Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 20 : Υ

Υ

Υποθετικός διάλογος!

via
Η διάσημη "χοντρή" του Θησαυρού, με το Ζαχαρία της
Οι παλιοί ίσως ενθυμούνται το αξέχαστο δίδυμο!

-Υπομονή Υβόνη  μου, Υπομονή! Λίγο ακόμα είπαν στις ειδήσεις και θα έρθει η ανάπτυξη!
-Πότε βρε αγάπη μου; Κάθε χρόνο τα ίδια λένε! Κουράστηκα η γυναίκα! Έχω μειώσει πολύ τα έξοδα μου! Θα πάθω Υστερία........
-Αχ βρε Υβόνη μου, το λες σαν να είναι είμαι εγώ ο Υπαίτιος αυτής της κρίσης!
-Όχι Μηνά μου, ξέρω ότι δεν είσαι εσύ Υπεύθυνος. Σάματις είμαι εγώ; Γιατί λοιπόν να μην αγοράσω το ταγεράκι που είδα στης Καίτης τη μπουτίκ... κοψοχρονιά τα δίνει! Μόνο 280 ευρά, από 535 παρακαλώ! Ευκαιρία είναι σου λέω!!!!!! Θα σκάσω αν δεν το πάρω!
-Αμάν ρε Υβόνη με την Υπερκαταναλωτική σου μανία! Θα με κλείσεις στα Υπόγεια  τα μπουντρούμια μία των ημερών!  Όλο Υπερβολές είσαι κούκλα μου! Από χρυσάφι είναι και κοστίζει τόσα λεφτά μανούλα μου;
-Ω! Με συκοφαντείς Υστεροβουλικώς και δεν είναι εδώ και η μαμά να με Υπερασπιστεί! Θα Υποβάλω αγωγή διαζυγίου Μηνά! Πρόσεξε! Δεν είμαι Υποζύγιο σου! Ούτε, να δεις πώς το είπε η μαμά τις προάλλες...Υποτελής! Ή Υποτακτική ; Θα σε γελάσω! Αχ! Αχ! Δεν αισθάνομαι καλά στην Υγεία μου! Θα Υποστώ νευρικό κλονισμό! Δεν είμαι Υπαλληλίσκη σου κύριε Μηνά, για να μου μιλάς κατά αυτό τον τρόπο!
-Σώπα κούκλα μου... Λίγη Υπομονή σου ζήτησα. Είναι Υπέρογκα τα έξοδα σου κάθε μήνα! Πού να τα βρω ο χριστιανός; Έχω χαράτσια να πλερώσω ο μαύρος.... Είναι και τα Υπερμεγέθη τα κάλλη σου βλέπεις, που κοστίζουν σε Υφάσματα κατιτίς περισσότερο!
-Με λες χοντρηηηηηή Μηνά;
-Όχι κουκλάρα μου, λιγάκι Υπέρβαρη είσαι!
-Υπερμετρωπία έχεις Μηνά και δε βλέπεις μου φαίνεται ! Ορίστε τι κατάλαβες που με έκαμες να είμαι σε Υπερένταση τώρα; Είσαι Ύπουλος Μηνά μου! Και με Υποτίμησες! Υπάρχει κι ο Στάθης ο σουβλατζής που καθώς Υποψιάζομαι με γουστάρει κάργα! Όλο σουβλάκια με κερνάει! Κι Ύστερα να δω τι θα κάνεις χωρίς την Υβόνη σου!
-Ε δεν Υποφέρεσαι Υβόνη ! Άντε μου στα τσακίδια με τον σουβλατζή σου! Καλά το είχα Υποψιαστεί ο φουκαράς ότι Υποβόσκει καιρό τώρα το ειδύλλιο!

Υστερόγραφο! Ο διάλογος είναι φανταστικός και ουδεμία σχέση έχουν ονόματα, συμπεριφορές και καταστάσεις με την πραγματικότητα! Η Υποφαινόμενη, κατά φαντασίαν ευθυμογράφος, τελούσε Υπό την επήρεια "του Οίνου ευφραίνει καρδίαν"! Κι η κολλητή της της έδωσε απλά δυο-τρεις λέξεις κλειδιά! 

Υπογραφή: @ριστέα!

Καλημέρα κόσμεεεεεεεε!

34 σχόλια:

  1. Καλημέρα...χαχα είχες κέφια Αριστεούλα μου βραδιάτικα; τι ωραίος διάλογος!! μου άρεσε πολύ και ως διάλογος αλλά και η χρήση των λέξεων :)) Να σαι καλά...έβαλες και την υπομονή που σου είπα χθες μέσα, ωραία χεχε
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Καλημέρα! Προσπάθησα να βάλω λίγο απ' όλα !
      Βασικά το έγραψα σε μια στιγμή καθώς μιλούσα με την κολλητή μου... Της ζητούσα λέξη κι αυτή μου είπε δυο τρεις που μου έκαναν κλικ, το έγραψα και της το έστειλα αμέσως 1 Της άρεσε! Το κράτησα!
      That's all!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Είδες η χοντρή κατακτήσεις;
    Κι εγώ είμαι χοντρή αλλά ούτε σουβλάκι δεν με κερνάει ο σουβλατζής...
    Πολύ χαρούμενο και όμορφο... το κείμενό σου...
    Πόσες λέξεις από Υ !!! Με εντυπωσίασες...
    Φιλιά κούκλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένσταση κύριε Πρόεδρε!!!
      Η μάρτυς καταθέτει ψευδείς (αυτο)κατηγορίες!
      Ουδέποτε υπήρξε χοντρή και σύμφωνα με πρόσφατες μαρτυρίες, είναι μια πολύ γλυκιά ύπαρξη. Τελεί δε, εν δυνάμει σουβλακο-κατακτήτρια (και όχι μόνο!).
      Παρακαλώ να γραφεί στα πρακτικά!

      Διαγραφή
    2. χαχα! Τι να πρωτοσχολιάσω;
      Μα΄ρια μου ...είμαι βέβαιη για το πόσο γλυκιά είναι!
      Πασταφλωρίτσα μου δεν έχεις ανάγκη από κεράσματα εσύ! :))))
      Μαρία μου αυτό το "τελεί εν δυνάμει σουβλακο-κατακτήτρια" όλα τα λεφτά!

      ΥΓ: Μόλις γράφτηκε στα πρακτικά!
      Φιλιά και στις δύο!

      Διαγραφή
    3. Η Κανελλάκη βγήκε συνήγορος υπεράσπισης της αυτοκατηγορούμενης αλλά κακά τα ψέματα...

      Διαγραφή
    4. Φλωρούκο μου! Αποσύρεται η υπόθεση λόγω αμφιβολιών!
      Η (αυτο)κατηγορούμενη είναι αθώα!
      Φιλάκια χαρά μου!
      ( Έχεις την αγάπη και την εκτίμηση μας ! Χρειάζεσαι κάτι άλλο;)

      Διαγραφή
    5. Δεν έχω ανάγκη από τίποτε άλλο άμα έχω αγάπη και εκτίμηση και μάλιστα από εσάς τα δυο αγγελάκια μου.

      Διαγραφή
  3. Έχω την Υποψία πως σε συνέχεια της χθεσινής σου ανάρτησης προσπαθείς να περάσεις Υποχθόνια μηνύματα, με ένα μοναδικό Ύπουλο τρόπο, αφήνοντας Υπονοούμενα και ανυπόστατες φήμες να Υποβόσκουν.
    Διότι κυρία μου όταν αναφέρεσαι στον Υπαίτιο και Υπεύθυνο της κρίσης, τι εννοείς;;;
    Όταν μιλάς για Υπερκαταναλωτική μανία, Υπερβολές, Υποτέλεια και Υπόγεια μπουντρούμια, που το πας;;;

    Έχε λοιπόν Υπόψη σου πως έχουν τα πράγματα και μην Υποτιμάς τη νοημοσύνη του Υπερήφανου ελληνικού λαού που δεν είναι Υποχρεωμένος να ανέχεται τις Υπερβολές της στείρας αντιπολίτευσης.

    Η κυβέρνηση και το Υπουργικό συμβούλιο στέκονται στο Ύψος των περιστάσεων για το καλό της πατρίδας. Στη προσπάθειά τους να λύσουν όλες τις εκκρεμούσες Υποθέσεις Υποφέρουν τα πάνδεινα, αλλά έχουν δώσει Υπόσχεση στο λαό να συνεχίσουν μέχρι το τέλος (του λαού).

    Την ώρα που εσύ κι εγώ παίρνουμε τον Υπνάκο μας, γράφοντας (ελλείψει Υπόβαθρου) στα παλαιότερα των Υποδημάτων μας την προσπάθεια που γίνεται εντός Βουλής, αυτοί οι 300 Υπεράνθρωποι δίνουν σύσσωμοι έναν Υπέροχο αγώνα! Μιλάμε για Υπερθέαμα!!!

    Ξέρω τι Υπαινίσσεσαι. Γνωρίζω πως στο παρελθόν υπήρξαν Υποθέσεις που σε έκαναν να Υποφέρεις. Μην ανησυχείς όμως. Περιπτώσεις όπως οι Υπεξαιρέσεις για τα Υποβρύχια που έφεραν σε όλους μας Υπόταση δεν θα ξανασυμβούν. Το κακό γιατρεύτηκε οριστικά και δεν θα υπάρχουν στο μέλλον Υποτροπές. (Υποθέτω)

    Ο Υπογράφων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!
      Από το πρωί γελάω και σκάω που δεν μπορούσα να μπω να διαβάσω ολόκληρο το σχόλιο και να το ευχαριστηθώ!
      Επιτέλους! Ικανοποιήθηκα!
      Αυτό ειδικά ...ότι "κυβέρνηση και Υπουργικό συμβούλιο υποφέρουν τα πάνδεινα" τι να πω; Με έπεισες! Αφού τους λυπήθηκα κιόλας!
      Είμαι σίγουρη ότι οι 300 Υπεράνθρωποι όντως συνεχίζουν μέχρι το τέλος! Το τέλος μας!
      Να 'σαι καλά Πέτρε μου!
      Αν εγώ σας διασκέδασα μία εσύ μας αποτελείωσες ΟΛΟΥΣ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχή μου, Αριστέα!!!
    ;-)
    (Επαναφέρω το θέμα του "stand up comedy" by Αριστέα!!!)
    ;-)
    Φιλάκια πολλάάάάάάάάά!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Τι να πω τώρα;
      Σε ευχαριστώ Γιάννα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. μπραβο Αριστεα,πολυ καλη η αναρτηση σου,εχεις πολυ χιουμορ!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βοηθάει ο "οίνος" από ότι βλέπω....επίκαιρη η ιστοριούλα...πολύ ωραία...
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βοηθάει λέει! Είναι η βενζίνη της μηχανής μου!
      Ως εκεί μόνο! ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Αν ήμουν πάντως ο Μηνάς, η μαντάμ θα είχε φύγει κατευθείαν "ντελίβερυ" στον σουβλατζή. Κι ας την έκανε ζάφτι αυτός.
    Κι αν έπαιρνε τα μούτρα της να γυρίσει πίσω, θα της έριχνα ένα "μνημόνιο" να'ρθει να ισιώσει...

    Υστερόγραφο: μπορείς να τα κοπανήσεις και στο "φι"; Αν είναι να γράφεις έτσι, κομμάτια να γίνει... Μεθύσαμε μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Πόσα τέτοια ανθρωπάκια υπάρχουν! Το ευχαριστηθήκαμε κι εμείς μαζί του ε;
      Στο φι δεν έχω στρωθεί ακόμα να δουλέψω και δυστυχώς δεν τα κοπάνησα απόψε γιατί στο τέλος θα καταντήσω αλκοολική! :)))
      Φρονώ ότι θα σας Φουρνίσω Φούμαρα αντί για μεταξωτές κορδέλες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Εσύ μάνα μου μόνο Φωτιές ανάβεις!
      Και τρέχουμε να σβήσουμε τις εστίες που σιγοκαίνε μέσα μας... Αδαείς και ανυποψίαστοι, γινόμαστε παρανάλωμα στη φλόγα της αλήθειας σου.
      Μην την υποτιμάς τη "χαζέα" σου... (α, σου βρήκα λέξη για το "χι"!...)

      Διαγραφή
    3. αχαχαχαχα! Φανταστική Κανελλάκη! Πώς να σε συναγωνιστεί κανείς αφού είσαι φαινόμενο!
      Καλημέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Λίγο κρασί, μία φίλη σου και το Ύψιλον...

    Ωραίος ο συνδυασμός, εξαιρετικό το αποτέλεσμα!!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλησπέρα Έλλη μου!
      Σε ευχαριστώ χαρά μου!
      Μια χαρά πέρασε κι η δοκιμασία του Υ!
      Στο Φ φωτιά στα μπατζάκια μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Αριστέα ως ευθυμογράφος παίρνεις άριστα.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα πάντα είναι υποθετικά σ' αυτήν τη ζωή... απλά μερικά είναι επιπλέον και... υπαρκικώς πραγματικά!
    Η υιοθετημένη αντικειμενικότητα φταίει...

    ΥΓ Και σουβλάκια και ταγιέρ; Ε, άντε μετά να αποφύγεις το... Extra Large διά την ενδυματολογική αγορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποπτεύομαι ότι πολλοί το βρήκαμε υπέροχο το Υ!
      Θα χαρώ να δω εμπνεύσεις και στο Φ!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. καλΥμερα...

    Δεν ξερω γΥατΥ μα ετσΥ μου βγαΥνεΥ...

    κολλΥσα Υο...

    βοΫθεΥααααααα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Είναι γιατί σε κολλήσαμε Υστερία με το Υ. Δεν είναι τίποτα! Με το φ θα αλλάξεις σήμερα κόλλημα! Κι όπου να'ναι τελειώνουμε με τα γράμματα και θα ηρεμήσουμε λιγάκι!
      Καλημέρα καλή μου!

      Διαγραφή
  12. Είδα χθες την ανάρτηση σε ένα γρήγορο πέρασμά μου από τον υπολογιστή και ομολογώ πως γελούσα όλη μέρα!!
    Αυτές τις μέρες δεν μαζεύομαι!!! Σου έχω μια έκπληξη στα προσεχώς! :)) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Καλά κάνεις και δε μαζεύεσαι Παρασκευούλα μου!
      Κι εγώ θα ήθελα να είμαι αλλού, να μην μαζεύομαι! :)
      Μου αρέσουν οι εκπληήξεις!
      Φιλάκια ! ♥

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο..αλλά δε λυπάμαι το Μηνά..το σουβλατζή λυπάμαι που θα την Υποστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή