Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Κοινωνία Ώρα Αγάπης : Τα συστατικά της αγάπης!


Η αγάπη είναι σαν το ψωμί...

Είχα γράψει σε μια πολύ, πολύ παλιά μου ανάρτηση,
την οποία κι ανέσυρα για την Κοινωνία Ώρα Αγάπης

Το ψωμί ζυμώνεται κάθε μέρα, αν το θέλουμε φρέσκο.
Κι η αγάπη όμως, αν τη θέλουμε φρέσκια και ζωντανή,
απαιτεί καθημερινή φροντίδα και ζύμωμα!

Τα συστατικά της;
►Μαγιά!
Χωρίς ψυχή, 
με μικρότητες κι εγωισμούς, 
δεν μπορεί να αναπτυχθεί αγάπη!
Μόνο αρρωστημένες καταστάσεις που τις χρίζουμε αυθαίρετα ως αγάπη
μπορούμε να έχουμε σε αυτή την περίπτωση .
Η αγάπη χρειάζεται τη μαγιά μια καθαρής καρδιάς...
Που δίνει χωρίς να περιμένει ανταπόδοση.
►Ζύμωμα!
Η αγάπη απαιτεί φροντίδα.
Ξεκινώ με μια ζεστή μου σκέψη, 
(σαν το χλιαρό νεράκι που ρίχνω στο αλεύρι μου)
στέλνω ένα μήνυμα, 
κάνω μια πράξη καλοσύνης κι αλτρουισμού.
Φροντίζω να μην πληγώνω τους άλλους.
Τα υλικά, μου αντιστέκονται στην αρχή.
Τα χέρια πιθανόν να κολλάνε.
Μα η αγάπη επιμένει παρά τα εμπόδια....
►Φροντίδα!
Απαλά, με τρυφερές κινήσεις 
τα υλικά μου,σιγά σιγά με τη φροντίδα μου, θα αλλάξουν όψη....
Η αγάπη θα χαρίσει νέα υφή......
►Ζεστασιά...
Σκεπάζω με προσοχή
και φτιάχνω κλίμα θερμό για να φουσκώσει...
Η αγκαλιά μας είναι ό,τι πιο ζεστό μπορούμε να δώσουμε σε αυτούς
που αγαπάμε.
►Υπομονή!
Κι εδώ είναι το κλειδί...
Θέλει το χρόνο της για να αναπτυχθεί η αγάπη...
►Ψήσιμο 
Θέλει πάντα τη σωστή θερμοκρασία:
ούτε λίγο, γιατί δεν θα ψηθεί καλά
ούτε πολύγιατί θα το κάψουμε....

Bon appétit!
Guten Appetit!
приятного аппетита!
盂蘭盆胃口!
شهية بون!
ចំណង់អាហារបុណ្យ!
बॉन भूख!
బాన్ ఆకలి!
பான் பசியின்மை!
بون بھوک!
බොන් ආහාර රුචිය!
Пријатно!
ഭക്ഷണം!
Καλή σας όρεξη!

@ριστέα

 "τρέχει" ως τις 20 Ιουνίου 
Συνεχίζετε να στέλνετε τη συμμετοχή σας στο 
12ο Συμπόσιο Ποίησης 
ως τις 23 Ιουνίου, στο μέιλ μου
Στο Κείμενο της Μαρίας Νικολάου γράφουμε 
μας ζητάει να κάνουμε ως το τέλος Ιουνίου 
ένα ταξίδι μουσικό

Τέλος, η ανάρτηση της Petras
Τα ταξίδια της ζωής και τα βιβλία του καλοκαιριού
αφιερώνεται στο 12ο Συμπόσιο