Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Ο ταξιδευτής ( η εκτός συναγωνισμού συμμετοχή μου στο 12ο Συμπόσιο Ποίησης)



Ταξιδευτής της ζωής είπε πως ήταν 
και δεν μπορούσε άλλο να μείνει
Με ένα δισάκι στην πλάτη,
μ' ένα ζευγάρι λιωμένα παπούτσια
και το τσιγάρο στο στόμα
Άνοιξε την πόρτα 
Και χάθηκε
Έμαθα
πώς δεν πήγε μακριά
Δεν γύρισε σε χώρες του χάρτη
Με τα ίδια τα πολυφορεμένα ρούχα τριγυρνά
Και τα ίδια παπούτσια
Μα στις τσέπες του έχει χωρέσει ερωτήσεις
..............................................................
Μην κοιτάζεις τα ρούχα
Μην ρωτάς για τους τόπους που 'χει δει
Να κοιτάζεις στις τσέπες της καρδιάς ή του μυαλού
Εκεί ο ταξιδευτής πιθώνει τα θυμητάρια  
μιας ζωής "ταξιδιάρας"

(αφιερωμένο στον ταξιδευτή που μου έμαθε ότι οι ερωτήσεις 
είναι πιο σημαντικές από τις απαντήσεις)


Αυτή ήταν η δική μου συμμετοχή, εκτός συναγωνισμού ως είθισται,
στο 12ο Συμπόσιο Ποίησης 
που μας ζητάει να ταξιδέψουμε με κάποια από τις λέξεις
ταξίδι ή ταξιδευτής ή ταξιδιάρης.

12ο Συμπόσιο ποίησης

περιμένει και τους τελευταίους ξεχασιάρηδες
ως αύριο στις 8 μμ 
να κάνουν ένα ταξίδι στην Ποίηση.

2 μέρες ΜΟΝΟΝ!

Στο Κείμενο 
της Μαρίας Νικολάου γράφουμε 
 η Ελένη Β
μας ζητάει να κάνουμε ως το τέλος Ιουνίου 
ένα ταξίδι μουσικό

ενώ 
στο Ματιά στον ήλιο με γιορτινά 
"τρέχει" κάτι νέο... το είδες;
Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ!

Σας φιλώ
@ριστέα

(το αφεντικό τρελάθηκε κι άφησε πάλι ανοιχτή 
την αλάνα των σχολίων!)

52 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου! Μου άρεσαν πολύ οι λέξεις που χρησιμοποιείς στη συμμετοχή σου, αλλα ακομη περισσότερο η αφιερωση στο τελος για τον ταξιδευτη...!
    Ωραία δρωμενα μας υπενθυμίζεις που σε προκαλούν να συμμετασχεις! Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχε μια περίεργη αύρα το ποίημα σου Αριστέα μου. Με δικό της χαρακτήρα και δική της ομορφιά. Την απόλαυσα πραγματικά.
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί για την έμπνευση σου και άλλο ένα για καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακριβώς!
    Οι μνήμες από τα πάσης φύσεως "ταξίδια" μας δεν βρίσκονται σε φωτογραφίες (σέλφι ή μη) ούτε σε βίντεο ούτε στα κάθε είδους ανταλλακτικά μνήμης.
    Βρίσκονται "στις τσέπες του μυαλού και της καρδιάς" που λες κι εσύ.
    Πολύ καλό!
    Μπορεί να είναι εκτός συναγωνισμού, αλλά εγώ του δίνω 3 βαθμούς! (χεχε!) Να προσμετρηθεί παρακαλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό και δεν με ενδιέφεραν ποτέ τα ταξίδια σε χάρτες και χώρες της γης Μαζ! Δεν είμαι των ταξιδιών, κυρίως κοσμοπολίτικων προορισμών. Μουσικά ταξίδια, εσωτερικά ταξίδια και ταξίδια της γνώσης πάντα κυριαρχούσαν μέσα μου! :))
      Μιλ μερσί για την ψήφο εμπιστοσύνης :)

      Διαγραφή
  4. Κάτι περισσότερο ξέρουν αυτοί οι ταξιδευτές. Έχουν δει ποιο είναι το νόημα της ζωής.
    Τυχεροί επίσης όσοι τους συναντήσουν στον δρόμο τους.
    Πάντα σε κάθε ταξίδι το σημαίνον είναι η ερώτηση...
    Φεύγω και χάνομαι με το τσιγάρο στο στόμα για κάποια ακόμα ταξίδια...
    Σε φιλώ και το ξεχωρίζω ως βέλος που βρήκε στόχο!

    υ.γ.
    Συγνώμη για τα σκουπιδάκια, αλλά τα λαθάκια είναι αναπόφευκτα κάποιες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα...υπήρξα τυχερή πολύ στη ζωή μου :)
      Και ναι , οι ερωτήσεις είναι ο μισός δρόμος προς τη γνώση!
      Πολλά φιλιά Γλαύκη μου :)

      Διαγραφή
  5. Τα ταξίδια του νου είναι τα καλύτερα.
    Ταξιδεύεις μόνος σου
    πας όπου θες
    τρυπώνεις παντού χωρίς να ρωτήσεις
    απολαμβάνεις με επιλογή
    φεύγεις όποτε το θελήσεις
    και στο γυρισμό διαλέγεις ποιες από τις φωτογραφίες που "τράβηξες" θα κρατήσεις.
    Άντε και καλά ταξίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάλυψες με όλα σου τα επιχειρήματα Πέτρο!
      Καλή αντάμωση το καλοκαίρι :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Εξαίρετο Αριστέα μου. Με μια δόση "άγριας Δύσης" επέτρεψέ μου. Ένα road movie ζωής, άντε να το πω κινηματογραφικά.
    Πολύ όμορφες οι σκέψεις σου και η φωτογραφία σου παραπέμπει εκεί ακριβώς που σου είπα. Εξαίρετη η μορφή του ανθρώπου, μικρή μονάδα στην έρημη φύση.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ μου άρεσε αυτό Γιάννη...road movie ζωής!
      Ακριβώς!
      Έτσι το έχω κι εγώ ως εικόνα μέσα μου!
      Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  7. Από μικρή ποτέ δεν απόστασα να ταξιδεύω
    κι η συλλογή μου συνεχώς θα πλουτίζει!!!!
    Και σήμερα πλούτισα με τα λόγια σου....

    Σε γλυκοφιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να συνεχίζει να πλουτίζει Ελένη μου!
      Φιλί γλυκό♥

      Διαγραφή
  8. Αν το καλοσκεφτείς είναι σωστό αυτό που λες, Αριστέα: «Εκεί ο ταξιδευτής πιθώνει τα θυμητάρια μιας ζωής "ταξιδιάρας», -και τις ερωτήσεις- στις τσέπες του ή της καρδιάς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις Στράτο, στην αρχή είχα επιλέξει τη λέξη σουβενίρ. Συνηθίζουμε να παίρνουμε αναμνηστικά από τους τόπους που επισκεπτόμαστε. Σκέφτηκα ότι κι απ' αυτά τα άλλα ταξίδια, τα εσωτερικά σίγουρα παίρνουμε μαζί μας αναμνηστικά, πολύτιμα μάλιστα.
      Και είναι οι μνήμες , οι εμπειρίες που πάντα θα έχουν να μας πουν πολλά!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  9. Όμορφα λόγια που ψηλαφίζουν με αλήθειες τρυφερά συναισθήματα, μα και σεβασμό που νιώθεις για τον ταξιδευτή σου Αριστάκι μου! Είναι σημαντικές αυτές οι σχέσεις που δεν παραβιάζουν ελευθερίες, αλλά αφήνουν στοργικά χάδια στην ψυχή μας! Μου άρεσε πολύ το ποίημα σου κι εύχομαι η... "αφιέρωση", να διαβαστεί, να συγκινήσει, να τη χαρεί και να γεμίσει ξανά τις τσέπες του, με θυμητάρια, ο ταξιδευτής σου!
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα κι ακόμα ένα υπέροχο βραδάκι! Φιλάκια πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά! :))❤️
    Υ.Γ. Καλή ξεκούραση επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβασμός στον ταξιδευτή! Ναι Κατερίνα μου. Αυτό ακριβώς! Και σχέσεις που δεν παραβιάζουν ελευθερίες. Πόσο μέσα μπήκες στο σκιαγράφημα που αχνά άφησα για τον ταξιδευτή μου!
      Η αφιέρωση διαβάστηκε και ναι ...συγκινήθηκε!
      Πολλά γλυκά φιλιά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  10. Αν και δεν πήγες μακριά σε χώρες των χαρτών,
    αν και δεν έκοψες ποτέ γραμμές των οριζόντων,
    μάζεψες τα ρωτήματα στις τσέπες τής καρδιάς
    από μαθήματα πολλά παρόντων και απόντων.
    Σ’ ένα ταξίδι ασύνορο, με όχημα το νου,
    έγινες πια ερμηνευτής πληθώρας γεγονότων.-
    Είναι μια εκδοχή που μου βγήκε εμμέτρως, από το ωραίο σου κείμενο, Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη η εκδοχή σου φίλε 'Αρη!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς....

      Διαγραφή
  11. "...
    Δεν γύρισε σε χώρες του χάρτη
    Με τα ίδια τα πολυφορεμένα ρούχα τριγυρνά
    Και τα ίδια παπούτσια
    Μα στις τσέπες του έχει χωρέσει ερωτήσεις
    ... "

    Ευχαριστούμε κι εσένα και τον εμπνευστή σου που σε ενέπνευσε!!!
    Καλό σου βράδυ Αριστέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σε ευχαριστώ για το πέρασμα και το σχόλιο Ζωή μου!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  12. Like και καρδούλα και φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτή είναι ίσως η διαφορά του ταξιδευτή με τον παραθεριστή. Λίγοι κάνουν τέτοιες αναζητήσεις και τους τίμησες δεόντως. Υπέροχο Αριστέα μου και δεν καταλαβαίνω γιατί πάντα είσαι εκτός συναγωνισμού και δεν το βάζεις στις συμμετοχές. Αφού ούτως ή άλλως δεν ψηφίζεις...
    Άλλο ένα τριάρι κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Μαρία μου!
      Εξ αρχής το Συμπόσιο ήταν κάτι που έστησα με αγάπη για σας! Παίρνω μέρος σε όλα τα άλλα παιχνίδια-διαγωνισμούς της γειτονιάς. Επειδή εγώ ξέρω τις συμμετοχές κρίνω ότι ίσως θεωρηθεί ότι είμαι σε πλεονεκτικότερη θέση- αν κι αποδείχτηκε τούτη τη φορά ότι ήταν μου ήταν πολύ δύσκολο και "μπερδευτικό" γνωρίζοντας τις δικές σας ταξιδιωτικές εκδοχές!
      Πολλά φιλιά Μαρία μου :)

      Διαγραφή
  14. Οι ταξιδευτές της ζωής προχωρούν ρωτώντας και συχνά παίρνουν στις αποσκευές τους τις απαντήσεις...
    Πολύ μου άρεσε το ποίημα σου Αριστέα μου!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι μαγισσούλα μου που σου άρεσε!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά καρδιάς♥

      Διαγραφή
  15. Η ζωή είναι ένα ταξίδι, και όσοι τη ζουν, γίνονται καπετάνιοι... όσοι δεν τη ζουν, γίνονται απλοί επιβάτες! Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις, ενίοτε ποικίλλουν, ενίοτε κρύβονται, ενίοτε δεν υπάρχουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός! Η Μαρία Κανελλάκη πιο πάνω μίλησε για παραθεριστές εσύ για επιβάτες, η ουσία είναι ίδια !
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο Σταμάτη!
      :))

      Διαγραφή
  16. ...αταξίδευτη εγώ... πώς να σε προφτάσω; θαυμάσιο.

    Σε φιλώ,

    Υιώτα
    "αστοριανή"
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Υιώτα μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  17. Μ'αρέσουν αυτοί που γεμίζουν με τα θυμητάρια της ζωής τους. Ωραίο ταξίδι μας πήγες με τους στίχους σου. Από τα διαφορετικά και όμορφα ταξίδια της ζωής
    Φιλιά πολλά και καλημέρες πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Άννα μου !
      Πολλά γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  18. Τι μου θύμισες......
    Καλό βράδυ,γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έξοχο ! Έξοχο Αλήθεια !
    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολυ όμορφο " ταξιδιαρικοοο " σε ευχαριστούμε για ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αριστέα μου είναι καταπληκτικό!!!
    Πολύ ωραίο ταξίδι!!
    Καλό σ/κ!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραίο ποιημα ο ταξιδευτής!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μερικοί λένε πως ταξιδεύουν, για να ανακαλύψουν τον εαυτό τους...αυτοί είναι χαμένοι από χέρι, γιατί αν ήταν θα τον είχαν ανακαλύψει χωρίς να κάνουν ρούπι...!
    Παράδειγμα προς αποφυγή, η ταινία "eat love pray"...
    Υπάρχουν όμως κι εκείνοι που ταξιδεύουν για τους σωστούς λόγους!
    Ο ταξιδευτής σου είναι φυσικά στο άλλο άκρο της αντιπαθητικής ταινίας!
    Πάρα πολύ όμορφη η μη συμμετοχή σου!
    Ήδη μελετώ τις συμμετοχές και θα δυσκολευτώ πολύ!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν χρειάζεται να ταξιδέψεις στην άλλη άκρη της γης για να ανακαλύψεις αυτό που κουβαλάς μέσα σου. Το είχε πει και ο αείμνηστος Μπουσκάλια που ταξίδεψε όλο τον κόσμο :))
      Να ταξιδέψεις για να δεις και να αποκτήσεις άλλου είδους εμπειρίες οκ, εκεί πάω πάσο!
      Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου!
      Εύχομαι να απολαύσεις το Συμπόσιο :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  24. Έχεις πάντα ένα μοναδικό τρόπο να με μαγεύεις και να με ταξιδεύεις στα βάθη του μυαλού και της ψυχής, Αριστέα μου!!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό που διάβασα με όλη τη θέρμη της ψυχής μου.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχεις πάντα ένα μοναδικό τρόπο να με μαγεύεις και να με ταξιδεύεις στα βάθη του μυαλού και της ψυχής, Αριστέα μου!!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό που διάβασα με όλη τη θέρμη της ψυχής μου.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή