Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 14 : Ξ

Ξ

Ξεχορτάριασμα


-Τι κάνεις εκεί γιαγιά;
-Ξεχορταριάζω καρδούλα μου. 
-Δηλαδή;
-Πώς το λένε ; Βοτανίζω! Βγάζω τα άχρηστα χορτάρια από τα καλλιεργημένα μου, για να ανασάνουν τα δόλια! Αλλιώς θα τα πνίξουν τα ζιζάνια! Τι ; Δεν μάθατε στη φυτολογία τίποτα καλό μου;
-Τρέχω στο google γιαγιά να μάθω...
-Ποιος είναι πάλι αυτός ο γκούγκλης Γιωργάκη μου;
Μα ο Γιωργάκης έχει τρέξει ήδη στο ανοιχτό laptop κι έβαλε το λήμμα για ψάξιμο....  

ξεχορτάριασμα
Πολύ συχνά γύρω από το ριζικό σύστημα των φυτών μας παρουσιάζονται διάφορα μικρά αγριόχορτα (αγριάδα, ραδίκι) τα οποία αν παραμείνουν και δεν απομακρυνθούν πολλαπλασιάζονται και κατακλύζουν την επιφάνεια του εδάφους ζώντας παρασιτικά εις βάρος της σωστής ανάπτυξης των φυτών μας. Εκτός λοιπόν από το άσχημο, απεριποίητο οπτικό αποτέλεσμα απορροφούν τα θρεπτικά στοιχεία του χώματος μας, εμποδίζοντας το φυτό μας να ανασάνει και κυρίως να προσλάβει από το έδαφος όλες τις ωφέλιμες ουσίες που θα το βοηθήσουν να παραμείνει όμορφο και υγιές.  ( πηγή )
 Ο Γιωργάκης δεν κατάλαβε εδώ που τα λέμε και πολλά. Σκέφτηκε πως έχει καιρό να μάθει για αυτά. Κι αποφάσισε ότι είναι ώρα να φύγει για μπάλα . Τον περίμεναν οι φίλοι του στο ξέφωτο που το είχαν μετατρέψει σε ένα μικρό γηπεδάκι.

-Γιωργάκηηηηηη! Πού χάθηκες μπρε; Έφυγε το σκασμένο!  Κι είχα κι άλλα να του πω! Κι έμεινε η σοφή η γιαγιά να παιδεύται να ξεχωρίσει τα άγρια από τα ήμερα!

Αργότερα ίσως χρειαστεί κι άλλα μαθήματα ο μικρός Γιωργάκης .
Ίσως θα πρέπει να μάθει για τη μεγάλη χρησιμότητα του ξεχορταριάσματος. Πού δεν είναι μόνο στη γη κυριολεκτικά Είναι και στη ζωή! Εκεί να δείτε αγριάδες που μας πλημμυρίζουν κι αν δεν απομακρυνθούν από κοντά μας κινδυνεύουμε ... χειρότερα κι από το χωράφι κάποιες φορές! Μιλιούνια τα "ζιζάνια"..... Στη ρίζα να έχεις το νου σου να χτυπήσεις το κακό!
Δεν είναι εκδίκηση! Είναι αναγκαία κι απαραίτητα μέτρα να αποβάλεις αυτό που σου απομυζεί τη ζωή, που σου κλέβει τον αέρα, που σου στερεί χώρο και χρόνο για να αναπτυχθείς!
Κάποτε είχα πρόβλημα να ξαχορταριάσω τη ζωή μου... Κόντεψα να πνιγώ η καημένη! 
Αποφάσισα να μην φεύγω για αναψυχή αν δεν τελειώσω τις γεωργικές εργασίες του εαυτού μου, με ευλάβεια. Μπορεί να μην είμαι λουλουδιασμένη διαρκώς, μα έχω χώρο για φυτά που αξίζουν! 

Νομίζω ότι και εκεί στη Βουλή χρειάζεται ένα γερό ξεχορτάριασμα. Πνίγηκαν και οι λίγοι καλοί που υπήρχαν! Μιλιούνια ...τα ζιζάνια! Ε ρε σκαλιστήρια που τους χρειάζονται........

Να έχετε μια όμορφη, εποικοδομητική μέρα.
Πού και πού ξεχορταριάστε! 
Όλοι έχουμε ανάγκη την ανανέωση και τη φροντίδα!
Σας φιλώ
@ριστέα

46 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!!
    Πάντα προσπαθώ να ξεχορταριαζω! Και αν δεν το έκανα παλιά,το κάνω τώρα! Δύσκολο πολύ να ξεχωρίσεις εκείνους που θα σε βλάψουν!Αν δεν ξέρεις, όλα τα"φυτά" σου φαίνονται το ίδιο! Μα δεν ξέρεις τι θα βλάψει τα "λουλούδια" της ζωής σου! Και εκεί μετράει η εμπειρία !!! Που έρχεται με τα χρονια!!!
    Ξεχορταριασμα λοιπόν!!! Αναγκαίο!!!
    Φιλιά:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου!!!
      Αχ εγώ να δεις πρόβλημα που είχα! Παλιά! Αλλά μεγαλώνοντας δόξα τω θεώ μαθαίνουμε ε;
      Φιλάκια!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα! :))

      Διαγραφή
    2. Νομίζω πως και οι τρεις έχουμε αποκτήσει την κατάλληλη εμπειρία για το ξεχορτάριασμα και συμφωνούμε απόλυτα!!!
      Σας φιλώ και τις δυο!!! :)

      Διαγραφή
    3. Άργησα Παρασκευούλα, άργησα πολύ! Τελευταία με βοήθησε η φίλη μας να ξέρεις σε ένα αναγκαίο ξεχορτάριασμα με τη γνώμη της που πολύ την εκτιμώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Kαλημέρα...ωραίες οι παρουσίασεις του ναυάγια και ξεχορτιάρασμα (τις διαβασα και τις δυο τώρα) μακάρι να καταφέρνει ο κόσμος να απαλλάσσεται από ενοχλητικούς ανθρώπους στη ζωή του...
    θα περιμένω να δω αύριο ποια λέξη και πως θα την παρουσιασεις...
    μου ήρθε στο μυαλό του ουράνιο τόξο , το σύμβολο της ελπίδας , όπως το αποκαλώ !!
    για να δούμε τι θα σκεφτεί το Αριστεομυαλουδάκι σου :))
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου! :)
      αχαχα! Ιδέα δεν έχω ακόμα για αύριο! Δεν μου έχει μιλήσει καμία λέξη ακόμα! Ωραίο το ουράνιο τόξο ,έχω και πόσες φωτογραφίες με τόσα ουράνια τόξα που απαθανάτισα φέτος! Αλλά μέχρι να τελειώσει η μέρα να είσαι σίγουρη ότι θα έχω αλλάξει 50 λέξεις! αχαχαχα!
      Φιλούθκια χαρά μου!♥

      Διαγραφή
  3. ολοι ξεχορταριαζουμε νομιζω, αν και καμμια φορα τυχαινει μαζι με τα ζιζανια να ξεριζωνουμε και ωφελιμα που δε γνωριζουμε..

    οτι δεν γνωριζουμε δεν ειναι απαραιτητα κακο..

    το ξεχορταριασμα απαραιτητο οπως και να εχει :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτός είναι ένας μικρός φόβος και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί πάντα! :))
    Καλή σου μέρα χαρά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις περισσότερες φορές το ξεχορτάριασμα των... ανθρωπίνων ζιζανίων γίνεται στα δύσκολα.
    Φιλιά κοριτσάκι μου και στο ξεσκαρτάρισμα να είσαι τυχερή μη και ξεριζώσεις άθελα σου και το καλό..

    Αυτό Αριστέα μου δεν είναι διδαχή...απλή εμπειρία καταγράφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιαγιά Αντιγόνη!
      Καταλαβαίνω πώς το εννοείς κι έχει δίκιο! :))
      Πρέπει να είμαι όντως προσεκτικοί!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Ο καλός κηπουρός χρειάζεται πολύ χρόνο να μάθει να διακρίνει τα αγριόχορτα ωφέλιμα η μη . Έτσι και το ξεχορτάριασμα του εαυτού μας θέλει χρόνο , εμπειρία και ωριμότητα που δυστυχώς έρχονται με το πέρασμα του χρόνου !
    Κάλιο αργά παρά ποτέ !!
    Καλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Μου πήρε πάρα πολλά χρόνια μέχρι να το καταλάβω αυτό! Θέλει εμπειρία.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Να βοτανίζεις ή να ξεβοτανίζεις -το ίδιο είναι- την ζωή σου από τα αγριόχορτα που τυλίγουν γύρω σου τις ρίζες τους και απομυζούν τις δυνάμεις σου....
    το έχω κάνει από χρόνια και το ξανακάνω κάθε φορά που τα βλέπω να τυλίγονται γύρω μου και να με πνίγουν και πίστεψέ με... είναι απίστευτη η αίσθηση η αίσθηση της απελευθέρωσης από δαύτα.
    Πάω κι εγώ τώρα να ξεβοτανίσω - τον κήπο για να μη παρεξηγούμαστε- μια και η φύση είναι αυτό που πολεμάω αυτόν τον καιρό και φυσικά δεν περιμένω να την νικήσω ! απλά της τρίζω τα δόντια για να μη με περνά για εύκολη! χαχαχα

    φιλιά Αριστέα μου
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λεβίνα μου!
      Αίσθηση απελευθέρωσης! Άργησα πολύ , αλλά την ένιωσα!
      Έτσι όπως κι η φύση...ανασαίνουμε!
      Με προσοχή πάντα!

      αχαχα καλό ξεβοτάνιασμα λοιπόν στον κήπο σου! :)))
      Φιλιά κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  8. Επειδή η ζωή δεν διαφέρει από τη φύση, άκου τι μπορείς να κάνεις.
    Υπάρχουν ειδικές μαύρες σακούλες που τις τοποθετείς κατά μήκος ανάμεσα στις δικές σου καλλιέργειες. Αν υποθέσουμε π.χ. ότι φύτεψες ντοματιές, πρέπει ανάμεσα στις σειρές με τους σπόρους να απλώσεις αυτές τις σακούλες. Για να μη τις πάρει ο αέρας ρίχνεις λίγο χώμα ή πέτρες.

    (Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις μαύρες σακούλες σκουπιδιών αφού τις σκίσεις και κάνεις το ίδιο.)

    Οι σακούλες επειδή είναι μαύρου χρώματος τραβούν περισσότερο τις ηλιακές ακτίνες και αναπτύσσουν μεγαλύτερη θερμοκρασία. Τα φυτά (αγριόχορτα) που προσπαθούν να αναπτυχθούν από κάτω δεν τα καταφέρνουν και λόγω της υψηλής θερμοκρασίας αλλά και επειδή δεν βλέπουν ήλιο και δεν φωτοσυνθέτουν.

    Κάπως έτσι είναι και η ζωή.
    Άπλωσε σακούλες σκουπιδιών (εδώ το χρώμα δεν έχει σημασία) γύρω από εσένα και τους δικούς σου ανθρώπους και ότι σε πληγώνει θα πεθαίνει στη γέννα.

    Όσο για τη Βουλή οι σακούλες δεν έχουν εφαρμογή. Χρειάζεται μπουλντόζα για να φύγουν και οι ρίζες από τα πολύ μεγάλα βάθη (φυλακή), νέο χώμα (άφθαρτοι ιδεολόγοι με όραμα και όρεξη), φρεζάρισμα (αδιάβλητοι νόμοι) και μπόλικο νερό (ψηφοφόροι με μυαλό).
    Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταπληκτική η πρόταση με τις σακούλες ! ;-) Ανεξαρτήτου χρώματος!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Η πρότασή σου όμως για τη βουλή είναι ακόμα καλύτερη!
      Αναρωτιέμαι αυτό το τελευταίο είδος που ακριβώς ευδοκιμεί;
      Και τα δικά μου σέβη! :)

      Διαγραφή
  9. Κι έρχεται κάποια στιγμή (;) που σα βελανιδιά ριζώνεις γερά στον κάμπο και βλέπεις τα ζιζάνια κατάχαμα, όμοια με πράσινο χαλί να τονίζουν το δικό σου φύλλωμα.

    Σου εύχομαι να φτάσεις σε αυτό...
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε κι η δική σου οπτική Ben!
      Καταπληκτική αισιόδοξη ματιά!
      Σε ευχαριστώ ολόψυχα! ♥

      Διαγραφή
  10. Υπάρχουν κ' κάποιες κατηγορίες αγριόχορτων, που δεν αρκεί να τις απομακρύνεις από τις ρίζες των φυτών σου... Αν απλά, τις αφαιρέσεις κ' τις αφήσεις πεταμένες κάτω, ίσως βρουν τις κατάλληλες συνθήκες να αναπτυχθούν ξανά...
    Αυτά θέλουν πέταμα, κάψιμο κτλ, κτλ, κτλ...
    (Στην κυριολεκτική σημασία των αγριόχορτων αναφέρομαι! Στη μεταφορική δεν είμαι σίγουρη πως έχω βρει τη λύση...)
    Μου αρκεί για την ώρα, που ο δικός σου κήπος εδώ, είναι γεμάτος μπουμπούκια όμορφα, με πρώτο κ' καλύτερο το τριανταφυλλένιο κοριτσάκι: Αριστέα!!!
    Μάκια, γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Γιάννα μου! Ξαναφυτρώνουν κάποιες αγριάδες πολύ εύκολα!
      Βλέπω ξέρεις κι από κηπουρική! ;-)
      Με συγκίνησες με τα λόγια σου κοριτσάκι!
      Αλλά να θυμίσω εδώ ότι καθόλου μπουμπουκάκι δεν είμαι; Μάλλον ένα λουλούδι έτοιμο να ρίξει τα πέταλα του! ;-)
      Φιλάκια!
      ❀~ ✿~ ✾ ~❀~ ✿~❀ ~✿ ~❀

      Διαγραφή
  11. Το ξε-χόρτιασμα είναι καλό για να προστατέψεις τα καλά φυτά, η αποψίλωση για να καθαρίσεις έναν τόπο, και το ξε-σκαρτάρισμα για διώξεις τα άχρηστα από τα χρήσιμα.
    Η Βουλή τσιμεντάρισμα χρειάζεται! Κι όσο δι ημάς... ένα ξε με πολλά συνθετικά! Διότι αν θέλαμε δημοκρατία κανονική, θα την είχαμε! Αν διώχναμε την νοοτροπία της αρπαχτής και της ατομικότητας δεν θα βγάζαμε τέτοιους πολιτικάντηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω ότι δεν έχεις δίκιο σε όλα;
      Δεν μπορώ!
      Αλλά αυτό το τσιμεντάρισμα.... το απόλαυσα! :)))
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  12. Χαχαχα!!!! Γελαω ετσι που τα λεει ο πετρος!!!
    Ποσο δικιο εχετε ολοι... Καλο κ προσεχτικο ξεβοτανισμα!!!
    (υπαρχει βεβαια κ η περιπτωση να ξεβοτανισουν εσενα θεωρωντας σε παρασιτο!!! Μα μην τους κανεις το χατηρι....)

    Φιλακια ηλιολουστα!!!
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Κι εγώ γέλασα πολύ με τον φίλο Πέτρο!
      Ας το κάνουν Βαϊλί μου! Αρκεί να μην είναι αυτοί στους οποίους πιστεύω και τα δίνω όλα!
      Φιλάκια κούκλα μου!
      ❀~ ✿~ ✾ ~❀~ ✿~❀ ~✿ ~❀

      Διαγραφή
  13. Τελικά αυτό το παιχνίδι με τα γράμματα, μας βγάζει μικρά διαμάντια κάθε μέρα. Απολαμβάνω τις παραβολές σου Αριστέα μου.
    Κι είναι όλες τόσο εύστοχες και εμπνευσμένες που χαίρομαι για τα πολλαπλά μηνύματα που περνάνε.
    Γενικά το "Ξ" μ' αρέσει σα γράμμα. Συνήθως είναι άγριο και ανατρεπτικό... "ξεσκονίζω, ξεπλένω, ξεβρωμίζω, ξεστομίζω κ.ο.κ..."
    Καλό ξε-χορτιάρασμα λοιπόν στις αυλές μας και καλό ξε-θεμελίωμα στη βουλή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ...ως τώρα το απολαμβάνω κι εγώ! να δω πότε θα κουραστώ και θα το κάνω το ατόπημα! Δε μπορεί στη σειρά όλες συμβολικά και παραβολές! Ελπίζω να με δικαιολογήσετε όταν δεν θα μπορέσω! :)))
      Ωραία το περιέγαψες το Ξ! Μου άρεσε πολύ!

      Φιλιά!
      Καλό βράδυ! ♥

      Διαγραφή
  14. Που άρεσε που ανέφερες και το ξεχορτάριασμα στη ζωή! Νομίζω αυτό είναι κομματάκι δυσκολότερο από το κυριολεκτικό!!
    Φιλάκια Αριστέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι νομίζω Χριστίνα μου!
      Φιλάκια!
      Να'σαι περνάς κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  15. Τα παιχνίδια του νου σου, ιδίως όταν καλείται να παίξει σε παιχνίδια, δεν παίζονται!!!

    Εγώ κατάλαβα τι είπα... ελπίζω να με έπιασες κι εσύ!!! Φιλάκια!

    (Υ.Γ. Από ό,τι φαίνεται θα ξεχορταριάσω πάλι το βράδυ, τώρα τελευταία μου έχει γίνει συνήθεια πριν κοιμηθώ -άθελά μου- και μετά δε με παίρνει ο ύπνος...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε έπιασα, σε έπιασα και πολύ με τιμάει η άποψή σου αυτή Έλλη μου! :)))
      Καλό ξεχορτάριασμα λοιπό σου εύχομαι !
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  16. Ίσως τίποτ' άλλο δεν είναι πιο χρήσιμο από ένα καλό ξεχορτάριασμα... Πονάει όμως πολύ... Εγώ άργησα να το κάνω και κόντεψαν να με πνίξουν τα ζιζάνια...Δόξα τω Θεώ όμως... τα πήρα είδηση και τα ξερίζωσα , τα εξαφάνισα.
    Άντε όλοι μαζί στις επόμενες εκλογές μήπως ξεχορταριάσουμε και τη Βουλή... θα είναι το πιο ωφέλιμο ξεχορτάριασμα που έχει γίνει ποτέ.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Φλώρα μου! Πονάει! α πιο πολύ πονάει αν δεν το κάνουμε! έζησα και τους δύο πόνους! :)
      Όσο για τη Βουλή....αμήν!
      Φιλιά καλή μου!

      Διαγραφή
  17. Πάντα πρέπει να χτυπάμε το κακό στη ρίζα και να βγάζουμε τα ζιζάνια πριν μας πνίξουν!
    Μόνο το καθαρό μέρος αφήνει να αναπτυχθούν όσα αξίζουν!..
    Όσο για τη βουλή, αυτή θέλει ισχυρό ζιζανιοκτόνο..όπως είπε και η Φλώρα ας την ξεχορταριάσουμε στις επόμενες εκλογές..αυτό κι αν είναι απαραίτητο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι και το πιο σημαντικό: να μείνει χώρος να αναπνεύσουμε, να αναπτυχθεί ό,τι αξίζει! :)))
      Άντε με το καλό και το γενικότερο ξεχορτάριασμα στη πολιτική! Μετά δεν θα υπάρχει άλλη δικαιολογία !
      Φιλάκια Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  18. Τέλειο Αριστέα μου!
    Οι παραβολές σου είναι πάντα πολύ ζωντανές και πολύ επιτυχημένες!
    Πόσο ξεχορτάριασμα χρειαζόμαστε όλοι να κάνουμε...!
    Καλό βράδυ!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Καλό ξεχορτάριασμα εύχομαι σήμερα! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Χαίρε Αριστέα μου, συμφωνώ με την σημερινή σου ανάρτηση....το ξεχορτάριασμα είναι μεγάλη υπόθεση...βοηθάει αναμφισβήτατα και τα φυτά και τις σχέσεις...!
    Αρκεί να καταλαβαίνουμε πότε ακριβώς χρειάζεται....!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου!
      Άργησα να καταλάβω πόσο αναγκαίο είναι μα πιο αναγκαίο είναι να νιώθουμε το πότε και να είμαστε προσεκτικοί!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  20. Μα θελω ν'αγκαλιασω το ζιζανιο μου,
    να προσπαθησω να βγαλω τα ανθη μου
    μεσα απο το δικο του σωμα
    και να δω τον ηλιο.
    Δεν ειναι καθολου τυχαια η συνυπαρξη τους εκτιμω.
    Κι αυτη θα ειναι η δοκιμασια μου...
    Δεν εγκαταλειπω...παρα ολοκληρωνομαι
    μεσα απο τις δυσκολιες που αγαπησα.
    Για εκεινο κι εγω το ιδιο μπελας θα φανταζω...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου τη με την αιρετική την άποψη! Καλοδεχούμενη! Δεν το είχα σκεφτεί πώς και για το ζιζάνιο μπελάς είμαι εγώ!
      Σε ευχαριστώ!
      Καλημέρα, από καρδιάς! :)

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφος παραλληλισμός με τη Βουλή..δυστυχώς εκεί τα ζιζάνια είναι πάρα πολλά. Μαλλον θα πρεπει νε φυτευτούν και νέοι σπόροι, να φύγει το παλιο, να έρθει το νέο.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Νέοι σπόροι! Δεν έχεις άδικο!
      Το θέμα είναι: ΥΠΑΡΧΟΥΝ;;;;;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Κοριτσάκι μου...εχω ξεχορταριάσει πια!

    Μου έμειναν λίγοι και καλοί (για μένα)

    Τώρα για Βουλή και πολιτικούς δε θελουν ξεχορτάριασμα ...ξεπάτωμα θέλουν , να ρίξουμε και στη ριζα σπίρτο να μη ξαναφυτρώσει ξανά ο σπόρος τους!
    Διότι μας έπηξαν και οι οικογένειες!

    Αλλά θα μου πεις γιατί τα παίρνεις;;
    Ο γιος του φούρναρη, φούρναρης δε θα γίνει; Που να αφήσει το μαγαζί.... τους πελάτες ο πατερας;;

    Φιλάκια καλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις που συμφωνώ μαζί σου ως την τελευταία σου λέξη!
      Τίποτα δεν πειράζω και σου στέλνω πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Γλυκούλα μου ήρθα να διαβάσω ότι έχω χάσει αυτές τις μέρες. Σε αφήνω τελευταία για σε απολαύσω:)
    Παλιά δεν ξεχορτάριαζα. Θεωρούσα ότι όλα τα χόρτα καλό κάνουν. Έλα όμως που με την ηλικία, τη μητρότητα και τα σκ@τ@ που έφαγα κατά καιρούς, το κάνω το ξεχορτάριασμά μου που και που. Χρειάζεται Αριστέα μου, χρειάζεται παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Αποφάσισα να μην φεύγω για αναψυχή αν δεν τελειώσω τις γεωργικές εργασίες του εαυτού μου, με ευλάβεια. Μπορεί να μην είμαι λουλουδιασμένη διαρκώς, μα έχω χώρο για φυτά που αξίζουν!"

    Καταπληκτικό αυτό που έγραψες!! Το κρατάω!! :) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή