Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Ανάβοντας φωτιές!



"Κόκκινο", μας ζήτησε η Μαρία στο 
24ο Φωτογραφίζειν 
κι εγώ σκέφτηκα σαν γυναίκα, 
όχι σαν φυσιολάτρης, 
αν και λατρεύω τις φωτογραφίες με λουλούδια.
Αλλά το κόκκινο εμένα με παραπέμπει 
στο πάθος
στον Έρωτα, 
στο ξελόγιασμα...

Και να πώς αποτύπωσα το κόκκινο εγώ



Ευχαριστώ θερμά όλους όσοι ψήφισαν 
τη φωτογραφία μου 
"Ανάβοντας φωτιές", την ονόμασα.
Δεν είχα τέτοια πρόθεση.
Απλά ήταν μια στιγμιαία σκέψη 
που έγινε πράξη και μάλιστα θυμάμαι που την έστειλα 
άρον άρον,πριν οι δεύτερες σκέψεις με συγκρατήσουν!

Νομίζω όμως ότι έτσι είναι και ο Έρωτας...
Χωρίς δεύτερες σκέψεις.
Αυθόρμητος.
Άλογος.

12ο Συμπόσιο ποίησης

Τώρα, στα άλλα μας....
►Συνεχίζεται να στέλνετε τη συμμετοχή σας στο 
12ο Συμπόσιο Ποίησης 
ως τις 23 Ιουνίου, στο μέιλ μου

►Η Κοινωνία Ώρα Αγάπης
πάει ως τις 20 Ιουνίου 
που θα έχουμε οριστικά την καθιερωμένη κλήρωση,

►Στο Κείμενο της Μαρίας Νικολάου γράφουμε 

►η Ελένη Β,
μας ζητάει να κάνουμε ως το τέλος Ιουνίου 
ένα ταξίδι μουσικό

► σκεφτόμαστε το Παζάρι Αλληλεγγύης που έρχεται
αυτό το Σαββατοκύριακο
και με ποιο τρόπο θα βοηθήσουμε! 

►Βλέπουμε την υπέροχη νικητήρια φωτογραφία στο 
24ο Φωτογραφίζειν
τον Ιβίσκο της Memaria

►Και μια ακόμα συμμετοχή στο δρώμενο της αγάπης
Κοινωνία Ώρα αγάπης
Butterfly, στο BUTTERFLY'S WORLD

Καλή σας μέρα
@ριστέα

56 σχόλια:

  1. Αυτή τη φωτογραφία πραγματικά την είχα λατρέψει!!!!!!!!!!!
    Κι εννοείται δεν είχα φανταστεί ότι μπορεί να ήταν δική σου!!!!
    Το αγαπώ το κόκκινο χρώμα πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, ήσουν η πρώτη που είχε ψηφίσει και είχε δώσει την υψηλότερη βαθμολογία στη φωτογραφία μου! Να και τώρα πάλι πρώτη!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      χεχε...μου αρέσει που σας έκανα την έκπληξη.
      Σε φιλώ γλυκά ♥

      Διαγραφή
  2. Α ρε Αριστέα μου!
    Πρωτότυπη σκέψη που όντως άναψε φωτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα, κυρίως για τη φιλοξενία σου τόσους μήνες.
      Έχουμε πολλά να περιμένουμε ως το Φθινόπωρο.
      Τώρα θα απολαύσουμε το καλοκαιράκι!
      Πολλά γλυκά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική η ιδέα σου να προσεγγίσεις έτσι το θέμα και μου άρεσε πολύ-πολύ ο τρόπος που έκανες τη λήψη!
    Μπράβο, Αριστέα μου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ , σαν κι εσένα Έλλη μου , έκανα σκηνοθεσίες. Τι κατέβασα την άσπρη φίντα της μαμάς , τι το άλλο λευκοσέντονο με το φουσκωτό... Αλλά στο λευκό φόντο γινόταν πολύ πιο πρόστυχη η φωτό , οπότε το έβαλα πάνω σε μαύρο φόντο κι όλα καλά :))
      Χα'ιρομαι που σου άρεσε!
      Σε φιλώ γλυκά ♥

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστακι
    Πως αλλιώς κόκκινο της φωτιάς
    ο έρωτας

    Να είσαι και να περνας καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ελένη μου.
      Κόκκινο κι Έρωτας είναι ταυτισμένα απόλυτα μέσα μου!
      Εύχομαι ολόψυχα να είσαι καλά μάτια μου!
      Φιλιά καρδιάς♥♥

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία η φλογερή σου συμμετοχή, Αριστέα μου!
    Εύγε!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  6. Σίγουρα μόνο εσύ θα τολμούσες!
    Πάντα πρωτότυπη και απρόβλεπτη.
    Οι φωτιές έχουν μόνο κόκκινο χρώμα.
    Και όταν ανάβουν και όταν σβήνουν.
    (και η Πυροσβεστική μες στο κόκκινο είναι... χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πώς με ξέρεις ! ☺
      Και ναι , έχεις δίκιο...ότι έχει να κάνει με φωτιές αλλά και έρωτα θα προσθέσω είναι απλά...κόκκινο!
      Να'σαι καλά αρχηγέ!
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου :))

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά η φωτό σου εξιτάρει το νου! Φλόγα, πάθος, έρωτας, όλα αποτυπωμένα σε μια μονο εικόνα, τόσο απλά..καλημέρα Τσαγάκι μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Ευάκι μου γλυκό!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά, γλυκά φιλιά♥

      Διαγραφή
  8. Όντως αυτό το έντονο κόκκινο της θαυμάσιας φωτογραφίας σου, είναι το έντονο που ταιριάζει στον έρωτα. Μ’ αυτό βάφει την καρδιά και με το ίδιο, πολλές φορές την… προδίδει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσες φορές δεν χύθηκε αίμα λόγω παθιασμένου Έρωτα! Έχεις απόλυτο δίκιο Στράτο και η προδοσία έχει βαφτεί κόκκινη!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και το σχόλιό σου.
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  9. Χαχα! Θυμήθηκα τώρα μια ατάκα που άκουγα όταν ήμουν μικρή, πολύ μικρή, σχεδόν μωρό(!) : "φωτιά στα κόκκινα κι εγώ πυροσβέστης"! Αχαχα! Δεν είναι πολύ αστεία έκφραση; Ωραία και πρωτότυπη ιδέα η συμμετοχή σου Αριστέα και έβαλες φωτιά στο (ποιητικό) τοπίο! Καλημερούδια και φιλιά και καλές εμπνεύσεις στην συνέχεια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Τώρα που το λες...οου γιες!
      Μου άρεσε που είχα λίγο διαφορετική έμπνευση εγώ από τους υπόλοιπους. Χαίρομαι που σου άρεσε !
      Να΄σαι καλά Πετρούλα μου!
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  10. Άφησα πίσω τα άνθη
    όταν είδα το κόκκινο χρώμα του ..πάθους ,
    τις κόκκινες γραμμές (πολιτικά σκεπτόμενος)
    και το αποτύπωμα της καλοτυχίας.
    Τα στήριξα , αν μη τι άλλο και ευρηματικά είναι
    και προσεγγίζουν πληρέστερα την λαϊκή έκφανση του κόκκινου (και ..ο Ολυμπιακός).
    Αριστέα δεν περίμενα να είναι δικό σου !!
    Πράγματι ανάβει φωτιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο, χαίρομαι που σου άρεσε και την ψήφισες!
      Σας μπέρδεψα πολλούς...και μου άρεσε αυτό!
      Αλλά για όσους με ξέρουν λίγο καλύτερα, δεν ήταν έκπληξη τελικά !
      Τάσο, χαιρετώ και ζητώ συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά πραγματικά προσπαθώ να αποτοξινωθώ και να βρω τις ισορροπίες μου ! :)

      Διαγραφή
  11. Ανάβεις φωτιές και όλα τα καις που λέει και το άσμα...Πρωτότυπη συμμετοχή και πανέμορφη. Εγώ πάλι όχι μόνο ξέχασα να στείλω φωτογραφία, αλλά και να βαθμολογήσω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε!Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  12. Πλάκα κάνεις!
    Όχι απλώς άψογη (αισθητικά & αισθησιακά), αλλά το βρίσκω πολύ πρωτότυπο ως σύλληψη.
    Θυμήθηκα κι εγώ μια παλιά ιστορία, με μια γνωστή γνωστή που σχολίαζε το πυροσβεστικό σώμα "Καλέ αυτοί οι πυροσβέστες δεν είναι για να σβήνουν, αλλά για ν' ανάβουν φωτιές..."

    Φιλιά πολλά ταλαντούχο μου πλάσμα!
    (Ιδέα: μήπως να βάλεις κάτι πιο τολμηρό στο επόμενο δρώμενο, για να δοκιμαστούμε και σ' αυτό το πεδίο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ ότι είδες μόνο πλάκα δεν έκανα! Το είδα μάλιστα σοβαρά :)) αχαχαχα!
      (Ήξερα κι εγώ ένα φεγγάρι έναν πυροσβέστη που άναβε φωτιές ☺)
      Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Ίσως κάποια στιγμή μελλοντικά τολμήσω ένα τολμηρό δρώμενο. Απλά όχι άμεσα. Στα άμεσα σχέδια μου είμαι εγώ, η ηρεμία μου και η αναδιάρθρωσή μου ☺
      Πολλά, γλυκά φιλιά κανελλάκι μου μυρωδάτο :))

      Διαγραφή
  13. Φωτιες αναψες .. και να δουμε πως θα τις σβύσειςε Αριστακι μου μα κόκκινο κορσέ;...σε βρίσω πολύ τρε- σικ..στο κόκκινο του παθους..σε αφήνω γιατί θα πω κι αλλα και θα μας κοψει το ΕΣΡ..ΧΑ..ΧΑ. να περνας ομορφα καλο Σαββατοκυριακο...μικρή μου φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Ρουλίτσααααα μου; Ξέρεις και το τρε σικ;
      αχαχαχαχα! Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  14. Εξαίρετη.....! αυτός ο αυθορμητισμός σου γεμάτος φωτιά είναι και η μετουσίωση της αλήθειας Αριστέα μου.
    Για αυτό διακρίνεσαι.
    Και δεν έπρεπε καν να προχωρήσεις σε ...δεύτερες σκέψεις αναστολών ή ...ενοχών.
    Έμπνευση, αισθησιασμός, ερωτισμός. Όλα....!
    Στέκομαι στην πρόταση της Μαρίας Κανελλάκη εγώ ο ...προβοκάτορας για κάτι το προχωρημένα τολμηρό να ...δοκιμαστούμε.
    Καλησπέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, πολύ σε ευχαριστώ για το σχόλιο! Χαίρομαι πραγματικά που άρεσε :)))
      Και για το τολμηρό δρώμενο ...δες την απάντησή μου στη Μαρία ! :)
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία ιδέα. Ωραία λήψη και ωραίο στήσιμο. Μπράβο σου.
    Φωτιά στο κόκκινο!!! Αισθησιακό...
    Καλό Σ/Κο κορίτσι μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Αυθόρμητος, άλογος και απόλυτα κόκκινος"!!!
    Αυτό είναι και πρέπει να είσαι έτοιμος να καείς...
    Εξαιρετικό και ταυτίζομαι απόλυτα!!!
    Σε φιλώ τρελό παιδί του έρωτα;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γλαύκη μου!
      (άκου τρελό παιδί του Έρωτα! Εγώ; Το αγγελούδι; ☺ χοχοχο!!! )
      Φιλί γλυκό! :)

      Διαγραφή
  17. Μα είσαι Θηλυκό με τα όλα σου Αριστάκι μου! Ωραία εικόνα και υπέροχη η αισθητική μορφή του έρωτα που έδωσες! Είμαι τρελαμένη με πολλά και δεν προλαβαίνω να παρακολουθώ άλλα δρώμενα, αλλά ήταν εξαιρετική η συμμετοχή σου και Μπράβο! Εύχομαι το όποιο πάθος να μη λείπει ποτέ από τη ζωή σου, μάτια μου, λόγιο ή μη! Φιλάκια πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:)) ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ εξαφανισμένη είμαι Κατερίνα μου, παρά την καθημερινή μου ανάρτηση! :))
      Δεν βλέπεις; Μετά από 7 μέρες σου απαντώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραία η ιδέα σου, μου ήρθε στο μυαλό το "Βάλε το κόκκινο φουστάνι..." που λέει και η Ελεθυερία.
    Άλλωστε το κόκκινο είναι ένα φλογερό χρώμα!
    Καλό Σ/Κ!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχα κόκκινο φουστάνι αυτό θα είχα φωτογραφίσει :))) Έψαχνα πάντως για κάτι που να παραπέμπει σε κάτι φλογερό!
      Πολλά φιλιά Νίκη μου ♥

      Διαγραφή
  19. Ανάβοντας φωτιές, ε; Χμ, η πραγματικά τολμηρή "πίστα" θα ήταν η ακόλουθη: Η Αριστέα, με τη μπούκλα πρώτο πλάνο, το σκουφί το αγιοβασιλιάτικο στο κεφάλι, και ένα πλήρες σετ κόκκινων εσωρούχων (+ζαρτιέρες, παρακαλώ) - σαν να είναι το δώρο κάποιου μέσα στα κόκκινα... (Αλλά, βέβαια, αυτό θα ήταν ιδιωτική φωτογραφία για έναν τυχερό εκλεκτό... ;-) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω κάνει αυτό (μεταξύ μας...☺) Διονυσία! Κάποτε κάπου..κάποιος είχε υπάρξει τυχερός που λες...
      Τώρα... σοβάρεψα! Τι έκανα;
      Ένα πουκάμισο αδειανό ... θυμήθηκα τον ποιητή!
      Πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  20. Αριστέα μισή φωτιά άναψες καμάρι μου!
    Που είναι το από κάτω του;(το κόκκινο στριγγάκι καλέ)
    Τις φιλούρες μου και χαίρομαι που δεν έκανες δεύτερες σκέψεις!
    Η πρώτη σκέψη,η από καρδιάς αυθόρμητη είναι λένε
    καλύτερη από την δεύτερη της λογικής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Είσαι η μόνη που παρατήρησες; ήξερες; ότι έχει κι από κάτω Χριστίνα μου! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  21. Ανάβοντας φωτιές;;;
    Ένα έχω να πω: Άσε μας κουκλίτσα μου και κάνει ζέστη. Αυτά όταν πιάσουν τα κρύα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα είμαι λακωνική: είσαι γαμάαατη! Γι' αυτό μ' αρέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τώρα αν σου πω πως κι εμένα μου ήρθε στο μυαλό αυτό που έγραψε η Πέτρα περί φωτιάς και πυροσβέστη τι θα πεις, εκτός από το πως έχουμε μια κάποια ηλικία που μας επιτρέπει να θυμόμαστε εκφράσεις μιας άλλης εποχής που φέρνουν γέλωτα?
    Μπράβο για τη φωτό!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ευτυχώς που δεν κρύβουμε την ηλικία μας θα πω! Και γελάμε κιόλας!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  24. Πρωτότυπη και φλογερή η ιδέα σου!!! Κρίμα που δεν πήρα είδηση τον διαγωνισμό....έχω χάσει επισοδεία....Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. WOW, GIRL!!!!!!
    (Δεν περιγράφω άλλο! Πολύ μου άρεσε αυτό που είδα!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, curly artist μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχη συμμετοχή! Λάτρεψα και την από πάνω την ανάρτηση που δεν μπορώ να σχολιάσω. Αλλά λάτρεψα!❤
    Σου στέλνω γλυκό φιλί για καλή εβδομάδα Αριστάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλέ κυρία μού το δανείζετε για το ερχόμενο ΣΚ ,γιατί θέλω ν'ανάψω κι εγώ φωτιές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χα! Βρήκα ανοιχτά σχόλια;;; Την πάτησες!
    Δική σου ήταν αυτή;;; Ζήλεψα τώρα! Θέλω κι εγώ να σκηνοθετήσω φωτό!
    Σταμάτα να γράφεις "ντεκουπάζ απλά"... Απλά;;;; Δυο χρόνια παλεύω με την χαρτοπετσέτα!
    Η συνταγή της αγάπης υπέροχη! Και πραγματική! Πλέον είναι ο ύμνος μας!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Αλεξάνδρα μου!
      Κι από Φθινόπωρο που θα αρχίσει πάλι το Φωτογραφίζειν αρχίζεις και τις σκηνοθεσίες ναι;
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή