Contractionary Fiscal and Expansionary Monetary Policy. Δεν θα σας μιλήσει για το τι προκύπτει από το συνδυασμό των Άρθρων 18 και 21 του E.L.A. Δεν, δεν, δεν…
Και για να μη νομίζετε ότι αυτά που σας λέω ότι δεν θα σας πει είναι… θεωρίες, ας πάμε στην πράξη:Δεν θα σας πει, λοιπόν, ο φίλος σας, ο Οικονομολόγος, ότι αυτό που λέει η Μακρή το έκανε στην πράξη η Ιρλανδία! Ούτε θα σας πει ότι αυτό που είπε η Μακρή το έκανε στην πράξη και η Τράπεζα της Ελλάδος!!!
Όχι, δεν θα σας πει τίποτε από όλα αυτά, αν και τα ξέρει. Αλλά δεν θα σας τα πει αυτά και άλλα, επειδή δεν θέλει να πάει στη συνέχεια η συζήτηση εκεί που πρέπει να πάει. Προτιμάει να κλείνει και ο ίδιος τα μάτια και να σας πει ότι αυτά που λέει η Μακρή είναι για τα μπάζα, για να μείνετε εσείς στο σκοτάδι και να ζήσει εκείνος καλά και οι άλλοι χειρότερα. Το πολύ-πολύ να κάτσει για λίγο ακόμα μαζί σας για να σκοτώσει την ώρα του. Για να χαχανίσετε οι δυο σας με τη Ραχήλ Μακρή και τον Σύριζα και να κουνήσετε στο τέλος ειρωνικά το κεφάλι, όπως κάνει ο άνθρωπος σε αυτές τις περιπτώσεις, όταν δηλαδή είναι αντιμέτωπος με μια βέβαιη ήττα και δεν έχει άλλη επιλογή από το να την καταπιεί. πηγή 
 Άγονται και φέρονται όμως κατά τα συμφέροντά τους!
Οι δημοσιογραφίσκοι που λέγαμε!

Προχτές βράδυ κυκλοφορεί Η είδηση:

700 εκατομμύρια σήκωσαν έντρομοι οι καταθέτες!
Alphabank & Eurobank  πανικόβλητες τρέχουν στον ELA
Φυσικά η είδηση είναι ότι προληπτικά κάνουν κινήσεις.
πηγή & πηγή
πφ! Προληπτικά!  Ψιλά γράμματα!

Η ακόμα πιο σημαντική είδηση είναι αυτή:

ΣΗΚΩΣΑΝ 700.000.000.Ε.από τις τράπεζες σε μία εβδομάδα !!

Με μια μόνη διαφορά : η ημερομηνία είναι 5ος του 2012!
Ούτε καν το ποσό δεν αλλάζουν!
Όταν πρόκειται να τρομοκρατήσουν τον κόσμο ...τς τς!
Κάνουν βιαστικές κινήσεις!


Δεν θα σου πω τι θα ψηφίσεις.
Θα σου ζητήσω να σκέφτεσαι!

Ενημερώνεσαι ακόμα από τα πουλημένα τηλεοπτικά ΜΜΕ;
Διαβάζεις ακόμα εφημερίδες;
Αλήθεια έχεις ξεχάσει την εξαθλίωση, τις αυτοκτονίες, 
τις υποσχέσεις που ΔΕΝ τηρήθηκαν;

Με τρόμο διάβασα κι αυτή την είδηση:
►Ηλικιακή κατανομή το εκλογικού σώματος, όπως διαπιστώνεται από τα στοιχεία του ΥΠΕΣ την αποφασιστική εκλογική κατηγορία αποτελούν οι ψηφοφόροι άνω των 71 ετών, που είναι υπερδιπλάσιοι των ψηφοφόρων ηλικίας 42-47 ετών που αποτελούν τη δεύτερη πολυπληθέστερη ηλικιακή ομάδα. Οι εκλογείς άνω των 71 ετών ξεπερνούν τα δυο εκατομμύρια, ενώ οι 42-47 ετών είναι μόλις ένα εκατομμύριο εκλογείς. Από 900.000 ψηφοφόρους παρουσιάζονται στις ηλικίες 36-41 ετών, 48-53 ετών, 54-59 ετών και 30-35 ετών, ενώ ο αριθμός μειώνεται στις 825.000 για την ηλικιακή ομάδα 60-65, στις 725.000 για την ηλικιακή ομάδα 24-29 και στις 672.000 για την ηλικιακή ομάδα 18-23 ετών. πηγή
 Θα αποφασίσει η εκλογική κατηγορία άνω των 71 για μένα!
Πάνω από δύο εκατομμύρια θα αποφασίσουν για τα παιδιά μας!
Ξύπνα τον παππού!
Ξέρω ότι είναι ό,τι πιο δύσκολο αυτό που σου ζητάω!
Έχω πικρή εμπειρία!

Αλλά αν δεν μπορείς να τους θυμίσεις τα γεγονότα ως έχουν,
τα "Θα" που έταζαν πριν τις προηγούμενες εκλογές,
αν δεν κάθονται να σε ακούσουν καν
(όπως το δικό μου γεροντάκι)
σε παρακαλώ:
Κράτα τον παππού στο σπίτι!
anime, blond, fashion, fuck off, fuck you, grandma, grandpa, grandparents, hair, hot, lol, love, peoples, sexy
Όποιος σιωπεί, συναινεί!
Όποιος συναινεί να συνεχιστεί η τραγική κατάσταση
που ζούμε τα τελευταία 3 χρόνια 
εν γνώση του εγκληματεί!
Μην σε τρομάζει η λέξη.

Τοποθέτησέ τα όλα σε μια ζυγαριά.
Βάλε και το ατομικό σου συμφέρον στην άλλη.
Κατόπιν, πιες και τον καφέ της παρηγοριάς κι αποφάσισε.

Εγώ σου εύχομαι μόνο να μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος 
τα βράδια!

Καλή σας μέρα
@

ΥΓ: Κι επειδή έχω σώα τας φρένας
και ζω στην Ελλάδα, ξέρω πως μόνο ΟΙ ΤΟΛΜΗΡΟΙ θα σχολιάσουν!

92 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου.!!! Είπα να χαλαρώσω λίγο σήμερα ,μα δε μ' αφήνεις κι εσύ κορίτσι μου.Είμαι ,που είμαι πολιτικό ''ζώο''μια ζωή ,έχω και σένα......Συμφωνώ και επαυξάνω.....με τα λεγόμενά σου.Λέγε ,λέγε μπορεί να ξυπνήσουν οι συνειδήσεις...( λέγε, λεγε το κοπέλι...)
    καλή μας Κυριακή !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου καλημέρα και καλή εβδομάδα. Συγκέντρωσα και έδωσα κάποιες σκέψεις και άρθρα που καλό είναι να τα έχουμε υπόψη. Δεν μπορώ να βλέπω διαστρεβλωμένες αλήθειες.
      Φιλιά πολλά χαρά μου!

      Διαγραφή
  2. Θα συμπληρώσω: Πέρα από τους μεγαλύτερους, ας σκεφτούν και οι νεότεροι, οι μεσήλικες ας πούμε, που χάνουν τα παιδιά τους, επειδή η διακυβέρνηση Σαμαροβενιζέλου με τις ληστρικές μεθόδους της, τα έστειλε στο πυρ το εξώτερο, στην ξενιτιά, κι εκεί θα μείνουν. Εκτός κι αν σε εκείνους -όσοι έχουν σκοπό να ξανακάνουν το ίδιο τραγικό λάθος- τα παιδιά τους, τούς λείπουν λιγότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πέτρα μου!
      Ω φυσικά , όλες οι ηλικιακές ομάδες πρέπει να σκέφτονται, να αναλύουν και κυρίως να θυμούνται!
      Αναφέρθηκα στην ηλικιακή ομάδα των άνω των 70 γιατί οι περισσότεροι ενημερώνονται μόνο από την τηλεόραση/ εφημερίδες και όλοι γνωρίζουμε την πλύση εγκεφάλου που κάνουν! Καθώς και την τρομοκράτηση που συνήθως ακολουθεί!
      Δυστυχώς έστειλε πολύ (νεαρό) κόσμο έξω και όλοι αυτοί δεν είναι εδώ να ψηφίσουν!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
    2. Το θέμα δεν είναι ότι δεν είναι εδώ να ψηφίσουν. Στην εποχή της τεχνολογίας, η λύση πάντα υπάρχει. Απλά τούς μπλοκάρισε ο Σαμαράς -300.000 Έλληνες μετανάστες- όπως άλλωστε έκανε και με τους 100.000 νεολαίους που, ενώ έκλεισαν τα 18, δεν τους άφησε να ψηφίσουν.. Και έχει το θράσος να γυρνάει (γελοία) σποτ με νεολαίους! Αν αυτό δεν είναι μαύρο χιούμορ, τότε τι είναι; Αν δεν ήταν τόσο φασιστικά επικίνδυνος, μέχρι και γέλιο θα μπορούσε να μας προσφέρει...

      Διαγραφή
    3. Και το κατάπιαμε ΚΑι αυτό!
      Εάν δεν βλέπουμε και μετά από αυτό πόσο απελπισμένος είναι για την καρέκλα του τι να πω;
      αχαχαχα Φυσικά κι έχει θράσος! Το απέδειξε!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
    4. κατοπιν εορτης ειναι το σχολειο μου αυτό και συμφωνώ να κλεισουμε τους παππούδες να μην πώ και τις γιαγιαδες στο σπίτι Αριστακι μου ποσο δικοι εχεις για υτους η ενημερωση τους ειναι μονο απο την τηλεόραση και απο την πλυση εγκεφαλων που μας κανουν... ας ξυπνυσουμε επιτελους..!! ............δες μεχρι που εφτασα... να σχολιασω..εστω και καθυστεριμενα.. φιλακιαααα

      Διαγραφή
    5. Ρούλαααααααααα είσαι απίστευτη και για αυτό σε χαίρομαι!
      Διαρκώς μιλάω στη μαμά για σένα! Γιατί είσαι πρότυπο μεγάλου ανθρώπου που δεν σταματά να εξελίσσεται!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και χαίρομαι που σε έχω φίλη μου πραγματική!
      ΣΛ!

      Διαγραφή
  3. πολυβόλο ήσουν
    πολύ καλή δουλειά
    η πρότασή μου για τον παππού, να του δώσουμε το ψηφοδέλτιο έτοιμο μέσα στο φάκελο αν είναι δυνατόν, γιατί, για να τον πείσουμε, μπορεί να πάθουμε εγκεφαλικό

    δυνατά για τη νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Παντελόνι! Και η δική σου δημοσίευση με βοήθησε αρκετά!
      Καλή λευτεριά ;-)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι
    Ζόρικο να πειστούν οι ηλικιωμένοι
    Η μαμά μου πριν χρόνια ενώ είχε
    πειστεί μπαίνοντας στο παραβάν φοβήθηκε
    ποιος κάποιος τη παρακολουθεί και ψήφισε
    έντρομη και κλασικά σαν γνήσια Σπαρτιάτισσα
    την γνωστή παράταξη....κρίμα το μπλα μπλα μου
    Όποιος κάτι καταφέρει θα είναι μεγάλος προπαγανδιστής
    Ας πείσουμε κανέναν νέο απολιτίκ τουλάχιστον
    Μου άρεσε και με κάλυψε η παρουσίασή σου!!!!

    Σε γλυκοφιλώ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου δεν είναι εύκολο να το καταλάβουν όλοι αυτό. Το παράδειγμα που έφερες με τη μαμά σου αποδεικνύει ότι ο φόβος τις τελευταίες στιγμές κυριαρχεί. Και ο φόβος είναι ο χειρότερος οδηγός στις κρίσιμες αποφάσεις!
      καλημέρα και καλή εβδομάδα μάτια μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Άν κάνει κρύο οι παππούδες που να τρέξουν στους δήμους, ιδιαίτερα αν είναι ετεροδημότες. Έχω και μια ελπίδα οτι εκείνοι που θα μπουν στον κόπο θα είναι οι θυμωμένοι και ταπεινωμένοι, οι άλλοι γιατί να αφήσουν τη ζεστούλα τους. Έχουν και διάφορες αρρώστιες οι μεγαλύτεροι....

    Τέσπα, εμένα ο πατέρας μου ψήφιζε πιο προοδευτικά από κάτι πιτσιρικάδες πάντως.

    Για τις αναλήψεις που λες, χτες στο κανάλι Ε νομίζω η δημοσιογράφος Γεωργία Μπάστα είπε στην Άννα Μισέλ οτι έχει πληροφορίες πως αυτές οι αναλήψεις έγιναν από λίγους αλλά μεγάλους καταθέτες μετά από προτροπή των ίδιων των τραπεζών!!! Η Άννα Μισέλ είπε οτι δεν το γνωρίζει, έκανε κοινώς την πάπια!

    Καλή Κυραική παρόλ αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσαν οι σκέψεις σου Κερασία, αν και πιστεύω ότι πολλοί φανατικοί δεν πτοούνται. Ο μπαμπάς στις εκλογές του '12 ήθελε να πάει παρά τη μεγάλη του ηλικία. Τώρα ευτυχώς, δεν θα πάει από μόνος του!
      Καλή εβδομάδα κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  6. Η Ελλάδα γέρασε, Αριστέα!!!!
    Και σ' αυτές τις ηλικίες είναι διχασμένοι και μάλιστα όταν βρεθούν αντιμέτωποι, συγκρούονται ασυστόλως...! Έχω ένα παράδειγμα μόλις χθεσινό κι αν μπορέσω, θα το κάνω ανάρτηση!
    Δεν ξέρω τι θα γίνει...!!!!
    Καλά έκανες και αναδημοσίευσες τις ειδήσεις, γιατί μπορεί να διαφεύγουν σε πολλούς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή παρατήρηση Γλαύκη μου!
      Νιώθω πως απλά στη δική μου σελίδα που γράφω προσωπικά, μπορούσα να ανεβάσω τη θέση μου!
      Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα μάτια μου! :)

      Διαγραφή
  7. Να σχολιασω βρε κουκλιτσα μου,μα τιιι να πω η γυναικα?????
    Εσυ καλα τα λες κ καμποσοι αλλοι με χρονια μπροστα τους.... βρισκω δικιο σε πολλα κ πες πες κατι θα γινει!!!
    (Η αισιοδοξια μου τελικα δεν εχει ορια....)
    Ααχ αχ Αριστεα μου αν ειχαν μυαλο καποτε δεν θα τραβιομασταν ετσι... κ αν ειχαν κ αρχ.... (συγγνωμη,κοτσια ηθελα ναπω) θα ειχαν αντιταχθει
    χροοονια πριν για να μην καταντησει
    η Ελλαδιτσα μας μπουρδ... (συγγνωμη, κρατος-χαος ηθελα να πω)....
    Ουτε τη γλωσσα μου δεν μπορω να κρατησω απτην αγανακτιση μου,ειλικρινα!!
    Φυσικα δεν απευθυνομαι σε ενα κομμα γιατι ποολλοιοιοι φροντισαν να βαλουν τα χερακια τους να βγαλουν τα ματακια μας αλλα κ να αλαφρωσουν τις τσεπουλες μας!!!
    Χαιρομαι που εδωσες τοσες πληροφοριες παλι για οσα θαβονται κ αποσιωπουνται προσεκτικα!!!
    Τα φιλια μου κ δυνατη αγκαλια...
    Θα προσπαθησω να σου τλφ καποια στιγμη ξανα. ;-) :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Βαϊλάκι μου!
      Δυστυχώς τα λάθη έγιναν. μόνο όσοι ζουν πραγματικά την εξαθλίωση , την ανεργία και είδαν τη ζωή τους να παίρνει την κατηφόρα μπορούν να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει καιρός για οργή για το χτες και τα λάθη! Μόνο να είμαστε στραμμένοι στο μέλλον και στην ανάγκη να ακουστεί και η δική μας φωνή!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις!

      ΥΓ: Πάρε με όποτε θες εκτός της αυτής Τετάρτης :))) αχαχα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ σε χάρηκαααα!!
    Επιτέλους, ας πει και κάποιος τα πράγματα με το όνομά τους!!!
    Βαρέθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου! Δίπλα στο ¨βαρέθηκα "σου να προσθέσω κι εγώ το "κουράστηκα"!
      Την καλημέρα μου!
      Καλή εβδομάδα να έχεις! :)

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένη μου για εμένα όταν φτάσουμε στην κάλπη πρέπει να ψηφίσουμε με βάση όσα ζούμε και βλέπουμε γύρω μας και όχι όσων ακούμε. Τις απαντήσεις τις έχουμε. Τις επιλογές επίσης.
    Ας τις διαχειριστούμε σωστά.
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαρινάκι μου!
      Φοβάμαι για το φόβο που έχει κυριαρχήσει!
      Αυτό!
      Καλή εβδομάδα καρδούλα μου! :)

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Στην περίπτωση που τον έχουν αποκοιμίσει , ναι! :)))
      Πολλά φιλιά Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  11. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου σχετικά με τα ΜΜΕ. Είχα κι εγώ την απορία ποια είναι η αλήθεια; Η αλήθεια είναι ανάλογη με το κανάλι που παρακολουθείς και ανάλογα του τι ψηφίζει αυτός που προσπαθεί να σε πείσει για το ποια είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες. Από την άλλη κάποια πράγματα, όταν εντοπίζουμε ότι παραποιούνται εσκεμμένα καλό είναι να τα παραθέτουμε κι ο άλλος ας σκεφτεί κι ας αποφασίσει!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  12. Ελπιζω να μην μετανοιωσουμε την επομενη
    για τις επιλογες μας
    Ο ενθουσιασμος ειναι κακος συμβουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. V αυτή είναι και δική μου ευχή!
      Ο ενθουσιασμός πάλι ναι , κάποιες φορές με έχει διαψεύσει, άλλες φορές όμως μου έχει δώσει τόση δύναμη...
      Την καλημέρα μου και πολλές ευχές για μια υπέροχη εβδομάδα! :))

      Διαγραφή
  13. Πολύ σωστά και γνωστά είναι όλα αυτά Αριστέα μου, εκτός απ' το τύπωμα του χρήματος που μας έκρυβαν όλοι επιμελώς... ΟΛΟΙ όμως... μαζί με τη συγκυβέρνηση από κοντά κι η αντιπολίτευση.Δε μου λέει τίποτα που η Ραχήλ τα έβγαλε στη φόρα τώρα(λόγω εκλογών φυσικά!)Αυτό το έργο έχει παιχθεί πολλές φορές στο παρελθόν με διαφορετικούς πρωταγωνιστές!Τη βάλανε για να το πει και δεν της ξέφυγε!Ποιοι;Μα φυσικά εκείνοι που το κόμμα της λοξοκοιτάει άλλο κόμμα για πιθανή μετεκλογική συνεργασία!Εκλογική αναμέτρηση στημένη... σαν τις "έγκυρες" δημοσκοπήσεις τους!Το ζητούμενο είναι τι μας έχουν αποκρύψει ακόμα, για να μας κρατούν με το φόβο σε ύπνωση!Όσο γρήγορα αποδεσμευτούμε απ΄τα κοράκια της παγκοσμιοποίησης, τόσο γρήγορα θ' ανασάνουμε!Αν δεν καταφέρουμε ν' ανοίξουμε την ψυχή μας και να δείξουμε επιτέλους πραγματική αλληλεγγύη στο συνάνθρωπό μας, με τέτοιους ξεπουλημένους πολιτικούς δε βλέπω ν' αλλάζει τίποτα στον ορίζοντα!Κι ακόμα δεν έχουμε δει τα χειρότερα!Επιμένω ότι δεν είναι μόνο οι ηλικιωμένοι.Ας δούμε τους νεώτερους χειροκροτητές, αλλά κι αυτούς που μετείχαν στις περσινές εκλογές, που αυξήθηκαν απ' την αρχή της κρίσης!Πάντως συμφωνώ πως ότι και να πούμε ή να γράψουμε, οι αποφάσεις και τα κολλήματα έχουν ήδη διαγραφεί στη σκέψη!
    Καλό βράδυ καλή μου φίλη, να 'σαι πάντα καλά και πάνω στις επάλξεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ γνώριζα Νίκο την ιστορία με το τύπωμα χρήματος. Κι εγώ ξεροκατάπια όταν άκουσα τη δήλωση κι αναρωτιόμουν για πολλά!
      Ποτέ δεν θα μάθουμε ( εγκαίρως τουλάχιστον) τα παιχνίδια που παίζονται εις βάρος μας. Από την άλλη, δεν μπορεί αυτό να αποτελεί δικαιολογία ώστε να επιτρέψουμε να μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα. Η αλληλεγγύη στο συνάνθρωπο μας ναι να υπάρχει ως συμπλήρωμα. Όχι ως Κοινωνική Πολιτική ενός κράτους που μας έχει εγκαταλείψει προ πολλού!
      Την καλημέρα μου Νίκο!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  14. Όσοι δεν έχουν (ακόμα;) πειστεί για το τι μας περιμένει, ας ψηφίσουν / αποτίσουν φόρο τιμής για όσους ΔΕΝ θα ψηφίσουν την Κυριακή.
    Τα παιδιά που πέθαναν απ' τα μαγκάλια, τους αυτόχειρες, όσους χτυπήθηκαν από αρρώστιες και δεν είχαν πρόσβαση σε γιατρούς & νοσοκομεία, τους άστεγους, τους Έλληνες μετανάστες, τους γέροντες που ζουν ταπεινωμένοι & εξαθλιωμένοι, τους ανήλικους που υποσίτιζονται και λιποθυμούν στις σχολικές αίθουσες, τα παιδιά που δεν ήρθαν στον κόσμο λόγω οικονομικής δυστοκίας και όσα γεννήθηκαν σε μια χώρα που το μέλλον τους είναι προκαθορισμένο ήδη, από τους μακελάρηδες που μας κυβερνούν.
    Όσοι βέβαια ανησυχούν για τις καταθέσεις τους (μόνο), ας πράξουν δεόντως...
    Πολύ δυνατή η ανάρτησή σου και για να είμαι ειλικρινής δεν στο είχα. Μπράβο ρε Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που θυμίζεις γιατί πολλοί δείχνουν ότι έχουν θέματα με τη μνήμη τους!
      Αναρωτιέμαι ποια βιταμίνη τους λείπει, να αρχίσω εκστρατεία!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα Μαρία μου :)

      Διαγραφή
  15. Μέχρι αυτή τη στιγμή πάντως παρατηρώ μεγάλη σιωπή=συναίνεση.
    Μήπως να γράφουμε μόνο τα χαλαρά;
    Μη κουραζόμαστε μωρέ να διαβάζουμε...
    Γελάω και λυπάμαι μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σχεδόν σίγουρη Πέτρο ότι δεν θα έμπαιναν παρά 10-15 φίλοι να γράψουν. Δεν κάνω κάτι για τα σχόλια! ούτε για likes. Γράφω με την καρδιά μου, όπως σκέφτομαι, αυτό που πιστεύω!
      με έκπληξη τελικά είδα παρακάτω μια αξιόλογη παρουσία , ακόμα και με αντίθετη τοποθέτηση. Για μένα κι από αυτό μπορεί να βγει καλό!
      Καλή εβδομάδα και ελπίζω από την άλλη Δευτέρα να είναι όλα για το καλό μας , ό,τι κι αν συμβεί!
      Καλή λευτεριά :))

      Διαγραφή
  16. Αριστέα μου καλησπέρα σου.
    Δεν αντιλέγω ότι σε πολλά έχεις απόλυτα δίκο.
    Ζω στην ξενητιά για 45 ολόκληρα χρόνια και φυσικά η ενημέρωση που έχουμε εδώ δεν θα μπορούσα να πω ότι είναι αντικειμενική. Περιοριζόμαστε σε όσα μας λένε και έτσι όπως μας τα λένε. Κάποιοι από μας έχουν την ικανότητα να δουν πάρα πέρα να κρίνουν, να συγκρίνουν, να μετρήσουν να σχολιάσουν. Να σου πω ότι φεύγοντας από την πατρίδα πέταξα στα άχρηστα και την τοποθέτησή μου σε κόμμα - και ήμουν φανατικός - διότι πλέον είχα διαπιστώσει πόση ζημιά έκαναν στην πατρίδα με τον τρόπο που ενεργούσαν. Και τώρα είμαι μακρυά από όλα αυτά τα κόμματα και ενδιαφέρομαι μόνο για το καλό της χώρας που γεννήθηκα και τόσο πολύ στερήθηκα. Γι΄αυτό με βρίσκεις λίγο απόλυτο στις πολιτικές αναρτήσεις που κάνω στο Καφενείο η Ελλας, http://hellascafe.blogspot.com. Πάντως για μια ακόμη φορά θα σου πω ότι η γνώμη μου για όλους αυτούς τους τρόφιμους του ελληνικού κοινοβουλείου είναι ότι πρόκειται για άτομα εντελώς ακατάλληλα, χωρίς γνώση του αντικειμένου, χωρίς καμμιά ευθύνη και καλά θα κάνει ο ελληνικός λαός να τους στείλει στα σπίτια τους.
    Πολύ φοβάμαι - και το έχω γράψει πριν λίγο καιρό αυτό, στις www.apopseis.gr - ότι από την 26η Ιανουαρίου αρχίζει ένα μεγάλο δράμα για την πατρίδα μας. Ο Θεός να την λυπηθεί.
    Νάσαι πάντα καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ντένη σε χαιρετώ.
      Γεννήθηκα στην Αμερική , ζήσαμε οικογενειακώς έξω, ο πατέρας μου δε, περισσότερο από όλους (από την οικογένεια ). Γνωρίζω πως γινόταν και γίνεται η ενημέρωση σας εκεί. Αν και στις μέρες μας σαφώς και τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα, εφόσον υπάρχει το διαδίκτυο.
      Χαίρομαι πραγματικά που ενδιαφέρεσαι για το καλό της πατρίδας και δεν την ξεχνάς!
      Όμως δεν είσαι εδώ να δεις τα κλειστά μαγαζιά με τα ενοικιαστήρια και να σφιχτεί η καρδιά σου. Δεν είσαι εδώ να υποστείς τη μείωση του μισθού σου πολλές φορές στη διάρκεια των τελευταίων χρόνων στο ελάχιστο, να έχεις χάσει τη δουλειά σου, να έχεις πτυχίο αλλά παρ΄όλα αυτά να μην μπορείς να βρεις εργασία στο αντικείμενο των σπουδών σου! Να σου κληροδοτούν οι γονείς σου ( όπως έκαναν οι προηγούμενες γενιές ) ένα σπίτι ( το οποίο δεν είναι μεμπτό) και να σου ζητούν να το πληρώνεις και να το ξαναπληρώνεις!
      Δεν είσαι εδώ για να ζήσεις το πραγματικό δράμα.

      Χειρότερο δράμα από αυτό που ήδη ζούμε μπορεί να υπάρξει αν εξακολουθήσουμε να δίνουμε ψήφο ανοχής σε όλους αυτούς που ξεπούλησαν την πατρίδα μας για την καρέκλα τους!
      Καλή εβδομάδα να έχεις :)))

      Διαγραφή
  17. Εγώ Αριστέα μου αυτό που βλέπω όλα αυτά τα χρόνια και έχω ζήσει πολλες εκλογικές καταστάσεις τρελας με ανθρώπους που ζούσαν σε χωριό αλλά και στην πόλη ,είναι ότι δεν παίζει ρόλο η ηλικία Η μαμά μου που είναι 83 χρονών αν και δεν ψηφίζει πλέον λόγο κινητικών προβλημάτων καταλαβαίνει και ξέρει περισσότερα απ'οτι πολύ νεότερα άτομα που μπορεί να ήταν παιδιά της ή και εγγόνια της. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστό αυτό που σημείωσες Κατερίνα μου!
      Δεν είναι πάντως έλλειψη σεβασμού στα γηρατειά η με χιούμρ δοσμένη προτροπή μου! Συζητώντας όμως με μεγαλύτερους που παρακολουθούν μόνο ειδήσεις από τη την τηλεόραση διαπιστώνω με τεράστια λύπη ότι πείθονται από την κινδυνολογία. Εξάλλου όταν δεν έχεις όλη τη γνώση δεν έχεις και την ελευθερία επιλογής!
      Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις ! :)

      Διαγραφή
  18. Θα ήθελα να πω το εξής σαν σκέψη Αριστέα μου..
    Ναι τα αστικά κόμματα και φυσικά οι συντηρητικές επιλογές έρχονται κατά βάση από τα παπούδια....! Αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια.
    Από την άλλη δεν μπορώ να μην μιλήσω και για τα Παππούδια του Αγώνα.....!
    Για να μην είμαστε άδικοι υπάρχει η Γενιά της Εθνικής Αντίστασης και του Βουνού, που τιμάει την ιστορία της με την παρουσία της ακόμα και σήμερα.
    Φυσικά αριθμητικά έχουν μείνει σαφώς λιγότεροι καθώς μην ξεχνάμε η γενιά αυτή μακελεύτηκε μετά το 1949.
    Θα ήταν όμως προσφορά να πούμε ότι υπάρχουν και αυτοί οι μπαρουτοκαπνισμένοι αγωνιστές που πρέπει να πάνε να ψηφίσουν πάσει δυνάμει που λέμε...
    Σε φιλώ κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και υπάρχει αυτή η γενναία μερίδα Γιάννη μου . Χαίρομαι που την ανέφερες. Μόνο που νομίζω ότι λίγοι έχουν απομείνει! Κι εσύ το επισημαίνεις εξάλλου :))
      Καλή σου ημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Τσα να μαι και γω! Τρεχω να διαβασω τις αναρτησεις που μας προτεινεις. Επειδη εχουμε μιλησει για το θεμα, δεν θα τοποθετηθω και εδω. Η τελευταια σου φωτογραφια τα λέει όλα. Όσο για τη Σπυρακη ντρεπομαι που ήταν πληναδελφος μου. Φιλικά πάντα!
    Καλό ξημέρωμα και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου τη ! :)))
      Πολλά φιλιά μάτια ου και καλή εβδομάδα να έχεις :)

      Διαγραφή
  20. Μαζί σου!
    Όχι μόνο τους παππούδες όμως, είναι και οι ανεγκέφαλοι και οι φασίστες και και και...
    Δεν ξέρω αν αληθεύει αυτή η δημοσκόπηση με τους ψηφοφόρους κι εμένα με σόκαρε πολύ.. ΑΝ όχι τώρα, πότε θα ξυπνήσουν οι νεότεροι να δουν ότι η αποχή, η αδιαφορία και η επιπόλαιη ψήφος δεν είναι λύση..; Τα γράφω και στο yannidakis.net αυτά, θα δημοσιευτούν αυτό το σάββατο και την Δευτέρα μετά τις εκλογές.
    Ναι συμφωνώ κουραστήκαμε, βαρεθήκαμε, οργιστήκαμε και τόσα ακόμα.. όμως ας μη περιμένουμε σωτήρες. Εμείς οι ίδιοι έχουμε την δύναμη και μπορούμε να συμβάλλουμε σε ένα καλύτερο μέλλον, να φύγουμε από αυτή την εξαθλίωση επιτέλους. Δεν θα γίνει αμέσως, σίγουρα, αλλά πρέπει να γίνει η αρχή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ανεγκέφαλοι και οι φασίστες είναι οι χειρότερες ομάδες. Ποτέ δεν θα σκεφτόμουν όμως να τους αλλάξω γνώμη, ή τους πω να μην ασκήσουν το δικαίωμα τους! Άδικος κόπος από τη μια από την άλλη, δεν παρασύρω :) αχαχαχα!
      Χαίρομαι Κατερινάκι μου με τη στάση και τη μαχητικότητα σου!
      Και ναι, δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην ψηφίσουμε!
      Σίγουρα κάποια στιγμή πρέπει να γίνει μία αρχή!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  21. Ας ξεκινήσω ανάποδα:
    --Μόνο οι τολμηροί θα δράσουν...
    --Οι ηλικιωμένοι εκτός από συντηρητικοί είναι και έμπειροι, έχουν ζήσει την ιστορία του τόπου.
    Και θα έπρεπε να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους νέους, λόγο ακόμα και για το μέλλον...
    Το ότι οι νέοι δεν έχουν τις ευκαιρίες που τους αναλογούν δεν συμβαίνει επειδή υπάρχουν ενεργοί ηλικιωμένοι, αλλά επειδή υπάρχει ένα πολιτικό σύστημα που τους φοβάται και φροντίζει να τους γερνά πριν την ώρα τους...
    Διαχρονικά οι πιο συντηρητικοί είναι οι οικογενειάρχες, οι κυρ Παντελήδες....
    --Η οικονομία, που φαίνεται τόσο σύνθετο και πολύπλοκο θέμα, είναι απλά μια κατασκευασμένη θεωρία που στηρίζεται σε... αέρα κοπανιστό, που όμως έχει αναχθεί σε μοναδική πραγματικότητα και χρειάζεται μελέτη για να την κατανοήσεις και να την αποδομήσεις...
    --Ο καπιταλισμός στηρίζεται στην κατατρομοκράτηση των πολιτών.
    --Τα συγκοινωνούντα δοχεία των σκανδάλων και πληρωμένων ειδήσεων είναι πια μια γνωστή ιστορία, δεν νομίζω ότι χρειάζονται προβολή, προβολή χρειάζονται οι εναλλακτικοί τρόποι διαβίωσης και οι προσπάθειες ζωής...
    --Τέλος, για μένα οι εκλογές είναι μόνο η αφορμή για να μιλήσουμε πολιτικά...
    Και υπάρχουν πολλοί τρόποι, με κυριότερο τη συμπεριφορά μας, για να πούμε τις απόψεις μας...
    Και τώρα ζητώ συγγνώμη που σε "εκμετελλεύτηκα" για να σχολιάσω τόσο αναλυτικά τα όσα γράφτηκαν και θα γραφτούν στα blogs για τις εκλογές... (μ' αρέσει το περιβάλλον εδώ!!!!!)
    Καλή εβδομάδα να έχουμε, με σκέψη και χωρίς θόρυβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους ηλικιωμένους Αλεξάνδρα μου θα σε στείλω στο σχόλιο του Μαζεστίξ που πρόλαβα μόλις και είδα. Είναι μια θέση του που τη γνωρίζω, την έχει διατυπώσει και στο παρελθόν και συμφωνώ στη λογική της : ναι , οι ηλικιωμένοι έχουν εμπειρία όπως λες αλλά όπως πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου πάντα επισημαίνει ο Μαζ "Ο άνω των 65 ετών ηλικιωμένος κατά κανόνα λειτουργεί με βάση το παρελθόν, λιγότερο με το παρόν και καθόλου με βάση το μέλλον."

