Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Γενέθλια ξανά!


Αυτό που έγινε πέρυσι στα γενέθλιά μου 
και επαναλαμβάνεται και φέτος, 
έστω και με μια μικρή διαφοροποίηση,
κατάντησε αηδία και πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει!
Πέρυσι η προκήρυξη του δημοψηφίσματος και ο φόβος για Gretix.
Φέτος το Bretix!
Κάπου πήρε το αυτί μου και για Lexit!

Όχι αγάπες μου!
Δεν θα μου κλέβουν άλλοι τη δόξα (και τη λόξα!)
Είναι τα γενέθλιά μου και δεν είναι μια τυχαία ημερομηνία!
Μην τα ξαναλέω...
Τα έχω πει εξάλλου τόσο ωραία 
εδώ


Παρ' όλα αυτά φέτος, ίσως σας φανεί παράξενο κιόλας,
μετά και την εισαγωγή που έκαμα,
δεν θέλω να κάνω τον συνηθισμένο μου σαματά.
Ούτε βεγγαλικά, ούτε τζερτζελέ και "ζημιές"!

Δεν είναι ότι μεγάλωσα και ντρέπομαι (ορίστε;)
Δεν είναι ότι τα 46 μου καλοκαίρια μου θυμίζουν 
ότι πρέπει να φέρομαι κάπως πιο σοβαρά (what?)
Δεν είναι ότι "βάρυνα" ή κουράστηκα.
Είναι που φέτος, μετά από μια λαχτάρα που περάσαμε
στην οικογένεια, εγώ θέλω να γιορτάσω τη ζωή.
Όχι τη δική μου!
Αλλά όλων όσων αγαπώ.


Για αυτό σήμερα θα σβήσω μόνο ένα κεράκι.
Έτσι για το καλό.
Και υπομονετικά θα περιμένω να περάσουν λίγες μέρες 
να αναρρώσει το λατρεμένο μου ανίψι,
(και το άλλο το ίδιο λατρεμένο είναι, να μην παρεξηγούμαι)
να μπορεί να ανέβει σκάλες
και να του αφιερώσω.... το πάρτι μου!

Το πάρτι μου, για πάρτη του!

Γιατί τι αξία έχει να γιορτάζεις τη δική σου ζωή
χωρίς τη ζωή όσων αγαπάς;
Τι αξία έχει η ζωή χωρίς ανθρώπους να αγαπάς;


Φέτος λοιπόν, το καλύτερο δώρο που πήρα για τα γενέθλιά μου
δεν είναι υλικό.
Ήταν μια επιστροφή.
Της ψυχής που πήγε στην κούλουρη και γύρισε πίσω.
Και για αυτό, ας μου κλέψει τη δόξα το ανίψι!
Χαλάλι του όλα!



Κατά τ'άλλα, μια χαρά είναι και τα 46, 
ένας χρόνος περισσότερο από τα 45.
Εγώ εξακολουθώ να αισθάνομαι 40
και
that's all folks!
Ας μεγαλώνω, αρκεί να μεγαλώνω καλά!



Ως αύριο βραδάκι, κάπου εκεί στις 8 ,
όπως λήγουν όλοι οι διαγωνισμοί εδώ στο χώρο μου,
όποιος προλάβει και δώκει ευχές θα μπει στην κληρωτίδα
για τα κεραστικά μου!

Σας φιλώ γλυκά!

@ριστέα
-Γεννημένη την 27η Ιουνίου!
Γιατί τίποτα δεν αλλάζει σε μένα. 
Μόνο ένα ...νούμερο!


12ο Συμπόσιο ποίησης


Εκείνο που θέλω από σένα φίλε αναγνώστα μου είναι ένα:
αν δεν πέρασες από το 12ο Συμπόσιο Ποίησης
να το κάνεις πάραυτα!
Ακόμα κι αν δεν μπορείς, δεν θες να ψηφίσεις,
25 υπέροχοι φίλοι κατέθεσαν 
25 υπέροχα κομμάτια της ψυχής τους.
Κάνε ένα ταξιδάκι μαζί τους.
Το εισιτήριο είναι...προπληρωμένο! ☺







119 σχόλια:

  1. χρόνια σου πολλά
    και να τα περνάς όπως ξέρεις εσύ πολύ καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γίνεσαι 46, νιώθεις 40, αλλά δείχνεις 30! Να τα λέμε κι αυτά!
    Χαρούμενα γενέθλια και άλλο κακό να μη σας βρει στην οικογένεια!
    Χρόνια πολλά, να σε χαιρόμαστε κι εσύ να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς!
    Αποστέλλω γιορτινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οκ δείχνω λίγο μικρότερη ίσως, αλλά μην τα παραλέμε. 30 με τίποτα! :)) Πάντως αρτίστα μου με σκλάβωσες με τα λόγια σου :))
      Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Kαλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπημένη μου.
    Πόσο χαίρομαι που ξεκινάμε τόσο όμορφα σήμερα, τόσο την ημέρα, όσο και την εβδομάδα μας.
    Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα!
    Να σε χαιρόμαστε!
    Πολλά φιλιά, την αγαπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ! Χρονια σου πολλά Αριστακι μου! Εύχομαι η ζωή σου να ειναι γεμάτη απο αγαπημένα πρόσωπα, γεμάτη υγεία και πολύ αγάπη! Πολλά φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Σωτηρία μου!
      να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  5. Χιλιόχρονη και πάντα δίπλα σ'αυτούς που αγαπάς. Σιδερένιο και το αγαπημένο σου ανήψι.
    Να τους χαίρεσαι όλους, να σε χαίρονται και να σε χαιρόμαστε και εμείς γιορτάζοντας τη ζωή.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλες σου τις ευχές!
      Κυρίως για το λατρεμένο μου! :))
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά, Αριστέα!
    Να τα εκατοστήσεις και πάντα να έχεις αυτή τη αισιοδοξία και δημιουργικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς για την όμορφη ευχή σου Στράτο!
      Να'σαι πάντα καλά :))

      Διαγραφή
  7. Κορίτσι μου όμορφο και λαμπερό...να ζήσεις όσα χρόνια θα σου χαριστούν...πολλά πολλά τα εύχομαι κι εγώ να είναι...να τα ζήσεις όμορφα ...μεστά...γλυκά...να σε γεμίζουνε εικόνες ομορφιάς ζωγραφιστές...μεσα στην όμορφη αληθινά ψυχή σου...Από τη μεγαλύτερη φίλη σου...που σε αγαπά πραγματικά...Είσαι καλό παιδί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκές ευχές!
      Σοφία μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  8. Πολύχρονη Αριστέα μου και πάντα ευτυχισμένη με τους αγαπημένους σου!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύχρονη Αριστέα μου και πάντα ευτυχισμένη με τους αγαπημένους σου!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπορεί να λείπω απ' το fb, αλλά έχω ανταποκρίτρια την αδερφή, και μου είπε για το ανίψι. Πόσο χάρηκα, όταν μου είπε πως δεν έπαθε τίποτα σοβαρό. Φαντάζομαι, όμως, το σοκ που πέρασε, όπως και το δικό σας. Σιδερένιος να 'ναι.

    Τις θερμότερες ευχές μου για τα γενεθλιάκια σου, αριστάκι μου. Χρόνια πολλά γεμάτα υγεία, αγάπη, τρυφεράδα κι ευκαιρίες σε όλους τους τομείς. Και μόνο χαρές - οι λαχτάρες να λείπουν. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αλεπουδίτσα μου!
      Με σκλάβωσες που άφησες το διάβασμα και μου ήρθες!!! Το ανίψι τη γλίτωσε με κάταγμα στο χέρι και κακώσεις στο υπόλοιπο κορμί! Τύχη βουνό μέσα στην ατυχία του :))
      Σε ευχαριστώ για όλα μικρό μου περιστεράκι!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Αριστέα μου!!!! Να τα εκατοστήσεις!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη !
      Να'σαι καλά! :))
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  12. Αριστάκι μου καλημέρα
    Να τα χιλιάσεις και πάντα να χαμογελάς
    Πάντα γερό και σιδερένιο το ανηψούδι σου
    Τέλος καλό όλα καλά αγάπη μου!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥ (Σ.Λ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ελέν.... με συγκίνησες!
      Να'σαι πάντα καλά και α αντέχεις!
      Φιλιά καρδιάς!:)
      ΣΛ κι εγώ!

      Διαγραφή
  13. Και να θέλαμε να τα ξεχάσουμε, έρχονται και μας τα θυμίζουν μόνα τους τα άτιμα τα γενέθλια...χαχαχα!!! Σε ησυχία δεν μας αφήνουν;-)
    Να ζήσεις κορίτσι μου όπως επιθυμείς την κάθε χρονιά που περνά και μην μασάς για τίποτε και για κανέναν!! Απόλαυσε, διασκέδασε, αγάπα με όλη σου την καρδιά, πρόσφερε, νιώσε χρήσιμη και δημιουργική, βάλε ένα λιθαράκι για οποιαδήποτε αλλαγή περνά από τα χρυσά σου χεράκια και το αεικίνητο μυαλουδάκι και λάβε ελεύθερα την αγάπη από τους άλλους!!!

    Περαστικά και το καλύτερο εύχομαι για το παλικαράκι σας!!! Να του τα πεις, ναι;

    Μπορείς να τραγουδάς "Τι 30, τι 40, τι 50..." και μην σοβαρευτείς πολύ ποτέ... όσο πατάει η γάτα;-)
    Σου το λέω εγώ που έκλεισα πριν τρεις μήνες τα 25...!!!! Γκουχ, γκουχ, έτσι είχε πει η Σοφία στα δικά μου γενέθλια...χαχαχα!!! Μπα, δεν θα ήθελα να γυρίσω τόσο πίσω... τώρα αισθάνομαι ότι είμαι εγώ! Τι λες, είναι έτσι;

    Υγεία πάνω απ' όλα και όλα τα άλλα παίρνουν τον δρόμο που τους δείχνουμε!!!!
    Φιλιά πολλά και μια γλυκιά αγκαλιά!

    υ.γ.
    Καλά να περνάς μέχρι να τα ξαναπούμε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα λόγια που τα κατέγραψα στην καρδιά με ανεξίτηλο μελάνι Γλαύκη μου!
      Είσαι υπέροχη!
      Ούτε εγώ θα ήθελα να γυρίσω πίσω. Απλά θα ήθελα να μείνω στα 40. Πολύ τα αγάπησα τα 40 ως τα 43 ! 4 καταπληκτικά χρόνια! Τώρα πολύ η ωρίμαση και φοβάμαι μην σαπίσω ξαφνικά!αχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα μάτια μου :))

      Διαγραφή
  14. Ευτυχισμένη Άρια μου να δέχεσαι τα χρόνια με αισιοδοξία και πάντα υγεία σου Εύχομαι τα καλύτερα στη ζωή σου και να συνεχίσεις να μας δίνεις τις πολύ ωραίες σου αναρτήσεις...φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  15. Ενα κορίτσι που αξίζει όλες τις ευχές!
    Σαν μάνα ηλικιακά σου στέλνω τις ευχές της καρδιάς μου, σαν να ήσουν η κόρη μου!
    Να είσαι καλά ομορφιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Aν δεν είναι αυτό που εγινε το πρωι συπτωση τι αλλο να είναι; οχι πες μου Αριστακι μου που γιορταζεις τα γενεθλια σου..να σε παρω και να μην το ξερω οέο; ακομα γελαω με τον διαλογο μας..τι να κανω;... ντεν εχω φέις μπουκ καρντιά μου..μα και εσύ... να μην με πεις μια κουβεντα;..να στείλω το κατι τις μου; καμια τούρτα;κανενα γλυκο;
    Να τα εκατοστησεις αγαπη μου να μείνεις αυτη που είσαι και να χαιρεσαι την ζωη και τους αγαπημενους σου .. τελος καλό όλα καλα με το ανίψι..ευχομαι γρηγορη αναρωση και όλα καλα θα πανε..!!!
    Το δωρακι μου αφου τα γλυκα δεν τα τρώς...χι..χι
    *********************
    Στη σκεψη εβαλα φτερά
    να γοργοφτερουγίσει
    όλου του κόσμου τσι ευχές
    στα χέρια σου ν αφήσει.

    Να ναι τα χρόνια σου εκατό,
    να ναι χαρά γεμάτα
    και να βαδίζεις μοναχά
    τση ανθρωπιάς την στράτα!!
    Να περνάς όμορφα φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η μπούκλα δεν έχει ηλικία κοπελιά, ούτε και ιδέες οπότε και εσύ είσαι ανεκτίμητη. Περαστικά να είναι όλα με το ανίψι και να περάσετε τέλεια στο πάρτυ με το καλό.
    Να σε χαιρόμαστε Αριστάκι, να είσαι πάντα τόσο δημιουργική, τόσο μοιραία, τόσο εσύ και πάνω απ' όλα χαρούμενη και χαμογελαστή.
    Φιλάκι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε εγώ και η μπούκλα χαμογελάμε και σου στέλνουμε πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  18. Υγεία και ευτυχία όπως εσύ τη φαντάζεσαι.
    Πιο σιδερένιο και από τον Άιρονθρόουν να 'ναι το ανηψάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά και καλά Αριστούλι μου.
    Χαίρομαι που είναι καλά το ανήψι σου.
    Σιδερένιος και η Παναγία μαζί του.
    Όπως λες, αν δεν έχουμε ανθρώπους να μας αγαπάνε και να τους αγαπάμε, τί αξία έχει η ζωή;
    Όσο για τα νούμερα, είναι σχετικά, είσαι όσο θέλεις.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  20. Αριστέα χρόνια σου πολλά
    και όλα όμορφα , δημιουργικά , χαρούμενα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά!!!!!Να είσαι πάντα καλά,χαρούμενη,δημιουργική και να περνάς όμορφα με όσους αγαπάς!!!Σιδερένιος και περαστικά για τον ανιψιό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να γιορτάσεις για την ψυχή σου που ήρθε στη θέση της μετά το πρόβλημα του ανηψιού !! Για όσους αγαπάς , για σένα που είσαι πολύτιμη στη ζωή τους!!
    Χρόνια σου πολλά με υγεία ολούθε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να σε χαιρομαστε και να ειναι ολα παντα περαστικα! Ενα τσακ ισα μια μικρη υπενθυμιση! Και παντα να χαμογελας!!!♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου!
      Να'σαι καλά! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου :))
      Πολλά, γλυκά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά Αριστάκι μου!Να τα εκατοπενηνταρήσεις!!! Να έχεις πάντα Υγεία, χαμόγελα κι αγάπη στη ζωή σου!
    Μη ζυγιάζεις τη ζωή με τα χρόνια μάτια μου, αλλά με το πώς νιώθεις και πως τη βιώνεις! Εύχομαι πάντα να βρίσκεις λόγους και τρόπους, να γιορτάζεις μ’ ευημερία ψυχής, το κάθε σήμερα, το κάθε παρόν!Άλλωστε όπως είπε και ο Αϊνστάιν “Η αναζήτηση της αλήθειας και της ομορφιάς ανήκει σε μια σφαίρα δραστηριοτήτων, όπου επιτρέπεται να μείνουμε για πάντα παιδιά” Κι εσύ μάτια μου, από δραστηριότητες άλλο τίποτα! Ολόθερμες, τρυφερές ευχές μ’ ελπιδοφόρο και ισχυρό δείκτη προοπτικής, στον ορίζοντα του νέου, γενέθλιου έτους, ικανό να βελτιώσει θετικά και γόνιμα, στόχους και φιλοδοξίες σου, σε προσωπικό κι επαγγελματικό επίπεδο!
    Καλή ανάρρωση στο ανιψάκι σου και σύντομα με γενναία ψυχή να βρει τις ισορροπίες του!
    Φιλάκια πολλά με μια ολάνθιστη αγκαλιά!:))) ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι συγκινητικές ευχές!
      Κατερίνα μου είσαι πάντα πολύ πολύ γλυκιά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά κι αγκαλιές κι από μένα ♥♥♥

      Διαγραφή
  25. Πολύχρονη κοριτσάκι μου!
    Κι έρχομαι να συμπληρώσω "γιατί τί θα ήταν η 27η Ιουνίου αν δεν ήταν η γενέθλια μέρα της Αριστέας, ε; τί;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τζίνα μου!
      Ευτυχώς που το επιβεβαιώνεις κι εσύ για την 27η Ιουνίου.... ☺ χεχε!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  26. Χρόνια πολλά Αριστέα μου, χρόνια πολλά με υγεία μέσα και γύρω σου, χρόνια ξένοιαστα, χρόνια δημιουργικά, χρόνια τυχερά, χρόνια γεμάτα αγάπη και καλοσύνη...

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς και εύχομαι να μην άφησα τίποτα απ' έξω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι πάντα καλά γλυκιά μου μαγισσούλα...♥
      Αν υπάρχει αγάπη όλα είναι δυνατά..
      Φιλιά και νοερές αγκαλιές ♥

      Διαγραφή
  27. Χρόνια σου πολλά Αριστούλα μας! Να ανέβει με το καλό το ανηψούδι σου και να κάψετε το πελεκούδι!!!
    Χιλιόχρονη να είσαι και να σε χαίρονται όλοι!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολλά, γλυκά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  28. Άιρις μου!
    Χρόνια σου πολλά με υγεία,χαρά και δημιουργία!
    Γρήγορη ανάρρωση εύχομαι στον ανιψιό σου,δύναμη!
    Σου στέλνω...
    46 φιλάκια συμβολικά!
    Με αγάπη,
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλη μου, εμείς θα τα πούμε κι από κοντά!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      ♥ Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  29. Κοριτσάρα μου γλυκιά και όμορφη.....εύχομαι κάθε σου στιγμή να σε γεμίζει χαρά και ενθουσιασμό....να σε εμπνέει για καινούρια πράγματα....να σε φέρνει πιο κοντά σε καινούριους και παλιούς φίλους....να σου χαρίζει μοναδικές στιγμές που θα αξίζει να τις θυμάσαι....!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά....εύχομαι το ανιψι σου να είναι σύντομα κοντά σας και το πάρτυ να σκίσει!!!!!

    Υ.γ. συγγνώμη που έχω χαθεί, είσαι πάντοτε στην σκέψη μου....♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχες οι ευχές σου Ωραιοζήλη μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  30. Κοριτσάκι μου γλυκό Χρονια σου πολλά και καλά! Πάντα να μεγαλώνεις έτσι όμορφα!!! Περαστικά στο παλικάρι σας!
    Χαίρομαι πολυ που βλέπω πως στη bloggoγειτονιά όλα βαίνουν ίδια και καλώς.
    Πολλά γλυκά φιλια απο εμένα και τη μπουμπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη γλυκιά μου μανούλα!
      Με συγκίνησες που βρήκες χρόνο και πέρασες Κατερίνα μου!
      Μας λείπεις....
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
    2. Και εμένα μου λείπετε πολυ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  31. Αριστάκι μου αεικίνητο και αειθαλές, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
    Ως πρώτη διδάξασα του "Η ζωή είναι ωραία", δεν έχεις ανάγκη από συμβουλές επί του θέματος. Μακάρι πολλοί νεότεροι να είχαν τη δική σου ενεργητικότητα και όρεξη!
    Να περάσεις καλά μαζί με τους ανθρώπους που αγαπάς και να είστε όλοι γεροί!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ώρες ώρες τη χάνω κι εγώ την όρεξη , μην νομίζεις.... Με συγκινεί όμως η ψήφος εμπιστοσύνης !
      Να'σαι πάντα καλά Σοφία μου!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  32. Πολύ με συγκίνησαν τα λόγια σου. Αυτή η επιστροφή ήταν το πιο ανεκτίμητο θείο δώρο! Γέλασα και με τα "έξιτ" και χαίρομαι που διατηρείς το κέφι σου μ' όλα αυτά που περάσατε. Ας είναι γρήγορα σιδερένιο το παλικάρι σας και να το κάψετε!
    Να είσαι καλά και να σε χαιρόμαστε όοοοολοι μας! Συγγενείς, φίλοι, αναγνώστες και συμποσιούχοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανελλάκη μου γλυκό και μυρωδάτο ...
      ΣΛ μάτια μου γλυκά!
      ΣΛ!

      Διαγραφή
  33. :) :) πραγματικά όμως στα γενέθλιά σου διαλύεται όλο το σύμπαν τυχαίο;;
    Να τα εκατοστήσεις και από εδώ καλή μου!! Κάθε χρόνο να παίρνεις δύναμη και να δημιουργείς!! σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πες το ψέματα!☺
      Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  34. Αριστέα μου χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!!
    Σου εύχομαι ό, τι επιθυμείς και φυσικά ποτέ ξανά η ψυχή στην κούλουρη!
    Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και να τους χαίρεσαι κι εσύ, και να σε χαιρόμαστε κι εμείς βεβαίως βεβαίως!
    Φιλιά πολλά και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Μαρία μου! ιδίως για τη ψυχή !
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  35. Χρονια πολλα ομορφια μου! Χρονια γεματα με υγεια , χαρα, δημιουργια ,αγαπη αλλα κ πολλη τρελλα! Ευχομαι επισης ολοι οσοι αγαπας να ειναι παντα καλα και να στεκεται ο ενας διπλα στον αλλο δημιουργοντας αξεχαστες στιγμες! Μακια πολλα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μικρό μου που πέρασες και μου ευχήθηκες! ♥
      ήταν ωραία έκπληξη, καθώς απέχεις από την μπλογκόσφαιρα!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Φιλάκια πολλά !♥

      Διαγραφή
  36. Χρονια πολλα ομορφια μου! Χρονια γεματα με υγεια , χαρα, δημιουργια ,αγαπη αλλα κ πολλη τρελλα! Ευχομαι επισης ολοι οσοι αγαπας να ειναι παντα καλα και να στεκεται ο ενας διπλα στον αλλο δημιουργοντας αξεχαστες στιγμες! Μακια πολλα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Curly Artist μου, μαζί σου 100%!
    Η γιορτή έχει άλλη αξία (τη μία και μοναδική αξία βασικά!) όταν είναι πλάι σου όσοι αγαπάς! Αλλιώς τί νόημα έχει?
    Οπότε, να είστε όλοι γεροί, κούκλα μου και αυτό ας ήταν τα τελευταίο άσκημα περιστατικό στη ζωή σας!
    Αγάπη μου, εσύ δεν μεγαλώνεις: Update κάνεις!!! (Moυ το είπαν κι εμένα στα γενέθλιά μου και το "έκλεψα"!)
    Ό,τι λαχταράει η ψυχούλα σου, μπουκλάκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν τρελοσυριανάκι μου γλυκό!
      αχαχαχαχα! Θ ατο λέω κι εγώ από δω και μπρος! Μιλ μερσί για όλα!
      Μάκια♥

      Διαγραφή
  38. Ανάρτηση-εκπομπή αισιοδοξίας, αγαπητή μου Αριστέα!
    Και βεβαιότητας πως θα αντιπαρέρχεσαι με το ίδιο κέφι τούς επερχόμενους μεγαλύτερους αριθμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντα καλά φίλες Άρη!
      Ένα ταπεινό ευχαριστώ για το πολύτιμο σχόλιό σου! :)

      Διαγραφή
  39. Και σε σκεφτόμουν γιατί θυμόμουν ότι κάπου τον Ιούνη έχεις γενέθλια.
    Χρόνια σου πολλά, χαρούμενα και ευτυχισμένα. Όλα τα καλά να έρθουν στη ζωή σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς θα τα πούμε από κοντά Ελένη μου!
      Σε φιλώ γλυκά♥

      Διαγραφή
  40. Τα καλλίτερα σου εύχομαι Αριστέα από τα βάθη της καρδιάς μου και πάντα αισιόδοξη και χαρούμενη.
    Περαστικά στο ανιψούδι σου
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Και για αυτά που έλαβα ε;
      Πολλά πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  41. Αριστέα μου χιλιόχρονη.....! με κάθε ευχή κορίτσι μου στην όμορφη στράτα της ζωής σου.
    Κοίτα παιδί μου, δεν χρειάζεται να ....σοβαρευτείς.....! μια χαρά είσαι.....! γεμάτη έμπνευση, δημιουργία, πάθος.
    Εύχομαι ολόψυχα αυτό το πάθος, οι εμπνεύσεις, η αύρα σου να σε διακρίνουν πάντα και να τις μεταλαμπαδεύεις και σε μας.
    Σε φιλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη όσο και να το λέω μέσα μου , μετά το ξεχνώ. Με τη σοβαροφάνεια είχα πάντα θέμα. :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις πολύ όμορφες ευχές σου!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  42. Αγαπημένη μου ψυχή !!!
    Εύχομαι σιδερένιο το παλικάρι σας και όλα με το καλό στη ζωή σας για το υπόλοιπο καλοκαίρι !
    Όσο για σένα, Αριστέα μου, απο τά βάθη της καρδιάς μου σου εύχομαι όλα σου τα όνειρα και οι ευχές να ξημερώσουν αλήθειες στην αγκαλιά σου. Την αγάπη μου όλη και πολλά φιλιά από μένα και τα μικρά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γενέθλια ξανά και ξανά και ξανά, για πολλά πολλά χρόνια ακόμα και να το κάψετε με το καλό μαζί με το ανηψούδι !!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  44. Xρόνια πολλά αστέρι, σιδερένιος ο ανηψιός!! ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι ομορφο δώρο η ζωή!!! Κι ακόμη πιο όμορφο το φετινό δώρο των γενεθλίων σου!!! Ναι Αριστέα μου, συμφωνώ απόλυτα στο ότι η ζωή μας έχει νόημα μόνον αν την μοιραζόμαστε με τους αγαπημένους μας. Να είναι πάντα καλά όλοι οι αγαπημένοι σου λοιπόν για να είσαι εσύ ακόμη καλύτερα!!!
    Χιλιόχρονη, εύρωστη και καλόχρονη κι εσύ και οι αγαπημένοι σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ζωή μου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  46. Πολύχρονη Αριστέα μου! Υγεία. Πριν από όλα, υγεία. Ευτυχισμένη να είσαι με τους αγαπημένους σου!!!!!!Φιλιά!

    Υγ.: Το Ποίημα με το ΠΙΑΝΟ... μου άρεσε ιδιαίτερα. Το ξεχώρισα.
    Είναι 11.21 πάμε για... Τρίτη! Καλημέρα, λοιπόν, ...όλη την ημέρα...

    Πολύχρονη και π΄λι.
    Υιώτα
    "αστοριανή"
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υιώτα μου, να 'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Σε φιλώ γλυκά♥

      Διαγραφή
  47. Χρόνια σου Πολλά δημιουργικο μου κορίτσι!
    Χιλιόχρονη και ευτυχισμένη δίπλα σε ανθρώπους που αγαπάς και σ αγαπούν!
    Να περνας υπέροχα και να χαμογελάς.
    Φιλακια και στο Μαξούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τσαγάκι λατρευτό, εύχομαι τα χρόνια της ζωής σου να είναι πάντα γεμάτα ψυχή! Υγεία πάνω απ όλα και αγάπη.. σου αφιερώνω το τραγούδι "δε μεγαλώνω" του Σχοινά!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα. Τα 46 είναι κομβική ηλικία μιας και με πρόσφατη μελέτη, η ζωή ξαναρχίζει στα 46 (εδώ)!
    Ας ελπίσουμε του χρόνου στα επόμενα γενέθλιά σου, να μην είναι η Ελλάδα που θα φύγει από την Ευρώπη, επειδή θα έχουν φύγει όλοι οι άλλοι και θα έχει μείνει μόνη της...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολύχρονη κι ευτυχισμένη, Αριστέα μας!
    Σου εύχομαι κάθε χρόνος να 'ναι τόσο γεμάτος ώστε να χωράει όσα ζουν άλλοι σε 5 ή 10 χρόνια!
    (να τραγουδάς το: "μια νύχτα απ' τη ζωή μου, ολόκληρη η δική σου", που λέει κι ο ποιητής...)

    Να αναρρώσει και ο ανηψιός και να το κάψετε στο πάρτυ.
    Χορούς, γέλια και τραγούδια μόνο...
    Έτσι, για να σκάσει και η "κυρία με το φλας"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από από πολλές μέρες οι ευχαριστίες μου Μαζ!
      Με έχει απορροφήσει το εργαστήρι !
      Να'σαι καλά !
      υγ: ο ανιψιός ανάρρωσε!

      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  51. Πολυχρονεμένη μου, χρόνια σου πολλά γεμάτα ευτυχία από τις μικροχαρές της ζωής και με ατελείωτα χαρούμενα Συμπόσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρόνια πολλά με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χρόνια πολλά και όμορφα!
    Υγεία πάνω απ΄όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πολύχρονη και πάντα με υγεία! Σου εύχομαι ότι το καλύτερο, με αγάπη, αισιοδοξία, πολλά χαμόγελα και πολλές επιτυχίες!
    Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πολύχρονη Αριστέα μου με υγεία πάνω απ' όλα, να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς, για να σε χαιρόμαστε κι όλοι εμείς που σε νιώθουμε κοντά μας! Σημαντικό είναι νομίζω, ότι σε όποια ηλικία πάντως κι αν βρισκόμαστε, να μην ξεχνάμε να τη ζούμε! Να μεγαλώνουμε και να σκορπάμε χαμόγελα... όπως καλή ώρα τώρα εσύ... με τις συμπτωσάρες! :-)
    Σιδερένιο και το παλικάρι!
    Να 'στε πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε το σχόλιό σου Νίκο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και τις ευχές σου!
      Να'σαι καλά!
      :))

      Διαγραφή
  56. Σου εύχομαι γλυκιά μου,Χρόνια Πολλά,να τα εκατοστήσεις και ότι λαχταρά η καρδούλα σου να τ'αποκτήσεις!!!!!!!!!!!
    Πιστεύω τώρα να περάσει το μήνυμα...Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αριστάκι μου πολύ χάρηκα για τα τυχερα κορίτσια μας..τα συγχαρητηρια μας και σε αλλα με το καλό.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα πότε περνάω! 12 μέρες μετά!
      Πολλά φιλιά Ρουλίτσα μου!

      Διαγραφή
  58. Να τα χιλιάσεις Αριστέα μου με υγεία!!!! Να είσαι πάντα τόσο χαρούμενη και κεφάτη! Δε ξέρω αν θα είμαι τόσο κουλ στα 40.. χαχαχα Από τώρα το σκέφτομαι!!
    Εγώ πάλι κάθε φορά που ετοιμάζομαι να φύγω συμβαίνει και απο κάτι.. :D Τυχαίο??
    Γρήγορη ανάρρωση στον ανιψιό σου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι τα 40! Εγώ Ελεάννα μου, χωρίς πλάκα, έχω αγαπήσει πολύ την @ριστούλα σε αυτή τη δεκαετία!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  59. Πολυχρόνη και πολύχρωμη Αριστεα μου συγχώρεσε με που άργησα για τα γεννεθλια σου δεν ηταν πολυ εύκολες τούτες οι μερες ....... Να σε χαιρόμαστε καρδια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κάτια μου!
      Πολλά γλυκά φιλιά μάτια μου!

      Διαγραφή