Τρίτη 27 Μαΐου 2014

25η ώρα

cemetery, dark, beautiful, moon, photography, sky, night

Σφίγγεται η καρδιά σου σε κάθε αναγγελία
Μουδιάζει το μέσα σου
Αδειάζει
Ο θάνατος που χτύπησε την πόρτα του άλλου
σε τρόμαξε
Για λίγο
Χλωμιάζεις
Λεπτά, δευτερόλεπτα
στιγμές που χάθηκαν ήδη
Έπειτα γυρίζεις το κεφάλι και συνεχίζεις 
το πότισμα 
το σκούπισμα
τις πωλήσεις
το ονειροπόλημα
το ράψιμο ή το θάψιμο
το χασκόγελο, αν με αυτό συνηθίζεις να 
γεμίζεις τις ώρες
Ο θάνατος πέρασε.
Αυτό ήταν.
Η εικοστή πέμπτη ώρα δεν ήρθε για σένα
Ειρωνικά σε κοιτάζει ο ουρανός καθώς ντύνεται τα μαβιά 
του υφάσματα
μα εσύ ασχολείσαι με το είδωλο που τράβηξες 
στο αντιφέγγισμα του παραθύρου.
Τόσο ψεύτικο, όσο και η θλίψη σου
Αν σκεφτόσουν την ώρα εκείνη λίγο ακόμα
θα ρουφούσες την κάθε στιγμή

@ριστέα
_________________________________________________________

Για το νέο λογοτεχνικό πρότζεκτ με τίτλο:
"25η ώρα"
που μας πληροφόρησε η Μαριλένα μας εδώ
Όλες οι συμμετοχές έχουν αρχίσει ήδη να δημοσιεύονται εδώ.

Η φωτογραφία είναι από το favim.com 
(μετά από πολύ πολύ ψάξιμο)


63 σχόλια:

  1. Συγκλονιστικό Αριστέα μου!
    Πόσο μάταια είναι κάποια πράγματα, γιατί πρέπει να το καταλάβουμε μόνο όταν χάσουμε;;
    Την καλημέρα μου πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου γλυκό!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. ειλικρινά μου αρεσει παρα πολύ αυτό που διαβάζω...τι να περιμένω πια κάθε πρωι εχτες τα φανταστικά σου δημιουργήματα !!! σήμερα αυτό
    εύγε απλά και συγχαρητήρια ταπεινά και με θαυμασμό καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο κείμενο... με άγγιξε...
    Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Αριστεα μου!
    Πολυ πολυ καλη η συμμετοχη σου!
    Συγχαρητηρια!

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο καλή μου.
    Ακριβώς στο ύφος της 25η ώρας. Έστειλα και γω συμμετοχή. Θα δημοσιευθεί στις 11/6.
    Καλημέρα φιλενάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Μαρία μου! Εγώ θα δημοσιευτώ στις 7 Ιουλίου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Συγκλονιστικότατο:
    "Ειρωνικά σε κοιτάζει ο ουρανός καθώς ντύνεται τα μοβιά
    του υφάσματα
    μα εσύ ασχολείσαι με το είδωλο που τράβηξες
    στο αντιφέγγισμα του παραθύρου."
    Καταβύθιση στα έσω και το χείλη να πικρογελάει....

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου τα λόγια σου με τιμούν αφάνταστα!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
      Φιλάκια καρδιάς! ♥

      Διαγραφή
  7. την 25η ώρα σου πολύ την αγάπησα Αριστούδι μου!
    φιλί αγάπης και μόνο!

    υ.γ. τι ωραία που όλα πήγανε καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Βίκυ μου!
      Με συγκινείς ...
      Να'σαι καλά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  8. Η 25 ώρα θα έρθει για κάθε πλάσμα πάνω στη γη και όταν αυτό γίνεται και ποίημα, "αυτό" αγγίζει ακόμα πιο πολύ!
    Μπράβο, πολυτάλαντη μας Αριστέα!
    ΑΦιλάκια ακόμα μέσα από χαλασμένη οθόνη! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Στςφανία μου! Αρκεί να προλάβουμε να χορτάσουμε κάθε στιγμή!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  9. Αν σκεφτόσουν την ώρα εκείνη λίγο ακόμα
    θα ρουφούσες την κάθε στιγμή!!Αριστέα μου είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!
    πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι σίγουρη θα του άρεσε πολύ και του Γιώργου!! Ελπίζω να το χεις στείλει γιατί οι δημοσιεύσεις αργούν λόγω φόρτου!!
    Η φωτό ( που σε καταλαβαίνω πόσες εργατοώρες σκορπάς για να βρεις την κατάλληλη, κι εγώ το ίδιο!!) είναι απίστευτα ταιριαστή με τους σταυρούς και τον μαβί χρώμα!!!
    Είναι τόσο πένθιμο όσο χρειάζεται για να θίξεις αυτήν την αδιαφορία για τον χαμό κάποιου συμπολίτη.. Και τόσο ειρωνικό αυτό το γέμισμα της ώρας με ενέργειες τύπου, σε δουλειά να βρισκόμαστε!!
    Ολο το ποίημα κραυγάζει: πότε θα ζήσεις επιτέλους;;;
    Φιλί με αγάπη Αριστέα μου!! Ξεκίνησες άκρως δημιουργικά την βδομάδα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου , του άρεσε ! :)))
      Όπως και η φωτογραφία ! Να'σαι καλά που μας είπες για το πρότζεκτ! Χωρίς εσένα , δεν θα είχα γράψει τίποτα!
      Χαίρομαι που μπήκες στη σκέψη μου αγάπη!!!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο και μελαγχολικό με νότες αισιοδοξίας όμως!
    Πολλά φιλιά καλη επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Wow! Ποτε δεν σκεφτηκα αυτο το συμβολισμο της 25ης ωρας! Κι η φωτογραφια ανατριχιαστικη, τοσο επιβλητικη, τοσο μακαβρια...
    Υπεροχο μπορω να πω το ποιημα σου Αριστεα μου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου!
      Μου ήρθε μια λάμψη εντελώς ξαφνικά ... είχα βέβαια εκείνη την ημέρα ένα αντίστοιχο ερέθισμα.... αλλά μου ήρθε τόσο αργά κι αναπάντεχα, λες και δεν έγραφα εγώ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο Αριστέα μου!!! Απίστευτα ταιριαστή η φωτογραφία! Είσαι αστείρευτη πηγή έμπνευσης! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και η ζωη σΙνε (σ)χιζεται..
    Καθε παιδι που γεννιεται
    ειναι και μελλοθανατο.

    Καλησπερολουλουδακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...κι αν το σκεφτόμασταν συχνότερα θα ζούσαμε ουσιαστικότερα!
      Φιλάκια πολλά αγριομελένια μου ♥

      Διαγραφή
  15. Συγκλονιστικό Αριστέα μου! Κρατάω την τελευταία φράση σου:
    "Αν σκεφτόσουν την ώρα εκείνη λίγο ακόμα θα ρουφούσες την κάθε στιγμή"
    Υπέροχο γιατί μας τίναξες την αλήθεια κατάμουτρα!
    Καλό απόγευμα με φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι μια αλήθεια μου που δεν τη συμμερίζονται όλοι Κατερίνα μου! Δεν μπορούν να το κατανοήσουν αυτό!
      Αλλά ασπάζομαι ανατολικές φιλοσοφίες πάνω στην ιδέα αυτή!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  16. Ομορφη και εξαιρετικη συμμετοχη πριγκιπεσσα μου.
    Ειδικα αν διαβασεις το συγκεκριμενο ποιημα με μια απο τις μουσικες σου υποκρουσεις...συγκλονιζεσαι.
    Πολλα μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαράκι μου! :)))
      Να'σαι καλά καρδούλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. "Τι κρίμα, που έπρεπε να συνειδητοποιήσω ότι πεθαίνω, για να μάθω να ζω..." 
    είπε στον ψυχίατρο Ιρβιν Γιαλομ, μια ασθενής του, που έπασχε από προχωρημένο μεταστατικό καρκίνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι γιατί καταλαβαινόμαστε Αννούλα μου ♥
      ΣΛ

      Διαγραφή
  18. Τι καλά που τρέχει αυτό το πρότζεκτ, για να μας θυμίσεις το αυτονόητο. Δοσμένο με το μοναδικό σου τρόπο.
    Να'σαι καλά ρε Αριστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αριστέα μου καταπληκτικό το κείμενο σου για την 25η ώρα...η τελευταία φράση συγκλονιστική είναι το απόσταγμα όλου του ποιήματος.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ελένη μου!
      Να΄σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! :)

      Διαγραφή
  20. Το απολαμβάνω.......καταπληκτικό.....! εκφραστικό....
    για μια ακόμα φορά μπράβο σου....! και μπράβο σας.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγκλονιστικό ποίημα!
    Μπράβο Αριστάκι μου και μπράβο στην Μαριλένα μας για την πληροφόρηση!!!
    Φιλάκια! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!
      Να΄σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! :)

      Διαγραφή
  22. Απίστευτη για άλλη μια φορά! Συγκλονιστικό το ποίημα σου Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προσέγγισες κάτι που όλοι θέλουμε να το προσπερνάμε, καθότι αμήχανοι μπροστά στο πεπρωμένο. Με ανατρίχιασες ωρέ! Καλή επιτυχία και πολλά φιλιά! (όλα καλά; που χάθηκες ΚΑΙ εσύ;;...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το προσπερνώ το θέμα του θανάτου ...Συχνά τον σκέφτομαι! Κι έτσι αναφωνώ ...Η ζωή είναι Ωραία!
      Με έπιασες;
      (τρέχωωωωωωωω)

      Διαγραφή
  24. Με συγκινεί βαθιά η "25η ώρα" σου!!!
    Έχω αισθανθεί ακριβώς έτσι κάποιες φορές στη ζωή μου και μία από αυτές ήταν η πιο συγκλονιστική για μένα... Να αισθάνεσαι ένοχος που ζεις ενώ ο άλλος φεύγει από τη ζωή, καθώς αναρωτιέσαι "γιατί εκείνος κι όχι εγώ". Όλο αυτό περνάει στο πίσω μέρος του μυαλού και η καρδιά το σφραγίζει μέσα της για πάντα. Κάνεις πως ξεχνάς...
    Δεν ξέρω με ποια αφορμή το έγραψες.
    Φιλιά, Αριστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω χαρά μου!
      Πάντα έχω αφορμή....ποτέ δεν γράφω τυχαία κι ας φαίνεται λες και γράφω κατά παραγγελία για αυτά τα παιχνίδια και τα δρώμενα.
      Αλλά ο θάνατος συχνά με απασχολεί....
      Φιλιά πολλά κορίτσι! ♥

      Διαγραφή
  25. Μου άρεσε πολύ το κείμενο......!
    Αυτή η 25 ώρα δεν έχει έρθει ακόμα....
    Καλό απόγευμα Αριστέα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ωραιοζήλη μου!
      Να΄σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! :)

      Διαγραφή
  26. Αξία έχει η κατάθεση και η αυτοκριτική.Είναι υπόδειγμα και των δύο. Ας είναι πάντα έτσι ολα μέσα σου, για να μπορούν να βγαίνουν με τις σκέψεις σου και να στολίζουν τις δικες μας σκέψεις, που τις διαβάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Δημήτρη !
      Καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
  27. Η ζωή συνεχίζεται, μα τι ζωή είναι αν δεν ρουφάς κάθε της στιγμή?...έτσι κι αλλιώς η μόνη βεβαιότητα όλων είναι ο θάνατος...
    Εξαιρετικό, αν και έχω μια ένσταση με την "ψεύτικη θλίψη"...το ότι συνεχίζουμε (και πως θα μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς?), δε σημαίνει πως υποκρινόμαστε τους θλιμμένους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι , δεν αναφερόμουν σε όλους Μαρία ! Ήταν στοχευμένη η αναφορά μου! Εννοείται πως δεν μπορούμε να είμαστε διαρκώς θλιμμένοι και πως αν γελάσουμε δε σημαίνει ότι μας πέρασε!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ε, τότε δεν έχω καμιά ένσταση!!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που λύθηκε η παρεξήγησις! :)))

      Διαγραφή
  28. Πάντα ζούμε στην 24η ώρα, η κλωστή της ζωής είναι πολύ εύθραυστη.
    Αντί λοιπού σχολίου, κάτι από την εισαγωγή του βιβλίου «Για ποιόν χτυπά η καμπάνα»:
    Του κάθε ανθρώπου ο θάνατος εμένα λιγοστεύει, γιατί εγώ είμαι δεμένος με την Ανθρωπότητα. Γι αυτό ποτέ μη στείλεις να σου πουν για ποιόν χτυπά η καμπάνα. Χτυπά για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το απόσπασμα Σταμάτη!
      Εύστοχο πραγματικά!
      Να'σαι καλά! :))))

      Διαγραφή