      Από την άλη το πόσο φοβάται τους νέους η απερχόμενη κυβέρνηση το απέδειξε περίτρανα μην αφήνοντας τους έχοντες ΝΟΜΙΜΑ εκλογικό δικαίωμα να ψηφίσουν!
      Στα υπόλοιπα. λίγο έως πολύ συμφωνούμαι! Απλά όλα αυτά δεν μπορούν να αποτελούν δικαιολογία ώστε να αναμασάμε το κλισέ ότι τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει και ότι οι εκλογές δεν επιφέρουν αλλαγές!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις που κατέθεσες.
      Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
    2. Δίχως παρελθόν δεν έχουμε μέλλον...
      Και θα επιμείνω πως η καθημερινή μας συμπεριφορά, η μεταφορά των ιδεών μας στην καθημερινότητά μας είναι αυτή που θα φέρει την αλλαγή...

      Διαγραφή
    3. Σε αυτό συμφωνώ κι εγώ . ότι δηλαδή χωρίς παρελθόν δεν υπάρχει μέλλον. Ένα παρελθόν που διδάσκει όμως. Όχι που θέλει να μένει αμετακίνητο :)
      Εύχομαι να δούμε αυτές τις αλλαγές να έρχονται ( προς το καλύτερο ....)

      Διαγραφή
  22. τα είπες τέλεια κατ' εμέ!! και ο τίτλος σου έγραψε!!! όλοι πρέπει να ψηφίσουν συνειδητά αυτή τη φορά και όχι βάση προσωπικών συμφερόντων (μην ξεχνάμε, στην Ελλάδα ζούμε)! ας ξυπνήσουμε επιτέλους από αυτό το λήθαργο!!! φιλάκια πολλά Τσαγάκι, καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ευάκι μου γλυκό!
      Καλή εβδομάδα να έχεις και πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  23. Χαίρομαι που μπήκα και διάβασα όλα αυτά που δημοσίευσες γιατί τυχαίνει η περίοδος αυτή να είναι εξαιρετικά δύσκολη για εμένα και τον έξω κόσμο...Οπότε μπήκα εδώ και ενημερώθηκα πλήρως!
    Αριστέα μου θα σου πω και εσένα αυτό που λέω παντού, Κανέναν δεν πιστεύω και φοβάμαι πάρα πολύ για το τι θα μας ξημερώσει την επόμενη Δευτέρα. Και εμείς που έχουμε δουλειά φοβόμαστε μη την χάσουμε και εκείνοι που υποφέρουν όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν πλέον και όλο αυτό γίνεται πολύ επικίνδυνο...! Δηλαδή αν βγεί ο Τσιπραπραπράς θα έρθει η λύτρωση; Δε νομίζω... Είμαι σχεδόν σίγουρη πως ούτε θα κάνει όσα λέει και θα το παίξει και αυτός κοτούλα μόλις μπει, άσε που δεν το βλέπω και για αυτοδυναμία οπότε ούτως ή άλλως δεν θα μπορεί να κάνει όλα αυτά που λέει. Το θέμα είναι να μην τα βάζουμε ο ένας με τον άλλο γιατί πολύ απλά μας έχουν τρελάνει και μας έχουν κάνει να διεκδικούμε σαν όρνια πράγματα που δεν είναι όυτε θα γίνουν ποτέ δικά μας...Τρέχουμε εμείς και σπάμε τα κεφάλια μας και εκείνοι πίνουν ουισκάκια όλοι μαζί...Όλοι όμως!
    Βοήθεια μας...!
    Σε φιλώ!
    υ.γ. πάντως όλοι τελικά θα ψηφίσουν με βάση την προσωπική τους κατάσταση...αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου γλυκιά όλοι φοβόμαστε άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο.
      Δεν περιμένω θαύματα. Περιμένω όμως μνήμη από όλους μας!
      Από κει πέρα εδώ είμαστε :)
      Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Δεν πάει άλλο να σιωπήσουμε , δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε , όλοι προσπαθούν να πείσουν , να φοβίσουν μάλλον όλοι εκείνοι που κυβερνούν !! Εχουμε χρέος απέναντι στον εαυτό μας και πρωτίστως στα παιδιά μας να αλλάξουμε πορεία και τίποτα δεν είναι εύκολο αλλά τουλάχιστον θα γλυτώσουμε από την σαπίλα όλων αυτών που μας κυβερνούν τόσα χρόνια !! Είμαι αισιόδοξη για πολλά αλλά στις κρισιμότερες μετά την μεταπολίτευση φοβάμαι ότι πάλι δεν θα γίνει τίποτα ..
    Ευχαριστούμε Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου γλυκιά μου Νικόλ! :)))
      Χαίρομαι που μιλάς για χρέος απέναντι στους νέους ανθρώπους, γιατί αυτές τις κρίσιμες στιγμές πρέπει να δράσουμε συλλογικά κι όχι ατομικά.
      Χαίρομαι επίσης με την αισιοδοξία σου- εγώ δεν την έχω . Απλά ελπίζω ....
      Τα φιλιά μου !
      Καλή εβδομάδα ν α έχεις :)

      Διαγραφή
  25. Τα είπες όλα Αριστάκι μου! Έγραψες τόσες αλήθειες, με αξιόλογες πηγές συγκεντρωμένες για να ενημερωθεί κι ο κάθε ξεχασμένος...
    Πέρασα απόψε από όλες και σ' ευχαριστώ γι' αυτή τη διευκόλυνση.
    Εξαιρετική απόδοση λόγων, αντιλήψεων και συναισθημάτων με εξαίσια και θαυμαστή δουλειά!!! Μπράβο σου κοπέλα μου!!!:)
    Με εκφράζουν όλα όσα γράφεις απόλυτα και προσυπογράφω!
    Το σχόλιο της Kanelaki, με συγκίνησε βαθειά και ταυτίζομαι επίσης μαζί της. Να είσαι καλά και να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου είσαι γλυκύτατη πάντα! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :))) Το σχόλιο της Μαρίας κι εμένα με συγκίνησε. Αυτές τις δύσκολες ώρες δεν θα πρέπει να ξεχνάμε!
      Όσοι είναι έξω από τον χορό είναι εύκολο να ξεχνούν ή να σκέφτονται διαφορετικά!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!
      Καλή εβδομάδα !

      Διαγραφή
  26. πολλά θα πω.. εν συντομία
    τολμηρή δεν είμαι
    οι παππουδες έχουν άποψη , γνώμη.. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ...
    αν έχει γίνει ο χαμός... και είναι να γινει κατι.. καλό.. ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΙΤΙΟΙ που τους ψηφίζουμε.. και θα τους ψηφίσουμε..
    χαίρομαι που λες την γνώμη σου...
    ευχομαι τα καλύτερα για την Ελλάδα... γιατί σε λίγο θα μεινουμε.. εΔΩ ΜΕΣΑ.. .εμεις κι εμεις...
    μάκια... και.. τα λέμε... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου για το σχόλιο σου!
      Σε μια βδομάδα θα λυθούν πολλές απορίες και εδώ είμαστε να τα λέμε :)))
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις :)

      Διαγραφή
  27. Το πρόβλημα δεν είναι το πως θα κρατήσουμε τον παππού στο σπίτι, αλλά την πολιτική λαλακία μου μας δέρνει! Διότι πολιτική ανωριμότητα διαθέτουμε άφθονη! Και όσοι νομίζουν ότι με το να ψηφίσουν (οτιδήποτε) έχουν δύναμη, ας μας πουν γιατί δεν ψήφισαν σωστά και παθαίνουμε ότι παθαίνουμε. Οπότε λοιπόν, η συμμετοχή στην ψηφοφορία δεν αρκεί. Χρειάζεται σωστή επιλογή. Εκεί πάσχουμε...
    Από τη στιγμή που κανείς δεν αξίζει την ψήφο μου, τότε θα κάτσω εγώ σπίτι. Η αποχή επιβάλλεται από το να δώσω την ψήφο μου σε ακατάλληλους ανθρώπους. Στο στημένο παιχνίδι, έχεις δύο επιλογές: ή κάθεσαι και χάνεις, ή σηκώνεσαι και φεύγεις... Και η πολιτική στην Ελλάδα είναι ένα σικέ παιχνίδι για τους φτωχούς...
    Κρεῖτον το σιγᾶν! Διότι φωνή βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταμάτη δε συμμερίζομαι την άποψη σου . Δεν πιστεύω ότι η αποχή στέλνει μηνύματα. Ή ακόμα χειρότερα στέλνει μεν αλλά οι αποδέκτες τα αγνοούν ασύστολα. Στις προηγούμενες δημοτικές-περιφερειακές εκλογές το είχαμε συζητήσει. Να σου θυμίσω ότι η αποχή ήταν τεράστια. Δεν είδα όμως να παίρνουν κανένα μήνυμα.
      Οι εκλογές μπορούν πολλά να αλλάξουν Θα σε παραπέμψω στο χτεσινό άρθρο του φίλου Μαζεστίξ
      http://toixo-toixo.blogspot.gr/2015/01/blog-post_18.html
      Κι όμως με εκλογές αλλάζουν πολλά! :)))
      Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα :)))

      Διαγραφή
  28. Καταθέσεις δε έχω, ακίνητη περιουσία δεν έχω....οπότε τι έχω να χάσω;;;Πολύ ενδιαφέροντα και άκρως διαφωτιστικά όσα διάβασα, έκανες εξαιρετική δουλειά Αριστέα μου και έχω την άποψη ότι κανείς πρέπει να είναι ενημερωμένος, η γνώση είναι δύναμη και τολμηρός.....οι αλλαγές επιβάλλονται ....(αν και στην Ελλάδα το πολιτικό σκηνικό είναι νεφελώδες , αναξιόπιστο και διεφθαρμένο....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κλαυδία μου!
      Δεν είναι θέμα μόνο αν έχουμε να χάσουμε ή όχι κάτι. Κυρίως πρέπει να σκεφτόμαστε συλλογικά.
      Κρατώ αυτό : η γνώση είναι δύναμη!
      Ας ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε λίγο καλύτερα ώστε να επιστρέψει η αισιοδοξία στις ζωές μας!
      Την καλημέρα μου!
      Καλή εβδομάδα να έχεις μάτια μου !

      Διαγραφή
  29. Αριστέα μου θα σου πω ότι έχουμε καταστρώσει με τον πατέρα μου ολόκληρο σχέδιο, για να μην αφήσουμε τον αδερφό του να πάει να ψηφίσει.
    Είναι 78 και θέλει να ψηφίσει τον Γιώργο, ξέρεις αυτό το βλαμμένο που λέει ότι έχει λεφτά.
    Λόγω επιθέτου νομίζει ότι θα μας σώσει από τα πάντα, τα προηγούμενα τα ξέχασε.
    Λοιπόν όλη η οικογένεια ενωμένη έχει καταστρώσει σχέδιο να τον κάνουμε να μπερδέψει τις μέρες για να μην ψηφίσει.
    Χαχαχαχαχα!
    Θα σου πω πως θα πάει.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Να'σαι καλά Ελενάκι μου! Έχω κι εγώ αντίστοιχα παραδείγματα ( που βέβαια δεν ξέρω τελικά αν είναι για γέλια ή για κλάματα!)
      Καλή επιτυχία στα σχέδια σας ;-)
      Φιλάκια πολλά καρδούλα μου!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  30. Καλημερα Αριστεα μου! Καλη εβδομαδα να εχουμε!
    Μου αρεσε πολυ η σωστη πληροφορηση και τα λινκ που μας εδωσες και ολα!
    Οσα ψεματα και να πουν νομιζω πως ολοι τους εχουμε καταλαβει πια!
    Πιστευω το αποτελεσμα να μας δικαιωσει.

    Φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Κικίτσα μου! Νομίζω ότι είχα χρέος να καταθέσω τη δική μου άποψη και θέση!
      Την καλημέρα και τα φιλιά μου!
      Καλή εβδομάδα αγαπάκι μου!

      Διαγραφή
  31. Βέβαια, όσοι δεν μποροούν να κρατήσουν τον παππού στο σπίτι, μπορούν τουλάχιστον να χρησιμοποιήσουν και άλλες μεθόδους.
    Όπως π.χ. να κρύψουν την ταυτότητα του παππού.

    Από καιρό λέω πως πρέπει να ψηφίζουν οι ηλικίες 21-65.
    Γιατί θεωρώ ότι ο ψηφοφόρος πρέπει να έχει την απαραίτητη εμπειρία/γνώση του παρελθόντος, αίσθηση του παρόντος και προσδοκία για το μέλλον.
    Αν η ψήφος δεν πατά και στα τρία χρονικά επίεπδα, τότε έχει κίνητρα που αντίκεινται στη φιλοσοφία της ψήφου και της δημοκρατίας.
    Ο άνω των 65 ετών ηλικιωμένος κατά κανόνα λειτουργεί με βάση το παρελθόν, λιγότερο με το παρόν και καθόλου με βάση το μέλλον.
    Ο 18χρονος λειτουργεί με βάση το μέλλον, λιγότερο με το παρόν, αλλά δεν εχει καθόλου γνωση του παρελθόντος, ώστε να μπορέσει να αξιολογήσει καλύτερα το παρόν και το μέλλον.
    Γι' αυτό προτείνω 21-65.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχηγέ σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις θέσεις-σκέψεις σου που μοιράστηκες εδώ μαζί μας! Τις γνωρίζω, τις έχεις διατυπώσει ξανά στο παρελθόν και χαίρομαι που τις διάβασα ξανά!
      Βέβαια είναι λιγάκι φασιστικό να τους απαγορέψουμε να ψηφίζουν, όμως μπορούμε να θυμίζουμε στους δικούς μας μεγάλους ανθρώπους τα λόγια σου : Ο ηλικιωμένος κατά κανόνα λειτουργεί με βάση το παρελθόν, λιγότερο με το παρόν και καθόλου με βάση το μέλλον.
      Από κει και πέρα εγώ ξεπέρασα και τις αντιδράσεις του μπαμπά. Δεν φέρνει πια αντιρρήσεις. Καταλαβαίνει ότι δεν μπορεί να αποφασίσει σωστά. Κάτι είναι κι αυτό!
      Την καλημέρα μου και ευχές για μια καλή εβδομάδα και ....καλή λευτεριά!

      Διαγραφή
  32. Αριστέα μου συμφωνώ με όσα γράφεις, το θέμα είναι να μην ξεχνούν οι ψηφοφόροι όσα μας έχουν συμβεί όταν βρεθούν μπροστά στην κάλπη. Όσο για τους άνω των 70 τις περισσότερες φορές ψηφίζουν αυτό που αποφασίζουν τα παιδιά τους που είναι γύρω στα 40-50 βάζοντάς τους το ψηφοδέλτιο στην τσέπη.
    Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ γι αυτή τη μνήμη (την αδύναμη) μάχομαι Ελένη μου!
      Βέβαια ούτε αυτό το δίνω τη γραμμή τι θα ψηφίσει με βρίσκει σύμφωνη. Εγώ δεν προσπάθησα να αλλάξω μυαλά στους δικούς μου. Τους δείχνω με επιχειρήματα πού σκέφτονται επηρεασμένοι μονόπλευρα. Τους μεταφέρω γνώση. Τους ζητώ να σκέφτονται και να μην ξεχνούν. Δεν έχω καταφέρει πολλά ! Αλλά το χρέος μου το έκανα! Τουλάχιστον δεν θα αποφασίσουν για μένα! Κάτι είναι κι αυτό!
      Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  33. @ριστέα μου, διάβασα προσεχτικά όσα δημοσίευσες και έχω να πω τα εξής.
    Πριν 3 ημέρες ήμουν σε μια καφετέρια και έπινα τον καφεδάκι μου και έγραφα, στο διπλανό τραπέζι ήρθε και κάθισε ένα ζευγάρι γύρω εκεί στα 50+ και ξαφνικά μετά από λίγο, αφού είχαν παραγγείλει καφέ, μου πιάνει το χέρι η Κυρία και με ρωτάει. Νέο κορίτσι εσύ, βλέπω με την τεχνολογία τα πας καλά, οπότε τώρα στις εκλογές θα πας να ψηφίσεις, έτσι δεν είναι;
    Της λέω: Η ψήφος είναι η φωνή του λαού, αρκεί να γίνει με συνείδηση και όχι με συμφέρον!
    Μου λέει ο Κύριος: "Πολύ σωστά κορίτσι μου αλλά ξέρεις πως εδώ που φτάσαμε πρέπει να κοιτάξουμε το συμφέρον μας, τον εαυτό μας..."

    "Να με συγχωρείτε, δε θέλω να φανώ αγενής αλλά αν σκεφτόμαστε έτσι, τότε ποιο είναι το μέλλον μας, το μέλλον των νέων ανθρώπως, το αύριο...; Ό,τι αγγίξει τον διπλανό μας, το σίγουρο είναι πςω κάποιασ τιγμή θα αγγίξει κι εμάς τους ίδιους, ό,τι κι αν είναι αυτό. Κανείς δεν είναι σίγουρος για τίποτα. Κια σίγουρα κανείς δεν κάνει "συμφωνία με τον διάβολο" χωρίς κάποιο κόστος" τους λέω
    Και τότε η Κυρία λέει με ένα χαρούμενο, περήφανο θα έλεγα ύφος:
    "Α, εμείς Αντώνη θα ψηφίσουμε, γιατί εμάς μας έδωσε πάρα πολλά και δεν έχουμε παράπονο, το ίδιο κι εσύ να κάνεις..."
    Είπα, να είστε καλά, η κάθε άποψη είναι σεβαστή. Αλλά ο καθένας έχει λίγο, πολύ ή ανύπαρκτο μυαλό για να πράξει όπως νομίζει..."
    Μετά από λίγα λεπτά, σηκώθηκαν και έφυγαν, αφού πρώτα μου ευχήθηκαν να έχω μια όμορφη μέρα.

    Ήμουν, όπως πάντα ευγενική αλλά κρατιόμουν να μην βάλω τα γέλια ειρωνικά.

    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι για το περιστατικό-καταγγελία που μοιράστηκες εδώ! Γιατί άλλο στην προσωπική μου σελίδα να παραθέτω μερικούς συνδέσμους και να ζητώ να μην έχουμε αδύναμη μνήμη κι άλλο να ε ρωτώ τι θα ψηφίσεις! Κι από πάνω να σου ζητώ να συμμεριστείς τη δική μου πρόθεση!
      Εγώ δεν κάνω προπαγάνδα. Δεν ζητώ να μάθω τι θα ψηφίσεις. Δεν σου επιβάλλω τι θα ψηφίσεις. Ελεύθερα δημόσια εξέφρασα θέσεις, απορίες και ζήτησα να έχουμε μνήμη! Να θυμηθούμε ΠΩΣ φτάσαμε. Κι αν οι δικοί μας μεγάλοι άνθρωποι αδυνατούν να καταλάβουν την προπαγάνδα και την πλύση εγκεφάλου που τους ασκείται από την τηλεόραση, να μείνουν στο σπίτι!
      Να μην αποφασίσουν για μας ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗ ΓΝΩΣΗ! Γιατί τότε δεν υπάρχει και ελευθερία επιλογής!

      Να'σαι καλά κορίτσι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και το σχόλιο!
      Καλή εβδομάδα να έχεις :)))

      Διαγραφή
  34. Σε χαίρομαι, σε χαίρομαι, σε χαίρομαι!!!
    Είσαι το Αριστεάκι, τα πες και ξαλάφρωσες!!
    Έχεις δίκιο σε πολλά σε σημεία!!Ο τίτλος όμως όλα τα λεφτά!!!
    Σε φιλώ γλυκα!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λάουρα!
      Η αλήθεια πως την ώρα που έγραφα και συγκέντρωνα τους συνδέσμους, ναι έτσι ένιωσα , ξαλάφρωμα.
      Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα να έχεις !

      Διαγραφή
  35. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Είδες που φοβόσουν άδικα
    Και καλή συμμετοχή είχες
    και πολλές ποιοτικές απόψεις
    κατατέθηκαν!!!
    Συνέχισε γιατί έχεις λόγο και ουσία

    Σε γλυκοφιλώ ♥♥♥ (σου έχω στείλει ένα ηλεκτρονικό μήνυμα
    δεν ξέρω αν το διάβασες...αν μπορείς κι ο υπολογιστής σε αφήνει
    απάντησέ μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου αυτό μου έδειξε ότι δεν πρέπει ούτε να προτρέχω, ούτε να βγάζω βιαστικά συμπεράσματα!
      Χάρηκα πολύ που υπήρχαν διαφορετικές φωνές!
      Δεν έχω κάτι στο μέιλ μου. Μπορείς να κάνεις επανάληψη αποστολής;
      ΥΓ: Αυτές τις μέρες παραδόξως ο υπολογιστής μου κολλάει λιγότερο. Βέβαια έκανα εκκαθάριση σε πολλά και αποσύνδεσα όλα τα περιφερειακά ( δυστυχώς)

      Διαγραφή
  36. Αν η αντικειμενική αντίληψη των πραγμάτων, θεωρείται τόλμη
    αν η κατάθεση της σκέψης, θεωρείται τόλμη
    αν το να ειπωθεί το αυτονόητο, θεωρείται τόλμη
    τότε κανείς δεν πρέπει να είναι δειλός,
    γιατί όλοι και βλέπουμε
    και κρίνουμε
    και να μιλάμε δικαιούμαστε!
    Υπό αυτή την έννοια, όλοι θεωρούμαστε τολμηροί!
    Γιατί λοιπόν Αριστούλα μου, να μην σχολιάσουμε;;;
    Εκτός αν παίξουμε το παραμύθι ''Ο γυμνός Αυτοκράτορας'' που ενώ όλοι έβλεπαν πως ήταν γυμνός, έκαναν πως τον έβλεπαν ντυμένο με υπέροχη φορεσιά...
    Μόνο ένα παιδί με την ειλικρίνεια και αθωότητα της ηλικίας του,φώναξε πως ο Αυτοκράτορας είναι γυμνός!
    Ας δούμε κι εμείς τον γυμνό Αυτοκράτορα, ας οπλιστούμε με την παιδική ειλικρίνεια και ας φωνάξουμε πως είναι γυμνός!!
    Για παραμύθια δεν είναι καιρός, για αλήθειες όμως είναι..
    Το πως θα διαχειριστούμε την αλήθεια, είναι κάτι που θα χρεωθεί ο καθένας προσωπικά!
    Σε φιλώ και τον νου μας στα παραμύθια που πληγώνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εύστοχο σχόλιο Ινώ μου :)))
      Ο φόβος σου για το αύριο είναι φανερός. όλοι φοβόμαστε.
      Τα παραμύθια πληγώνουν ναι. Υπάρχει και η πραγματικότητα όμως που πληγώνει ακόμα περισσότερο!
      Όλα μπροστά μας είναι!
      Σε μία εβδομάδα κάποιες προσδοκίες θα έχουν ή επιβεβαιωθεί ή θα μας έχουν προσγειώσει απότομα!
      Καλό βράδυ χαρά μου :)

      Διαγραφή
  37. Δεν έχω το χάρισμα της γραφής αλλά τολμώ να εκτεθώ γιατί το σκουλήκι της σκέψης μου δεν με αφήνει.
    Η όλη σου έκθεση της σκέψης σου για πράγματα σημαντικά στην ζωή μας και στη κληρονομιά των παιδιών μας που σκόπιμα τα τελευταία χρόνια απαξιώνουν με βρίσκει συνοδοιπόρο σχεδόν ταυτιζόμενο.
    Μια απορία έχω μόνο πως μπορώ να εμπιστευτώ την ζωή μου σε άτομα που το Χριστό στο πίσω μέρος και όχι οδηγό τους;;;;;;;.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λεωνίδα, και χαίρομαι που σε βλέπω ν αγράφεις εδώ :)))
      Κάποια πράγματα μπαίνουν στο ζύγι κατά εμέ! Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές δεν έχουμε την πολυτέλεια να τα θέλουμε όλα ιδανικά!
      Εύχομαι απλά να μην διαψευστούν οι προσδοκίες αλλά ούτε να πέσουμε απότομα από το σύννεφο μας!
      Καλό βράδυ :)))

      Διαγραφή
    2. Kι εγώ έχω μια απορία τόσα χρόνια ποιούς εμπιστευόσουν ;

      Διαγραφή
    3. Ρητορικό το ερώτημα σας, φαντλαζομαι! :)))

      Διαγραφή
  38. Εμείς που γίναμε παππούδες!!
    Φύγαμε για ένα καλύτερο αύριο, (Δεκαετία 1950) μάλλον μας έδιωξαν ακόμα ανήλικους σαν το παιδομάζωμα, που όμως δεν ήταν παιδομάζωμα αλλά κατά κάποιον τρόπο αναγκαστική μετανάστευση, όχι μόνο για τον εαυτόν μας, αλλά για να έχουν μια μπουκιά ψωμί οι εναπομείναντες, έστω κι ένα παράθυρο ελπίδας.
    Βρεθήκαμε μπρος σε μια σκληρή αντιμετώπιση εργασίας, μπρος σε μια μη μόνιμη διαμονή, που δεν σου επέτρεπε να μορφωθείς, ή ακόμα να μάθεις μια τέχνη, οπότε ήμασταν πάντοτε στο εν κινήσει, εκτός αυτοί όπου είχαν μπάρμπα στην «Κορώνη.»

    Όλοι μας που ζούμε στο εξωτερικό έχουμε κάτι τι κοινό. Είμαστε Μετανάστες, μα και νοσταλγοί, με έναν κοινό παρονομαστή, την Ελληνική εθνικότητά μας.
    Κανονικά θα έπρεπε το ελληνικό κράτος να μας παρέχει μια καινούργια ταυτότητα, την των μεταναστών, θα έπρεπε να αισθάνεται περήφανο για του Έλληνες του εξωτερικού, που νοσταλγούν και αγαπούν τον τόπο που γεννήθηκαν…
    Αντί αυτού μας αρνήθηκαν και συνεχίζουν να μας αρνούνται το δικαίωμα ψήφου…
    Άρα ούτε που μας λαμβάνουν υπ’ όψιν τους.
    Τι κρίμα!

    Γαβριήλ Παναγιωσούλης

    Νέα Υόρκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ίδια δεκαετία έφυγε και ο πατέρας μου και όλη του η οικογένεια κύριε Γαβριήλ. Αναγκαστική μετανάστευση γιατί δεν υπήρχε μέλλον στα άγονα μέρη της Αρκαδίας (απ' όπου κατάγεται ο μπαμπάς).
      Ποτέ δεν ξέχασε την πατρίδα για αυτό και μας έστειλε στην Ελλάδα. Για να μπορέσει, να έχει λόγο να έρθει πίσω κι αυτός !
      Παρ' όλα αυτά να πω εδώ ότι ο τίτλος μου δεν είχε πρόθεση να δείξει έλλειψη σεβασμού στα γηρατειά! Στιγματίζω τις λάθος συμπεριφορές που αποφασίζουν χωρίς να έχουν αντικειμενική ενημέρωση, με γνώμονα μόνο τον φόβο!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  39. Δυστυχώς για κάποιους όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα!!
    Εξακολουθούν να πιστεύουν πως αν δεν ψηφίσουν τους γνωστούς άγνωστους, θα έρθει η καταστροφή...
    Λες και δεν έχει έρθει ήδη...
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπές το Μαρία μου! Μας τρομοκρατούν για την καταστροφή! Λες και δεν τη ζούμε!
      Ας έρθουν να μπουν στα παπούτσια μου!
      Καλημέρα μάτια μου!

      και καλή λευτεριά (για να μην ξεχνιόμαστε!)

      Διαγραφή
  40. Μακάρι να ζούσε η Γιαγιά μου η σοσιαλίστρια, θα ριχνε μια ψήφο παραπάνω! Ξεμείναμε στην οικογένεια από παππούδες. Τώρα καλό ή κακό δεν ξέρω! Να παίρνεις τακτικότερα θέση Αριστάκι μου μου!!!
    (και συνεχίζω να γουστάρω το palylist λα-λα-λα) εγώ κάνω time out από το djλίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Μην στενοχωριέσαι Χριστινάκι μου ...Η Ελλάδα είναι τεράστιο γηροκομείο για αυτό και τα ΜΜΕ τρομοκρατούν...Πιάνει στους μεγάλους ανθρώπους αυτό!
      Να'σαι καλά κορίτσι μου γλυκό!
      Χαίρομαι που κάποιος πρόσεξε τη νέα μου playlist!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  41. Μεταφράζω ένα γαλλικό ρητό: "Αν οι νέοι ήξεραν και αν οι γέροι μπορούσαν"...
    Αχ! Αριστέα μου, τι να πω που ο Παραμυθάς- σύντροφος μου, είναι κοντά στα 72 και η ίδια δεν επέχω και τόοοοοσο πολύ από τα 70;... και επίσης νοιώθω τόοοοσο πολύ όλους αυτούς τους συνομήλικους μου;
    Επειδή ανοίγω σπάνια πια την Ελληνική ΤV και ενημερώνομαι μόνο από sites (Ελληνικά και ξένα) όπου τα νέα πέφτουν ανά λεπτό, είχα διαβάσει για τον "τύπωμα" πολύ πριν το πει η εδώ TV και για το τι κάνουν οι Ιρλανδοί, για το τι απαντά η Ευρ. Κεντρική τράπεζα, τι λένε πραγματικά οι Γερμανοί, οι Γάλλοι κλπ. ΚΑΙ το τι μας προτείνουν οι Ρώσοι!!!... και λυπάμαι που οι περισσότεροι συνομήλικοι παππούδες και γιαγιάδες (Ναι!), χειραγωγούνται απ΄τα ΜΜΕ, γιατί ΚΑΙ αυτοί όπως το 87% της Ελλάδας, είναι κολλημένοι στην TV και διαβάζουν εφημερίδες, μόνο από συνήθεια!
    Δεν είναι όμως φυσικό όλο αυτό;... αφού ούτε απ΄τα ΑΤΜ δεν μπορούν να πάρουν τη σύνταξη τους και το internet γι αυτούς είναι εργαλείο επιστημονικής φαντασίας... τραγικό γιατί όπως τόσο σωστά λες, η Ελλάδα, είναι πια χώρα παππούδων!!!
    ΟΜΩΣ! Μη φοβάσαι Αριστέα οι e-φίλοι μου/μας ηλικιωμένοι (και είναι πολλοί!) μου μοιάζουν και πολλοί απ' αυτούς είναι πολύ καλύτερα ενημερωμένοι, απ΄τους 22--28-35-45 που αράζουν στα καφέ-μπαράκια και "ψήνονται" με σφινάκια και λοιπούς καφέδες!
    ΑΦιλάκια και ας ελπίσουμε πως θα επικρατήσει η διά-κριση σε όλες τις ηλικίες!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου, λίγο μεγαλύτερη είναι η μητέρα μου (από το γλυκό μας Παραμυθά). Όμως πόση απόσταση υπάρχει από μεγάλο σε μεγάλο άνθρωπο ( και γενικότερα από άνθρωπο σε άνθρωπο) Οι γονείς μου ενημερώνονται αποκλειστικά από την τηλεόραση ( και λίγο από τον έντυπο τύπο).
      Ναι οι περισσότεροι ηλικιωμένοι χειραγωγούνται όπως σωστά επισημαίνεις.
      Πολύ ενθαρρυντικές και σημαντικές επισημάνσεις σου για τους απολιτίκ νέους!
      Σε ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου για τις απόψεις που κατέθεσες!
      Φιλιά καρδιάς!♥

      Διαγραφή