Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Μη! Μην πετάς τα βαζάκια σου λέω!


Όχι! 
Τίποτα δεν πετάμε έχουμε πει!
Να για παράδειγμα γιατί....




(μην τα βλέπεις έτσι αυτά.... αναμμένα είναι όνειρο!)


Εντάξει, το ομολογώ!
 Δεν είναι τίποτα το σπέσιαλ, το καταπληκτικό,
αλλά για τα καλοκαιρινά βράδια στο μπαλκόνι 
είναι ... σκέτη μαγεία!

Είναι της μέρας, (όπως λέμε της ώρας) οπότε 
δεν έχω ενσταντανέ στο μπαλκόνι.
Έλα αγάπη μου ! 
Βάλε και λίγο τη φαντασία σου μπροστά!
Όλα από μένα τα περιμένεις;
Πάντως μπορεί να έχουν κι άλλες χρήσεις...
πχ μολυβοθήκες!

Υλικά:
Λινάτσα, δαντέλες, λουλούδια, κουμπάκια, 
αμμοβολή και ντεκουπάζ (απλό),
διάφανο powertex για το κόλλημα 
(εγώ πάντως με αυτό τα κολλάω πια όλα!)
φυσικά γυάλινα βαζάκια κάθε είδους και μεγέθους,
όρεξη, υπομονή και κέφι!

Και σας φιλώ γιατί έχω αφήσει κάτι 
σελιδοδείκτες στη μέση.....

12ο Συμπόσιο ποίησης

Συνεχίζετε να στέλνετε τη συμμετοχή σας στο 
12ο Συμπόσιο Ποίησης 
ως τις 23 Ιουνίου, στο μέιλ μου



Η Κοινωνία Ώρα Αγάπης
"τρέχει" ως τις 20 Ιουνίου 



Στο Κείμενο της Μαρίας Νικολάου γράφουμε 
μας ζητάει να κάνουμε ως το τέλος Ιουνίου 
ένα ταξίδι μουσικό



@ριστέα