Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Κόκκινο της φωτιάς !

Η βραδιά είχε εδώ και λίγη ώρα αποκτήσει εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Όταν δέχτηκε την πρόσκληση για τη δεξίωση 
του Αντώνη Ανιάρογλου σκεφτόταν δικαιολογία για να το αποφύγει!
Τώρα, μακάριζε τον εαυτό του που δεν βρήκε το σθένος να αρνηθεί!
Την είχε προσέξει από την πρώτη στιγμή!
Πώς να μην προσέξει κανείς,αυτήν την πλάτη;
Το βλέμμα...
Τα μαύρα μακριά μαλλιά....
Τον έκδηλο ερωτισμό ...
Η πεταλούδα στον ώμο της σε μαγνήτιζε!
Το κόκκινο φουστάνι της σερνόταν στο πάτωμα
και το θρόισμα του υφάσματος όταν περνούσε από δίπλα σου
γαργαλούσε σκανδαλιστικά τα αυτιά!
Έκλεισε για λίγο τα μάτια και τη φαντάστηκε 
σε ασπρόμαυρη ταινία.
Έδιωξε αστραπιαία τη σκέψη!
Ναι ,ήταν το κόκκινο που τον τρέλαινε!
Ήταν το κόκκινο ρούχο, σαν πανί στα μάτια του ερεθισμένου ταύρου.
Αυτός ήταν τώρα το άγριο θηρίο!
Κι έψαχνε τρόπους να την πλησιάσει
Μα αυτή δεν είχε μάτια παρά μόνο ....για το πουλί της!
Αλλαγή κλίματος σήμερα.
Γιατί έτσι δεν είμαστε;
Η ζωή συνεχίζεται! 

Καλή σας μέρα
@
____________________________

Πίνακας με μεταφορά εικόνας και powertex.
Ζωγραφισμένη με λάδια και περασμένη με βερνίκι νεφτιού για την καλύτερη δυνατή απόδοση!
Η πεταλούδα στον ώμο είναι ξύλινη!
Μια ακόμα παραγγελιά, που φτιάχτηκε για να ικανοποιήσει ...απαιτητικά γούστα!

54 σχόλια:

  1. Και νομιζω πως αυτη η παραγγελια θα ικανοποιησει με το παραπανω τα απαιτητητικα γουστα! :)
    Ειναι υπεροχο αυτο το εργο! Μαγικο!
    Εντυπωσιαστηκα παρα πολΥ! Και με τον πινακα και με την παρουσιαση του! Τα λογια που το συνοδεψαν!
    Μπραβο Αριστεα μοΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Οι πληροφορίες μου λένε ότι έχει κατενθουσιαστεί!
      Φιλάκια πολλά Κικίτσα μου♥

      Διαγραφή
  2. Μ' αρέσει να διαβάζω ιστορίες για τις δημιουργίες, Αριστέα! Οπότε, να γράφεις και να φτιάχνεις: παραγγελιά!!!!!
    Καλημέρα! (κι ας είναι 12 και...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σίγουρα θα ακολουθήσουν κι άλλα Αλεξάνδρα μου, σήμερα κιόλας!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  3. πολύ όμορφο ,τόσο που θα αναπαραστήσω τον πίνακα το βραδυ στο αμόρε μου! Δεν εχω κόκκινο σεντονι όμως ,αλλά εχω σε τραπεζομάντηλο!Μην αλλάξεις και τη μουσική ,θα τη βάλω κι αυτη,να αλλαξω κι εγω λίγο το κλίμα ,γιατί με επισκέφτηκε η μελαγχολία....
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω νεότερα και λεπτομέρειες πίνοντας καφέ ναι;
      Κι εγώ χτες είχα μια μικρή μελαγχολία αλλά έφυγε όπως ήρθε!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα δεμένο το δίδυμο της δημιουργίας και η "παραγγελιά" έγινε χάρμα! Καλή επιτυχία! Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!
    Μπραβο Αριστούλα κέντησες πάλι.
    Χαρούμενος ο παραλήπτης σίγουρα για το αποτέλεσμα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλα μωρέ, Αριστέα!
    Γιατί είπες πως ήταν μεταφορά εικόνας? Άσε με να πιστεύω πως ήταν ζωγραφιά δική σου! Μη μου χαλάς το όνειρο!!!
    ;-)
    Πανέμορφο πάντως!!!
    Φιλιά πολλά σε εσένα, στην κοπέλα και στο... πουλί της!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ζωγραφιά δικιά μου :-D
      αχαχαχα! Αφού δεν ήταν! Ψέματα δεν μπορώ!
      Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου♥

      Διαγραφή
  7. Φωτιά στα κόκκινα ο πίνακας!!!
    κι αν κατάλαβα καλά στο τέλος, ο τύπος έφαγε χυλόπιτα ε;; :))
    Η ζωή επιβάλλεται να συνεχίζεται...
    Να έχεις μία όμορφη ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! καλά δεν εξηγήθηκε η μοιραία γυναίκα;
      Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου!♥

      Διαγραφή
  8. πως τα καταφερνω και σου ερχομαι παντα το μεσημερι!!! υπεροχο κομματι να το χαρη αυτος που στο παρραγγειλε!!! φιλια αριστακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. φοβερή ανάλυση ....
    αλλα αυτο που λες τελικά με πέθανε:
    αλλα αυτη δεν είχε μάτια παρά μόνο για..... αχαχχαχαχαχχα
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πως να αντισταθεί κανείς σε ένα κόκκινο βελούδο και μια υπέροχη γυμνή πλάτη!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε Αριστέα μου, μόνο το..... πουλί της την νοιάζει; Τόσο όμορφη και τόσο εγωίστρια; Χα, χα.....Υπέροχη...κι αυτή και συ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Έλα ντε! Μοιραία γυναίκα!
      Τι περιμένεις!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Αριστάκι μου
    Υπέροχα λόγια πλαισιώνουν
    έναν πανέμορφο πίνακα
    Τι τα θες αν το έχεις το ταλέντο!!!

    φιλάκι γλυκό ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι απίστευτη βρε Αριστέα. Ταίριαξες υπέροχα τα λόγια και την δημιουργία, σε σημείο που δεν ήξερες τι σε εντυπωσιάζει πιο πολύ.
    Μπράβο και πάλι μπράβο.
    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρινάκι μου!
      Φιλάκια πολλά και ζεστά!♥

      Διαγραφή
  14. Είναι η Λιβ Τάιλερ ή μου φαίνεται; Το αποτέλεσμα είναι απίθανο Αριστάκι μου!
    Φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ κι εγώ που νόμιζα ότι μου μοιάζει ☺ αχαχαχ!
      Να'σαι καλά κοριτσάρα μου!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  15. Στη τελευταία έκθεση μου είχα ένα τέτοιο περίπου πίνακα με κολάζ όλο το φόρεμα..αγοράστηκε από μία κυρία που ήταν και δημοτική σύμβουλος τότε αν θυμάμαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πίνακα-φωτορομάντζο μόνο εσύ θα μπορούσες να φτιάξεις!
    Άμα σου λέω εγώ να πας στο Μαξίμου, με κοροϊδεύεις. Πρόσκληση από κάποιον άλλον Αντώνη.
    Σου έχω και τον τίτλο έτοιμο γι αυτό που θα ζωγραφίσεις: "Με το πουλί στο χέρι"...
    (Αψόγου αυτό που έφτιαξες! Χαίρομαι που το ταλέντο σου διαδίδεται σιγά-σιγά. Άμα γίνεις διάσημη, να συνεχίσεις τα Συμπόσια σε παρακαλώ ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...άψογος ο τίτλος, ό, τι πρέπει για τον Αντώνη!!
      Και μακάρι να είναι και προφητικός!

      Πάρα πολύ όμορφος ο πίνακας Αριστέα μου...θα ικανοποιήσει σίγουρα τα απαιτητικά γούστα για τα οποία προορίζεται!
      Φιλιά και στις δυο σας!

      Διαγραφή
    2. @ κανελλάκι μουέλιωσα με το σχόλιο σου! αχαχαχαχ!
      Φωτορομάντζο! αχαχαχαχα!
      Αμ εκείνο το "Με το πουλί στο χέρι"...!!! Είσαι απίστευτη!
      Φιλάκια πολλά♥

      χεχε λες να γίνω διάσημη και να με χάσετε;;;;

      Διαγραφή
    3. @ Μαρία μου ( me maria) σε πήδηξα! αχαχα!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  17. πολύ ωραίο!!!! και όμορφη εικόνα!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αριστέα μου πες τώρα τι είναι τούτο το έργο ; ζωγραφική ναι......δικό σου ;;; θαρρώ δικό σου.....! τότε........ειλικρινά μια ακόμα...υπόκλιση στο έργο σου θα την κάνω και την αξίζεις δικαιωματικά.....!
    Μαγικό κορίτσι μου.....! πανέμορφο και απόλυτα ερωτικό στη διάθεση.
    Πάντα τέτοια εύχομαι στην έκφρασή σου....
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δημιουργία μου ! Η εικόνα είναι εκτύπωση σε λέιζερ και με ειδική τεχνική μεταφέρεται και ενσωματώνεται στον καμβά!
      Από κει πέρα αρχίζει η διακόσμηση και η προσπάθεια μου να δέσω τα πάντα ώστε να γίνουν ένας ενιαίος πίνακας!
      Χαίρομαι που σου αρέσει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη ! :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  19. Το κόκκινο που διάλεξες φαίνεται πραγματικά υπέροχο.... ;)
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει αυτή η απόχρωση!
      Φιλιά κορίτσι μου!♥

      Διαγραφή
  20. Πρώτον ο πίνακας υπεροχος με όποια τεχνική και να το έφτιαξες...δευτερο... θα μείνει με το στομα ανοιχτό απο τον θαυμασμό εκεινη η εκεινος που θα το παρει...το πουλί τι ρόλο παίζει; ελπίζω οχι αυτόν που περναει απο το δικο μου μυαλό ...
    Οσο για τα γαλλικα και το πιανο σου... εκεί κι αν συμφωνώ.. σε όλα πρέπει να υπαρχει όριο Αριστακι μου...
    ΚΑΙ μην νομίσεις οτι δεν ΄σχολιασα το συμπόσιο..!!! χι.χι. είχα γραψει ενα ωραιο σχόλιο.... μήπως είναι καλυτερα να πλέξω; .ότι μου πείς.. εσύ.... εγω σου λεω τι προτιμώ .χι.χιχ. αλλα μαλλον σαν χαζό δεν πατησα παλι δημοσίεση.. εψαχνα και δεν το βρήκα... καλα να παθω...σνιφφφφφφ
    και όπως καταλαβαίνεις έγραψα παλι τρία σε ενα...!!!!! τι να κάνω βρε Αριστακι μου που δεν σε προλαβενω..!! τις μαζευω τις αναρτήσεις σου και τις διαβάζω ολες μαζί... και δεν φτανει αυτό αλλά διαβαζω και όοοοοολα τα σχόλια... για τέτοιο κόλημα λέω... χι.χι. εεεε που να βρώ χρονο για αλλα πραγματα.....οχι αυτά που παει ο νους σου καλέ; χι.χι. ελα φιλάκιααααααα μεεεεεε .Μ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απορώ με σένα απορώ Ρουλίτσα μου! αχαχαχα!
      Χαίρομαι που σου αρέσει ο πίνακας. Έλα ντε...αυτό το πουλί κάποιο ρόλο βαράει!
      Στο Συμπόσιο πάλι γιατί νομίζω ότι κάτι θα καταφέρεις;
      ε;
      Φιλάκαι πολλά καρδιά μου♥

      Διαγραφή
  21. Υπέροχος πίνακας!!! Σίγουρα θα ενθουσίασε τον απαιτητικό πελάτη!! Γεια στα χέρια σου, Αριστέα μου!!! Να'σαι πάντα καλά και έτσι δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απαιτητικός, ξεαπαιτητικός μεγαλούργησες πάλι!!!
    Και νομίζω ότι σου μοιάζει κιόλας!!
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λάουρα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Χμ, κι απ´ το πρώτο ντεκουπάζ-τραπέζι πίστα, θα σου φωνάζω "είσαι μεγάααααληηηη". :)

    -Μόλις διάβασα και την αθωότητα. Μεγαλούργησες και σ' αυτό. Οι πλαισιωτικές ιστοριούλες δε και στ' αμφότερα απόλαψη. (Στάααασου, μύγδαλααα... δεν σου έκανα πατ πατ :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Υπάρχει και πρώτο τραπέζι πίστα στο ντεκουπάζ! Αχ περιστέρα μου ! Είσαι το χάπι του γέλιου και της χαράς! ♥
      Α θα το συνεχίσω αυτό με τα στόρια! Μου αρέσει κι εμένα!
      μάκια ! ♥

      Διαγραφή
  24. "Bάλε το κόκκινο φουστάνι" Πολύ glamour ο πίνακας Αριστέα μου, εκπέμπει αισθησιασμό, μεγαλοπρέπεια και καλό γούστο, σίγουρα ο παραλήπτης θα ικανοποιηθεί απόλυτα !!! Είσαι ταλέντο και κάθε δημιουργία σου το αναδεικνύει.....Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο παραλήπτης είναι αναμμένος και περιμένει την παράδοση! αχαχαχ!
      Κλαυδία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  25. Μαύρο μαλλί, γυμνή πλάτη, κόκκινο βελούδο και ο αισθησιασμός στα ύψη! όσο για την ιστορία που έντυσες το πίνακα τι να πω! Είσαι μεγάλο ταλέντο, γλυκιά μου!
    ΥΓ Η πεταλούδα τόσο συμβολική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Γεωργία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και το σχόλιο!
      Τα φιλιά μου :)))

      Διαγραφή