Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Βάλε χρώμα στη ζωή σου!

Θυμόμαστε το ποδηλατάκι που αποφάσισα να το στολίσω
καταμεσής στον κήπο;
"Βάλε χρώμα στη ζωή σου"  μου πρότειναν!
 Με αυτό το σύνθημα
το παλιό ποδήλατο βάφτηκε με χρώμα
που ήρθε από μακριά! Να'ναι καλά η Δημητρούλα μου!
Άλλαξαν και τα λελουδικά και το αποτέλεσμα στις οθόνες σας
και στον κήπο μου φυσικά!
Έτσι την Κυριακή, ανάμεσα σε άλλες εργασίες και μαστορέματα που είχα,
 έβαψα το ποδηλατάκι, τη γλαστρούλα-ποτιστήρι 
κι αργότερα τη ζωγράφισα κιόλας!
Από κοντά, σας διαβεβαιώ, είναι ακόμα πιο όμορφο.

Έτσι ξεκουράζομαι εγώ κι ανακτώ δυνάμεις!
Στη συνέχεια λέω να ασχοληθώ με λαμπάδες και λοιπές κατασκευές!
Η δημιουργική απασχόληση είναι η καλύτερη ξεκούραση του νου!


Καλή σας μέρα
@ριστέα


________________________________________

ΥΓ1:Το ποδηλατάκι μου συμμετέχει
στις "Ανοιξιάτικες Δημιουργίες", μια όμορφη ιδέα που είχε το Δελφινάκι .
Εδώ βρίσκεις την πρόκληση.


ΥΓ2: Αγριομελάκι μου,λυπάμαι που πείραξα τις ρυτίδες του!
Λόγοι ανωτέρας βίας!



52 σχόλια:

  1. πολυ ομορφο χρωμα διαλεξες...του παει πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Σε όλους όσοι το είδαν από κοντά τους άρεσε!
      Ξεχωρίζει ωραία μέσα στο πράσινο! :)

      Διαγραφή
  2. Αχου το...τι όμορφο που έγινε..το λάτρεψα πολύ Αριστέα μου και χαίρομαι που θα κοσμήσει το φτωχικό μου.. το απογευματάκι θα κάνει παρεούλα με τις υπολοιπες φωτος του ποδηλατου , να υπάρχει βήμα-βήμα η μεταμόρφωση του
    σ ευχαριστώ και πάλι για την συμμετοχή και την όμορφη ανοιξιάτικη δημιουργία !!!
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμενα να δω ποιο θα ήταν το πρώτο σου θέμα με το τέλος του 24days
      μια όμορφη έκπληξη με περίμενε!! δελφινάκι αγαπάει εκπλήξεις!! :)

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα! Αυτό όντως ήταν βήμα βήμα! Ούτε κι εγώ περίμενα αυτή τη μεταμόρφωση!
      Εμένα μου άρεσε και σκουριασμένο βέβαια. Αλλά οι πολλοί ήθελαν χρώμα! :)
      Νομίζω ότι έτσι θα το προστατέψω κιόλας από τη φθορά!
      Χαίρομαι που ξετρελάθηκες!

      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  3. Το ποδήλατο έγινε τέλειοοο!! Γειά στα χέρια σου!!
    Καλή συνέχεια με τις δημιουργίες σου!!
    Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευούλα μου!
      να'σαι πάντα καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Βρε, Αριστέα, και την προηγούμενη φορά μου άρεσε το ποδήλατο, αλλά η τωρινή του εμφάνιση είναι σαν... stop καρέ από... όνειρο!!!
    Αλήθεια!!! Αυτή την αίσθηση μου δίνει!!!
    Καλή σου μέρα, γλυκιά μου!!!
    Φιλάκια κ' καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α1 Χαίρομαι πολύ που αρέσει και από μκαριά γιατί οι δικοί μου ξετρελάθηκαν όλοι!
      Φιλάκια κορίτσι μου!

      Υ: Δεν είναι διαγωνισμός! Μια ιδέα από το Δελφίνι μας ώστε να δημιουργήσουμε όμορφες ανοιξιάτικες κατασκευές!

      Διαγραφή
  5. Ανοιξιάτικη ανάρτηση!!! :D
    Χάθηκα λίγο απ το blog σου αλλά μη νομίζεις ότι δε σε διαβάζω απλά δεν άφηνα σχόλια γιατί δεν έβρισκα και πολύ χρόνο...
    Υπέροχος ο κήπος και το ποδήλατο!Καλή επιτυχία με το διαγωνισμό!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Δεν πειράζει γλυκιά μου! Και εμένα μου συμβαίνει να διαβάζω και να μην αφήνω σχόλια. Δε σημαίνει ότι θα έχουμε πάντα κάτι να πούμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Υπεροχο εγινε!!!!
    Κ γω πολλες φορες αναρρωτιεμαι αναμεσα στο να αφησω τα σημαδια του χρονου πανω σε κατι ή να το ρετουσαρω κ να του αλλαξω τα πετρελαια!
    Εγινε παντως κουκλιι!!! Σαν απο ονειρο ρομαντικο!!! Βλεπω ηδη πανω του ενα ερωτευμενο αγορι κ ενα ερωτευμενο κοριτσι να φιλιουνται αναμεσα στα λουλουδια κ μια ανοιξιατικη βροχουλα να τους δροσιζει!!!!
    (αααχ!ξεφυγα παλι!!!μαλλον αρχισε ναμε πιανει η ανοιξη κ μαλιστα....αγρια!!!!) :-P
    Brand new!!!!! Με υγεια κ χαρα το στολιδι του κηπου σας!!!!!!
    Δυνατη αγκαλιτσα,ζουζουνα!!!!
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το μικρό Βαϊλί! Κοίτα, μου αρέσουν τα παλιά κομμάτια να κρατούν τη φθορά του χρόνου πάνω τους! Η αυλή και το ποδήλατο είναι όλης της οικογένειας. Ήταν απαίτηση των πολλών λοιπόν κι η Δημητρούλα μου θέλησε να βοηθήσει κι αυτή με τον τρόπο της! Πραγματικά έγινε όμορφο πολύ!
      Τι ρομαντική που είσαι! Όμορφη εικόνα σκέφτηκες!
      Φιλάκια γλυκούλα μου!
      Πολλές αγκαλίτσες! ♥

      Διαγραφή
  7. Τι υπέροχος κήπος! Και το ποδήλατο ταιριάζει γάντι! Πραγματικά, το έκανες τέλειο! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο...το ποδηλατάκι....!!!
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι στον διαγωνισμό...!!!
    Να 'σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, αν και δεν είναι διαγωνισμός! Μια όμορφη ιδέα στην οποία συμμετέχω για να τη στηρίξω και να μαζευτούν όμορφες ανοιξιάτικες δημιουργίες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Καλέ εσύ έκανες θαύματα!!!!!! Αριστέα μου γλυκιά το έκανες κομψοτέχνημα!!!! Καλά, το χρώμα δεν ήρθε πια και από τόσο μακριά. Έπρεπε να μπω κι εγώ στην μικρούλα κουτίτσα να έρθω να σε καμαρώσω (δεν λέω βοηθήσω γιατί είμαι ακαμάτρα).
    Είμαι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ χαρούμενη που συνέβαλα σε αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα. Και εμένα μου άρεσε και το "πριν" αλλά και το "μετά" είναι πανέμοροφο!!! Άσε που ταιριάζει τέλεια με τα λουλούδια του κήπου σου! Εναρμονίστηκε με το τοπίο το ποδηλατάκι σου.
    Άντε να φτιάξεις και άλλα όμορφα πραγματάκια που είσαι τόσο μα τόσο ταλαντούχα και δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου, κι από δω! :)
      Βοήθησες κι ε΄συ με τον τρόπο σου!
      Ναι και πριν ήταν όμορφο! Πιστεύω ότι έτσι προστατεύεται κι από τις καιρικές συνθήκες καλύτερα!
      Άρεσε πολύ χθες, κουρέψαμε και το γκαζόν, κούκλα ήταν η αυλή μας!
      Σήμερα κάνω αρχή με λαμπάδες!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ωωω τι όμορφο!! Μα πόσο ωραία πράγματα συμβαίνουν χάρη στις μπλογκοφιλίες;; Η φιλενάδα μας η Δήμητρα πάλι έκανε το θαύμα της ε;; Τυχεροί όσοι την έχουμε γνωρίσει από κοντά.. Αριστέα μου πότε θα ετοιμάσεις βαλιτσούλα να μας έρθεις;; (λέω λέω μήπως και σε πείσω..)

      Διαγραφή
    3. Η Δημητρούλα είναι ψυχούλα!!!!! Αμέσως σκέφτηκε πώς μπορεί κι αυτή να βοηθήσει στην αναβάθμιση!
      Μια κουβέντα είναι ετοιμάζω βαλιτσούλα! Αλλά δεν το βάζω κάτω ! Και να ξέρεις αν έρθω εννοείται πως θα συναντηθούμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Εννοείται, εννοείται!!! Περιμένουμε εμείς. Μας έταξες!

      Διαγραφή
    5. χεχε! Να περάσουν δυο μήνες δύσκοληοι που πρέπει να καλύψω τρπεζικές μ@΄@κίες του παρελθόντος!
      Και ναι ! Εκεί που οι Αθηναίοι καλοκαιριάτικα πάνε νησιά περιμένετε τη Χαζέα να ροβολήσει Αθήνα! :)))
      Ιούλιο το κόβω! αχαχαχα! Να εχω αδυνατίσει ξανα!

      Διαγραφή
  10. Ποδήλατο με τόσο ωραίο ρομαντικό χρώμα! Πολύ καλά έκανες και έβαλες χρώμα στη ζωή σου , στο ποδηλατό σου και στις γλάστρες . Ξεκουράζεται η ψυχή μέσα στον κήπο σου .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα η ανθρώπινη ψυχή έχει ανάγκη την αλλαγή! Και το χρώμα βοηθάει τη ψυχική ανάταση! Άνοιξη παντού λοιπόν!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο, υπέροχο, υπέροχο!!!!
    Το λάτρεψα και το χρώμ που διάλεξες καταπλητκικό.
    Και τι ωραία η αυλή σου Αριστάκι.
    Ανάσανα λίγο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, σε ευχαριστώ, σε ευχαριστώ! :))))
      Κι εγώ έτσι νομίζω, από τα χρώματα που είχα να επιλέξω ότι διάλεξα το πιο ταιριαστό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Ενταξει λοιπον!
    :)
    Μενει τωρα να προτεινω
    πρασινολαχανννι μπικινννι
    για την παραλια...

    Φιλια,πριγκιπεσσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω και σε καταλαβαίνω!
      Καλησπέρα χαρά μου! ♥
      Μια αγκαλίτσα;

      Διαγραφή
  13. Έγινε υπέροχο!!!!!αλλά και ο κήπος σου είναι πανέμορφος!!!!να σαι καλά!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φτου φτου φτου... θα το ματιάσω!!!! Υπέροχο έγινε!! Μπράβο βρε φιλενάδα! Το χρώμα του πάει πολύ... και το πράσινο της φύσης το αναδεικνύει! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλήθεια, τι κήπος είναι αυτός; Μονάχη σου παλεύεις μαζί του;
    Το κουρεματάκι του το θέλει. Άφησε μέσα ένα πρόβατο και σε κανά μήνα θα στο ‘ξυρίσει’ αλφάδι.

    Το ποδήλατο εγώ θα το ’κανα σούργελο. Μπλε προφυλακτήρες και ακτίνες κίτρινες. Θα έβαζα και καλάθι με λουλούδια μπροστά στο τιμόνι.

    Καλή συνέχεια στα μαστορέματα …Μπομπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!
      1) Είναι πραγματικός, δεν τον περιποιούμαι εγώ αλλά τα ανίψια μου (ο μικρότερος βασικά)
      2) Εγώ απλά διακοσμώ κι απολαμβάνω!
      3) Χτες κουρεύτηκε το γκαζόν Την Κυριακή που τράβηξα τις φωτό είχε τα χάλια του, το ξέρω!
      4) Σούργελο είμαι από μόνη μου! Δεν χρειάζεται να κάνω και το ποδήλατο! ;-)
      5) Το μόνο σίγουρο...θα συνεχίσω μέχρι να εκτονωθώ για τα καλά! Τα μαστορέματα εννοώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Έγινε ακόμα πιο όμορφο!!
    Υπέροχο..το χρώμα τέλειο, όλα τέλεια...μπράβο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφο! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό κορίτσι μου! Όμορφο ξημέρωμα να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Μαράκι! Επέστρεψες βλέπω! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό ξημέρωμα !

      Διαγραφή
  18. Ψυχοθεραπεία δεν το λένε αυτό;
    Έλα, πες μας την αλήθεια... Δεν είναι απελευθερωτικό να ζεις στη μαυρίλα κι εσύ να παίρνεις μπογιές και να ζωγραφίζεις ένα παλιό ποδήλατο;
    Θεά είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως έτσι το λένε! Κι αν δεν έφτιαχνα κάπου κάπου κάτι με τα χεράκι μου θα το είχα χάσει τελείως! :)))
      Και κάπως έτσι έχω γλιτώσει λεφτά από τους τρελογιατρούς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Nομίζω πως το ποδηλατάκι σου θα είναι η ωραιότερη ανοιξιάτικη δημιουργία που θα λάβει το Δελφινάκι στις συμμετοχές...
    Ενθουσιάστηκα...
    Πάντα να φτιάχνεις ομορφιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατσαφλωρίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Το κέρδος είναι στα συναισθήματα πρώτα! Στην απελευθερωτική δύναμη της δημιουργίας! Εσύ ξέρεις καλά για τι πράγμα μιλάω!
      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  20. Πιάνει το χέρι σου με τις μπογιές, λοιπόν! Καλή η χρωματική σύνθεση! Ταιριάζει με την άνοιξη...
    Να υποθέσω το ίδιο θα κάνεις και με τ' αυγά; :)
    Ωραίος ο κήπος πάντως! Ότι πρέπει για να εμπνέεται κανείς μες τα χρώματα της φύσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Το κουτσοπαλεύω, σε δουλειά να βρισκόμαστε Σαν ψυχοθεραπεία! :))
      Ναι και τα αυγουλάκια ζωγραφίζω! Επιφάνειες να βρίσκω....
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  21. Α! Το αγαπημένο μου ποδηλατάκι! Σαν ζωγραφιά είναι ρε Αριστέα, όχι μόνο το ποδήλατο, η όλη σύνθεση εκεί στον κήπο σου είναι πανέμορφη! Γεια στα χεράκια σου και στο πράσινο που είναι τόσο ζωντανό εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , όντως έδεσε ωραία μέσα στο πράσινο!
      Είναι όμορφο να αξιοποιείς παλιά έστω και φθαρμένα πράγματα!
      Καλή σου μέρα, ομορφιά!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Έγινε φοβερό το ποδηλατάκι!
    Συγχαρητήρια για την δημιουργία!
    Και ο κήπος όμως, ε; Όνειρο για εμάς εδώ στην Αθήνα...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερινάκι, σε ευχαριστώ πολύ!
      Νιώθω απίστευτη ευγνωμοσύνη για το πράσινο που έχω!
      Φιλάκια κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  23. Πανέμορφο! Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου, η δημιουργία σου, όλα τέλεια! Είσαι γεννημένη καλλιτέχνης!!!
    Να'σαι καλά και να συνεχίζεις έτσι!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή