Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Φτερά και πούπουλα!


Ναι ! Φτερά και πούπουλα!
Όχι πίσσα και πούπουλα, αν και θα έπρεπε!
Το τονίζω!
Γιατί τελευταία τα έχω πάρει πολύ, αλλά δεν είναι 
κατάλληλη η ανάρτηση για να ξεσπάσω!

Και δεν σκοπεύω να αμαυρώσω αυτή την ανάρτηση που είναι αφιερωμένη 
που συμμετέχει στο πρόγραμμα, μαζί με άλλες 124 
Βιβλιοθήκες σε όλη την χώρα, υπό την αιγίδα της
Εθνικής Βιβλιοθήκης.


Και σήμερα σας έχω την πρώτη μου δράση,
που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα, στις 22/06,
όχι για να προβάλω εμένα (αυτό για τους καχύποπτους!)
αλλά γιατί αν μιλήσεις μπορείς και να συμπαρασύρεις.


Κάπως έτσι εξάλλου ξεκίνησα κι εγώ δειλά-δειλά τις όποιες -μικρές-
 εθελοντικές μου δράσεις:
Με συμπαρασύρανε φίλες στην μπλοκογειτονιά που με μεράκι έστησαν
και έχουν φέρει εις πέρας τόσα και τόσα παζάρια!


"Ένα φτερό.."
ήταν το θέμα μου,
κι εγώ έβαλα τον μπαμπά μου να μου ξεπουπουλιάσει τις κότες μας!
Απλούστατο!
"Καλά τι σου φταιν' οι κοτούλες;" ρώτησε και με το δίκιο του 
ο μπαμπάκος μου, αλλά που να του εξηγώ!


Ότι οι μικροί μου φίλοι θα έπρεπε να πιάσουν ένα φυσικό φτερό, 
ένα μαλακό πούπουλο, μα και μερικά συνθετικά φτερά,
για να καταλάβουν τις διαφορές!
Να πουν έπειτα με λόγια τι νιώθουν 
αλλά και να το ζωγραφίσουν!


Μιλήσαμε για τα το φτερό, και πού το συναντάμε στη φύση,
βρήκαμε εκφράσεις στην ελληνική γλώσσα με το φτερό,
καταλάβαμε τις διαφορές των μεταφορών και των παρομοιώσεων,
κάναμε πένα ένα πούπουλο και γίναμε συγγραφείς μιας άλλης εποχής, 
το βάλαμε έπειτα μοντέλο στη μέση και το ζωγραφίσαμε,
ενώ στη συνέχεια κάναμε σελιδοδείκτες για τα βιβλία μας
με την τεχνική των στένσιλς.


21 παιδάκια είχα τη χαρά να έχω μαζί μου,
ένας αριθμός απαγορευτικός για εικαστικές δημιουργίες των δύο ωρών μόλις!
Δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω όλα όσα είχα προγραμματίσει...
Μα πώς όμως να πεις όχι σε όλα τα παιδιά που θέλησαν να συμμετέχουν;


Έτσι προκειμένου να ικανοποιηθούν περισσότεροι μικροί μας φίλοι 
αρκετές από τις προγραμματισμένες μου δραστηριότητες δεν έγιναν
ή απλά συντομεύτηκαν.




Ευχαριστώ από καρδιάς την υπεύθυνη της καλοκαιρινής εκστρατείας
της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Πύργου
κ. Νίκη Κατσιάπη, 
γιατί χωρίς τη δική της συμβολή και παρουσία θα είχα απλά πελαγώσει.

Όση ώρα εγώ με τους μικρούς μας φίλους δημιουργούσα σελιδοδείκτες,
η ίδια τους εξιτάριζε τη φαντασία και τους ζητούσε να της διηγηθούν 
μια ιστορία με φτερά μέσα από την ελεύθερη ζωγραφική!


Πολλές από τις φωτογραφίες τις πήρα 
από τις δημοσιεύσεις της Βιβλιοθήκης μας, καθώς μου ήταν αδύνατον 
να φωτογραφίζω κιόλας!


Η εμπειρία; Υπέροχη!
Αδημονώ για την επόμενη συνάντηση την επόμενη εβδομάδα!
Keep in touch!

@ριστέα


12ο Συμπόσιο ποίησης

Κι ένα ακόμα!
Μην ξεχνάτε το Συμπόσιο αγάπες μου!
Ναι;
Δεν τα έγραψαν για μένα οι φίλοι!
Μπείτε καλέ να θαυμάσετε και να υποστηρίξετε 
25 υπέροχες συμμετοχές....
Πληζ... δεν δαγκώνει! ☺