Τρίτη 2 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 5: Ε

Ε
 Ειδήσεις!

"Κυρίες και κύριοι  
Και τώρα αρχίζει το δελτίο των 8 στο δικό μας κανάλι.
Καθίστε αναπαυτικά
Γεμίστε τις λεκάνες σας ποπ κορν
και τα ποτήρια σας αναψυκτικά
Το τρενάκι του τρόμου ξεκινά:
Τρόμοοοοοος κυρίες και κύριοι στα σούπερ μάρκετ
κι οι τιμές στα ύψη!
Κουρεύεται και πάλι ο κατώτατος μισθός
γιατί όλοι πρέπει να θυσιαστούμε για την ανάπτυξη!"
Κι ο παππούς ο Θανάσης στο χωριό, περιμένει με χαρά την ανάπτυξη 
λες και θα του γεμίσει αύριο το πορτοφόλι λεφτά!
Παραμύθια!
Πρωταπριλιά χτες!
-Γιατί δεν γιορτάζουν την πρωταπριλιά τα κανάλια για τις ειδήσεις των οκτώ;
-Γιατί δεν είναι μόνο στις οκτώ!
Είναι και στις έντεκα
είναι και στις έξι και στις δώδεκα άμα βολεύει  το κόψιμο της ταινίας.
Α! Είναι και στη νοηματική.
-Τι; Κοροϊδεύουν τώρα και τους έχοντες ειδικά προβλήματα;
-Μα όλοι έχουμε ειδικά προβλήματα!
Το θέμα είναι πόσο τους πιστεύουμε εμείς!
Κορόιδοοο γαμπρέ!
-Αυτό είναι από ταινία!
-Χίλιες φορές οι ελληνικές ταινίες από τις ειδήσεις!
-Για αυτό ούτε συζήτηση!
-Τι; Δεν βλέπεις ούτε εσύ τελικά ειδήσεις;
-Ούτε συζήτηση!
-Τότε ποιος τις βλέπει γαμώ το φελέκι μου;


Καλημέρα χαρούλες μου. 
Να έχετε μια υπέροχη μέρα.
@ριστέα

45 σχόλια:

  1. Η τρομολαγνεία σε όλο της το μεγαλείο...
    Μπορεί να σε ρίξουν στην απόλυτη κατάθλιψη....
    Κατευθύνουν τα γεγονότα...
    Έχουν τεράστιες ευθύνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου δεν παρακολουθώ! Αλλά βλέπω όσους παρακολουθούν και με ενοχλεί η διάθεση που άθελά τους ίσως μου μεταδίδουν!
      Δεν θέλω να είμαι εκτός πραγματικότητας, αλλά ούτε υπό καθεστώς τρομολαγνείας!
      Όπως λες κι εσύ: τεράστιες οι ευθύνες τους!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Έτοιμη για stand-up comedy σε βρίσκω!!!
    Το σεναριάκι έτοιμο το 'χεις!!!
    (Και να 'ταν μόνο σενάριο, τί καλά που θα ήταν...)
    Σε φιλώ, ομορφιά μου!!!
    Ό,τι είδηση ακούσεις σήμερα, ας είναι μόνο καλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Έτυχε καλή μου Γιάννα χτες κι είχα λίγη έμπνευση!
      Μου άρεσε η ευχή σου και σε ευχαριστώ ! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Δεν τρώμε καλύτερα τα ποπ κορν στο παγκάκι μας να έχουμε ήσυχο το κεφαλάκι μας;
    Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια πολλά πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχααχαχαχα! Εγώ θα τα πηδήξω και τα ποπ κορν! Πάμε κατευθείαν στο παγκάκι που έχεις ανακαλύψει να χαρούμε τη ζωή! :)))
      Φιλιά Παρασκευούλα μου!

      Διαγραφή
  4. κανείς δεν βλέπει πλέον ειδήσεις Αριστέα μου (μόνο κάτι παπούδες σαν τον πατέρα μου .. και περιμένει και αυτός την ανάπτυξη- πώς τον έπιασες;; ο παπούς ο Ηλίας από το χωριό έπρεπε να γράψεις!!!!) καλημέρα καλή μου φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....και σαν τον μπαμπά μου και τη μαμά μου! Και τι δεν κάνω μπας και τη κλείσουν τη ρημάδα τη TV!
      Κοίτα σύμπτωση...Ηλίας ήταν κι ο ένας μου παππούς! Αλλά δεν ξέρω πώς μου ήρθε ο "Θανάσης"!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  5. Το περίεργο δεν είναι ότι υπάρχει ακόμη κόσμος που βλέπει ειδήσεις, αλλά το ότι υπάρχει κόσμος που ακόμη τις πιστεύει...
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή η παρατήρησή σου γλυκιά μου!
      Αλίμονο σε όσους τις πιστεύουν ! :)
      Φιλιά!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  6. Εχω χρονια που δεν βλεπω ειδησεις!!!
    Γελασα με τον τροπο που τα γραφεις!!!
    Φιλακιααα!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Είχα όρεξη χτες! Κι είπα εξάλλου όταν κάνω βαριές δημοσιεύσεις μετά να πετάω και καμιά πιο διασκεδαστική να χαλαρώνουμε όλοι μας!
      Φιλάκια Βαϊλάκι μου! ♥

      Διαγραφή
  7. Πέρσι έβλεπα ειδήσεις σαν μανιακή, με τη δικαιολογία ότι ήθελα να ξέρω τι με περιμένει (ξέρεις, τις αλλαγές στην εφορία, στους μισθούς...)

    Κάποια στιγμή κόντεψα να κλατάρω από τη συνεχή τρομοκρατία τους και τα ψέματά τους (ή να πω από τη συνήθειά τους να ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεμάτα;)... και παρατρίχα γλίτωσα από το να έρθουν να με μαζέψουν οι "κύριοι με τα άσπρα"... (αυτοί που σου φορούν αυτό το ωραίο πουκαμισάκι με τα χεράκια πίσω στην πλάτη...)

    Πλέον, μακριά! Έχω να ανοίξω γενικότερα τηλεόραση πολύ καιρό και νιώθω ευτυχισμένος άνθρωπος! Όπως λέει και το γνωστό... "Η καλύτερη εφεύρεση της τηλεόρασης είναι το κουμπί που την κλείνει".

    Καλό απόγευμα, κορίτσι μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ γλυκιά μου Έλλη! Περιέγραψες μια κατάσταση στην οποία βρίσκονται πολλοί! Είναι όλοι αυτοί που πίστεψαν και πήγαν έπειτα και ψήφισαν!
      Ξετρελάθηκα με το "κλατάρω" που χρησιμοποίησες! Αγαπημένο ρήμα μου! :))
      χεχε! Εγώ (που ακόμα να αγοράσω ψηφιακή ένεκα ότι το σήμα δεν μας έχει έρθει ακόμα) την έχω στολίσει με πετσετάκι και κεριά! Σκέφτομαι πως όταν την αντικαταστήσω κάποια στιγμή με ψηφιακή ( κι αυτό για τις ταινίες ρε γαμώτο) δεν θα έχω που να βάλω το σεμεδάκι! :(((

      αχαχα! Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Αριστέα μου! Ανέκαθεν συνέβαινε αυτό με τις ειδήσεις..όπως και με πολλά ακόμη..Απλώς τώρα το πήραν χαμπάρι οι περισσότεροι! Έχω την ίδια απορία με σενα.. όχι μόνο για αυτό αλλά και για την παθητικότητα...
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτσιρίκα μου, καλό μήνα κοπέλα μου! Η αλήθεια είναι πως αργήσαμε να ξυπνήσουμε! Κι ωραία ξυπνήσαμε! Τι θα κάνουμε από δω και μπρος;
      Κι ας προσπαθήσουμε να ξυπνήσουν κι άλλοι! Γιατί υπάρχουν ακόμα πιστοί! Πίστεψέ με! :( Το ζω και το ακούω καθημερινά!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Ούτε εγώ βλέπω ειδήσεις!! Δεν το αντέχω αυτό που κάνουν!! Έχω αρκετό καιρό που αν δεν γίνεται να αλλάξει, φεύγω από το δωμάτιο!
    Καλό μήνα Αριστέα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό ήταν στα ανεπιθύμητα και το επανέφερα!
      Μπράβο Χριστινάκι μου! Νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Η "τέταρτη εξουσία" είναι, πλέον, υπερεξουσία...
    Κι εγώ, εδώ και μία πενταετία τουλάχιστον, εφαρμόζω ό,τι η δεύτερη εικόνα! ツ

    Καλό βράδυ να έχεις!...
    Σε φιλώ!
    ✽~✽~✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περίμενα έτσι κι αλλιώς να ενημερώνεσαι από την τηλεόραση Ιωάννα μου!
      Εύχομαι απλά να ξυπνήσουν και αυτοί που κοιμούνται!
      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα! ♥

      ΥΓ: Άλλαξες λουλουδάκια! ;-)

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα και στο σπίτι σου...

    Δυστυχώς υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που βλέπουν ειδήσεις -και δίνουν και σημασία δηλαδή- μιας και δεν ξερουν τον κόσμου του νετ....

    Στη γιαγιά μου πρότεινα την ώρα των ειδήσεων να πλέκει...μα δε βλέπω πια τζίερι μου, μου είπε.... θα προτιμούσα να μην ακούς της απάντησα!

    Όπως και να έχει αυτό που προσπαθούν να κάνουν, το πετυχαίνουν και με το παραπάνω!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου, καλό μήνα και σε σένα!
      Μια χαρά τα είπες στη γιαγιά σου! Το θέμα δεν είναι τι βλέπουμε αλλά τι ακούμε! Εγώ αν είχα λεφτά θα αγόραζα ένα λαπτοπάκι στη μαμά μου και θα τη μάθαινα να σερφάρει έστω και με το ζόρι!
      Σε φιλώ!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Αριστάκι μου καλό!!! Μας έκανες και γελάσαμε σήμερα!!!!
    Και εγώ μια που δεν βλέπει ειδήσεις και απορώ για ποιους τις προβάλουν! Τόσα ψέμματα, τόσες κλίκες, τόσα συμφέροντα! Κρίμα γιατί οι παππούδες τα πιστεύουν (και όχι μόνο) και χάνουν τον ύπνο τους και γεμίζουν άγχος. Και άντε να έχεις πρόβλημα, αλλά να αγχώνεσαι για αν/όταν θα προκύψει το πρόβλημα!!!
    φοβερό το κείμενό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου, καλό μήνα χαρά μου!
      Κι όμως! Υπάρχει κοινό! Δυστυχώς! Και τους πιστεύουν! Φάνηκε αυτό στις εκλογές! :((
      Καλό ξημέρωμα καρδιά μου! ♥

      Διαγραφή
  13. Ναρκοθετούν τη σκέψη μας. Στενεύουν τα όρια των αντιστάσεων μας. Αποχαυνώνουν και προπαγανδίζουν.
    Αριστέα ας υψώνουμε τη φωνή μας, όσο μας το επιτρέπουν ακόμα. Μπράβο για το κείμενο... δεν σου το είχα για να είμαι ειλικρινής.
    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, όσο μπορώ κι όσο μας το επιτρέπουν θα το κάνω! ( Παρα λίγο να μας το κόψουν κι αυτό το δικαίωμα αν θυμάσαι με την ACTA)
      Όσο για το κείμενο...ούτε εγώ μου τό 'χα ! αχαχα!
      Μου αρέσει να με εκπλήσσω πάντως!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. χαχαχα συγνώμη που γελώ , δε γελώ με τα χάλια και τα προβλήματα των χωρών μας, γελώ με το τρόπο παρουσίασης..εγώ φίλη μου σταμάτησα εδώ και χρονια να ακουω ειδησεις...ψυχοπλακώνουμε και δε θελω..ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω..φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές μέσα από αστείο τρόπο λέγονται σημαντικά πράγματα!
      Προσπάθησα να αλαφρύνω μια κατάσταση η οποία ευθύνεται για πολλά στραβά!
      Χαίρομαι που δεν βλέπεις ούτε κι εσύ ειδήσεις!
      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  15. Αχ Αριστέα μου, οι ειδήσεις των 8:00 χειρότερες από ταινία τρόμου είναι!!! Άν είμαι στων γονιών μου τέτοια ώρα (εκείνοι παρακολουθούν ανελλιπώς) και μου βάλει η μαμά καμιά από τις λιχουδιές της, μου κόβεται η όρεξη με αυτά που ακούω...
    Άσε την προπαγάνδα που κάνουν!!! Αφού όλοι τους πήραμε χαμπάρι πια!!!
    Αλλά διασκέδασα με τον τρόπο που τα περιγράφεις!!!
    Σε φιλώ καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φωτεινή μου!
      Αχ κι εγώ στων γονιών μου τις πετυχαίνω και βγάζω σπυριά! Τι παρακάλια τους έχω κάνει να αλλάζουν κανάλι όταν παίζει αυτά τα θρίλερ!!!!
      Στο τέλος είδα και απόειδα και τους ζήτησα τουλάχιστον να μην τις πιστεύουν!
      Φιλάκια πρωινά!

      Διαγραφή
  16. Αν προσέξεις, μαζί με τα δελτία νοηματικής, από τις 5.30 μέχρι τις 10.00 το βράδυ, έχει ΣΥΝΕΧΕΙΑ ειδήσεις. Απλά είναι σαν το σεξ, αρχίζεις με τα προκαταρκτικά (όπως στην νοηματική - α, όλα κι όλα τα χάδια των χεριών έχουν την τιμητική τους!), υπάρχει η ΚΟΡΥΦΩΣΗ στις 8-9 και μετά οι αγκαλίτσες μέχρι τις 10 ;)
    Πέθανα στο γέλιο με την αφίσα!!!

    Υ.Γ. α, και καλώς σε βρήκα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Αφρικανέ!
      αχαχα! Υπέροχος ο παραλληλισμός σου! Δεν το είχα σκεφτεί έτσι!
      Φιλιά και ελπίζω να σε κάνω να ξαναγελάσεις!
      :))

      Διαγραφή
  17. Ειδα στις ειδησεις της σκεψης μου
    πως ησουν ακομα στην πλατεια
    που πιναμε μαζι καφε....
    Μου αρεσει η ενημερωση της αναμνησης.
    Ειναι μια μορφη συναντησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλιες φορές η ενημέρωση της ανάμνησης καλή μου !
      Σε φιλώ!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  18. Τα τηλεδελτία, βλάπτουν σοβαρά την υγεία.
    Τηλεκοντρόλ, η έκτη, ανεκμετάλλευτη εξουσία.
    Η αφίσα σου, όλα τα λεφτά.
    Φιλιά Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αννούλα της Πάρου !
      Χαίρομαι που ανέφερες τη δική μας δύναμη: το τηλεκοντρόλ! Μα πάνω από όλα χρειάζεται θέληση! Όπως έκοψα τη ζάχαρη μαχαίρι ένα πράμα! Έτσι!
      Φιλιά!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  19. Σταμάτησα να βλέπω τελείως ειδήσεις (ούτε θυμάμαι από πότε) όταν συνειδητοποίησα πως κινδύνευε η τηλεόραση και τη χρειάζομαι για να βλέπω τις ταινίες και τα σήριαλ που κατεβάζω...(όχι τούρκικα δεν κατεβάζω...μπρρρ..ανατρίχιασα!)
    Το χέρι αυθόρμητα έψαχνε να βρει τι να πετάξει στον/ην παρουσιαστή/στρια..κι είχα αρχίσει να βρίζω..πολύ όμως!!
    Μια είδηση άκουγα, χίλιες βρισιές έριχνα αρχίζοντας από αυτόν που έλεγε/κατασκεύαζε την είδηση...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!Κνδύνευε η τηλεόραση !!!!
      Συμφωνούμε απόλυτα!
      Άσε υπάρχει και το κοντρόλ! Και το κουμπί κλεισίματος!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  20. Εγώ ξετρελάθηκα με την εικόνα!! :-)
    Πολύ σωστά τα λες Αριστούλα μου για άλλη μια φορά... δεν υπάρχει κανένας λόγος να χαλιόμαστε παραπάνω από όσο χαλιόμαστε καθημερινά, με όλα όσα βλέπουμε να γίνονται γύρω μας... Πόσο μάλλον όταν ξέρουμε, πως ανάμεσα στις ειδήσεις, τι είναι ψέμα και τι αληθινό δεν είναι συγκεκριμένο!

    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μεταφέρουμε το μήνυμα σε όλους!
      Αν δεν υπάρχει κοινό...θα σταματήσουν τον χαβά τους!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Η αλήθεια είναι ότι από παιδί θυμάμαι ήθελα να βλέπω ειδήσεις, γιατί ήθελα να ξέρω τι γίνεται γύρω μου, στον κόσμο! Βλέπεις, δεν υπήρξα ποτέ αναίσθητη! Αλλά τώρα πια δεν αντέχω να βλέπω, γιατί υπάρχει πολύ ψέμα, παραπληρόφόρηση και γενικά θέλω να σπάσω την τηλεόραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Κι εγώ μικρή ήθελα να βλέπω για να είμαι ενημερωμένη. Βλέπεις δεν υπήρχε τότε ο κόσμος του διαδικτύου!
      Ευτυχώς...ξυπνάμε ε;
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχαχαχα!! Έτσι.. Ακριβώς έτσι!! Χροοοοόνια κλεισμένο το χαζοκούτι μου, αν δεν έρθει ένας άνθρωπος να την ανοίξει, δεν ανοίγει ούτε καν κατά τύχη, ότι ακούω μέσα απο'κει μου φαίνεται μιά ακατάσχετη μπούρδα, όλα ίδια, όλο τα ίδια.. Σε αρρωσταίνει η τηλεόραση έχω δει ανθρώπους να μην ανταποκρίνονται σε αληθινές κουβέντες βαθιά κοιμισμένους μπροστά της...
    Οι ειδήσεις δε; Παραπληροφόρηση στο φουλ, ένας αχταρμάς αλήθειας, ψευτιάς, δήθεν ενημέρωσης και συμφέροντος, όλα υποκινούμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης! Δεν έχω και κείνο τον "αποκωδοποιτή" αχαχα!
      Αυτή θα μας φάει σαν λαό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή