Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 8: Θ

Θ
Θεάματα!
via

Θεάματα.
Δεύτερο συνθετικό.
Πρώτο ο άρτος!
Δώσε στον κόσμο ψωμί.
Χόρτασε του την πείνα.
Έστω ξεγέλασε τον με ψίχουλα!
Κι έπειτα δώσε του θέαμα!
Απαραίτητο για να χορτάσει και το μάτι.
Κι ο όχλος κρατιέται στον έλεγχο.
Αυτού που τον χορταίνει!
Στην πόλη της Ρώμης τη γνώριζαν τη συνταγή.
Και το πλήθος με τα πολλά κεφάλια και το λίγο μυαλό
ζητούσε όλο και περισσότερο αίμα....
Αδηφάγο ζώον ο άνθρωπος!
Στα χρόνια μας επανήλθε η τακτική.
Άλλαξαν οι πρωταγωνιστές μονάχα.
Είμαστε πιο εξελιγμένοι βλέπεις!
Ποια λιοντάρια και ποιοι χριστιανοί καλέ μου άνθρωπε;
Το θέμα είναι το ξεκοίλιασμα του νου!
Το ρήμαγμα των ζώων άλλαξε τόνο απλά : έγινε των ζωών!
Μια χαρά αναίμακτα το πέτυχαν στα χρόνια μας το σκοπό τους!
Ποιος είπε ότι δεν υπάρχουν ζώα σε τούτη την αρένα;

 panem et circenses: άρτος και θεάματα

Για τη θέληση θα μιλούσα στο Θ αν δεν είχα ήδη ασχοληθεί εδώ, όπως ακριβώς ήθελα. Θυμάσαι; Θεωρώ τη θέληση κινητήριο δύναμη. Ακόμα για να αλλάξει όλη η κατάσταση που περιέγραψα πιο πάνω σήμερα.
Κλείστε τη ρημάδα την τηλεόραση σε όσους κοιμούνται. Ανοίξτε τα μάτια τους.Ο δικός τους ύπνος, βλάπτει σοβαρά τα παιδιά μας!

Καλή σας μέρα
@ριστέα

____________________________________________________________
Να θυμίσω ότι η ιδέα του 24 Days Challenge ανήκει στη γλυκύτατη φίλη του mystickland
και πληροφορίες για την πρόκληση βρίσκεις εδώ.

41 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι όμορφο καλημερουδια!!!!
    Διάβασα ολες σου τις αναρτήσεις και θέλω να σου πω ενα τεράστιο μπραβοοοο!!!!
    Με οτι και αν καταπιαστεις το απογειώνεις!!!!!!
    Είσαι απλά σούπερ!!!!! Μου αρέσουν τρελά ολες σου οι αναφορές και ανυπομονώ να δω και τα "δύσκολα"(εδώ γελάμε) γράμματα για εσένα!!!
    υ.γ.υπαρχουν άραγε για την Αριστεα μας;)
    Χαχαχα...
    Τα ξαναλέμε...
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου φίλη!
      Σε ευχαριστώ πού!
      Η πρόκλησή σου ήταν μεγάλο κίνητρο κι αυτό ακριβώς που χρειαζόμουν μετά την κούραση που δικαιολογημένα επήλθε με το Photoday!
      αχαχα!Τα δύσκολα τελικά είναι πιο βατά!
      Με τρομάζει το κάπα! αχαχαχα!
      Φιλάκια!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα!!
      Πέρασα για μια καληνύχτα και να σου πω οτι θα ήταν μεγάλη μου χαρά να έβλεπα και το δικό σου όνομα στο giveaway..Εννοείται οτι θέλω και τα ''παλιά''μου φιλαράκια να δοκιμάσουν τη τύχη τους..ξανά και ξανά!
      Η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς άλλωστε!!
      Σε φιλώ γλυκά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    3. Θα έρθω λοιπόν!
      Με χαρά!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς υπάρχουν μόνο τα θεάματα, για ψωμή ούτε λόγος.
    Η αρένα έγινε γήπεδο, τηλεόραση, trash ενημέρωση και σε αντίθεση με τους Αρχαίους, που παρείχαν δωρεάν είσοδο και μοίραζαν ψωμί, τώρα πληρώνουμε για το θέαμα και λέμε ευχαριστώ για τα ψίχουλα των τηλεπαιχνιδιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά έδωσες τις διάφορες σύγχρονες αρένες Ben μου!
      Και φυσικά καμία σχέση δεν έχουν με την αρχαία ελληνική πραγματικότητα με τις χορηγίες και το σκοπό του θεάτρου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. καλημερα γλυκια Αριστεα! δεν εχω να πω κατι σχετικα με τα θεαματα, τα ειπες ολα!!! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, πόσο χαίρομαι που σε "ξαναβλέπω" καλή μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Σήμερα, ο άρτος έρχεται -αν έρθει- δεύτερος. Το δε "θέαμα" δεν είναι πια ούτε αυτό που ήταν κάποτε. Έχει πέσει ακόμη πιο χαμηλά. Τι κι αν 2 στα 10 νοικοκυριά δεν αγοράζει πια ψωμί...; Υπάρχει η Ελένη, η Τατιάνα... η Όλγα, ο Γιάννης, η Έλλη... Υπάρχουν τα εγχώρια και ξένα "σκουπίδια"...
    Και ξοπίσω, ένας λαός που, όσο πεινάει, τόσο αφήνεται -γιατί, καλή η επανάσταση, αλλά το "πρόγραμμά" του είναι κλεισμένο και δεν βολεύει...

    Φιλάκια πολλά, Αριστέα μου!
    ✽~✽~✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα μου! Έχεις δίκιο σε όσα υποστηρίζεις, όπως και πιο πάνω ο Ben!
      Από τι παίζεται στις οθόνες μας καταλαβαίνουμε και που μας τοποθετούν!
      Πάντα μπορούμε να πούμε ΟΧΙ!
      Το κάνουμε όμως;
      Φιλιά κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  5. Μονοπρακτο με "εναν" ηθοποιο το βλεπω το εργο "μας"

    Καλημερολουλουδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Γιατί εγώ πάλι βλέπω παντού ηθοποιούς;
      Εύχομαι να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. ...Panem et Circenses...
    Στις Ρωμαϊκές αρένες αποσπούσαν την προσοχή του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα (με τα γνωστά φρικαλέα θεάματα) αλλά τουλάχιστον, ο άρτος ήταν ΔΩΡΕΑΝ...
    Σήμερα, μας έχουν κάνει να ζούμε στην κοσμάρα μας, (να μην μας περνάει από το μυαλό πως τα πράγματα θα μπορούσε να είναι διαφορετικά), να έχουμε επαναπαυθεί στο σκοτάδι μας κ' να το έχουμε συνηθίσει κιόλας κ' μάλιστα να ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ κι από πάνω...
    Πφφφφ... Πάω να συνεχίσω το "βύθισμα" στο άγχος μου, εκτός... blogging!!!
    ;-)
    Φιλάκια, Αριστέα μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου αυτή η πραγματικότητα με τρομάζει! Αυτή η αποχαύνωση! Κι όσο υπάρχουν ακόμα τα λίγα ψίχουλα θα στοργγυλοκαθόμαστε περίφημα!
      Καλό Σαββατοκύριακο κοπέλα μου!
      Να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστέα μου! Το κάλυψες πολύ καλά και επέλεξες πολύ ενδιαφέρουσα πλευρά του θέματος για ανάπτυξη... Πραγματικά ο ύπνος ορισμένων βλάπτει σοβαρά τους νέους, τα όνειρα, τις ζωές τους! Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Αριστέα μου, ωραία το συνδύασες δεν το είχα σκεφτεί...! (άρτος και θεάματα)
    Θα συμφωνήσω ότι η θέληση είναι η κινητήριος δύναμη μας...το θέμα είναι να θέλουμε ότι καλύτερο για την ψυχούλα μας...!
    Να 'σαι καλά και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα χαρά μου και σε ευχαριστώ :)))
      Ω φυσικά η θέληση ας κατευθύνεται σε σωστούς σκοπούς!
      Σε φιλώ!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ καλοδουλεμένη ανάρτηση...
    Πάντα ξέρεις να δίνεις περιληπτικά μεγάλες έννοιες, σοφά συμπεράσματα.
    Εγώ μόνο θα προσθέσω πως κανέναν δεν τον ενδιαφέρει η δική μας θέληση για σωστά θεάματα...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Προσπαθώ να μην βαριέμαι πρώτα απ' όλα εγώ, να αισθάνομαι όμορφα από αυτά που γράφω κι έπειτα να προβληματίζω-όμαστε όλοι!
      Ας μείνει κάτι από αυτές τις καθημερινές προκλήσεις!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  10. Μακάρι να καταλάβουμε πως όλος ο κόσμος πλέον είναι ένα τεράστιο Κολοσσαίο, με τους λαούς όχι πια στις εξέδρες,
    μα μέσα στην αρένα....
    Ωραία ως σύλληψη και ως μεταφορά, η ανάρτησή σου Αριστέα,
    και θα έλεγα πως πιθανότερο είναι να φοβηθούν τα γράμματα εσένα, παρά εσύ εκείνα!!χαχαχα
    Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταίε μου έδωσες ακριβώς την εικόνα όπως τη φαντάστηκα: έναν λαό μέσα στις αρένες! Οι λίγοι είναι στις εξέδρες έτοιμοι να μας πιουν το αίμα! Κι εμείς απλά ζητωκραυγάζουμε!
      ΥΓ: Λες να με φοβηθούν τα γράμματα; Θα τα πάρω με το μαλακό από αύριο ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Θεαματική έμπνευση είχες σήμερα!
    Συμπορεύομαι με όλο σου το κείμενο, μα κυρίως με την τελευταία πρόταση. Είθε!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα και σε ευχαριστώ!
      Είθε! :)
      Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Το θέμα είναι το ξεκοίλιασμα του νου!!!!!Αριστέα μου το ένα γράμμα καλύτερο από το προηγούμενο!!!!!!!( από τώρα περιμένω το Ι ) φιλιαααά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία μου! Κι εγώ περιμένω με αγωνία τη συνέχεια!
      Ξέρεις δεν σκέφτομαι παρά μόνο όταν έρθει η ώρα του! Κι όπου με πάει!
      Σε φιλώ!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Λιοντάρια έχει και τώρα η αρένα..κατασπαράζουν όμως με στυλ..δεν αντέχουν τα αίματα βλέπεις αυτά τα σύγχρονα λιοντάρια..κάνουν πως "λυπούνται" κιόλας...έχεις δει λιοντάρι να χύνει κροκοδείλια δάκρυα να δεις πόσο γελοίο γίνεται?
    Α..και δε φοράνε γούνες πια..ντιορ και φουλάρια δένουν στο λαιμό τους και ξερογλύφονται καταπίνοντας ολόκληρους λαούς...αυτά τα λιοντάρια είναι πιο δυνατά από τα αληθινά...και πιο άγρια!
    Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλησπέρα Μαρία μου! Το στυλ μου άρεσε! Ναι είναι πολιτισμένα τα σύγχρονα λιοντάρια! Το ξεκοίλιασμα είναι αναίμακτο φαινομενικά!Γιατί ουσιαστικά...... άστα να πάνε!
      Φιλάκια κοπέλα μου, καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Μια ανάρτηση γεμάτη αλήθειες για μια κοινωνία που παραπαίει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια κοινωνία που πονάει και δεν αντιδρά ! θα συμπληρώσω!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Είναι γνωστό άλλωστε πως πιο εύκολα χτυπάς το σώμα, παρά το νου. Και πλέον στόχος είναι ο νους και το ξεκοίλιασμα του, όπως πολύ σωστά ανέφερες.. Σου στέλνω γλυκό φιλί και ευχή για καληνύχτα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρία μου! Ο νους είναι ο στόχος! Η αποχαύνωση!
      Μια χαρά το έχουν καταφέρει!
      Πολλά φιλιά κοπέλα μου!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Αχ, Αριστέα μου πόσο δίκιο έχεις!
    ...Το θέμα είναι το ξεκοίλιασμα του νου!..
    Αυτά λέω και εγώ αλλά λίγοι ακούν...!

    Μου έλειψαν τα κείμενα σου...συγνώμη που χάθηκα...έχουν πέσει όλα μαζί...

    Καλό Βράδυ κοριτσάκι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, μη ζητάς χαρά μου συγγνώμη. Συμβαίνει να είναι η ζωή εκεί έξω και να έχουμε τα τρεξίματα μας!
      Εύχομαι να είσαι καλά!
      Λίγοι ακούν, δυστυχώς! Αλλά δεν θα σταματήσω να "φωνάζω"!
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  17. Με την πλύση εγκαιφάλων που μας κανουνε ελπίζετε οτι θα αντιδρασει κανείς;;
    αυτό ακριβώς θελουνε να ειματε προβατα.. και ναλεμε ναι...!!!!!!! ενας δεν θα βρεθεί να πεί ΟΧΙ; Αριστέα μου.. πόσο .δικιο έχεις!!!!και ύστερα σου λενε γιατί φευγουν τα παιδια εξω... τι να κανουν εδώ..!! σε λιγα χρόνια θα μεινουν μονο οι γεροι...... παντα ταυτίζομαι με αυτα που λές Αριστέα μου... φιλακια πολλα και ας ελπίσουμε σε ενα ξυπνημα..!!!!











    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου!
      Μακάρι να ξυπνήσουμε όσους κοιμούνται! Ξεκινώντας από τους γύρω μας! Το θεωρώ χρέος μας! Για τα παιδιά μας! Για να μπορούν ξανά να ονειρευτούν! Ξεκινώντας; από μας τους ίδιους! Να μην τρώμε ό,τι μας σερβίρουν! Να παλέψουμε για παιδεία και μόρφωση! Να τρεφόμαστε με τροφές του νου άξιες!
      Συγγνώμη με συνεπήραν οι απόψεις μου!
      Χαίρομαι που ταυτιζόμαστε!
      Σε φιλώ!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. Δεν είμαι εναντίον στα θεάματα. Αλίμονο! Μου αρέσουν.
    Είμαι εναντίον των φθηνών θεαμάτων. Των θεαμάτων που αντί να τέρψουν τη νόηση και το συναίσθημα, τέρπουν μόνο τους οφθαλμούς.

    Αντί του Κολοσσαίου, προτιμώ το θέατρον (με την αρχαία έννοια). Αντί της κλαγγής των σπαθιών των μονομάχων, προτιμώ την αντιπαράθεση ιδεών. Αντί των θηρίων της ζούγκλας, των «θηρίων» της υποκριτικής τέχνης!

    Κάθε πνευματικό επίπεδο έχει τα «δικά του» θεάματα. Τόσα ξέρει, τόσα καταλαβαίνει, άρα τέτοια βλέπει.
    Το θέαμα οφείλει να άγει προς τα άνω το πνεύμα. Στην αντίθετη περίπτωση καταντάει χαμαιλαγνεία!

    Οὐκ ἐπ᾿ ἄρτῳ μόνῳ ζήσεται ἄνθρωπος, εξάλλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Πόσο χαίρομαι για τις θέσεις που άφησες εδώ!
      Ολόψυχα σε ευχαριστώ!
      Ιδίως για τη διάκριση θεάματος και φθηνού θεάματος!
      Φυσικά για αυτό μίλησα για αρένα, ζώα και Ρώμη!
      Καμία σχέση δεν έχουν αυτά με το θέατρον με την αρχαία του έννοια!
      Και πάλι σε ευχαριστώ!
      Καλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  19. Είμαστε πιο εξελιγμένοι βλέπεις!
    Ποια λιοντάρια και ποιοι χριστιανοί καλέ μου άνθρωπε;
    Το θέμα είναι το ξεκοίλιασμα του νου!
    Το ρήμαγμα των ζώων άλλαξε τόνο απλά : έγινε των ζωών!

    Τι άλλο;;;;;; Ό,τι έζησε η ανθρωπότητα με δυο κουβέντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή