Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Τα όνειρα πετούν τις καθημερινές!


Ο αετός μας δεν πέταξε.
Έμεινε καθηλωμένος στο έδαφος
Δεν είχε αέρα είπαν
Δεν ήταν κατάλληλες οι συνθήκες
Όνειρα που μένουν στο έδαφος
Σχέδια που δεν εμφυσύθηκαν
να πετάξουν
καθώς περίμενες και περίμενες τις κατάλληλες συνθήκες.
Τα όνειρα έμειναν στο έδαφος
Αποσυντέθηκαν
Ίσως βοηθήσουν στην αποικοδόμηση, λες
Ίσως καλύτερα να προσπαθήσεις πάλι, λέω εγώ
Ίσως σήμερα βάλει αέρα.
Κι αν όχι σήμερα, θα φυσήξει
Δεν μπορεί να έχει πάντα τον ίδιο καιρό.
Μην περιμένεις τη γιορτή.
Τα όνειρα πετούν τις καθημερινές.

@ριστέα

(αυτό γράφτηκε έναν χρόνο πριν)
 

Ο πίνακας έγινε για τους
Χαρταετούς της καρδιάς μας!
Παρά τις όποιες δυσκολίες μου, είπα θα συμμετέχω και θα το κάνω!
Ευελπιστώ να ολοκληρώσω άλλον ένα πίνακα!

Καλή σας μέρα 
και 
Καλό Σαββατοκύριακο!

Ελπίζω από Δευτέρα να πετάξουν και τα όνειρά μας
και να χαμογελάμε σαν μικρά παιδιά!

@
____________________________________
ΟΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.... 
Πριν δύο χρόνια  η Μπέττυ μαθαίνει  για τη μεγάλη  δράση και δραστηριότητα μιας ομάδας ανθρώπων που εργάζονται αφιλοκερδώς για το "κακοποιημένο παιδί". 
Τα Χριστούγεννα εκείνης της χρονιά η Μπέττυ και η Βίκυ συμμετέχουν σε ένα Χριστουγεννιάτικο Bazaar αυτής της ομάδας στέλνοντας δημιουργίες τους….

Η χαρά των υπευθύνων της Πρωτοβουλίας και η ευγένεια της ψυχής του ανθρώπου που προΐσταται όλης αυτής της υπόθεσης ήταν πραγματικά συγκινητική.  "Τι έχουμε κάνει τόσο μεγάλο  πια και δεχόμαστε με τόσο ζεστό και ευγενικό τρόπο τις ευχαριστίες τους", σκεφτήκαν η Μπέττυ και η Βίκυ "δυο τρεις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μας στείλαμε κι όμως φάνηκε ότι ήταν τόσο σημαντικές γι΄ αυτούς".

Στο  μυαλό της Μπέττυς  άμεσα καταγράφηκε, κάτι σαν υπόσχεση, πως στο μέλλον θα έπρεπε να κάνει κάτι μεγαλύτερο γι΄αυτούς….  και σε εκείνο το χρονικό διάστημα αρχίζουν να γίνονται σκέψη  «ΟΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ»
 

 

Σήμερα – δύο χρόνια μετά – και ενώ η υπόσχεση της Μπέττυς παίρνει σάρκα και οστά και 
 «ΟΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ» θα  αρχίσουν να πετούν για την Βέροια

Η " Πρωτοβουλία για το Παιδί" εδρεύει στη Βέροια και είναι  ένα Σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
αφοσιωμένο στην υπόθεση της προστασίας και φροντίδας παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη και κίνδυνο. 




Τις δημιουργίες μας  τις στέλνουμε στην Βέροια στις παρακάτω διευθύνσεις:

Πρωτοβουλία για το Παιδί - Κέντρο Αναφοράς, Πλατεία Ζωγιοπούλου 3, 59100 Βέροια, (υπόψη κ. Ιωάννας Νάσου) τηλ. 23310-72303.

ή 

Αριστοτέλης Σιδηρόπουλος, Ανοίξεως 19, 59100 Βέροια, (υπόψη κ. Πελαγίας Σιδηροπούλου) τηλ. 23310-29571
_____________________________________________

Η Μπέττυ δεν είναι πια ανάμεσά μας.
Δεν πρόλαβα καν να τη γνωρίσω διαδικτυακά.
Το όραμα της όμως θα πετάξει ψηλά χάρη σε αυτούς
που εργάζονται με αγάπη και με υπομονή για αυτό

72 σχόλια:

  1. καταπληκτικο το ποίημά σου Αριστέα μου!! ¨οσο για την πρωτοβουλία που αναφέρεις δεν έχω λόγια!!! τέτοιες εκδηλώσεις αποδεικνύουν περίτρανα ότι δεν χάθηκε η ανθρωπιά στις μέρες μας ! Ομορφο Σ/Κ να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!
      Και εγώ το πιστεύω ότι η ανθρωπιά δεν χάθηκε , ούτε η αισιοδοξία μας!
      Καλημέρα :)))

      Διαγραφή
  2. Αυτές οι πρωτοβουλίες που βασίζονται στην αγάπη για τον συνάνθρωπο και στην δημιουργικότητα, είναι που δείχνουν ότι ακόμα μπορούμε να ελπίζουμε πως ο κόσμος μπορεί να γίνει καλύτερος.
    Το ποίημα υπέροχο Αριστέα μου. Και ο πίνακας φανταστικός.
    Ας ελπίσουμε την Δευτέρα να ξημερώσει μια όμορφη ημέρα για την Ελλάδα και ότι γίνει την Κυριακή, να γίνει για καλό.
    Σε καλημερίζω Αριστούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ελπίζουμε Μαρινάκι μου , γιατί όχι!
      Και ναι αμήν θα πω στην ευχή που έκανες!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν ποίημα και πίνακας :)))
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Buongiorno Principessa!!!
    Καλοτάξιδοι, οι χαρταετοί της Αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου :)
      Την αγάπη μου ...

      Διαγραφή
  4. Όμορφος ο πίνακάς σου Αριστέα, όσο και τα λόγια σου. Όμορφο ΣΚ σου εύχομαι. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Να'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  5. για να μην πω μπροστά ,πίσω επιβάλλεται να γράψεις τα παραπάνω λόγια σου!
    Καλημέρα ,καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από την προτροπή και της Βίκυς θα το κάνω Νάσια μου!
      Ίσως σε στυλ κάρτας!
      Μιλ μερσί!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  6. Αυτή τη φορά νομίζω θα φυσήξει ο άνεμος και θα μπορέσουμε να σηκώσουμε το χαμηλωμένο μας κεφάλι για να κοιτάξουμε τους αετούς-όνειρα να πετάνε.
    Λόγια και πίνακας άψογα δεμένα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με την ελπίδα πως θα φυσήξει αεράκι και θα μπορέσουν να σηκωθούν τα όνειρά μας και οι ελπίδες μας...... παίρνω τον όμορφο πίνακά σου!!! Το ποίημα σου υπέροχο και θα έλεγα και εγώ πως πρέπει να γράψεις έστω στην πίσω πλευρά του πίνακα!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Και ναι θα το γράψω και το ποίημα μου!
      Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο ποίημα, Αριστέα μου!
    Και κατά μια όμορφη σύμπτωση, όλες οι αναρτήσεις που έχω διαβάσει από χτες βράδυ μέχρι τώρα, αναφέρονται στα όνειρά μας. Και μου δίνουν πολλή δύναμη, ιδιαίτερα τώρα που τη χρειάζομαι και γω.
    Καλό Σαββατοκύριακο να΄χεις , καλή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως έχουμε ανάγκη να δούμε συγκεκριμένα όνειρα να πραγματοποιούνται Σεβάχ μου!
      Να'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  9. είδες πως βοηθάς και εσύ ... με τα χέρια σου !! πανέμορφος πίνακας και μπράβο για όλα ... καλό σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ω, τί όμορφο ποίημα, βρε Αριστάκι!!!
    Και ο πίνακας... ποίημα είναι!!
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Σίγουρα θα φτάσει πολύ-πολύ ψηλά ο χαρταετός!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Το ποίημα δείχνει την ευαισθησία σου
    όπως κι ο πίνακας που δημιούργησες
    με τόση αγάπη για έναν τόσο όμορφο σκοπό!!!!

    φιλάκι και καλό βόλι βρε ! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα συμφωνήσω με τη Νάσια και τη Βίκυ...πρέπει να τα γράψεις αυτά τα λόγια στον υπέροχο πίνακα!!
    Και είθε να φυσήξει ούριος άνεμος!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα το κάνω τελικά! Με πείσατε!
      Να φυσήξει Μαρία μου!
      Αμήν :)))

      Διαγραφή
  13. Τον πίνακα και τα λόγια θαυμάζω διότι και τα δυο εμπεριέχουν μπόλικη ευαισθησία !!!!Ελπίζουμε ότι θα φυσήξει ούριος άνεμος !!!
    φιλάκια Αριστέα μου και παρά τις δυσκολίες σου ,μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλοτάξιδοι όλοι οι αετοί σας Αριστέα μου!
    Συγκίνηση και ανθρωπιά στους στίχους σου και στην πρωτοβουλία σου να συμμετέχεις και σ' αυτή την κίνηση αγάπης. Το όραμα της Μπέτυς ήταν υπέροχο και μπράβο σας που το υλοποιείτε!
    Πολλά φιλιά και όλη μου την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου!
      όσο μπορώ θα βοηθώ με όποιο τρόπο μπορώ!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :))

      Διαγραφή
  15. Το πολιτικό διακύβευμα αυτών των εκλογών είναι από τη μία πλευρά οι μνημονιακές πολιτικές που έχουν εξουθενώσει και καταστρέψει τον κόσμο και από την άλλη η ελπίδα. Η ελπίδα για μια ριζική αλλαγή του όλου σκηνικού. Διαπιστωμένο , είμαστε μια χώρα πτωχευμένη πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά. Απαιτείται επανεκκίνηση σε όλους τους τομείς.

    Καλή ψήφο... μόνο ΣΥΡΙΖΑ !!!

    # θα περίμενα κάποια βοήθεια από φίλους σε ψηφοφόρους Αρκαδίας. Μήπως έχει γίνει και δεν το έχω αντιληφθεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επανεκκίνηση σε όλους τους τομείς! Ακριβώς Τάσο!
      Καλή ψήφο και καλή επιτυχία Τάσο!
      Αυτές οι εκλογές είναι μονόδρομος ! Αλίμονο μας αν δεν το έχουμε καταλάβει!
      Αχ Τάσο δεν έχω γνωστούς εκεί κι ας κατάγομαι από Αρκαδία!
      Ό,τι μπορούσα το έκανα εδώ , στον Πύργο!
      Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχη και συγκινητική η αφιέρωση σου Αριστέα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρέπει να φυσήξει ο άνεμοε! Εχουμε ανάγκη να πετάξιυν τα όνειρά μας και να μας ταξιδέψουν!!! ΑΡΚΕΤΉ ΥΠΟΜΟΝΉ ΚΆΝΑΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αριστέα μου όπως πάντα......! εκφραστική, ποιητική, λυρική....με τα νοήματά σου και τα όνειρά σου...
    Πάμε λοιπόν, προχωράμε μπροστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραία η αφιέρωσή σου.
    Ο πίνακας πολύ ωραίος και εκφραστικός.
    Να ευχηθώ να πάει καλά η εκδήλωσή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ντένη !
      Την ...καλημέρα μου στη μακρινή δεύτερη πατρίδα μου :)))

      Διαγραφή
  20. Καλη επιτυχια στην εκδηλωση !! πολυ ωραιο και το θεμα και ο πινακας σουτ Αριστεα μου!! καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλοτάξιδος!!!!!!!!!!!!!!!! Όλα να πάνε καλά!
    Φιλί!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ενα χρονο περίμεναν να ανταμώσουν αυτα τα δυο .....ποιήματα Αριστακι μου το ποιημα και ο πίνακας με τον χαρταετό....μοναδικά.....και .οπως η Νασια λέει δεν πρεπει να ειναι χώρια.. να πορευτούν αγκαλιά για το ομορφο ταξιδι τους οι χαρταετοί της καρδιας είναι παντός καιρού κοριτσακι μου...για να πραγματοποιούνται τα ονειρα.. και να μοιραζουν χαμογελα να χαίρονται οι ψυχές..!!!! φιλώ σε μικρή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραίο το ποίημά σου, Αριστέα μου, όπως και το πινακάκι που έφτιαξες για την Βέροια.
    Για να δούμε αν θα πετάξουν τα όνειρά μας ψηλά από Δευτέρα!!!!!
    Φιλάκια πολλά και....καλό βόλι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λόγια και έργα συνδιάζονται άψογα !!!!!!!!
    Μπράβο σου και εύχομαι τα όνειρά σου να πετάξουν ψηλά !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφα Αριστέα μου. Και ο χαρταετός σου και τα λόγια σου.......
    Τα όνειρα πετούν τις καθημερινές αλλά και τα Σ/Κα, ναι;;;
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχο και το ποίημα και το κάδρο!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πέρασα να σου αφήσω μια καλημέρα πριν πάω να ψηφίσω και να σου πω ότι είμαι πεπεισμένη πως τα όνειρά μας θα πετάξουν ψηλά από αύριο!
    Αφήνω κι ένα φιλί και τρέχω για την κάλπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. για τους χαρταετους της καρδια μας υπαρχει ο αερας της ελπιδας!!!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα, κορίτσι! ..και το κείμενο και ο ατμοσφαρικός πίνακας, υπέροχα! Το κλείσιμο του κειμένου όμως χάραξε μέσα μου..."μη περιμένεις τη γιορτή. τα όνειρα πετούν τς καθημερινές".
    Αξιέπαινη που συμμετέχεις στη δράση!Καλή έμπνευση για τον επόμενο πίνακα σου....αν ακι κάτι μου λέει ότι ήδη τον έχεις ζωγραφίσει στο μέσα σου.Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να πετάξουν και σήμερα κι ας είναι Κυριακή! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Γεωργία μου :)
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφο έγινε το κάδρο σου!!
    Οι χαρταετοί πάντα βρίσκουν τρόπο να πετάξουν, θέληση να υπάρχει!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κορίτσι μου γλυκό!
      Σε ευχαριστώ πολύ :)))
      Φιλιά :)))

      Διαγραφή
  31. Υπέροχο Αριστέα μου!!!!δεν έχω λόγια!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τα όνειρα πάντα θα πετούν. Όταν θα πετούν τόσο ψηλά που δεν τα φτάνουν τα χέρια, τότε είναι άπιαστα... Όταν πετούν πολύ χαμηλά αγγίζοντας σχεδόν το έδαφος, τότε η φαντασία έχει ατροφύσει επικίνδυνα...! Τουλάχιστον τον χαρταετό τον κρατάμε με την καλούμπα, και κάποτε θα πετάξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σταμάτη.Το μέτρο χρειάζεται παντού!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο σου :)))

      Διαγραφή
  33. Και για την Μπέττυ λοιπόν... Πολύ έχω λυπηθεί αυτές τις μέρες, έχω ακούσει κι άλλα δυσάρεστα κι όλα με νέους ανθρώπους, πόσο κρίμα... Καλό ταξίδι στους χαρταετούς της καρδιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλοι λυπηθήκαμε, ακόμα και όσοι δεν τη γνωρίζαμε!
      Να'σαι καλά Πετρούλα μου!
      Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  34. Από τους πιο αγαπημένους μου αυτός ο χαρταετός!!!! Και πάλι τα ίδια θα σου πω: μ' αρέσουν πολύ όσα γράφεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή