Κυριακή 14 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 17 : Ρ

Ρ
Ραντεβού. Το πρώτο.


via

Πίσω στην εφηβεία. Στο πρώτο ραντεβού. Πίσω στους Έρωτες τους αθώους. Τους τρελούς. Αυτούς που δεν θα ζήσουμε ποτέ ξανά. Όχι με την ίδια ένταση. Όχι με το ίδιο χτυποκάρδι. Με το χέρι να τρέμει. Με το άγνωστο να σε κυριεύει. Να θες να κάνεις πίσω, μα να θες και να τρέξεις το γρηγορότερο. Μα γιατί δεν περνούν οι ώρες; Κοιτάζεις το ρολόι....Ξεροσταλιάζεις... 
Το μυστικό από τους γονείς. Η κάλυψη.... Έλα, χτύπα τηλέφωνο! Αγωνία ώσπου όλα να πάνε καλά.
"Ναι, έλα Δώρα... Ναι στις οχτώ. Στο γνωστό σημείο. Φιλί!" 
Και οι ετοιμασίες στο φουλ έπειτα. Μπάνιο, μαλλιά, βάψιμο.Ωχ! Απόψε βρήκε κι αυτό το τσουλούφι να κάνει του κεφαλιού του θεέ μου; Και δως του με το μπιστολάκι να ανατρέψεις το αναπόφευκτο... Κοιτάζεσαι ξανά στον καθρέφτη.  Τι;;;; Φρικάρεις! Πότε βγήκε αυτό; Το τέλος του κόσμου. Από όλες τις μέρες απόψε βρήκε να πεταχτεί η κοκκινίλα στο πρόσωπο. Μέικαπ... Και πούδρα... Πολύ πούδρα. Κι αναστεναγμός ανακούφισης! Ουφ! Το καλύψαμε κι αυτό! 
Κι άλλη αγωνία....Πάει η μπλούζα με τη φούστα; Μήπως είναι πολύ κοντή; Ή μήπως μακριά; Θα του αρέσω; Θα μου αρέσει το ίδιο απόψε; Μα τι λέω; Αφού έχει κάνει κατάληψη στη σκέψη σου μέρες, βδομάδες μέχρι να έρθει αυτή η πολυπόθητη στιγμή. 
Ξανά καθρέφτισμα. Γυρίζεις από όλες τις μεριές. Όλα στην εντέλεια; Μπα ...Όλο και κάτι σου φταίει! Αν είχε μιλιά ο καθρέφτης της εφηβείας βιβλίο θα έγραφε. Ή θα είχε είχε κάνει στάση, επανάσταση, διαμαρτυρία με πλακάτ!
Εφτά και μισή . Η καρδιά πετάει ακόμα περισσότερο. Το στομάχι σφίγγεται. Είναι που είσαι κι όλη μέρα νηστική. Μα πήγαινε και τίποτα κάτω; Οκτώ παρά τέταρτο... Ώρα να παίρνεις το τζάκετ στο χέρι και να αναχωρείς. Θα αργήσεις πέντε λεπτά, ίσως λίγο περισσότερο. Μην πας και νωρίτερα και δείξεις την ανυπομονησία σου. Έτσι είπε η Ελένη . Αυτή ξέρει. Το διάβασε στο κοσμοπόλιταν. 
Φιλί στη μαμά. Φιλί στο μπαμπά!
" Το νου σου..Μην αργήσεις! Και να προσέχεις"!
Τις τελευταίες λέξεις δεν τις ακούς καν! Έχεις βγει στο δρόμο και πετάς! Είναι η μέρα σου , η στιγμή σου! Το πρώτο ραντεβού της ζωής σου!
Δεν το ξέρεις εκείνη τη στιγμή. Αυτό το πρώτο, δεν θα το ζήσεις ποτέ ξανά έτσι!  Όχι με την ίδια ένταση. Όχι με το ίδιο χτυποκάρδι. 
Δεν το ξέρεις εκείνη τη στιγμή. Όταν μεγαλώσεις θα το θυμάσαι με νοσταλγία.
Τα χρόνια της αθωότητας......



40 σχόλια:

  1. Έεεεελαααα μωρέεεε!!!
    Τί γλύκα βγάζει αυτή η ανάρτηση!!!
    Πολύ όμορφα συναισθήματα ξυπνάς, κοριτσάκι μου!!!
    Σαν παραμύθι...
    Στην πορεία αλλάζουν τα πράγματα...
    (Αλλά λίγο-πολύ τη συνέχεια την έχουμε ψιλοζήσει όλοι μας!!!)
    Ένα πολύ γλυκό φιλί κορίτσι μου!!!
    (όπως αυτή η γλυκιά νοσταλγία του σημερινού post!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Έτσι ένιωσα κι εγώ! Μια γλυκιά νοσταλγία!
      Καλό σου βράδυ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Ρομαντική όπως πάντα η Αριστέα μας..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσα χρόνια πίσω με γύρισες... "ξεροσταλιάζεις"!
    Αγαπημένη ανάρτηση η σημερινή, φιλιά Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Γεωργία μου κι εγώ γύρισα πολύ πίσω! Έκλεισα τα μάτια και ταξίδεψα!
      Φιλιά κοπέλα μου,
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Ξεχυλίζει νοσταλγία... Τα χρόνια της αθωότητας, τα πρώτα καρδιοχτύπια & φυσικά το αντάρτικο του... τσουλουφιού! Τι μου θύμισες τώρα;

    Αριστέα μου σήμερα είχαμε ένα ιστορικό ραντεβού στο κέντρο της Αθήνας, όπως θα έμαθες. Μοναδικές στιγμές... Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα ραντεβού που δίνουν φτερά στην ψυχή!
    Σε φιλώ!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το ήξερα, δεν το ήξερα το ραντεβού σας! Ίσως βοήθησε κι αυτό στην επιλογή της λέξης μου, άσχετα αν το γύρισα στο νοσταλγικό! Μου βγαίνει εύκολα η νοσταλγία βλέπεις! :))
      Περιμένω μία σας να κάνει δημοσίευση σχετική, να μάθω κι εγώ για τα καθέκαστα! :)
      Φιλιά!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Αχ τι ωραίες αναμνήσεις...
    το πρώτο ραντεβού... το κρυφό ραντεβού...
    Εγώ είχα βρει το κόλπο για να μην με ανακαλύψουν οι γονείς μου να πηγαίνω όσο πιο ατημέλητη μπορούσα... σαν να μην συμβαίνει τίποτα... αλλά η καρδιά από μέσα πήγαινε να σπάσει... νόμιζα πως ο χτύπος της είχε μεγάφωνα... και η κοκκινίλα στα μάγουλα...
    Σήμερα είχαμε ένα υπέροχο ραντεβού... με μια παρέα
    Φ Ο Β Ε Ρ Η

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Εγώ πάλι τους είχα συνηθίσει να φτιάχνομαι κι έτσι δεν υποψιάζονταν! :))) Αχ αυτά τα μάγουλα! Έκαιγαν!
      Ήμουν απολύτως σίγουρη ότι η παρέα θα ήταν φοβερή!
      Όπως έγραψα κι από πάνω στη Μαρία ...περιμένω σχετική ενημέρωση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Κάθε ενημέρωση σίγουρα ωχριά μπροστά στη μεγάλη συνάντηση!!! Το έχω αφήσει τουλάχιστον εγώ στις υπόλοιπες που είναι πιο περιγραφικές....
      Ένα θα σου πω... Η Κανελλάκη έχει μια σπίθα στο βλέμμα που στη φωτογραφία της δεν φαίνεται καθόλου... Η Joan Petra είναι ένα διαολάκι σκέτο, όπως γράφει έτσι μιλάει κιόλας... Η Κλαυδία σαγήνευσε τα κορίτσια με την ισχυρή της παρουσία, η Χristin ήταν η ήρεμη κεφαλή του τραπεζιού μας, ο συντονιστής και ρεαλιστής της παρέας. Όσο για μένα εγώ δεν χόρταινα να απολαμβάνω την παρέα....
      Γύρισα σπίτι Γ Ε Μ Α Τ Η...

      Διαγραφή
    3. Είμαι σίγουρη Φλώρα μου πως τέτοιες στιγμές δεν αποδίδονται με λόγια. Εκτός κι αν είσαι η Κανελλάκη . Η έχεις την διαολιά (καθώς κι εσύ είπες) της Τζόαν Πέτρας!
      Ζηλεύω γλυκά!
      Σε φιλώ!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Όλους μας γύρισες πολύ πίσω...

    Αγαπημένες στιγμές εφηβείας, οι πρώτοι αθώοι έρωτες, οι εφηβικές αμηχανίες, το κρυφό ραντεβού στο στενό με φόβο να μη μας πάρει κανένα μάτι... και τα τσουλούφια να κάνουν την επανάστασή τους μαζί με εμάς...

    Τι γλυκές εποχές...

    Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα να έχεις!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι ταξιδέψαμε προς τα πίσω χαρά μου απόψε! Εμείς οι γυναίκες σαν πιο ρομαντικές δενόμαστε με αυτές τις αναμνήσεις ....τις εφηβικές!
      Ο μεσιέ από κάτω πρόλαβα να δω ότι έχει αντίθετη άποψη! :)))
      Καλή εβδομάδα κοπέλα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Επειδή δεν πολυταιριάζω με το περιβάλλον θα πω κάτι στα γρήγορα και θα φύγω.

    Το πρώτο ραντεβού ίσως είναι υπερεκτιμημένο.
    Προτιμώ ως ανάμνηση το πρώτο ραντεβού με το μεγάλο έρωτα της ζωής.
    Με τον άνθρωπο που τον συναντάς για πρώτη φορά και λες: «Αυτός/ή είναι. Άγκυρα»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον αιρετικό!
      Μπορεί και να είναι όπως τα λες! Αλλά από ότι είδες πιο πάνω όλες οι κυρίες λιώσαμε ..... Ίσως κάθε πρώτο ραντεβού με τον άνθρωπο της ζωής σου να μένει έτσι! Κι εγώ έριξα κάποτε άγκυρα μα το πλοίο αναποδογύρισε! :) Που σημαίνει ότι ποτέ δεν είσαι σίγουρος....
      Οι αναμνήσεις πάντως μένουν!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Καταπληκτικό! :))
      Πού το πέτυχες βρε θηρίο;;;;;
      Σε ευχαριστώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. αυτό μου ήρθε με την μια στο μυαλό. Είναι το soundtrack που έπρεπε να έπαιζε ως χαλί απο κάτω...

      Διαγραφή
    3. Έπαιζε πάντως μουσική στο μυαλό μου όταν έγραφα! Των 80ς μα αυτό δεν το γνώριζα! :)))

      Διαγραφή
  9. :) Για άλλη μια φορά υπέροχη ανάρτηση!!
    Θα σε εκνευρίσω άμα σου πω..ποτέ μη λες ποτέ;; Μπορεί να μην το ξαναζήσουμε με την ίδια αθωότητα αλλά αυτό το φτερούγισμα, μπορεί να υπάρξει όσο υπάρχει δυνατός έρωτας! Δεν είμαι ρομαντική με την χαζή έννοια, αλλά δεν εγκαταλείπω έτσι απλά τα "όπλα" του έρωτα!! Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Πέτρο Κ.! Καλό ξημέρωμα φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πιτσιρίκα μου! :))
      Καλή εβδομάδα!
      Όχι , καλή μου.Στο Έρωτα δεν λέμε όχι. Απλά τα εφηβικά χτυποκάρδια ήταν και είναι ανεπανάληπτα!
      Τον Έρωτα αν εγκαταλείψουμε χαθήκαμε! Κι εγώ εκεί βρίσκω την ομορφιά των πάντων!
      Σε ευχαριστώ καρδούλα μου (που επιμένεις για μένα)! :) Να'σαι πάντα καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Νοσταλγική ανάρτηση Αριστέα μου!
    Τελικά οι αναμνήσεις μένουνε μέσα στο πέρασμα του χρόνου και είναι αυτές που αξίζουν να θυμόμαστε!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Κι εγώ τις θυμάμαι με τρυφερότητα και χαίρομαι που υπάρχουν στη ζωή μου! :)
      Καλή σου μέρα,
      Καλή εβδομάδα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη ανάρτηση, τυχερή που δεν θυμάμαι το πρώτο μου ραντεβού, άτυχη που αυτό που θυμάμαι είναι αυτό που μάλλον δεν θα ξαναζήσω. Σίγουρο πάντως είναι πως δεν θα ξεχάσω ποτέ την αγωνία της προετοιμασίας... ''Τι; Έρχεσαι σε μισή ώρα; Μα είμαι και κοπέλα μην ξεχνάς, θέλω να ετοιμαστωωωωώ!'' :p αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η αγωνία της προετοιμασίας! Το χτυποκάρδι αν θα είναι όλα στην εντέλεια... αν θα αρέσουμε! Πιτσιρικάκια! χεχε!
      Νομίζω ότι η μαγεία όλων είναι στη μη επανάληψη! Να μη λυπάσαι που δεν θα το ξαναζήσεις! Να ευελπιστείς πάντα σε κάτι νέο!
      Φιλάκια πολλά Ελευθερία μου!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Κρίμα που χρησιμοποίησες μια γαλλική λέξη και όχι μια ελληνική! Και υπάρχουν όμορφες λέξεις από ρ...

    Τα πρώτα λοιπόν rendez-vous (για να θυμηθώ τα γαλλικούλια μου) δεν ήταν και τόσο σημαντικά! Ήταν άφθονα και... πανομοιότυπα! Ας όψεται ο ενθουσιασμός της νιότης! Τα τελευταία rendez-vous ήταν αυτά που δεν ξεχνιούνται εύκολα! Αποχαιρετηστήρια και πολλές φορές οδυνηρά!
    Ευτυχώς που επήλθε η πάροδος του χρόνου και είτε πρώτο, είτε τελευταίο, ἐν και τῷ αὐτῷ! Λόγῳ... ωριμότητος! Ο έρωτας ξεφουσκώνει εύκολα μιας και υπάρχει μόνο στο σινεμά και τα παραμύθια... Υπάρχει αντ' αυτού το κακέκτυπό του: η υποκρισία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. μμμ δεν κάθισα να το πολυσκεφτώ γιατί η λέξη μπήκε μέσα στη σκέψη μου κι έκανε κατάληψη!
      Ε το χέρι μετά πήγε μόνο του εντελώς! :)))
      Χαίρομαι που έβαλες εδώ τα τελευταία ραντεβού! Και για μένα αξέχαστα είναι κι αυτά! :) Κι ας ήταν οδυνηρά!
      Θα διαφωνήσω στο τελείωμα σου... Ο Έρωτας υπάρχει στη ζωή...κι ας έχει ημερομηνία λήξεως! Κι ας υπάρχει πολλή υποκρισία γύρω μας!
      Σαν αμετανόητη ρομαντική πάντα πιστεύω σε Αυτόν. Για το λίγο του δίνει τα πάντα!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Τι γλυκιά ανάρτηση! Αν το πρώτο ραντεβού συνοδεύεται και με το πρώτο έρωτα της ζωής μας μένει βαθιά χαραγμένο στην μνήμη μας! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παρασκευούλα μου! :))
      Ναι, αν όντως ήταν όμορφες αναμνήσεις πώς να σβήσουν από τη μνήμη;;;;;
      Φιλάκια κοπέλα μου!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Αριστέα μου!!!!Τι μας θύμισες τώρα!!!!μέχρι να έρθει η μέρα του ραντεβού το τι ψέμα λέγαμε ολόκληρα σενάρια γράφαμε με τις φιλενάδες για να πάνε όλα καλά!!!!έτσι θα γίνει,αν σε ρωτήσει η μάνα μου αυτό θα πεις...κακομοίρα μου πρόσεχε!!!!!
    καλή σου εβδομάδα!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δέσποινα!
      Δεν ήμουν η μόνη με τα ψεματάκια μου ε;;;;;;
      αχαχαχα! Αχ αυτή η κάλυψή μας!
      Φιλιά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Τα χρόνια της αθωότητας και το τέλος της. Νομίζω ποτέ δεν είχα αυτή την "χαρά". Η δική μου αθωότητα τελειώσε πριν καν ξεκινήσει...
    Σου εύχομαι να τα βλέπεις όλα με το ίδιο καρδιοχτύπι Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ben!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς γλυκέ μου για την ευχή!
      Υπήρξα ευλογημένη! Τα γεύτηκα αυτά τα χρόνια της αθωότητας και τα έχω μέσα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Αυτό ήταν βουτιά στο ανέμελο κι αθώο παρελθόν...πόσο πιο απλά ήταν όλα και πόσο άγνωστα και μυστηριώδη φάνταζαν όλα στα μάτια μας τότε!!
    Να είσαι καλά..φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα περιέγραψες Μαρία μου....ανέμελα, αθώα,άγνωστα μα μυστηριώδη!
      Κι είχαν μια γλύκα τόση.........
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Αχ βρε Αριστέα τι μας θύμισες τώρα!!! Πόσα χρόνια πίσω μας πήγες!!!! Πρώτο ραντεβού και δεν είχαμε φάει τίποτα για να μην πετάει η κοιλιά!!! Αχ βαχ.
    Και γενικά όλα τα πρώτα ραντεβού ήταν πάντα μες την αγωνία, όχι μόνο τα ερωτικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Δημητρούλα ! Και εσύ νηστική; Για να μην πετάει η κοιλίτσα! αχαχαχαχα! Ναι όλα τα πρώτα εφηβικά ραντεβού έτσι ήταν!
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  18. πόσο ομορφο και τρυφερο Αριστεα μου ποσες θυμησες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή