Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Σαράντα οκτώ


Η ιστορία ξεκινά 
κάπως έτσι
Αναπάντεχα μια μέρα
Μια κοπέλα
Ένα ταξίδι
Ένας άντρας
Ένας κοινός γνωστός
Μια φευγαλέα εικόνα
Μια ιδέα 
Όλα αστραπιαία
Μια εβδομάδα καιρός
Ένα γαμήλιο σμίξιμο
Λίγα χρόνια ευτυχίας
Ένα σπιτικό
Μοιρασμένο
Δυο ήπειροι
Μια θάλασσα
ανάμεσο τους
Απόσταση
Αγώνες
Κούραση
Απουσία
Απόσταση
Γράμματα
Απουσία!
Ένας κοινός σκοπός
Υπηρετήθηκε πιστά
Επιθυμίες που πνίγηκαν
Όνειρα που αγνοήθηκαν
Εγωισμοί που νικήθηκαν
Για έναν κοινό σκοπό
Να δώσουν αγάπη
Δεν ήταν Έρωτας
Μήτε φιλία
Μα έγινε αγάπη
Και τώρα,
στη δύση της ζωής,
χρόνια σαράντα οκτώ μετά
το χέρι κρατά ο ένας του άλλου
Τέλος δεν έχει η ιστορία
Όταν έχεις δώσει αγάπη
η ιστορία συνεχίζεται
Παντοτινά...





Η φωτογραφία είναι από εδώ
όταν έκανα το photoday.
Είναι τα χέρια των γονιών μου 
που σήμερα κλείνουν 48 χρόνια παντρεμένοι.
Με αυτό τον τρόπο τιμώ σήμερα
την αγάπη και τη φροντίδα τους
προς στα παιδιά τους και τα εγγόνια τους.
Του Αγίου Αναστασίου, επίσης,
χρόνια πολλά στο μπαμπά και στον μικρότερο ανιψιό μου,
τριπλή χαρά στο σπιτικό μας!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα


_____________________________________

Το 6ο Συμπόσιο περιμένει τα ποιήματα σας
για 8 ακόμα ημέρες!
Μην ξεχαστείτε λόγω εκλογών ☺
Αλλάζω ή αλλαγή 
οι λέξεις κλειδιά!
Δεν μίλησαν ακόμα μέσα σου;




93 σχόλια:

  1. οοοοοοοοοο τι συγκινητικο!!!!!
    να τους χαιρεσαι τους γονεις σου Αριστεα μου!
    να τους δωσεις τις ευχες μου! ευχομαι πολλα πολλα ακομη χρονια γεματα αγαπη και ευτυχια!
    τι ωραια εικονα! αχ! :)

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω λογια !!!!!!!!!!!!!!
    Νάσθε καλά Αριστέα μου. Μαζί.!!! Λέξη δυνατή και μαγική !!!
    καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι πάντα καλά Σοφία μου !
      Πολλά ζεστά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  3. Να ναι καλά, πάντα έτσι αγαπημένοι, με ενωμένα τα χέρια τους σε όλα!
    Να τους χαίρεσαι και να χαίρεσαι και τον μπαμπά και τον ανιψιό που γιορτάζουν!
    Να είναι πάντα ευτυχισμένοι!
    Πολλά φιλιά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια τους πολλα και καλα, Αριστεα μου! Να τους χαιρεσαι και να σε χαιρονται οι γονεις σου! Πολλες ευχες για τους εορταζοντες! Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τους χαίρεσαι Αριστέα μου. Απόσταγμα μιας ζωής σε λίγους όμορφους στίχους. Πολύ τρυφερό!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε :)
      Καλημέρα !

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφή η αφιέρωση σου....να τους χαίρεσαι!!!!!
    Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωω.....πάντα συγκινουμαι όταν βλέπω ανθρώπους μαζί τόσα χρόνια...Χρόνια τους πολλά να είναι καλά και πάντα αγαπημένοι!!! Να τους χαίρεσαι Αριστέα. Πολλές ευχές στο πατέρα και τον ανηψιό σου που γιορτάζουν!
    Φιλιά :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα lefti μου!
      Να'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι
    Χιλιόχρονη η αγάπη των γονιών σου!!!
    Να τους χαίρεσαι και χρόνια πολλά για την
    ονομαστική εορτή μπαμπά και ανιψιού!!!

    φιλάκια πολλά ♥♥♥ (να τους μεταφέρεις τις ευχές μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για τις ευχές σου!
      Τους τις διάβασα από το τηλέφωνο !
      Η μαμά μου συγκινήθηκε πάρα πολύ! :)
      Την καλημέρα μου χαρά μου ! :)))

      Διαγραφή
  9. Να είναι γεροί οι άνθρωποι! Μου άρεσε επίσης πολύ ο τρόπος γραφής του κειμένου. Πιστεύω πάντως ότι εκείνες οι γενιές -των γονιών μας- είναι οι μόνες που ζουν τόσες πολλές επετείους... Καθόλου ελπιδοφόρο για όλες τις επόμενες γενιές...

    Υ.Γ Χρόνια πολλά σε μπαμπά και ανίψι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Πετρούλα μου!
      Γράφτηκε ως μια ανάσα :))) Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Και ναι έχεις δίκιο! Οι νέες γενιές άραγε θα μετρήσουν τόσα χρόνια;
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα :)

      Διαγραφή
  10. Είχες-δεν είχες, μας γλύκανες, μπουκλάκι μας!
    Να είναι γεροί κ' ευτυχισμένοι, κορίτσι μου, οι γονείς σου!!
    Να σας καμαρώνουν και να τους καμαρώνετε!!!
    Χρόνια πολλά, καλά κ' ευλογημένα στους εορτάζοντες!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί για τις ευχούλες σου τρελοσυριανάκι μου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  11. Όταν η αγάπη ξεπερνάει το Εγώ...πόσα από τα νέα ζευγάρια το κάνουμε αλήθεια;
    Την καλημέρα μου και βάλε και τις δικές μου ευχές στο κάδρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε! Πόσοι σήμερα θα αφήσουν κάτι στα παιδιά τους;
      ήταν αλλιώς εκείνα τα χρόνια!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ανταίε για το πέρασμα και τις ευχές σου :)

      Διαγραφή
  12. Σκληρή εποχή και μακρύ το ταξίδι,
    ανάγκη και φόβοι, σπρωγμένη η τύχη,
    βρεγμένα τα μίλια, εγώ νικημένα,
    στης ζήσης τ’ αμόνι τα σχέδια αλλαγμένα.
    Μα όλα μπορούνε να μπούνε στην άκρη,
    αν έρθει και μείνει για πάντα η αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα μπορούσαν τότε να μπουν στην άκρη! Σήμερα κυριαρχεί ο εγωισμός φίλε Άρη!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τους στίχους που τους αφιέρωσες!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Αριστέα μου, βουρκωμένη τους εύχομαι υγεία και παντοτινή αγάπη!!!
    Να τους χαίρεσαι, να σας χαίρονται, παιδιά και εγγόνια!
    Η αγάπη, η αφοσίωση,ο σεβασμός, το καθήκον τους κράτησαν για πάντα ενωμένους! Σπουδαίο!!!
    Σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς Μάγδα για το πέρασμα και τις ευχές σου!
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Πολλά ζεστά φιλιά! :)))

      Διαγραφή
  14. Τόσο υπέροχο και τόσο αληθινό!!!
    Να τους χαίρεσαι Αριστέα μου!!! Να τους χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά!
    Να τους χαίρεσαι όλους κι εκείνοι εσένα για την αγάπη που τους δείχνεις!
    Είναι πολύ σπουδαίο να μπορούν να συμπορεύονται δυο άνθρωποι τόσα χρόνια και ν' αντέχουν τον χρόνο και την απόσταση...
    Το απέδωσες όλο αυτό πολύ τρυφερά κι εύστοχα!
    Φιλιά, κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Γλαύκη μου!
      Να'σαι καλά!
      την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)))

      Διαγραφή
  16. Να που κάποια παραμύθια γίνονται πραγματικότητα!!
    Να χαίρεσαι τους γονείς σου αγαπημένους και τους εορτάζοντες!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα πάντα είναι θέμα ισορροπίας. Οι γονείς σου μπόρεσαν να ισορροπούν, μέσα από τις πολύ χαρακτηριστικές λέξεις που περιβάλλουν το κείμενο της ανάρτησής σου.Η τελειότερη ισορροπία, πού πέτυχαν στη ζωή τους, ήταν η ισορροπία της "ευτυχίας", η οποία θα έχανε τη σημασία της αν δεν ισορροπούσε με την οποιαδήποτε "λύπη".Όμως γιά να κρατηθεί αυτή η ισορροπία πρέπει οι άνθρωποι, όταν είναι ενωμένοι σφικτά κι οι δύο μαζί και να βαδίζουν μόνο προς τα εμπρός. Αν σταθούν ακίνητοι ή αν πάνε προς τα πίσω, τότε πέφτουν και χωρίζουν.
    Μιά υπέροχη αξιοζήλευτη ισορροπία σαν αυτή των γονιών σου, μπορεί να δώσει πολλά μαθήματα στους επίδοξους μιμητές της.
    Νάναι πάντα καλά και να ισσοροπούν ανεξάντλητα στη ζωή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχαν έναν κοινό σκοπό και το υπηρέτησαν με κάθε θυσία και κόπο Δημήτρη μου! Μικρή δεν μπορούσα να καταλάβω πολλά!
      Σήμερα εκτιμώ αφάνταστα όσα έκαναν και τους το αναγνωρίζω κάθε μέρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου!
      να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  18. Χρονια τους Πολλα μέχρι τα βαθειά γεράματα να ζήσουν επετείους και γιορτές μαζι με όλους σας οικογενειακώς. Δεν ειναι εύκολη η ζωή, θα πέρασαν δύσκολα χρονια ανάμεσα σε δυο πατρίδες, τότε που η επικοινωνία και η μεταφορά ήταν δύσκολη αλλα και πανάκριβη. Αλλα όταν υπάρχει η θέληση, σεβασμός, υπομονή και επιμονή και η αγάπη για την οικογένεια γίνονται θαύματα! Να τους χαίρεσαι κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Εύη μου!
      Όλα ήταν δύσκολα Τότε! Αλλά είχαν μάθει αλλιώς οι δικοί μας! Άντεχαν! και φυσικά είχαν όλα όσα ανέφερες!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  19. Ετσι να τους τιμάς Αριστέα μου που τα μίλια τους χώριζαν αλλά σήμερα μπορούν να σας χαίρονται !!! Χρόνια πολλά και καλά !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τους χαιρεσαι τους γονεις σου και μπραβο πυ τους τιμας ετσι!
    Και οι εροταζοντες παντα γεροι να ειναι!
    Κι εμενα τον Αυγουστο θα εκλειναν τα 45 χρονια μαζι... αλλα.... αλλιως τα εφερε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου λυπάμαι....:(
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά ! :))

      Διαγραφή
  21. Mε συγκίνησες Αριστέα μου με το γλυκό αφιέρωμά σου.....Χρόνια τους πολλά και καλά, να τους χαίρεσαι , να είναι γεροί, χαρούμενοι και πάντα κρατημένοι από το χέρι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κλαυδία μου!
      Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  22. Εύχομαι να έχουν ακόμη πολλά πολλά χρόνια και να είναι μαζί και αγαπημένοι!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Κατερίνα μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  23. Να ζήσουν και να τους χαίρεσαι, Αριστέα, και να είναι πάντα αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να τους χαίρεσαι Αριστούλα μου και να σε χαίρονται και αυτοί. Μόνο αγάπη και χαρές να έχετε στο σπιτικό σας.
    Φιλί γλυκό αγαπημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρικάκι μου για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  25. Να τους χαίρεσαι Αριστέα μου και να σε χαίρονται. Γεροί και δυνατοί κρατημένοι χέρι χέρι μέχρι τα βαθιά τους γεράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  26. Τιμή στα γηρατειά,
    Τιμή στα παιδιά τους που το αναγνωρίζουν,
    Να τους χαίρεσαι!!!
    Πρόσφατα εορτάσαμε τα 50 χρόνια μαζί με ένα απρόοπτο δώρο, από τα παιδιά μας.

    Ένα ταξίδι 12 ημερών στην Καραϊβική.

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ Γαβριήλ!
      Χρόνια πολλά και για τη δική σας επέτειο! :)))
      Την καλημέρα μου στη μακρινή δεύτερη πατρίδα !

      Διαγραφή
  27. Είναι συγκινητικο όταν βλεπεις δυο χερια
    σφιχτοδεμενα όπως κρατει η αγαπη τους στο χρονο
    Χρονια τους πολλα και καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά V!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  28. Να είναι πάντα ευτυχισμένοι και να ζήσουν πολλές ευτυχισμένες επετείους!!! Να τους χαίρεσαι!!
    Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες να είναι γεροί και να έχουν πάντα δίπλα τους αγαπημένους....
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου για τις ευχές σου!
      Να'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  29. Να τους χαίρεσαι έτσι μαζί για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!
    Και φυσικά χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!
    Πάντα χαρές να έχετε στο σπιτικό σας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά καρδούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  30. Στη ζωή παλεύουμε να σώσουμε την αγάπη!Ευτυχισμένοι όσοι αφοσιώθηκαν σ' αυτήν και πρόλαβαν να τη μοιραστούν!Έτσι ακριβώς θα αισθάνονται κι αυτοί οι δυο άνθρωποι, που ούτε τα τεράστια κύματα του Ατλαντικού δεν έφτασαν να τους λυγίσουν!Να τους χαίρεσαι καλή μου φίλη και να 'ναι πάντα καλά, για να σε καμαρώνουν.Και πράγματι, δεν υπάρχει πιο ωραιότερο πράγμα να νιώθουμε ακόμα την κατανόηση και την ψυχική συμπαράσταση απ' τους γονείς μας!Χρόνια πολλά για την τριπλή χαρά!
    Χαρούμενη βραδιά να περάσεις Αριστέα μου και να 'σαι πάντα καλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο για το πέρασμα και τις ευχές σου!
      να'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  31. Α να τους χαίρεσαι και το μπαμπά για τη γιορτή του. Πολύ όμορφα λόγια για τους γονείς σου που εύχομαι να κρατιούνται χέρι χέρι για πολύ ακόμη...........Αυτά είναι...............όμορφες στιγμές συγκινητικές.
    Να σαι καλά Αριστέα μου να τους χαίρεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Άννα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  32. Αυτός είναι ο απόλυτος ορισμός του success story!!!
    Μαθήματα ζωής, ανθρωπιάς, στοχο-προσήλωσης και αιώνιου έρωτα!
    Λίγοι έχουν κατακτήσει την πληρότητα, οι γονείς σου το κατάφεραν.
    Όσο για σένα... μακάρι όλοι οι γονείς να αξιώνονται να έχουν παιδιά που αναγνωρίζουν τους κόπους και τους αγώνες τους. Και γράφουν τέτοια κείμενα...
    Χρόνια τους πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατάφεραν να μην λυγίσουν και να μην κάνουν πίσω! να μην μετανιώνουν για τίποτα! Κι αν έρχονταν στη ζωή πάλι τα ίδια θα έκαναν! Γιατί αυτό ήθελαν και οι δύο! να μεγαλώσουν σωστά την οικογένεια τους και να δώσουν!
      Μαρία μου τα λόγια σου με συγκίνησαν!
      Σε ευχαριστώ για όλα μάτια μου!
      Πολλά ζεστά φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Εκπληκτικό βίωμα Αριστέα.......! πρέπει να είναι ένα από τα λίγα φωτεινά παραδείγματα ανθρώπινης σχέσης μέσα στο χρόνο. Συγκλονιστικό.....!
    Ειλικρινά να τους χαίρεσαι, να είναι καλά και να τους απολαμβάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι εκείνη η γενιά ήταν έτσι Γιάννη μου! όχι μόνο οι δικοί μου! Απλά οι δικοί μου άντεξαν την απόσταση! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  34. Αυτή είναι Αγάπη, Αγαπώ έναν άλλον άνθρωπο και μοιράζομαι μαζί του καλές αλλά και άσχημες στιγμές, σε όλα μαζί. Σπάνιο αλλά υπάρχει... Να τους χαίρεσαι Αριστέα μου!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. απο τις πιο όμορφες φωτογραφίες , απο τις πιο συγκινητικές στιγμές .... πόσο τους αγαπώ και μόνο που ειναι μαζί τόσα χρόνια και αποδεικνύουν την δύναμη της αγάπης !!!! να είναι πάντα καλά πάντα ενωμένοι και με υγεία .... κάθε ευχή απο την καρδιά μου για ένα σπουδαίο ζευγάρι στο πέρασμα του χρόνου που άντεξε και αντέχει.... να τους χαίρεσαι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα μου, σε ευχαριστώ πολύ :)))
      Με συγκινείς!
      Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  36. Σταζει σιρόπι αυτή η αναρτηση σου Αριστακι μου και πως να μην είναι ετσι; για ανθρώπους της τότε εποχής..(ιδιαν πειρα) ειναι αυτονόειτα όσα έκαναν για τα παιιδια τους και για να κρατηθουν τόσα χρονια με τα χερια ενωμενα...χρειαζεται αγαπη .. σεβασμος κατανόηση το σπουδαιότερο.. για να κρατηθει η οικογενεια ... ειναι τυχεροί που εβγαλαν παιδια σωστα αυτό ειναι η μεγαλυτερη οικανοποιηση τους πίστεψε με..να ειναι χιλιόχρονοι να τους χαιρεσαι μάτια μου και παντα πιασμενοι απο το χέρι...φιλακιαααααα Μ.Α .....
    Πάω στις προηγούμενες που εχασα....να τις διαβασω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Ρούλα μου! ήταν αλλιώς στις προηγούμενες γενιές! Κι ας πέρσαν δύσκολα και δεν είχαν ανέσεις. ήξεραν να βάζουν το Εγώ στην άκρη :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου ! ♥

      Διαγραφή
  37. Μια υπέροχη ανάρτηση. Στιγμές συγκινητικές. Τιμή σ΄αυτούς που σε έφεραν στον κόσμο. Το πιο όμορφο δώρο που μπορείς να τους προσφέρεις. Την αγάπη σου.
    Τις ευχές μου και να ζήσουν χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ντένη για τα καλά σου λόγι ακαι τις ευχές σου!
      να είσαι πάντα καλά!
      Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  38. Συγκλονιστικό! Να είναι γεροί και να όταν έρθει η ώρα τους (μακρινή να ναι αυτή η ώρα) να ταξιδέψουν μαζί αγκαλιά!
    Σνιφ! Μας συγκίνησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μέσα σε λίγες γραμμές φωτογράφισες μια κοινή ζωή προσφοράς κι αγάπης, ανάμεσα στους γονείς σου, που με τόση υπερηφάνεια και σεβασμό μας παρουσίασες! Να είναι πάντα καλά, γεροί, δυνατοί κι ευλογημένοι! Τους ευχαριστούμε θερμά που παρέδωσαν στην κοινωνία εξαιρετικούς και σπουδαίους ανθρώπους, ικανοί και δυνάμενοι συνεχιστές των ηθικών αρχών και αξιών που έλαβαν από τους ίδιους!
    Χρόνια τους Πολλά, Αριστάκι μου! Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ να είσαι καλά Κατερίνα μου!
      Πάντα με το γλυκό σου λόγο!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου μάτια μου!
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  40. Υπέροχη φωτογραφία
    Ο Θεός να τους χαρίζει υγεία και να σε συντροφεύουν για πολλά πολλά χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να τα χιλιάσουν κορίτσι μου και να είναι πάντα γεροί και ευτυχισμένοι.
    Φιλιά να τους δώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Πέτρο μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  42. Η ιστορία τους μέσα από τα λόγια σου, αυτό το υπέροχο σφιχταγκάλιασμα των χεριών που μιλά τόσο δυνατά!!!!!Με συγκίνησες κορίτσι!Να΄ναι γεροί, μαζί και ευτυχισένοι μέχρι τα βαθιά τους γεράματα!
    Να τους χαίρεσαι αγαπημένους και βέβαια, να χαίρεσαι τους εορτάζοντες με υγεία και χαρα΄.Φιλιά, τρυφερή ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. να τους χαιρεσαι κοριτσι μου και ζρονια πολλα στους δυο εορταζοντες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι ωραιότερο θα μπορούσες να μας αναγγείλεις!
    Να ζήσουν πολλά πολλά ακόμα χρόνια έτσι αγαπημένοι και υγιείς!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΥΓ:Οι δικοί μου έκλεισαν τα 68!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Στεφανία μου!
      Να ζήσουν και οι δικοί σου πολλά χρόνια ακόμα! Είσαι τυχερή και ευλογημένη που τους έχεις. Μακάρι και οι δικοί μου ...
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  45. Να ζήσουν ακόμα πιο πολλά χρόνια μαζί. Να τους χαίρεστε, να χαίρεστε και το ανήψι σας.
    Ετοιμάστηκα να βαλω παλτό και μποτες να παω στο φβ να σχολιασω,αλλά ευτυχώς για χάρη των γωνιών σου άφησες την πόρτα ανοιχτή.
    Υπέροχο το ποίημα που τους αφιέρωσες.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ρένα μου! Να'σαι καλά μάτια μου♥
      Τι κακό κι αυτό με μένα, να σε βγάζω βόλτα με τέτοιο κρύο, μία στο φέις, μία στο μπλογκ!
      Πολλά φιλιά μάτια μου♥

      Διαγραφή
  46. Τι γλυκό να σ' αγαπούν..και να σου το λένε..μέχρι να σας χωρίσει ο θάνατος..Συναρπαστική εμεπειρία..την έζησα..και εύχομαι στους γονείς σου..μέχρι το τέλος..χέρι - χέρι να πορεύονται Αριστέα μου..Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να τους χαίρεσαι καλή μου και να ζήσουν μαζί μέχρι τα βαθιά τους γεράματα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ τρυφερό. Να ζήσουν , να τους χαίρεστε Αριστέα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή