Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 11 : Λ

Λ
Λόγια
Λόγια παχιά, λόγια του αέρα, λόγια ερωτικά, λόγια σταράτα, λόγια ανείπωτα, λόγια που αναμασώνται, λόγια, λόγια, λόγια.... λόγια ψεύτικα, μα κι αληθινά, λόγια από καρδιάς,λόγια σαν πουλιά κι άλλα σαν μαστίγιο,.
Όμορφα λόγια, παραπονεμένα λόγια, ψυχρά λόγια, ζεστά λόγια.

Τα λόγια μας δεν είναι λέξεις τοποθετημένες στη σειρά: Ρήμα, υποκείμενο, κατηγορούμενο, ή αντικείμενο. Ή σκέτο ρήμα.Τα λόγια μας έχουν ψυχή ή ψύχρα, βάρος ή ελαφρότητα, αίσθηση ή κενότητα, ανάλογα από πού φεύγουν και πού κατευθύνονται.
Με τα λόγια χτίζουμε ανώγια και κατώγια, υποσχόμαστε, ικετεύουμε, εκφράζουμε, δίνουμε τρυφερότητα ή πόνο, χαρίζουμε αγάπη ή σφάζουμε αλύπητα....

Κι υπάρχουν και λόγια που δεν ειπώθηκαν ποτέ. Και μπορεί να στοίχισαν. Και σε αυτόν που δεν τα είπε και σε αυτόν που δεν τα άκουσε....

Κι υπάρχουν κι αυτά που δεν χρειάζονται να ειπωθούν. Λόγια της σιωπής. Λόγια που μιλάνε τα μάτια. Λόγια που ζωγραφίζονται στο χάδι και στην ανθρώπινη επαφή. 

Φοβάμαι μόνο τα λόγια που ξεκινούν από κενές ψυχές. Λόγια που αρχίζουν με το "θα". Λόγια ά-λογα. Από ξύλινους ανθρώπους! Σαν τους πολιτικούς μας. Λόγια των δημοσιογράφων και των ανθρώπων που παίζουν με τις ζωές μας. Λόγια που τρομάζουν. Λόγια που εκβιάζουν. Λόγια που τα πιστεύουν κάποιοι στο Κολωκοτρονίτσι και οι συνέπειες τους μας παίρνουν και μας σηκώνουν όλους συνθέμελα!

Όλα τα άλλα είμαι πάντα έτοιμη να τα ακούσω.....


Σήμερα έχει και λαλά. 
Στην εκτέλεση που λατρεύω!
Στης ανάγκης τα θρανία
και στης φτώχειας το σχολειό
μάθαμε την κοινωνία
και τον πόνο τον παλιό

Παραπονεμένα λόγια
έχουν τα τραγούδια μας
γιατί τ’ άδικο το ζούμε
μέσα από την κούνια μας

Το σεργιάνι μας στον κόσμο
ήταν δέκα μέτρα γης
όσο πιάνει ένα σπίτι
και ο τοίχος μιας αυλής

Παραπονεμένα λόγια
έχουν τα τραγούδια μας
γιατί τ’ άδικο το ζούμε
μέσα από την κούνια μας

Μπορεί τα τραγούδια μας να έχουν "παραπονεμένα λόγια", μπορεί να χορτάσαμε "λόγια παχιά", κι "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε", εμείς όμως σε πείσμα μια άνοιξης που δεν λέει να έρθει και μετά από δυο-τρεις νοσταλγικές και μελαγχολικές αναρτήσεις μου, θα συνεχίσουμε να χαμογελάμε και να παράγουμε "' Έργα και Ημέραι" (κατά το διδακτικό ποίημα του Ησίοδου) και να προσπαθούμε να κάνουμε τη Ζωή μας Ωραία!

Σας φιλώ
@ριστέα

42 σχόλια:

  1. Λογια λογια ψευτικα κι ανουσια που ειπωθηκαν οταν δεν υπηρχε καμια αξια πια.
    Οσο για τα μεγαλα λογια των πολιτικων,δημοσιογραφων και παει λεγοντας...δε γινεται να ειμαστε τοσο χαζοι που να τα πιστευουμε.
    Ελεος! Ας ανοιξουμε τα ματια μας επιτελους! Καιρος δεν ειναι;

    Καλημερα πριγκιπισσα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καρδούλα μου!
      Μακάρι να καταλάβουμε πια το παιχνίδι τους όλοι, καθώς πιστεύω ότι πολλοί ακόμα κοιμούνται βαθιά!
      Καιρός είναι, ναι!
      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι !
      Φιλάκια!
      ❀~✿~❁~❀~✿~❁

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστεα μου και καλη εβδομάδα εύχομαι!!!
    Λόγια της σιωπής! Νομίζω αυτά προτιμώ περισσότερο!! Αυτά που τα μάτια λένε στη καρδια!!!
    Ισως και τα μόνα αληθινα!!! Εκείνα που ορκίζεσαι για τη δύναμη τους!!
    Το τραγούδι ειναι απο τα αγαπημένα μου! Εχει μια θλίψη,ενα συναίσθημα!!
    Οσο για εκείνους που μας γέμισαν κούφια λόγια...τι να πω!!!!!
    Θα συμφωνήσω με τη kwnnie!!!! Καιρός δεν ειναι;
    Σε φιλώ καλη μου φίλη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Αυτά μεταξύ μας, τα προτιμώ κι εγώ ! Γιατί προϋποθέτουν ότι τον άλλον τον ξέρεις και σε ξέρει καλά! Κι είναι όντως τα μόνα αληθινά!
      Το τραγούδι το λατρεύω! Πάντα σε γυναικεία εκτέλεση κι όχι Νταλάρα! Αυτή η εκτέλεση είναι από μια άγνωστη ερμηνεύτρια σε μένα! Αλλά έχει τόσο συναίσθημα!
      Με την kwnnie συμφωνούμε απόλυτα!
      Φιλάκια!
      Καλή εβδομάδα κοπέλα μου! ❋~~❃~~❋

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς τα άλογα και κούφια λόγια δεν τα πιστεύουν μόνο στο Κολωκοτρονίτσι... Αν ήταν έτσι, η κατάσταση δεν θα είχε φτάσει σε αυτά τα χάλια...
    Εγώ πάλι προτιμώ τα λόγια που λένε τα μάτια!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς είναι πολλοί αυτοί που πίστεψαν τα άλογα και τα παράλογα!
      Το θέμα είναι τι γίνεται από δω και πέρα!
      Αν σου πω ότι κι εγώ αυτά τα λόγια της σιωπής της καρδιάς προτιμώ! Αυτά που μόνο τα μάτια εκφράζουν!
      Καλή εβδομάδα κοπέλα μου!
      Φιλάκια! ❋~♥~❃~♥~❋

      Διαγραφή
  4. Και συνεχίζω με στίχους του Άρη Δαβαράκη:
    "μα όταν σταματήσουν τα ρολόγια
    ολ’ αυτά θα μείνουνε στα ΛΟΓΙΑ,
    βγες λοιπόν, ψυχή μου, απ’ τα υπόγεια
    μπας και δεις το φως τ’ αληθινό"...

    Το θέμα είναι να μπορέσουμε να δούμε επιτέλους το "φως", γιατί τα "γυαλιά ηλίου" έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι μας κ' τα "παραπονεμένα λόγια", πολύ φοβάμαι, πως τα έχουμε κ' λίγο για να μεμψιμοιρούμε...

    Συμφωνώ με τα πιο πάνω σχόλια:
    Ας ανοίξουμε τα μάτια μας επιτέλους κ' ας αρχίσουμε να κουνάμε τα χέρια μας!!!

    Φιλάκια, κοριτσάκι μου!!!
    Καλή σου μέρα κ' καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γιάννα μου σε ευχαριστώ για την αφιέρωση! Πώς φαίνεται πως τη μουσική τη παίζεις στα δάχτυλα! :)))
      Θα κρατήσω την ουσία σου: "Ας ανοίξουμε τα μάτια μας επιτέλους κ' ας αρχίσουμε να κουνάμε τα χέρια μας!!"
      Φιλάκια κοριτσάρα μου!
      Χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι! ♥♥♥

      Διαγραφή
  5. Οι μεγαλύτερες συζητήσεις μας ήταν οι στιγμές της σιωπής μας.. Κάπου το έχω ακούσει,κάπως έτσι, δεν θυμάμαι που αλλά μου έχει μείνει..

    Πολύ όμορφη ανάρτηση Αριστέα μου! Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφο αυτό που μας άφησες γλυκό μας κορίτσι! :)
      Μερικές φορές στη σιωπή μας μέσα είμαστε λαλίστατοι! Μου έχει συμβεί!
      Φιλάκια κούκλα μου!
      Χαρούμενη εβδομάδα σου εύχομαι!
      ❀~✿~❁~♥~❀~✿~❁

      Διαγραφή
  6. Καλημερα Κορίτσι μου και καλή εβδομάδα..άργησα ΄λιγο αλλά ήρθα...

    Λόγια .... το θέμα είναι κατά πόσο τα πιστεύομαι και όχι κατα πόσο έχουμε την ανάγκη να τα πιστέψουμε... δεν θέλει ούτε πολλή εξυπνάδα, ούτε την τεράστια λογική, για να καταλάβεις τι προσπαθεί να κάνει αυτός που σου λέει τα λόγια...
    Γιατί κατά το άσμα....

    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
    μου τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα.


    Μα τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια
    εσύ φοράς τα αρχαία σου στολίδια
    και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
    που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς.

    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
    μου τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα.

    Μα τότε που στη μοίρα μου μιλούσα
    είχες ντυθεί τα αρχαία σου τα λούσα
    και στο παζάρι με πήρες γύφτισσα μαϊμού
    Ελλάδα Ελλάδα μάνα του καημού.

    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
    μου τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα.

    Μα τώρα που η φωτιά φουντώνει πάλι
    εσύ κοιτάς τα αρχαία σου τα κάλλη
    και στις αρένες του κόσμου μάνα μου Ελλάς
    το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς


    Τα φιλιά μου κοριτσακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα τα λόγια που μας χάρισες! Με ουσία! Όχι άλογα! Ούτε παράλογα! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!
      Χαρούμενη εβδομάδα σου εύχομαι!
      Να'σαι καλά και καλά να περνάς! ♥

      Διαγραφή
  7. Λόγια λόγια λόγια καμιά πράξη ρε παιδιάα!
    Πολύ ωράια η ανάρτηση Αριστέα και νομίζω διαχρονική.
    Καλημέρα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μα φυσικά! Οι πράξεις είναι αυτέ που μετρούν στο τέλος!
      Να'σαι καλά Έλενα!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα κοπέλα μου!
      ✾~~ ✽~~ ❃~~✾~~ ✽~~ ❃

      Διαγραφή
  8. Πόση ανάγκη δεν έχουμε όλοι από λόγια... Λόγια να μας καθησυχάζουν, να μας κοιμίζουν, να μας ξυπνούν, να μας κάνουν να χαμογελάμε, να μας πείθουν, να μας αγκαλιάζουν... Και πόσα λόγια δεν έχουν μείνει ανείπωτα και πλήγωσαν και αυτόν που δεν τα είπε και αυτόν που δεν τα άκουσε, το διατύπωσες τέλεια!

    Καλές οι πράξεις, αλλά και τα λόγια αναγκαία τόσο για τις ψυχές μας...

    Όσο για τους δημοσιογράφους και τους πολιτικούς θα συμφωνήσω με τo Κωννάκι... Αρκετά πια με τις παρωπίδες μας!!!

    Φιλάκια Αριστούλα μου, καλή εβδομάδα,
    υπέροχη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου! Είσαι στον αντίποδα της Έλενας από πάνω: στα πολλά λόγια θέλουμε πράξεις ( και σωστό το βρίσκω εδώ που τα λέμε!)
      Στα όχι λόγια νιώθουμε στέρηση και πολύ καλά κάνουμε γιατί όλοι έχουμε ανάγκη από έναν καλό λόγο! Όλα αυτά που είπες κι εσύ!
      Από μικρούλια που ήμασταν!
      Καταλήγουμε; Όλα τα έχουμε ανάγκη!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλή εβδομάδα γλυκούλα μου!
      ✾♥♥♥✾

      Διαγραφή
  9. Νομίζω πως όλοι από τα στόματα των πολιτικών το μόνο που ακούνε πια είναι μπλα μπλα μπλα..ούτε καν λόγια...(υπάρχουν βέβαια πάντα οι εξαιρέσεις)....
    Όσο για τα ψεύτικα ούτε που θέλω να τα ακούω...και υπήρχε μια περίοδος στη ζωή μου που τα άκουγα με το τσουβάλι και τα πίστευα κιόλας το ζώον...μέχρι που έκλεισα τα αυτιά κι άνοιξα τα μάτια...κι έστειλα στον έξω από δω τον παρλαπίπα..χαχα!!
    Ναι, στα αληθινά..ακόμα κι άσχημα να είναι τα προτιμώ...τουλάχιστον ξέρω που βαδίζω κι αν θέλω τελικά να βαδίσω εκεί...
    και τα ανείπωτα ίσως ο άλλος να τα νιώθει καλύτερα και να τα προτιμά από τα παχιά...ποτέ δεν ξέρεις..άλλωστε τα μάτια τα μαρτυράνε όλα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπλα μπλα μπλα θα πω κι εγώ Μαρία για πολιτικούς, δημοσιογράφους κι άλλους προεστούς! ;-)
      Όλοι έχουμε ακούσει και ψεύτικα και μεγάλα κι υποσχέσεις νομίζω!
      Κι έτσι κάπως καταλήξαμε τι θέλουμε πια να ακούμε ε;
      Ναι λοιπόν στα αληθινά! (Σαν σύνθημα μου ακούγεται)
      (Μπράβο Μαρία! Έβγαλες το σύνθημα της εβδομάδας μου!)
      Φιλάκι κούκλα μου!
      Χαρούμενη εβδομάδα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  10. Δεν υπαρχουν αλλα λογια πια.
    Το "δογμα του σοκ" μας αποστομωσε..

    Φιλακια,πριγκιπεσσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω! Να΄ξερες πόσο σε νιώθω όσο περνάει ο καιρός!
      Φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  11. Ωραίος ο λόγος σου και σήμερα!
    Κάνω "χάϊ-λαϊτ" τη φράση της ημέρας που με άγγιξε περισσότερο:
    "...Κι υπάρχουν και λόγια που δεν ειπώθηκαν ποτέ. Και μπορεί να στοίχισαν. Και σε αυτόν που δεν τα είπε και σε αυτόν που δεν τα άκουσε..."

    Μαζεύω το "τετράδιο" μου και αποσύρομαι ησύχως.
    Ανυπομονώ για το αυριανό "μάθημα".
    Κι αν σου μοιάζει αστείο, κάθε μέρα βάζεις κι ένα σκονάκι στο συρτάρι μου.
    Όταν θα δώσω εξετάσεις στο μάθημα "Ζωή", να έχω να πορεύομαι.
    Σ' ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου....Κι εγώ να σου πω εδώ ότι περιμένω πώς και πώς το πέρασμά σου! Πώς κάθε σου σχόλιο έχει τεράστια αξία για μένα!
      Να δεις πόσα σκονάκια έχω μαζέψει εγώ χαρά μου!
      Σε γλυκοφιλώ!
      Χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  12. Πολλά λόγια, λόγια ανούσια... Χορτάσαμε πια, από ορισμένους! Και γεμίσαμε και αυθεντίες στην τέχνη του λόγου... και από ουσία, τίποτα!

    Πλέον προσπαθώ να καλλιεργήσω την ικανότητα της επιλεκτικής ακοής... για να γλιτώσω!

    Τα δικά σου λόγια, πάντως, πολύ τα ευχαριστιέμαι... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Έλλη μου! Πόσο σύμφωνη με βρίσκουν και τα δικά σου τα λόγια!
      "Γεμίσαμε και αυθεντίες στην τέχνη του λόγου... και από ουσία, τίποτα!"
      μμμμ Ωραία αυτή η ικανότητα! Λέω να τη δοκιμάσω κι εγώ!
      Φιλάκια κοπέλα μου! :)))

      Διαγραφή
  13. Πράξεις θα δούμε ποτέ?? Γιατί από λόγια... χορτάσαμε!!!
    Υπέροχη ανάρτηση Αριστέα μου... και η εικόνα που επέλεξες τα είπε όλα!!!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Φωτεινή μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!
      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι! ♥♥♥

      Διαγραφή
  14. Τα θεραπευτικά λόγια νομίζω ότι είναι τα πιο σπάνια, δεν τα βρίσκεις εύκολα και όταν τα βρεις δεν πρέπει να τα ξεχνάς, ούτε αυτά ούτε όποιον σου τα λέει...
    Και δεν εννοώ τα παρηγορητικά λόγια... αυτά τα λένε πολλοί.
    Θεραπευτικά εγώ ονομάζω αυτά που σε πείθουν και γαληνεύουν την ψυχή, είναι ζεστά αλλά όχι καυτά, είναι γλυκά αλλά όχι ζαχαρωμένα, είναι πικάντικα αλλά τόσο όσο να μην σε ενοχλούν τα μπαχάρια τους...
    Φιλιά Αριστέα μου....
    Εσύ ξέρεις να λες θεραπευτικά λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου ,,,,, με τσάκισες...με καλή έννοια το λέω! Με συγκίνησες!
      Περιέγραψες θαυμάσια τα θεραπευτικά λόγια...Εύχομαι πραγματικά να φτάσω έστω και στο ελάχιστο την περιγραφή σου!
      Φιλάκια αγαπημένη μου :))))))

      Διαγραφή
  15. τα λόγια δε μου αρέσουν πολύ, προτιμώ τις πράξεις να σου πω την αλήθεια μου Αριστέα.. Πολλοί λένε πολλά, πόσοι όμως αυτά που λένε τα κάνουν κιόλας? :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολλοί Ευάκι μου γλυκό που επιμένουν στις πράξεις παρά στα λόγια!
      Εγώ πάλι νομίζω πως όλα χρειάζονται!
      Φιλάκι κοπέλα μυ!
      Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά! ♥

      Διαγραφή
  16. Λόγια... δεν θα σε πειράξει φαντάζομαι ν’αφήσω σκέψεις για τα δικά μου “λόγια” ; Εκείνα που έχω πεί και τ’άλλα που έχω ακούσει, που δεν ξέρω ποια έμειναν στον χρόνο πάνω μου και δεν γνωρίζω ποια έχουν-είχαν το μεγαλύτερο βάρος. Εκείνα που έχουν μέσα λέξεις ερωτοβγαλμένες, εκείνα που περιέχουν πόνο, που φαντάζουν μεγάλα σε κάποιο άτομο, που δοκιμάζουν αντοχές, που χαράσουν πορείες, που φαίνονται φτωχά στις μεγάλες ψυχικές αναταράξεις, που μένουν σιωπηλά μπροστά στα μάτια της, που μοιάζουν ακατανόητα σε κάποια άλλα, που φορές γίνονται τιμωροί του ίδιου μου του εαυτού και άλλες χάδι σε πληγωμένους εγωισμούς, που ξεχνάω να πώ κι όλο μετανιώνω, που σωσίβιο γίνονται να σώσουν καταστάσεις ? Όλα έχουν την δική τους μνεία και μια ορθή αντίληψη μέσα μου.
    Εκείνα μόνο που δεν αντέχω είναι τα εντυπωσιακά, εκείνα που σπάνε στην ατμόσφαιρα για να δημιουργήσουν ερεθίσματα που πληγώνουν.

    Η ερμηνεία που άφησες είναι της συζύγου του συνθέτη, Λαβίνα. “Λόγια” για το κομμάτι και τους δημιουργους τους δεν θάφήσω. Θα είναι απο εκείνα τα φτωχά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναυαγέ μου.... χαίρομαι που σε βλέπω βρε! ;-)
      Ερωτοβγαλμένες λέξεις ε;
      Τα εντυπωσιακά δεν τα μπορώ κι εγώ! Προτιμώ τα απλά, της καρδιάς....της καρδιάς είναι πάντα απλά!

      Για την ερμηνεία τώρα: Αλήθεια; Νόμιζα ότι ήταν άγνωστη η ερμηνεύτρια ! Το είχα αποθηκευμένο γιατί την είχα λατρέψει! (Κοίτα τι μαθαίνει κανείς από έναν Ναυαγό) Δεν μου αρέσει από Νταλάρα με τίποτα!

      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. Απορείς ?
      Θαρρείς πως ναυαγός σαν είσαι, ξεχνάς, δεν νιώθεις, δεν ποιείς, δεν ακούς και δεν κυριεύεσαι ?
      :) Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    3. Κοίτα για Ναυαγό δεν σου το'χα να γράφεις ποιητικά!
      Νόμιζα ότι ουγκ! εκεί μόνος σου θα τα είχες ξεχάσει ουγκ τα λόγια! Τελικά η απομόνωση σε έκανε να θες να γράφεις ε;;;;;;;;
      (Χωρίς παρεξήγηση ε; Σε φιλώ τρυφερά βρε!)

      Διαγραφή
  17. http://youtu.be/RF8JOWU1XgI

    Χωρίς πολλά λόγια λοιπόν! Μια αφιερωσούλα στην όμορφη ανάρτησή σου!

    :) Καλή εβδομάδα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφο πιτσιρίκα μου! Σε ευχαριστώ!
      Χαρούμενη εβδομάδα ομορφιά! ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Μεγάλωσα μέσα σε ένα σιωπηλό σπίτι
    μόνο μουσική ακουγόταν πιο συχνά από τις κουβέντες και μετά...
    με ενοχλούσε να μιλάω όπως με ενοχλεί ακόμα ίσως γι αυτό γράφω πολύ...
    Έτσι έμαθα να μη πιστεύω και πολύ στα λόγια κι ας τα ακούω με υπομονή κι ας περιμένω να τελειώσουν για να γυρίσω ξανά στην σιωπή που την θεωρώ καλύτερη φίλη τελικά από κάτι που είναι μόνο αέρας. Έτσι κι αλλιώς οι πράξεις δεν χρειάζονται λόγια , γίνονται χωρίς τυμπανοκρουσίες και γύρω μας υπάρχουν τόσοι θόρυβοι για να σκεπάζουν τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα.

    Φιλιά Αριστέα μου
    καλό σου βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου γλυκιά! Σίγουρα από τα λόγια τα μεγάλα και τα ψεύτικα είναι πιο καλές οι πράξεις! Πού και πού όμως λίγα λόγια όλοι έχουμε ανάγκη να τα ακούμε! Αυτό το σ' αγαπώ! Τι όμορφα ακούγεται! Εγώ το λέω κάθε μέρα! Νιώθω την ανάγκη να το λέω κάθε μέρα! Μετά το καλημέρα το χαρίζω στην οικογένεια μου με απίστευτη χαρά!
      Αλλά συμφωνώ μαζί σου:δεν χρειάζονται τυμπανοκρουσίες
      Φιλάκια κοπέλα μου!
      καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  19. Το θέμα είναι να μην φτάσουμε να γίνουμε σαν τους ατάλαντους ηθοποιούς που τους "αρκεί να μαθαίνουν τα λόγια και να μη σκοντάφτουν επάνω στα έπιπλα".
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για δεύτερη φορά προσπαθώντας να σου γράψω σχόλιο ο υπολογιστής μου σβήνει μόνος του! χαχαχα τελικά αναγκάστηκα να πάω σε άλλο υπολογιστή! :))
    Σχετικά με τα λόγια θα μείνω στην τελευταία σου παράγραφο και προς πείσμα της Άνοιξης θα συνεχίσουμε να είμαστε χαμογελαστοί και παραγωγικοί!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Παρασκευούλα ...πόσες φορές μου έχει συμβεί κι εμένα αυτό! Και μετά φτου και πάλι από την αρχή!
      Θα προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο ..αυτό έχει σημασία !
      :)))

      Διαγραφή