Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Ένα παλιό ποδήλατο ταχυδρόμου....

Ένα παλιό ποδήλατο ταχυδρόμου.
Εγκαταλελειμμένο!
Το είδαμε, το ζητήσαμε. μας εδόθηκε! ( Το γλείψιμο άξιζε ε;)
Το ακουμπήσαμε πρόχειρα κάπου.
Κι επερίμενε το πλήρωμα του χρόνου!


Στις αρχές της άνοιξης, κάτω από τις αμυγδαλιές, άρχισε να δείχνει την παρουσία του δειλά-δειλά! "Ε; εδώ είμαι κι εγώ; Μας φώναζε...σιωπηρά, αθόρυβο το δόλιο σας λέω ....

Και ....Ναι! Επιτέλους! Η δέουσα σημασία του εδόθη!
Μια γλάστρα-μέσα σε ποτιστήρι, μια γιρλάντα λευκή...και στο κέντρο του κήπου εκαρφώθη!
Βρήκε τη θέση του!
Είναι πια ευτυχισμένο!
 Έτοιμο να υποδεχτεί την άνοιξη.....

Λέω να του πετάξω και λίγο ροζ, αύριο-μεθαύριο ( αν φιλοτιμηθούν και μου αγοράσουν- εγώ οδηγίες δίνω- φράγκο δεν έχω).


Με αυτό το ταπεινό αριστούργημα  (δυστυχώς εγώ μόνο την ανάδειξη έκανα)
παίρνω μέρος στις "Ανοιξιάτικες Δημιουργίες", μια όμορφη ιδέα που είχε το Δελφινάκι .
Εδώ βρίσκεις την πρόκληση.
Ισχύει μέχρι και το τέλος του Απρίλη!

Καλό σας βράδυ!
@ριστέα

56 σχόλια:

  1. Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο !
    Είχες δίκιο που είπες πως θα μου αρέσει!!
    Νομίζω πως βρήκε τη θέση που του αξίζει!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε! μα ήμουν σίγουρη!
      Μα ήταν δυνατόν να μην το λατρέψεις!

      Θα γλείψω κι άλλο εκεί που έγλειψα και το πήρα! Αν μου χαρίσουν άλλο ένα, θα το βγάλω σε giveaway! ;-)

      Νομίζω ότι όλοι θα το θελήσουν!

      Φιλιά!


      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα φίλη μου!!!!!
      Καλα ε; Τέλεια ιδέα και νομίζω οτι του αρέσει πολύ η νέα του θέση!!! Για δες το πως καμαρώνει!!!!!!
      Πόσους δρόμους εχει περάσει και πόσες γειτονιές!!!!
      Μπράβο Αριστεα μου,έδωσες νέα πνοή στο ποδήλατο και του χάρισες νέα όψη!!!!
      Δεν σου λέω ακόμη καληνύχτα...πάω να δω τι καλο μας έχεις ήδη δημοσιεύσει!!!

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα χαρά μου!
      Νομίζω ότι όλοι το χαρήκαμε!
      Και το ποδήλατο ναι έχεις δίκιο ...πρέπει να νιώθει την αγάπη μας!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  2. Αχ, Αριστέα μου!!!
    Τί όμορφο που είναι!!!
    Όχι μόνο Ανοιξιάτικο, αλλά και με ρομαντική διάθεση!!!
    Όλα τα... ""like" του πλανήτη, αξίζει αυτή η όμορφη αίσθηση που μας αφήνεις να γευτούμε!!!
    Φιλάκια, κοριτσάκι μου!!!
    Καλή επιτυχία στην πρόκληση, μέσ από την καρδιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Ηθελα να το βάψω σε παλ χρώματα. Μα φοβηθήκαμε μήπως με το τρίψιμο χάσουμε το μισό! Κι έτσι το αφήσαμε ως είχε! Μαζί με την ιστορία του!

      Φιλάκια κοπέλα μου!
      Καλό βράδυ! ♥

      Διαγραφή
  3. Τέλειο το ποδήλατο κοριτσάκι μου!

    Ενα παρόμοιο είδα σε μια καφετέρια ως τραπεζάκι.... τίποτα δεν πρέπει να πετιέται! Όλα μπορούν να ξαναζήσουν αρκεί να τα θέλουμε!!!

    φιλάκια ☺!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου! Σκεφτήκαμε να βάλουμε μια σανίδα και να γίνει πάγκος ώστε να ακουμπάμε τον καφέ μας το καλοκαίρι...Δυο σκαμπουδάκια ψηλά θα το πλαισιώνουν! Για τα ανίψια μου και τους φίλους τους τέλεια θα είναι!
      Όντως....τίποτα δεν πρέπει να πετιέται!

      Φιλιά!
      καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο!!!!!
    Άξιζε το γλείψιμο!!!!!
    Καλή επιτυχία!!!!!
    Φιλάκια και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα!Λέω να το ξανακάνω ( το γλείψιμο) Αξίζει!
      Φιλιά!
      καλό σου βράδυ Δεσποινάκι μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Πόσα χιλιόμετρα να έχει κάνει κάτω από ήλιο και βροχή. Πόσες επιστολές να έχουν φτάσει στον προορισμό τους χάρις σ'αυτό το ποδήλατο. Του άξιζε να το αναδείξετε και πολύ καλά κάνατε. Είναι υπέροχο!!!
    Φιλιά καληνύχτας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαριάννα μου ...έπρεπε να σκαρφιστώ μια ιστορία πάνω σε αυτές τις σκέψεις ε;
      Ναι του άξιζε!
      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο έγινε!!!θα ήταν κρίμα να πάει άδοξα...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς διεσώθη κι όμορφα τελικά!
      Καλό ξημέρωμα γλυκιά μου! :))

      Διαγραφή
  7. To ανοιξιάτικο ποδήλατο... ακόμη και το χειμώνα θα σου θυμίζει την άνοιξη...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο...αν και στην αρχή νόμιζα πως θα πεις κάποια ωραία ιστορία από τα παιδικά χρόνια.....!
    Καλή επιτυχία για τον διαγωνισμό!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , κρίμα ! Δεν το συνόδευσα με μια ιστορία! Του άξιζε να του πλέξω μία! Αλλά ήταν δύσκολη μέρα! Πιο πολύ έκανα τη δημοσίευση για να ξεκουραστώ! :)))

      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  9. Νομίζω ότι είχα προτείνει τη γλαστρούλα όταν το είχα πρωτοδεί... έτσι το φαντάστηκα! Δεν έπεσα έξω, είναι πανέμορφο τώρα. Το φαντάζομαι στο μέσον της αυλής να κλέβει την παράσταση με τις ιστορίες του... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Έλλη μου! Όλοι βοηθήσατε με τον τρόπο σας! Μια χαρά του πήγε η γλαστρούλα! :)))
      Φιλάκια γλυκιά μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  10. Θέλω κι εγώ τέτοιο ποδηλατάκι - με έβαλες σε σκέψεις τώρα. Και είναι να μην αρχίσω τις γύρες σε γνωστούς και ζητάω παλαιά αντικείμενα. Χα χα. Λοιπόν, περιμένουμε φωτογραφίες με περισσότερα λουλούδια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Να πώς κάτι παλιό κι άχρηστο μπορεί να μας γεμίσει έμπνευση και δημιουργικότητα! Βουρ όλοι στις αποθήκες τις παλιές για παλιά ποδήλατα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη ιδέα.. Μπράβο σου!!! :)

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπουσε τις ρυτιδες του.
    Γιατι του εκανες botox?

    :(
    Τα χρονια επανω "μας",
    προσδιδουν εναν ιδιαιτερο σεβασμο.

    Καλο ξημερωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγριομελάκι μου!
      Τις έχει ακόμα!
      Ένα γαρίφαλο στο αυτί του βάλαμε !;-)
      Άλλο μεταλλάσσω κι άλλο αναδεικνύω εξάλλου!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο, ανοιξιάτικο, ρομαντικό!
    Ερωτεύτηκα :)!

    Φιλιά Αριστάκι **
    καλή σου μέρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα χαρά μου!
      Κι εγώ το ερωτεύτηκα! :))
      Γίνεται διαφορετικά;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Καταπληκτικό είναι Αριστέα μπράβο σου που το έσωσες!
    Του έδωσες νόημα.
    Φανταστικό εύχομαι να κερδίσεις στο διαγωνισμό.
    Φιλιά καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ , μα η συμμετοχή μου αφορά μόνο την στήριξη της ιδέας! :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχη ιδέα και ταίριαξε τόσο πολύ στον κήπο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Φιλάκια!
      Καλή σου μέρα! ♥

      Διαγραφή
  16. Τι όμορφο...τι ρομαντικό...το αγαπησα..σ ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου για την συμμετοχή..Αριστούργημα !! Γιατί ταπεινό όμως;; :)
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα χαρά μου!
      Κι εγώ σ' ευχαριστώ :)))
      Ταπεινό γιατί δεν έκανα τίποτα σπουδαίο!
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μα πώς δεν έκανες; πήρε άλλη τόση αξία..ομορφησε πολύ :)

      Διαγραφή
    3. Θα βάλουμε και λίγο χρώμα....φούξια μάλλον και θα σου στείλω τη φωτό ναι;;;;;

      Διαγραφή
    4. Μετά το λιλά, το δεύτερο αγαπημένο μου είναι το βυσσινύ ή φούξια όπως το είπες ...θα περιμένω με χαρά... :)

      Διαγραφή
    5. Προς το παρόν πάω να βάλω αυτές τις δυο φώτος με τις άλλες συμμετοχές και όταν είναι έτοιμη και η φούξια θα μπει κι αυτή

      Διαγραφή
    6. Θα σου στείλω mail
      Έκανα κι άλλη αλλαγή στο ποδηλατάκι απόψε κι επίσης θα το βάψω με χρώμα που μου έρχεται από Αθήνα δώρο από φίλη αγαπημένη!

      Διαγραφή
    7. Α τελικά κόκκινα λουλουδάκια του έβαλα! :))
      Ό,τι μου πήραν δηλαδή!

      Διαγραφή
    8. ειναι πολύ όμορφο..σαν να βγήκε από άλλη εποχή..τόσο ρομαντικό.. σ ευχαριστώ και πάλε Αριστέα μου

      Διαγραφή
    9. ♥ Τίποτα χαρά μου!
      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  17. Σαν να ξεφύτρωσε από ρομαντική εποχή!!!
    Το απογείωσες!!! Δεν έχω λόγια. Μαγεία!!!!
    Εργάζομαι προσωρινά στο ποδηλατάδικο ενός φίλου. Τι σπρέυ θες να σου στείλω δώρο να το βάψεις; Παλ χρώματα γενικά ή ροζ που γράφεις;
    Στείλε μου emai: dimitranik@hotmail.com.
    Θα σου στείλω κ εγώ το βραδυ που θα βρω ευκαιρία γιατί σε φοβάμαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν έχω λόγια για σένα και μιλάω για το mail σου σήμερα!
      Δεν υπάρχεις!
      Σε λατρεύω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Αριστέα μου είναι πανέμορφοοοο!!!
    Αν και στεναχωριέμαι που έκλεψαν του πατέρα μου, βλέποντας το δικό σου παίρνω μεγάλη χαρά. Κάπως έτσι το φανταζόμουν κι εγώ στην αυλή μας! Να σαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Παρασκευούλα μου , το θυμάμαι και λυπάμαι!
      Μακάρι να εξασφάλιζα άλλο ένα να στο έστελνα δώρο!
      Φιλάκι κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
    2. Αχ μωρε!!! Είσαι πολύ γλυκιά!!! Με συγκίνησες!!

      Διαγραφή
    3. Αχ μακάρι να τους έχει μείνει κι άλλο!
      Πέρυσι είχαν αρκετά ( τα μάζευε ο συγχωρεμένος ο θείος μου)!
      Αλήθεια στο λέω! Ξέρω τη χαρά που θα σου έδινε! ♥

      Διαγραφή
  19. Τέλειο είναι κι αν του βάλεις και το ροζάκι θα είναι ακόμη πιο τέλειο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Ήμουν τυχερή που το απέκτησα ! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. μπραβο σου που το πηρες και το ανεδειξες τοσο ομορφα!!!!θα περιμενω να το δω και βαμμενο!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Το συντομότερο δυνατόν αν κι εγώ το προτιμούσα με τις σκουριές του!
      Αλλά και υπόλοιποι στην οικογένεια το θέλουν βαμμένο...οπότε....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Αριστέα ,τέτοια δημιουργία είναι υπέροχη !!!! Μπράβο ,καλή μου που το ζήτησες και το φύλαξες !!! Την άνοιξη λουλούδια και το χειμώνα να του βάζεις φωτάκια γύρω από το περίγραμμα του και να το φωτογραφίσεις νύχτα !!Έχω τρία ποδήλατα ,δύο των αγοριών και ένα δικό μου ,αλλά κανένα παλιό ... Ένα παρόμοιο του μπαμπά μου , το δώσανε στον παλιατζή ... Ενοχλούσε στην αυλή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να δεις τις επόμενες φωτογραφίες! :))
      Σε παραπέμπω σε επόμενη ανάρτηση!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή