Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Ενημερωτικό σημείωμα



Αναρωτιόμουν τελευταία τι πάει στραβά.
Ο κόσμος είναι λίγο χαμένος να το πω, τρελαμένος να το πω;
Ή μήπως είμαι εγώ και βλέπω τους άλλους γύρω μου κάπως;
Λες να είμαι στα πρόθυρα νευρικής κατάπτωσης
και δεν το έχω πάρει είδηση;
Παρανοήσεις, παρεξηγήσεις, ασυναρτησίες,
καθένας το μακρύ του το κοντό του...

Basta!
Όχι αγάπες μου !
Δεν θα τρελαθώ τώρα που ήρθε η ώρα και η στιγμή 
που περίμενα για να ηρεμήσω...

Τι ήθελα το δόλιο....
Μια ακρούλα, μια σκιά στον κήπο μου,
ένα παγωμένο καφέ, ένα βιβλίο, το σκύλο μου  
και την ηρεμία μου...
Σας ορκίζομαι...Τίποτα περισσότερο!

Για αυτό δεν σου κρύβω ότι μου πέρασε πολύ έντονα η σκέψη 
να αποχωρήσω από το χώρο / απενεργοποιήσω το μπλογκ..
(μην κάνεις χαρούλες.... βιάζεσαι)
Σκέφτηκα το Συμπόσιο όμως που τρέχει και τις πολύ όμορφες συμμετοχές 
που έχω ήδη λάβει στο μέιλ μου,
το δρώμενο της αγάπης, για το οποίο κάποιοι φίλοι με έχουν ενημερώσει 
ότι δεν έχουν βρει χρόνο να κάνουν την ανάρτησή τους
και το ανέβαλα, τουλάχιστον ως το τέλος του μήνα.
Μπορεί ως τότε να έχει επιστρέψει η γαλήνη μέσα μου και να
ανακαλέσω...

Έτσι ανακεφαλαιώνω τις προθέσεις μου, αλλά και τα νέα της γειτονιάς

► Πάμε 10 μέρες παράταση ακόμα για την 
Κοινωνία Ώρα Αγάπης
(για τη Memaria, την Αλεξάνδρα, αλλά και για μένα)
Στις 20 Ιουνίου θα έχουμε οριστικά την καθιερωμένη κλήρωση,
οπότε κάντε τα κουμάντα σας!
Η έκπληξη που σας επιφύλασσα όμως ακυρώθηκε.
Δεν ήταν δική μου, οπότε από τη στιγμή που αποσύρθηκε....
δυστυχώς επτωχεύσαμεν! 

► Για την ώρα, λυπάμαι, δεν θα έχει κανένα άλλο δρώμενο
εκτός ίσως από κάτι που θα αφορά ... εμένα! 

►Στο Κείμενο της Μαρίας Νικολάου θα γράφουμε 
Καλοκαιρινές Ιστορίεςόλο το καλοκαίρι

►ενώ η Ελένη Β,
μας ζητάει να κάνουμε ως το τέλος Ιουνίου, ένα ταξίδι μουσικό

►Συνεχίζετε λοιπόν να στέλνετε συμμετοχές στο μέιλ μου για το 
12ο Συμπόσιο Ποίησης

►να σκεφτόμαστε το Παζάρι Αλληλεγγύης που έρχεται
και με ποιο τρόπο θα βοηθήσουμε!

Πηγαίνουμε από την Ελένη Β στο καρυδότσουφλο
που έχει την εξαιρετική Μονομαχία της

Σας ευχαριστώ 
@ριστέα
-----------------------------------------------------------------------
Όσον αναφορά τις #skouries... 

Αναβλήθηκε για το 2017 η δίκη 
Για τις 13 Μαρτίου 2017, αναβλήθηκε τελικά η δίκη των 21 
για τις Σκουριές λόγω αποχής των δικηγόρων.
Να σημειωθεί πως από το πρωί έγινε συγκέντρωση 
και πορεία διαμαρτυρίας μέχρι τα δικαστήρια 
από περίπου 400 μέλη και συλλογικότητες που εναντιώνονται 
στην εξόρυξη χρυσού, με αφορμή την προγραμματισμένη δίκη των 21 ατόμων 
για τον εμπρησμό του εργοταξίου στις Σκουριές, τον Φεβρουάριο του 2013.