Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Η αγάπη .... " τ α π ε ι ν ό" κιόσκι κι εγώ η γραφική της παρέας! ( Παίζοντας με τις λέξεις #8) update

                   φωτογραφία από το διαδίκτυο..........................

Στο ταπεινό κιόσκι της αγάπης 
άσυλο ζήτησα
Ανυπότακτη αντάρτισσα μιας πόλης στεγνής και άχρωμης
Κατάφορτης σε ψυχρά παλάτια και ακριβές ουτοπίες
Κατακλυσμένης από σταχτιές κι εύθραυστες
εικόνες ζωής 
και φόβους τέρατα
Φυτοζωούσα....
Γυρνοβολούσα σκιαγμένη καιρό
γυρεύοντας ψήγματα θαλπωρής κι ασφάλειας 
Μέχρι που αντίκρισα  μενεξεδί ουρανούς 
και ζωγραφισμένα με λευκή κιμωλία σύγνεφα
Οι φόβοι, σκιές στους τοίχους έγιναν με μιας
και χάθηκαν όλοι,
σαν τους φώτισε μαγικά,
η θαμβωτική φλόγα της Αγάπης
Έκτοτε λυτρώθηκα!



Ήταν η πρώτη από τις δύο συμμετοχές μου
στον όγδοο γύρο του "Παίζοντας με τις λέξεις".
Ευχαριστώ θερμά τη Μαρία για τις ευκαιρίες που συνεχίζει
ακούραστα να μας δίνει να παίζουμε δημιουργικά
και να περνάμε κάθε φορά μαγικά!
Ευχαριστώ θερμά κι όλους όσοι συμμετέχουν 
με κάθε τρόπο στο Παιχνίδι μας!
Είμαστε μια υπέροχη παρέα!

Σας γλυκοφ....

Ουπς ! Όχι δεν τελείωσα! Τώρα αρχίζουμε...
Κάμε καφέ πάρε βουτηματάκια κι έλα να μιλήσουμε για την αγάπη....

Αποτέλεσμα εικόνας για Φτιάξε καφέ


"Όχι πάλι;"  Σε άκουσα!
Έχω βιονική σκέψη εγώ, να ξέρεις!
Αλλά να, είναι από τις φορές που είμαι φορτωμένη
με πολλά και πολλούς!
Αργώ να τα πάρω, αλλά άμα τα πάρω, θα πάρω φορά ♫ ♫ ♪

Πολλοί θεωρούν ότι δεν υπάρχει ανιδιοτελής αγάπη,
φίλοι που αγαπούν αληθινά. γονείς με αλτρουιστική αγάπη 
και γενικά πιστεύουν ότι ο άνθρωπος είναι ένα μίζερο, αχάριστο,
αδιάφορο, εγωιστικό ον που κοιτάζει μόνο τι θα κερδίσει!
Ναι, πολλοί είναι ακριβώς έτσι!  Ίσως οι περισσότεροι.
Αλλά μην μου πεις όλοι, θα τσακωθούμε!
Γιατί δεν έχεις γνωρίσει τους σωστούς ανθρώπους θα σου πω!
Δε περιτριγυρίζεσαι από καλή πάστα, καλέ μου άνθρωπε.

Κι αν πάλι πάντα σου τυχαίνουν μόνο όλα τα φίδια και οι σκορπιοί 
θα σου πρότεινα για λίγο να αναρωτηθείς, είτε για τις επιλογές σου,
είτε για το τι δίνεις πρώτα εσύ ως άνθρωπος...
Μπορεί να μην φταίνε πάντα οι άλλοι!



Κι εγώ έχω εξαπατηθεί, έχω πουληθεί, έχω προδοθεί 
από ερωτικό σύντροφο, έχω απογοητευτεί, έχω πονέσει
αλλά έχω επίσης συγχωρέσει !
Και σαν τη συγχώρεση δεν έχει άλλο πιο ανακουφιστικό
και λυτρωτικό συναίσθημα για μένα!
Θα σου θυμίσω μία αγαπημένη μου ιστορία 
ή μία ακόμα πιο αγαπημένη.
Κι αν την πρώτη τη θεωρείς αποκύημα της φαντασίας 
προκειμένου να διδάξει, να σου πω ότι η δεύτερη 
είναι αληθινό περιστατικό.

Πιστεύεις φυσικά ότι όταν συγχωρείς μία, θα σου την ξαναφέρουν ε;
Α, κι εμένα μου την έχουν φέρει πάλι! 
Κι όχι μία φορά, τρεις όμως σίγουρα! Ε και;
Συγχωρώ για μένα αγάπη μου πάνω απ όλα!
Για να πετάξω το σακί με τις πατάτες από πάνω μου !
(κι αν δεν κατάλαβες τι λέω, πάει να πει δεν διάβασες την πρώτη ιστορία!)



Κι αν νομίζεις ότι δεν υπάρχει φιλία κι αγάπη,
τότε πολύ θα λυπηθώ για σένα.
Γιατί πάει να πει ότι είσαι άτυχος αδερφάκι μου!
Και μόνος, πολύ μόνος και τι κρίμα...να μην έχεις δει το αληθινό πρόσωπο
της αγάπης!

Αυτής που σου δίνει έναν ώμο να κλάψεις όταν πονάς,
μια τεράστια αγκαλιά όταν χαίρεσαι,
ένα χέρι όταν έχεις πέσει,
μια παρέα όταν νιώθεις μοναξιά,
απόσταση όταν δεν θες κανέναν δίπλα σου,
διακριτικότητα όταν την έχεις ανάγκη,
και χώρο για να είσαι όπως είσαι !

Κι αν έχεις καλύτερο ορισμό για την αγάπη πες τον μου !
Κι αν πιστεύεις ότι δεν υπάρχει γύρω μας
θα σε ρωτήσω ..εσύ πόσα δίνεις από σένα με ανιδιοτέλεια;
Τι προσφέρεις για να έχεις και την απαίτηση να παίρνεις;
Κι αν νομίζεις ότι είμαι γραφική 
οκ είμαι!

Αλλά είμαι χαρούμενη γραφική!
Και χαμογελώ!
Γιατί βρήκα ίσκιο σε ένα ταπεινό κιόσκι
κι έκτοτε κατασκήνωσα, για πάντα!

Καλή σου μέρα
@ριστέα

Τώρα...σε γλυκοφιλώ!


Ήταν μία ακόμα ανάρτηση αφιερωμένη στην
η οποία μετράει μέρες ....

Και θυμόμαστε ότι ήδη τρέχει το 
η ανάρτηση αφιερώνεται στο αφρούλι μου









57 σχόλια:

  1. Αριστέα μου καταρχήν πολλά μπράβο για τη (μια προς το παρόν) συμμετοχή σου στο παιχνίδι μας και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!
    Το παιχνίδι δε θα υπήρχε αν δεν το αγαπούσαμε και δεν το στηρίζαμε όλοι όσοι συμμετέχουμε και αν δεν μας είχε κάνει να το αγαπήσουμε η Φλώρα που μας "έμαθε να παίζουμε"!!

    Τώρα για την αγάπη...φυσικά δε θα διαφωνήσω μαζί σου..και είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει, αλλά το κείμενο που έχω αρχίσει να γράφω για το δρώμενο έχει να κάνει με τέτοιες γενικεύσεις, αλλά και την πεποίθησή μου πως οι άνθρωποι που τις κάνουν συνήθως είναι αυτοί που, ας πω, δεν είναι και τόσο σωστοί, με την έννοια πως δεν μπορεί βρε παιδί μου να μην έχουν εντοπίσει και καλούς γύρω τους!
    Δεν μπορεί όλοι, μα όλοι να είναι λάθος κι αυτός ο ένας ο σωστός.
    Με αυτά και με τα άλλα το έκαψα το θεματάκι μου...χαχα!
    Να πω όπως για τη συγχώρεση...και θα συγχωρήσω και θα ξεχάσω, αλλά υπάρχουν πράγματα, και σε όλη μου τη ζωή ευτυχώς ένα τέτοιο μου έλαχε, που δε συγχωρούνται.
    Εκεί δε θα το παίξω ανώτερη. Έχω άλλωστε μιλήσει κι άλλες φορές για τη συγχώρεση που δε θεωρώ πανάκεια.
    Συγχωρώ σημαίνει κατανοώ, και υπάρχουν πράγματα που είναι ακατανόητα!
    Αν κάποιος πέσει στα μάτια μου τόσο πολύ που να μην μπορώ να καταλάβω τις πράξεις του και να τις αποδεχτώ, προχωράω χωρίς να ξανακοιτάξω πίσω. Δεν δηλητηριάζομαι με την αύρα του άλλο και δεν το παίζω και μεγαλόψυχη μοιράζοντας και καλά συγχωροχάρτια!
    Και ευτυχώς οι μόνες πατάτες που κουβάλησα ήταν αυτές που βγάλαμε για δεύτερη συνεχή χρονιά από τον κήπο και είναι και πεντανόστιμες!!
    Όπως είπα και στην αρχή οι γενικεύσεις δεν μου αρέσουν...κι όταν ακούω κάποιον να λέει "τα συγχωρώ όλα", τότε μου γεννιούνται και δεύτερες και τρίτες σκέψεις...ή δεν έλαχε σε αυτόν κάτι που δε συγχωρείται,ή δεν έχει "κόκκινες γραμμές" και όλα είναι ίσωμα, ή έχει κάνει πολλά που θα ήθελε να συγχωρεθούν!

    Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ ξανά για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (ξαναγράφω μία το σχόλιό μου γιατί ο δαίμων του πληκτρολογίου εκτύπησε ξανά!)

      Καλημέρα Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που συνεχίζεις με μεράκι κι ακούραστα το Παιχνίδι μας.Χωρίς το παιχνίδι με τις λέξεις νομίζω ότι δεν θα είχα δοκιμάσει ποτέ μου να γράψω ιστορία !

      Για την αγάπη συμφωνούμε απόλυτα οπότε πάω και στη συγχώρεση όπου κι εκεί συμφωνούμε!
      Μάλλον δεν αφήνω να καταλάβει ο συνομιλητής μου τι εννοώ με την πράξη της συγχώρεσης και λέω συνομιλητής γιατί μου έχει συμβεί κι άλλες φορές μιλώντας με κάποιον για αυτήν, να μην γίνομαι αντιληπτή, τι θέλω να πω ακριβώς.
      Θεωρώ δεδομένο βλέπεις ότι υπάρχουν κόκκινες γραμμές! Δεν θα γυρίσω πίσω εκεί όπου πόνεσα ΠΟΛΥ! Και δεν γυρνάω πάντα. Αλήθεια.

      Για μένα συγχώρεση είναι .... ΑΦΗΝΩ ΠΙΣΩ ΜΟΥ!
      Δεν ξαναμασάω πόσο πόνεσα, δεν θέλω να είμαι γεμάτη μίσος! Αυτό. Προχωράω μπροστά.
      Δεν ξεχνώ αλλά ταυτόχρονα ξεχνώ κιόλας!
      Δεν κρατώ μέσα μου αρνητικά συναισθήματα. Αυτά που κρατούν κάποιον γεμάτο μίσος και μοχθηρία. Γιατί το έχω δει να συμβαίνει συχνά!

      Φυσικά μου έχει συμβεί και η περίπτωση να συγχωρέσω και να συνεχίσω να αγαπώ! Αλλά αυτό έχει να κάνει και με την αλλαγή του άλλου. Πόσο πραγματικά μετανιώνει... Και δεν το συναντούμε εύκολα ε;. Δεν μετανιώνουν πραγματικά οι περισσότεροι. Όμως υπάρχει κι αυτή η περίπτωση κι αξίζει να τους δίνουμε δεύτερη ευκαιρία... Σπάνιο αλλά όχι μη υπαρκτό! :)

      Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ για την υπέροχη φιλοξενία στο Παιχνίδι μας!

      Διαγραφή
    2. Ω ναι, τελικά συμφωνούμε απόλυτα!
      Κι εγώ αφήνω πίσω μου, αλλά αν το φέρει η συζήτηση, και θα θυμηθώ πόσο πόνεσα και ο θυμός θα ξυπνήσει, αλλά θα είναι για τόσο, όσο!
      Και καλά είναι να ξεχνάμε, αλλά να μην ξεχνάμε κιόλας, όπως ακριβώς το έγραψες!

      Διαγραφή
    3. Κορίτσια και γω θα συμφωνήσω στο θέμα της συγχώρεσης! Ξεχνάς και δεν ξεχνάς!! Πολύ ωραία και η συμμετοχή σου Τσαγάκι! Καλή και όμορφη εβδομάδα!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    4. Κι εγώ συμφωνώ Αριστέα μου. Αυτό ακριβώς εννοώ. Και φυσικά δεν κρατάμε μίσος μέσα μας μη δίνουμε και πολλή αξία σ'αυτόν που μας πόνεσε. Δεν ξεχνώ βέβαια αλλά το αφήνω πίσω μου

      Διαγραφή
    5. Μαρία , Εύη, Αννούλα χαίρομαι που συμφωνούμε μετά και τις επεξηγήσεις μου στη Μαρία!

      Πολλά φιλιά σε όλες :)))

      Διαγραφή
  2. Εσύ παιδάκι μου με τόση καλοσύνη θα αγιάσεις.
    Επειδή καραδοκούν πολλοί εκεί έξω αναζητώντας θύματα, λέω να μην αγιάσω. Θα συγχωρώ όσους το αξίζουν και όσους αντιλαμβάνομαι ότι δείχνουν μεταμέλεια.
    Σε διαφορετική περίπτωση θα τροφοδοτώ αέναα μια κοινωνία με θύτες και θύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ Μου αρκεί το ¨όσους το αξίζουν Πέτρο" με την έννοια δέχομαι πίσω μόνο όσους το αξίζουν! Για τα υπόλοιπα διάβασε το σχόλιο-απάντηση στη Μαρία από πάνω! :)
      Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και χαίρομαι αφάνταστα που κατασκήνωσες στο κιόσκι που βρήκες που καθόλου ταπεινό δεν είναι.
    Ναι και εγώ πιστεύω ότι η αγάπη θεραπεύει, κάνει θαύματα, γεννά άνθρωπο αληθινό και φυσικά φυσικά υπάρχει.
    Αλίμονο σ'αυτούς που δεν τη γνώρισαν ή θα πω εγώ που δεν τη νοιώθουν και γι αυτό δεν την αναγνωρίζουν.
    Ναι στη συγχώρεση αλλά με μέτρο μάτια μου. Για μένα δεν είναι πάντα όμορφο να προδίδεσαι και να συγχωρείς. Άντε μια...άντε δυο αλλά λες αντίο μετά γιατί έπεσες σε άνθρωπο που δεν ξέρει να αγαπά. Τι να τον κάνεις δίπλα σου; Εξάλλου πιστεύω ότι μειώνεται η αξία της αγάπης. Πιστεύω δικό μου, ναι;
    Καλή σου μέρα Αριστέα μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου :))
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε !
      Φυσικά με μέτρο η συγχώρεση! Διάβασε κι εσύ την απάντησή μου στη Μαρία αν θέλεις γιατί πολύ παρεξηγούμαι τελικά και νομίζουν ότι έχω καρδιά αλάνα! Κι εγώ βάζω μέτρο στο να δεχτώ πίσω. Απλά δεν κουβαλάω το μίσος και όλα τα αρνητικά συναισθήματα. Αρνούμαι! :))
      Συγχωρώ πάντα μία και το λέω. Μετά δεν έχει πάλι!
      Κι αυτό το λέω. Χωρίς δράματα και σκηνές!
      Μετά παίρνω το σάλι μου ( αφού δεν έχω καπελάκι) και φεύγω!!! αχαχαχαχχα
      Καλή σου μέρα και εσένα Αννούλα μου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Γλυκιά μου Άιρις καλημέρα!Θα συμφωνήσω με τον Πέτρο και εγώ!Τα φιλιά μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λίλια :)ναι, αλλά διάβασε κι εσύ αν θες την απάντηση μου στη Memaria όπου διευκρινίζω καλύτερα τι εννοώ!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  5. Σε παλατάκια κατοικεί η αγάπη
    εκεί που διαμένεις κι εσύ!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω με την Ελένη παραπάνω για τα παλατάκια. Μείνε λοιπόν στο κιόσκι-παλατάκι σου και να έχεις τη δύναμη πάντα να αγαπάς με την ψυχή σου, αλλά και να συγχωρείς επαναφέροντας στην ζωή σου όσους μετανοούν και να αφήνεις το σακί με τις πατάτες για όσους δεν θα καταλάβουν ποτέ ούτε τι είναι αγάπη ούτε τον τρόπο να ζητούν συγνώμη...

    Γνωρίζεις ότι συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα αναφέρεις για την αγάπη και τη συγχώρεση και αντιλαμβάνομαι απόλυτα το νόημα των λόγων σου χωρίς παρερμηνείες. Φυσικά, δεν το παίζω καλή μαθήτρια, απλά είμαι στο ίδιο μήκος κύματος, το οποίο έχει προέλθει από μία μακρά διαδικασία και επεξεργασία σε βάθος όλων των εμπειριών που είχα μέχρι τώρα. Ε, κι αν κάπου έχω κάνει λάθος και δεν το βλέπω αυτή τη στιγμή, θα το δω κάπου παρακάτω, καθώς τα λάθη μας έρχονται και ξανάρχονται μπροστά μας μέχρι να αποφασίσουμε να τα δούμε κατά πρόσωπο και να αρχίσουμε την προσπάθεια διόρθωσής τους! Σωστά;

    Το κείμενό σου με το κιόσκι είναι εκπληκτικό και πολύ πολύ εύστοχο ως προς την αξιοποίηση όλων των λέξεων που δόθηκαν, αλλά και ως προς την απόδοση του βασικού νοήματος!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, με συγκίνησες!
      Ξέρω ότι συμφωνούμε στις σκέψεις περί αγάπης και που είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος.
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  7. Αριστέα μου εξαίρετο.....! πολύ όμορφο. Εγώ βέβαια, όπως θα είδες, στάθηκα στην 2η συμμετοχή σου, που για αυτήν θα ξαναμιλήσω σαν την ανεβάσεις ξανά.
    Μπράβο στα κουράγια σου κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννη μου, με είχες ψηφίσει στη δεύτερη και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά !
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  8. Να'ρθω λίγο στο κιόσκι σου να πιούμε το καφεδάκι μας;
    Να σου πω συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και τα μηνύματα που περνάς Αριστέα μου.
    Στα όσα γράφεις -που καθόλου γραφικά δεν τα βρίσκω- θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, αντικαθιστώντας μόνο τη λέξη "συγχώρεση" με την "κατανόηση".
    Προσωπικά τη συγχώρεση την έχω κάτι σα μπαλαντέρ στην τράπουλα της ζωής μου. Τη διαθέτω μόνο σ' όσους αγαπώ και εκτιμώ.
    Για τους "σκορπιούς και τα φίδια" δείχνω μόνο κατανόηση στο πρόβλημά τους και απομακρύνομαι. Ούτε χρόνος, ούτε διάθεση υπάρχει για τέτοιους ανθρώπους. Είναι καμμένα χαρτιά από μόνοι τους.
    Σου εύχομαι ειλικρινά να μείνεις όπως είσαι και να δίνεις αυτά που έχεις στην ψυχή σου. Είναι σαν την αιμοδοσία. Όσο δίνεις, τόσο το αίμα ανανεώνεται και πολλαπλασιάζεται.
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα! Έχει ωραίο ίσκιο! Και δροσούλα!
      Α και γαλήνη....
      Θα συμφωνήσω με τη διευκρίνιση που κάνεις. Κατανόηση. Με την έννοια του καταλαβαίνω χωρίς αυτό σημαίνει ότι δέχομαι τα πάντα.
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Σε φιλώ γλυκά♥

      Διαγραφή
  9. Εξαίρετο κείμενο, γεμάτο συναίσθημα!!!Μπράβο!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ανιδιοτελής αγάπη, θα θέλαμε να υπάρχει, οπότε υπάρχει, έστω σαν πόθος διακαής! Το αν όντως υπάρχει... το ξέρει όποιος την έδωσε ή την έλαβε έστω και μια φορά στη ζωή του! Υπάρχει, κατ' εμέ, αλλά όχι σαν στάση ζωής, με διάρκεια, αλλά σε μεμονωμένες φάσεις (αν όχι στιγμές). Το αν κάποιοι νομίζουν ότι αγαπούν ανιδιοτελώς (αλλά πρακτικά δεν...) είναι ένα άλλο ζήτημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αν όντως υπάρχει... το ξέρει όποιος την έδωσε ή την έλαβε έστω και μια φορά στη ζωή του! Πολύ σωστό αυτό Σταμάτη!
      Για τη διάρκεια, καταλαβαίνω , μπορεί να ισχύει, αλλά ένας άνθρωπος που έχει μέσα του αγάπη λες να την έχει για λίγο μόνο;
      Για αυτούς που άλλο είναι κι άλλο πιστεύουν για τον εαυτό τους...γιατρό θα τους συστήσω! :)
      Καλά να περνάς! :)

      Διαγραφή
  11. Κάθε κατάσταση αφού τελειώσει αφήνει και τη γεύση της. Γλυκιά, πικρή, ξινή και δε ξέρω τι άλλο.
    Όσο τα χρόνια περνούν βλέπεις εκείνη η κατάσταση κι εκείνοι οι άνθρωποι τι τελικά σου άφησαν μέσα σου.
    Κι εκεί αν αγάπησες αληθινά εκείνους τους ανθρώπους τους αφήνεις να υπάρξουν μέσα σου σαν το ελάχιστο που μπορείς να κάνεις για όσα σου δώσανε. Χωρίς να έχει σημασία αν εκείνα ήταν καλά ή άσχημα για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, συμφωνώ μαζί σου Ελένη μου!
      Όταν έχεις αγαπήσει αληθινά, ακόμα κι αν τελειώσει η σχέση , μένει κάτι ζεστό μέσα σου. Για πάντα :))
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Αριστέα μου που καταφέρνεις να τα κάνεις όλα !!Το κιόσκι σου είναι γεμάτο από τα δικά σου συναισθήματα και μου αρέσει !!
    Για το θέμα της ανιδιοτελούς αγάπης πιστεύω ότι υπάρχει ,άλλωστε όταν δεν υπάρχει η φωνούλα μέσα μας ειδοποιεί !Είναι σπουδαίο να αγαπάς αληθινά χωρίς ανταλλάγματα !!Και είναι υπερτυχερός όποιος τη συνάντησε μια φορά τουλάχιστον !!
    Και βέβαια η συγχώρεση όταν είναι αληθινή τη δέχομαι όχι βέβαια ότι δεν την έχω πατήσει και μια και δυο και πόσες φορές ακόμα αλλά Αριστέα μου έτσι συμφωνώ θέλω να τα αφήνω πίσω μου ότι και όσα με πλήγωσαν γιατί θέλω πιο ανάλαφρα να συνεχίζω !!
    Αφησα πίσω μου όσα με πλήγωσαν κατά τη διάρκεια της αρρώστιας του άντρα μου , γιατί αλλιώς δεν θα την έβγαζα καθαρή !!! Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικολίτσα μου :))
      Αυτό το χωρίς ανταλλάγματα είναι όλη η ουσία! Να δίνεις χωρίς να περιμένεις πίσω. Αν πάρεις είναι ευλογία. Αλλά αν δεν πάρεις να μην γεμίζεις μνησικακία!

      Αχ αυτό το αφήνω πίσω μου... Μόνο αν το κάνεις νιώθεις αυτή την ανακούφιση ...δεν ξέρω πώς να το περιγράψω καλύτερα: γεμίζω ζωντάνια και ξεγνοιασιά κατόπιν!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο μάτια μου!
      Σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  13. Αχ αυτό το κιόσκι! Πολύ θα ήθελα να πίναμε καφέ καρκινάκι μου σε αυτό το κιόσκι και να κάναμε κουβεντούλα επί παντός επιστητού! Για το κείμενο τι να πω... πάντα μας ταξιδεύεις με τα κείμενα σου και μας κάνεις να σκεφτόμαστε! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία θα ήταν Χριστίνα μου! Θα είχαμε και πολλά να μοιραστούμε :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  14. Αυτο το κιοσκι μου αρεσε λεω να μπω να ξαποστασω!
    Εγω οσο κι αν βλεπω το χαλι του κισμου μας τον παραλογισμο το μισος την κακια... δεν εχω παψει ακομα να πιστευω στην ικανοτητα τιυ ανθρωπου για αγαπη στην καλη του φυση!!
    Τι τα θες; πρωτα βγαινει η ψυχη παιδακθ μου και μετα το χουι!
    Καλημερα και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτο το κιοσκι μου αρεσε λεω να μπω να ξαποστασω!
    Εγω οσο κι αν βλεπω το χαλι του κισμου μας τον παραλογισμο το μισος την κακια... δεν εχω παψει ακομα να πιστευω στην ικανοτητα τιυ ανθρωπου για αγαπη στην καλη του φυση!!
    Τι τα θες; πρωτα βγαινει η ψυχη παιδακθ μου και μετα το χουι!
    Καλημερα και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Χριστίνα μου, που είσαι όπως είσαι! Έτσι ....δεν αλλάζουμε εύκολα ( και καλά κάνουμε λέω εγώ ☺)
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  16. Αλήθεια πόσο μπορείς κάποιος να αγαπά και να συγχωρεί;και τελικά πόσο "άνθρωποι",μπορούν να το κάνουν;.Εγω θα σταθώ στα λόγια σου που είναι χείμμαρος ψυχής και ανακουφίζουν σ'ολα τις καρδούλες μας τόσο γλυκά διαβάζοντας το ποίημα σου....Γιατί βρήκα ίσκιο σε ένα ταπεινό κιόσκι
    κι έκτοτε κατασκήνωσα, για πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια :))) Προσωπικά μπορώ να συνεχίζω να αγαπώ όταν μια σχέση τελειώσει γιατί η αγάπη δεν υπάρχει με χρονικό όριο , ούτε υπάρχει κουμπί που το γυρνάς και λες : ως εδώ! :) Δεν είναι εύκολο να το πιστέψει κανείς, το ξέρω.
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  17. Κοριτσάκι μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στο όμορφο παιχνίδι μας! Και λέω "μας" γιατί έτσι το νιώθω κι ας μπήκα αργότερα σ' αυτή την ζεστή συντροφιά δημιουργίας και αγάπης.
    Και μια που ανέφερες κι εσύ την αγάπη, νομίζω πως πάει παρέα με τη συγχώρεση, όπως το θέτεις. Συγχωρώ για μένα πρώτα για να ελαφρώσω το δικό μου φορτίο και να μη γεμίζω αρνητικά συναισθήματα. Συγχωρώ και προχωρώ όπως το είπες Αριστέα μου και ο χρόνος δείχνει ποιος άξιζε και ποιος όχι την κίνηση αυτή!
    Φιλιά αγαπάκι, καλή σου εβδομάδα!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρινάκι μου γλυκό! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε !
      Κι εγώ Παιχνίδια μας το λέω! :)))
      Πολλά γλυκά φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου :)

      Διαγραφή
  18. Αξίζεις πολλά "εύγε" Αριστέα μου που αφού κατάφερες να συγχωρέσεις παρόλα τα απανωτά πισώπλατα κτυπήματα. Αξίζεις επίσης και πολλά μπράβο γιατί τόσο καιρό δίνεις στη μικρή διαδικτυακή μας κοινωνία, με όλη σου τη καρδιά!
    Η συγνώμη, είναι το ευαίσθητο μου σημείο και σαν τη memaria, το δουλεύω και εύχομαι στον εαυτό μου να καταφέρει να συγχωρέσει...
    Έχω ένα ταμπελάκι που διαβάζω συχνά και μου μιλάει στη καρδιά:
    "Συγχώρεσε τους άλλους, όχι γιατί αξίζουν την συγχώρεση σου, αλλά γιατί εσύ αξίζεις την ειρήνη και την γαλήνη". Βούδας
    Όσο για την αγάπη εξακολουθώ να δίνω χωρίς να προσδοκώ ανταπόδοση και κατά κάποιο μαγικό λόγο, την εισπράττω τετραπλάσια!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς μαζί με μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω για τα λόγια σου μαγισσούλα μου; Με έχεις κατασυγκινήσει! Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Δεν είναι καθόλου εύκολη η συγχώρεση. Κι εγώ το παλεύω. Προσπαθώ. Δεν είμαι πάντα εκεί αλλά με βοηθάει ο χρόνος και η ανάγκη μου για εσωτερική γαλήνη!
      Και ναι , θα συμφωνήσω μαζί σου: όταν δίνεις με τη ψυχή σου χωρίς να παίρνεις πίσω τότε είναι που σου έρχεται πολλαπλάσια! :))
      Φιλιά ♥ καρδιάς!

      Διαγραφή
  19. Αυτό το κιοσκι σου ομως..!! με εβαλες απο κατω και ποσα δεν μου ειπες..!!και...ναι...με εκφραζει απολυτα αυτό...
    -----------------------------
    Αυτής που σου δίνει έναν ώμο να κλάψεις όταν πονάς,
    μια τεράστια αγκαλιά όταν χαίρεσαι,
    ένα χέρι όταν έχεις πέσει,
    μια παρέα όταν νιώθεις μοναξιά,
    απόσταση όταν δεν θες κανέναν δίπλα σου,
    διακριτικότητα όταν την έχεις ανάγκη,
    και χώρο για να είσαι όπως είσαι !
    ---------------------------
    Και για την συγχώρεση θα παραθεσω αυτό απο το σχόλιο της Στεφανιας..
    "Συγχώρεσε τους άλλους, όχι γιατί αξίζουν την συγχώρεση σου, αλλά γιατί εσύ αξίζεις την ειρήνη και την γαλήνη". Βούδας.
    -------------------
    Αριστακι μου μπορεί να μην μπορω να εκφραστω τοσο ομορφα ομως αυτα που θελω να πω τα βρίσκω εδώ γραμμενα απο σενα και απο φιλες και αν είσαι απο μια μερια να με εβλεπες που κουνάω καταφατικα το κεφαλι μου΄
    ....και εσύ να μεινεις ετσι οπως εισαι μικρή μου .. ναι; φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά εκφράζεσαι Ρούλα μου! Και σε ένιωσα ! Συμφωνούμε εξάλλου στον τρόπο αντιμετώπισης των δυσκολιών ( της ζωής) τόσο πολύ! Τα έχουμε πει εξάλλου τόσες φορές εμείς τα δύο :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!!!
      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραία ανάρτηση, Αριστέα! Και τι είναι η προδοσία άραγε; Νομίζω τελικά πως είναι ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τα γεγονότα. Παλιότερα που σκεφτόμουν σε τέτοιες περιπτώσεις "Μας πως το έκανε αυτός/η αυτό σε εμένα;" ένιωθα προδομένη. Κάποτε κατάλαβα πως αν δε νιώθω προδομένη δεν έχω προδοθεί κιόλας. Δε συγχώρεσα, ούτε συγχώρεσα ανθρώπους που στο παρελθόν με είχαν οδηγήσει στο να νιώθω προδομένη. Απλώς κατάλαβα πως όλα είναι μέσα στο παιχνίδι της ζωής και πως το γιατί κάποιος αντιδρά όπως αντιδρά δεν έχει να κάνει με εμένα αλλά με εκείνον. Ένιωθα ξαφνικά ότι κανείς δεν πρόδωσε εμένα, αλλά ότι πρόδωσαν τους εαυτούς τους. Δεν το έβλεπα προσωπικά. Το έβλεπα πιο πολύ σαν το ότι έτυχε να βρεθώ με μερικούς ανθρώπους σε τέτοιες καταστάσεις. Από τότε που απομυθοποίησα την προδοσία και την έβλεπα μόνο σαν ένα πιθανό γεγονός που δεν με αφορά προσωπικά κι ας συμβαίνει να είμαι εγώ η "προδομένη", από τότε που έπαψα να νιώθω προδομένη, δε μου έτυχε να με ξαναπροδώσει κανείς. Μπορεί να είναι και συμπτωματικό, αλλά κι εγώ όπως κι εσύ πιστεύω στην καλοσύνη των ανθρώπων. Μπορεί να έχουμε άλυτα θέματα με τον εαυτό μας (άλλοι λίγο, άλλοι πολλοί) που δε μας κάνουν να συμπεριφερόμαστε πάντα με τον καλύτερο τρόπο (γι΄αυτό υπάρχουν και άνθρωποι που προδίδουν), αλλά πιστεύω πως η βάση μας είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ανθρώπων καλή. (Ελίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Δε συγχώρεσα, ούτε συγχώρεσα"....τι έγραψα!!!;;;; Εννοώ πως δεν ένιωσα συμφιλιωμένη με αυτούς τους ανθρώπους επειδή τους συγχώρεσα. Ούτε τους συγχώρεσα,ούτε δεν τους συγχώρεσα. Απλώς άρχισα να βλέπω την προδοσία υπό άλλο πρίσμα. Το έβλεπα σαν γεγονός, σαν κάτι που συνέβη. Όχι σαν κάτι που συνέδεε ή απέκοβε εμένα κι αυτούς που με είχαν κάνει να νιώσω προδομένη. Οπότε τότε ήρθε η συμφιλίωση και με τον εαυτό μου και με τους άλλους που μου είχαν δημιουργήσει αρχικά αυτό το αίσθημα προδοσίας. (Ελίνα ξανά :-) )

      Διαγραφή
    2. Ελίνα μου, καταρχάς να ζητήσω συγγνώμη που αργώ να απαντήσω, αλλά θέλω ξεκάθαρο μυαλό όταν σας διαβάζω.
      Το σχόλιό σου ήθελε μελέτη. Και καθώς σε διάβαζα, χαμογελούσα τρυφερά. Ξέρεις πόσο πολύ συμπίπτουν οι σκέψεις μας; Λες και είσαι ακριβώς στο μυαλό μου!
      "αν δε νιώθω προδομένη δεν έχω προδοθεί κιόλας"
      ΑΚΡΙΒΩΣ!! Όλα ξεκινούν από το πώς βλέπουμε τα πράγματα. Στη συνέχεια πώς τα ερμηνεύουμε. Και από αυτά τα δύο κρίνονται και τα συναισθήματά μας, η διάθεσή μας ...όλα!
      Το συγχωρώ πιο πολύ σημαίνει κατανοώ. Πολλές φορές το κατανοώ για μένα σημαίνει ότι νιώθω και μια συμπάθεια (ή μήπως οίκτο;) για τον άλλον που δεν μπορεί να συμπεριφερθεί ανάλογα, που είναι μικροπρεπής, φέρεται παιδιάστικα, εγωιστικά κλπ κλπ Αλλά πάντως σημαίνει ότι ρίχνω το κεφάλι κι αφήνω τον άλλον να με πατάει :)

      Ξέρεις κάτι ; Μπορεί να έγραψα στο κείμενό μου ότι ¨κι εμένα με έχουν προδώσει" αλλά δεν νιώθω προδομένη! Πιο πολύ το γράφω από το πρίσμα πώς το βλέπουν οι άλλοι. Εμένα συναισθηματικά δεν με αγγίζουν οι πράξεις των άλλων για πολύ.
      Για παράδειγμα, αν κάποιος μου φερθεί άσχημα μπορεί να χάσω τη ψυχραιμία μου ή να πληγωθώ πρόσκαιρα. Μετά από 1-2 μέρες έχω αφήσει τα αρνητικά πίσω μου!
      Επαναλαμβάνομαι όμως για αυτό και θα το κλείσω εδώ. Νομίζω ότι καταλάβαμε απόλυτα τι θέλουμε να πούμε ε;

      Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες κι άφησες τις σκέψεις σου :)))

      Διαγραφή
  21. Υπέροχο το Κιόσκι σου, εξίσου υπέροχο όμως και το κείμενο που ακολουθεί.
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Να'σαι καλά :)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Ωραίο συναισθημα η αγαπη! θέλει δύναμη να αγαπας , να προδίσεσαι και να συγχωρείς!! γεματη μαθήματα η αγαπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Χριστίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα.
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  23. Αχ, τρέχω και δεν φτάνω, επιπλέον έχω ίντερνετ που πάει σα χελώνα κι εσύ μου ανοίγεις ένα σωρό θέματα!
    Λοιπόν, μου άρεσε πάρα πολύ η συμμετοχή σου! Και η αρχή και το τέλος, αλλά και η γραφή!
    Εγώ πιστεύω στην αληθινή αγάπη και στη δύναμή της! Η συγχώρεση λυτρώνει, αδειάζει τον οργανισμό από τις τοξικές ουσίες! Βέβαια, συχνά η συγχώρεση δεν θα πρέπει να ισοδυναμεί με την αποδοχή, αλλά με την εξήγηση της αιτίας, της κατανόησης.
    Ακόμα μία και τελευταία Κοινωνία από μένα (θα 'θελα να γράψω κι άλλες, αλλά δεν είχα χρόνο!):
    http://abuttononthemoon.blogspot.gr/2016/06/blogaki.html

    Φιλιάαααα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταυτιζόμαστε λοιπόν Αλεξάνδρα μου ( είδα ότι με προτίμησες δεόντως στο Παιχνίδι μας ☺) !
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα !
      Να'σαι καλά μάτια μου ! ♥

      Διαγραφή
  24. Ωραίο και το κιόσκι σου, αλλά πόσες πιθανότητες υπήρχαν να σε πετύχαινα δις; :)) Γνωρίζεις πολύ καλά τις απόψεις μου (πάρα πολύ καλά μάλιστα) και έτσι έχω να συμπληρώσω ότι οι σχέσεις πάσης φύσεως, μεταξύ πολλών άλλων πραγμάτων, είναι και ζήτημα χημείας. Ο τρόπος που "δένει" κάθε σχέση είναι διαφορετικός, αλλά και τόσο όμοιος κατά βάθος. Το παν (αλλά το παν όμως..) είναι η εμπιστοσύνη. Έτσι και χαθεί, οι σχέσεις είναι καταδικασμένες να πεθάνουν και δικαίως. Σε πουλημένες σχέσεις με "πειραγμένα" ζάρια, εγώ δεν κάθομαι με την καμία! Είναι βέβαια μεγάλη πίκρα να ανακαλύπτεις (πολλές φορές αιφνιδιαστικά) ότι εκείνος ο άνθρωπος που του είχες ανοίξει την ψυχή σου και είχες εναποθέσει όλα σου τα μυστικά, ένα πρωί αποφασίζει να σε πουλήσει. Το έχω ζήσει μερικές φορές κι έχω πονέσει πάρα πολύ.. Το χειρότερο από όλα ήταν όταν εγώ άνοιγα την ψυχή μου να πω αυτά που με είχαν πονέσει σε μια παλιά "φιλία" και μετά το ίδιο εκείνο άτομο με πούλαγε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο... Όχι, δεν θα χαλαστώ άλλο πια. Προχωράω με όσους με αγαπούν και αξίζουν την εμπιστοσύνη μου! ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μιλάω! Πήρα το 3αρακι σου στην ιστορία μου ( και χοροπηδούσα!!!)
      Θα συμπληρώσω εκτός από ζήτημα χημείας μερικές φορές και ζήτημα τύχης κι ευλογίας!
      Εύχομαι ολόψυχα να μην ξεπουληθείς ξανά Πετρούλα μου!
      Προχωράμε μπροστά !
      Πολλά , γλυκά φιλιά :)))

      Διαγραφή
  25. Πόσο δίκιο έχεις!!!
    Κάποτε αγάπησα πολύ, βαθιά, χωρίς μέτρο!
    Έλεγα "Δεν είναι που μ' αγαπάς, είναι που ΑΓΑΠΩ ΕΓΩ. Αυτό με κάνει ευτυχισμένη και γεμάτη".
    Δεν ξανάνοιωσα ποτέ έτσι. Ίσως, ό,τι είχα να δώσω το έδωσα τότε γι' αυτό δεν μου δίνεται κάτι ανάλογο πια, δεν το βλέπω το κιόσκι, πώς το λένε! Και πρέπει να ομολογήσω πως δεν έχω τόση δύναμη για να συγχωρώ... γιατί θέλει δύναμη! Απλώς, αδιαφορώ....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, παρασύρθηκα απ' τις νοσταλγίες μου και δεν σου είπα πόσο μου άρεσε κι' αυτή η συμμετοχή σου.
      Έχεις, παιδί μου πένα, πώς αλλιώς να το πω!!!

      Διαγραφή
    2. Τι ωραία που το έγραψες Φιλία μου: "είναι που αγαπώ εγώ αυτό που με κάνει ευτυχισμένη!¨Το λάτρεψα γιατί είναι τεράστια αλήθεια! Κρίμα πολύ που δεν το ένιωσες ξανά! Να προτείνω να αφεθείς ξανά; Εύχομαι πάντως να το νιώσεις ξανά!
      χαίρομαι που σου άρεσε !
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  26. Όμορφο και ζεστό το κιόσκι σου, Αριστάκι μου και το κείμενο που το συνοδεύει, με τα εξαιρετικά μηνύματα και Μπράβο για τη συμμετοχή σου! Όσο για τη συγχώρηση, είναι φορές που δείχνω κατανόηση μετά από εξηγήσεις, αλλά εάν επαναληφθεί, απλά αδιαφορώ κι απομακρύνομαι, από σκορπιούς και φίδια. Συγχωρώ εκείνους που εκτιμώ βαθιά κι αναγνωρίζουν το στραβοπάτημα τους και τους ανθρώπους που αγαπώ κι εμπιστεύομαι! Από φιλίες? έχω νιώσει την "καυτερή" προδοσία πασπαλισμένη με μπόλικη αχαριστία!
    Όλα στη ζωή συμβαίνουν όμως, δεν είναι όλοι όπως εμείς.
    Ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Να είσαι καλά μάτια μου και να έχεις ένα γλυκό απόγευμα!
    Φιλάκια πολλά με μια λουλουδένια αγκαλιά :)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Χαίρομαι που βρήκες κι εσύ ζεστασιά στο κιόσκι μου ! Όσον αφορά τη συγχώρεση ταυτιζόμαστε μάτια μου :)))
      Να'σαι πάντα καλά!
      Φιλιά και αγκαλιές ♥

      Διαγραφή