Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Το γέλιο βγήκε από τον παράδεισο, Λήξη και αποκαλύψεις!

pretty, balloon, flower, love, vintage, beauty, cute, pink, roses, balloons, rose, sky, bright

Κι ήρθε η στιγμή της γιορτής!
Διπλή για μένα!
Για να με βλέπετε σήμερα εδώ,
όλα πήγαν καλά!

Η λήξη ενός ακόμα διαγωνισμού με βρίσκει να χαμογελώ
πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά!☺
Νικητής τυπικά είναι ένας,
αλλά πιστεύω ότι όλοι είμαστε τελικά νικητές,
αφού μόνο κέρδος έχουμε από την ανάγνωση 
τόσο ποιοτικών, κατά γενική ομολογία, συμμετοχών.

Νικήτρια και η μαμά μου, να'στε καλά όλοι για τις ευχές 
που μου στείλατε και την εμψύχωση σας!


Πρώτη ανακηρύχτηκε με τις δικές σας ψήφους
η ιστορία στη θέση 16.


Το πιεσόμετρο και η Μαρία Κανελλάκη έκλεψε καρδιές!
Συγχαρητήρια στη Μαρία μας.


Όλοι όμως είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς που με τιμήσατε κι αυτή τη φορά!
Συγχαρητήρια για τα εξαιρετικά κείμενα και ποιήματα που γράψατε
όλοι σας ανεξαιρέτως!
Τέλος,ευχαριστώ θερμά κι όλους όσοι διάβασαν και ψήφισαν 
τόσες συμμετοχές και με τον όγκο που είχαν συνολικά!
Ελπίζω να σας αποζημίωσε!



 19 συμμετοχές - κείμενα και ποιήματα-
από 17 συμμετέχοντες (θυμίζω ότι υπήρχαν δύο διπλές συμμετοχές)
διεκδίκησαν τη ψήφο σας

Ψήφισαν: 42/ άκυρα: 1
(από τους οποίους 16 είχαν συμμετοχή στο διαγωνισμό
το τονίζω γιατί χαίρομαι απίστευτα που 26 άτομα διάβασαν και ψήφισαν 
για τη χαρά τους και μόνο!)



Ας δούμε ποιος είχε γράψει, τι:

1.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΩΡΕΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ, Δημήτρης Ασλάνογλου,"άστεγος", φιλοξενείται κατά καιρούς από μένα
3.Ο Θούριος της Δίαιτας,Αγγελική (Οι σκέψεις μου)
4.Το ποτάμι, Μαζεστίξ
5. "ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΕΙΣ ΤΟ ΧΩΡΙΟΝ", Αννούλα της Πάρου, 
"άστεγη καταληψίας", φιλοξενείται από την Joan Petra
6. Ποιος σταύρωσε το Χριστό;, Vad (Απουρώ)
7.Η ΓΙΑΓΙΑ Η ΜΑΡΙΟΓΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ ΤΗΣ , Vad (Απουρώ)
8. Μας φέρανε ψυγείο, Πέτρος, ο Ακυβέρνητος
9.Αχ, η δόλια η Μέλπω, Lysippe
10.Η ψήφος της γιαγιάς, Κλαυδία ( Κάτω από την Ακρόπολη)
11.Μητέρα μια Δευτέρα, Desjav (Δέσποινα)
12.Τι να ψηφίσω; Woman in Blogs
13. Η πανέξυπνη Γορτύνια  και ο οικονομικός μετανάστης, Λαθρεπιβάτης
(άστεγος, προσωρινά, με υπό έκδοση βιβλίο)
14. Εγώ,  ο Εσύ, Marilise2 (Κάτια)
16.“To πιεσόμετρο”, Μαρία Κανελλάκη
17. Το άγγιγμα του Μίδα, Ρούλα Σμαραγδένια
18.Ακολουθεί πολιτική διαφήμιση (Κλαυσίγελος), me(maria)
19.Δουλειά δεν είχε ο διάολος!, Joan Petra



Στην πρώτη δεκάδα βρέθηκαν:

Το πιεσόμετρο - Βαθμοί 41
Το ποτάμι & Μυστήριον εις το χωριόν - Βαθμοί 29
Μας φέρανε ψυγείο - Βαθμοί 27
Η ψήφος της γιαγιάς - Βαθμοί 26
Ο κόσμος χώρεσε μέσα σε ένα περίπτερο - Βαθμοί 21
Δουλειά δεν είχε ο διάολος -Βαθμοί 19
Ο θούριος της δίαιτας -Βαθμοί 16
Μητέρα μια Δευτέρα -Βαθμοί 14
Της Αγγέλως / Η γιαγιά η Μαριόγκα  / Εγώ, ο εσύ -Βαθμοί 11



Αύριο θα ακολουθήσει η κλήρωση για όλους όσοι συμμετείχαν, 
είτε διάβασαν, είτε ψήφισαν (πλην της νικήτριας)
για μια δημιουργία μου με ντεκουπάζ.
Το αργότερο ως τη Δευτέρα, θα έχω σε ξεχωριστή ανάρτηση 
τα δώρα των νικητών.

Εις αναμονή του 4ου Συμποσίου Ποίησης τώρα πια....


Καλή σας μέρα!

@ριστέα



_________________________________________

Ας απολαύσουμε τη νικητήρια ιστορία ξανά


16.“To πιεσόμετρο”


-  Δεκαπέντε η μεγάλη, οχτώ η μικρή.
-  Πώς μεγαλώσανε καλέ; Να σου ζήσουν, πάντα καλότυχες!
-  Η πίεση σου είναι παππού... πάλι δεν πήρες χάπι;
-  Όχι... Ο Θανάσης που τη μέτρησε το πρωί, ήταν μια χαρά!
-  Πόσο δηλαδή;
-  20.5psi εμπρός και 23psi πίσω.
-  Πάω να φέρω το χάπι.
-  Όχι, θέλω ζάντες αλουμινίου! Έτσι είπε ο Θανάσης.
-  Καλά πιες το χάπι και θα σου φέρω και ζάντες.
 (κλικ) ..............

-  Η Λάσκαρη είναι αυτή; Μμμμ....Καλά κρατιέται!...
-  Ο Στουρνάρας είναι παππού...
-  Πού έπαιζε;
-  Υπουργός είναι... Για φέρε το χέρι σου να την ξαναμετρήσουμε...
-  Στο “Ορατότης μηδέν” δεν έπαιζε;
-  Ακόμα εκεί παίζει. Μετά το ατμόπλοιο “Χριστίνα”, φούνταρε και τη χώρα.
-  Θα τον περάσουν Ναυτοδικείο!
-  Παππού δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά ο Φώσκολος πέθανε… Έκτοτε, ουδείς πλoιοκτήτης καταδικάστηκε.
-  Θυμάσαι πόσα εισιτήρια είχε κόψει;
-  Θυμάμαι πόσες συντάξεις είχε κόψει.
-  Aχ-αχ-αχ... ναι!
-  Καλά άστο, γιατί η πίεση ξανανέβηκε πάλι.
-  Αυτός δεν είναι που βάζει τα χαράτσια;
-  Μη συγχίζεσαι παππού! Στα είκοσι θα σου ανέβει.
-  Για να πληρώσω τη ΔΕΗ τις προάλλες, σπάσανε τον κουμπαρά του εγγονού μου. Τις οικονομίες που μάζευε το πουλάκι μου να πάει εκδρομή, τις δώσανε όλες στη ΔΕΗ για να μη μου κόψουν το ρεύμα...
-  Παπ-πού!!!... θυ-θυμάσαι;… Τι έπαθες ξαφνικά;
-  Και τη μακαρίτισσα τη χάσαμε άδικα... Έσκασε απ’ τη στεναχώρια της η Νίτσα μου!... “Πάλι κατοχή ζούμε Αριστείδη!”, έλεγε και σπαρταρούσε στο κλάμμα.
-  Δεκάξι έφτασε παππού!... Ηρέμησε, μη μας βρει κανένα κακό. Σκέψου τα παιδιά και τα εγγόνια σου!!!... Βάλε το πέντε, να χαζέψουμε λίγο...

(κλικ) ..............

-  Η Νίτσα Μαρούδα είναι αυτή με το φιόγκο στο κεφάλι;
-  Η Μενεγάκη είναι ρε παππού... για φέρ’το χέρι να σε ξαναμετρήσω.
-  Α... Για να δούμε τι θα μαγειρέψουν σήμερα...
-  Έπεσε λίγο...δόξα τω Θεώ!... κάτσε να σου φέρω το φιδέ σου...
“Γαρνιτούρες για ψητά και κρέατα. Θα χρειαστείτε: Μπέιμπυ λαχανάκια, μανιτάρια πλευρώτους, μπέϊκον, δαμάσκηνα και σελινόριζα”

-  Έλα παππού, κάτσε να σου σηκώσω τα μαξιλάρια... Μπρρράβο τ’ αγόρι μου! Κάνε “Aαα“!...
-  Να ξαναβάλω την Λάσκαρη;
-  Τον Στουρνάρα εννοείς.
-  Αυτήν.
-  Θα φας όμως;
-  Όλο μου το φαϊ!
 (κλικ) ..............


“Δεν παίζουμε με το ευρώ. Δεν παίζουμε με το νόμισμα, με τα ιερά και τα όσια”.

δήλωσε στη Βουλή, ο υπουργός οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας.”

-  Ωραία ερμηνεία!...Τι τα θες; Άμα έχει καλό σενάριο ο ηθοποιός, κάνει θαύματα!
-  Και καλό σκηνοθέτη παππού! Κάνε “Aααα“...
-  Του Φώσκολου δεν είναι;
-  Ναι παππού... Τώρα θα βγει κι ο Σαμαράς και θα χορέψει το “Βρέχει φωτιά στη στράτα μου”…
-  Ο Τρύφωνας;
-  Όχι, ο Τρόϊκας… Πάω το πιάτο στην κουζίνα κι έρχομαι…
-  Κάνε γρήγορα, αρχίζει ο Μπομπ ο Θεοδωράκης. Έχει καινούργιο επεισόδιο σήμερα.
-  Ναι… “Τσουχτρομπλεξίματα στον Μπομπολοπόταμο
-  Κι ύστερα έχει Χελωνονιντζάκια!
-  Μεγάλες στιγμές παππού! Να σου δανειστώ το πιεσόμετρο; Τη νιώθω να μου ανεβαίνει…
-  Άκου λέει… Κι άμα χρειαστείς ζάντα, εδώ είμαστε!
-  Πάω στην κουζίνα… Φρόνιμα μέχρι να γυρίσω. Και σταμάτα ν’ αλλάζεις κανάλια!

(κλικ) ..............

“Έρχονται νέα μέτρα στα εργασιακά/Νέες αυξήσεις σε τιμολόγια ΔΕΗ & ΔΕΚΟ/Περικοπές σε επικουρικές συντάξεις/Περικοπή φαρμακευτικής δαπάνης/Διατήρηση έκτακτης εισφοράς αλληλεγγύης για ακόμα τρία χρόνια/Απελευθέρωση πλειστηριασμών”
-  Παπ-πουουουουού!!! Άλλαξε κανάλι!
(κλικ) ..............

“Η Μπαλατσινού σχολιάζει το φόρεμα της Μπεκατώρου: Ήταν χάλια!”

-  Να μου φρεσκάρεις το κουστούμι μου. Θα βγω σε λίγες μέρες.
-  Στις αγορές;
-  Στις εκλογές.
-  Θα ψηφίσεις παππού;
-  Αμέ!... Δαγκωτό!
-  Ποιον ρε παππού;
-  Τον Σήφη.
-  Ποιον Σήφη;
-  Τον Χελωνονιντζάκη. Σκόνη θα τους κάνει όλους!!!






112 σχόλια:

  1. Κοπελάρα μου καλημερα!
    Καλως ορισες!
    Το ποσο χαρηκα μολις ειδα αναρτηση σου δε λεγεται!
    Τρεχοντας ηρθα!

    Χαρηκα παρα παρα πολυ που ολα πηγανε καλα με τη μανουλα σου! Να μου τη φιλησεις και να μου την αγκαλιασεις! :)

    Και παμε τωρα στον διαγωνισμο μας!

    Συγχαρητηρια στο Μαρακι μας! Εριξα τοσο γελιο με το πιεσομετρο!!! Μου αρεσε παρα παρα πολυ!

    Συγχαρητηρια επισης σε ολους! Οι συμμετοχες ηταν ολες υπεροχες! Περασαμε ομορφα και να το ξαναεπαναλαβουμε! :)

    Φιλακια πολλα γλυκια μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κικίτσα μου!
      Μου λείψατε όλοι!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, για όλα!
      Να'σαι καλά κορίτσι μου και πάντα χαρούμενη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αυτο και αν ηταν πρόκληση νασαι καλα Αριστέα μου ναμαστε καλα ολοι και να το ξανακάνουμε συγχαρητήρια στο Καννελλακη μας ζωγεραφισε πάλι φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κάτια μου κι εγώ επίσης και ναι να το κάνουμε μετά από καιρό ξανά, γιατί όχι! Αν κι αυτή τη φορά το παρακολούθησα πολύ στο τρέξιμο....
      Φιλιά πολλά :)))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου!!! Καλώς μας όρισες!!! Να ναι καλά η μανούλα και περαστικά!!! Χαίρομαι που όλα πήγαν κατ ευχήν!!!
    Συγχαρητήρια σε όλους που συμμετείχαν στον διαγωνισμό!! Δημιούργησαν πολύ ευχάριστες κι αξιόλογες συμμετοχές!!!
    Η χαρά μου δεν λέγεται που οι ιστορίες που ψήφισα βγήκαν στην δεκάδα!!!
    Νταξ ο Σήφακας ήταν Η η ιστορία!!!! Τι να λέμε!!! Γεια σου κανέλλω!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα Αριστέα μου, μπράβο σου για την ζεστή φιλοξενία και φυσικά ένα μεγάλο μπράβο και στο Μαράκι από την Κύπρο που στάθηκε άξια βοηθός!!!
    Καλή ξεκούραση να χεις κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!!!!
      Να'σαι καλά ομορφιά μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αριστέα μου λόγω προσωπικών μου τεμπελιών έχω χαθεί τελευταία. Ούτε διαβάζω , ούτε γράφω...

    Αρχικά να πω ότι χαίρομαι πάρα πολύ που όλα πήγαν καλά με τη μαμά σου! Σιδερένια! Και έπειτα να πω ότι τι απίστευτο πράγμα έγραψε η Μαρία!!!!!!!!!!!!!!!! εν το είχα διαβάσει και τώρα που το διάβασα έλιωσα στο γέλιο.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχα! Όλοι νομίζω περνάμε κάποια στιγμή αυτή τη φάση, άρα σε καταλαβαίνω! Μην απολογείσαι κορίτσι μου !
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και ναι ! Η Μαρία για μια ακόμα φορά..το έκανε το θαυματάκι της!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. καλημέρα Αριστέα μου...ευτυχώς που πήγαν όλα καλά με τη μαμά σου (αν και επειδή χάθηκα , δε ξέρω τι συνέβηκε)...συγχαρητήρια σε όσους στήριξαν με ιστορία ή και διαβασμα ή και ψήφο το διαγωνισμό σου και φυσικά στην νικήτρια.... ώστε η Πετρούλα μας κρυβόταν πίσω από την ιστορία που έδωσα 3 βαθμούς γιατί μου άρεσε πολύ και ανυπομονούσα να δω ποιος ποια κρύβεται από πίσω (νούμερο 19,δουλειά δεν είχε ο διάολος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου, να'σαι καλά!
      χεχε της Πετρούλας το ποίημα μου άρεσε ιδιαιτέρως και περιμένω πώς και πώς να το δούμε να το αναρτεί στο μπλογκ της και να το σχολιάζουμε εκεί!
      Σε ευχαριστώ πολύ που αν και χωρίς υπολογιστή κατάφερες, διάβασες και ψήφισες !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Αχ γλυκό μου Αριστάκι πόσο χαίρομαι που σε βλέπω σήμερα!!!!!!!
    Χαίρομαι παρα πολύ που είναι καλά η μαμά να μου την φιλήσεις πολύ πολύ!!
    Περάσαμε πολύ ωραία με τον διαγωνισμό γέλιου πραγματικά!
    Αλλά ήταν για μια ακόμη φορά δύσκολο να ψηφίσουμε!!
    Ηταν όλα καταπληκτικά δεν το συζητώ αλλά της Μαρίας τον παππού τον λάτρεψα!!!!
    Ακόμα γελάω!!
    Πολλά πολλά φιλιά μας έλειψες πάρα πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου κι εσείς μου λείψατε όλοι!
      Τι να λέμε ...μια στέρηση την είχα :))))
      Χαίρομαι που περάσατε καλά και το ευχαριστηθήκατε ( αυτός ήταν κι ο σκοπός εξάλλου!) και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Τα φιλιά μου ! ♥

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστέα μου! Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά και σε βλέπω εδώ σήμερα. :) Να δώσεις ένα φιλάκι στην μανούλα σου από μένα.
    Συγχαρητήρια στη νικήτρια του διαγωνισμού αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες για τις υπέροχες ιστορίες τους! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ! :)))
      Να'σαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστέα μου,
    περαστικά στη μανούλα σου, καλή ανάρρωση! Δεν το είχα διαβάζει εγκαίρως.. Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά!
    Κατόπιν εορτής θα διαβάσω τις ιστορίες που έχασα! Συγχαρητήρια στην Μαρία για το βραβείο και ανυπομονώ να δω τα δώρα που θα φτιάξεις! Σίγουρα όλοι είναι νικητές!! :)
    Το δώρο που έφτιαξες στο Μαράκι που έμεινε στην θέση σου ήταν υπέροχο! Εύχομαι να το χαρεί!! :) Μπράβο που διεκπαιρέωσε τον διαγωνισμό τόσο καλά!!
    Σε ευχαριστούμε για τους τόσο όμορφους διαγωνισμούς!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου, να'σαι καλά!
      Θα περάσεις καλά είμαι σίγουρη αν τις διαβάσεις, εξάλλου αυτός ήταν εξαρχής κι ο σκοπός του διαγωνισμού!
      Φιλιά! :)))

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστώ νέα για τη μαμά! Χαίρομαι και περαστικά να είναι.

    Αυτό το δρώμενο το καταχάρηκα.
    Θα ξαναπώ για το 3αρι μου που τώρα είδα ποιος είναι πίσω του, ότι αν έκανα ένα τοπ10 από όλα όσο έχω διαβάσει τόσα χρόνια θα ήταν σίγουρα μέσα.
    Μπράβο σε όλους!
    Καλημέρα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Μαρία μου γιατί δεν έχουν περάσει και λίγα οι δικοί μου :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
      Θυμάμαι πολύ καλά το σχόλιο σου για το 3αρι σου στην ιστορία 1 καθώς ήταν από τις πρώτες βαθμολογήσεις που τις πρόλαβα :)))
      Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ Μαρία γιά το όμορφο σχόλιό σου και το σημερινό και το πρότερο. Θέλω να ξέρεις ότι διαβάζοντας το πρότερο, έκλεισα το ένα μάτι με πονηριά και αυτοσαρκασμό. Τώρα στο σημερινό, κλείνω και τα δύο μάτια, γιά να το κρατήσω.

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου καλημέρα
    Χαίρομαι που πήγαν όλα καλά με την μανούλα. Περαστικά της!
    Συγχαρητήρια και στην Μαρία για την νίκη της. Με το "πιεσόμετρο" γέλασα πάρα πολύ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Χρόνια σου πολλά ( έχεις και γενέθλια τόσο κοντά με τη γιορτή σου!)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλους.
    Πρώτα απ'όλα να εκφράσω τη χαρά μου που η μαμά σου Αριστέα βγήκε νικήτρια!
    Είδες που καμιά φορά και οι ευχές για "περαστικά" πιάνουν;

    Προτείνω να της διαβάσεις το Πιεσόμετρο, για να γελάσει και το χειλάκι της!
    :-)

    Σχετικά με το διαγωνισμό, είναι φανερό πως έλαμψε για άλλη μια φορά το άστρο της Κανελλάκη.
    Το παράδοξο ήταν πως ήταν πιο δύσκολο απ' τα συμπόσια ποίησης να αναγνωριστεί η γραφή του καθενός. Τουλάχιστον των άλλων-δεν ξέρω για τη δική μου.

    Και βέβαια, τώρα μ' έχει πιάσει η χαιρεκακία που πέρασα τον Πέτρο!
    χεχε!
    "Κύριε Πέτρε,! Κύριε Πέτρε!" Στο είχα υποσχεθεί!
    Για να δούμε, τι θα βρεις να απαντήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Θυμήθηκα και κάτι ακόμα.
      Ξέρετε, δεκαετίες τώρα στην Ευρώπη κυκλοφορεί το ανέκδοτο πως "το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα που παίζεται με έντεκα παίκτες, μπάλα και φιλάθλους και στο τέλος νικούν οι... Γερμανοί!"

      Ε, θα μπορούσαμε λοιπόν να το παραλλάξουμε και να πούμε πως "οι διαγωνισμοί γραφής είναι παιχνίδια που διοργανώνει η Αριστέα, γράφουν 15 φίλοι ποιήματα και αστείες ιστορίες και στο τέλος νικά η... Κανελλάκη!"
      χαχα

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχχαχαχαχα! Έλιωσα με το δεύτερο σχόλιο σου αρχηγέ! Και πού να'ξερες δηλαδή πόσα Παιχνίδια με τις λέξεις έχει σαρώσει ως τώρα το κανελλάκι μας!!! Όμως χαίρομαι που υπάρχει γιατί πρώτον διαβάζουμε πάντα εξαιρετικά κείμενα και δεύτερον η Μαρία υπήρξε για μένα ένα σοβαρό κίνητρο να γράφω διαρκώς μπας και καταφέρω ποτέ και γράψω τίποτα της προκοπής! Φαίνεται ότι τη θαυμάζω πολύ;

      Συγχαρητήρια όμως αξίζουν και σε σένα ( όπως και σε όλους βέβαια!) Δεν ξέρω αν είχα κρατήσει το σύστημα 3-2-1 στη βαθμολογία πώς θα είχαν καταταγεί οι συμμετοχές.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου !:)))
      Πάντα της διαβάζω ( από το τηλέφωνο !) τις πρωτιές σας ;-)

      Τέλος...βρε δεν κρατήθηκες; Για 2 ψήφους περισσότερο ( που θα ήταν 1 μόνο αν δεν ακυρωνόταν η βαθμολόγηση της Δέσποινας που ψήφισε τελευταία αλλά μάλλον λόγω κεκτημένης ταχύτητας δεν έδωσε μία ακόμα ψήφο!
      Περιμένω τον Πέτρο να σταθεί στο ύψος του!!!

      (πρέπει να παραδεχτείς ότι πρώτον δεν τον αναγνώρισες και δεύτερον ότι έδωσε μια καταπληκτική ιστορία βγαλμένη λες μέσα από τον αθάνατο, ασπρόμαυρο, ελληνικό κινηματογράφο!

      Αυτά! Νομίζω ότι τα κάλυψα όλα!
      Καλή συνέχεια αρχηγέ! :)))) (Έχει Συμπόσιο μπροστά μας!)

      Διαγραφή
    3. Ότι κρύφτηκε καλά, αυτό είναι αλήθεια, να του το αναγνωρίσουμε!
      Αλλά και το ότι θα έρθει σε λίγο να... καταγγείλει συνωμοσία, κι αυτό είναι σίγουρο!
      χαχα

      Ανυπονομώ για το επόμενο Συμπόσιο!

      Διαγραφή
    4. Εγώ πάλι ανυπομονώ για το σχόλιο του :))))

      Όσο για το Συμπόσιο .... δύο βδομάδες να ξαποστάσω και ξανά προς τη δόξα τραβώ !

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα σε όλους (ή σχεδόν σε όλους).

      Αριστέα μου σου ευχηθήκαμε όλοι περαστικά για τη μαμά και ευτυχώς έπιασαν.
      Σε κάποιον άλλον όσα περαστικά και να ευχηθούμε … δεν το βλέπω!

      Λένε πως ο βήχας και η χαιρεκακία δεν κρύβονται. Κάτι θα ξέρουν.
      Αληθεύει ότι αρχικά είχε δώσει στη δική του ιστορία το τριάρι και τους τέσσερεις άσσους; Γιατί κάτι τέτοιο ακούστηκε!

      Προσπερνώ λοιπόν τις παραπάνω πρόκες κακεντρεχών/ζηλιάρηδων μπλογκερίσκων της οκάς και έρχομαι να σε ρωτήσω: να σου πω, δεν γίνεται όταν συμμετέχει ο ακατανόμαστος να με ειδοποιείς να μη συμμετέχω εγώ; Δεν το ζητάω για μένα, αυτόν φοβάμαι μήπως από τη χαρά δαγκώσει την διχαλωτή του γλώσσα και τον χάσουμε.
      Και καλά, εμένα μου είναι αδιάφορο, για εσάς το λέω που κάτι (αδιευκρίνιστο ακόμα) του βρίσκετε.

      Δοξάζω τον Ύψιστο που δεν με ψήφισε (θα μου το χτύπαγε μια ζωή). Αλλά τι να περιμένεις από ανθρώπους χωρίς χιούμορ;
      Σε επόμενο διαγωνισμό γέλιου να μη γράψει τίποτα και να στείλει απλά το όνομά του. Μου βγάζει τόσο γέλιο που θα του δώσω το τρία μου.
      "Το" είπα, μη παρεξηγηθώ…

      ΥΓ: Πες του ότι ήταν διαγωνισμός και όχι συμπόσιο. Το νου του όλο στο φαί τον έχει.

      Διαγραφή
    6. Εκεί που καθόμουν αμέριμνος μου ήρθε μια φτυαριά χώμα στο πρόσωπο!
      "Να δεις που πάλι Αυτός με θάβει", είπα...

      Βέβαια κι αυτουνού πρέπει να του 'ρθε "η σκόνη μου"...

      Διαγραφή
    7. Τα παιδία παίζει!
      Καλημέρα στους λεβέντες μου και καλό Σαββατοκύριακο να έχετε! ! Αλάσπωτο!

      Διαγραφή
    8. Αριστέα, άσ' τους.
      Θα μείνουν με τα κουβαδάκια τους, τα φτυαράκια τους, τα ταπεράκια τους στην ίδια παραλία...
      Τις πιπιλες, Αριστάκι, τις πιπίλες... και γρήγορα, για να μην γκρινιάζουν άλλο κι αρχίσουν το μπου-μπουνίδι!!!!
      Χαχαχα!!!!
      Α, κι εμείς τα κορίτσια σε άλλη παραλία, ε, να μην τρώμε και την σκόνη τους...

      Διαγραφή
  12. Καλά νεα, φιλενάδα! Χάρηκα πολύ με το μειλ σου!!

    Τα κείμενα είναι όλα για βραβείο.

    Φιλιά και καφεδάκι.

    Περιμένω άυριο με ενθούσιασμό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Βερόνικα! :)))
      Φιλιά πολλά στην Ισπανία και σε όλη σου την οικογένεια !

      Διαγραφή
  13. Κι όμως υπάρχουν άνθρωποι,
    υπάρχουν και μπορούμε να τους δούμε.
    Θα συνεχίσουν να υπάρχουν γιά όλους μας
    κι ας μην υπάρχουμε εμείς.
    Αρκεί να μπορούμε να τους ακούμε,
    Όπως κάναμε τις τελευταίες μέρες όλοι,
    μέσα στις φιλόξενες σελίδες της Αριστέας.
    Μπρόβο Μαρία, ήσουν μοναδική αλλά και αρεστή.
    Μπράβο Αριστέα, ήσουν ζεστή αλλά και δοτική.
    Σας Ευχαριστώ όλους σας, μα πιό πολύ την Αριστέα
    και σας χαιρετώ με του πατέρα μου το λόγο,
    Που πάντα πριν μπαρκάρει,
    γύριζε στη μάνα μου και στα παιδιά του κι έλεγε:
    ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΑΣ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη, ανατρίχιασα λιγάκι με τα λόγια του πατέρα σου! καπετάνιος κι αυτός;
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα , για τη εξαιρετική συμμετοχή σου, για τις ευχές σου, για την εμψύχωση σου τις δύσκολες στιγμές μου!
      Να'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Θα ήθελα να σχολιάσω κάτι που δεν θα ήθελα να λησμονήσω. Η Μαρία ήταν η μόνη από τους 17 που επέλεξαν το κείμενό μου, σαν πρώτη επιλογή, άλλοι δύο στις υπόλοιπες επιλογές τους. Η αυτοκριτική μου δεν έχει τα όριά της, αλλά δεν είναι τόπος εδώ να την ξεδιπλώσω. Μαρία δεν σε ψήφισα γιατί διαβάζοντας το κείμενό σου, δεν μπορούσα να χαμογελάσω. Συγχώρα με αλλά θέλω να το πω. Τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι είναι για μένα τα άκρα της ζωής και τα θεωρώ τόσο πολύτιμα εξίσου, που δεν τολμώ να τα αγγίξω παραπάνω από την ματιά μου. Συγχώραμε ήθελα να τα πω και τά είπα!! Χαίρομαι που σου άρεσα!!!

      Διαγραφή
    3. Δημήτρη μου, νομίζω ότι το κείμενο της δεν γελοιοποίησε την τρίτη ηλικία, κάθε άλλο.
      Ήταν μια καθαρή σάτιρα, εξάλλου προτιμήθηκε από το σύνολο των συμμετεχόντων :)))

      Διαγραφή
  14. Αριστούλα μου , υπέροχες ολες οι συμμετοχες !!!! Συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες και βέβαια στη νικήτρια και στην οικοδέσποινα !!!
    Μια παράκληση - μήπως θα μπορούσες να βάζεις και το link στα blogs των συμμετεχόντων για να μπορούμε να επισκεφτούμε και τα blogs τους για να μπορούμε να τα επισκεφτούμε ????? Εγώ ξέρω μόνο τα 6 από τα blogs αυτών που έγραψαν ιστορίες - τα υπόλοιπα πρέπει να προσπαθήσω πολύ για να τα βρω και δεν είναι και σίγουρο ότι θα τα βρω .
    Χάρηκα ΠΟΛΥ για τη μανούλα σου !!!!
    πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Να'σαι καλά! Χαίρομαι που είσαι πάντα εδώ και στηρίζεις όλα τα δρώμενα !
      Έχεις δίκιο...θα πάω σε λίγο να βάλω όλα τα links! Χτες και να ήθελα, δεν προλάβαινα :)))
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
    2. Η Αννούλα της Πάρου δεν έχει blog ????? Μου άρεσε πολύ η ιστορία της και βέβαια της έδωσα 3 βαθμούς !!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Την φιλοξενεί κατά διαστήματα η Πέτρα! :)))
      Έχει όμως εδώ και λίγο καιρό φέις !

      Διαγραφή
    4. Ναι, και μόλις η Πέτρα δει το μέγεθος του τελευταίου μου πονήματος, μάλλον θα μου κάνει οριστικά έξωση (με το δίκιο της).
      Αγαπητή Νίκη σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
    5. αχαχαχαχαχα!!! Τι έγραψες πάλι βρε θηρίο; :-D
      Ανυπομονώ!!!!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα γλυκό μου Αριστάκι
    Πολύ χάρηκα την επάνοδο σου
    και το ότι η μανούλα βγήκε νικήτρια!!
    Καλή ανάρρωση κι όλα να γίνουν παρελθόν!!
    Επιτέλους σήμερα είδαμε και τους δημιουργούς
    Όλα τα κείμενα ήταν υπέροχα!!!
    Πολλά συγχαρητήρια στο αχτύπητο Κανελλάκη!!!
    Είναι πάντα παρούσα και πάντα με λόγο ιδιαίτερο!!!
    Επίσης να συγχαρώ και όλους τους υπόλοιπους
    ασχέτως κατάταξης!!!!

    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου κι εγώ χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα πέρα ως πέρα, ακυβέρνητα όντα...
    Μας κόλλησε την αρρώστια ο Πέτρος! Χαχαχα!!!
    Αριστάκι, είδες; Πάλι με μέρες και καιρούς έγινες και πάλι δικιά μας!!!
    Φιλιά στην μαμά και εύχομαι γρήγορη ανάρρωση!!!!

    Ο διαγωνισμός εξαιρετικός και οι συμμετοχές απίθανες. Πολλή μελέτη και δύσκολη η απόφαση...
    Το Κανελλάκι σάρωσε και πάλι στην παρέα!!!!
    Μπράβο της και περιμένουμε κι άλλα. Μας καλόμαθε η κυρία πρέσβης...
    Συγχαρητήρια σε όλους και τους ευχαριστώ από την πλευρά μου για τη χαρά και τη διασκέδαση που μας πρόσφεραν, δοκιμάζοντας κάτι επίσης δύσκολο!!!
    Πολλές ατάκες θα μείνουν να τις λέμε που και που...
    Θερμά φιλιά, Αριστόπαιδο!!!

    υ.γ.
    Αν έχεις χρόνο αύριο, μπορεί να τα πούμε κι αλλιώς...
    Πολλές ατάκες θα μείνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω γιατί ξαναγράφτηκε στο υστερόγραφο η ίδια φράση!
      Μια φορά την έγραψα...

      Διαγραφή
    2. αχαχαχχαχαα! Γελάω με την ατάκα που ξαναγράφτηκε! Το έχω πάθει κι εγώ !

      Γλαύκη μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου χαρά μου! Να'σαι καλά και να χαμογελάς πάντα :))))
      Φιλιά πολλά!

      ΥΓ: χεχε !Τον αρχηγό τον πέτυχες!

      Διαγραφή
  17. Τα είπαμε και e-mailικώς, να τα πούμε κι από δω: Περαστικά κι αγύριστα και σιδερένια όλη η οικογένεια από δω και πέρα !!!

    Μπράβο στην Μαρία και σε όλους τους συμμετέχοντες !!! Εγώ γέλασα πολύ με τις ιστορίες και η Μαρία (η Fe) πρέπει να γέλασε πολύ (ή να με έβριζε - χαχαχαχαχαχααα !!!) με τις προσπάθειες βαθμολογίας μου !!!

    Κι ευχαριστώ πάρα πολύ όσους ψήφισαν τις ... "αρλούμπες" μου ! Το χάρισμα του γραπτού λόγου δεν το 'χω και το ξέρω, αλλά χάρηκα πολύ που χάρισα το χαμόγελο σε κάποιους ανθρώπους :-)

    Φιλιά πολλά, κοριτσάκι ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Angela !!!
      Βασικά το σχόλιο σου έπρεπε να συμπεριληφθεί στις συμμετοχές του διαγωνισμού! αχαχαχαχα! ΄Έλιωσα στα γέλια που χρειάστηκες τρεις φορές ώστε να ψηφίσεις σωστά! Άσε δε το γιουροβιζιονικό σου στυλ! Καταπληκτική!
      Να'σαι καλά κορίτσι μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Μαι χαρά έγραψες και άρεσες όπως είδες!
      Φιλάκια πολλά :))))

      Διαγραφή
  18. Καλώς μας ξαναήρθες, Αριστέα μας αγαπημένη!!
    Σιδερένια η Μαμά!
    Μαράκι Κανελλάκι, ΜΠΡΑΒΟ!!
    ΑΣΥΝΑΓΏΝΙΣΤΗ! Και μου έφυγε κι ένα βάρος, γιατί το "πιεσόμετρο", μου είχε ξεφύγει στο... αμπεμπαμπλομ. (βλ. στο σχόλιό μου).
    Αρχηγέ και Ακυβέρνητε, τι τιμή κι αυτή, να βρίσκομαι ανάμεσα σε τέτοια παρέα! Τώρα που βρέθηκα ανάμεσά σας, μην τσακωθείτε (πολύ) και με πάρουν τίποτα σκάγια.
    Ευχαριστώ πολύ την Αριστέα και την άξια αντικαταστάτρια Μαρία για την ωραία διοργάνωση, όπως και όλους εσάς που μοιραστήκαμε γέλια και χαμόγελα , σε μια εποχή μάλιστα που το είχα ιδιαίτερη ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ. Πέτρα, σε είχα πετύχει και πολύ το ευχαριστήθηκα!!!

      Διαγραφή
    2. Καλώς σας βρίσκω και πάλι Αννούλα μου!
      Συγχαρητήρια και σε σένα για την εξαιρετική ιστορία που μας έδωσες! :)))
      Χάρη στην ιδέα σου έγινε αυτό ο διαγωνισμός!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σπρωξιματάκι :)))
      Πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
    3. Αννούλα δεν ρίχνουμε σκάγια, κάτι τούρτες πετάμε.
      (εγώ, ο άλλος τις τρώει)

      Διαγραφή
    4. Άννα, να σε διορθώσω: δική Του τιμή που βρίσκεται ανάμεσα στους δυο μας...
      χαχα

      Διαγραφή
    5. Α! Το πάρτι συνεχίστηκε κι εδώ!
      Τα καμάρια μου! Φτου , φτου μην σας ματιάσω! :-D

      Διαγραφή
    6. Μου αρέσει όταν γίνεται φασαρία, γι' αυτό ξαναήρθα.
      Αννούλα μου, μην τους ακούς. είσαι μια τόσο ευγενική φιγούρα που χάνονται στο φως της λάμψης σου...

      Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου κι ας μην σε πέτυχε το βόλι μου αυτή την φορά!!!

      Αριστέα, μάλλον τους έχουν ματιάσει αυτούς τους δυό!!!

      Διαγραφή
    7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    8. Χα χα χα!!! Η μπλογκογειτονιά θα ήταν λειψή χωρίς τις αψιμαχίες των δύο ατίθασων αγαπημένων αγοριών.
        Αχ βρε Γλαύκη! Κάτι τέτοια πας και λες και θα ντρέπομαι να βγω στα μπλογκοπαράθυρα! (ξέρεις, πάντως τι λένε : βλέπει κανείς τους άλλους, με τα μάτια που ο ίδιος διαθέτει....) ♥

      Διαγραφή
    9. Ακριβώς, η γειτονιά θα ήταν λειψή χωρίς τις απίθανες ατάκες τους!!!
      Το "ατίθασων αγαπημένων αγοριών" μου άρεσε και να δεις που θα το πάρυν κλαι πάνω τους!! δεν θέλουν και πολύ!!! Χαχαχα!!!
      Ξέρω πολύ καλά τι λέω για την Αννούλα μας...
      Σ' ευχαριστώ για τη γλυκήτητά σου!! ♥
      (Μην γεμίσουμε καρδούλες τον χώρο, όπως στης Πέτρας. Θυμάσαι;)

      Διαγραφή
  19. Βασικά δεν είχα ιδέα για τη μανούλα σου,αλλά δεν έχει σημασία...αυτό που μετράει είναι το ότι όλα πήγαν καλά!!!!!
    Χαίρομαι πολύ Αριστάκι μου και σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά:)))

    Πολλά μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν!

    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κορίτσι μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια στους νικητές !!!
    Και σημάδι να ήξερα τέτοια επιτυχία δεν θα είχα. Ψηφίζω για δεύτερη φορά. Και τις δύο φορές το 3αρι το έδωσα σε ένα αουτσάιντερ που όμως μου άρεσε πολλή. Στη Μαριλίζα !!!
    Δεν έχω παρακολουθήσει τα γραφόμενά της αλλά διαπίστωσα ότι και αυτή μου έδωσε ψήφο. Άρα έχουμε κοινό τόπο....
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία και κυρίως ως ρούκι για τις καλές κριτικές που είχα.
    Θα έπρεπε όμως να ακούσω την προτροπή της γυναίκας μου να είμαι πιό χαλαρός γιατί για ... χιούμορ ήταν ο διαγωνισμός ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο, αν πατήσεις στο όνομα της θα βρεθείς στα μπλογκ της και μπορείς να τη διαβάζεις την Κάτια :)))
      Μαι χαρά ήταν η συμμετοχή σου, δεν πέρασε καθόλου απαρατήρητη!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες και έστειλες ιστορία σου! Εύχομαι αν επαναλάβω το δρώμενο να σε δω ξανά:)))
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητηρια στους νικητές!Δε θελησα να ψηφισω,γιατι καποιους θα αδικούσα,όλες οι ιστορες ήταν η μια καλύτερη απ'την άλλη!Σ'ευχαριστω πολύ για τη διπλή φιλοξενια,ευχαριστω επισης τους @φιλους που τιμησαν τη γιαγιά Μαριογκα και το Ποιος σταυρωσε το Χριστό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου ελπίζω τουλάχιστον να το χάρηκες και να πέρασες όμορφα διαβάζοντας! :)))
      Να το τολμήσεις ξανά σε μελλοντικό διαγωνισμό :)))

      Διαγραφή
  22. Πρώτα τα νέα τα καλάαααα...!!! μπράβο στην μανούλα. σιδερένιααααα !!!! και τωρα ενα μεγαλο μπραβο στο Κανελλακι μας...αν και με μπερδεψε λίγο.. πιο απο τα δύο...το ποταμι .. η το πιεσόμετρο μου έφερνε την γραφή της.. μπράβο σε όλους τους συμετέχοντες...Αριστέα μου....ευχαριστούμε για τα χαμόγελα... χι.χι. φιλάκιααααααααα!!!!!!! Καλως μας ξαναήρθες αν και δεν σε προλαβαινω..χι.χι.χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ χαρά μου! Να'σαι καλά!
      Καλώς σας βρήκα και πάλι!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  23. Καλώς γύρισες Αριστέα μου! Σιδερένια η μανούλα! Συγχαρητήρια στην Μαρία και σε όλους τους συμμετέχοντες!!! Μπράβο και σε΄σένα για την άψογη διοργάνωση, καθώς επίσης και στην βοηθό Μαρία :)) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ειρήνη μου! Αμήν!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου !

      Διαγραφή
  24. Καλωσόρισες καρδιά μου και χαίρομαι πάρα πολύ που όλα βαίνουν καλώς!
    Όταν οι δοκιμασίες μετατρέπονται σε ηλιόλουστες νίκες, αξίζει να νοιώθεις ευγνωμοσύνη κι αυτοπεποίθηση για τη δύναμη και το κουράγιο που επέδειξες, γλυκιά μου Αριστέα! Εύχομαι καλή ανάρρωση στη μανούλα και
    να είστε πάντα καλά ΟΛΟΙ σας!

    Εγώ ετοίμασα χθες την ψηφοφορία μου κατά τις 11:00 το βράδυ κι όταν πήγα να το στείλω είδα πως ήταν μέχρι τις 8 τ' απόγευμα.
    Δεν πειράζει λόγω φόρτου εργασίας μου έφυγε η ημερομηνία! Συγχαρητήρια σε όλους κι όλες, για τα υπέροχα κείμενα και το χαμόγελο που μας χάρισαν μέσα σ' αυτή τη μίζερη καθημερινότητα μας!
    Είναι πολύ δύσκολο να γράψεις κάτι χιουμοριστικό, έμετρο ή απλώς κείμενο! Ειλικρινά πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Ευχαριστούμε θερμά κι εσένα Αριστέα μου μαζί με το Μαράκι για όλα τα υπόλοιπα που εμείς απολαύσαμε!
    Μου έλειψες κοπέλα μου, ειλικρινά! ♥
    Καλή συνέχεια! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα! :)))
      Μακριά από τα νοσοκομεία για όλο τον κόσμο εύχομαι εγώ. Αρρωσταίνεις εκεί μέσα και μόνο που βρίσκεσαι εκεί....
      Κρίμα που δεν πρόλαβες να στείλεις τη βαθμολογία σου. Πάντως στην αυριανή κλήρωση φυσικά και θα είσαι αφού διάβασες όλες τις συμμετοχές και αυτό είναι που μετράει για μένα !!!
      Και ναι συμφωνώ μαζί σου : πραγματικά είναι δύσκολο είδος η κωμωδία.
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
    2. Κι εμένα μου λείψατε πολύ, γιατί ήδη είχα μέρες που έμπαινα ελάχιστα στο διαδίκτυο ...που να βρεις όρεξη όταν συντρέχουν άλλα :)

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  25. ΑΑΑΑ! Δεν το πιστευω οτι δεν ψηφισα! Δεν το πιστευω οτι το ξεχασα! Τα διαβασα μια φορα βιαστικα και λεω ασε να τα ξαναδιαβασω και μετα ... το ξεχασα! Μωρε καλα κανω και ψηφιζω με την πρωτη αναγνωση, την πατησα τωρα...
    Παντως ηταν ολα εξαιρετικα! Συγχαρητηρια στους συμμετεχοντες, φυσικα στο Μαρακι μας ακι εσενα Πυργοδεσποινα μας!
    Μπραβο για τη μαμα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν το πιστεύω ότι το έχασες! Όντως, πάντα ψήφιζες από τους πρώτους!!! Στην κλήρωση που θα αναρτήσω αύριο ( και δεν έχω κάνει ακόμα ) θα συμμετέχεις Χριστινάκι μου γλυκό :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Πριγκιπεσσα μου γλυκια καλως μας ηρθες πισω !
    Χαιρομαι που ολα ειναι καλα για την μανουλα..
    Να ειναι παντα γερη της ευχομαι.
    Συγχαρητηρια στην νικητρια του διαγωνισμου αλλα και σε ολους τους συμμετεχοντες..
    Λαμβανοντας μερος με ενα πιο ιδιαιτερο τροπο εγω θελω να πω ποσο θαυμασα την σκεψη καποιων απο τους συμμετεχοντες!
    Καλο ΣΚ να εχουμε :)
    Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την άξια αντικαταστάτρια μου!
      Μαράκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ πολύ που ήσουν εδώ να επιβλέπεις αντί για μένα και με γλύτωσες από το μαρτύριο να μετρώ και να ξαναμετρώ ( στα Συμπόσια κάνω πόσες επαληθεύσεις !!!)
      Στην κλήρωση θα είσαι φυσικά κι εσύ άσχετα από το δωράκι που θα σου στείλω έτσι κι αλλιώς:)))
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
  27. Καλώς ήρθες! Μας έλειψες! Να είναι παντα καλά η μανούλα σου! Συγχαρητήρια στη νικήτρια και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Μάλλον το άκυρο ήταν δικό μου ε; Πω πω, ντρέπομαι πολύ, Είπα θα προλάβαινα αλλά... Ετσι κι αλλιώς όμως το πιεσόμετρο τα σάρωσε όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα, κι εμένα μου λείψατε! :)))
      Να΄σαι καλά για τις ευχές σου!
      Το άκυρο, ναι, ήταν το δικό σου , όχι λόγω ώρας αλλά λόγω μιας λιγότερης ψήφου:)))
      Δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς στην κλήρωση θα είσαι κοπέλα μου....διάβασες κι εσύ όλες τις συμμετοχές!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  28. συγχαρητήρια στη νικήτρια και σε όσους έγραψαν..εγω δυσκολευτηκα πολύ να ψηφίσω...
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά ξανθομαλλούσα κοπελιά! Όντως η επιλογή πρέπει να ήταν δύσκολη! Για αυτό για μένα είναι απολαυστικά αυτά τα δρώμενα στο μπλογκ μου!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Κατ αρχήν να δώσω τα συγχαρητήρια μου Αριστέα σε σένα που διοργάνωσες αυτή τη προβολή και μικρό διαγωνισμό των θεμάτων αυτών. Πραγματικά πολύ θετική πρωτοβουλία γεμάτη χαμόγελο που τόσο έχουμε ανάγκη αυτή την εποχή. Τέτοιες πρωτοβουλίες δεν συναντάς συχνά μην πω και καθόλου στο διαδίκτυο και μπράβο σας.....!
    Κατά δεύτερον, συγχαρητήρια αξίζουν σε όλες τις συμμετοχές......!
    Προσωπικά, λόγω ....εκλογικού και όχι μόνο φόρτου, δεν είχα την τύχη να διαβάσω όλα μα όλα τα κείμενα των ανθρώπων που συμμετείχαν παρά μονάχα τις δύο πρώτες δέσμες. θα ήταν συνεπώς άδικο να δώσω την ψήφο μου.
    Από την πρώτη δέσμη όντως ξεχώρισα το άκρως τρελό και χιουμοριστικό "πιεσόμετρο" αλλά και το "ο κόσμος χώρεσε μέσα σε ένα περίπτερο".....

    Και πάλι μπράβο σας, σε όλους......! μια φωτεινή πραγματικά πρωτοβουλία σε ένα δόκιμο χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη. Ελπίζω να προλάβεις στο μέλλον είτε το 4ο Συμπόσιο Ποίησης που σύντομα θα ακολουθήσει, είτε ξανά ένα γελιο-διαγωνισμό και γιατί όχι αν θελήσεις και μπορείς να συμμετέχεις κιόλας!

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα Αριστέα μου
    Εύχομαι να είναι σιδερένια η μανούλα σου!!!
    Συγχαρητήρια γι' αυτή σου την διοργάνωση και συγχαρητήρια σε όσους πήραν μέρος. Διασκέδασα πάρα πολύ!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Χαίρομαι που το διασκέδασες!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Αριστέα μου,περίμενα εναγώνια τα αποτελέσματα αυτού του διαγωνισμού, για να αποκαλυφθούν οι συγγραφείς των τόσο ωραίων κειμένων και ποιημάτων του μου χάρισαν το γέλιο, το χαμόγελο, την ευχαρίστηση να διαβάσω τα εξαιρετικά γραπτά τους....μία υπέροχη εμπειρία, συγχαρητήρια σε όλους όσους έλαβαν μέρος, όσους διάβασαν, όσους ψήφισαν, σε σένα και τη Μαρία.Το χαρισματικό Κανελλάκι μας χάρισε ένα πραγματικό αριστούργημα και έχω βάσιμες υποψίες ότι η Πέτρα σίγουρα κρυμένη κάπου με κρυφοκοίταγε, απο τις απέλπιδες προσπάθειές μου να κατανοήσω τα ακατανόητα του blogger
    εμπνεύσθηκε και έγραψε το απίθανο ποίημά της.....χαίρομα ιδιαίτεραι που τελικά,το δικό μου ποίημα (στα σχόλια και τη βαθμολογία) την αφορά !!!
    Ευχές για τη μανούλα σου, καλή ανάρρωση και να ξεχαστεί σύντομα η ταλαιπωρία της.Συγχαρητήρια για την όμορφη ιδέα σου και το θαυμάσιο διαγωνισμό που διοργάνωσες!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε εγώ που γνώριζα κι είχα δει το διθύραμβο σου για το 19 κρυφογελούσα!!!
      Περιμένω την Πέτρα και τις εξηγήσεις της!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, τη συμμετοχή σου και την υπομονή σου ( αφού ακόμα να ολοκληρώσω την ελαιογραφία που έχεις κερδίσει!!!)
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  32. Συγχαρητήρια στη νικήτρια, σε όλες τις συμμετοχές σε εμας τους ψηφοφόρους και στους διοργανωτές!
    Καλό απογευμα, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. συγχαρητήρια σε όλους... και στον νικητη!!!!
    καλό Σαβ/κο, φιλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Aριστέα μου καλώς όρισες στην παρέα μας. Μας έλειψες πολύ να ξέρεις. Τα νέα της μαμάς σου είναι η πιο χαρμόσυνη είδηση! Περαστικά της και σιδερένια να είναι!
    Ευχαριστώ απ' την καρδιά μου όλους και όλες που διάβασαν, βαθμολόγησαν και σχολίασαν το πιεσόμετρο! Είμαι πολύ συγκινημένη και ειλικρινά ήταν μια θαυμάσια εμπειρία για μένα, το "ταξίδι" παρέα με τόσους αγαπημένους φίλους. Αν δεν ήταν ο διαγωνισμός σου, το πιεσόμετρο ίσως να μην είχε γραφεί ποτέ. Οπότε τα εύσημα ανήκουν σε σένα Αριστέα μου και στο Μαράκι που στάθηκε επάξια στην απουσία σου!
    Να'στε όλοι καλά και καλή συνέχεια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι με τη χαρά σου, χαίρομαι κυρίως που περάσατε καλά και που όλο αυτό αναδεικνύεται σε μια μεγάλη γιορτή!
      Αυτό μετράει για μένα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου ! Να'σαι καλά !
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥
      Καλό Σαββατοκύριακο :)))

      Διαγραφή
  35. Τέλος καλό όλα καλά λένε..........Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω εδώ. που η μαμά σου είναι καλά. Σιδερένια να είναι πάντα.........Δώσε της τις ευχές μου.
    Ωραία κύλησαν όλα στο διαγωνισμό.........Γελάσαμε, προβληματιστήκαμε, και δικαιώθηκε η Κανελλάκη που σχεδόν ψηφίστηκε από όλους αν θυμάμαι καλά,είτε ως πρώτη επιλογή, είτε με τη 1 ψήφο........
    Μπράβο σε όλους γιατί η σάτιρα είναι ένα δύσκολο είδος
    Μπράβο και στην Μαρία που σε αντικατέστησε
    Μπράβο και στους φίλους που έδωσαν το παρόν και ψήφισαν τις συμμετοχές.
    Καλή ξεκούραση και σε σένα ..........
    Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου κι εγώ χαίρομαι πολύ που σας ξαναβρίσκω! :)))
      Να'σαι καλά, σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  36. Αριστέα μου πέρασα για να σου πω ότι χαίρομαι για τα καλά νέα της μανούλας σου , αυτό το δρώμενο δεν το παρακολούθησα καθόλου για λόγους ευνόητους αλλά μπράβο που υπάρχει .
    Τα πολλά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικολίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  37. Πολύ χαίρομαι που είσαι πάλι εδώ και που όλα είναι καλά!!
    Συγχαρητήρια στη νικήτρια και σε όλους!!
    Και φυσικά σε σένα και στη Μαρία!
    Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω και όσους ψήφισαν τη δική μου συμμετοχή!
    Φιλιά πολλά και να είσαι πάντα καλά...τα φιλιά μου και στη μαμά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι :))) Σαν κατσικάκι πηδώ!!!
      Να'σαι καλά Μαρία μου, μου λείψατε!
      Σε ευχαριστώ για όλα και κυρίως που είσαι πάντα εδώ και στηρίζεις όλα τα δρώμενα :)))
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  38. Καλημέρα Αριστέα!
    Σιδερένια η μανούλα σου και συγχαρητήρια σε σένα!
    Δυστυχώς τα προβλήματα που έχω με τη σύνδεση δεν μου επέτρεψαν να ψηφίσω όμως απόλαυσα τα κείμενα.
    Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους όσους συμμετείχαν και φυσικά στη Μαρία μας.
    Να έχεις ένα ήρεμο και ασυννέφιαστο Σαββατοκύριακο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άννα μου και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Δεν το ήξερα κοπέλα μου ότι διάβασες κι εσύ , θα σε είχα προσθέσει στην κλήρωση που έκανε χτες αργά το απόγευμα :((
      Χαίρομαι που απόλαυσες πάντως τα κείμενα! :)))
      Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις !

      Διαγραφή
  39. Καλώς την!!
    Πολύ χαίρομαι που πήγαν όλα καλά με τη μανούλα! Σιδερένια να είναι και καλή ανάρρωση να έχει!
    Συγχαρητήρια στη νικήτρια και σε όσους συμμετείχαν! Αυτή τη φορά -την αμαρτία μου τη λέω- δεν μπόρεσα να διαβάσω τα κείμενα... δεν ήμουν και πολύ στα καλά μου. Θα επανέλθω να τα διαβάσω με την πρώτη ευκαιρία.
    Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ , να'σαι καλά!
      Θα περάσεις όμορφα ..τα κείμενα και τα ποιήματα είναι όλα τους πολύ αξιόλογα!
      Φιλάκια πολλά κι εύχομαι να είσαι όλο και καλύτερα :))

      Διαγραφή
  40. Τα συγχαρητήρια στην Μαρία Κανελλάκη για την πρωτιά της.
    Απέδειξε ότι τα πάει καλά και με την σάτιρα!
    Ήρθε η ώρα να μας αποδείξει ότι τα πάει καλά και με την.......μαγειρική!χα,χα,χα,χα
    Μπράβο λοιπόν στην Μαρία,μπράβο και σε σένα(την ακούραστη Αριστέα δηλαδή),μπράβο και στην άξια αντικαταστάτρια σου Μαρία.
    Τις φιλούρες μου σε όλους τους μπλογκόφιλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!
      Να'σαι καλά xristin!
      Χαίρομαι που το απόλαυσες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  41. Συγνώμη που άργησα να εμφανιστώ, αλλά έχω μπλέξει με τα εκλογικά (για ποιον άραγε τόσο "κακό", αλλά τέσπα.......)

    Ομολογώ πως τα αποτελέσματα ήταν μια έκπληξη! Θερμά συγχαρητήρια στο Κανελλάκι, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες παιδιά μου! Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου όσους με τίμησαν με την ψήφο τους (ε, τι προεκλογική περίοδος θα ήταν, χωρίς ένα τέτοιο σχόλιο!) Πολλά φιλιά Αριστέα μου και βουρ για τα επόμενα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Πετρούλα μου!
      Συγχαρητήρια και για τη δική σου συμμετοχή η οποία πήγε τόσο καλά!!!
      Σε ευχαριστώ που με τίμησες και πάλι :)))
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  42. Αριστεα μου πολυ χαιρομαι που ολα ειναι καλα με τη μαμα !!! η ιστορια της Μαριας απολαυστικη οπως και ολες οι ιστοριες , πολυ ωραιες και χαιρεσαι να διαβαζεις, καλη ετοιμασια για τα επομενα και φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αριστεα μου πολυ χαιρομαι που ολα πηγαν καλα με τη μαμα και μπραβο στη Μαρια για την απολαυστικη ιστορια της και μπραβο σε ολες τις ιστοριες που ηταν πολυ ομορφες, πολλα φιλια και καλη ετοιμασια για τα επομενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, να'σαι καλά! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή