Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Πασχαλινός οργασμός! Part 2 !

Όταν έχεις έναν τέτοιο καμβά
έναν κουβά ασβέστη, ένα πινέλο,όρεξη και μεράκι
ζωγραφίζεις με χαρά ...έστω και κυκλάκια και γραμμούλες!
Κι έτσι η αυλή μου απέκτησε πάλι αύρα...αιγιοπελαγίτικη
κι ας έχει άρωμα Ιονίου!
Δεν φαίνεται έτσι πιο περιποιημένη κι έτοιμη για Πάσχα;
Για την άποψη της Λίλας (τι δεν την πήρες είδηση;)
επί του θέματος "άσπρισμα" νομίζω πρέπει να κάνω άλλη ανάρτηση
Το άσπρισμα της αυλής για μένα είναι έθιμο!
Δεν νοείται Πάσχα για την οικογένεια αν δεν με δουν με πινέλο στο χέρι
και τη μούρη με άσπρη πιτσίλες! 
Η υπόλοιπη γίνομαι κάτασπρη, χωρίς πιτσίλες.
Και μετά .... με βγάζουν φωτογραφίες και γελάνε!
Και τώρα έχω τα λουμπάγκα μου!
Και δεν τελείωσα!
Πάω να κάνω τη λάτρα μου (ένας θεός ξέρει πώς)!

Σας χαιρετώ προσωρινά.
Καλή σας μέρα
@ριστέα

Το δικό μου αυτό έθιμο, να μην έχω μέση και πόδια Πασχαλιάτικα, είναι αφιερωμένο στο γλυκό μας  Δελφινάκι που μας παρακίνησε να γράψουμε έθιμα του τόπου μας. Νομίζω ότι Πάσχα κι άσπρισμα πάνε χέρι χέρι!
Συνεχίζεται!

36 σχόλια:

  1. "Μέση" και "πόδια", ε? Έχεις τα ίδια έθιμα με τη μαμά μου!!!
    ;-)
    Πολύ όμορφη η αυλή σου, Αριστέα μου!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ και γρήγορα να περάσουν οι πόνοι!!!
    Καλή σου μέρα, γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα Γιάννα μου!
      Ειλικρινά θέλω να πάω να ξεκινήσω...ξέρεις τα γνωστά...τζάμια, παράθυρα ....και το σκέφτομαι! Κάθε βήμα και πόνος!
      Σε ευχαριστώ για την ευχή!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Μάτια μου ό,τι πιάσει το χεράκι σου και βάλει στόχο το μυαλουδάκι σου γίνεται παράδεισος!!!!!να είσαι πάντα καλά !!φιλιααααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία μου και σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η αυλή σου και μπράβο που τα καταφέρνεις τόσο καλά. Αλλά μην σκύβεις, τουχρόνου να δοκιμάσεις βούρτσα με κοντάρι ίσως σε βολέψει.
    φιλάκια και καλό κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ !
      Μου το έχουν προτείνει στο παρελθόν αλλά δεν το θεωρώ βολικό το κοντάρι γιατί ο ασβέστης είναι υγρός πολύ και πιθανόν θα έσταζα παντού!
      Πολλά φιλιά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Κι εγώ θυμάμαι το άσπρισμα των αυλών τέτοια εποχή στην γειτονιά που μεγάλωσα. Η αυλή σου έγινε κούκλα. Αν φώναζες να βάλω ένα χεράκι δεν θα είχες λουμπάγκο τώρα!! :)) χαχαχα με λουμπάγκο είμαι κι εγώ! Λες να είναι της ηλικίας; :) Και του χρόνου Αριστέα μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Με τόσο σκύψιμο και με προβληματική μέση είναι να μην πάθω λουμπάγκο; Και στα νιάτα έτσι γινόμουν κάθε χρόνο Πασχαλιάτικα!
      Θα στρώσει, που θα πάει! Κάνω ομοιοπαθητική: την παιδεύω ακόμα περισσότερο !
      Φιλάκια Παρακευούλα μου!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Ο Χριστός κι η Μάνα Του, Άγιες Μέρες που είναι!
    Πως τα κάνεις όλα αυτά χριστιανή;
    "Η ΚΥΡΙΑ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ" είσαι;;;;
    Που ο Ηλιόπουλος ζωγράφιζε τα πάντα με το ίδιο πινέλο!
    Αχαχαχα!
    Είσαι τρομερή κι εγώ πολύ άσωτη τώρα που το θυμήθηκα!
    Καλημερούδια μάνα μου με εσπρέσο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε βρε! Φορματίστηκες και μου τριγυρνάς με άνεση τώρα ε;
      Πώς τα κάνω όλα αυτά; Έχουμε και λέμε: βάζω φόρμα, πιάνω την αφάνα μου κότσο, βουτάω το πινέλο, κάνω το σταυρό μου και σκύφτω!
      Και μετά τους φωνάζω να με ισιώσουν!
      Α! Αυτό η ΚΥΡΙΑ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ Ναι! Μου πάει γάντι!
      Καλησπερούδια με νερό γιατί διαιτολογώ αυστηρώς! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και Καλό Πάσχα να έχουμε Αριστέα μου!
    Χαρά στο κουράγιο σου!
    Το αποτέλεσμα πάντως είναι τέλειο!

    Υ.Γ.κάνε καμιά διάταση να ξεμπλοκάρεις γιατί δεν σε βλέπω καλά με όλες αυτές τις δραστηριότητες... :-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου! Να'σαι καλά, καλό Πάσχα και σε σένα εύχομαι!
      Και διατάσεις θα κάνω και τη γυμναστική μου από αύριο κανονικά! Του πάω κόντρα! Ή που θα υπακούσει ή που θα διαλυθώ εντελώς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα αγαπημένη μου!! Είσαι φοβερή, τέλεια την έκανες την αυλή!! Ξεκουράσου όμως..ναι;; Φιλάκια πολλά καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την πιτσιρίκα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου!
      Α πού μυαλό η Χαζέα; Μέχρι πριν μια ωρίτσα βασανιζόμουν!
      Ελπίζω να ξεκουραστώ ....το πενταήμερο των μαζεμένων αργιών!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια την έκανες την αυλή σου Αριστάκι μου .
    Ζήλεψα πολύ.
    Δεν σε φοβάμαι εσένα μια χαρά θα είσαι ντούρα ντούρα!
    Και αύριο θα κάνεις κάτι άλλο αφού είσαι 4Χ4.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και κάποια που δεν με φοβάται! χεχε! Καλά κάνεις! Σιγά μη πάρει από κάτω λίγη κούραση! Θα κάνω πως δεν καταλαβαίνω και θα φύγει!
      ΥΓ: Γκρινιάζω έτσι από συνήθειο! Κατά βάθος είμαι μαζοχάκι!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Αριστέα μου ωραίο το έθιμο αυτό , το έχουμε και εμείς στη Μεσσηνία , φέτος λόγω ανωτέρας βίας , δεν πήγα . Να σου πω το χαίρομαι αφάνταστα , αυτοσχεδιάζω και εγώ , συνήθως κάνω ήλιους και σύννεφα. Εσύ την έκανες πολύ εικαστική .
    Την έκανες άκρως γιορτινή .
    Καλό απόγευμα , φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από μικρούλα μεγάλωσα μέσα σε γειτονιές κι όλες στολίζονταν ...με ασβέστωμα! Δεν θα μου είναι αλλιώς γιορτινό το Πάσχα! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου κι εγώ μαζί σου! (τώρα μιλάει η αιγαιοπελαγίτικη αύρα! χα...χα...χα...)Και του χρόνου να είσαι καλά! Καλό Πάσχα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Καλή εβδομάδα και καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  11. Πολυ ωραίο το έθιμο σου κι ας είσαι από άλλο τόπο εσύ, χαίρομαι που τηρείς τα έθιμα... Πολύ όμορφη η αυλή σου.. Μάλλον η Λίλα έχει άλλη άποψη λες; :) Σ ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή..Περαστικά και καλή ξεκουράση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Η Λίλα δεν το ευχαριστήθηκε καθόλου ! Όταν την ξαναπήγα στο σπιτάκι της έριξε το νερό της και μου τα έκανε μαντάρα! αχαχα!
      Την Μ. Παρασκευή σκέφτομαι να γράψω και άλλο ένα έθιμο που έχουμε εκείνη την ημέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Συγνώμη, όοοοολα αυτά τα κυκλάκια τα ζωγράφισες ένα-ένα με πινέλο; Μόνη σου;
    Αμ αυτό δεν είναι έθιμο Αριστέα μου!
    Το μαρτύριο τους σκυψίματος είναι!
    Τι να σου πω παιδάκι μου;
    Να'σαι καλά, ν' αρπάζεις τις μπατανόβουρτσες και τις μπογιές σου και να κάνεις τον κόσμο μια ζωγραφιά!

    Περαστικά στην πολύπαθη μεσούλα σου και του χρόνου να'σαι καλά να ξαναζωγραφίσεις!
    Φιλιά, καλή Μεγαλοβδομάδα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε ! Τα τραβάει ο οργανισμός μου κάτι τέτοια!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου για όλες τις ευχές !
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά και καλή Μεγαλοβδοβάδα και σε σένα εύχομαι!

      Διαγραφή
  13. Πόσο μου θυμίζεις τα ασβεστωμένα καλντερίμια και μονοπάτια του νησιού μου. Πόσο θα μου λείψουν φέτος το Πάσχα.
    Μπράβο Αριστέα μου, υιοθέτησες ομορφιά και καθαριότητα και τις έκανες δικές σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίστα μου, σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου!
      Να'σαι καλά!
      Λυπάμαι που θα σου λείψουν εσένα οι δικές σου ομορφιές!
      Φιλάκια!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. πανεμορφα! για καρεκλιτσες και καφεδακι με βλεπω σε τετοιο δαπεδο.. τζαμια παραθυρα επουδενι.. καλα κουραγια κοριτσι

    να προσεχεις τη μεση σου

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει να πίνω εκεί το καφεδάκι μου, φυσικά ελληνικό!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Ελπίζω να πιάσουν κι οι δικές σου κι όλων των φιλενάδων πιο πάνω γιατί σήμερα με αποτελείωσα!
      Φιλιά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Θυμόμουν που το είχες ξαναπεί ότι συνηθίζεις να ασπρίζεις την αυλή τέτοιες μέρες κι έλεγα μόνη μου "μα πότε θα το κάνει;" Το περίμενα να το δω, βλέπεις...

    Μπράβο, βρε κορίτσι, πράγματι δείχνει περιποιημένη και έτοιμη για το Πάσχα. Σε χαίρομαι που το κάνεις κάθε χρόνο! Φιλιά και περαστικά στη μεσούλα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ακριβώς στην ώρα μου! Από απόψε δεν μπήκαμε στη Μεγάλη εβδομάδα; Ε κι η αυλή μου έβαλε τα γιορτινά της και την υποδέχεται περιποιημένη !
      Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου , ιδίως για την ευχή!
      Με το ζόρι κάθομαι στον υπολογιστή απόψε!
      Με διαλείμματα έρχομαι και φεύγω!
      Φιλιά!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα !

      Διαγραφή
  16. Μύρισε ο ασβέστης μέχρι εδώ ξυπνώντας μου υπέροχες αναμνήσεις...ελπίζω να μην πονάς πια!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου, καλή εβδομάδα!
      Ένα θα σου πω : ζήτημα είναι αν κοιμήθηκα δυο ώρες από τους πόνους!
      Και σήμερα ξανά στον αγώνα! Δουλειά!!!!!!!!
      Δεν μπορώ να κάθομαι σε καρέκλα με τίποτα!
      Να δω πώς θα περάσουν 9,5 ώρες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Καλημερα πριντσιπεσσα μου!!!!
    Αψογη η αυλιτσα σου!!! Πραγματικα νησιωτικη!
    Να σου στειλω εναν ανεμομυλο,ενα καραβακι,εναν λευκο τρουλο ναναι ασορτι;;;
    Σιγα που πονας,παιδι μου εσυ!!! Η ιδεα σου ειναι!!!! Το Πασχα θα ριχνεις κατι γυροβολιες...ωσαν τον οβελια ενα πραμα!!! Αχαχα!!!
    (μεταξυ μας,σε νιωθω απολυτα!! Διοτι πηρα αδεια την παρασκ.για να κανω γενικη κ οταν σταματησα εφτιαξα κ μερικους λαχανοντολμαδες,ετσι βρε, εν ονοματι του..."μαζοχισμου"!!! Το σαβ.δεν κουνουσα ουτε μεση ουτε αριδα!!!! I can feel u,baby!!!)

    Φιλακια!!!! (5 φορες μπηκα να σχολιασω κ ολο κατι γινοταν!!! Επιτελους,τα καταφερα!!!yeah!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα μικρό μου Βαϊλί!!!
      ΠΟΝΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!
      Δεν έκλεισα μάτι το βράδυ! Αλλά να σου πω ένα μυστικό; Δεν τελείωσα ( τελειώνουν οι δουλειές στο σπίτι) και σήμερα έχει συνέχεια!
      Αλλά μέχρι το Πάσχα θα έχω επανυσγκολληθεί! Don't worry!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλή μεγαλοεβδομάδα τσουπίτσα μου!

      Διαγραφή
  18. Μα πότε ξαναμιλούσαμε για ασπρίσματα; Σε photoday ήταν θυμάμαι που σου εγραφα για την Πάρο που ασπρίζουν τέτοια εποχή τα καλντερίμια και δεν αφήνουν να ρίξεις νερά γιατί λερώνονται:). Τι ομορφη αλλά κουραστική διαδικασία. Εσύ πάντως την απογείωσες την αυλή σου!!
    Τι διαβάζω για πόνους;;; Έχεις τρελαθεί στις δουλειές ε;; Θα σε τσακίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα Δημητρούλα μου, βγήκα εκτός 5 μέρες! Σήμερα άρχισα να νιώθω ξανά καλά το κορμί μου!
      Άξιζε όμως!
      Νιώθουμε όλοι ότι είμαστε σε νησί!
      Την Κυριακή του Πάσχα, πρώτα ο θεός, θα χορέψω πάνω στο ασβεστωμένο καλντερίμι της αυλής μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή