Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

12ο Συμπόσιο Ποίησης - Οι συμμετοχές, Μέρος 1ο


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Η μέρα που σας δίνω τους θεσπέσιους καρπούς 
που για τρεις περίπου εβδομάδες συγκέντρωνα με 
χαρά και θαυμασμό έφθασε επιτέλους!
25 
εραστές της ποίησης 
έδωσαν το δικό τους ταξίδι, μέσα από τους υπέροχους στίχους τους.
Ταξίδια καλοκαιρινά, γεμάτα πατρίδα και αύρα θαλασσινή,
ταξίδια δύσκολα και προβληματισμού,
ταξίδια εσωτερικής κατάβασης κι αυτογνωσίας,
παράξενα ταξίδια!
Ερωτικής αποπλάνησης ή των στοιχειών της φύσης,
ταξίδια μιας ζωής ή ταξίδια του ονείρου,
ταξίδια που απευχόμαστε, ή ταξίδια που επιθυμούμε,
απ' όλα είχε τούτο το 12ο ταξιδιάρικο Συμπόσιο!



Βλέπετε σας ζήτησα να ταξιδέψετε, 
με το νου ή τη ψυχή σας
να αφουγκραστείτε τις μνήμες σας ή τα συναισθήματά σας
 και να δημιουργήστε σε έμμετρη ή ελεύθερη ποίηση,
κυριολεκτικά ή μεταφορικά
με οδηγό υποχρεωτικά τη (θεματική) λέξη

ταξίδι, 

ή ταξιδιάρης-α-ικο ή ταξιδευτής

(μία ή δύο ή και τις τρεις, η επιλογή είναι δική σας)

Κι εσείς το κάνατε με τον καλύτερο τρόπο!




Για μένα είναι το Συμπόσιο με τις πιο πολλές ομορφιές.
Σ' αυτό το 12ο Συμπόσιο
 δεν είναι τόσο η συγκίνηση αυτή που κυριαρχεί, όσο η ποικιλία,
απ' τ' αρώματα του καλοκαιριού, ίσαμε την εσωτερική αναζήτηση.
Πραγματικά χαίρομαι που δεν βαθμολογώ 
και θα καταλάβετε το γιατί, όταν τελειώσετε και τις 25 ομορφιές μας!

Για αυτό σας θερμοπαρακαλώ: 
Δώστε χρόνο...
Διαβάστε με τη ψυχή σας.
Αφήστε την να τρέξει ανάμεσα στις λέξεις...
Μπείτε μέσα στο κάθε ποίημα.
Νιώστε τον πόνο του ποιητή 
καθώς αγωνιζόταν να ταιριάξει τις λέξεις του...
Φτάστε ως το τέλος.
Ξαναγυρίστε.
Απολαύστε.
Συγκινηθείτε.
Ταξιδέψτε.
Αυτό είναι το Συμπόσιο Μας!

Στο τέλος, τυπικά και μόνο, δώστε τις ψήφους σας.






Ευχαριστώ ΘΕΡΜΟΤΑΤΑ ΟΛΟΥΣ τους φίλους 
που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, αλλά και όλους όσοι 
θα διαβάσετε και θα μπείτε στη διαδικασία να ψηφίσετε.

Τα 25 μεγάλα, μικρά, ομοιοκατάληκτα και μη, ποιήματα
τα μοίρασα, όπως πάντα, σε 3 αναρτήσεις.

Η μετάβαση σε κάθε μία διευκολύνεται με συνδέσμους!
Κι αυτή τη φορά μια φωτογραφία συνοδεύει κάθε ποίημα.





Οι όροι της βαθμολόγησης:


Αν είσαι φίλος του μπλογκ μπορείς να ψηφίσεις.
Άγνωστοι και πρωτοεμφανιζόμενοι δεν θα γίνουν δεκτοί!


ΠΡΟΣΟΧΗ!

Κι αυτή τη φορά, κρατάμε την ίδια βαθμολόγηση:
Έχετε λοιπόν τους βαθμούς 3,2,1,1,1 στα χέρια σας.
Χρησιμοποιήστε τους με σύνεση.

Υποχρεωτικά και τις 5 βαθμολογίες.

Το 3 στο ποίημα που σας γοήτευσε περισσότερο 
το 2 στο επόμενο ποίημα που σας άρεσε και τους τρεις άσους 
στις επόμενες αγαπημένες σας επιλογές.

Από αυτή τη στιγμή, έως και την 
Πέμπτη, 30 Ιουνίου, 
στις 8 το βράδυ, 
διαβάζουμε, σχολιάζουμε, βαθμολογούμε.




Αφήνετε το σχόλιο σας με τη βαθμολογία σας σε αυτή την ανάρτηση.
Όλοι όσοι συμμετέχουν μπορούν (και είναι επιθυμητό) να βαθμολογήσουν,
χωρίς όμως να μπορούν να ψηφίσουν τη δική τους συμμετοχή.

Οι δημιουργοί χαίρονται με κάθε μικρό ή μεγάλο σχόλιο,
ακόμα κι αν δεν πάρουν βαθμολογία. Ο βαθμός δεν είναι ο στόχος.
(θέλω να πιστεύω). 


Ελπίζω να μην έχασα καμία συμμετοχή 
αλλά και να μην μετέφερα κάτι λάθος.
Αν δείτε εγκαίρως κάποιο λάθος, σας παρακαλώ, 
ειδοποιήστε με, να το διορθώσουμε.


Σας θυμίζω:
Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.
Δημιουργήθηκε για τα blogs ή τους φίλους με google λογαριασμό,
με τα οποία και τους οποίους έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.
Συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


Καλή σας ανάγνωση!

@ριστέα




1.Κοντσέρτο

Κρόσσια πήρες του φεγγαριού
Και του ήλιου αχτίδες, στο χρώμα του κεχριμπαριού. 
Κι έπλεξες σελαγισμό, 
Ως σινιάλο ν' ακουμπήσει στου παραθυριού μου τον λογισμό. 
Έφτασες στο κατώφλι τής σκέψης μου κι ακούμπησες απαλά, 
Σαν πέταλα λουλουδιού π' αγγίζεις σιγά και τρυφερά. 
Σαν παιδί εκστατικό με μάτια φωτερά σε ψάχνω, 
Για ταξίδι αλαργινό, για τ' άγνωστο, τ' απατηλό, το λάγνο. 
Τα χέρια μου πείθω πως είναι τα δικά σου, 
Πως σου δίνομαι κι ας είμαι μακριά σου. 
Στο πέρασμά τους αρχίζουν να νοτίζουν, 
Ν' αφήνουν νότες, το κορμί μου να πορίζουν. 
Το σολ να ξεκλειδώνει τις αισθήσεις, 
Και του πάθους να ξυπνά τη λαχτάρα για κατακτήσεις. 
Το φα να γρηγορεύει την αναπνοή στου πόθου τη ματιά, 
Ν' αφήνει το κόκκινο της ηδυπάθειας να τρέχει και να βάφει με βια. 
Το λα να γλιστράει με λαγνεία στον λαιμό,
Και να χάνεται σε κοφτές ανάσες π' αποζητούν την κορύφωση, τον λυτρωμό. 
Κι όταν οι νότες γυρίζουν σε μένα, 
Φτιάχνουν κοντσέρτο για δυο κορμιά, σ' ένα όνειρο κρυμμένα. 






2.Για τίποτα

Όχι.
Για τίποτα.
Για τίποτα 
δεν μετανιώνω.
Για όσα ταξίδια έκανα 
επάνω στο κορμί σου
στα σύννεφα 
στα αστέρια σου
και στους ορίζοντές σου.
Όχι. 
Για τίποτα.
Για τίποτα 
δεν μετανιώνω.
Για όσα ταξίδια ζήσαμε
με ορθάνοιχτα φτερά
κι ας πέθανα στον ουρανό 
για άλλη μια φορά.





3.Ένα ταξίδι είναι ο κόσμος

Ένα ταξίδι είναι ο κόσμος. 
Από την Ευρώπη ως την Ανταρκτική,
από την Ασία και την Ωκεανία έως την Νότια Αμερική,
από την Βόρεια Αμερική έως την Αφρική.
Αυτός είναι ο κόσμος.
Τόσο μικρός που χωρά σε έναν χάρτη.
Εφτά κομμάτια γης που επιπλέουν στην θάλασσα.
Μια παλέτα χρωμάτων με έφεση στο γαλάζιο.
Επτάμισι δις ανθρώπων.
Αυτός είναι ο κόσμος.
Και όσο τον ανακαλύπτεις θες κι άλλο,
σε εθίζει, σε εξιτάρει, σε προκαλεί.
Κάθε σπιθαμή γης και μια άλλη εικόνα,
κάθε άνθρωπος μια στιγμή,
κάθε στιγμή μια εμπειρία.
Ευλογημένος αυτός που βαφτίζει τον εαυτό του ταξιδευτή,
και πασχίζει να γνωρίζει τον κόσμο, να τον καταλάβει, να τον αγαπήσει.
Γιατί ζει.
Λένε πως η ζωή είναι ένα ταξίδι.
Βγες από τον μικρόκοσμο σου και ταξίδεψε.
Κάθε εμπειρία θα σου δείξει πως η ζωή είναι πολλά περισσότερα,
από όσα σε άφησαν να πιστεύεις.
Ένα ταξίδι είναι κόσμος.
Πάρε βαλίτσα ή backpack και ζήσε τον.





4.Το ταξίδι μιας σταγόνας...

Θα΄θελα να'μουνα σταγόνα,
δροσοσταλίδα φθινοπωρινής βροχής,
εαρινή σταξιά αγάπης
σταλαγματιά δροσιάς ψυχρής...

Να'σταζα πάνω στο κορμί σου
ψιλόβροχο να μουν θαρρείς
και καταρράκτης να γενόμουν
μες στο λιοπύρι της δικής σου γης...

Στα στήθια σου να μουν ρυάκι
στα χείλη γάργαρο νερό
και στα μαλλιά σου να μου άλας
σαν απ΄την θάλασσας φευγιό...

Και αυτή την τόσο μαγική πορεία
ταξίδι θα την έλεγα χωρίς επιστροφή
θα ταν για μένα ο γύρος του κόσμου
θα ταν σα να'χα ζήσει απ'την αρχή...






5.Αν ήμουν ζωγράφος

Αν ήμουνα ζωγράφος,
θα πέταγα πινελιές στο στερέωμα
στον οδοιπόρο άνθρωπο
στην αγκαλιά του ταξιδευτή.

Θα ζωγράφιζα τον καθρέφτη της ψυχής
αυτής που αιώνια ταξιδεύει,
με πινελιές αγάπης
στην αγκαλιά του πεπρωμένου.

Αν ήμουνα ποιητής
θα έγραφα ποιήματα,
στων ματιών σου
τις γαλάζιες θάλασσες.

Στα μυστικά της θάλασσας
στην τροπική ευτυχία,
στους πράσινους τόπους
στου ταξιδευτή τα ανεκπλήρωτα όνειρα.

Όμως δεν είμαι ζωγράφος,
ούτε ποιητής,
αλλά ένας αιώνιος ταξιδευτής
που ψάχνει την αληθινή αγάπη.

Με χέρι που το οδηγεί η καρδιά
γράφω στίχους σε γαλάζια κορδέλα,
που πλέει σε αφρούς κυμάτων
μιας ζωής ταξιδιάρας.








6.Ναυαγός


Της γης ναυαγός από ‘να σύννεφο γαντζώθηκα
τ’ ουρανού βαρκάκι, σανίδα σωτηρίας
που ‘χε απομείνει μόνο του μια μέρα του Αυγούστου.
Συνειδητός ταξιδευτής του ονείρου
αρμενίζω μαζί του στα άγνωστα του Ήλιου σοκάκια
λιγότερο πυρακτωμένα απ’ αυτά που άφησα.
Κι αν στο ταξίδι αυτό μου ‘λειπε κάτι απ ’τη γη,
μόνο ένα κομμάτι θάλασσα θα ζήλευα
και λίγο μυρωδάτο νοτισμένο χώμα
μετά απ’ τη βροχή!





7.Δώσ' μου.

Μια μέρα δώσ' μου, να πάω, να χαθώ...
Ένα ταξίδι, σε ένα μέρος μακρινό.
Σε θάλασσα ή σε βουνό;
Θα 'ναι ρηχά; Θα ΄ναι βαθιά;

Μια ώρα δώσ' μου, να ξενιτευτώ...
Στο χρόνο ταξίδι, να μαγευτώ.
Δε θέλω πόνο να γιατρέψω,
ούτε επιλογές να θρέψω.
Θέλω μονάχα να σταθώ,
τα λάθη μου να ξαναδω, να τα αγναντέψω.
Να θυμηθώ και να χαρώ,
μιας και τυχαίνει να ξεχνώ,
πως όλα γίναν για καλό.

Κι αν αργήσω να γυρίσω,
μη φοβηθείς να ρθείς ξωπίσω.
Ίσως δε μου 'φτασε η ώρα,
ίσως η επιστροφή είναι ανηφόρα.
Ίσως διστάζω μοναχός μου να 'ρθω.

Κι αμα σου πουν μη πας,
μην τους ακούς. Χαθήκανε."







8.
Ταξίδι στο όνειρο

Παράξενος ταξιδευτής
με αλαργινή φωνή,
πάλι δραπετεύει μόνος
με ξεκούρδιστη κιθάρα και πυξίδα το όνειρο.
Ψυχή ταξιδιάρα σε προμάντεμα σκληρό.







Εδώ τελείωσαν οι πρώτες 
8 συμμετοχές.

Για τις συμμετοχές 9-21 πάτησε εδώ.
Για τις συμμετοχές 22-25 πάτησε εδώ.





91 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Αριστέα μου συμφωνώ με αυτά που μας γράφεις για την ποικιλία αυτού του Συμποσίου. Πήρα το χρόνο μου και ταξίδεψα νοερά σε ψυχές, σε περιοχές της Ελλάδας και γεύτηκα την αλμύρα της θάλασσας. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και σε εσένα για τη συγκέντρωση και τη διεξαγωγή.

    Δίνω τους 3 βαθμούς στη συμμετοχή #2 Για τίποτα
    Τους 2 βαθμούς στη συμμετοχή #22 Το ταξίδι της αυτογνωσίας
    1 βαθμό στη συμμετοχή #4 Το ταξίδι μιας σταγόνας
    1 βαθμό στη συμμετοχή #14 Ταξιδευτής του ονειρου
    1 βαθμό στη συμμετοχή #24 Ταξιδευτές του γλυκού νερού

    Ξεχώρισα επίσης τις συμμετοχές 1,7,9,11,18,23 και 25.

    Για τη δικη σου συμμετοχή και της Σταυρούλας σχολίασα στους συνδέσμους που μας παραπέμπεις.
    Καλή επιτυχία και καλή συνέχεια!
    Σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου, χαίρομαι που ταξίδεψες μέσα από τους στίχους των φίλων!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου και που γίνεσαι κι εσύ κομμάτι πια αυτού του Συμποσίου!
      Φιλάκια πολλά ! :)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα μου, νομίζω πως ήταν μια ανάπαυλα στην ζέστη το Συμπόσιο μας γιατί δεν μπορείς παρά να ταξιδέψεις διαβάζοντας τις συμμετοχές. Και μάλιστα σε ανθρώπινες ψυχές, τι ωραίος προορισμός!
    Μου άρεσαν πολύ οι εμπνεύσεις όλες και λάτρεψα την ποικιλία συναισθημάτων που μου δημιούργησαν! Η βαθμολογία μου (μετά δυσκολίας) είναι:
    3 βαθμοί στο 5.Αν ήμουν ζωγράφος. Ταυτίστηκα με τον στίχο "αλλά ένας αιώνιος ταξιδευτής που ψάχνει την αληθινή αγάπη.".
    2 βαθμοί στο 16.Του χρόνου φτερουγίσματα. Μάλιστα ένας του στίχος είναι άνετα και σχόλιο για το ποίημα "Με το μελάνι της ψυχής ζωντάνεψες την κάθε σου τη λέξη.".
    1 βαθμό στο 18.Εξομολόγηση... . Γιατί και εγώ πολλές φορές έχω κάνει "Ταξίδια κάνω στου μυαλού τις διαδρομές εκεί που ο χρόνος σταματάει".
    1 βαθμό στο 12.Μ'ένα σου βλέμμα ταξιδιάρικο. Στο συγκεκριμένο με άγγιξε ιδιαίτερα ο στίχος "Ταξιδεύτρια με τον νου,την ψυχή και έναν χάρτη έχοντας ως αποσκευές τις ελπίδες στην αγάπη".
    1 βαθμό στο 20.Ταξίδι στο κέντρο της νύχτας. Αν και με πλησίασε με μια εσάνς μελαγχολίας, με ταξίδεψε πραγματικά. Πόσοι δεν έχουμε βρεθεί "Πλάι σε μια πόλη χωρίς φώτα, ψάχνοντας μιαν αγάπη που ίσως να μην υπάρχει.".
    Για ακόμα μια φορά η διοργάνωση είναι άψογη. Μπράβο Αριστάκι μου! Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που στέκεστε στην ποικιλία Μαρίνα μου. Νομίζω ότι είναι το πιο χαρακτηριστικό κομμάτι αυτού του Συμποσίου :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλια!

      Διαγραφή
  3. 3 βαθμοί στη συμμετοχή νο11. Ταξιδευτές της ουτοπίας
    2 βαθμοί στη συμμετοχή νο25. Στην Ελλάδα
    1 βαθμός στη συμμετοχή νο16. Του χρόνου φτερουγίσματα
    1 βαθμός στη συμμετοχή νο21. Ταξιδιάρα καρδιά
    1 βαθμός στη συμμετοχή νο23. Ουρά

    ~ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Πέτρο μου!
      Καλό καλοκαίρι να έχεις κι εσύ!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Καλημερα! Οτι κι αν ειναι που σε βασανιζει ξου ξουτ μακρυα γρηγορα να φυγει!
    Οι συμμετοχες εξαιρετικες και παλι συγχαρητηρια θερμα σε ολους!
    Θα δωσω απο 1 βαθμο στα ποιηματα
    25. Στην Ελλαδα γιατι μου μιλησε για οσα αγαπω
    16. Του χρονου φτερουγισματα για την μνεια στη ζωη και την προσφορα της γιαγιας
    14. Ταξιδευτης το ονειρου για τις λεξεις αλεξιφθονος κι ανεξικακος με οσο νοημα και βαρος κουβαλουν
    2 βαθμοι στο 11. Ταξιδευτες της ουτοπιας γιατι με πηρε μαζι στο ουτοπικο αυτο ταξιδι
    Και 3 βαθμοι στο 15. Στο προσκεφαλι για ολες τις μανουλες που κλαινε και προσευχονται στο προσκεφαλι του αρρωστου παιδιου τους για ολους τους μητρικους φοβους και για ολες τις δικες μας προσευχες που αξιζει να τις συντροφευουν!
    Καλο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπεσαν όλα μαζεμένα, αλλά ευτυχώς όλα πηγαίνουν καλύτερα , δόξα τω θεω!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου Χριστίνα μου.
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  5. Πράγματι μεγάλη ποικιλία αυτή τη φορά και μου άρεσε πολύ! Μπράβο σε όλους..

    3 βαθμούς στο ν17 Σπόρος ονείρου
    2 βαθμούς στο ν18 Εξομολόγηση
    1 βαθμό στο ν25 Στην Ελλάδα
    1 βαθμό στο ν12 μ'ένα σου βλέμμα ταξιδιάρικο και
    1 βαθμό στο ν8 Ταξίδι στο όνειρο.

    Δεν μπορώ να αιτιολογήσω γιατί δεν έχω γνώσεις, γράφω κι εγώ ερασιτεχνικά οπότε βαθμολογώ όσα με αγγίζουν λίγο παραπάνω! :)

    Μπράβο σου για όλο τον κόπο της διοργάνωσης.
    Καλό σαββατοκύριακο σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερασιτέχνισσά μου, χαίρομαι που γίνεσαι κομμάτι κι εσύ του Συμποσίου κι είσαι εδώ και προσπαθείς κι εξελίσσεσαι! Σε καμαρώνω μάτια μου!! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα και συγχαρητήρια σε όλους τους δυνατούς συμπότες και την σούπερ φιλόξενη οικοδέσποινα!
    Ήρθα από τους πρώτους και βιαστικούς τώρα που έχω λίγο χρόνο...
    Λίγα λόγια και μόνο ό,τι μίλησε στην ψυχή μου!

    Πάμε:
    3 βαθμούς στο Νο 23 "Ουρά" - Για την πικρή ειρωνεία του εγκλωβισμού γύρω από τον εαυτό μας. Εξαιρετικό!

    2 βαθμούς στο Νο 7 "Δωσ' μου" - Κι αυτό θα ήθελα να είναι πρώτο. Για την ευκαιρία που ζητά κανείς ειλικρινά και θα πρέπει να δίνεται από εκείνον που αγαπά, γιατί συχνά ο δρόμος της επιστροφής είναι ανηφορικός, ίσως γιατί θέλει συντροφιά η επιστροφή...! Τέλειο και πολύ ανθρώπινο!

    1 βαθμό στο Νο 18 "Εξομολόγηση" - Γιατί μια εξομολόγηση θέλει πάντα πολύ μα πολύ θάρρος, ειδικά όταν είναι πέρα για πέρα αληθινή!

    1 βαθμό στο Νο 17 "Σπόρος ονείρου" - Για τις γλυκιές ευχές του στο τέλος και γιατί κάθε ταξίδι προς το όνειρο ξεκινά με ένα σπόρο... Αισιόδοξο!

    1 βαθμό στο Νο 8 "Ταξίδι στο όνειρο" - Με δυο λόγια το ταξίδι της ζωής! Καθηλωτικό!

    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου , σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για τη βαθμολόγησή σου και την αιτιολόγησή της!
      Να'σαι καλά και καλό καλοκαίρι να έχεις !
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο ταξίδι το Συμπόσιο αυτό. Μεγάλη ποικιλία...έχεις δίκιο, μόνο που κάθε φορά νομίζω ότι το Συμπόσιο που τρέχει είναι το καλύτερο...ως το επόμενο!
    Συγχαρητήρια σε όλους.
    Μέσα σε τόσες ζέστες κοίτα διαμάντια που συνταξιδεύουν!!!
    Λοιπόν οι βαθμοί, είναι λίγοι αλλά οι κανόνες είναι κανόνες,τυπικά λοιπόν δίνω:
    3 βαθμούς στο 25.Στην Ελλάδα Με γύρισε μόνο με μια ανάγνωση σε όλη την πατρίδα μας και μου χάρισε μοναδικές εικόνες και συναισθήματα
    2 βαθμούς στο 11.Ταξιδευτές της ουτοπίας Για την απεραντοσύνη των εικόνων που μου χάρισε.Υπέροχο
    1 βαθμό στο 15 Ένα ταξίδι λιγμός!''Εσύ κάνεις τον πόλεμο κι εγώ γεμίζω τ’ όπλο...'' με συγκλόνισαν οι στίχοι του!
    1 Βαθμό στο 24. "Ταξιδευτές του γλυκού νερού" για τις αλήθειες του
    1 βαθμό στο 2.Για τίποτα Όμορφο και αυτό το ταξιδι και μάλιστα όταν δε μετανοιώνεις που το έχεις κάνει είναι θεϊκό!
    Σας ευχαριστώ για τη δροσιά και τα συναισθήματα που μου χαρίσατε διαβάζοντας
    Καλό κουράγιο Αριστέα μου και σ'ευχαριστούμε πολύ
    Φιλιά πολλά
    Καλό Σ/Κο σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Αννούλα μου κι εγώ την ίδια αίσθηση έχω! Δεν είσαι η μόνη ...
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  8. Ουάου. :)
    Αρκετές υπέροχες συμμετοχές. Λίγα τα ποιήματα που δεν άντεξα να διαβάσω μέχρι τέλους.
    Από 1 βαθμό:
    -στο Νο12 "Με ένα σου βλέμμα ταξιδιάρικο." για εκείνο το ίσως.
    -στο Νο17 "σπόρος ονείρου" για τον πολύ εύστοχο και γεμάτο έμπνευση τίτλο και φυσικά για το περιεχόμενο. Λακωνικό και Γεμάτο. (Θα μπορούσα να δώσω και 2 και 3 άνετα)
    -στο Νο18 "Εξομολόγηση..." γιατί έτσι. :)
    2 βαθμούς στο Νο23. "Ουρά" για το καταπληκτικό παίγνιο με τις λέξεις.
    Και τέλος 3 βαθμούς στο Νο24."Ταξιδευτές του γλυκού νερού" για το εντυπωσιακά απίστευτο νόημα.

    Si gia leitA. ΚΑΛΉ ΤΥΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου δε λες τίποτα!
      Γιώργο, σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγησή σου ( αν και μερικά δεν τα διάβασες ως τέλος...μήπως τ'αδίκησες έτσι; ☺)
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
    2. Παρακαλώ και πολύ πιθανό. :)
      Καλημέρα. :D

      Διαγραφή
  9. 3 Βαθμοί στο # 4
    2 βαθμοί στο # 13
    1 βαθμός στο # 17
    1 Βαθμός στο # 21
    1 βαθμός στο # 25

    Αριστέα σε ευχαριστούμε, είσαι μοναδική
    Καλό καλοκαίρι
    με αγάπη

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γαβρίλη μου που για μια ακόμη είσαι μαζί μας σε τούτο το ταξίδι της Ποίησης!
      Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα ποιητικά ταξίδια κι όμορφοι ταξιδευτές!!!!
    Θα δώσω βαθμούς με μόνο κριτήριο τι με άγγιξε+ περισσότερο... τι με έκανε να σταθώ στις λέξεις του πιο πολύ και τι με προβλημάτισε ή με έκανε να σκεφτώ περισσότερο!!!
    Έτσι έχουμε:
    3 βαθμούς για το "το ταξίδι της αυτογνωσίας" (22)
    2 βαθμούς για το "ουρά" (23)
    1 βαθμό για το "ο σπόρος του ονείρου" (17)
    1 βαθμό για το "ένα ταξίδι είναι ο κόσμος" (3)
    1 βαθμό για το "για τίποτα" (2)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου , σε ευχαριστώ πολύ για όλα, κυρίως όμως για την πρώτη σου εμφάνιση και ως "ποιήτρια"!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Αριστέα μου! Χαίρομαι που ενώ εγώ περνάω πνιγμένη και στείρα περίοδο διαβάζω τόσο διαφορετικές και εξαιρετικές συμμετοχές! Πραγματικά το απόλαυσα και είμαι έτοιμη να δώσω τη δική μου βαθμολογία που με δυσκόλεψε είναι αλήθεια!
    Ωστόσο, δίνω από 1 βαθμό στα
    15 ''Στο προσκεφάλι''
    16 ''Του χρόνου φτερουγίσματα''
    21 ''Ταξιδιάρα καρδιά''
    Δίνω 2 βαθμούς στο 6 ''Ναυαγός''
    Και 3 βαθμούς στο 25 ''Στην Ελλάδα'' που το λάτρεψα
    Όλα ήταν τόσο όμορφα! Συγχαρητήρια σε όλους και σε σένα Αριστέα μου πάντα να ξεπερνάς όποια προβλήματα και να μας χαρίζεις στιγμές δημιουργίας! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τη βαθμολόγησή σου! Χαίρομαι που απόλαυσες το ταξίδι μας!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  12. Τα κατάφερα και ήρθα! Αν το άφηνα για πιο πίσω, μάλλον δεν... ... ...
    ;-)
    Ευτυχώς όμως που δεν έχασα και αυτό το Συμπόσιο, γιατί όσο επαναλαμβανόμενη και να ακούγομαι, ε πώς να το κάνουμε? Γέμισε διαμαντάκια η οθόνη μας και ομορφιά η ψυχή μας!
    Μπράβο στους συμμετέχοντες! Καλή επιτυχία!
    Και για εσένα, Αριστάκι μου πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πριν σου δώσω τη δική μου (πόσο δύσκολη και πάλι!) βαθμολογία!

    3 βαθμοί στο 22 (Το ταξίδι της Αυτογνωσίας)
    2 βαθμοί στο 25 (Στην Ελλάδα)
    1 βαθμός στο 17 (Σπόρος ονείρου)
    1 βαθμός στο 9 (Η σοφία του Σοφού)
    1 βαθμός στο 1 (Κοντσέρτο)

    Καλό Σαββατοκύριακο, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το! Με συγκινείτε ξέρεις όλοι εσείς που αν και δεν έχετε συμμετοχή στο Συμπόσιο , έρχεστε, διαβάζετε τόσες πολλές συμμετοχές, ψηφίζετε και περνάτε όμορφα! Αχ πολύ σε ευχαριστώ τρελοσυριανάκι μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  13. Ταξιδιωτικό γραφείο το κάναμε το συμπόσιο αυτό Αριστέα μου! Με πολυάριθμους προορισμούς και υπέροχες συμμετοχές. Μπράβο σε όλους και σε σένα για τη ζεστή φιλοξενία σου!
    Τα ταξίδια που ξεχώρισα (με μεγάλη δυσκολία):
    3 βαθμοί στο #11.Ταξιδευτές της ουτοπίας (ειδικά γι αυτά τα κουρελάκια της γιαγιάς...)
    2 βαθμοί στο #23. Ουρά (γι αυτό το γνώριμο μπάρκο εξ απαλών ονύχων, που καταλήγει συνήθως στην προβλήτα της ουράς μας)
    Κι από ένα βαθμό:
    2."Για τίποτα" (με λίγη μελωδία θα γινόταν μια γλυκιά μπαλάντα του έρωτα)
    24. "Ταξιδευτές του γλυκού νερού" (ύμνος στους γλυκονερίτες ταξιδευτές! Μου άρεσε πολύ το α' πληθυντικό πρόσωπο που χρησιμοποιεί ο/η δημιουργός. Ειλικρινές και με διάθεση για αυτοκριτική)
    19.Το κουπάκι (ανατρεπτικό και πρωτότυπο)

    Φιλιά αταξίδευτα αλλά με πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Κι εγώ ταξιδιωτικός πράκτορας!
      Μαρία μου, η δυσκολία σας να βαθμολογήσετε με χαροποιεί πολύ! Εγώ θα είχα σοβαρό θέμα πάντως αν έπρεπε να βαθμολογήσω....
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγησή σου και την αιτιολόγησή της!
      Ν'σαι καλά μάτια μου !
      Φιλάκια πολλά ! :)

      Διαγραφή
  14. Αριστέα μου έχεις δίκιο. Είναι το Συμπόσιο με τις πιο πολλές ομορφιές!! Δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις!
    Μπήκα και ξαναμπήκα και κάθε φορά άλλαζα γνώμη. Συγχαρητήρια σε όλους που έγραψαν αυτά τα όμορφα ποιήματα και σε σένα για την άψογη διοργάνωση!!!

    3 βαθμοί στο 25 "Στην Ελλάδα", μου έφερε στο νου πολύ όμορφες εικόνες και χώρεσε την Ελλάδα μας σε ένα ποίημα
    2 βαθμοί στο 23 "Ουρά"
    1 βαθμός στο 22 "Το ταξίδι της αυτογνωσίας"
    1 βαθμός στο 24 "Ταξιδευτές του γλυκού νερού"
    1 βαθμός στο 15 "Στο προσκεφάλι"
    Καλό σ/κ!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου, σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες, διάβασες, απόλαυσες και ψήφισες!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  15. Όμορφες όλες οι συμμετοχές.
    Δίνω τους εξής βαθμούς:
    3 βαθμοί στη συμμετοχή Νο 3.
    2 βαθμοί στη συμμετοχή Νο 13.
    1 βαθμός στη συμμετοχή Νο 15.
    1 βαθμός στη συμμετοχή Νο 21.
    1 βαθμός στη συμμετοχή Νο 23.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα για τη βαθμολογία σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  16. Αριστέα μου για το χρόνο που αφιερώνεις προκειμένου να διαβάζουμε αυτά τα αποστάγματα ψυχής, ένα μεγάλο ευχαριστώ δεν αρκεί!!!
    Λοιπόν.
    Τους 3 βαθμούς μου τους δίνω με μεγάλη διαφορά στο Νο 15 "Στο προσκεφάλι". Αν οι κανονισμοί το επέτρεπαν θα εξαντλούσα όλους μου του βαθμούς σ' αυτό το ποίημα. Στον/στην δε δημιουργό θέλω να πω πως εύχομαι και τα κλωνιά των κλώνων του να τον γνωρίσουν τον "βλαστό"!!!

    Τους 2 μου βαθμούς τους δίνω στο Νο 16 "Του χρόνου φτερουγίσματα". Με ταξίδεψε στην εποχή που ονειρεύομαι να ζούσα. Τότε που και το τυχαίο άγγιγμα των χεριών έκανε την καρδιά να φτερουγίσει και το στομάχι να ανακατευτεί από το πέταγμα των πεταλούδων. Αν ο/η δημιουργός έχει γράψει το συγκεκριμένο ποίημα από προσωπική εμπειρία, θέλω να ξέρει πως ζηλεύω και αυτόν/τήν και τη γιαγιά!!!

    Τους άσσους μου τώρα !
    1] Στο Νο 18 "Εξομολόγηση". Αγαπητέ/τή δημιουργέ. Μην σταματήσεις να εξομολογήσαι σε μια κόλλα χαρτί. Είναι ότι πιο λυτρωτικό μπορείς να νιώσεις. Καλό θα είναι να μοιράζεσαι το πόνημά σου όπως έκανες με το συγκεκριμένο. Αν πάλι νιώθεις πως είναι τόσο προσωπικό και δεν μπορείς, γράψε και πέταξε. Αυτό σε "προφυλάσσει" αν δεν νιώθεις έτοιμος/μη για το μοίρασμα. Προσωπικά το έχω ξεπεράσει αυτό το στάδιο και νιώθω μεγαλύτερη λύτρωση.
    2] Στο Νο 20 "Ταξίδι στο κέντρο της νύχτας". Προβληματισμένη πολύ. Ανταπαντώ στο/στη δημιουργό με το "Όσο μπορείς" του Καβάφη.
    3]Στο Νο 8 "Ταξίδι στο όνειρο". Γιατί έτσι (!) , που λέει και μια φίλη πιο πάνω.

    Ξεχώρισα επίσης :
    α] Νο 14. Κάτι θέλει να πει που πολύ θα ήθελα να το κατανοήσω, μα δεν τα κατάφερα. Είμαι δυστυχώς ακόμη στο χαμηλότερο σκαλοπάτι της ποίησης, μιας και δεν ασχολούμαι με αυτήν όσο θα "έπρεπε". Θα ήθελα ωστόσο μιαν ερμηνεία του ερμηνευτή γιατί με ζόρισε πολύ με τις λέξεις. Ούτε στα λεξικά που ανέτρεξα τις εντόπισα ορισμένες. Παρακαλώ πολύ τον δημιουργό, αν του είναι εφικτό, ένα σημαδάκι να το δω με τα μάτια του, να καταλάβω τις σκέψεις του γιατί νιώθω πως κάτι με εξίταρε στο στίχο του.
    β] Νο 22. "Το ταξίδι της αυτογνωσίας". Εύγε!!! Το μόνο ταξίδι που επιβάλλεται καθένας μας να κάνει....
    γ] Νο 23. "Ουρά". ".... και αν κοιτάξεις για που τραβάς, μπάρκο από την ψευτιά μες στην αλήθεια."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή μου, καταρχάς σε ευχαριστώ για το μεγάλο σχόλιο. Το απόλαυσα πραγματικά!
      Νομίζω ότι το ίδιο ευχάριστο θα είναι και για τους δημιουργούς να διαβάζουν τόσο όμορφα λόγια :))
      Για το 14, πιστεύω ότι μετά τη λήξη του Συμποσίου, θα έχουμε την ευκαιρία να το συζητήσουμε εκτενώς με τον/την δημιουργό του!

      Τέλος σε ευχαριστώ από καρδιάς που έχεις αρχίσει και εσύ να γίνεσαι κομμάτι αυτού του Συμποσίου. Το εκτιμώ πραγματικά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  17. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όπως και
    στην άξια καπετάνισσά μας
    Για να μην ολιγωρώ δίνω:
    3 βαθμούς στο # 1 γιατί τα ταξίδια μέσα από τις νότες μαγεύουν!
    2 βαθμούς στο # 13 γι αυτό το όμορφο σμίξιμο του κόσμου!
    Και από 1 βαθμό δίνω στα παρακάτω:
    # 5 γιατί η καρδιά οδηγεί τη ζωή!
    #15 γι αυτά τα "μεγάλα" ταξίδια που μας πονούν...
    #17 για τα μικρά αγαπημένα ταξίδια!
    Με συγκίνησαν στο σύνολό τους όλα μα όλα!!!

    Σας γλυκοφιλώ όλους ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ελέν...
      Σε ευχαριστώ μάτια μου από καρδιάς που είσαι εδώ!
      Να'σαι πάντα καλά !
      ♥♥♥

      Διαγραφή
  18. Ολα είναι υπεροχα!! καλη επιτυχία σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταρχήν πολλά συγχαρητήρια σε όλους!!! Πολύ ωραία όλα τα ποιήματα...προσωπικά, ξεχώρισα τα παρακάτω:
    6. Ναυαγός και δίνω 1 μονάδα
    7. Δωσ' μου και δίνω 2 μονάδες
    11. Ταξιδευτές της ουτοπίας και δίνω 3 μονλαδες
    13. Φτερούγες και δίνω 1 μονάδα και
    22. Το ταξίδι της Αυτογνωσίας και δίνω 1 μονάδα
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή Τσαγάκι μου, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ευάκι μου γλυκό!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και αξιολόγησες κι εσύ τα ποιήματά μας!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  20. Άρις μου!
    Χαίρομαι απίστευτα που λαμβάνω μέρος και εγώ,χίλια ευχαριστώ!
    Όλες οι συμμετοχές είναι εξαιρετικές και η επιλογή δύσκολη!
    Ωστ9σο,δίνω:
    1 βαθμό στο 16 ,γιατί με συγκίνησε η καλή γιαγιά...
    1 βαθμό στο 6,γιατί θα'θελα να ναυαγούσα εκεί!
    1 βαθμό στο 2,γιατί και εγώ δεν μετανιώνω για τίποτα.Όχι.Όχι.
    2 βαθμούς στο 13,γιατί το βρήκα ερωτικό...
    Και τους 3
    στο 14,γιατί είναι πρωτότυπο,χαριτωμένο,αγνό!
    Τα συγχαρητήρια μου σε όλους/ες,καλή συνέχεια στο"Συμπόσιο"!☺
    Φιλιά!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλη μου, σε καλωσορίζω κι επίσημα στο Συμπόσιό μας κι εύχομαι να γίνει και δικό ου από δω και μπρος!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που τόλμησες, ανοίχτηκες, έστειλες συμμετοχή και βαθμολόγησες με χίλια ζόρια να πούμε από τη τηλέφωνο!
      Άντε να αποκτήσεις μόνιμη πρόσβαση και να κάμεις και το δικό σου χώρο :)))
      Να'σαι πάντα καλά και να τολμάς! :)
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς που μας έδωσαν την ευκαιρία να σαλπάρουμε σε πανέμορφους ποιητικούς προορισμούς! Κάθε συμμετοχή έδωσε μια ξεχωριστή οπτική, έτσι ώστε ο αναγνώστης να έχει τη δυνατότητα να ξεκινήσει το ταξίδι αναζήτησης σκέψεων και συναισθημάτων! Έπειτα από μεγάλη δυσκολία καταθέτω κι εγώ τα εξής:
    3 Β. στο Νο 15 “Στο προσκεφάλι”, με φίλεψε ρίγος και βαθιά συγκίνηση, κάθε φορά που το διάβαζα!
    2 Β. στο Νο 11 “Ταξιδευτές της ουτοπίας”, μέθυσα, ταξίδεψα και συγγένεψα με τις σκέψεις του/της!
    1 Β. στο Νο 1 “Κοντσέρτο”, γιατί μου ξεκλείδωσε χαρούμενα συναισθήματα!
    1 Β. στο Νο 18 “Εξομολόγηση”, γιατί βρήκε η ελπίδα αισιόδοξες διαδρομές!
    1 Β. στο Νο 24 "Ταξιδευτές του γλυκού νερού" γιατί “αχνογέλασα” με την αλήθεια του/της!
    Θερμά Συγχαρητήρια και Σ' Εσένα Αριστάκι μου, που αφιερώνεις απλόχερα τόσο χρόνο και κόπο για ν' απολαμβάνουμε εξαιρετικά, ποιητικά διαμαντάκια! Προσωπικά, Σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα που δίνεις κίνητρο, μα και για την άψογη οργάνωση στο δρώμενο, όπως πάντα! Να είσαι καλά κοπέλα μου!
    Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά! :))❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που είσαι πάντα εδώ μαζί μας!
      Να'σαι καλά!
      Για αυτό το κίνητρο γίνονται όλα! Μπορεί να μην συμμετέχω στο διαγωνιστικό μέρος, αλλά πάντα υπάρχει και η δική μου προσπάθεια κάπου εκεί έξω :)))

      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  22. Ήρθα ν' αφήσω την καλησπέρα μου στο όμορφο παρεάκι. Δυστυχώς, δεν θα μπορέσω να είμαι κοντά σας βαθμολογικώς, μιας και δεν έχω ξεμπερδέψει με τα τελευταία μαθήματα της εξεταστικής. Δεν έχω ούτε την καθαρότητα σκέψης ούτε μπορώ να διαθέσω τον ιδανικό χρόνο (για μένα), για να νιώσω ότι ήμουν καθόλα εντάξει απέναντι στις -από ψυχής- καταθέσεις σας. Οπότε θα επανέλθω μόλις τελειώσω, για να τις απολαύσω μία προς μία με την ησυχία μου και τον χρόνο μου.

    Καλή επιτυχία σε όλους, και μπράβο για την συμβολή σας στο Συμπόσιο.

    ΣΛ οικοδέσποινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεπουδίτσα μου, είσαι απολύτως δικαιολογημένη !
      Καλά διαβάσματα !
      Με συγκίνησες που πέρασες κι άφησες τη σκέψη σου και την αγάπη σου!

      Να πω εδώ ότι μου ζήτησες να αλλάξω ημερομηνίες. Με παρακάλεσες να μεγαλώσω το χρονικό διάστημα που ψηφίζουμε για να προλάβεις κι εσύ , αλλά εγώ εκεί ! Σταθερή κι ακλόνητη στις δικές μου προθεσμίες!

      Ας είναι.
      Θα απολαύσεις μετά ... είμαι σίγουρη!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα , και για την οικοδέσποινα ιδιαίτερη μνεία για την άρτια επιμέλεια του συμποσίου..
    Τόσα πολλά τα ταξίδια στο συμπόσιο που τον καθένα μας μπορούν να αγγίξουν διαφορετικά πράγματα..
    3 βαθμούς στο 15 (στο προσκεφάλι) γιατί στο προσκεφάλι όλοι μας συνστρατευόμαστε και θέλουμε να δώσουμε βοήθεια στο γέμισμα του όπλου... Καθηλωτικό !!
    2 βαθμούς στο μεστό αλλά ακριβέστατο στην παρουσία 17 (σπόρος ονείρου) ..
    Από 1 βαθμό στο ταξιδιάρικο και ποίημα λόγου και έκφρασης 11 (ταξιδευτές της ουτοπίας)
    στο 9 (η σοφία του σοφού) για το πρώτο ιδιαίτερο ξάφνιασμα που σου δίνει
    και στο 18 (εξομολόγηση) γιατί το ποίημα από μόνο του είναι μια ευαίσθητη εξομολόγηση

    Καλό καλοκαίρι σε όλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Τάσο!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που πέρασες και αξιολόγησες, αν και δεν κατάφερες αυτή τη φορά να έχεις και συμμετοχή. Με τιμάει ιδιαίτερα αυτή σου η κίνηση :))
      Να'σαι πάντα καλά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  24. Εκανα ενα πρωτο μικρό ταξιδακι ισαμε την ακρη του λιμανιού..Αριστακι μου για να ταξιδέψω όμως με τα καταπληκτικα ποιητικα ταξιδια του συμποσίου σου μεχρι την ακρη της γης θα ξαναπερασω αύριο με πιο πολύ χρονο στην διαθεση μου..τα λεμε ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα κι απο εδώ.
    Διάβασα όλες τις υπέροχες συμμετοχές και νιώθω πληρότητα απο πλέον απο ταξίδια.
    Δεν έχω ανάγκη διακοπές γιατί τις έκανα μαζί σας και ήταν υπέροχες.
    Ταξίδια νοερά σε μέρη που δεν υπάρχουν μα εγω αισθάνθηκα τη ζωντάνια, τη δόνησή τους.

    Οι συμμετοχές υπέροχες, μοναδικές με τον τρόπο τους η κάθε μία.
    Η επιλογή δύσκολη, επέλεξα με βάση τους χτύπους της καρδιάς μου, που τους αισθανθηκα να δονουνται περισσοοτερο.

    Οπότε:

    Τους 3 βαθμους στην συμμετοχη: 24. "Ταξιδευτές του γλυκού νερού"
    Τους 2 βαθμους στην συμμετοχη: 9. Η σοφία του Σοφού
    και τα ασσάκια μου στις συμμετοχές:


    4.Το ταξίδι μιας σταγόνας...
    11.Ταξιδευτές της ουτοπίας
    14.Ταξιδευτής του Ονείρου

    Καλή επιτυχία σε όλους, μπράβο στην υπέροχη οικοδέσποινα


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου αγαπημένη, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που πέρασες, διάβασες, ταξίδεψες μαζί μας κι αξιολόγησες τις συμμετοχές μας! Το εκτιμώ πολύ :))
      Να'σαι πάντα καλά!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  26. Ξανανεβηκα στα ποιητικα ταξιδια Αριστακι μου και σάλπαρα για το πελαγος της δευτερης αναγνωσης και ομολογώ οτι θελω να τα βαθμολογησω όλα μα όλα..τι υπεροχα..το ενα καλύτερο απο το αλλο και αυτήν την φορά.. αφηνω το δικο μου κλικ στα....
    στο 11 τον (Ταξιδευτη της ουτοπιας)..το 3 μου που παρολο για μενα ήταν απο τα δυσκολότερα μου με αγγιγε ομως τόσο πολύ για τα ταξιδια που ηδη εχει κανει που είναι πνιγηρά μα που γινονται ωραια..!!! και για εκεινα τα κουρελακια...!!! όποιος η όποια το εχει γραψει, πηγα μαζι του ταξιδευτης στην ραψωδια του
    το δεύτερο κλικ μου στο 2.. (Για τίποτα.)και εγω το ιδιο θα έλεγα..και..
    απο ένα 1 κλικ μου
    στο 15.. (Στο προσκεφάλι)και την αγωνία της μάνας..!!
    στο 24..(Ταξιδευτες του γλυκού νερού) τι αλήθειες έγραψε!
    Και στο 25 ..(Ελλάδα )γιατί με εκανε ενα μεγααααλο ταξιδι στην πατρίδα μας..!!
    Ακομα παρα πολλα με ταξιδεψαν ..θα μπορουσα να γραψω κατι για το καθενα.. αλλα ηδη έχει γινει σεντονι το σχολιο μου.. Και εσύ οικοδεσποινα αψογη.. τι να λεμε τωρα..!! φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σμαράγδι μου!
      Σε ευχαριστώ που ταξίδεψες μαζί μας και μας έδωσες και τη δική σου κρίση!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα, Αριστούλα!
    Μετά από αρκετές αναγνώσεις, ήρθε η ώρα να δώσω τη δική μου βαθμολογία!
    Δίνω 3 βαθμούς στο 22 γιατί το ταξίδι της Αυτογνωσίας με την απλότητα των στίχων του,μα με βάθος νοημάτων, με συγκλόνισε!
    Τους 2 βαθμούς στο 9 γιατί η σοφία του σοφού ήταν μυστηριακή!
    1 βαθμό στο 15 Στο προσκεφάλι, γιατί συνδύαζε γλύκα και πίκρα μαζί!
    1 βαθμό στο 18 γιατί με την εξομολόγηση κάνεις κατάθεση ψυχής!
    Και 1 βαθμό στο 23 γιατί το βρήκα έξυπνο!
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου Ινώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου και για τη δική σου αξιολόγηση!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  28. Όλα ήταν υπέροχα!
    Τα διάβασα και τα ξανά διάβασα μέχρι να αποφασίσω!
    Κατέληξα λοιπόν:
    3 Ψήφοι για το 2. Για τίποτα
    2 Ψήφοι για το 4. Ταξίδι μιας σταγόνας
    1 Ψήφος για το 7. Δώσ' μου
    1 Ψήφος για το 10.Ταξίδι ονειρεμένο
    1 Ψήφος για το 15.Στο προσκεφάλι
    Καλημέρα και πολλά συγχαρητήρια για το ιστολόγιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου, να διαβάσεις και να αξιολογήσεις.
      Στους όρους λέει καθαρά:
      Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
      Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.
      Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία έρχομαι σε αλληλεπίδραση.
      Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
      (αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
      του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
      Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.
      Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, μόνον φίλοι αναγνώστες. "

      Το προφίλ σου δεν οδηγεί κάπου και δεν σε γνωρίζω ώστε να διασφαλίσω την εγκυρότητα του διαγωνισμού μας!

      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
    2. Ενεργοποίησα τον λογαριασμό μου.
      τωρα τι μπορώ να κάνω;

      Διαγραφή
    3. Στο Συμπόσιο που τρέχει , δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι.
      Θα πω κάτι πολύ απλό που ισχύει για τους πάντες:
      Φαντάσου κάποιος να φτιάξει 5 ψεύτικους λογαριασμούς ή να φέρει φίλους του που έχουν από παλιά έναν λογαριασμό απλά, χωρίς να οδηγεί κάπου και να "τον" ψηφίζουμε. Με πέντε 3αρια και με μια μικρή βαθμολογία από άλλους μπλόγκερς μπορεί άνετα να ξεχωρίσει μπροστά. Αυτό όμως δεν είναι η γνώμη της πλειοψηφίας και δεν είναι δίκαιο.

      Μετά από 11 Συμπόσια, πολλούς άλλους διαγωνισμούς στο μπλογκ μου κι ένα Παιχνίδι των λέξεων στο οποίο συμμετέχω πάνω από 3 χρόνια, είμαι σε θέση να γνωρίζω όσους συμμετέχουν-απαράβατος όρος- κι αν γίνονται αδικίες.
      Με αυτό το δεδομένο εξάλλου όλοι οι φίλοι συμμετέχουν στο Συμπόσιο που είναι δημόσια αλλά μην ξεχνάμε είναι για μια κλειστή διαδικτυακή παρέα.
      Οι όροι προέκυψαν από το δεύτερο Συμπόσιο και μετά που είχαμε τέτοια ευτράπελα που προσπαθώ πια να αποφύγω.

      Αν τώρα ρωτάς πώς θα γίνεις μέρος αυτής της παρέας για να παίρνεις μέρος στα επόμενα Συμπόσια ή δρώμενα της γειτονιάς, πολύ ευχαρίστως να σου εξηγήσω στο μέιλ μου tea_airis@yahoo.gr
      ευχαριστώ πολύ!
      Αριστέα

      Διαγραφή
  29. Να 'τος ο 12ος άθλος της Αριστέας- Ηρακλή των Συμποσίων!
    Καθαρίζουμε τους στάβλους του Αυγεία (που ήταν εκεί γύρω άλλωστε) με καλοκαιρινά στιχάκια για ταξίδια που δεν εισπράττεται εισιτήριο...

    Ας αφήσω τους προλόγους και ας πάω στις συμμετοχές που ξεχώρισα.

    3 βαθμούς δίνω στο Νο4 (Το ταξίδι μιας σταγόνας), διότι κυρίως "μου ταιριάζει" πιο πολύ απ'όλα η στιχουργική του. Και τα πολλά -ρ- που εντέχνως ή ασυναίσθητα είχε, έδωσαν μια εξαιρετική μουσικότητα στο στίχο.
    Μάλλον είναι και ανδρικής κατασκευής, οπότε οι εικόνες του ταίριαζαν πιο πολύ στην ιδιοσυγκρασία μου...
    Ωραία δοσμένες εικόνες και οι μεταφορές εύστοχες (π.χ. το "λιοπύρι")

    2 βαθμούς θα δώσω στη συμμετοχή Νο15 (Στο προσκεφάλι), το οποίο έχει μια τόσο ειλικρινή ένταση που καθηλώνει.
    Επειδή όμως ίσως είναι βιωματικό (εύχομαι να μην είναι) και το θέμα του είναι πολύ λεπτό, δε θα εστιάσω και στις λεπτομέρειες του στίχου, ο οποίος φυσικά είναι πολύ δυνατός.

    Από 1 βαθμό στις συμμετοχές:
    Νο 7 (Δως μου) κυρίως για δύο σημεία του που μου άρεσαν πολύ:
    "μιας και τυχαίνει να ξεχνώ,
    πως όλα γίναν για καλό."
    (τι ωραίος στίχος αυτός! πόσο μας θυμίζει ότι τελικά όλα για καλό γίνονται- ακόμη και οι πιο μεγάλες συμφορές...)
    και το σημείο:
    "Κι αμα σου πουν μη πας,
    μην τους ακούς. Χαθήκανε."
    (για τους κάθε λογής συμβουλάτορες και παρηγορητές ή αλλιώς όπως τραγουδά κι η Ζουγανέλη "δεν ξέρουν τι ΄ναι το μαζί, γι αυτό δεν αγαπούν")

    Νο 20 (Ταξίδι στο κέντρο της νύχτας). Πρώτον γιατί παραλλαγή του ίδιου τίτλου έψαχνα κι εγώ, αλλά δε μου 'ρχότανε κάτι καλό, οπότε επιβραβεύω αυτόν που τελικά... του 'ρθε!
    Μου άρεσε ο διακριτικός και "με μέτρο" σουρρεαλισμός του, στην εικόνα με τα αμάξια-κύματα που απειλούν να μας λιώσουν στα βράχια της καυτής ασφάλτου.

    Νο17 (Σπόρος ονείρου). Γιατί είναι το πιο "τραγουδιστό απ' όλα. Λιτό, απλό, καθαρό και με μια πολύ ωραία μαντινάδα στο τέλος.
    "Να μην τελειώνει τίποτα απ' όσα αγαπάμε κι απ' όνειρα ανείπωτα ταξίδια να αρχινάμε"
    Τι όμορφο!

    Αριστέα, δεν έχεις παράπονο: μια χαρά είναι και το 12ο!
    Βουρ για τον... 13ο άθλο τώρα!
    :-)

    ΥΓ.: Στην αναμονή για την τελετή λήξης του Συμποσίου, όπου θα μας κεράσεις για τα γενέθλιά σου και για τον ανηψιό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζ, σε ευχαριστώ πολύ για όλα! Ωραίος αριθμός το 12, αλλά θα έχει και συνέχεια. Η συνήθεια που έγινε λατρεία είναι το Συμπόσιο :))
      Μου άρεσε ο σχολιασμός σου γιατί είδα τα ποιήματα που ξεχώρισες και από μια άλλη ματιά κι αυτό μου ήταν πολύ ευχάριστο και εποικοδομητικό!
      Τέλος, όπως θα είδες είχα κεραστικά για τα γενέθλια. Ακολουθεί του Συμποσίου την Παρασκευή :)
      Σε φιλώ :)

      ( και χρόνια πολλά και για τα δικά σου γενέθλια... τα οποία με όσα συνέβησαν και έφεραν άνω κάτω την καθημερινότητά μου ... τα ξέχασα! )

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ! Μα το ξέρεις.. δεν παρεξηγώ εγώ!

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα Αριστέα μου! Τι να πω και από που να ξεκινήσω! Υπέροχο Συμπόσιο για άλλη μιά φορά με όμορφες συμμετοχές και δυνατούς στίχους! Εξαιρετική διοργανώτρια εισαι ρε παιδί μου, αεικίνητη!☺����☺
    Η Βαθμολογία μου:
    3 βαθμούς στο 24, "ταξιδευτές του γλυκού νερού ". Έξυπνο με κριτική διάθεσή και με ωραία ροή για τα δικά μου γούστα πάντοτε! Πολύ ωραίο!
    2 βαθμούς στο 5, "αν ήμουν ζωγράφος". Λυρικό, μαγευτικό σε πολλά σε σημεία του...
    1 βαθμό στο 8, "ταξίδι στο όνειρο", τόσες λίγες λέξεις, τόσα πολλά συναισθήματα. Εξαιρετικό.
    1 βαθμό στο 17, "σπορος ονείρου", δημιούργησε σε μένα εικόνες και σκέψεις δυνατές...
    1 βαθμό στο 22, " το ταξίδι της αυτογνωσίας" για το..."τα καλύτερα ταξίδια τα κάνουμε μέσα μας", Ωραίοι στίχοι!

    Και τέλος για να μην το ξεχάσω.... πολύχρονηηηηηηηη ! Εύχομαι να είσαι πάντα υγιής, ευτυχισμένη και όμορφη εσωτερικά όπως τώρα! (Το εξωτερικά δεν το αναφέρω γιατί είσαι εκτός συναγωνισμού- ασύγκριτη -θεά).

    Ετεροχρονισμενες αλλά ειλικρινείς και μέσα από την καρδιά μου οι ευχές Αριστέα μου!Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη μου, σε ευχαριστώ πολύ και για τη βαθμολογία σου και για τις ευχές σου!
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα Αριστέα αγαπημένη! Πριν αναφερθούμε στο Συμπόσιο, να σου ευχηθούμε ολόψυχα χρόνια πολλά και καλά, με υγεία και κάθε καλό στη ζωή σου!!!

    Στο Συμπόσιο τώρα και στις υπέροχες συμμετοχές που απολαύσαμε. Πραγματικό ταξίδι δημιουργίας, ονείρου, συναισθημάτων, αληθειών!!!

    Η βαθμολογία μας είναι η εξής:
    3 βαθμούς στο #20, γιατί η αλήθειες που περιγράφει σε κάνουν να κοιτάς μέσα σου...
    2 βαθμούς στο #13 γιατί νιώσαμε τις φτερούγες να μας ανεβάζουν ψηλά!!
    Από 1 βαθμό στα:
    #4, ερωτικό και συναρπαστικό!
    #15, κάθε μάνα (και όχι μόνο) καταλαβαίνει γιατί!
    #23, ευρηματικό και εξαιρετικό!!!

    Επίσης ξεχωρίσαμε τα: #6, #9, #11, #16, #17 και #23, αλλά όπως συμβαίνει πάντα τελείωσαν οι βαθμοί...

    Πολλά γλυκά φιλιά, φίλη!!! Συγχαρητήρια για τη διοργάνωση και ευχαριστούμε για τη φιλοξενία!!!
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα και Όλγα, σας ευχαριστώ πολύ πολύ που περάσατε, διαβάσατε και δώσατε κι εσείς τη δική σας αξιολόγηση!
      Μαρίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ σταθερά, κομμάτι του Συμποσίου!
      Πολλά γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
    2. Αριστέα μου, θα είμαι πάντα εδώ!!! Είναι τόσο όμορφη και λυτρωτική η συμμετοχή στο Συμπόσιο, που μόνο λόγοι ανώτεροι από τη θέλησή μου, θα με έκαναν να απέχω. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια και το κίνητρο έκφρασης, που μου πρόσφερες. Εσύ (και το Συμπόσιο) ήσουν η αφορμή να ασχοληθώ με στίχους κι αυτό είναι κάτι που δεν ξεχνιέται!!!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
    3. Να' σαι καλά μάτια μου γλυκά♥

      Διαγραφή
  32. Καλησπέρα σε όλη την κομπανία!

    Η βαθμολογία μου:
    3 βαθμούς στο 14.Ταξιδευτής του Ονείρου
    2 βαθμούς στο 6.Ναυαγός
    και από 1 βαθμό στα
    9. Η σοφία του Σοφού
    11.Ταξιδευτές της ουτοπίας
    17.Σπόρος ονείρου

    Αριστέα μου και ένα μπράβο μεγάλο για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου για την αξιολόγησή σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  33. Θαύμασα το ταξίδι όλων όσων έγραψαν για το συμπόσιο και εντυπωσιάστηκα με όλα τούτα τα ταξίδια σε τόπους, θάλασσες, συναισθήματα, όνειρα και αναμνήσεις.
    Μου άρεσαν όλα αλλά με άγγιξαν λίγο παραπάνω αυτά:
    3 βαθμοί στο 9 Η Σοφία του Σοφού
    2 βαθμοί στο 1 Κοντσέρτο
    και από
    1 βαθμό στα
    11 Ταξιδευτές της ουτοπίας
    16 Του χρόνου φτερουγίσματα
    25 Στην Ελλάδα

    Μπράβο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ελένη μου που πέρασες όμορφα μαζί μας σε τούτο το ταξίδι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγησή σου!
      Πολλά γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  34. Συγχαρητήρια σ'όλους για τα υπέροχα ποιήματα, που μας ταξίδεψαν και μας μάγεψαν πέρα από τα όνειρα μας!
    Έχουμε και λέμε:
    3 βαθμούς: στο 25,στην Ελλάδα
    2 βαθμούς: στο 22,το ταξίδι της αυτογνωσίας
    Από 1 βαθμό τα εξής:το 8,ταξίδι στο όνειρο
    το 14,ταξιδευτής του ονείρου
    το 17,σπόρος ονείρου
    Επίσης,θερμά συγχαρητήρια στην οικοδέσποινα για όλη την διοργάνωση και την επιμέλεια του 12 συμποσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για την πρώτη σου συμμετοχή στο Συμπόσιό μας!
      Χαίρομαι που ταξίδεψες μαζί μας!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  35. Υπέροχα ταξιδέψαμε και σε τούτο το Συμπόσιο!
    Συγχαρητήρια σε όλους!
    Μακάρι να μπορούσα να ψηφίσω όσα έχω ξεχωρίσει, μα είναι αδύνατον!

    Οπότε δίνω:
    3 βαθμούς στο 11 Ταξιδιώτες της ουτοπίας
    2 βαθμούς στο 25 Στην Ελλάδα
    1 βαθμό στο 14 Ταξιδευτής του ονείρου
    1 βαθμό στο 15 Στο προσκεφάλι
    1 βαθμό στο 23 Ουρά

    Αριστέα μου μπράβο για όλα και καλή δύναμη στην καταμέτρηση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τη βαθμολόγησή σου!
      Να'σαι καλά :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  36. Απίστευτο το ταξίδι μας !!!!!! Ενα ακομη εξαιρετικό συμποσιο Αριστεα μου συγχαρητήρια σε σενα και σα όλους και ολες !!!!!
    Το 3 μου στο11
    Το 2 μου στο 1
    Και απο ενα βαθμό στο 8 στο 23 και στο 18 σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κάτια μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)

      Διαγραφή

  37. Οι τρεις πρώτες επιλογές μου θα μπορούσαν, αν γινόταν, να είχαν βαθμολογηθεί όλες με 3.
    Και θα ήθελα βαθμούς και για άλλα ακόμα!
    Αυτή τη φορά πολλά με συγκίνησαν! Μπράβο!!!

    3 στο 17.Σπόρος ονείρου
    Λυρισμός διακριτικός, καημός περήφανος και μια ευχή που κλείνει το μάτι στη μίζερη πραγματικότητα! Μου θύμισε Καρυωτάκη και Πολυδούρη! Με συγκίνησε!


    2 στο 7.Δώσ' μου.
    Για αυτούς τους στίχους:
    "Κι αν αργήσω να γυρίσω,
    μη φοβηθείς να ρθείς ξωπίσω.
    Ίσως δε μου 'φτασε η ώρα,
    ίσως η επιστροφή είναι ανηφόρα.
    Ίσως διστάζω μοναχός μου να 'ρθω.

    Κι αμα σου πουν μη πας,
    μην τους ακούς. Χαθήκανε."
    Θέλει κουράγιο να πεις αυτά τα λόγια! Ευτυχώς, υπάρχουν και οι ποιητές! Κι ακόμα, ο επίλογος, πόσο δυνατός κι αληθινός! Αν σου πουν δεν υπάρχει αληθινή αγάπη, δεν αγάπησαν, δεν αγαπήθηκαν... (για να θυμηθώ το άλλο σου δρώμενο, Αριστέα.)
    Και γιατί έχω ζητήσει έτσι, γιατί έχω αποζητήσει μια ώρα ξενιτιάς για να αγναντέψω και να θυμηθώ.
    Κι αυτό με συγκίνησε.

    1 στο 11.Ταξιδευτές της ουτοπίας
    Κάθε στίχος και μια εμπειρία! Μια ανάμνηση! Ένα συναίσθημα! Μια αγκαλιά για τις πίκρες και τα όνειρα!!!

    1 στα 21.Ταξιδιάρα καρδιά
    Αποδεικνύει πως η ποίηση είναι ένα "ουράνιο τόξο λύτρωσης"! Υπέροχο ταξίδι σε στίχους που κεντούν εικόνες.

    1 στο 6.Ναυαγός
    Ένας συνειδητός ταξιδευτής του ονείρου που γανζτώθηκε από ένα τ’ ουρανού βαρκάκι: υπέροχο, τρυφερό, ποιητικό!

    Στάθηκα και στα:
    1.Κοντσέρτο (στίχοι με ταξιδιάρικο ρυθμό φτιάχνουν "κοντσέρτο για δυο κορμιά, σ' ένα όνειρο κρυμμένα.")
    4.Το ταξίδι μιας σταγόνας...("θα ταν για μένα ο γύρος του κόσμου / θα ταν σα να'χα ζήσει απ'την αρχή..." πόσο τρυφερό κι αυτό!)
    9. Η σοφία του Σοφού (τα ταξίδια της ψυχής και τα ταξίδια στην ψυχή των ανθρώπων είναι τ' αγαπημένα μου!)
    16.Του χρόνου φτερουγίσματα (τρυφερό ταξίδι στις μορφές του χτες, που συνεχίζουν να ζουν στη μνήμη και την καρδιά, αλλά και στο σώμα, μέσα από ένα χαρακτηριστικό που κληρονομήσαμε, μια κίνηση που αντιγράψαμε, μια συνήθεια που κρατήσαμε.)
    18.Εξομολόγηση... ("στα χείλη μου προσκύνα τη ζωή
    κι απάγκιο βρες μες την ψυχή μου."!!! Πόσο δυνατή και τρυφερή εξομολόγηση..)
    23. Ουρά (ευρηματικό!)

    Μου άρεσαν πολύ οι εικόνες στα 2, 6, 11, 17.

    Αριστέα μου, καλή δύναμη για την καταμέτρηση, ως τώρα και για άλλη μια φορά τίμησες όλους μας με την άψογη φιλοξενία σου!
    Ποιητές, σας έχουμε ανάγκη!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το Συμπόσιο έχει ανάγκη από τέτοιους αξιολογητές: που δίνουν πολύ από το χρόνο τους, μπαίνουν βαθιά μέσα στα ποιήματα και ταξιδεύουν μαζί με τους στίχους τους. Ύστερα ψηφίζουν με τη ψυχή τους.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα μα όλα Αλεξάνδρα μου!
      Κι ας μου την έσκασες τούτη η φορά και δεν είχες συμμετοχή...φαντάζομαι ότι με τον οργασμό του Παζαριού πού να προλάβεις ε;
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  38. Αριστέα μου έφτασα καταιδρωμένη!!!!
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια και για αυτό το συμπόσιο και σε όλους όσους συμμετείχαν!!!
    3 βαθμούς στο 2 "Για τίποτα"γιατί και γω για τίποτα δεν μετανιώνω
    2 βαθμούς στο 4 "Το ταξίδι μιας σταγόνας"τόσο όμορφο...
    και από 1 βαθμό στα
    7 "Δωσ΄ μου"ίσως η επιστροφή είναι ανηφόρα....δυνατός στίχος...
    18 ¨Εξομολόγηση" πόσο τρυφερό...
    21 "Ταξιδιάρα καρδιά"με συγκήνισε...
    να σαι καλά Αριστέα μου και καλή δύναμη!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα, πόσο χαίρομαι που ήσουν κι αυτή τη φορά εδώ! Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου και για τη δική σου βαθμολογία!
      Πολλά, πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  39. Έφθασα , τελευταία (;) και καταϊδρωμένη, να καταθέσω τον σεβασμό και την εκτίμησή μου για τον καθέναν από τους συμμετέχοντες χωριστά, που είχαν την ευαισθησία και το σθένος να μας αφήσουν να ταξιδέψουμε στην ψυχή τους.
    Θα ήθελα να σταματήσω εδώ, γιατί το τοπίο της ψυχής του καθενός είναι μοναδικό και αξιοθαύμαστο. Αφού όμως οι κανόνες του παιχνιδιού το επιβάλλουν, (και πάντα σαν παιχνίδι βλέποντάς το) θα σταθώ σ εκείνα τα ποιήματα που έδεσαν καλύτερα με την δική μου ψυχή.
    3 βαθμοί , στο 25 "στην Ελλάδα". Γιατί έκανε να σκιρτήσει κάθε φύλλο της Ελληνίδας καρδιάς μου!
    2 βαθμοί στο 17 "Σπόρος ονείρου" .Για τον μελωδικό του ρυθμό και την αισιόδοξη ευχή του που με άφησε με μια αίσθηση φωτός.
    Από 1 βαθμό:
    Στο 2 "Για τίποτα". Για όσα ταξίδια ζήσαμε με ορθάνοιχτα φτερά.
    Στο 9 "Η σοφία του σοφού " . Για κείνα "τα στοιχειά της ψυχής που οδηγούνε τα ταξίδια".
    Στο 15 "Στο προσκεφάλι". Γιατί είμαι Μάνα.
    Εξίσου όμως ξεχώρισα και τα:
    5 Αν ήμουν ζωγράφος(είμαι κι εγώ "ένας αιώνιος ταξιδευτής που ψάχνει την αληθινή αγάπη".)
    6 Ναυαγός(για κείνο το "κομμάτι θάλασσα "και το "λίγο μυρωδάτο νοτισμένο χώμα μετά απ’ τη βροχή!")
    11 Ταξιδευτές της ουτοπίας (Γιατί μύριζε Ελύτη)
    12 Μ ένα σου βλέμμα ταξιδιάρικο(για
    το μικρό καΐκι, που υπομένει γερά ταξιδεύοντας για τον Ορίζοντα πέρα τον άπιαστο)
    22. Το ταξίδι της Αυτογνωσίας(Γιατί τα καλύτερα ταξίδια τα κάνουμε μέσα μας)
    23. Ουρά(γι αυτό το εκπληκτικό μπάρκο στο πιο έξυπνο, κατά τη γνώμη μου, ποιητικό ταξίδι του Συμποσίου)
    24. "Ταξιδευτές του γλυκού νερού" (Γιατί εκτιμώ βαθύτατα τον αυτοσαρκασμό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλνω σε όλους τα φιλιά μου (αντέξατε να διαβάσετε όλο αυτό το κατεβατό;;)

      Διαγραφή
    2. Αννούλα μου γλυκιά!
      Χαίρομαι που πρόλαβες όπως χαίρομαι και για το αναλυτικό σου σχόλιο! Το απόλαυσα πραγματικά :))) Για αυτό μην ζητάς συγγνώμη!

      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που ήρθες και έδωσες και τη δική σου αξιολόγηση μα και που σε είχαμε μαζί μας σε αυτό το ταξίδι! Να το κάνεις πιο συχνά :))
      Να'σαι πάντα καλά!
      Πολλά πολλά φιλιά!:)

      Διαγραφή
  40. Ουραγός κι εγώ αυτή τη φορά - Άννα σ' έφαγα στη στροφή! - ήρθα κι εγώ να καταθέσω τη βαθμολογία μου και να ευχαριστήσω όλους τους συμμετέχοντες για τα ποιητικά ταξίδια που μας προσέφεραν.
    3 βαθμούς στο 24, γιατί εκούσα ακούσα ταξιδευτής του γλυκού νερού είμαι κι εγώ!
    2 βαθμούς στο 23 για όλα τα μπάρκα του και ιδίως για το μπάρκο από τα ιδεολογικά στην προδοσία!
    Κι από 1 βαθμό στο 9 "Η σοφία του σοφού", γιατί μου άρεσε η ανάπτυξη του θέματος και η φιλοσοφία του, στο 14 "Ταξιδευτής του ονείρου", γιατί εκείνο τον αλεξίφθονο μανδύα πολύ τον φθόνησα, και στο 15 "Στο προσκεφάλι", γιατί έκλαψα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ουραγέ! Με κάνατε να τρέχω σήμερα τελευταία στιγμή , αλλά χαλάλι σας!
      Χαίρομαι που πρόλαβες Σοφία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  41. 8,00 μμ και το Συμπόσιο κλειδώνει εδώ πα!

    Σας ευχαριστώ θερμότατα όλους!
    Να'στε πάντα καλά και να περνάμε ακόμα καλύτερα μς τα Συμπόσιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή