Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Η επόμενη μέρα.... με βρίσκει να δίνω συνέντευξη! ☺




Απολείπειν ο θεός Aντώνιον

Σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ’, ακουσθεί
αόρατος θίασος να περνά
με μουσικές εξαίσιες, με φωνές—
την τύχη σου που ενδίδει πια, τα έργα σου
που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου
που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανωφέλετα θρηνήσεις.
Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που φεύγει.
Προ πάντων να μη γελασθείς, μην πεις πως ήταν
ένα όνειρο, πως απατήθηκεν η ακοή σου·
μάταιες ελπίδες τέτοιες μην καταδεχθείς.
Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ’ όχι
με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
κι αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις. 

Κ.Π. Καβάφης


Ξημέρωσε επιτέλους η επόμενη μέρα!
Μια μεγάλη μέρα!
Από σήμερα ξεκινά μια νέα σελίδα στην Ιστορία του τόπου μας!
Εδώ θα είμαστε, θα παρακολουθούμε και θα τα λέμε. As always!
Δεν σας κρύβω ότι δεν ανησυχώ για τον Σύριζα.
Δεν ανησυχώ για τον Τσίπρα ή για τους συνεργάτες του.
Δεν ανησυχώ καν για την Ευρώπη.
Περισσότερο ανησυχώ για όσους ψήφισαν προσδοκώντας χρήματα, 
θέσεις, αλλαγή από τη μια στιγμή στην άλλη!
Ανησυχώ για όλους εκείνους που τον ψήφισαν φωνάζοντας
"Ωσαννά" και κουνώντας τα χέρια σαν δάφνες 
από τον ενθουσιασμό τους!
Γιατί τα Ωσαννά δεν αργούν να αλλάξουν σε " Άρον, άρον, σταύρωσον Αυτόν"
Μέσα σε ελάχιστες μέρες!

Δεν άλλαξαν ξαφνικά οι Έλληνες.
Κανείς δεν αλλάζει εύκολα.
Μόνο μέσα από μεγάλη απελπισία αλλάζουμε, κατά τη γνώμη μου.
Κι αν δεν αλλάξουμε στάσεις και νοοτροπία 
καμία ουσιαστική αλλαγή δεν πρόκειται να γίνει.
Εύχομαι να δοθεί βάρος στην Παιδεία όσο και στην οικονομία.
Γιατί το λέγαμε τα τελευταία χρόνια:
Η Κρίση δεν ήταν τόσο οικονομική όσο κοινωνική.
Κι εξακολουθεί να υπάρχει.
Το δείχνουν και τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής.
Ανησυχώ και δεν το κρύβω.

Αλλά ακόμα είναι πρωί Δευτέρας.
Μιας καινούργιας βδομάδας.
Και λέω να το πάμε χαλαρά.
Κι επειδή εκτός από τη νίκη του Σύριζα έχουμε και βράβευση δική μου
δεν θα αφήσω εγώ τον Τσίπρα να με επισκιάσει ☺
Ζήλεψα.
Τόσες συνεντεύξεις όλοι τους...
Εγώ πότε θα συνεντευξιαστώ;

Ευτυχώς που με σκέφτηκε ο άσωτος και μου έδωσε βραβείο
μετά συνεντεύξεως παρακαλώ!
Και τον ευχαριστώ πολύ !
Και προχωρώ πάραυτα χωρίς βραδινό φόρεμα και μακιγιάζ
γιατί κάνω κι εγώ αλλαγές πάνω μου καθώς περνάω 
μια φάση περισσότερο nature- τι μόνο πολιτικές αλλαγές θα έχουμε;




►Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Να πω καλύτερα Τι δεν με ενθουσιάζει;
Χαζό παιδί χαρά γεμάτο, ενθουσιάζομαι εύκολα, με απλά πράγματα, 
και με διάρκεια!
Γιατί έχω την ικανότητα να γελάω με τη ψυχή μου, 
να πιστεύω στον Άνθρωπο,
και να ανοίγομαι!
Κι ας πουντιάσω ...μυαλό δεν βάζω!

Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers 
και με ποιο τρόπο;
Δεν έχει γιατί! Αλλιώς θα τα είχα (μονίμως) κλειστά!
Που σημειωτέον τα κλείνω μόνο όταν πονάω πολύ
(γιατί είμαι του τύπου: μόνος μου εγώ και ο πόνος μου) 
όταν δεν προλαβαίνω  
ή όταν η ανάρτηση έχει ενημερωτικό χαρακτήρα!

Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Για μένα!
Κατεξοχήν! 
Τι κάνω, τι σκέφτομαι, τι αγαπώ, τι απεχθάνομαι,
τι καινούργιο έμαθα, τι θα ψηφίσω, ποια τραγούδια με σημάδεψαν
τι έφτιαξα, τι χαρίζω... και πάει λέγοντας!
Το ιστολόγιο είναι προσωπικό και δεν έχει ενημερωτικό χαρακτήρα!
Είμαστε μια παρέα που χαίρεται, διασκεδάζει, ανταλλάσσει απόψεις,
φιλοφρονήσεις, αγάπη!

Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; 
Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Αμή!
Έχω συναντήσει από κοντά άτομα 5!
Έχουν το τηλέφωνο μου μπλόγκερς (ή φιλοξενούμενοι) 15!
Και μιλώ τακτικά με κάποιους εξ αυτών!
Και στο μέιλ επικοινωνώ συχνά με φίλους από όλον τον κόσμο!
Και φυσικά να θυμίσω ότι η φιλία μου με τη φοβερή και τρομερή μπλόγκερ Νάσια 
ήταν ό,τι καλύτερο μου έτυχε το 2014!

Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; 
Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Ίδιο όπως είναι!
Νομίζω ότι δεν το επισκέπτεστε
ούτε για το χρώμα του, ούτε για τα στολίδια του.
Κάνω λάθος;

Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Εδώ; Στη ζωή; Πού;
Νομίζω ότι ξέρω να ακούω. 
Να κάνω υπομονή.
Να μην το βάζω κάτω.
Αλλά καλύτερα από όλα ξέρω να ράβω ☺
κι ως τώρα δεν το έχω αξιοποιήσει καθόλου! αχαχαχα!

Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας.
Οι αναρτήσεις μου συνήθως δεν θέλουν χρόνο.
Οι φωτογραφίες όμως, ναι, τον θέλουν τον χρόνο τους.
Γιατί δεν έχω και φωτογραφική μηχανή, ούτε κινητό νέας τεχνολογίας!
Όπως και οι απαντήσεις στα σχόλια.
Αυτός είναι ο χρόνος που δίνω και ουχί ξοδεύω,
γιατί η ενασχόληση με το μπλογκ συνήθως μου δίνει χαρά!
Σπάνια έχουν δημιουργηθεί αρνητικά συναισθήματα,
τα οποία όμως δεν κρατούν παρά δυο μέρες μόνο!

Πώς γεννιούνται τα post σας;
Με ένα α! Καλό α! Όχι βογγητό α!
Ακόμα και οι στενάχωρες αναρτήσεις, 
καθώς αποτελούν εκτόνωση και λύτρωση για μένα!

Ευχές για τον αναγνώστη
Υπομονή καλέ μου άνθρωπε !
Άρχισα πάλι γυμναστική (διατροφή ποτέ δεν σταμάτησα)
επομένως υπομονή σου εύχομαι γιατί σκοπεύω να χτυπήσω
τα εκατό! ☺
Α! Και μπορεί να σε τρελάνω και πάλι με την υγιεινή ζωή! χοχο!

Και με αυτό το χαρούμενο ξεκίνημα
σας γλυκοφιλώ!


Καλή εβδομάδα
@ριστέα

_________________________

Α, πρέπει να το δώσω πάσα κι εγώ.
Φυσικά δεν κάνουν όλοι αντίστοιχες αναρτήσεις κι έτσι 
αντί για χαρά μπορεί να φέρω σε δύσκολη θέση κάποιον.
Θα το δώσω σε μία παλιά και σε μία καινούργια μπλόγκλερ για να συνεχιστεί:
Κική από το "Εκφράσου" & Γλαύκη από το "Στης Γλαύκης τον καφέ"!
Θέλετε να παίξετε;


Τέλος,
λόγω Συμποσίου έχω πολλά εισερχόμενα στο μέιλ που περιμένουν απάντηση.
Δεν ξεχνώ κι ας αργώ!
Όσοι δεν έχετε στείλει συμμετοχή στο 6ο Συμπόσιο Ποίησης  μην ξεχαστείτε!
4 μέρες ακόμα !



78 σχόλια:

  1. Δίκαια έχεις και κάποιες ανησυχίες, κι εγώ επίσης...

    Ζούμε πάντως κάτι μεγάλο και είμαστε πρωταγωνιστές! Τι άλλο θέλουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα τα συναισθήματα που μοιραζόμαστε, παρά τις ανησυχίες!
      Καλημέρα χαρά μου :))

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχαχα γελάω με το τέλος που λες ότι σκοπεύεις να χτυπήσεις τα 100! Αν μη τι άλλο, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να φροντίζουμε για την υγεία μας!
    Ξέρεις να ράβεις και δεν το έχεις αξιοποιήσει; Πωπω αυτό κι αν με τρελαίνει. Ήταν η γιαγιά μου μοδίστρα και όταν ήμουν μικρή έπαιρνα πανάκια και φανταζόμουν πως έραβα. Αργότερα είχα και μια μικρή παιδική γαλάζια ραπτομηχανή και ένωνα τα πανάκια μεταξύ τους. Μιλάμε για ταλέντο :P Μου αρέσουν πολύ όμως όλα αυτά που έχουν βελόνες... Θα μου άρεσε να σε δω και σε αυτό!
    Συγχαρητήρια γιατί σου αξίζουν όλα τα βραβεία του κόσμου!
    Φιλάκια πολλά πολλά! Καλή εβδομάδα! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από μικρή το πρώτο πράγμα που έκανα καλά ήταν να ράβω ! Η μαμά μια φορά είχε πιστέψει ότι είχα χρησιμοποιήσει τη ραπτομηχανή της , γιατί η βελονιά μου θύμιζε...γαζί! :)Ήταν και η μαμά μου μοδίστρα!
      Να'σαι καλά αγαπάκι μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  3. Εγώ πάλι σου εύχομαι η επόμενη μέρα να σε βρίσκει πιο χαρούμενη, πιο ζούπερ καλότυχη και πιο κανακεμένη από τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούνε. Διότι όπως καλά ξεύρεις, οι ανατροπές που πραγματικά μπορούν να μας συνταράξουν είναι εκείνες που αφορούν τη ζωή και τις επιλογές μας.

    Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίγκου είσαι υπέροχος!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου :)))

      Διαγραφή
  4. Εντάξει οι απαντήσεις σου σε χαρακτηρίζουν απόλυτα....χαχαχαχα
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου.....κι εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά ακόμη....!!!!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Σούπερ όλες οι απαντήσεις σου
    Εσύ μας κερδίζεις καθημερινά
    με την αγάπη σου την φιλία σου
    και την ανιδιοτέλεια σου!!1
    Σ' αγαπάμε γιατί μας δίνεις χώρο!!!

    φιλάκια και καλοστέργιωτο το γκουβέρνο ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για την αγάπη σου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου. Οι μεγάλες προσδοκίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα όλη μέρα και καλή νέα αρχή !!! επιτέλους μια αλλάγή στον χρόνιο δικομματισμό και βλέπουμε ..... άγνωσται αι βουλαι.... καλά με αυτά τα βραβεία δεν ξέρω τι μου γίνεται , πήρα και εγώ αλλά δεν ήξερα πως απαντάμε και σε ερωτήσεις ...χαχα φιλιά καλή μας εβδομάδα ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλα μου! Αμήν!
      Ναι αυτό πιστεύω κι εγώ: αν μην τι άλλο είχαμε ανάγκη από την αλλαγή του δικομματισμού !
      χεχε! Βραβευμένος κι εσύ; ☺
      Μπρος ....δώσε κι εσύ τη συνέντευξη σου! αχαχχαα!

      Διαγραφή
  8. Έχεις πολύ δίκιο που ανησυχείς για τη στάση των χθεσινών ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ - κι εγώ το σκεφτόμουν, ότι περιμένουν πολλά, δεν είναι ψύχραιμοι, δεν είναι λογικοί και δε δίνουν πίστωση χρόνου. Λίγοι στη χώρα, άλλωστε, είναι πραγματικά "πολιτικά όντα". Και πιστεύω ότι είναι πανεύκολο να επιστρέψουν στις παραδοσιακές τους φωλιές, στα ζόρια. Άγνωστο κονάκι η αριστερά, συν τοις άλλοις. Και ιστορικά επιβαρυμένο με φαντάσματα. Αλλά μου δίνει την εντύπωση ότι είναι κρυστάλλινο νεράκι σε αυτή την πολιτική συγκυρία, που ελπίζω να μη θολώσει.
    ΣΥΡΙΖΑ ψήφισα, όχι λόγω της παροχολογίας, αλλά εξαιτίας της ηθικής που φέρνει μαζί του - που θυμίζει ότι στο κέντρο πρέπει να είναι ο άνθρωπος. Είναι η πρώτη φορά που με βρίσκω να έχω εμπλακεί τόσο προσωπικά με ένα κόμμα, επειδή η εικόνα του για την κοινωνία με καλύπτει. Άλλωστε, η πολιτική ξεκινάει από τις ιδέες και τις αρχές, όχι τα οικονομικά προγράμματα. Ίδωμεν ...
    Καλημέρα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιραζόμαστε κοινές σκέψεις Διονυσία μου!
      Κι εγώ δεν έδωσα βάση σε παροχές κι άλλα . Πίστεψα στις καθαρές ματιές και στα καλά ονόματα που υπήρχαν στο συνδυασμό του!
      Μετά από πολλά χρόνια κι εγώ ενδιαφέρθηκα για πολλά γύρω από ένα κόμμα ! Αλλά πιο συγκρατημένα και με πίστη να το πω; Ναι , πίστη θα το πω και ...όπως λες κι εσύ...ίδωμεν!
      Την καλημέρα μου χαρά μου!

      Διαγραφή
  9. Α δεν παίζω!
    Συνέντευξη χωρίς φωτογραφίες;
    Και τελοσπάντων... βγάλε μια είδηση κι εσύ!

    Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση:
    Το "η ζωή είναι ωραία" είναι διαπίστωση ή ευχή;

    ΥΓ.: Μετά κι απ' το χθεσινό, δεν μπορεί... θα μου 'ρθει η έμπνευση για το Συμπόσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι; Έπρεπε να αυτοφωτογραφηθώ κιόλα; Α, δεν ήμουν φτιαγμένη και χτενισμένη για τόσες δημοσιότητες ☺ αχαχαχα!
      Η Ζωή είναι Ωραία , μια και ρωτάς, προέκυψε από την πλέον αγαπημένη ομώνυμη ταινία του Μπενίνι, αλλά είναι και μια πίστη που έχω, όταν κοιτάζω από το μπαλκόνι μου τον ουρανό, τις κοτούλες μου, τα δέντρα, τα πουλιά! Όσο και στραβά να πηγαίνει η ζωή ένα κοίταγμα στον ουρανό μου δίνει λόγους να συνεχίζω!
      Ελπίζω να σε κάλυψα!
      Άντε καλές εμπνεύσεις και για το Συμπόσιο!

      Διαγραφή
  10. Αριστούλη σου εύχομαι να ζήσεις πολλές επόμενες μέρες με την καλή πάντα έννοια.
    Μέρες που να σου φέρνουν ότι καλύτερο καινούρια ξεκινήματα, ελπιδοφόρα και ουσιαστικά.
    Καλέ το ράψιμο γιατί δεν το έχουμε δει μέχρι τώρα;;
    Όλο εκπλήξεις είσαι!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου! !
      Να'σαι καλά!
      Πήρατε μια μικρούτσικη γεύση τα Χριστούγεννα με δυο μικρές μου δημιουργίες ( πουγκί και κάλτσες του Αγιου Βασίλη :)))
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  11. για τα σχόλια στα μπολγκς συμφωνω απόλυτα μαζί σου! Σχολίαζα σε μπλογκ που δεν απαντουν στα σχόλια πάνω απο 2 χρόνια ,ομως αυτο με κουρασε ,ειδικα αν τα σχόλιά τους δεν ξεπερνουν τα 20 ,ε βρε αδερφε ,απάντησε κάτι,πες ένα ''γεια'' και σταματησα να σχολιάζω.
    Αισθανόμουν σα να χτυπάω στου κουφού την πόρτα!
    Όσο για τη γνωριμία μας ,κράτα μικρό καλάθι ! Και οι καλύτερες οικογένειες σφάζονται μεταξύ τους!Όλοι οι συγγενείς λένε πως εχω πάρει την τρέλα της γιαγιάς μου της Θανάσως ,οπότε δεν εγγυούμαι τίποτα ,ειδικά απο τη στιγμή που δεν τρως ό,τι κι εγω και δεν απολαμβάνω την πιτούλα μου και τις πατατουλες μου στις εξόδους μας!
    Μια γιαγιά που έζησε πάνω απο τα 100 ,ειπε πως το μυστικό ειναι να είσαι μακριά από άντρες ,άνευ σεξ!Για ακολούθησε κι αυτη τη συμβουλή γιατί με τη διατροφη που κάνεις δε βλέπω να φτανεις στο στόχο σου!!!!!! χιχιχιχιχιχιχι
    Φιλάκιαααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Παρ'όλο που δεν έχω ανταπόκριση μέιλ λόγω της μουσικής μου και ξέρω ότι ίσως δεν περνάτε όλοι για τις απαντήσεις μου , εγώ το κάνω σχολαστικά, γιατί για μένα δεν είναι όμορφο να περάσει κάποιος που ξόδεψε χρόνο να μου γράψει και να βλέπει ότι τον αγνοώ! Ελάχιστες φορές απάντησα μαζικά λόγω πραγματικής πίεσης χρόνου! Αλλά δεν αισθάνθηκα καθόλου καλά!
      αχαχαχα Θανάσω ! Δεν με τρομάζεις! Έχεις τρέλα και σε τελευταία ανάλυση τι είναι και μια πιτούλα προκειμένου να σε κάνω να χαμογελάσεις ότι με κατάφερες; ☺ (Αλλά στη Θράκα για να είναι ολικής ναι; αχαχαχαχαχα)
      Ωραία συμβουλή δίνεις στη φίλη σου! ☻ χοχοχ!
      Φιλιάαααααααα!

      Διαγραφή
  12. Αρχίζοντας από το τέλος, η μοναδικότητά σου με τα λόγια σου, πάντα σε θέση τρυφερότητας και αγνότητας, μας μεταφέρει στα άδυτα, κατά την άποψή σου, των ερεθισμάτων σου, που σε μας είναι ολοκάθαρα και δεν χρήζουν επεξηγήσεων. Πολλές φορές οι συνεντεύξεις είναι περιττές. Δεν θέλουμε να έπιβεβαιωνόμαστε γιά κάτι, που μας αγγίζει όμορφα και λιτά. Είμαστε αρκετά γεμάτοι, δεν μας ενδιαφέρει καμμιά σου απολογία γιά τις πλούσιες πηγές των συναισθημάτων σου.
    Πνίγε μας και μην σε μέλλει,
    εμείς ξέρουμε να παίρνουμε της ψυχής σου το μέλι.
    Όταν μιλάμε γιά επόμενη μέρα πρέπει να προσδιορίζουμε πως ήταν η προηγούμενη. Όταν η προηγούμενη ήταν αγχώδης και θυμωμένη, η επόμενη πως την περιμένουμε νάναι:
    Η κάθε κοινωνία είναι η μάνα όλων των εγκλημάτων, αλλά και των καλών πράξεων. Τι γέννησε η προηγούμενη μέρα, εγκληματίες ή ευεργέτες;
    Εδώ είναι ο προβληματισμός. Η μεγαλύτερη μαγκιά σε κάθε πολιτική αναμέτρηση είναι οι πολίτες, να μπορούν να ακούσουν αυτό που δεν ειπώθηκε. Τι νοιώθουμε άραγε, το ακούσαμε αυτό που δεν ειπώθηκε :
    Εγώ γιά να μιλήσω και σε πρώτο πρόσωπο, δεν άκουσα από αυτά που δεν λέγονται, τίποτα που να υποδηλώνει ήθος, δικαιοσύνη και πρόοδο. Κανείς καταπιεσμένος, δεν έχτισε ποτέ με επανάσταση, μιά κοινωνία ελεύθερη και απόμακρη από καταπίεση.
    Ξαφνικά όλοι νοιώσαμε στη ατμόσφαιρα, ότι ο αέρας πλημμύρισε με οξυγόνο. Μήπως είναι το ψέμμα; Δεν γεμίζει εύκολα με οξυγόνο μιά σάπια ατμόσφαιρα.
    Έννοιωσα ότι η κοινωνία μας είναι γεμάτη τιμές και ισόποσα, χωρίς καμμιά αξία. Πως γίνεται αυτό:
    Γιά μιά ακόμη φορά επαληθεύονται και οι ρήσεις των μεγάλων τεχνοκρατών που λένε..." θες να κάνεις να νοιώσει ευτυχισμένος ένας οργισμένος λαός; Δώσε ένα τέλος σε μιά κυβερνητική πορεία". Η ευτυχία θα είναι δεδομένη, αλλά πόσο θα διαρκέσει;
    Το τελευταίο ερώτημα είναι...Μπορεί η κοινωνία μας να ιδρύσει κράτος; γιατί μέχρι χτες απέδειξε ότι δεν είναι. Τι άλλαξε και νοιώθει ότι μπορεί ; Αν μιλάμε ότι άλλαξαν τα πρόσωπα...
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ, Η ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΑΛΛΑΓΗΣ.
    ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ, ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.΄
    Ο Χ Ι Τ Ω Ν Α Λ Λ Ω Ν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Καλέ τι μαζοχισμός είναι αυτός; Να σας πνίγω; Θες να το φας το κεφάλι σου εσύ αχαχαχα☺☺☺
      Δεν μπορώ να συμμεριστώ τις σκέψεις σου περί της επόμενης μέρας γιατί δεν νιώθω έτσι!
      Έχω μια συγκρατημένη αισιοδοξία, μια αναμονή και μηδέν προσδοκίες. Γιατί δεν ξεχνώ ότι οι μεγάλες προσδοκίες φέρνουν τις μεγάλες απογοητεύσεις! Για μένα μου αρκεί που πατήσαμε φρένο στον προηγούμενο δικομματισμό. Που δίνουμε ευκαιρία στο καινούργιο, ακόμα και στο ρίσκο!
      Όλα τα άλλα είναι στην πορεία!
      Δεν γίνεται να αλλάξουμε εμείς στη δεδομένη στιγμή και από τη μια μέρα στην άλλη! Εδώ είχαμε να κάνουμε με συγκεκριμένα σταθμά : από τη μια η στασιμότητα μη σου πω κι άλλος κατήφορος κι από την άλλη το ρίσκο με πιθανότητα αλλαγής!
      Για όλα τα άλλα να δουλέψουμε! Να μην περιμένουμε από κανένα πρόσωπο ή ένα κόμμα!
      Στο μόνο που συμφωνώ μαζί σου είναι ότι πολλοί ψήφισαν σκεπτόμενοι έτσι ! Και για αυτό ανησυχώ! Γιατί αυτοί δεν θέλουν ούτε να ιδρώσουν, ούτε να περιμένουν! Κι αλλάζουν ανάλογα με τον άνεμο!

      Την καλημέρα μου Δημήτρη! :))

      Διαγραφή
    2. Τον θαυμασμό μου γιά την απάντηση, την υπόκλισή μου και την αντίθεσή μου σινάμα. Κατήφορος είναι αυτός που βλέπει από ψηλά προς τα κάτω. Ανήφορος είναι μόλις αλλάξεις θέση στο βλέμμα σου.Ο δρόμος υπάρχει και στις δύο περιπτώσεις. Επιλέγουμε θέση και προχωράμε.Εγώ πάντα επέλεγα αυτό που έγραψα κάπου...

      Διάφανε ουρανέ, που λευκά σβέρκα λυγίζεις,
      ήλιε σφυρηλατιμένε, που κρυψώνες γκρεμίζεις.
      Στείλτε της μάνας αγκαλιά, το πόνο να ρουφήξει
      κʼ ένα γαρύφαλλο κλειστό, στις πέτρες να τʼ ανοίξει.

      έμαθα με σβέρκο λυγισμένο κι όχι σκυφτό όποιος κι αν ηταν ο δρόμος, ήταν πάντα ανηφόρικός

      Διαγραφή
    3. Τι όμορφα που διαφωνούμε :)))
      Σε φιλώ Δημήτρη μου ( και μακάρι πάντα έτσι να διαφωνούσαν οι άνθρωποι!)
      Την καλημέρα μου ♥

      Υγ: Ακόμα δεν έχω προλάβει να διαβάσω το κείμενο :(

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    Μια πραγματικά καλή μέρα μετά από τόσα χρόνια!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Με το που έμαθα τα πρώτα αποτελέσματα και είδα κατά πού βαδίζουμε, αν και είχα μια πίστη σ' αυτό έτσι κι αλλιώς, πήγα κι έκανα πολύ νωρίς αυτή την παιδικού ύφους ανάρτηση, για να δείξω την χαρά και την αισιοδοξία μου. Δεν ήθελα να μου την πάρει κανείς και πολύ χάρηκα όταν σε είδα εκεί να συμφωνείς!!!!
    Στον αγύριστο, λοιπόν, αυτοί και η βρωμοπαρέα τους!!!!
    Ιδανική φωτογραφία επέλεξες και σε κόντρα με την ποίηση του Καβάφη. Μ' αρέσουν κι εμένα τέτοιοι συνδυασμοί αστείου και σοβαρού... είναι η ζωή!

    Όσο για σένα, κοριτσάκι, κάνεις το κέφι σου με τον πιο δημιουργικό τρόπο και παρασύρεις κι εμάς στον χειμμαρώδη τρόπο σου! Οπαδοί με το "τσουβάλι"... ένας ένας, μην στριμώχνεστε... χεχε!!!!
    Συνέχισε όπως ξέρεις!!!!

    Τώρα είδα την πρόσκληση... τι πρέπει να κάνω;
    Σ' ευχαριστώ για την πάσα και την δέχομαι. Μου αρέσουν και τα ανάλαφρα και το ξέρεις! Ξεχνιόμαστε από τα σοβαρά για λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Καλημέρα Γλαύκη μου!
      Ήμασταν πολλοί με παιδικό ενθουσιασμό το βράδυ των εκλογών. Βέβαια από σήμερα προσπαθώ να συγκρατηθώ. Και κυρίως να έχω προσδοκίες για αρχή! Σιγά σιγά ! Και εδώ είμαστε να παρακολουθούμε:))
      Χαίρομαι που διαπίστωσες πώς σκέφτεται το κεφαλάκι μου στις επιλογές που κάνω! :))) Για αυτό και δεν σχολίασα. Αφήνω τη δουλειά στο υποσυνείδητο!
      Περιμένω με χαρά και τη δική σου συνέντευξη!
      Τα φιλιά μου :)))

      Διαγραφή
  14. Ωωωωωωωω ωραία του τα λες στη συνεντευξη Αριστεα μου! Για να δουμε τι θα δουμε και με τον Αλέξη!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για το βραβείο, Αριστέα, και εις άλλα με υγεία! Όσο για την αλλαγή του πολιτικού σκηνικού, εύχομαι να μπορέσουν να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στη χώρα και, κυρίως, στη νοοτροπία των Ελλήνων. Μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα, αλλά ακόμα και σχεδόν τίποτα να μη γίνει, για ένα μόνο ελπίζω: για την Παιδεία. Ας τα αφήσουν όλα να πάνε κατά διαόλου, να φτιάξουν όμως την Παιδεία. Από εκεί πηγάζουν σχεδόν όλα τα κακά αυτού του τόπου.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Πίπη μου! Και μακάρι να το δούμε αυτό και από τα πρώτα κιόλας έργα αυτής της κυβέρνησης: νέα πνοή και βάρος στην Παιδεία! Τη χιλιοβασανισμένη για χρόνια!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)))

      Διαγραφή
  16. Έτσι μπράβο, να παίρνεις και βραβεία γιατί τα αξίζεις !!!!!
    Η συνέντευξη δε είναι η πιο κατατοπιστική από όσες άκουσα αυτές τις μέρες !! Και ρίξτο και λίγο στο ράψιμο και όχι μόνο στη δίαιτα !!!
    Όπως και νάναι σου στέλνω τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Να'σαι καλά Ράνια μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη ψήφο εμπιστοσύνης!
      Φιλιά :)))

      Διαγραφή
  17. Aπό την αρχή μέχρι το τέλος συμφωνώ απόλυτα με όσα έγραψες, το ξέρεις άλλωστε! :) Οπ αποδέχτηκε το βραβειάκι μου ο Άσωτος και δεν πήρα είδηση;; Θα μας τρελάνεις πάλι με τα υγιεινά;; Ωχ βοήθειά μας, Λυσιπάκι μου να ετοιμάσουμε πάλι τα πανό μας για το ταχίνι!! :)
    Πολλά φιλιά και αγκαλιές.. καλή δυνάμη με χαμόγελο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Το Λυσιππακι με έχει αναλάβει να της δίνω αναφορά!!! αχαχαχα ☺
      Καλή σας δύναμη ! ☺☺☺
      Φιλιά :))))

      Διαγραφή
  18. Aς ελπίσουμε μετεκλογικά να μην πάνε χειρότερα τα πράγματα! Έτσι μπορούμε μόνο να πηγαίνουμε σιγά σιγά καλύτερα.

    Τα είπες ωραία! Και εις ανώτερα αγαπητή airis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω φυσικά το αργά και σταθερά είναι και το επιθυμητό!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση χέρι του θεού!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  19. αφηνω ενα φιλι γιατι διαβαζα τις απαντησεις και χαμογελαγα
    αν δεν ειναι αυτο μαγεια των μπλογκς τοτε ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Άσωτε!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  20. Άντε και σε διακαναλική συνέντευξη εύχομαι Αριστάκι μου!
    Χαίρομαι που η εξομολόγησή σου συμπίπτει χρονικά με μια ιστορική μέρα. Όσο κι αν μας βομβαρδίζουν οι Κασσάνδρες με δυσοίωνα σενάρια, δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο δυσάρεστη εξέλιξη αν σήμερα συζητούσαμε για την επανεκλογή των σαμαροβενιζέλων & τη διαιώνιση του σκότους.
    Φιλιά πολλά, χαρούμενα και αισιόδοξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ευτυχώς όλα πήγαν καλά Μαρία μου και σήμερα μπορούμε να ελπίζουμε και να χαμογελάμε! παρά τις Κασσάνδρες που ακόμα και τώρα συνεχίσουν να προβλέπουν άσχημα!
      Τα αισιόδοξα φιλιά μου! :)))

      Διαγραφή
  21. Αααααχχχχχχχχχ! Να το κορνιζώσω το κείμενό σου! ΩΩω yea!!!
    Είμαστε ΠΑΡΑΔΟΠΙΣΤΟΙ!!! ο πισινός μας ναν καλά!
    Ρεεεεεεεε ξυπνάτε ρεεεεεεε χτίζουμε την Ελλάδα από το μηδέν!

    Έχω εγκαταλέιψει τις δουλειές μου κι εγώ και μπήκα ξανά σε πρόγραμμα, δίαιτα-διάβασμα-γυμανστική κλπ χαχχχα τώρα που μπήκαν κάποια πράματα στη θέση του πήραν μπρος οι μηχανισμοί μου!

    Δε σε έδωσα βραβειάκι γιατί ρουφιάνεψα και είδα ότι το είχες παραλάβει απέ τον Άσωτο χαχαχαχαχαχα Αλλά ετοιμάζω και δικές μου απονομές.

    Ας μην ξεμυαλίζομαι για την ώρα! Θα το πάρω το κείμενό σου (ξέρεις πιο να το κάνω ανάρτηση! Δεν έχει νόημα να τα ξανγράψω εγώ, τα ίδια πράματα σκεφτόμαστε!)

    (Ρεζίλι όμως η ανατολική Μακεδονία και η νότια Πελοπόνισσος που ψήφισαν ΝΔ, ντροπή! Οϋτε 5 δε θα πρεπε να είχαν πίασει! Τεσπα,, αγάλι αγάλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σου Χριστίνα μου! :))
      Χαίρομαι που ταυτιζόμαστε κοπέλα μου γλυκιά!
      Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  22. Χωρίς συνετευξη Αριστακι μου; όχι βέβαια !!! να το σεφτόσουν για προθυπουργος; τι έχει δηλαδή ο Τσίπρας παραπανω απο σενα; δεν πιστευω να έδινε τόσο έξυπνες απαντησεις .. βρε μανα μου .. για σκεψου το.. θα σε ψηφίζαμε και με τα δυο χέρια...χι.χι. ....βέβαια εμενα μου άρεσαν πολύ και αυτά που είπες πριν την συνεντευξη Αριστακι μου... αντε περιμένουμε τα ραψίματα σου...οταν βαρεθεις τα ντεκουπαζ.. τα παουερ......αυτα πως τα λενε τα αναγλυφα ντε΄΄΄!! να έχεις πολλές και ομορφες μερες ...μικρή... φιλακιαααααα!!!!Μ.Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Ναι, ξεμυάλισε με Ρουλίτσα μου! :)))
      Προτιμότερο να καταπιαστώ με τη ραπτική από την πολιτική! :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Χαίρομαι καλή μου φίλη που τόσο όμορφα απολαμβάνεις κάποιες φωτεινές χαραμάδες που έχουν ανοίξει από χτες για την πατρίδα μας. Όμως εκτιμώ και τον τρόπο που κρατάς κάποιες επιφυλάξεις και πολύ καλά κάνεις. Για την Χρυσή Αυγή θα πω ότι το ποσοστό που συγκέντρωσε είναι μια μεγάλη ντροπή για την Ελλάδα.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ΧΑ ανησυχούμε πολλοί αγαπητέ Ντένη! Η κρίση και το σύστημα τους φούντωσε! Ίδωμεν στην πορεία!
      Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  24. Πως φούντωσε και πάλι αυτό το "ρεύμα" των μπλογκοβραβείων βρε παιδιά μου; Αχαχα! Σημασία έχει ότι είναι προφανώς διασκεδαστικό, να ρίξουμε για λίγο τους τόνους, ώσπου να ξανά ανέβουν :)) Φιλιά και...καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα Καιρός είχαν να κάνουν εμφάνιση και προφανώς κάποιος ανησύχησε και τα έφερε και πάλι στο προσκήνιο! Εγώ πάντως την ευκαιρία να δώσω συνέντευξη δεν την έχασα ☺
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  25. Μόνο τα 100?
    Να τα ξεπεράσεις σου εύχομαι....πέθανα στο γέλιο και με τη συμβουλή της γιαγιάς που μας μετέφερε η Νάσια..!
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!...δεν ξέρω όμως, αν θα μου αρέσει να μας αρχίσεις και μας στη γυμναστική, γιατί εγώ μόνο γιόγκα κάνω και στο τσακίρ κέφι τάι τσι..
    Δε διαφωνώ καθόλου με όσα λες, ίσα ίσα, απλά εύχομαι πως θα δείξουν όλοι πια την απαραίτητη σοβαρότητα με πρώτη την κυβέρνηση, γιατί οι λαμογιές, τα βολέματα και οι νοοτροπίες πρέπει να βρίσκουν κι έδαφος για να ευδοκιμήσουν και οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις καλλιεργούσαν επίτηδες αυτό το έδαφος και για να γίνονται εξουσία, αλλά και για να τρώνε!!
    Αυτοί ελπίζω και θέλω να πιστεύω πως είναι αλλιώς και θα κόψουν το βήχα σε όποιον εμμένει στις παλιές νοοτροπίες!!!
    Έτσι θα δούμε άσπρη μέρα!
    Αυτό που δεν καταπίνεται με τίποτα είναι να είναι οι φασίστες τρίτο κόμμα....με τίποτα όμως!!

    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχ! Μπα μην φοβάσαι , δεν είμαι σίγουρη ότι θα κάνω τις απειλές μου πραγματικότητα! Εκτός και αν το πάρω πολύ ζεστά :) αχαχαχ!
      Αμήν θα πω στις ευχές σου !
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  26. Σε απόλαυσα πραγματικά Αριστούλα μου. Τι συνέντευξη ήταν αυτή; Κόλαφος.
    Conrats για το βραβείο και για τις όμορφες σκέψεις σου. (και για τα κυβερνητικά σου σχόλια)
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Μαρινάκι μου! Χαίρομαι που σου άρεσε !
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  27. Ψύχραιμη και μετρημένη η ματιά σου στην επόμενη μέρα των εκλογών.

    Ελπίζω κι εγώ να κινηθούν οι εξελίξεις με σύνεση, προσοχή και συνεργασία.

    Νομίζω όλοι κάτι έχουμε να κερδίσουμε από ενδεχόμενη επιτυχία της νέας κυβέρνησης και ασφαλώς όχι μόνο στον οικονομικό τομέα, αλλά σαν αξιοπιστία της χώρας γενικότερα.

    Καλή συνέχεια και καλή δύναμη!

    Α!.. Συγχαρητήρια για την ενδιαφέρουσα συνέντευξη! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και το σχόλιο Ευάγγελε!
      Μακάρι όλα να πάνε καλά! :)
      Την καλησπέρα μου !

      Διαγραφή
  28. Συνέντευξη ποταμός Αριστέα μου, ενδιαφέρουσα, περιεκτική,αισιόδοξη .....ξέρεις να ράβεις και δεν το έχεις αξιοποιήσει ακόμη αυτό το τάλαντο;;;;; Οφείλεις άμεσα να ασχοληθείς και είμαι βέβαιη ότι θα διακριθείς !!! Καλή εβδομάδα να έχουμε, καλή διακυβέρνηση και καλά μυαλά .....για να προκόψουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν απ΄όλα (από πιτσιρίκα ) με το ράψιμο είχα ξεκινήσει τις χειροτεχνίες μου Κλαυδία μου :))
      Μακάρι όλα να πάνε καλά!
      Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  29. Αριστεα μου καλημερα!
    Με γεια το βραβειακι σου!
    Μου αρεσε που την επομενη μερα αποφασισες να δωσεις συνεντευξη και να δωσεις βραβειακι ;)
    Ευχαριστω που το δινεις και σε μενα!
    Οι απαντησεις σου δειχνουν το ποσο υπεροχος ανθρωπος εισαι! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ναι, υπάρχουν και αυτοί που περιμένουν από τη μια στιγμή στην άλλη να πάρουν αυξήσεις. Δεν έχει σημασία που οι περισσότεροι δεν ψήφισαν καν ΣΥΡΙΖΑ, επειδή -τάχα- φοβήθηκαν, σημασία έχει ότι περιμένουν άμεση υλοποίηση των εξαγγελιών.
    Που και αν ακόμη υλοποιηθούν, πάλι δεν θα θέλουν τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Όταν κορίτσι μου φάνηκε από τις δημοσκοπήσεις ότι ένα 20% των ανέργων ψήφισαν νουδού, δεν υπάρχει καμία ελπίδα στην ηλιθιότητα.

    Δουλειά και όχι λόγια. Όποιος δουλέψει θα ανταμειφθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα περιμένω να τα δω και να τα ακούσω Πέτρο!
      Καλό αυτό με το 20% θα το αφήσω ασχολίαστο γιατι πραγματικά μου πετάχτηκαν τα ματάκια έξω!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  31. Θα αρχίσω με μια ευχή, να είσαι καλά Αριστέα μου να έχεις υγεία να πιάσεις τα εκατό και να τα ξεπεράσεις. Όσο για την καινούργια κυβέρνηση θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτά που λες. Δυστυχώς ομως πολλοί από αυτούς που την ψήφισαν δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν και δεν θα εκπλαγώ καθόλου αν αρχίσουν να την πετροβολούν από την άλλη μέρα κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  32. Μα μια ακόμη ευκαιρία, (μαζί με τη νέα κυβέρνηση!), να μάθουμε και άλλα ενδιαφέροντα για την πριγκίπισσα Αριστέα!!!
    Εύχομαι να έχεις για πολλά πολλά ακόμα χρόνια τη διάθεση να μοιράζεσαι μαζί μας ότι αγαπάς και η ζωή να φέρει στο δρόμο σου πολλά ακόμα βραβεία και βασικά ότι πιο πολύ επιθυμείς!
    ΑΦιλάκια αισιόδοξα και πολύ χαμογελαστά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Στεφανία μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :))

      Διαγραφή
  33. Ξέρεις να ράβεις; Ξέρεις να ράβεις και δεν έχουμε βρεθεί να ανοίξουμε ένα ατελιέ να κάνουμε δημιουργίες ωτ κουτύρ;
    Καλά, εγώ βέβαια είμαι ακόμα αρχάρια με το ράψιμο, αλλά εξελίσσομαι σιγά-σιγά!
    Με υγεία το βραβείο Άιρις!
    Φιλί!

    ΥΓ. Όλα τα βραβεία του κόσμου σου αξίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω γιατί να μην μένουμε κοντά! Θραύση θα κάναμε Αθηνούλα μου! Μία μία θα τις κεντούσα τις παγέτες με τα χεράκι μου ! :)))
      Σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως για το υστερόγραφο!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :))

      Διαγραφή
  34. 100??? ο άντρας μου ελπίζει και παραπάνω! Διατροφή 'όχι δεν κάνουμε.. γυμναστική δεν κάνουμε.. δεν περπατάμε.. αλλά ενταααααξει μωρέ... Ο Τσίπρας θα κάνει το θαύμα του!! :p
    Εμείς την επόμενη μέρα, ελπίζουμε! Ελπίζουμε να κάνει κάτι από όλα αυτά!
    Ωραίες οι απαντήσεις στην πρώτη σου συνέντευξη ή μήπως δεν είναι η πρώτη;; ;)) εμένα γιατί μου παίρνουν ώρα οι αναρτήσεις;; χώρια οι φωτογραφίες.. χιχιχι που θα μου πάει θα μάθω! Πολλά Φιλιά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να τα ξεπεράσει Ελεάνα μου! αχαχαχα!
      Α ΄χω δώσει ξανά συνεντεύξεις ( ακόμα και στον εαυτό μου ☺) αλλά είχε περάσει πολύς καιρός και μια μοναξιά την ένιωθα☺☺☺
      Όχι , οι αναρτήσεις γράφονται γρήγορα! Γιατί συνήθως δεν γράφω πολλά, αν και ιδιαιτέρως πολυλογού!
      Το θέμα με τις φωτογραφίες...πονάει!
      Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  35. Οοο!! Μπράβο σου Αριστέα! Πολύ ωραία συνέντευξη! Μοναδική και αληθινή!!

    Πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι ωραία που τα λές!!!
    Υπέροχες οι απαντήσεις σου και συγχαρητήρια για το βραβειάκι!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πιο πολύ κι εγώ για τους ίδιους ανθρώπους ανησυχώ, Αριστέα. Που το ζήτω το έχουν τόσο εύκολο όσο και το σταύρωμα...
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Αλεξάνδρα μου! Και που περιμένουν στη γωνία για το λάθος σαν να εύχονται να πάμε κατά διαβόλου για να βγουν αληθινοί!
      Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή