Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Ό,τι εγκαταλείπεται....

Πηγή

Σε συνέχεια της χθεσινής μου δημοσίευσης βρίσκομαι.
Στο ίδιο πνεύμα εννοώ.
Το βιντεάκι που ακολουθεί το είδα στα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας 
και σχεδόν δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα αν και μεγάλο. 

Μπορείτε να τρέξετε το βίντεο και να δείτε σε 500,5.000 ή 10.0000 χρόνια
πώς θα είναι ο πλανήτης μας

Τι γίνεται όταν δεν υπάρχει πουθενά ανθρώπινη παρέμβαση; 
Τι θα απογίνουν τα ανθρώπινα έργα χωρίς τον άνθρωπο;
Σε πόσο καιρό αρχίζει η διάβρωση κι η εγκατάλειψη 
να κάνουν την εμφάνισή τους;

Πριν από 27 ακριβώς χρόνια, Απρίλης ήταν, 
η πόλη Τσερνομπίλ, στην Ουκρανία,
εγκαταλείφτηκε, μετά την έκρηξη στο πυρηνικό εργοστάσιο, 
κι από τότε έγινε πόλη-φάντασμα.
Συχνά φωτογράφοι επισκέπτονται την ουκρανική πόλη 
και αποτυπώνουν με το φακό τους τον παγωμένο χρόνο.
Βλέποντας εικόνες της νεκρής πια πόλης καταλαβαίνουμε πόσο 
στοιχίζει η έλλειψη ανθρώπινης παρουσίας στον κόσμο μας όπως τον ξέρουμε.

Όλα τα πράγματα θέλουν συντήρηση και φροντίδα. 
Ό,τι αφήνεις, σε αφήνει.
Ό,τι εγκαταλείπεται, μαραζώνει, καταστρέφεται, πεθαίνει.

Το σπίτι μας, η αυλή μας, τα πράγματά μας
όλα θέλουν διαρκώς φροντίδα.


Αν η αυλή μου είχε χάσει την ομορφιά που της χαρίζει ένα απλό ασβέστωμα
σκεφτείτε τι γίνεται στις ανθρώπινες σχέσεις!

Φροντίστε τα αγαθά της ζωής σας
μα κυρίως ποτίστε, σκαλίστε, επισκευάστε τις 
διαβρωμένες επιφάνειες στη ζωή σας.

Οι καταρρεύσεις ξεκινούν από μικρές, μικρούτσικες ρωγμές!

Καλή σας μέρα.
Καλή Μεγάλη εβδομάδα.
@ριστέα





46 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή Μεγάλη Εβδομάδα..
    "Όλα τα πράγματα θέλουν συντήρηση και φροντίδα. Ό,τι αφήνεις, σε αφήνει.Ό,τι εγκαταλείπεται, μαραζώνει, καταστρέφεται, πεθαίνει.
    Το σπίτι μας, η αυλή μας, τα πράγματά μας όλα θέλουν διαρκώς φροντίδα."
    Και το πιο σημαντικό ,αυτό που ξεχνούμε πολλές φορές, είναι ο εαυτός μας!!
    Φιλούθκια και καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου , αν και τις καλημέρες τις είπαμε... καλησπέρα τώρα πια!
      Τ απάντα θέλουν φροντίδα κι αγάπη!
      Και κυρίως ο εαυτός μας!
      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  2. Ενας δυνατος "σεισμος"
    προκαλεσε ρωγμες στην ψυχη.
    Κι απο εκει ξεχυνεται
    ολη η αγαπη μου.
    Πως λοιπον να θελω να επισκευασω?

    Καλημερολουλουδο εγκαταλελειμμενο(αξαφνα)

    υ.γ.εχω δει την ταινια που εχει γυριστει εκει (Pripyat..chernobyl diaries)
    Σε καθηλωνει το μερος παρα η υποθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι να ξεχύνεται όλη η αγάπη σου...μην επισκευάσεις τίποτα! :)))
      Έχεις απόλυτο δίκιο που ανέφερες τη σωστή ονομασία της πόλης ! Τσέρνομπιλ μας έμεινε, μα Pripyat είναι το σωστό!
      Έχω δει απίστευτες εικόνες από πολλά site και βίντεο αυτές τις μέρες ένεκα της επετείου κι έχω ήδη συγκλονιστεί: κυρίως από τον παγωμένο χρόνο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πρωτίστως σειρά έχει η διάβρωση της ψυχής μας...
    Θέλει χαρά και αισιοδοξία για να τη μερεμετίσεις...
    Κι όταν αυτή επισκευαστεί μετά είναι εύκολη και η επισκευή των υλικών αγαθών.
    Φιλιά κούκλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο πασταφλωρίτσα μου, όπως πάντα!
      Πρώτα η ψυχή μας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω και μαζί σου και με τα παραπάνω σχόλια...
    Και ένα επιπλέον μείον σε όλα αυτά, είναι το πώς ένα κακό/τραγικό συμβάν της μιας στιγμής, μπορεί να συνεχίζει να προκαλεί βλάβες ακόμα και τόσα χρόνια μετά (είτε κυριολεκτικά μιλάμε, είτε μεταφορικά)
    Φιλάκια, Αριστέα μου!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα συμφωνήσω με όλες σας! :)))))
      Χρέος μας όμως να αφήνουμε τα τραγικά πίσω μας ! Δεν είναι εύκολο αλλά ΠΡΕΠΕΙ!
      Φιλάκια Γιάννα μου!

      Διαγραφή
  5. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα....Είναι μια καλή ευκαιρία να βρεις και να κλείσεις τις ρωγμές της ζωής σου :))
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χαρά μου!
      Να'σαι καλά!
      Σωστή η παρατήρησή σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Έτσι ακριβώς!!...όλα θέλουν φροντίδα..και πάνω από όλα η ψυχή μας όπως λέει και η Φλώρα παραπάνω..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφη ανάρτηση με υπέροχο μήνυμα! Θα μου επιτρέψεις να πω κάτι επιπλέον..

    Συντήρηση στον εαυτό μας.. όχι μόνο εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά.. χωρίς συντήρηση όλα διαβρώνονται!

    Να έχεις μια υπέροχη ημέρα! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σου εύχομαι

    Σε φιλώ γλυκά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ χαρά μου!
      Να'σαι καλά!
      Καλό Πάσχα !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Κταπληκτικό μήνυμα Αριστέα μου !!!καλή Μ Εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή Μεγαλοβδομάδα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Αριστέα μου κάθε μέρα πρέπει να φροντίζουμε τις ρωγμές της ψυχής μας , διαβρώνεται και αν το αφήσουμε χαλάει. Είναι πολύ ωραίο και αυτό το μήνυμά σου .
    Μακάρι να έχουμε την δύναμη , να φροντίζουμε τον εαυτό μας !!!
    Πολλά φιλιά.
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθημερινά μερεμέτια μας γλιτώνουν από πολλά! Θέλει φροντίδα και στοργή ο εαυτός μας πρώτα απ'όλα κι οι σχέσεις έπειτα!
      Κι ακολουθούν σπίτια κι αγαθά! Αυτά τα τελευταία όχι τόσο δέουσας σημασίας!
      Φιλιά!
      Καλή μεγαλοβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίο το μηνυμά σου, Αριστέα μου! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και σε σένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Να'σαι καλά!
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα ! ♥

      Διαγραφή
  11. Αριστέα μου τα τελευταία σου λόγια χαράχτηκαν βαθιά μέσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φροντίδα σε όλα και αγάπη Αριστάκι!
    Και στα έμψυχα και στα άψυχα!
    Πόσο δίκιο έχεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνω απ'όλα αγάπη! Δεν θα σταματήσω να το φωνάζω!
      Παντού αγάπη και φροντίδα!
      Φιλάκια κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  13. Ομορφα το εθεσες,Αριστεα μου!!!
    Μου αρεσε η "ροτα" που εδωσες στο σημερ.θεμα σου!
    Ολα με αγαπη κ φροντιδα (ακομα κ οι σχεσεις κ οι καρδιες) ομορφαινουν κ ανθιζουν!

    Καλη Μεγαλη Εβδομαδα!!!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ καλό μου, μικρό μου Βαϊλί! :)
      Τα πάντα βασίζονται στα ίδια συστατικά για να διατηρηθούν: φροντίδα κι αγάπη!
      Φιλάκια καλό μου! ♥

      Διαγραφή
  14. Μάστορα, για ξύλινη επιφάνεια που έσκασε απ' την υγρασία, βάζω ρεπουλίνη νερού ή βελατούρα νεφτιού;

    (Καλή Μεγαλοβδομάδα να έχουμε Αριστέα μου! Περιττό να πω πόσο μου άρεσε το κείμενό σου! Αυτές οι μεταφορικές σου έννοιες!...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Σιγά μη τα ξέρω όλα! Αλλά ας ξεκινήσουμε με απλή περιποίηση και φροντίδα ε;! Κάτι είναι κι αυτό!
      Φιλάκια! ♥
      Καλή εβδομάδα χαρά μου!

      Διαγραφή
  15. "Καλλιτέχνης θα πει
    να μιλάς με σιωπή
    και να ακούνε οι άλλοι.."
    (Τραγούδι)

    Έλα πάνω να με..ασβεστώσεις και να με ρετουσάρεις...
    Έχω υποστεί "ρωγμή"...
    Στην ανάγκη, πες μου το μυστικό...
    ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Το μυστικό είναι ότι δεν ...υπάρχουν μυστικά! Βουτάς με αγάπη και προσπαθείς!
      Φιλούθκια αγαπημένη μου Πέτρα!

      Διαγραφή
  16. Ό,τι αφήνεις σε αφήνει... πόσο δίκιο έχεις!

    Ας φροντίσουμε τον εαυτό μας αρχικά για να μη μας "αφήσει", αλλά και για να έχουμε το ψυχικό σθένος να φροντίσουμε έπειτα κι όλα τα άλλα... για να μη μας αφήσουν κι αυτά! Πολλά φιλιά, Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα από τον εαυτό μας δεν ξεκινούν; Αν τον αγαπάμε πώς θα αγαπήσουμε τους άλλους;
      Φιλάκια καλή μου Έλλη!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Η τελευταία σου κουβέντα τα λέει όλα...
    .."Οι καταρρεύσεις ξεκινούν από μικρές, μικρούτσικες ρωγμές!"..
    Είναι αυτό που δεν δίνουμε σημασία και μετά έρχεται η κατάρρευση..
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
      Και στα μικρά πρέπει να δίνουμε σημασία! Από τα ασήμαντα μπορεί να ξεκινήσει ζημιά μεγάλη!
      Φιλάκια κοριτσάκι!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  18. Ανατριχιαστικό και πολύ δυνατό το μήνυμα αυτό.. Μπράβο Αριστέα μου που το δημοσίευσες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτσιρίκα μου, χαίρομαι που σου άρεσε! :) Κι εγώ όταν είδα το βιντεάκι συγκλονίστηκα! Παράτησα ότι έκανα και το είδα μονορούφι! Και τότε σκέφτηκα πόσες ζημιές μπορεί να γίνουν σε όλα αν τα εγκαταλείψουμε!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  19. και φοβάμαι
    ακόμα των χεριών μου το άγγιγμα
    στις πέτρες τούτες
    μην επιτείνει την φθορά
    μην επισπεύδει
    των ερειπίων την ερήμωση

    Α.Δημουλάς....

    εγκαταλείπουμε,
    εγκαταλειπόμαστε
    η φθορά εξαφανίζει ότι δημιούργησε το ανθρώπινο χέρι
    ότι άφησε πίσω η ψυχή.

    Στο χέρι μας είναι
    να κλείσουμε τις ρωγμές μας ή
    να τα αφήσουμε όλα να αποσυντεθούν.

    Φιλιά Αριστέα μου
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχο το απόσπασμα Λεβίνα μου! Σε ευχαριστώ πολύ που το μοιράστηκες μαζί μας!
      Στο χέρι μας είναι! Σωστά!
      Φιλάκια κοπέλα μου!
      Να'σαι καλά! ♥

      Διαγραφή
  20. Χωρίς φροντίδα, χωρίς δουλειά, καρποί δεν δρέπονται! Η αδιαφορία φέρνει εγκατάλειψη, και αυτή φέρνει την ερήμωση. Φυσική νομοτέλεια. Πόσο μάλλον για την ψυχή μας και το πνεύμα μας!
    Η ζωή δίνει ζωή, και η ψυχή δίνει ψυχή. Και η απουσία μας γίνεται ενίοτε τόσο έκδηλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε, μα πιο πολύ χάρηκα τη φράση σου:Η ζωή δίνει ζωή, και η ψυχή δίνει ψυχή
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  21. "Ότι ο άνθρωπος μεταμορφώνει" θα μπορούσα να πώ στο συγκεκριμμένο ντοκυμαντέρ.
    Εκει που ο άνθρωπος "χτίζει", σαν κάνει ότι φεύγει αφήνει τα ρημάδια του.
    Αφήνει μια πίκρα ετούτο το φίλμ...
    Καλή σου μέρα πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ναυαγέ μου!
      Μα όταν χάνεται μετά από καιρό θα χαθούν και τα χνάρια του!
      Εμένα πάλι το βρήκα εντυπωσιακό το φιλμ! Με έβαλε σε διαδικασία σκέψης....όχι μόνο για τα υλικά αγαθά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Όλα τα έμψυχα όντα αλλά και άψυχα αντικείμενα θουν φροντίδα. Επνα ανθρώπινο χέρι να τα χαιδέψει, να τα παρηγορήσει, να τα αγαπήσει, να τα ποτίσει, να τα φροντίσει.
    Δεν ειδα το βίντεο γιατί είμαι απο κινητό. Διάβασα τα λόγια σου και τα σχόλια όμως και ανατρίχιασα.
    Πολύ θλιβερό και κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βίντεο είναι ντοκιμαντέρ που μας παρέχει καταπληκτικές πληροφορίες για το πόσο γρήγορα και πώς προχωράει η διάβρωση όταν δεν υπάρχει η ανθρώπινη φροντίδα! Οι εικόνες έστω και κατασκευασμένες οι περισσότερες είναι ανατριχιαστικές!
      Υπάρχει και πραγματικό υλικό από ερειπωμένες πόλεις και αυτά τσακίζουν ακόμα περισσότερο!
      Αν συμβαίνει έτσι στα υλικά γιατί όχι και στις ψυχές μας;
      Φροντίδα κι αγάπη χρειάζεται η ΖΩΗ!
      Φιλάκια γλυκούλα μου!

      Διαγραφή