Κυριακή 7 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 10 : Κ

Κ 
Κάποτε....
Παιδιά στις αλάνες, ομαδικά παιχνίδια, τα μήλα, ο γάιδαρος
κλέφτες κι αστυνόμοι, και φτου ξελευτερία για όλους!
Ασπρόμαυρες εικόνες.Νοσταλγίες... 
Εποχές που δεν γυρίζουν πίσω ....
Αθωότητα, όχι προβλήματα... Όχι προβλήματα....Όχι προβλήματα...
Κόλλησε η βελόνα , συγχωρέστε με!

Κάποτε όλα ήταν αλλιώς...
Κάποτε έφευγα κι άφηνα το κλειδί στην πόρτα. Όλη μέρα το σπίτι ήταν ανοιχτό.Δεν φοβόμουν.
Τα βράδια του καλοκαιριού κοιμόμουν με ορθάνοιχτα παράθυρα και μπαλκονόπορτες ή ακόμα και στη βεράντα στρωματσάδα και αποκοιμιόμασταν με γέλια κι απίστευτο κουβεντολόι.
Κάποτε περπατούσα πολύ. Με ήλιο, με βροχή, με ζέστες ...Δεν χρειαζόμουν γυμναστήρια, ποδήλατα και βάρη για να διατηρούμαι υγιής! 
Κάποτε δεν έμενα μέσα Σαββατόβραδα ή ακόμα και καθημερινές. Τη μια για φαγητό, την άλλη ποτό, την παράλλη σινεμά ο Παράδεισος. Κι υπήρχαν βράδια που τα έκανα όλα μαζί!
Κάποτε κάναμε απίστευτα γλέντια. Σε σπίτια με μωσαϊκά. Ξεκινούσαμε πρωί πρωί γύρω από τη φωτιά και την τσίκνα, σιγοπίναμε, τραγουδούσαμε, χορεύαμε και μας έβρισκε το βράδυ με πρόσωπα λαμπερά κι ευτυχισμένα!
Κάποτε δεν είχα το διαδίκτυο, όλοι οι φίλοι μου είχαν σάρκα κι οστά, κινούσα από μακριά και με τα πόδια για να τους συναντήσω. 
Κάποτε το σπίτι αντηχούσε γέλια,γέμιζε κόσμο, μαζευόμασταν τα βράδια παρέες και γελούσαμε με το παραπέντε, κλαίγαμε στο Νησί και λιώναμε στα Μαύρα Μεσάνυχτα! Θυμάσαι; Κι όταν τελείωναν αυτά δεν σταματούσαμε να γελάμε και μεταξύ μας!
Κάποτε έκανα όνειρα, έκανα σχέδια, αισιοδοξούσα καθημερινά. Δεν ανησυχούσα για το αύριο, δεν γυρνούσα απογοητευμένη από το σούπερ μάρκετ, δεν τρόμαζα να ανοίξω τους λογαριασμούς, ούτε μου ήταν αχώνευτος ο ταχυδρόμος!
Κάποτε είχα λιγότερες ανέσεις, μα ένιωθα περισσότερο γεμάτη!

Κάποτε όλα ήταν αλλιώς....

Εύχομαι να κρατήσουμε .... Να τολμήσουμε να κάνουμε όνειρα ξανά. Δεν το βάζω κάτω! Ας μην το βάλουμε κάτω. 
Για την κρεβατομουρμούρα είχα σκεφτεί να γράψω σήμερα. Θα γελούσαμε πολύ. Μα είναι στιγμές που πέφτω κι εγώ! Για λίγο.
Να, χαμογελώ ξανά ☺. Γιατί δεν ξεχνώ πως παρά τις δυσκολίες...  η Ζωή είναι Ωραία!


Καλή σας ημέρα!
@ριστέα

50 σχόλια:

  1. Κάποτε Αριστέα μου...
    Απο το Κάποτε έως το τώρα πέρασε χρόνος και τα έζησες όλα αυτά, τα ευχαριστήθηκες, τα θυμάσαι, είσαι υγιείς και μπορείς και τα φέρνεις στη μνήμη σου.
    Να χαίρεσαι για όλα αυτά που έζησες και όσο ν’αφορά το απο εδώ και μπρός, ευελπιστούμε... πάντα αυτό κάναμε... μ’ελπίδες ζούσαμε ανέκαθεν.
    Ξέρεις τι είχε πεί κάποτε ο Φασιανός ? "Οι Έλληνες ζούν με την ελπίδα" κι έδειξε τις αναμονές των σιδήρων στις ταράτσες των σπιτιών που υπάρχουν με την ελπίδα κάποια στιγμή οι νοικοκυραίοι να φτιάξουν έναν όροφο ακόμα...!
    Άσχετο ίσως, αλλά δυνατό παράδειγμα.

    Την καλημέρα μου
    Άσε το Κάποτε να στολίζει τις τις κουβέντες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ναυαγέ μου!
      Φυσικά κι είμαι ευγνώμων για όσα έχω ζήσει ! Υπήρξα τυχερή στη ζωή μου! Και δε ζητώ τίποτα περισσότερο από το να μπορώ να συνεχίσω να ονειρεύομαι!
      Ξετρελάθηκα με αυτό που είχε πει ο Φασιανός! Να ανησυχήσω που οι δικοί μου δεν άφησαν αναμονές στο δικό μου το σπίτι;
      ΥΓ: Η νοσταλγική μου διάθεση με πιάνει από καιρό σε καιρό! :)) Ευτυχώς που αύριο όλα θα είναι αλλιώς! Νομίζω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τουλάχιστον, κοριτσάκι μου, εσύ (κι εγώ) τα προλάβαμε όλα αυτά που γράφεις...
    Μου είναι αδιανόητο όμως, πως ίσως η επόμενη/οι επόμενες γενιές, να μην έχουν τη δυνατότητα να τα ζήσουν...
    Πολύ φοβάμαι πως μόνο η... κρεβατομουρμούρα θα τους μείνει!!!
    (Όχι, που δεν θα κολλούσα κ' τη σαχλαμάρα μου στο τέλος!!!)
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά κ' ξάνα κ' ξανά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Γιάννα μου! Κι εγώ ανησυχώ για τις επόμενες γενιές!
      χεχε! Μια χαρά εκτόνωσες με τις χαριτιμονιές σου τη σημερινή μου μελαγχολική διάθεση! Να'σαι καλά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Μα και τώρα γίνονται όμορφα πράγματα..αν εξαιρέσουμε τις οικονομικές δυσκολίες που έφτασαν στο απροχώρητο..
    Με τους ίδιους φίλους συναντιέμαι ακόμα, μπορούμε και γελάμε ακόμα, και απλά τους βάζω και με το ζόρι να διαβάσουν το μπλογκ..κι ευτυχώς κάποια πράγματα στη ζωή μας είναι πάντα σταθερές, αλλιώς δε θα την παλεύαμε..
    Αααααα...και μπορούμε και αγαπάμε ακόμα...το σημαντικότερο!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την αισιόδοξη Μαρία μου! Αυτές οι οικονομικές δυσκολίες μας τσακίζουν στο τέλος Μαρία. Μεταθέτω προσωπικά τη ζωή μου στον επόμενο μήνα! Κι υπάρχουν κι άλλοι που κυριολεκτικά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα! Ούτε όνειρα! Μπορούμε κι αγαπάμε και ναι, αυτό είναι το πιο σημαντικό αλλά λες να πείσουμε και το στομάχι;
      Φιλιά κοπέλα μου! :))

      Διαγραφή
    2. Το στομάχι δεν πείθεται με τίποτα...προσπάθησα, αλλά απέτυχα...
      Ανήκω σε κείνους που δεν μπορούν να κάνουν τίποτα εδώ και δυο χρόνια ...αλλά χαμογελάω ακόμα..και το βασικότερο...παλεύω ακόμα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Κι εννοώ οικονομικά ε? γιατί όλα τα άλλα τα παλεύω..εκτός πια κι αν αρρωστήσω...τότε έτσι που είμαι και ανασφάλιστη, απλά θα σας χαιρετίσω..χαχα

      Διαγραφή
    4. Την αρρώστια την τρέμω κι εγώ! :(
      Ξέρεις ότι είμαι αισιόδοξη κι εγώ κι αύριο-μεθαύριο πάλι θα χαμογελάω και θα δίνω δύναμη από δω μέσα σε όλους αλλά κουράστηκα τους τελευταίους μήνες να τα μεταθέτω όλα για τον επόμενο και ποτέ να μην με βγάζει ο επόμενος! Ειλικρινά αν δεν βοηθούσαν κι οι δικοί μου δεν ξέρω αν θα ήμουν εδώ να γράφω!
      Άντε να χαμογελάσω τώρα γιατί και τη πολλή μιζέρια δεν την αντέχω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    5. Δεν ξέρεις πόσο σε καταλαβαίνω...η μια θα ανεβάζουμε την άλλη όμως γιατί αλλιώς τη βάψαμε...κάνουμε τα πικρά γλυκά για να αντέξουμε..κι όταν θα πέσω εγώ να έρθεις να μου χαμογελάσεις..και να μου αφήσεις μια καρδούλα...

      Διαγραφή
    6. Χαίρομαι που σε νιώθω τόσο κοντά μου και μαζί μου! :)))
      Θα έρχομαι να αφήνω πολλές καρδούλες! :)))
      ♥♥♥

      Διαγραφή
  4. Πότε ακριβώς τα ξεχάσαμε όλα αυτά βρε κορίτσι δεν θυμάμαι.
    Εγώ πάντως αυτή τη στιγμή έχω βάλει το στεφάνι μου και ψήνει, έχει έρθει και ο αδερφός του και κάποιοι άλλοι και τρώμε και πίνουμε και καλοπαιρνάμε.
    Πάω να τσακίσω ένα σουβλάκι και ένα ποτηράκι κρασάκι και σου στέλνω τα φιλιά μου.
    Μην ξεχάσεις ποτέ να ονειρεύεσαι και να προσπαθείς να περνάς καλά στην καθημερινότητά σου.
    Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Έλενα , δεν συνηθίζω να είμαι τόσο πεσμένη κι απογοητευμένη αλλά να που κάποιες στιγμές μου βγαίνει!
      Θα συνεχίσω να ονειρεύομαι και να χαμογελώ! Αυτό είναι υπόσχεση στον εαυτό μου πρώτα από όλα!
      ΥΓ: Χαίρομαι να βλέπω ότι δεν έχουν χαθεί όλα! Συνεχίστε τα όμορφα! Πάνω σε αυτά θα στηριχτούμε! :)))

      Διαγραφή
    2. Εννοείται ότι δεν έχουν χαθεί όλα Αριστέα μου στ χέρι μας είναι όλα.
      Ολους μας πιάνει μαυρίλα κάποιες φορές ψηλά το κεφάλι!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
    3. Και ξανά προς τη δόξα τραβούμε! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα! Νομίζω πως οι άνθρωποι δεν αλλάζουν, τουλάχιστον όχι εύκολα...αν κάποτε μπορούσες....μπορείς και τώρα....αρκεί να το πιστέψεις και θα βρεις τρόπο να πραγματοποιήσεις τις επιθυμίες σου...!
    Να 'σαι πάντα καλά και αισιόδοξη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου! Μερικές φορές όλοι λυγίζουμε!
      Περαστικό θα είναι! Σε ευχαριστώ για την πίστη!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Από όλα όσα αναφέρεις Αριστάκι μου, περισσότερο μου έχει λείψει το παιχνίδι στους δρόμους και η ασφάλεια που νιώθαμε να κοιμόμαστε τα βράδια στα μπαλκόνια.
    Παρόλα αυτά από τωρα την Άνοιξη πάμε κούνιες κ ποδήλατο με τα παιδια μου, παίζουμε μήλα, κρυφτό, κλέφτες κ αστυνόμους. Πάντα βέβαια με την εποπτεία μου. Που να αφήσεις πια τα παιδιά μόνα στο δρόμο.
    Όσο για τα γλέντια, τα κανουμε ακόμα. Και επισκέψεις πάμε αλλα τώρα φτιάχνω εγώ γλυκά να πάω δώρο, δεν αγοράζω έτοιμα ή πάει ο καθένας απο ένα φαγάκι. Η ζωή συνεχίζεται, προσαρμοζόμαστε. Η ζωή είναι ωραιά Αριστέα ακόμα και χωρις ζάχαρη:)
    Το ξέρω οτι το ξέρεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Δημητρούλα μου! Έτσι σε θέλω! Ειδικά εσύ που μεγαλώνεις παιδιά! Τους το οφείλουμε! Να γευτούν τις ομορφιές και τα ιδανικά με τα οποία μεγαλώσαμε εμείς!
      αχαχα! Βάζω καστανή ζαχαρούλα Δημητρούλα μου όταν νιώσω την ανάγκη! Να, τώρα μετά από δω πάω να κάνω μπισκότα! Υγιεινά!
      χεχε! Να γλυκαθώ κι εγώ λιγάκι ε;
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Ααααα ώστε βάζεις καστανή!!!! Μα είπα κι εγώ, τόση γλύκα πως την έχεις χωρίς ζάχαρη στην διατροφή σου:)
      Μάλλον όμως από τους γονείς σου και νομίζω μπαμπάκα ε;;;

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφη ανάρτηση.. Νοστάλγησα τα παιδικά μου χρόνια και τα πρόσφατα φοιτητικά μου, που όλα ήταν αλλιώς.. Εύχομαι να μπορέσω ξανά να χαμογελώ ανέμελα και όχι από υποχρέωση και ευγένεια, κυρίως στο χώρο εργασίας μου.. Σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά κοπέλα!
      Με τη νοσταλγία έχω ένα μικρό κολληματάκι! Ήταν όμορφα χρόνια!
      Φιλάκια !

      Διαγραφή
  8. Με το κάποτε ζω κι εγώ...
    Στις άσχημες στιγμές μου, ευχαριστώ το Θεό για το κάποτε... όμως δεν τον συγχωρώ για το σήμερα...
    Και νομίζω πως δεν είμαι κολλημένη με το κάποτε επειδή γέρασα....
    αντιθέτως νιώθω πολύ νέα για να ζω το σήμερα ενός ηλικιωμένου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου, μην ακούσω ξανά για γηρατειά γιατί θα θυμώσω! Είσαι νέα ακόμα ...σχεδόν συνομίληκες είμαστε ;-) Κι εγώ ευγνωμονώ το θεό για το κάποτε!
      Για το σήμερα και κυρίως για το αύριο...κάνω υπομονή!
      Σε φιλώ γλυκά !

      Διαγραφή
  9. Κάποτε θα θυμάμαι τις παιχνιδιάρικες αναρτήσεις σου και θα νοσταλγώ ετούτη την παρέα. Που "βγαίνουμε" τσάρκα στο διαδίκτυο, γελάμε, δακρύζουμε, ματώνουμε τα γόνατα, μα δεν το βάζουμε κάτω. Δίνει ο ένας στον άλλο κουράγιο, τον πιάνει απ' το χέρι και συνεχίζουν το παιχνίδι της ζωής.
    Δεν έχουμε το δικαίωμα να στερούμε το όνειρο απ' τα παιδιά. Ούτε καν στα μικρά παιδιά που κρύβουμε οι ίδιοι μέσα μας.

    Συγχαρητήρια Αριστέα μου για το Κάπα σου. Η πιο δυνατή επιλογή που θα μπορούσες να κάνεις. Κι η φωτογραφία σου μοναδική. Λατρεύω ασπρόμαυρες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου! Συγκινήθηκα απίστευτα από τα λόγια σου! :))
      Κάποτε, ναι, θα νοσταλγούμε αυτές τις στιγμές τις διαδικτυακές μας, αλλά θα αισθάνομαι τυχερή γιατί υπήρξαν!
      Σε ευχαριστώ που μου θύμισες ότι δεν πρέπει να στερούμε τα όνειρα και στο παιδί που έχουμε μέσα μας! Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Συγκινητικό το ταξίδι σου...δόξα το θεό που φτάσαμε και γνωρίσαμε και ωραίες εποχές , αληθινές..βέβαια όχι πιο ωραίες και γνήσιες από αυτές που μας διηγούνται οι γονείς μας πώς παρόλες τις δυσκολίες η ζωή ήταν πιο γνήσια
    είδες Αριστέα μου; και οι δυο σήμερα αναρτήσαμε ταξίδι αναμνήσεων..ούτε συνεννοημένες να ήμασταν :) φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα χαρά μου! Ναι, όταν είδα το δικό σου νοσταλγικό ταξίδι ήθελα να στο γράψω! :)))
      Όμορφες εποχές, εγώ πρόλαβα κι έζησα πολλά που παρ' όλη τη φτώχεια και τις δυσκολίες είχε μια γλύκα! Γιατί όλα βασίζονταν στις ανθρώπινες σχέσεις περισσότερο και λιγότερο στις υλικές απολαύσεις! Στη συνέχεια μάθαμε και σε αυτές και τώρα που δεν μπορούμε η έλλειψη κοστίζει!
      Φιλάκια γλυκιά μου, καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. εντάξει εγώ είμαι πιο μικρή από σένα ίσως να μην έφτασα να μην γνώρισα κάποια πράγματα που εσύ γνώρισες ,αλλά δεν έχουμε και μεγάλη διαφορά ηλικίας.. φιλούθκια

      Διαγραφή
    3. :) Όσο κι αν δεν έχουμε η δεκαετία και κάτι είναι!
      Αλλά πρόλαβες κι εσύ πολλά καλό ! ♥

      Διαγραφή
  11. Η ζωή είναι ωραία Αριστέα!!!!!!!
    Είναι φυσιολογικό να πέφτεις που και που,τόσα περνάμε αλλά από αύριο φτάνει ε;;Αλλάζει η διάθεση!!!!
    Φιλάκια κοριτσάκι!!!
    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ναι, πρέπει να υποστηρίξω και τον τίτλο μου! ;-)
      Φιλάκια Δέσποινα!
      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!
      ❃ ❋ ~~ ❃ ❋ ~~ ❃ ❋

      Διαγραφή
  12. Κάποτε, η ζωή ήταν λιγότερο περίπλοκη κι οι άνθρωποι πιο απλοί, ίσως και πιο αγνοί. Προβλήματα υπήρχαν -κι ήταν πολλά- όμως οι έγνοιες μοιράζονταν -"σήμερα εσύ, αύριο εγώ..."
    Η αγάπη, η αλληλεγγύη, η ανθρωπιά... δεν χρειαζόταν να είναι εγγράμματος κάποιος για να διδάξει και να μεταλαμπαδεύσει αξίες στα παιδιά του...

    Είθε, το τωρινό μας "ταρακούνημα" να ξεγυμνώσει καθετί ψεύτικο -ας έχουμε λιγότερα υλικά πάνω μας και περισσότερο "άνθρωπο" μέσα μας...

    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ, Αριστέα μου!
    ✽~✽~✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό να λέγεται Ιωάννα μου:προβλήματα υπήρχαν πολλά και δυσκολίες, όμως όλα μοιράζονταν κι εξάλλου έτσι είχαμε μάθει!
      Μακάρι να μας μείνει και κάτι καλό απ' όλα αυτά που ζούμε τα τελευατάι χρόνια!
      Καλό βράδυ χαρά μου και καλό ξημέρωμα!
      ❃-- ❋-- ❃-- ❋-- ❃-- ❋

      Διαγραφή
  13. Το "Καποτε" αιχμαλωτιζεται στις μνημες,
    θρεφεται με την αναποληση,
    ξεδιψαει με το κλαμα.

    "Αφεντες" του....ΕΜΕΙΣ.
    Θα το ελευθερωσουμε ποτε αραγε?

    Καλησπερα ,πριγκιπεσσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χτες έχει μία αξία γιατί μας έφερε εδώ που είμαστε! Η αλήθεια είναι ότι διαρκώς οι αναπολήσεις δεν βοηθούν! Μόνο να κρατάμε τα μαθήματα μπορούμε !
      Θα ελευθερωθούμε άραγε ποτέ;
      Καλό ξημέρωμα αγριομελάκι μου! ❃

      Διαγραφή
  14. Πολύ γλυκιά ανάρτηση Αριστέα ! Και τώρα όμως επιβάλλεται διπλά να χαμογελάμε και να παλεύουμε !Και ας γκρινιάζουμε τη μέρα για το ένα ,για το άλλο , συνήθως λογαριασμοί,
    χαρτζιλίκια , βενζίνες και όλα τα καθημερινά ! Μας λείπουν αρκετά αλλά υγεία πάνω από όλα ! Λίγη αγάπη σου περισσεύει για ένα γλυκό ζωάκι ? Αν ναι , έλα να το πάρεις !
    Καλή Βδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Παροδικό ήταν ! Σήμερα πάλι χαμογελώ!
      Αλλά η νοσταλγία είναι πάντα στο αίμα μου!
      Φιλάκια!
      Καλή εβδομάδα!

      Υ: Θα περάσω !

      Διαγραφή
  15. Υπάρχουν "Κάποτε" που μπορούν να γίνουν "Τώρα".
    Έχω σάρκα και οστά και μπορείς να το διαπιστώσεις!!!
    Σε φιλώ γλυκά.
    "Κ"αθώς "Κ"ουτουλάω στο πληκτρολόγιο (με αληθινά δάχτυλα σε πληροφορώ!)
    "Κ"αλημέρα "Κ"αμπέρω/τρελο!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤρελοΚαμπέρω μου μακάρι να καταφέρουμε να συναντηθούμε κοπέλα μου!
      Είσαι απίθανη όπως πάντα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Πάντα θα υπάρχουν κάποια «κάποτε» που θα θυμόμαστε περισσότερο και πολλά «κάποτε» που θα φεύγουν και θα περνούν απαρατήρητα...
    Κάπου, κάπως, κάποτε... που αντιδιαστέλλονται στο εκεί, στο πως και στο τότε. Αναμνήσεις που ξυπνούν και κοιμούνται, κομμάτια ενός παζλ μιας προσωπικής ιστορίας και όχι μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Όπως πάντα εύστοχο το σχόλιο σου!
      Έτσι είναι με τις νοσταλγίες και τις αναμνήσεις!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  17. Και το κάποτε γιατι να μην το κάνουμε τώρα;;...όσο μπορούμε?

    έφυγα από την Αθήνα για να μεγαλώσουν τα παιδιά μου σε γειτονιές , να έρχονται με γονατα ματωμένα και να μου λένε πάω για μπάλα!
    Τα κατάφερα, κουτσά στραβα....και τώρα που τα οικονομικά δεν... πάρτυ ρεφενέ όπως κάποτε!
    Άλλος φέρνει το ένα άλλος το άλλο και σιγά πόσα θέλει ο άνθρωπος;
    Καλη καρδιά και χαμόγελο και θα το ξεπεράσουμε!
    Είμαστε από δύσκολη πάστα φτιαγμένοι εμείς.... ακόμη και αν γκρινιάζουμε , βρίσκουμε τις άκρες!
    Όπως είχα πει και παλιότερα!
    Μακάρια η κρίση! Μας έφερε και πάλι κοντἀ!!!

    Φιλάκια κοριτσούδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά!
      Πολλά μπορούμε! Αλλά όχι τα πάντα! Είναι κάποια πράγματα που δεν θα υπάρξουν ξανά! Και δεν πειράζει που δεν θα υπάρξουν! Αλλά θα τα νοσταλγούμε , εμείς οι παλιοί! :)))
      Εύγε για την αποκέντρωση σας! Χίλια μπράβο χαρά μου!
      Η αλήθεια είναι ότι όσο κι αν γκρινιάζουμε στο τέλος πάντα τα καταφέρνουμε! Όπως εγώ τους τελευταίους εφτά- οχτώ μήνες!
      Η κρίση είχε σίγουρα και κάποια καλά, τα οποία ίσως θα τα εκτιμήσουμε περισσότερο αργότερα!

      Φιλιά πολλά! ❃-- ❋-- ❃-- ❋-- ❃-- ❋

      Διαγραφή
  18. Για μένα, το "κάποτε", όπως και το "τώρα", από το χέρι μας περνούσαν και περνάνε... Το σημαντικό είναι εμείς να μην το βάζουμε κάτω, να μην απέχουμε από όλα αυτά κι από τον ίδιο τον εαυτό μας. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Έλλη μου! Διαρκώς προσπαθώ! Απλά τελευταία μαζεύτηκαν πάρα πολλά!
      Εύχομαι να συνεχίσουμε να μπορούμε!
      Φιλάκια πολλά πολλά!
      ♥~❃-- ❋-- ❃~♥

      Διαγραφή
  19. η ζωή όπως λες είναι ωραία Αριστέα μου!! ας προσπαθήσουεμ να τη ζήσουμε ξανά όπως αυτό το κάποτε.. άλλωστε αλλάξανε πάλι οι εποχές.. φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ευάκι μου ! Η ζωή είναι Ωραία! Κάθε εποχή!
      Φιλάκι κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω πως η ζωή είναι ωραία, κάθε εποχή!!!
      :)))

      Διαγραφή
    3. :) Πάντα θα έχει κάτι όμορφο να εκτιμήσουμε! Αν δεν βρίσκουμε τότε πάει να πει ότι έχουμε θέμα....ή πρόβλημα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή