Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Ταξίδια... φιλίας!


Δεν έχω συναντήσει καμιά τους. 
Όχι ακόμα!
(Το εύχομαι πάντως)
Κι όμως τρεις αγαπημένες φίλες ήρθαν τις μέρες που έτρεχα αλαφιασμένη 
σε "κούλουρη" και νοσοκομείο,
και με ταξίδεψαν ρομαντικά, συγκινητικά και μέσα στη γλύκα
δίνοντας μου τρυφερά χάδια στη ψυχή και νοερές αγκαλιές!
Αυτά είναι από τα όμορφα παιχνίδια του σύμπαντος...

Τρεις συνεχόμενες μέρες κατέφθανε ο ταχυδρόμος στην εξώπορτα
ρωτώντας με έκπληκτος: μα ποια είσαι τέλος πάντων Αριστέα;
Ένα μικρό ψαροκάικο πήγα να του πω
που μαζί με άλλες βαρκούλες συνταξιδεύουμε καιρό τώρα
στα νερά του διαδικτύου....

Τρεις φάκελοι, τρεις σταθμοί λοιπόν!

Πρώτος σταθμός:
Από το λογισμών αραξοβόλι ξεκίνησε ένας πανέμορφα στολισμένος φάκελος 
γεμάτος ρομαντισμό και δαντέλες που λατρεύω.
Αναμνηστικά όλα από τη βάφτιση της μικρής της...
Το πιο χαριτωμένο νεσεσέρ που έχω δει ως τώρα!

Δεύτερος σταθμός:
Από το απάγκιο της έφυγε ένας ακόμα πολύτιμος φάκελος
φέρνοντας μου ευχές για τα γενέθλια μου και ένα 
υπέροχο κόσμημα για το λαιμό, άκρως καλοκαιρινό,
 σε χρώματα που αγαπώ!

Τρίτος σταθμός:
last but not least
xristin και focus blocus! 
Γλυκίσματα και αναμνηστικά από το νησί της, την Άνδρο, ταξίδεψαν 
ως το πυργόσπιτο, φέρνοντας μου αύρα αιγαιοπελαγίτικη...
Έφθασαν τη μέρα που βγήκε ο ανιψιός από το νοσοκομείο
κι εγώ κερνούσα ανακουφισμένη και χαρούμενη ☺

Αχ κορίτσια μου...
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την αγάπη σας!
Εύχομαι τα ταξίδια μας να συνεχίζουν για πολύ πολύ καιρό ακόμα!

@ριστέα
-
Επ!
Μην ξεχνάς!
Ως απόψε στις 8 μμ 
ψηφίζουμε στο 
κι ως τώρα έχουμε ένα θρίλερ σε εξέλιξη....