Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Κοινωνία Ώρα Αγάπης~ Λήξη και κλήρωση


Αγάπη, τι δύσκολο πράγμα.
Αγάπη αρχαίο δράμα.
Αγάπη και γέλιο και κλάμα.

Λέει το άσμα....
Αν και δεν πιστεύω ότι οι αγάπες χάνονται 
Όχι οι μεγάλες αγάπες,
οι αληθινές.
Πάντα μένει κάτι μέσα μας.
Πάντα θα υπάρχει το νοιάξιμο.


Ειπώθηκαν πολλά για την αγάπη στο διάστημα που σας 
έδωσα για το δρώμενο Κοινωνία Ώρα Αγάπης.
Κάποιοι σχολίασαν πόσο δύσκολο είναι σήμερα
να μιλάμε για αγάπη,
άλλοι ότι είναι ουτοπικό γιατί ο άνθρωπος 
είναι ον εγωιστικό.
Μπορεί! 
Όσο όμως υπάρχουν γύρω μας άνθρωποι που προσπαθούν
πάντα θα υπάρχει η ελπίδα!


Έτσι, με την ελπίδα και την πίστη μου
ότι ο κόσμος μας έχει κι αποθέματα και καλοσύνη 
κι επιθυμία για προσφορά
 σας ζήτησα να γράψουμε για την Αγάπη.

Κείμενα ή ποιήματα.
Κείμενα προβληματισμού, δοκίμια,
τρυφερές ιστορίες, ή παραμύθια (γιατί όχι;).
Ιστορίες δίπλα σε χαλάσματα ή ναυάγια,
αληθινές ή φανταστικές,
ιστορίες από τα παλιά, βιώματα, ή επιθυμίες,
μα κυρίως ιστορίες γεμάτες αγάπη,
προσφορά, αλτρουισμό και ανιδιοτέλεια!

Να γίνει ο Μάιος ο μήνας της αγάπη , σας ζήτησα!
Κόντρα στις αθλιότητες που υπάρχουν γύρω μας.
Εντάξει... Εγώ το πήγα και αρκετά από Ιούνιο και καλά έκανα δηλαδή,
γιατί μαζεύτηκαν 46 υπέροχες συμμετοχές.

Κοινωνία Ώρα Αγάπης !

Ας τις θυμηθούμε:

1. Αγία Αγάπη, Δημήτρης Ασλάνογλου, φιλοξενία από την οικοδέσποινα
2. Η θυσίαΣταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι
3.Και οι μαμάδες παίρνουν άδεια, Ανέσπερη , στο Σκέψεις μικρές κι ασήμαντες
στο χρόνο αφημένες
ο πιο πιστός φίλος του σκύλου
στο Στης Γλαύκης το...cafe'
6.χαϊκού, Αριάδνη, στο only you 
φιλοξενία από την οικοδέσποινα
8.Blogging κι αγάπη, Μαρίνα, στο e-periodiko mas
9. Η ξεκούραση της ψυχής, Γαβριήλ Παναγιωσούλης, στον Πύλαρο
10. Ένα αλφάβητο για την αγάπη, Μαρίνα, στο Οι Κρυφές μου σκέψεις
11.Τα θέματα των εξετάσεων, maria kanellaki στο Απάγκιο
12.Παζάρι αλληλεγγύης, (blogaki), Αλεξάνδρα, στο a buttonon the moon
13.Μια ηλιαχτίδα,Γαβριήλ Παναγιωσούλης, στον Πύλαρο
14.Κοινωνία ώρα... Αγάπης! Ωραιοζήλη , στο Ένα κάθε μέρα
15.Ο κόσμος του Blogging,Ρένα Χριστοδούλου, στο δια χειρός
16,Ήταν κάποτε, από την οικοδέσποινα
στα ΧειροΠοιήματα της Νικόλ
18.Γλυκό του κουταλιούΣταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι
19.Η πόλη των ονείρων μαςAnna Flo, στο Ατενίζοντας
20.Θεωρήματα και ταυτότητεςαπό την οικοδέσποινα
21.Χάδι χωρίς ταυτότηταΑλεξάνδρα, στο a buttonon the moon
22.Ο θεός είναι αγάπη!!!, Maria! στο Ziz Zag
23.Ο Μαραθώνιος!!!, Ρούλα, στο Σμαραγδένια
24.Ο άλλος Άνθρωπος, Ρένα Χριστοδούλου, στο δια χειρός
αγάπης!, Γλαύκη, στο Στης Γλαύκης το...cafe'
Μαρίνα & Όλγα,  στο e-periodiko mas
27.Η αγάπη κάνει θαύματα, ANNA Flo , στο ατενίζοντας
28.Αδέρφια! ,Μαριάννα , στον Ονειρόκοσμο
mytripsonblog
30.Έτος 2032, Ινώ, Σκιάθος, φιλοξενία από την οικοδέσποινα
στο Asx3t0s Τύπος
στο L'Atelier de Marie-Anne
33.Αρωγός η Αγάπη, katerina koko, στο follow me
34.Το δισκοπότηρο της Αγάπης, Υιώτα , στο Αστοριανή
35.Η γεύση της πορτοκαλάδας, Τάσος Κάβουρας, φιλοξενία από την οικοδέσποινα
36.αρωγός ( Δ.Λ.Α), Αλεξάνδρα  , στο Woman's magazine
37.Η χορεύτρια της αγάπης, Μαρία Νικολάου, στο
Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά
από την οικοδέσποινα
39.Κοινωνία Ώρα αγάπης, Butterfly, στο BUTTERFLY'S WORLD
40.οι χώροι του "ανέφικτου", Ελένη, στο Ποιώ
41.Βόλτα στο νηπιαγωγείοΑλεξάνδρα, στο a buttonon the moon
42.Μονομαχία, Ελένη Β. στο καρυδότσουφλο
43. Η αγάπη σαν όνειρο έρχεται, Δέσποινα, στο Despinas Studio
Αλεξάνδρα , στο Woman's magazine
45. Η αγάπη αλλιώςMemaria, στο mytripsonblog
46.Οι έμποροι της αγάπης, Γιούλη, φιλοξενία από την οικοδέσποινα

Σας ευχαριστώ ολόψυχα όλους!

Φυσικά κι ακολούθησε η (καθιερωμένη) κλήρωση


Η κλήρωση αυτή τη φορά ήταν μία, αλλά οι νικητές, 
νικήτριες για την ακρίβεια, αφού στο 43 είναι η Δέσποινα
από το Despins Studio, θα είναι δύο....

Επιτρέψτε μου να δώσω ένα δώρο χωρίς κλήρωση στην 
ακούραστη Αλεξάνδρα μας,
που σκέφτηκε, διοργάνωσε και διεκπεραίωσε 
με απίστευτη αγάπη και φροντίδα 

Ας θυμόμαστε την κίνηση της Αλεξάνδρας
κάθε φορά που θα αμφισβητείται η αγάπη προς τον Άνθρωπο,
Κι όσων συνέτρεξαν και βοήθησαν!
Ας θυμόμαστε τον Άλλον Άνθρωπο.

Ξέρω ότι η Αλεξάνδρα θα αισθανθεί άβολα
μπορεί και να μου τα ψάλλει... αλλά ας είναι!
Θα της περάσει!

12ο Συμπόσιο ποίησης

Τώρα πάμε ολοταχώς για το 
Με τούτα, με εκείνα ή με τις ζέστες,
οι συμμετοχές έρχονται σαν τις βροχές το καλοκαίρι...
Σποραδικά.
Κι έχω αρχίσει να ανησυχώ!
Και τι έμειναν;
4 ΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟΝ!!!!
Ως την Πέμπτη στις 8 μμ
προλαβαίνει να κάνεις ένα ταξίδι στην Ποίηση.
(Εγώ πάλι, ακόμα να το κάνω! Οι ζέστες που σας έλεγα...)


Καλά να περάσετε σήμερα!
Σας φιλώ

@ριστέα

(το αφεντικό τρελάθηκε κι άφησε ανοιχτή 
την αλάνα των σχολίων!)


26 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστεα μου!!!
    Συγχαρητήρια για το δρώμενο, που μας έδωσε ένα ακόμα κίνητρο έκφρασης αλλά και στη Δέσποινα που είναι η τυχερή της κλήρωσης!!!
    Όσο για την Αλεξάνδρα, όχι μόνο της αξίζει δώρο αλλά και ένα μεγάλο ΜΠΡΆΒΟ για όσα έκανε!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η λέξη "αγάπη" πρέπει να είναι η πιο πολυτραγουδισμένη, σε όλες τις γλώσσες. Είναι η ίδια λέξη που έχει ειπωθεί περισσότερες φορές από οποιαδήποτε άλλη χωρίς να εννοείται.
    Οπότε ας χρησιμοποιείται όσο το δυνατόν λιγότερες φορές κρατώντας όμως την αλήθεια μέσα της.
    Καλημέρα είπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριστέα καλημέρα!

    Βλέπω 46 συμμετοχές και μπράβο σε όλους, κάποια που διάβασα είναι διαμάντια! Ρίχνω μια ιδέα: Θα μπορούσε να εκδοθεί μια πολύ ωραία Ανθολογία. Τι λες;

    Κι ο καύσωνας να μην υποχωρεί...
    Χαιρετώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφο το ταξίδι που μας πρόσφερες στην Αγάπη και σ' ευχαριστούμε από καρδιάς Αριστέα μου!!!
    Καλότυχη πάντα η φίλη που μετά από την κλήρωση είναι η τυχερή.
    Όσο για την Αλεξάνδρα!!! Ευτυχώς υπάρχουν Αλεξάνδρες στη ζωή μας... !!!
    Χαρούμενη και δημιουργική εβδομάδα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ μου άρεσε αυτή η κοινωνία της αγάπης!!!! Πιο πολύ από όλα μου άρεσαν οι διαφορετικοί τρόποι προσέγγισης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες όλες οι συμμετοχές....ευχαριστούμε πολύ Αριστέα μου για τα όμορφα δρώμενα σου :)
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελα μου Αριστακι ήρθα στην αλανα να παιξω... καλα οχι να παιξω να σου αφησω σχολιακι.... χα..χα.. καλα 46 συμμετοχες στην αγαπη δεν τις λες και λίγες..ε; μπραβο σε όλους πολλες τις εχω διαβασει και μου έχουν αφησει αυτό το αρωμα που αφήνει η αγαπη οταν την μελετάς ( οπως λέμε καλομελετα κι ερχεται;ακριβως ετσι)....και γραφεις γι αυτήν τις υπολυπες που δεν διαβασα θα το κανω με την ησυχία μου η λίστα σου θα με βοηθησει πολύ.. να δωσω τα συγχαρητήρια μου στην τυχερή Δέσποινα ... και βέβαια συμφωνω απολύτα και στην Αλεξανδρα μας για το έξτρα δωρακι σου.. μπραβο και σε σενα για την όλη διοργανωση του δρωμενου... ξεφτερι έχεις γίνει μικρή μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις ναι; καλη κει χαρουμενη εβδομαδα.. φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σε όλους!
    Θα φροντίσω να διαβάσω κι όσα έχασα, κι ελπίζω να καταφέρω - προλάβω να τα διαβάσω όλα!
    Μπράβο και στη νικήτρια της κλήρωσης και μπράβο και σε σένα Αριστέα μου για όλη τη δουλειά, αλλά και που σκέφτηκες να τιμήσεις την Αλεξάνδρα..
    Νομίζω κι εγώ πως αυτό που έκανε δικαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την αγάπη!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια σε όλους
    Θέμα σαν άρωμα ακριβό η αγάπη
    Θα ξανακοιτάξω όλες τις συμμετοχές
    Πάντα τυχερή να είναι η Δεσποινα

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύγε. :)
    Ουάου και έχασα αρκετά.
    Τρέχω να διαβώ, τώρα που βρήκα λίγο χρόνο. :)

    Ευχαριστούμε και πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλές έχω χάσει, από σήμερα έχω σκοπό να επιτεθώ στα blogs, οπότε θα χορτάσουν τα μάτια μου αγαπησιάρικες αναρτήσεις.
    Της άξιζαν ακόμα τόσες αναρτήσεις της αγάπης! Γιατί υπάρχει και κάνει θαύματα!
    Αμάν! Μόνο 4 μέρες έμειναν για το Ταξίδι;;; Οκ, στρώνομαι να γράψω!
    Και φτάνω στο επίμαχο: ναι, αισθάνομαι άβολα και ντρέπομαι! Και γιατί αισθάνομαι ότι τίποτα δεν έκανα και γιατί, δίχως τους Άλλους Ανθρώπους, εσάς και δυο φίλους, το blogaki μας δεν θα υπήρχε...
    Σε αυτή την ανάρτηση θα αφήσω την αγάπη μου για σένα, που δίνεις απλόχερα!!! ♥♥♥ Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στη νικήτρια της κλήρωσης-πάντα τυχερή- και φυσικά το αξίζει η Αλεξάνδρα μας.
    Πάει και αυτο το δρώμενο. Ωραίες συμμετοχές, σειρά στο Συμπόσιο τώρα,αλλά βλέπω ότι ο καύσωνας καλεί κραττεί και αντε να έχεις εμπνεύσεις...
    Σ'ευχαριστούμε Αριστέα μου για τη φροντίδα σου να δημιουργούμε κάθε φορά.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο σε όλους που έγραψαν για την Αγάπη, τώρα πια με την ησυχία μου θα διαβάσω όσα έχασα!
    Και πάλι ένα Εύγε για σένα Αριστέα μου, που έδωσες ακόμη μια ευκαιρία ν' αναδειχτούν και άλλα ταλέντα!
    Και πάντα έτσι τυχερή να είναι η νικήτρια!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς σου στέλνω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ισχυρό και πολύτιμο αγαθό η αγάπη κι αλίμονο σ' αυτούς που δεν την γνώρισαν, Αριστέα μου! Ήταν υπέροχο θέμα και πλούσιο σε αφηγήματα, ποίηματα κλπ. Πολλές οι συμμετοχές κι έχω χάσει αρκετές, αλλά σιγά σιγά θα τις διαβάσω περνώντας από τα blogoσπιτάκια που δεν πρόλαβα...! Να είσαι καλά Αριστέα μου, που έχεις πάντα έναν υπέροχο τρόπο έκφρασης κι έμπνευσης που συγκινεί και προκαλεί θαυμασμό! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Συγχαρητήρια στη Δέσποινα και πάντα καλότυχη! Πολύ ευγενική η σκέψη σου για την Αλεξάνδρα, είναι ένας θησαυρός και της αξίζει!
    Φιλάκια πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά! :)) ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρώτα από όλα να ευχαριστήσω την Αριστέα μας,που μας έδωσε την ευκαιρία μέσα από το δρώμενο της,να εκφραστούμε με την λέξη αγάπη,σε όλες τις μορφές! Συγχαρητήρια σ'όλους τους συμμετέχοντες,καθώς επίσης και στην νικήτρια,που της εύχομαι να είναι πάντα τυχερή και κερδισμένη!!! Επίσης ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην Αλεξάνδρα,για την προσφορά της στον άλλο άνθρωπο,χαίρομαι που την τίμησες γιατί πραγματικά της αξίζει!!!
    Να έχεις μία όμορφη μέρα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αριστέα μου πολύ όμορφη η σκέψη σου να τιμήσεις την Αλέξανδρα και πολλά συγχαρητήρια στην Δέσποινα, πάντα έτσι τυχερή να είναι.
    Σε ευχαριστούμε που μας δίνεις το έναυσμα να συμμετέχουμε σε τόσο ωραία δρώμενα και την ευκαιρία να σκεφτόμαστε πολλά και διαφορετικά για ένα κοινό θέμα.
    Καλό κουράγιο με την οργάνωση του Συμποσίου. Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα και απο εμενα! Οι συμμετοχές ήταν φανταστικές, τοσο διαφορετικές και συνάμα τόσο όμοιες μεταξύ τους, μιας και είχαν σαν κινητήρια δύναμη την αγάπη!
    Συγχαρητηρια σε όλους!
    Ασφαλώς και να βραβεύσεις την Αλεξάνδρα, που μας κινητοποίησε και συσπειρωθήκαμε για την αγάπη!
    Θα μου άρεσε και εμένα η ιδέα μιας ανθολογίας, ενος free ebook.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπημένη μου!
    Χάθηκα το τελευταίο καιρό αλλά όλο τρέχω, με το νέο βιβλίο ειδικά αλλά εκτός αυτού το φεισ με τραβάει περισσοτερο.
    Παω να δω τα ποιηματα.
    Φευγοντας να πω ενα μεγαλο μπραβο για τις συμμετοχες στην κοινωνια αγαπης, σε σενα για την εμπνευση και για το οτι θέλησες να κάνεις δωράκι στην Αλεξάνδρα μας για το μπαζάρ που διοργάνωσε. Να ευχηθώ πάντα καλότυχη να είναι και η Δέσποινά μας.

    Εγω δεν πρόλαβα να κανω αναρτηση για το δρωμενο της αγάπης αλλα θα κάνω άμεσα, δεν παιζουν ρολο αλλωστε οι ημερομηνιες σε τετοια θεματα πιστευω.

    φιλια πολλα και την αγαπη μου ομορφη πυργοδέσποινα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Την αγαπη μου αφηνω κι ενα χαμογελο... για ολα οσα κανεις κι οσα λες... ξερεις εσυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έβλεπα ανοιχτή την πόρτα και δεν το πίστευα. Που ξεροσταλιάσαμε τόσες μέρες απόξω...
    Χαλάλι η αναμονή όμως. Δυο αγαπημένες φίλες θα πάρουν γεύση Αριστέας σε συσκευασία δώρου! Τι ωραία!!!
    Η αγάπη υμνήθηκε δεόντως στο δρώμενο που έτρεξες.
    Μακάρι να την έχουμε διαρκώς οδηγό και συμβουλάτορα στη ζωή μας.
    Φιλιά πολλά Αριστάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πω πω συμμετοχές! Αριστέα μου μπράβο που ξεσηκώνεις τα πλήθη! Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρίνα, Πέτρο, Στράτο, Ζωή, Ελένη, Ωραιοζήλη, Μαρία, Ρούλα , Memaria, Ελένη, Γιώργο, Αλεξάνδρα, Αννούλα, μαγισσούλα μου,Κατερίνα, Μαρία!, διπλανούλα μου, Αριάδνη μου, Κικίτσα, Πεταλούδα μου, κανελλάκι μου μυρωδάτο και Σωτηρία
    όλους, έναν προς έναν σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σας!

    Λόγω Συμποσίου και εξαιρετικά απρόβλεπτων δύσκολων καταστάσεων απαντώ ομαδικά.

    Μακάρι να είμαστε καλά κι όταν με το καλό δροσίσει θα επιστρέψουμε στα διαδικτυακά μας δρώμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όσους είναι πάντα εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή