Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Η ζωή σε 1' 18


Μια διαφήμιση.
Την έχετε δει;
Αξίζει τον κόπο........ για να καταλαβαινόμαστε. 
Γιατί δηλαδή της κάνω ειδική μνεία.
Γιατί, αν και άσχετη  με το τελικό προϊόν που διαφημίζει, εγώ δακρύζω!

Η ζωή μας όλη σε 1΄18!

Εκείνο που με καθηλώνει, κάθε που τη βλέπω,
πέρα από την επιβλητική μουσική του Ludovico Einaudi,
είναι πώς καταφέρνει και δείχνει την εξέλιξη 
από την αθωότητα, έως την ολοκλήρωση του πάθους, στη βαθιά ωρίμανση! 

Όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος, χάνει σε αίγλη και φρεσκάδα.
Τα κορμιά ζαρώνουν , μαζεύουν. 
Τα μαλλιά ασπρίζουν.
Η πραγματική αγάπη όμως δεν χάνει, δεν ζαρώνει, δεν μαζεύει...

Διάβασα αρκετά αρνητικά σχόλια....
Την είπαν εμετική, τη χειρότερη διαφήμιση που έχουν δει  κι άλλα πολλά,
γιατί τα γερασμένα κορμιά δεν μπορούν να έχουν πάθος πια 
και προκαλούν άσχημα!

Δεν στέκομαι στην εμπορευματοποίηση ενός τέτοιου θέματος , αυτός είναι 
ο στόχος της διαφήμισης εξάλλου!
Να πλασάρει έξυπνα το προϊόν που έχει να πουλήσει!

Δεν μπορώ όμως να μην νιώσω δέος στο πάθος  που κρύβουν τα μάτια του ζευγαριού
καθώς μεγαλώνει, 
στην εξέλιξη της αγάπης τους.

Δεν με ενδιαφέρει αν είναι πετυχημένη ή όχι, αν αρέσει ή όχι!
Εμένα για 1'18 με καθηλώνει
και μου θυμίζει ότι η ζωή είναι ωραία όταν αγαπάς
και τη μοιράζεσαι.....


Μια διαφήμιση τόσο άκυρη για το προϊόν που πουλάει, τόσο μαγική σε αυτό που στηρίζεται! 

Καλή σας μέρα
@ριστέα


_____________________________________________


Το κομμάτι της διαφήμισης είναι το "Walk"
του Ludovico Einaudi



70 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου...αυτό το βίντεο ταιριάζει απόλυτα στο τίτλο σου..η ζωή ειναι ωραία άμα έχεις τον άνθρωπο σου..μοιράζεστε μια κοινή ζωή μέσα από τα μάτια ο ένας του άλλου... στο ζευγάρι της μεγάλης ηλικίας ενοιωσα κάτι άσχημο βλέποντας το (για να το πω και κάπως ευγενικά και διακριτικά)...
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Εγώ τη βρήκα εξαιρετική για αυτό ακριβώς το λόγο: Δε με σοκάρουν τα γερασμένα κορμιά αφού αυτή είναι μια αλήθεια! Και μου αρέσει να δέχομαι τα πράγματα ως έχουν!
      Όμορφο να γερνάς μαζί με τον άνθρωπό σου....
      Φιλούθκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
    2. Να πω επίσης ότι τη διαφημιση / βιντεο πρωτη φορά τώρα το βλέπω
      Και δε ξέρω σε ποια σχόλια αναφέρεσαι - που αναφέρεις αρνητικά και τέτοια.. εγώ την άποψη μου έγραψα χωρίς να επηρεαστώ ούτε από το κείμενο σου όυτε τίποτε άλλο
      συμφωνω μαζί σου ότι ειναι ωραία να γερνάς με τον άνθρωπο σου (αν τον βρεις πρώτα φυσικά)
      ..απλά αυτό που είδα στο βίντεο δε μου άρεσε και τόσο

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα χαρά μου! Καλά κάνεις κι εκφράζεις την άποψή σου! Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε όλοι σε όλα! Σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι! Έτσι συμβαίνει συνήθως με θέματα σαν και το σημερινό! Για αυτό και το ανέβασα! Μου έκανε εντύπωση που σοκάρονται κάποιοι από την αναπαράσταση ανθρώπινων στιγμών και καταστάσεων.
      Φιλούθκια κακή μου, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    4. καλησπέρα Αριστέα μου!!
      Μπήκα σφήνα εδώ μιας και παρακάτω παίζει "μάχη"!!:))
      Την διαφήμιση την είδα την ίδια μέρα με αυτή της νονάς Στανίση!! Εμετική θα χαρακτήριζα την δεύτερη! Η πρώτη μου άρεσε πολύ άσχετα αν είναι εντελώς "άκυρη" με το διαφημιζόμενο προιόν!
      Καλό απόγευμα!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    5. αχαχαχα! Μου άρεσε αυτό! Μπήκες φήνα για να αποφύγεις τη μάχη!Θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα!
      Φιλάκια Παρασκευούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα !!! κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το βιντεάκι! το βρήκα πολύ όμορφο και συγκινητικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βάσια μου!
      Κι εγώ έτσι το βρήκα! Υπάρχουν πάντως πολλές αντιφατικές απόψεις που για μένα τουλάχιστον έχουν ενδιαφέρον!
      τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  3. Aν δεν υπηρχαν τα ακυρα
    δεν θα υπηρχε μετρο συγκρισης
    της δικης μας "εγκυροτητας"...

    Το μονοπατι μου "ΜΑΖΙ"
    ειναι το μονο που ολοκληρωνει
    και ΜΑ-ς-ΖΕΙ.

    Μακια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι να βλέπω τις θέσεις σου -είτε συμφωνούμε είτε όχι!
      Αχ αυτό το ΜΑΖΙ! Επιτέλους....κάπου τα βρήκαμε! ;-)
      Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω διαβάσει τα σχόλια, όμως προσωπικά τη βρίσκω πολύ συγκινητική. Απορώ με την αναισθησία του κόσμου απέναντι σε κάτι τόσο όμορφο. Εμένα με τρελαίνει αυτό που βλέπω στα μάτια και στα χαμόγελα και των δύο!
    Καλημέρες πολλές! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα , μπήκα σε βιντεάκια στο you-tube κι εκεί διάβασα διάφορες απόψεις! Έχει ενδιαφέρον να βλέπεις τελικά πόσο αποκλείνουν οι άνθρωποι από αυτό που εσύ σκέφτεσαι ή πιστεύεις!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε ! Κι εγώ έχω τρελαθεί με τη συγκεκριμένη διαφήμιση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα!
    Εμένα η διαφήμιση με "κέρδισε" ως συμβολισμός(προφανώς, αυτός ήταν και ο σκοπός της!) Δεν σοκαρίστηκα με τα γερασμένα κορμιά, όπως δεν σοκάρομαι στην καθημερινότητά μου, όταν βλέπω μια κοπέλα με παραπάνω κιλά ή έναν άντρα χωρίς μαλλιά, ή ένα παιδί με σιδεράκια!!!
    Κατά τ' άλλα, ανήκω στην κατηγορία, που μόλις "πέσουν" σε διαφημίσεις, απλά αρχίζουν το zapping!!!
    (Και να σημειωθεί στα πρακτικά παρακαλώ, πως δεν βλέπω τηλεόραση πολύ! Είμαι ραδιοφονικός τύπος! -Το "φο" με όμικρον!!!)
    ;-)
    Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννα μου!
      Κι ε΄γω δε βλέπω τηλεόραση και το έχω δηλώσει κατ'επανάληψη! Τη βάζω να κλείσει στο 10 λεπτο ώσπου να αποκοιμηθώ! Έτσι έπιασα το καταπληκτικό μουσικό κομμάτι κι ανασηκώθηκα και την είδα! Και μαγεύτηκα! :)))
      Κι εγώ είμαι αρκετά ραδιοφονική! Το ο με όμικρον!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Aριστέα μου,
    η ερωτική ανησυχία ξυπνάει σιγά σιγά από πολύ μικρή ηλικία.
    Έρχεται στην κορύφωσή της όταν ο άνθρωπος είναι νέος και πάλι καταστέλεται μόνη της σιγά σιγά καθώς ο άνθρωπος γερνάει...
    Σ΄ όλο αυτό σημαντικό ρόλο, ίσως τον κυριότερο παίζουν οι ορμόνες, οι οποίες ηρεμούν όλη την έξαρση της νεότητας.
    Μέσα σ' αυτό που συνδέει αρχικά δύο ανθρώπους είναι και η αγάπη, που ξεκινάει δειλά δειλά ταυτόχρονα με τον έρωτα και σιγά σιγά μεγαλώνει...
    Αν δεν συμβούν πράγματα τραγικά και εάν η ζωή δεν παίξει τα παιχνίδια της η αγάπη, ανεξάρτητη και απελευθερωμένη από ορμόνες, μεγαλώνει και δυναμώνει με τα χρόνια, γιγαντώνεται δε όταν γεράσουν τα κορμιά και κατασταλούν οι ερωτικές επιθυμίες.
    Τότε η αγάπη έχει άλλους τρόπους εκδήλωσης, την υπέρμετρη φροντίδα, το γλυκό χάδι, τον καλό τον λόγο.
    Διαφωνώ με τη διαφήμιση, όχι γιατί σοκάρομαι με τα γερασμένα κορμιά (μακάρι όλοι μας να φθάσουμε να έχουμε γερασμένα κορμιά) απλά γιατί δεν απεικονίζει την πραγματικότητα που η φύση επιβάλει.
    Και πίστεψέ με η φύση είναι σοφή...
    Εγώ θα προτιμούσα να έβλεπα την αληθινή εξέλιξη των γερασμένων κορμιών που έχουν δυσκολία ακόμη και στο να κινηθούν παρά το νεανικό ερωτικό πάθος που δεν υπάρχει ανάμεσα σε δύο ηλικιωμένους...
    Είναι θέμα ορμονών καθαρά και όχι έλλειψης αγάπης το γεγονός ότι κάποτε το σεξ σταματά να υπάρχει.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατσαφλωρίτσα μου... καταρχήν καλησπέρα!
      Δεν έχω φτάσει ακόμα σε αυτή την ηλικία που οι ορμόνες μπαίνουν σε σέικερ και χτυπιούνται μέχρι να ζαλιστούν! Κι εύχομαι να καθυστερήσει όσο γίνεται περισσότερο αυτή η κατάσταση για μένα!
      Ό,τι ξέρω και ό,τι θα αναφέρω είναι έπειτα από σχετική μελέτη κι από περιστατικά που μου έχουν μοιραστεί είτε όταν εργάστηκα σαν κοινωνική λειτουργός ( κι είχα ομάδα γυναικών μιας κάποιας ηλικίας) αλλά και οικεία μου πρόσωπα!
      Γνωρίζω για τη καταστολή της επιθυμίας που επέρχεται μετά την εμμηνόπαυση! Όπως γνωρίζω για την ύπαρξη σχετικής φαρμακολογίας για τη διατήρηση αυτής! Συστήθηκε στην μητέρα μου κατά τη δική της εμμηνόπαυση!
      Η διαφήμιση ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΕΞ στην τρίτη ηλικία, όπως ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΕΞ στην εφηβεία. Και τα έγραψα με κεφαλαία για να πιάσουν και τον παρακάτω σχολιαστή μου!
      Η διαφήμιση δείχνει την εξέλιξη του πάθους! Την ωρίμανση του! Δεν δείχνει τα γλυκύτατα γεροντάκια να επιδίδονται σε ακολασίες! Δείχνει πόθο και πάθος στα μάτια τους! Δείχνει τη ζεστασιά της αγάπης τους!
      Για αυτό δεν με κολάζει, δεν με ανακατεύει ...Για αυτό με πείθει!

      Χαίρομαι να γνωρίζω πως μπορεί να υπάρξει ερωτικό πάθος ΚΑΙ σε αυτή τη δύσκολη τρίτη ηλικία! Το αν ολοκληρωθεί ή όχι η πράξη ποσώς και με ενδιαφέρει!

      Λιώνω για το πάθος και την αγάπη που ξεχειλίζει από τα μάτια τους.......
      Κι αν πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει τότε έχουμε ήδη εγκαταλείψει και πεθάνει!
      Έχω συζητήσει με ηλικιωμένους που έχουν εγκαταλείψει λόγω φυσικής φθοράς και με άλλους που δεν το βάζουν κάτω! Μπορεί να είναι οι λίγοι! Αλλά δεν θα τους πυροβολήσω ποτέ!

      Είναι η ΕΛΠΙΔΑ μας!

      Τα φιλιά μου αγαπημένη μου Φλώρα! ♥

      Διαγραφή
  7. κι εμενα μου αρεσει πολυ αυτη η διαφημιση..ειναι και σε συνδιασμο με την μουσικη που σε καθηλωνει...αρνητικα σχολια για τα γερασμενα κορμια που εχουν παθος;;ελεος!!μακαρι να ειμαι κι εγω ετσι με το αντρα μου οταν γερασουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Χαίρομαι που βλέπουμε από την ίδια σκοπιά το θέμα! Πραγματικά είναι η μουσική που δένει τόσο υπέροχα και μας καθηλώνει!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτική!
    Και την είδα πρώτη φορά!
    Είμαι στη δουλειά τα υπόλοιπα από το σπίτι!
    Μαντεύεις;;;
    Μια...Petra είμαι μάνα μου!!!
    ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΠΟΛΛΑ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Πετρούλα μου την ατρόμητη!
      Αχ εγώ να δεις πόσο έχω καψουρευτεί το βιντεάκι αυτό! Και τη μουσική του!
      Φιλάκια! Ή φιλούθκια! ♥

      Διαγραφή
  9. Το μήνυμα που περνάει είναι πράγματι καταπληκτικό.
    Αλλά η στιγμή με τα γερασμένια κορμιά δε μου αρέσει. Δεν είναι καθόλου ότι με σοκάρει απλά αυτό το πάθος μου φαίνεται αδιανόητο να εκφράζεται κατά αυτόν τον τρόπο.
    Σε αυτή την ηλικία υπάρχουν άλλοι τρόποι να εκδηλωθεί η αγάπη. Όλα στον καιρό τους.
    Με καλύπτει απόλυτα η Φλώρα!
    Φιλιά:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την πιτσιρίκα μου!
      Συμβαίνει να μην αρέσουν σε όλους μας τα ίδια! Αυτό που θεωρείς εσύ αδιανόητο ( και φυσικά το δέχομαι) για μένα είναι εκπληκτικό!
      Έτσι γίνεται με θέματα που προκαλούν! Πιστεύω πως ένας από τους στόχους της διαφήμισης ήταν κι αυτός! Ευρηματικό μυαλό είχε ο δημιουργός της πάντως ε;
      Φιλάκια κουκλίτσα μου! :))

      Διαγραφή
  10. Ενδιαφέρον θα ήταν να ξέραμε πώς (εννοώ το νομικό πλαίσιο βάσει του οποίου) πληρώθηκαν ανήλικα για να φιλιούνται (προφανώς το νομικό παραθυράκι θα κάνει λόγο για «ελεύθερη καλλιτεχνική έκφραση» και όχι για εργασία ανηλίκων, που ως γνωστόν, απαγορεύεται). Πώς επιλέχτηκαν τα μικρά; Βάζανε ανήλικα να φιλιούνται στην οντισιόν και αυτά που φιλιόντουσαν πιο «πιασάρικα» και πιο «συναισθηματικά», πήραν τη δουλειά; Πώς ανακοινώθηκε και στήθηκε η «δουλειά»; Βγήκε ας πούμε κάποια ανακοίνωση του τύπου: ζητούνται από τη βόνταφον ανήλικα προκειμένου να φιληθούν στο στόμα για τις διαφημιστικές ανάγκες της εταιρίας; Πώς τα σκηνοθέτησαν; Πόσες ώρες φιλιόντουσαν μπροστά από τις κάμερες για να πετύχουν τα «πλάνα» που συγκίνησαν το πλατύ κοινό; Ο σκηνοθέτης, ας πούμε, έδινε στα ανήλικα οδηγίες του τύπου: «λίγο πιο έξω η γλώσσα, λίγο πιο παθιάρικο βλέμμα, πάλι από την αρχή, δεν το πετύχατε καλά» κλπ; Πόσες ώρες εργάστηκαν τα ανήλικα για αυτά τα πλάνα; Υπήρχε επιστημονική εποπτεία από την πλευρά της πολιτείας κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρον θα είχε να απαντάμε επώνυμα και πάνω στις θέσεις της δημοσίευσης !
      Γράφω με το όνομά μου και τη φάτσα μου!
      Κι είναι φανερές οι θέσεις μου!
      Νομίζω ότι βρήκες βήμα να πεις τα δικά σου!

      Διαγραφή
  11. Επίσης, θα ήθελα να ήξερα από ποιο σημείο και μετά τα πλάνα θα χαρακτηρίζονταν «πλάνα παιδικής πορνογραφίας». Παλαιότερα είχα τηλεφωνήσει στο ΕΣΡ, όταν, μέρα μεσημέρι προβάλλονταν από τηλεοπτική εκπομπή πλάνα με γυμνόστηθες και σχεδόν ξεβράκωτες γυναίκες που χόρευαν αισθησιακά, στηριζόμενες σε μεταλλικό στύλο. Η ερώτηση που μου έκαναν από το ΕΣΡ ήταν αν φαινόταν η ρώγα του στήθους, διότι αν δεν φαινόταν, ήταν νόμιμο. Επίσης μου είπαν πως μόνο αν έκανα επώνυμη καταγγελία θα μπορούσαν να «κινηθούν», αλλά συμπλήρωσαν πως καλό θα ήταν να μην το έκανα γιατί θα «έμπλεκα». Από την άλλη, και ενώ το ΕΣΡ δεν βρίσκει λόγο να επέμβει όταν προβάλλονται φιλιά ανηλίκων, επεμβαίνει όταν προβάλλονται, για παράδειγμα, φιλιά μεταξύ ομοφύλων ενηλίκων.
    Αν ας πούμε φαινόταν μια ανήλικη ημίγυμνη να χορεύει αισθησιακά κρατώντας την μεταλλική μπάρα, αλλά δεν φαινόταν η ρώγα της, θα ήταν νόμιμα τα πλάνα; Αν, πάλι, δεν υπάρχει νομικό πρόβλημα να φιλιέται ένα αγοράκι κι ένα κοριτσάκι σε μια διαφήμιση, γιατί να υπάρχει αν δούμε σε λίγο να φιλιούνται δυο αγοράκια ή δυο κοριτσάκια που θα μετατρέπονται σε δυο γέρους ή δυο γριές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μάλιστα είχες όρεξη και συνέχισες και σε δεύτερο γύρο!

      Σε διαφήμιση που με εξόργισε πρόσφατα μπήκα σε σχετική σελίδα και υπέγραψα επώνυμα για να κατέβει! Η διαφήμιση άμεσα κατέβηκε( φυσικά όχι γιατί υπέγραψα εγώ αλλά τουλάχιστον έκανα αυτό που πίστευα σωστό)
      Αν κάτι σε ενοχλεί φτιάξε μπλογκ, μπες-φτιάξε μια διαμαρτυρία πήγαινε όπου θέλεις!
      Εδώ χωρίς υπογραφή δεν θα σε αφήσω άλλο να ξεσπαθώνεις για ανυπόστατα πράγματα!

      Εξαρχής ήθελες να καταλήξεις στα δύο αγοράκια και στα δυο κοριτσάκια! Γιατί το παλεύεις τόσο πολύ και δεν το γράφεις εξαρχής!

      Δεν θα απαντήσω σε άλλο ανώνυμο σχόλιο!
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. Ζητώ συγγνώμη από την Αριστέα που απαντώ σ' εσένα ανώνυμε αλλά το πήγες πολύ μακριά.
      Σκηνοθέτης δεν ήταν η Αριστέα και προφανώς κανείς από εμάς.
      Αν έχεις τέτοιου είδους θέματα να τα απευθύνεις εκεί που πρέπει,όπως λες πως έκανες σε κάτι ανάλογο, και σε κανένα μπλογκ.
      Είναι ερωτήματα που απάντηση από εμάς δεν θα πάρεις. Πόσο μάλλον όταν σχολιάζεις ανώνυμα,και δε σε τιμά καθόλου αυτό:)

      Διαγραφή
    3. Α! Και επίσης ξέχασα να σου πω ανώνυμε σχολιαστή ότι παιδιά σε διαφημίσεις αλλά και έργα προβάλλονται συνέχεια.
      Προφανώς είναι επιτρεπτό λοιπόν και η πολιτεία το δέχεται.
      Είναι άκυρο το σχόλιό σου οπότε σε αυτήν την ανάρτηση:)

      Διαγραφή
    4. Πιτσιρίκα μου, όταν διάβασα το σχόλιο του γέλασα!
      ΄Ασε που μπήκα και είδα πάλι το βίντεο! (Καταρχήν δεν ξέρουμε αν είναι ανήλικα τα παιδιά ή 18χρονα!) Πρόκειται για ένα πεταχτό φιλί! Τα χείλη ίσα που ακουμπούν! Κι έφτασε σε σε μεταλλικές μπάρες και δε συμμαζεύεται!
      Έλιωσα στα γέλια! :))))))

      Διαγραφή
    5. Ομολογώ πως κι εγώ γέλασα.
      Ήταν ένα άκυρο πετυχημένο σχόλιο.
      Έχει χιουμορ,κρύο βέβαια,αλλά το έχει.
      Τέλος πάντων,πολλή αξία δώσαμε!

      Φιλιά πολλά πριγκίπισσά:))

      Διαγραφή
    6. αχαχαχαχα! Αφήνω τα γέλια μου εδώ και για το σχόλιο του παρακάτω που τα βάζει με τα πολιτισμικά μου ιδεώδη! (Γράφει: Αν ο διαχειριστής βρίσκει ανάρμοστα τα σχόλιά μου και πως αυτά αντιστρατεύονται τα πολιτισμικά ιδεώδη του, ας τα διαγράψει.)
      Δεν διαγράφω ποτέ σχόλια! Όπως κι εσύ κάποτε kwnnie μου!
      Μένουν προς κρίση του κοινού!
      Φιλάκια κούκλα μου!
      Καλά να περνάς! ♥

      Διαγραφή
  12. Η καλύτερη διαφήμιση που έχω δει εδώ και χρόνια! :)



    -Ανώνυμε, καλό το σχόλιό σου αλλά χάνει το νόημά του σ' αυτήν την ανάρτηση και καλύτερα να το απευθύνεις εκεί που πρέπει, στο ΕΣΡ. Το "θα μπλέξεις" είναι τερτίπια δημοσιοϋπαλληλικά, για να μην κάνουν την δουλειά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Σε ευχαριστώ πολύ! Έγραφα από πάνω και δεν είχα προλάβει να δω το δικό σου σχόλιο!
      Χαίρομαι αφάνταστα που συμφωνούμε!
      Καλό απόγευμα! :))))

      Διαγραφή
    2. Αφρικάνε,

      Εμπορικές κερδοσκοπικές εταιρίες που ενδέχεται να πουλάνε καρκίνο στον εγκέφαλο με συναισθηματικό περιτύλιγμα, που ενδέχεται να πουλάνε «πακέτα-συμβόλαια-παγίδες» βάσει των οποίων ενδέχεται να τους πληρώνεις για χρόνια δίχως να σου παρέχουν καμία υπηρεσία, που ενώ τους επιδικάζονται πρόστιμα εκατομμυρίων προς το δημόσιο, με μια ρύθμιση στη Βουλή, μέσα σε μια νύχτα τους χαρίζονται…, θεωρώ ανώνυμο ηθικό καθήκον μου, τουλάχιστον να τις αποστρέφομαι στους ανώνυμους σχολιασμούς μου και να μην τις υμνώ ως παράγοντες πολιτισμού. Αν ο διαχειριστής βρίσκει ανάρμοστα τα σχόλιά μου και πως αυτά αντιστρατεύονται τα πολιτισμικά ιδεώδη του, ας τα διαγράψει.

      Διαγραφή
  13. Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό που δείχνει η διαφήμηση.
    Ξέρω θα βρεθούν πολλοί που θα πουν τα δικά τους, γιατί οτιδήποτε χτυπάει κατευθείαν στο συναίσθημα είναι και αμφιλεγόμενο, αλλά προσωπικά πάντα δέχομαι οτιδήποτε μου βγάζει δυνατά συναισθήματα.
    Οποιος πει ότι δεν θα ήθελε να ζήσει την απόλυτη αγάπη και την ωρίμανση μιας σχέσης λεει ψέματα ή είναι πληγωμένος.
    Δεκτά όλα αλλά εγώ συμφωνώ μαζί σου.
    Η μόνη μου παρατήρηση είναι ότι το προιόν με την διαφήμηση είναι άσχετο αλλά ο ντόρος γύρω από αυτήν έγινε οπότε αποστολή εξετελέσθη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γειά σου Έλενα!!!!!
      Ήμουν σίγουρη ότι η δημοσίευση θα κινούσε κι αντίθετες θέσεις! Το είδα και στη μάχη που δίνεται κάτω από τα βιντεάκια στο you-tube! Αλλά ήθελα τόσο να δώσω τη δική μου γνώμη! Και σε ένα μπλογκ που φωνάζει Η Ζωή είναι ωραία ...νομίζω ότι είχε θέση ένα τέτοιο θέμα!
      Και τέλος συμφωνώ απόλυτα μαζί σου: το προϊόν είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετο γαμώτο! :))))

      Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!♥

      Διαγραφή
  14. Αγαπητή Ίριδα,

    Μπορείς να βγάλεις την επιλογή να σχολιάζουν ανώνυμα στο μπλογκ σου ή να ενεργοποιήσεις τον μετριασμό των σχολίων. Το αν συμφωνείς ή όχι με τα σχόλιά μου, δεν αφορά το αν αυτά είναι ανώνυμα ή επώνυμα, αλλά το τι λένε. Αν δεν σου αρέσουν, μπορείς να τα διαγράψεις είτε είναι ανώνυμα είτε είναι επώνυμα. Δεν κατανοώ την κατηγορία πως γράφω ανώνυμα, όταν ο ανώνυμος σχολιασμός είναι κατοχυρωμένος από το Σύνταγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ...εξάλλου, μπορεί να είμαι ... ανώνυμη εταιρία, που είναι νόμιμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορεξούλες έχουμε βλέπω εε;
      Βρε χρυσή μου γυνή -γιατί μόνο οι γυναίκες ξεκατινιάζονται κατ' αυτό τον τρόπο- δε σου έχουν πει πως δεν γράφουμε ανώνυμες μαλακίτσες που δεν έχουν βάση σε κάποιον που δεν φταίει;
      Τί να διαγράψει σχόλια,εγώ γελάω,θα μου στερήσει τόσο γέλιο η ΑΡΙΣΤΕΑ; Το έγραψα κι εγώ επάνω το όνομα αλλά εσύ για ξεκάρφωμα το έγραψες λάθος. Χαχα.

      Αα και που σαι,το πεταχτό το σχεδίαζαν κανα δυο ωρίτσες,εε φυσικά γιατί θέλει και πολύ ταλέντο.

      Ανώνυμα δε γράφουμε,ειδικά όταν έχουμε μπλογκ,γκουχου γκουχου:))

      Διαγραφή
    2. αχαχα! Γελάω και γράφω με το ένα χέρι γιατί φτιάχνω λαμπάδες! Και δεν βολεύει να βάζω τόνους! Να'σαι καλά πιτσιρίκα μου! Με αυτό το πεταχτό ...γέλασα πολύ!!!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. «Εξαρχής ήθελες να καταλήξεις στα δύο αγοράκια και στα δυο κοριτσάκια! Γιατί το παλεύεις τόσο πολύ και δεν το γράφεις εξαρχής!»

    Με έχεις παρεξηγήσει αγαπητή Ίριδα. Δεν είμαι γκέυ, και ούτε θα είχα πρόβλημα αν ήμουν. Δεν είμαι επίσης πουριτανός. Συμφωνώ μαζί σου στο να προβάλλεις πως η ζωή είναι ωραία. Δεν με πείραξαν καθόλου τα γερασμένα πρόσωπα που είδα να φιλιούνται, ούτε με πείραξε η σκηνή με τους εφήβους. Απλά, μέσω των σχολιασμών μου, θέλησα κι εγώ να πω: ας είμαστε λίγο προσεκτικοί και κριτικοί απέναντι στους φορείς του δημοσίου λόγου και απέναντι στους τρόπους που οι κερδοσκοπικές εταιρίες χρησιμοποιούν για να προσελκύουν τα πλήθη και να τα μετατρέπουν σε ένθερμους πελάτες τους…

    Το σκουληκιασμένο μήλο, έχει την όψη του «λαχταριστού»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι σε έκοψα κομματάκι πουριτανό-ή!
      Εγώ άλλο τόνιζα σήμερα! Δεν πειράζει....γράφω και με το ένα χέρι γιατί φτιάχνω λαμπάδες!
      Αριστέα, όχι Ίριδα!
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  17. Δεν την είχα δει τη διαφήμιση..τώρα την είδα πρώτη φορά και όχι δε σοκαρίστηκα..ίσα ίσα μου άρεσε το μήνυμα..τα ωραία πράγματα κρατάνε για πάντα..ελπιδοφόρο είναι αυτό!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου!
      Κι εμένα μου άρεσε το μήνυμα, αν και κι είναι φάουλ το θέμα με το προϊόν που διαφημίζει!
      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  18. Ρε συ Αριστέα δεν θα το πιστέψεις...Την είδα προχτες πρώτη φορά και πραγματικά χάθηκα μέσα από τις εικόνες και μόλις βλέπω το προιόν , λέω..μπορείτε να μου πείτε γιατί όλες τις πανέξυπνες και όμορφες διαφημίσεις τις κάνουν οι εταιρίες τηλεφωνίας; Θεωρώ πως είναι και άσχετο το θέμα αλλά απορώ που άλλα πιο σχετικά προιόντα που έχουν και πραγματική σχέση με τον άνθρωπο, δεν έχουν τα σωστά επιτελεία, να κάνουν μια τόσο καλή διαφήμιση!
    Πραγματικά με την εμφάνιση του προιόντος χαλάει όλη η αίσθηση...!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου γλυκό την ίδια απορία είχα κι εγώ μαζί σου! Αν και δε βλέπω τηλεόραση ή διαφημίσεις, συμβαίνει είτε τυχαία όταν τη βάζω να κλείσει στο 10λεπτο ώσπου να αποκοιμηθώ είτε γιατί μου είπαν δες την στο you-tube έχω πάρει είδηση ότι οι κινητές τηλεφωνίες έχουν ρίξει χρήμα στη διαφήμιση πολύ!
      Κι εμένα στο τέλος όταν διαπίστωσα που κατέληξε με χάλασε! Προτίμησα όμως να μείνω στο μουσικό κομμάτι και στο βλέμμα!
      Φιλάκια!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα και καληνύχτα.
    Δεν την είχα δει.
    Δεν βλέπω διαφημίσεις. Ποτέ.
    Την είδα πριν λίγο.
    Δεν μου άρεσε.
    Τους λόγους θα τους βρεις στο σχόλιο της Φλώρας.

    Φιλιά πολλά Αριστέα μου γλυκιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κάθε γνώμη είναι σεβαστή!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  20. Δεν παρακολουθώ διαφημίσεις, τη συγκεκριμένη όταν την πρωτοείδα την πρόλαβα στο τέλος της και με εντυπωσίασε. Στο ζάπινγκ την πέτυχα αλλού και την είδα ολόκληρη.
    Είναι ότι καλύτερο έχω δει τα τελευταία χρόνια.

    Δεν θα καθίσω να διαβάσω τα αρνητικά σχόλια του κάθε @@@.
    Μπροστά στα παριζάκια του Υφαντή (αυτά με το άλογο) και τα μαλλιά του Σαμαρά που τα λούζουν μέσα στο γήπεδο, η συγκεκριμένη με άγγιξε πάρα πολύ.

    Αλίμονο σε αυτούς που δεν έχουν αγαπήσει. Αλίμονο σε αυτούς που δεν αγαπήθηκαν. Η αληθινή αγάπη δεν κοιτάει ροζιασμένα χέρια, ρυτιδιασμένα πρόσωπα, στήθος και κοιλιές. Όποιος δεν το έχει καταλάβει μολύνει αυτόν τον πλανήτη ανεπανόρθωτα!

    ΥΓ: Καλού κακού να φλιτάρεις το blog. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πέτρο!
      Ούτε εγώ βλέπω διαφημίσεις....καλά καλά δεν βλέπω τηλεόραση!
      Γύρισα και στάθηκα λόγω της μουσικής!
      Και πραγματικά με άγγιξε! :)
      Δεν πειράζει που είχα κι αυτά τα σχόλια σήμερα!
      Έχω επιτρέψει και την επιλογή "ανώνυμος" γιατί υπήρξαν φίλοι μου που μου το ζήτησαν, καθώς δεν έχουν λογαριασμό κάπου να εμφανίζεται η ταυτότητά τους, όπως για παράδειγμα η κολλητούλα μου που συχνά σχολιάζει.
      Όλοι όσοι καλοπροαίρετα σχολιάζουν υπογράφουν στο τέλος!
      Όσοι δεν το κάνουν και γράφουν κακοπροαίρετα δεν προσβάλλουν καθόλου εμένα!
      Το να ενεργοποιήσω το μετριασμό είναι αστείο! Κατά τον ίδιο τρόπο μπορώ να περάσω τα σχόλια που ενοχλούν στα ανεπιθύμητα!
      Αλλά γιατί να το κάνω;
      "Διαφωνώ με ό,τι λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες! Είναι αρχή μου κι ως τώρα την τηρώ!

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  21. Καλό βράδυ Αριστέα μου...Σου εύχομαι να βρεις την δική σου αγάπη...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Καλό ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή
  22. Ξεπερνώ την ανάρτηση και στέκομαι στο σοβαρό των σχολίων, έχοντας να προσθέσω και να παρατηρήσω κάτι ταυτόχρονα.
    Σκέπτομαι...
    Μα καλά... ?
    κανείς δεν πρόσεξε,την καινούρια φωτό στο προφίλ της "Ίριδας" ?
    Ε, όχι.
    Καταδικάζω κάθε μορφή αδιαφορίας πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Περνάω απαρατήρητη! Είναι πιο σοβαρό να βρούμε βήμα και να ξεσπαθώσουμε για ό,τι μας ενοχλεί!
      Αλήθεια; Η δική σου άποψη;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Ανατρέχοντας στο λεξικό.
      Διαφήμιση : κάθε ενέργεια που αποβλέπει στη διάδοση πληροφοριών για εμπορικούς σκοπούς...
      Ισως σκληρό αλλά μια δεύτερη ματιά, σου αφήνει ουτοπία. Δεν ειναι κακό στις μέρες μας να ονειρεύεσαι μια ιδεατή κοινωνία και να μένεις στο οπτικό του θέματος, όμως αν σταθείς και στην ακουστική εκδοχή του, στο ραδιόφωνο, πάει περίπατο ότι προσπάθησαν να κάνουν σ'αυτή που παραθέτεις.
      Ευχαριστώ για το βήμα.
      Με χαρά ο Ανώνυμος Ναυαγός

      Διαγραφή
    3. Εγώ παιδί μου είμαι ανεπίδεκτη! Θα συνεχίσω να ονειρεύομαι, να μαγεύομαι , να πετάω και να γελάω!
      Ευτυχώς δηλαδή που έχω χάσει τη ραδιοφωνική!
      Καλό ξημέρωμα Ναυαγέ μου !
      Μου αρέσει που υπογράφεις με χαρά....
      Δεν έχω άλλες δυνάμεις απόψε....
      Πάω για ύπνο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Υπήρχε παλιότερα μια (ας πούμε) αντίστοιχη διαφήμιση, δεν θυμάμαι αν είχε παιχτεί εδώ την είχα δει σε ξένο κανάλι, που έδειχνε παρόμοια την επαγγελματική διαδρομή του ανθρώπου με όχι καλή κατάληξη...
    Είναι μια έξυπνη μεν ιδέα, αλλά... Αντί ο τυχερός να φάει χυλόπιτα (πάγια γυναικεία τακτική... αυτοπραγμάτωσης!) όπως όλοι, αντί αυτή να φάει το κέρατο όπως πολλές, αντί ο γάμος να περάσει... περίοδο «ερωτικής κάμψης» (το πλέον σύνηθες φαινόμενο με καυγαδάκια κλπ.), όλα λειτουργούν τόσο άψογα! Σαν να μην πέρασε μια μέρα! Όνειρο ζω μη με ξυπνάτε, δηλαδή!

    Βέβαια, και ποιός δεν θα 'θελε αντί της πραγματικότητας να ζήσει τέτοιο όνειρο... Μακάρι να γινότανε, αλλά... δεν! Αυτό το όνειρο εκμεταλλεύεται η διαφήμιση... Για φαντάσου! Αντί να παλεύει ο άνθρωπος να κάνει τα όνειρα πραγματικότητα, τα κάνει εμπορική διαφήμιση!

    Οπότε θα σταθώ στο συνθέτη, του οποίου έχω κινηματογραφικές δουλειές του στη συλλογή μου, και είναι πολύ ταλαντούχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Κατανοώ το θέμα που θίγεις!
      Κι εγώ ενοχλούμαι που διαφημίσεις πουλούν όνειρα και μεταξωτές κορδέλες που ουδεμία σχέση έχουν με τη σκληρή πραγματικότητα! Κάπως έτσι κάποτε πουλήθηκε το αμερικανικό όνειρο με το σπίτι με φράχτη, την τετράμελή ευτυχισμένη οικογένεια παρέα με το σκύλο....
      Ως αμετανόητη ρομαντική που έχει φάει τα χαστούκια της θα επιμένω στο ιδεατό και στον παππού που θα με κοιτάζει ασπρομαλλούσα κι αφυδατωμένη και με τα μάτια του θα μου δίνει τον κόσμο όλο!

      Όνειρο ζω, αφήστε να το δω! αχαχαχα!

      Συμφωνούμε τουλάχιστον στον συνθέτη!
      Τα σέβη μου!

      Διαγραφή
  24. Αριστέα-Ίριδα πρώτη φορά επισκέπτομαι το μπλογκ σου (είμαι ο «κακός ανώνυμος» και όχι «ανώνυμη» - ξεκατινιάζονται και οι άνδρες βλέπεις - των «δυσάρεστων σχολιασμών»). Δεν γνώριζα πως άλλαξες φωτογραφία, επομένως, ελπίζω να απαλλάσσομαι τουλάχιστον από την κατηγόρια του «μη παρατηρητικού», μέσα στις τόσες άλλες….

    Ελπίζω επίσης να συγχωρεθώ αν «μπήκα» κάπως… «άκομψα».

    Μια και ο λόγος περί διαφημίσεων, και ως «όργανο του διαβόλου» που έχω ήδη πολιτογραφηθεί, σου αφιερώνω την παρακάτω διαφήμιση… με την ελπίδα…

    «να σπάσω τον πάγο»:

    http://www.youtube.com/watch?v=My8BZc9b0fU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Δεν μου ήσουν δυσάρεστος! Σε βρήκα απλά εκτός του θέματος που εγώ έθιγα ....όχι την ίδια τη διαφήμιση, αλλά το θέμα του φιλμ!Γιατί έτσι το είδα εγώ: σαν ταινία μικρού μήκους! Κατά την ταπεινή μου άποψη, θα ήταν πιο όμορφα να γράψεις από κάτω Κώστας, Νικόλαος, Ιωάννης ακόμα κι αν ήταν ψεύτικο το όνομα! Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ξέρεις τι κρύβεται πίσω από την επιλογή "Άγνωστος"! Αλλά βλέπεις δεν μου αρέσει να βγάζω στον αέρα μόνο συμπαθή σχόλια και όλοι να συμφωνούν μαζί μου! Όπως μου έγραψες εσύ τις δικές σου ενστάσεις έγραψα κι εγώ τις δικές μου! :))
      Τολμώ να αντέχω τα πάντα. Ή τουλάχιστον ακόμα δοκιμάζομαι!
      Δεν έχω σβήσει ποτέ σχόλιο ως τώρα! :))

      Ευχαριστώ για το βιντεάκι! Χαμογέλασα!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα, καλή μου!

    Τη συγκεκριμένη διαφήμιση την είδα τυχαία (δεν βλέπω τηλεόραση σε γενικές γραμμές), αφού είχα ακούσει τη ραδιοφωνική εκδοχή της - η οποία οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν περισσότερο συγκινητική (τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά).
    Διάβασα κι εσένα και όλα τα σχόλια. Κατ' εμέ, μια ιστορία κινηματογραφημένη για το ευρύ κοινό, ό,τι σκοπό και αν επιτελεί (διαφημιστικό, ψυχαγωγικό, κινηματογραφικό ή ό,τι άλλο) δεν είναι απαραίτητο να είναι ρεαλιστική και να δείχνει την πραγματικότητα (έτσι όπως αναφέρει για παράδειγμα, η Φλώρα μας). Όταν πρωτοείδα τη διαφήμιση, σκέφτηκα πως θα ήθελα να είμαστε έτσι όταν γεράσουμε με τον άντρα μου - και εννοώ μαζί, αγαπημένοι, αγκαλιασμένοι. Δεν εννοώ με τη σεξουαλική πλευρά του θέματος, όπως το είδαν οι πολλοί.
    Εμένα μου άρεσε η εικόνα δυο ανθρώπων που ξεκίνησαν μαζί και συνεχίζουν μαζί, ως το τέλος. Απλά και ωραία. Πώς μπορεί αυτό να χαρακτηρίζεται "εμετικό"; Αυτό είναι κυνισμός... Ολωνών μας τα κορμιά θα γεράσουν! Θα είμαστε δηλαδή τότε όλοι μας "εμετικοί";
    Τι να πω. Ίσως είμαι αθεράπευτα ρομαντική, ίσως θα ήθελα να είμαι. Ποιος ξέρει;
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Έλλη μου! Πόσο πολύ συμφωνούμε!
      Κάποτε είχα κι εγώ αυτό το όνειρο: να γεράσω με το σύντροφό μου, που ήμασταν μαζί από το σχολείο, έφηβοι και οι δύο!
      Και παρ' ότι ζήσαμε πάρα πολλά χρόνια μαζί , δεν το καταφέραμε!
      Κι όμως ....όσα στραπάτσα κι αν φάω, όσο κι αν ξέρω ότι η πραγματικότητα είναι πεζή αυτό το όνειρο ελίναι ακόμα στη ψυχούλα μου!
      Δεν έχω ακούσει τη ραδιοφωνική διαφήμιση! Αυτή πάντως η τηλεοπτική που έτυχε να πέσει στην αντίληψή μου και χαίρομαι πολύ για αυτό, με καθήλωσε πραγματικά....Θες η μουσική, θες το όνειρο....
      Και τα γερασμένα κορμιά τα βρήκα τόσο τρυφερά..... Τι γλυκιά κινηματογραφική μίνι ταινία ε;
      Φιλάκια ρομαντικούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  26. Κι εγώ έτσι ακριβώς βρήκα τη διαφήμιση. Σαν ταινία μικρού μήκους, όμορφη, ρομαντική. Μόνο που θεωρω πως είναι άσχετη με το προϊόν, αλλά τέλος πάντων! Σε φιλώ κούκλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εντελώς άσχετη όμως ε;
      Νομίζω ότι αυτός ήταν κι ο στόχος της: Ο ντόρος γύρω από αυτήν!
      Εγώ πάντως καθόλου δεν επηρεάζομαι για τη συγκεκριμένη τηλεφωνία! Στέκομαι μόνο στην ταινιούλα που μου άρεσε!
      Φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  27. Εγω οταν πρωτοειδα την μικρη αυτη ταινιουλα σοκαριστηκα!!!!
    Απο τον τροπο που κοιταζονται στα ματια μια ολοκληρη ζωη κ ιδιως τη στιγμη που εκεινη γυριζει κ εχει ξαφνικα ασπρα μαλλακια κ εκεινος την κοιτα σαν να προσπαθει νατην χορτασει ακομα!!!! Σαν να ειναι η πρωτη του φορα που την εχει στην αγκαλια του,σαν να αγγιζει για πρωτη φορα τα χειλη της κ δεν το πιστευει οτι του δοθηκε τετοιο δωρο!!!!!
    Με ενιωσες,γλυκια μου,τι θελω να πω,ε;;;;
    Ερωτας ειναι θαρρω....ερωτας με την ζωη!!!!!

    Σε φιλω κ....χωνε τα στα ισια!!!! (κ εγω σε παω!!!)

    (δεν ειμαι μια απλη ανωνυμη...μη σου φευγει η ψυχη-αντε ποιος ειναι παλι! ειναι το μικρο σου Βαιλί που σε αγαπα πολυ!!! Εχει φιλι;;;;;;-) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μικρό μου Βαϊλί, που μου λείπει πολύ! :))
      Γίνεται να μη σε νιώσω;;
      Μου έκανες την περιγραφή που ήθελα! Έτσι την είδα κι εγώ και την ένιωσα την ταινιούλα του 1 λεπτού και κάτι!
      Έρωτας με τη ζωή! Ακριβώς γλυκούλα μου!
      Πολλά πολλά πολλά φιλάκια γλυκό μου!
      ♥♥♥

      Διαγραφή
  28. Καταπληκτική...πρώτη φορά την ειδα!
    Πολύ μας άρεσε το Blog σου ειλικρινά.Και γραφτήκαμε...
    Τώρα η θεματολογία του δικού μας δεν ξερω αν θα σου αρεσει, αλλα περνα μια βολτα.
    Ευχαριστούμε
    http://chicates.blogspot.gr/
    chicates xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Καλώς ήλθατε, θα περάσω κι εγώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Είμαι από κινητό και χωρίς να δω για ποια διαφήμιση μιλούσες, κατάλαβα αμέσως ποια ήταν! Και εγώ τη λάτρεψα!!! Τα γερασμένα κορμία με συγκίνησαν πολύ. Φοβερή διαφήμιση, άσχετη με το προιόν βέβαια, αλλά φοβερή!
    Τα ανώνυμα σχόλια σχετικά με τα ανήλικα ή όχι τα θεωρώ άκυρα στη συγκεκριμένη ανάρτηση. Όποιος έχει πρόβλημα να απευθυνθεί στους δημιουργούς της. Εδώ οι ίδιοι οι γονείς τους αφήνουν τα παιδιά τους (αν είναι ανήλικα) να παίζουν σε διαφημίσεις, οι δημιουργοί μας πείραξαν;;; Όχι ότι είναι αθώοι αλλά το κακό πρέπει να σταματάει απο τη ρίζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι οι περισσότερες ρομαντικούλες τη λατρέψαμε! Είναι μάλλον οι ευσεβείς μας πόθοι να είμαστε έτσι στα γεράματά μας!
      Σου το εύχομαι ολόψυχα Δημητρούλα μου!
      Τα ανώνυμα σχόλια κι εγώ τα βρήκα άκυρα...αλλά ελευθερία έχουμε τι να κάνουμε;
      Φιλάκια χαρά μου!

      Διαγραφή