Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

24 Days Challenge # Feed back #


Κοιτάζοντας προς τα πίσω.....



  • Day # 24 : Ω....  Ωσαννά
  • Day # 23 : Ψ.....Ψυχανάλυση
  • Day # 22 : Χ.... Χαζέα
  • Day # 21 : Φ..... Φτυάρι
  • Day # 20 : Υ..... Υποθετικός διάλογος
  • Day # 19 : Τ..... Τριακόσιοι
  • Day # 18 : Σ..... Σταυρόλεξο
  • Day # 17 : Ρ..... Ραντεβού
  • Day # 16 : Π..... Πόλη-Πύργος
  • Day # 15 : Ο..... Όρνιθες
  • Day # 14 : Ξ.... Ξεχορτάριασμα
  • Day # 13 : Ν..... Ναυάγια
  • Day # 12 : Μ.... Μολύβι
  • Day # 11 : Λ.... Λόγια
  • Day # 10 : Κ.... Κάποτε
  • Day # 9: Ι....... Ισχυρογνώμων
  • Day # 8: Θ..... Θεάματα
  • Day # 7: Η..... Ήττες
  • Day # 6: Ζ...... Ζωή
  • Day # 5: Ε..... Ειδήσεις
  • Day # 4: Δ....  Δάσκαλος
  • Day # 3: Γ..... Γαϊδουροκαβαλαρία
  • Day # 2 : Β.... Βία
  • Day #1 : Α.... Α-Στερητικό


  • Άλλη μια πρόκληση τελείωσε. Μου αρέσει να κάνω ανασκόπηση. Το ξέρεις. Με έμαθες πια. 
    Το έκανα σε όλα τα Photoday, εκτός από το Μάρτη γιατί ...δεν πρόλαβα και δεν θα συνέχιζα τον Απρίλη. 
    Σε αυτή την πρόκληση με τις λέξεις, ξεκίνησα ξυπόλυτη στα αγκάθια! Δεν ήξερα τι και πώς! Εν μια νυκτί το αποφάσισα! Ήθελα μία αλλαγή καθώς η λίστα Απριλίου στο Photoday δεν είχε μιλήσει μέσα μου. Με το που το διάβασα στη Μαρία Π. ότι ξεκινάει την πρόκληση,  είπα το ναι χωρίς να το πολυσκεφτώ. Έτσι κάνω εξάλλου στη ζωή μου! Η πολλή σκέψη για μένα δεν είναι καλός οδηγός γιατί μετά μπορεί να το κλώθω για καιρό! Όταν λέω ναι χωρίς να το σκεφτώ μετά στρώνομαι θέλω, δεν θέλω! 

    Κι έτσι μία μέρα αναπάντεχα ξεκίνησα με το Α. Έτσι δεν ξεκινάει η ζωή;....

    Η ζωή μας που λέτε είναι γεμάτη Α-στερητικά.Γεμάτη πόνο, Ναυάγια και Ήττες! Είναι ένα Σταυρόλεξο που περιμένει να το λύσεις, αφού όμως κάνεις τη Ψυχανάλυση σου. Χρησιμοποιώντας Μολύβι. Για να σβήνεις τα λάθη και να ξαναπροσπαθείς. Να κάνεις νέες αρχές. Να μη το βάζεις στα πόδια σαν τις Όρνιθες
    Τι κι αν Τριακόσιοι μας έχουν κάνει τη ζωή Γαϊδουροκαβαλαρία. Τι κι αν η Βία φωλιάζει ώρες ώρες στη ζωή μας και πολλοί νομίζουν ότι βρισκόμαστε σε ρωμαϊκές αρένες όπου προσφέρονται "άρτος και Θεάματα"; (Καλά για τον "άρτο" δεν παίρνουμε κι όρκο!)
    Κάνουμε Ξεχορτάριασμα καλοί μου φίλοι, κλείνουμε το διακόπτη στις Ειδήσεις του τρόμου, παίρνουμε το Φτυάρι και το κοπανάμε σε Ισχυρογνώμονες, που Λόγια πολλά και παχιά γέμισαν τη ζωή μας!
    Τέλος,ας μην ξεχνάτε ότι σε έναν Υποθετικό διάλογο, παρέα με μια Χαζέα, από τον Πύργο της Ηλείας,που στη ζωή της υπήρξε Κάποτε και Δασκάλα για όλα τα παιδιά που πέρασαν από τη ζωή της κι έζησε μοναδικά πρώτα Ραντεβού και τα Ωσαννά της ποτέ δεν τα μετέτρεψε σε Άρον Άρον Σταύρωσον αυτόν, μπορείτε πάντα να δείτε τη δική της πλευρά ...πως η Ζωή Είναι Ωραία Τελικά! Και πού ξέρετε; Μπορεί και να πειστείτε!

    Τι όμορφα που νιώθω κοιτάζοντας προς τα πίσω! Αλλά ως εκεί. Ζωή είναι το Παρόν μας. Πάμε να το ζήσουμε λοιπόν!
    Καλή σας μέρα
    Χαρούμενη εβδομάδα
    @ριστέα
    _______________________________________________

    ΥΓ: Η ιδέα του 24 Days Challenge ανήκε στη γλυκύτατη φίλη του mystickland.
    Μπορεί και να πάω κι έναν δεύτερον γύρο, αν ξεκουραστώ και μου λείψει. Θα είσαι μαζί μου;

    51 σχόλια:

    1. Φυσικά και είμαστε μαζί σου! Και για 2ο, και για 3ο γύρο άμα θες!
      Καλή εβδομάδα! :))

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Καλημέρα!
        Σε ευχαριστώ πολύ! Να ανακτήσω δυνάμεις και βλέπουμε. Λέω να ασχοληθώ λίγο με κατασκευές και ζωγραφική ξανά, έτσι για αλλαγή για ένα διάστημα! Όρκο δεν παίρνω.
        Καλή εβδομάδα και σε σένα!
        Φιλιά!

        Διαγραφή
    2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα (λέμε τώρα,έτσι που ξεκινησε και για τις δυο μας)..πολύ καλά κάνεις και ξαναβάζεις τα θέματα , γιατί ήθελα να θυμηθώ τις μας παρουσιασες σε κάθε γράμμα...πολύ ωραία το παρουσιασες στο κείμενο σου τα συνδύασες πολύ ταιριαστά... Ξεκουρασου , κάνε ότι σε ευχαριστεί και σε γεμίζει εσένα (δικό σου ειναι το σπιτάκι άλλωστε) εμείς θα έιμαστε σταθεροί ότι κι αν γράψεις .. εγώ θα συνεχίσω να πλατσουρίζω καθημερινά από τα μέρη σου...
      Φιλούθκια

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Καλημέρα χαρά μου!
        Καλή εβδομάδα, χωρίς άλλα προβλήματα! Με μια άθλια σύνδεση προσπαθώ να κάνω δουλειά μου!
        Σε ευχαριστώ που ήσουν κι εσύ σε αυτό το ταξίδι!
        Προς το παρόν μου έφυγε το καθημερινό στίψιμο του κεφαλιού...τώρα θα το αφήσω να κάνει ...του κεφαλιού του! αχαχαχα!
        Φιλούθκια !

        Διαγραφή
    3. Καλημέρα Αριστέα μου!!!
      Τα γράμματα τελείωσαν και έκλεισες το 24 Days Challenge με επίσης ξεχωριστό τρόπο όπως και το καθένα (γράμμα) άλλωστε!
      Ένα μεγάλο μπράβο Αριστέα μου!
      Η ζωή είναι ωραία και συνεχίζει να είναι μονο όταν αφήνουμε πίσω τα άσχημα!! Αλλά και όταν βρισκόμαστε μέσα σε αυτά να προσπαθούμε να τα αντιμετωπίσουμε με αισιοδοξία, χαμόγελο και θετική σκέψη!!
      Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!! Φιλάκια πολλά!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Καλησπέρα Παρασκευούλα μου!
        Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα! :)))
        Εσύ κι να καταλαβαίνεις πως τα δύσκολα πρέπει να τα αφήνουμε πίσω μας ή να αντιμετωπίζουμε με θετική σκέψη ! Η δική σου δύναμη δίνει και σε μένα κουράγιο κι ελπίδα!
        Φιλάκια κοπέλα μου!
        Χαρούμενη εβδομάδα σου εύχομαι! ♥

        Διαγραφή
      2. Αριστέα μου δεν γίνεται διαφορετικά! Με διαφορά λίγων ημερών τον περασμένο Ιούλιο έπρεπε να διαχειριστώ δυο σοβαρά περιστατικά υγείας. Δυο επιλογές υπάρχουν σε αυτό το σημείο! Ή πέφτεις και δεν βοηθάς κανέναν ή στέκεσαι βράχος και ελπίζεις για το καλύτερο! Προτιμώ τον βράχο και οπως έχεις καταλάβει αποφεύγω τα "μεγάλα" κύμματα! :))

        Διαγραφή
      3. Εύχομαι πάντα να κρατάς έτσι σαν βράχος Παρασκευούλα μου!
        Φιλιά!

        Διαγραφή
    4. Δεν χρειάζεται να σου αποδείξω ότι αυτό πολύ μου άρεσε, γιατί εγώ σου πρότεινα να το επαναλάβεις.
      Εμένα μου άρεσε περισσότερο αυτό από το photoday.
      Νομίζω πως οι λέξεις σου φέρνουν περισσότερες εικόνες πάνω στο χαρτί απ' ότι η ανάλυση εικόνας.
      Το 'χεις και το χειρίζεσαι άριστα.
      Περιμένω πάλι να δω που θα σε βγάλει το Α... που θα μας βγάλει το Α σου...
      Ξεκινάς ταξίδι και μεις ακολουθούμε...
      "Τιμής ένεκεν" σε μένα που είμαι φίλη σου και "Ι'm starving" στο Δ, να γράψεις Δίαιτα.... πλάκα κάνω...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Φλώρα μου τελικά κι εγώ το απόλαυσα περισσότερο από το Photoday γιατί δεν χρειαζόταν να έχω άγχος και για την εκάστοτε φωτό που χωρίς κάμερα μου είχε γίνει πολύ κουραστικό όλο αυτό! Είχα αφοσιωθεί κάθε μέρα σε μία μόνο λέξη! Δεν ξέρεις ΠΩΣ το ζούσα αυτό!
        Λίγες μέρες ξαποσταίνω και ξανά προς τη δόξα τραβώ!
        Φιλιά!

        Διαγραφή
    5. Περιττή η τελευταία σου ερώτηση... Το ξέρεις, έτσι???
      Ακόμα και για εμάς είναι πρόκληση, το να μπαίνουμε στη διαδικασία να δούμε τί σκαρφίζεσαι καθημερινά να μας παρουσιάσεις!!!
      ;-)
      Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
      Καλημέρα κ' καλή εβδομάδα!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. αχαχα! Γιάννα μου...μετά το κατάλαβα ότι ήταν περιττή! Αλλά και μία μικρή ώθηση τη χρειάζομαι μερικές φορές! Ίσα για να λέω ....το κάνω γιατί το ζητάει ο λαός!
        Φιλάκια κοπέλα μου!
        Χαρούμενη εβδομάδα! ♥

        Διαγραφή
    6. Δεν ξέρω πόσα *Α-στερητικά* συνάντησες στο διαδρομή σου και πόση *Βία* ένιωσες από τη *Γαϊδουροκαβαλαρία* της εξουσίας. Υπήρξες *Δάσκαλος* στα παιδιά μας και έμαθες πως οι αληθινές *Ειδήσεις* βρίσκονται μέσα στη *Ζωή*, όσες *Ήττες* κι αν γνωρίσουμε, όσα ψεύτικα *Θεάματα* μας ρίξουν στα πόδια.

      Θα πεις πως είμαι *Ισχυρογνώμων*, αλλά θα σου πω μια ιστορία. *Κάποτε* τα *Λόγια* που ειπώθηκαν σβήνονται, σα το *Μολύβι* που ‘χει τη γόμα από την πλευρά την άλλη. Δεν πρέπει να μένουμε στα *Ναυάγια* του ταξιδιού, μένει να παλέψουμε να ξαναβγούμε έξω. Το *Ξεχορτάριασμα* από τα ζιζάνια που μας σπείρανε ας αφήσουμε να το αναλάβουν οι θετικές μας σκέψεις/*Όρνιθες*.

      Στην Πόλη σου τον *Πύργο* προσπάθησε να ζήσεις το όνειρο. Βγες *Ραντεβού* και γνώρισε σημαντικούς ανθρώπους και μη σκέφτεσαι πως θα αποκωδικοποιήσεις το κάθε ανθρώπινο *Σταυρόλεξο*. Το πιθανότερο είναι να μη λύσεις ποτέ κανένα.

      *Τριακόσιοι* άνθρωποι κι αν θα βρεθούν στο δρόμο σου δεν θα είναι όλοι αξιόλογοι. Και αν ξεκινήσεις έναν *Υποθετικό διάλογο* με τον εαυτό σου θα σου απαντήσει πως οι περισσότεροι κρατούν από ένα *Φτυάρι* στα χέρια, κρυφό στην αρχή, για να θάψουν τα αισθήματα μιας ψυχής, που μόνο *Χαζέα* δεν τη λες!

      Η *Ψυχανάλυση* έλαβε τέλος. *Ωσαννά* σε κάθε νικητή της ζωής.

      Because…
      Life Is Beautiful!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σε έχω διαβάσει από το πρωί αν και το internet σήμερα μου έκανε τα νεύρα κρόσια! ήθελα να σου γράψω κατευθείαν : ΜΑ ΓΙΑΤΙ δεν αναλαμβάνεις κι εσύ την ίδια πρόκληση; Αφού το κάνεις καλύτερα από μένα! Λάτρεψα το σχόλιο σου! Με κάνει να θέλω να γίνομαι καλύτερη!
        Εν τω μεταξύ το κειμενάκι που προέκυψε ήταν μετά από δική σου προτροπή και κανονικά έπρεπε να σου αφιερώσω τη δημοσίευση! Αντί άλλου θα σου πω: Έχω χαρεί απίστευτα που οι δρόμοι μας συναντήθηκαν!
        Σε φιλώ ...και ναι!!!!! Life is beautiful!!!!!!! ♥

        Διαγραφή
    7. Καλημέρα Αριστέα μου! Πολύ όμορφα έκανες την ανασκόπησή σου και συμφωνώ με την Φλώρα σου πάει πολύ καλύτερα αυτό το παιχνίδι..το'χεις! Τι να πω μετά το παραπάνω σχόλιο του Πέτρου Κ. φοβερό!! Καλή εβδομάδα πολλά φιλιά!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Κατερινάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
        Μετά το παραπάνω σχόλιο του Πέτρου κι εγώ νιώθω λίγη! Αλλά θα συνεχίσω να τον ξεπεράσω το μεσιέ Πέτρους! αχαχα!
        Φιλάκια!

        Διαγραφή
    8. Έχω ακόμα κενά, αλλά θα τα καλύψω με την ανασκόπηση...
      Καλή εβδομάδα..φιλιά πολλά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. Εννοείτε πως περιμένουμε και την συνέχεια....!
      Πολύ ωραία η ανασκόπηση...μ'άρεσε που χρησιμοποίησες όλες τις λέξεις...σ'ένα καινούριο κείμενο...Να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενη...!
      Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα :)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σε ευχαριστώ που με στηρίζεις κι εσύ!
        Χωρίς όλους εσάς η πρόκληση θα ήταν κούραση! Με την αγάπη σας έγινε ευλογία!
        Φιλιά!
        Καλή εβδομάδα και σε σένα!

        Διαγραφή
    10. τι ωραια η ανασκοπιση!!!εννοειται αν το θελεις να κανεις και 2ο γυρο,εισαι απολαυστικοτατη!!!φιλακια

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Να'σαι καλά!
        Θα προσπαθήσω και πάλι να κρατήσω αμείωτο το ενδιαφέρον ΟΛΩΝ μας!
        Φιλιά!

        Διαγραφή
    11. Πολύ ωραία η ανασκόπηση Αριστάκι.
      Εννοείται ότι θα είμαστε πάντα μαζί σου σε ότι κάνεις!
      Δεν θα μας ξεφορτωθείς τόσο εύκολα!!!
      Χα χα!
      Φιλιά πολλά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκό μου κορίτσι!
        χεχε! Κοίτα να δεις που ούτε εγώ θέλω να σας ξεφορτωθώ!
        Ξεκουράζομαι, φορτώνω μπαταρίες κι επιστρέφω δριμύτερη!
        Φιλιά!

        Διαγραφή
    12. Μωρέ και το κινέζικο αλφάβητο να ξεκινήσεις, εμείς πάλι μαζί σου θα ταξιδέψουμε. Στο ίδιο πούλμαν θα μπούμε πάλι, να πάμε εκδρομούλα στον Πύργο με τις ιστορίες σου.

      Περιμένουμε χρόνο αναχώρησης ε;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Μαρία μου...ευτυχώς που μπορώ αν το θελήσω να πάω άλλη μία το δικό μας αλφάβητο! Για μία ακόμα εκδρομούλα...ανοιξιάτικη ! Με μια ψάθινη καπελαδούρα για ίσκιο! Ως εκεί!
        Φιλάκια πολλά πολλά! :)))

        ΥΓ: Ευτυχώς που το έχω ανοιχτό το εισιτήριο! Δεν αγχώνομαι!

        Διαγραφή
      2. Και στο κινέζικο μαζί σου..μια χαρά το είπε η Μαρία!!

        Διαγραφή
      3. Κοίτα φαν κλαμπ! Να το καλύτερο κίνητρο! ♥

        Διαγραφή
    13. Ξεκουράσου λίγο και ξεκίνα το δεύτερο γύρο,γιατί ο πρώτος ήταν υπέροχος,όπως και η ανασκόπηση που έκανες.
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Μμμ Το σκέφτομαι κι εγώ έτσι ακριβώς! Κι αν και ξέρω ότι κουράζει λίγο αξίζει όλη την κούραση!
        Φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ για όλη τη στήριξη!

        Διαγραφή
    14. Μες στο αλφαβητάρι που ξεκίνησες βρήκα ίσως την πιο δυνατή ανάρτηση που έχεις καταθέσει. Έπειτα στάθηκα και σε κάποιες λέξεις που άγγιξαν εμένα, κάποιες ίσως, που θα ήθελα να γράψω εγώ...
      Σου πάνε οι προκλήσεις.
      Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.
      Αυτό, http://www.youtube.com/watch?v=PURIZRhHyE4 αντί καληνύχτας

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Νομίζω ότι αναφέρεσαι στην πιο προσωπική μου κατάθεση! Την οποία ίσως και να μην είχα κάνει ποτέ! Για αυτό και μόνο η πρόκληση αυτή για μένα θα μου μείνει αξέχαστη! Ίσως κι αυτό θέλω να την ξαναπάω! Γιατί σίγουρα μου έχουν ξεφύγει κι άλλες λέξεις διαμάντια!
        Σε ευχαριστώ που ήσουν μαζί μου σε όλο αυτό το ταξίδι, έτσω κι σιωπηλά κάποιες στιγμές!
        Φιλιά πολλά!

        Υπέροχη η αφιέρωση! Σε ευχαριστώ!

        Διαγραφή
    15. Αριστέα μου, μου αρέσει πολύ ο τρόπος με τον οποίο ανταποκρίνεσαι στις προκλήσεις... Συνέχισέ το, εμείς εδώ θα είμαστε να σε διαβάζουμε!!!
      Φιλάκια πολλά, καλό βράδυ!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Φωτεινή! Εύχομαι να μπορώ να δίνω κείμενα που να αξίζουν τον κόπο....
        Φιλιά!
        Χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!

        Διαγραφή
    16. Πολύ ωραία η ανασκόπηση. Πάμε τώρα για τα επόμενα!! Και εννοείται ότι δεν θα γλιτώσεις έτσι εύκολα από εμάς, γιατί δε σκοπεύουμε να σε αφήσουμε μόνη σου στο ταξίδι... Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Καλημέρα Έλλη μου!
        χεχε μάλλον ούτε εσείς γλιτώνετε!
        Φιλιά!

        Διαγραφή
    17. Ευρηματικότατο το κείμενό σου που περιλάμβανε τις λέξεις που χρησιμοποίησες... Τι όμορφο το μήνυμα που περνάς! Συγγνώμη Αριστέα μου που εξαφανίστηκα... εξαφανίστηκα από όλων τα blogs, μόνο στο δικό μου έγραφα πού και πού... Δύσκολη περίοδος. Υπόσχομαι να επανέλθω και να διαβάσω όσα μπορώ απ'αυτά που έχασα γιατί πραγματικά φαίνονται και είμαι σίγουρη και ότι είναι πολύ ενδιαφέροντα! Φιλάκια, καληνύχτα όμορφη... (μα τι όμορφη που είσαι στη νέα σου φωτογραφία!)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Καλημέρα Μαρία μου!
        Καλέ μη ζητάς συγγνώμη! Εδώ δεν γίνεται κάτι από υποχρέωση ...χρειάζεται χρόνος και καλή ψυχική διάθεση. Γίνε μου εσύ καλά και δεν χανόμαστε!
        Σου στέλνω μια τεράστια αγκαλίτσα! ♥
        Φιλάκια!

        Διαγραφή
      2. Αγκαλίτσα κι από μένα... ♥
        :-)

        Διαγραφή
    18. Γνωριζεις το παραμυθι "Χανς ο Φλαουτιστας"?
      Αν οχι ενημερωσου
      και σκεψου γιατι το αναφερω.

      Εισαι μοναχικο αγερι
      που σκορπας τα πεταλα μας
      τριγυρω σου.

      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Τι να πω τώρα εγώ; Σιγά μην έχω το μαγικό φλάουτο! Αλλά και μόνο η αναφορά σου με τιμάει! (Αγαπημένο παραμύθι! Σε ευχαριστώ πολύ!)
        Καλή σου μέρα αγριομελάκι μου!

        Διαγραφή
    19. Εννοείται ! :) Παρότι κάποια γράμματα μου ξέφυγαν, όσα διάβασα τα απόλαυσα και τώρα που βλέπω τη λίστα σου στην ανασκόπηση λέω να πάω να διαβάσω το γαιδουροκαβαλαρία γιατί μου άρεσε πολύ αυτή η λέξη !! :)

      Φιλάκια Αριστέα μου, καλή εβδομάδα!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. χεχε ελπίζω να διασκέδασες μπισκοτάκι μου με τη γαϊδουροκαβαλαρία! Να δω αν πάω δεύτερο γύρο αν θα έχει την ίδια γλύκα για όλους! :)
        Φιλάκια χαρά μου!

        Διαγραφή
    20. Πότε πρόλαβες και ξεκίνησες την πρόκληση και πότε την τελείωσες, ούτε που καταλάβαμε!!! Συγχαρητήρια για την επίτευξη του στόχου σου Αριστεάκι μου!!! Δεν είχε νομίζω κανείς μας αμφιβολία ότι θα ήσουν καλυτερότερη (που είσαι Μπαμπινιώτη) από τις πεποιθήσεις μας!!!
      Ήρθα να σου πω μια καλημέρα. Θα ξανάρθω βεβαίως βεβαίως να διαβάσω ότι έχασα και να δω και αυτό που περιμένω (εδώ κλείνω μάτι!)!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Δημητρούλα μου, καλημέρα! Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
        Ξαναπέρνα! Ξέρεις εσύ!
        τα λέμε ξανά!
        Φιλιά!

        Διαγραφή
    21. Τι όμορφα που "έδεσες" το κείμενο!
      Καλημέρα Αριστέα μου!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Καλημέρα Κατερινάκι μου!
        Την ιδέα την είχε ο φίλος Πέτρος Κ. πιο πάνω, μου το πρότεινε λίγο πριν το τέλος κι εγώ προσπάθησα να ανταπεξέλθω !
        Φιλάκια πολλά!

        Διαγραφή
    22. Υποκλίνομαι!!!!!δεν έχω λόγια!!!!εννοείται να συνεχίσεις θα είμαστε μαζί μου!!!!φιλιά!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    23. Ναι η ζωή είναι ωραία Αριστέα μου , όσες ήττες και ναυάγια και να έχουμε δεν παύει να είμαστε ζωντανοί και να προχωράμε . Μας βοηθάς με τις σκέψεις σου να έχει λίγο χρώμα .
      Μου άρεσε που ήμουν λίγο κοντά σας , θα ήθελα να το ξαναζήσω .
      Σε φιλώ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Χαίρομαι απίστευτα γλυκιά μου αν βοηθάω έστω και λίγο!
        Σε ευχαριστώ για όλα!
        Φιλάκια!

        Διαγραφή