Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Το γέλιο βγήκε από τον Παράδεισο!

animal, animals, cute, dog


Το είχα προαναγγείλει.
Τα προβλήματα σύνδεσης που είχα τελευταία με καθυστέρησαν λίγο,
καθώς ανησυχούσα ότι δεν θα μπορούσα ίσως να ανταπεξέλθω σωστά,
αλλά να'μαι εδώ να υλοποιώ την ιδέα που έριξε η Αννούλα της Πάρου
στη λήξη του 3ου Συμποσίου ποίησης.

Ένας διαγωνισμός.... για γέλια!


Σας ζητώ λοιπόν να αφήσετε το γέλιο να τρέξει άφθονο στο χαρτί
Κείμενα,
ευθυμογραφήματα, χιουμοριστικά. σατυρικά
ποιήματα,
όλα παίζουν εδώ!
Σας δίνω δύο βδομάδες καιρό, ήτοι 14 μέρες!
Από σήμερα Παρασκευή 2 του Μάη
έως και την Πέμπτη 15 του Μάη 
με το γνωστό τρόπο...
Στέλνετε μέιλ στο κουτί μου 

tea_airis@yahoo.gr

χωρίς επισύναψη, χωρίς διαστήματα 
 σε απλή στοίχιση
αν το θυμηθείτε σε arial γραφή
τα χιουμοριστικά ποιήματα ή κείμενα σας.


Α! Ναι θέλετε και θέμα ή λέξεις...

Ε λοιπόν αυτή τη φορά δεν έχει θέμα, δεν έχει λέξεις!
Είστε ελεύθεροι να γράψετε ό,τι θέλετε 
αρκεί να είναι εύθυμο, αστείο, σατυρικό!
Μόνη παράκληση να μην είναι τεράστια. 
Κεφάλια πάντως δεν παίρνουμε! ☺

Φυσικά ο διαγωνισμός γίνεται για τους φίλους μπλόγκερ
και νικητής τυπικά θα είναι ένας!
Με δώρο χειροποίητο από τα χεράκια μου!
Όπως και για όσους διαβάσουν και ψηφίσουν.


Είστε πολλοί που γράφετε χιουμοριστικά κείμενα.
Μην φοβηθείτε!
Μην ντραπείτε!

Καλή σας μέρα και καλές εμπνεύσεις :)

Σας φιλώ
@ριστέα


100 σχόλια:

  1. α ,ωραία ιδέα ,να γελάσουμε και λίγο ,γιατί ειδικά εγω μες την κατηφεια είμαι συνέχεια χαχαχαχα
    δεν μου'ρχεται κάτι ,άσε που κομπλάρω με το θα ''γραψεις κατι σε τόσες μέρες''....ίδωμεν ....
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μας έπεισες ότι είσαι διαρκώς μέσα στην κατήφεια...
      Έλα προλαβαίνεις σου λέω...στρώσου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ιδέα.........Δεν ξέρω αν θα συμμετάσχω........δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ. Πάντως το γέλιο βγήκε από τον παράδεισο σίγουρα και το χρειαζόμαστε. Καλή σου μέρα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Άννα μου .
      Μαζί εδώ τότε θα γελάσουμε! Κάτι είναι κι αυτό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα Αριστάκι έχουμε ανάγκη απο γέλιο και πολύ φοβάμε ότι δεν θα ξέρουμε τι να ψηφίσουμε πάλι!
    Χαχαχα!
    Πολλά φιλιά!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα, καλο μηνα, παντα με κεφι και γελιο.......
    πολυ καλη ιδεα, καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχη ιδεα!
    να γελασουμε!
    ολοι το εχουμε αναγκη!
    ανυπομονω!

    φιλακια πολλα!

    καλημέρα! καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα,ανυπομονώ να διαβάσω,η παρέα θα δώσει ρεσιτάλ....ναι ναι είναι κάποια μυαλά εδώ μέσα που θα μας ρίξουν στα πατώματα από τα γέλια!!!! χιχιχι..γελάω από τώρα...σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπράβο Αριστέα να διαβάζουμε και κατι χαρουμενο από εσας που τοσο το εχουμε αναγκη
    καλημέρα ολη μερα με χαμόγελα ; )))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλό μήνα Αριστέα μου.
    Ίσως αυτή τη φορά να λάβω και εγώ μέρος...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή είμαι η γνωστή γκρινιάρα... πού να μου βγει μωρέ της καρμήρως το γέλιο;;; Λες να το προσπαθήσω;;; Άσε... όλο υπόσχομαι κι όλο τεμπελιάζω... Περιμένω πως και πως, όμως να διαβάσω και να γελάσω... Ναι... ναι... γιατί όταν γελάω, γελάω δυνατά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να το προσπαθήσεις ...έστω σαν άσκηση Σοφία μου !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Το πες και το κανες, ε;
    Μα τι ταχύτητα!
    Άντε τώρα να σκάψουμε και να ξεθάψουμε το γέλιο από μέσα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γοργόν και χάριν έχει !
      Δε σε φοβάμαι καθόλου :)))

      Διαγραφή
  11. χαχαχαχαχα.....θα έχει πολύ γέλιο :)))))
    Περιμένω να δω τις συμμετοχές........
    Καλή σου μέρα Αριστέα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαχαχα!! Αυτό το μωρό το γιόου είναι σκέτη γλύκα!!!! Που το πέτυχες!!!
    Ε, θα γίνει χαμός από τα γέλια!! Καιρός για κοιλιακούς φέτες!! Τύφλα να χει η φέτα δωδώνης!! Α χα καλό ε????
    Κάτι θα σκεφτώ, ελπίζω να μην βγει (πολύ) τσιρκολίκι!! :)
    Να υποθέσω μες στο σ-κ φανταστικό Αριστάκι (σλουρπ σλουρπ) θα χουμε γελιοθεραπεία?????
    Μάκια γιόου γιόου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι δεκτά Μαρλέν μου :)
      Ήδη έχω αρχίσει και λαμβάνω ωραία κείμενα στο μέιλ μου !
      Φιλιά πολλά!

      Γελιο-θεραπεία σύντομα :))

      Διαγραφή
  13. Ε, ρε γέλιο που έχει να πέσει!!!
    (Κρίμα ρε γ@mwτο που δε έχω καθόλου χιούμορ!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Αριστάκι μου γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε πιστέψαμε τώρα!
      Φιλιά!

      Πολύ θα ήθελα να κάνεις την έκπληξη Γιάννα μου :)))

      Διαγραφή
  14. Ανυπομονώ να διαβάσω τις συμμετοχές! Δε ξέρω αν θα συμμετάσχω, δε νομίζω οτι το'χω το κωμικό! Αλλά ευτυχώς το έχουν άλλοι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα διαβάσουμε θαύματα αν κρίνω από το τι λαμβάνω ήδη ...
      Φιλιά Δεσποινάκι μου :)

      Διαγραφή
  15. Εγώ ήδη γέλασα με τις φωτογραφίες. Ωραία ιδέα! Δεν ξέρω αν θα συμμετάσχω αλλά σίγουρα θα διαβάσω ότι στείλουν οι συμμετέχοντες.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ & ΚΑΛΟ ΜΗΝ (δεν θυμάμαι, είπαμε;) Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπα, παρατηρούνται προβλήματα στη σύνδεση τώρα τελευταία, όπως και στον ΟΤΕ, οπότε δεν το βλέπω να βρίσκω την "περιοχή του γέλιου" στον εγκέφαλό μου.
    Άσε που τα καλύτερα σε αυτές τις περιπτώσεις λειτουργούν με τη μέθοδο "ερέθισμα-αντίδραση". Δεν γίνονται εύκολα κατά παραγγελία!
    Φιλιά πολλά για το τρέξιμο που σε περιμένει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον θα διαβάσουμε και θα γελάσουμε Γλαύκη μου! :)))
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  17. περιμένω να δω θαύματα γέλιου αυτή τη φορά! γέλιου που τόσο το έχουμε ανάγκη!
    καλό μήνα καμάρι μου, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία ιδέα, να ξεφύγουμε λίγο από τα συνηθισμένα!
    Πανικός θα γίνει! Ελπίζω να διαβάσουμε και νέους συμμετέχοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη άρχισε στο μέιλ μου Κατερινάκι μου :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Επιτέλους και ένας διαγωνισμός για.......γέλια!χα,χα,χα,χα,χα
    Λοιπόν όποιος τόχει να στρώσει ποπό!
    Εμείς οι υπόλοιποι θα βάλουμε το γέλιο!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τώρα λες ότι σε πίστεψα ε; Αν δεν γράψεις εσύ ...πάει χάλασε ο κόσμος!! αχαχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Αχ... Μας χρειαζοταν αυτο..Εγω αρχισα να γελαω απο τωρα. χαχαχα . Μα αυτα τα ποντικια ειναι τοσο γλυκα..
    Δεν ξερω αν θα τολμησω εγω παντως η ιδεα μου αρεσει.
    Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ με αυτά που λαμβάνω στο μειλ μου ήδη ! :))
      Φιλιά κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  21. Αριστάκι γεια σου
    Πανέμορφη η ιδέα της Αννούλας
    και βέβαια υπέροχη η κίνηση υλοποιήσης
    από εσένα!!!!
    Να γελάσει λίγο το πικραχείλι μας!!!
    Κι αν δεν λάβω μέρος θα το παρακολουθώ στενά
    Εμπρός για Νέους Σουρήδες λοιπόν!!!

    πολλά φιλάκια ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σου 'στειλα !!! :-) Θα ξεφτιλιστώ διαδικτυακά, αλλά γουστάρωωωωωωωωωω !!! Χαζό παιδί, χαρά γεμάτο !!! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααα !!!

    Φιλάκιααααααα !!! xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο θέμα του γέλιου δεν υπάρχει ξεφτιλισμός!
      Μπράβο Αγγελική μου για την τόλμη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Αγαπητη Αριστεα,
    Αν ειναι να μιλησουμε σοβαρα, θα κανω μια προσπαθεια να ευθυμισω. Το ζητημα πλεον θα αρχισει να υπαρχει, στο κατα ποσον θα μπορεσω με χιουμορ να περασω ένα μικρο προβληματισμο, που θα μπορεσει να αφησει ένα χαμογελο. Η προκληση δεκτη και σιγουρα μεγαλη για μενα. Πως αλλοιως μπορω να αποδειξω αυτο που πιστευω, οτι δηλαδη το χιουμορ ειναι ενας προβληματισμος που εκφραζεται με γελιο!!
    Εμπρος λοιπον καλη μου σκεψη!!
    Κλεμμενο από τον αστυνομο Σαινη!!
    Νασαι καλα!!
    Καλο ΣΚ να περασεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Δημήτρη για το χιούμορ! :)
      Κι εσύ να 'σαι καλά και σε ευχαριστώ που είσαι εδώ και γι ατη συμμετοχή σου σε όλα !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Ωραια Αριστεα μου ...πολυ καλο ...περιμενω να διαβασω γιατι μου χρειαζεται το γελιο πραγματικα, πολλα φιλια καλο Σ/Κ και καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λιγότερο από δυο βδομάδες Μαίρη μου, εύχομαι να γελάσουμε πολύ όλοι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραία ιδέα Αριστέα μου!!!
    Ξύνω το κεφάλι μου , να κατεβάσω ιδέες!!!!
    Καλό μήνα και φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΩΩ! Ανυπομονώ...
    Τέλεια ιδέα Αριστέα!
    Είμαι σίγουρη πως θα γελάσουμε πολύ....
    Καλό μήνα! Με γέλια...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αριστέα μου συγχαρητήρια για τη διάκρισή σου στης Φλώρας μας!!! Πολύ το χάρηκα! Μπράβο σου!!!
    Όσο για την πρόσκληση αυτή, είναι καλοδεχούμενη και θα βάλουμε τα δυνατά μας όλοι. Ελπίζω να είναι κι ο Πέτρος κοντά μας, γιατί σ' αυτό το είδος είναι Αρχιμάστορας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν διάβασα χτες το σχόλιο σου εδώ συγκινήθηκα πολύ Μαρία μου! Να'σαι καλά!
      Να τα βάλεις τα δυνατά σου! Απέδειξες ότι και στο χιούμορ είσαι αστέρι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Καλό μήνα κορίτσι μου, όμορφη ιδέα! ίδωμεν :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  29. Τώρα πότε τα 'πατε, πότε τα συμφωνήσατε;
    Λέω να ξανάρθω.
    Μέχρι τότε ... διαφημίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε τις διαφημίσεις και στείλε το αριστούργημα σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Ε, λοιπόν, στρώθηκα στη δουλειά, πόσες μέρες έχω περιθώριο; γιατί όλο στο δρόμο βρίσκομαι, 14 ημέρες; ουάου, θα γράψω δυο, για ποικιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν θα μπορούσε αυτή ιδέα να μη με ενθουσιάσει και θα περιμένω με ανυπομονησία, αλλά δεν έχω το χάρισμα, οπότε δεν θα πάρω μέρος.
    Καλό βράδυ, καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Αλεξάνδρα μου! Εμείς οι υπόλοιποι θα διαβάσουμε! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Καλό μήνα, Αριστέα μου!!!!!
    Και ξεκινάει με γέλιο.....χαχαχα!! Ωραία ιδέα!! Να γελάσει λίγο το χειλάκι μας...να προλάβουμε πριν τις εκλογές που πλησιάζουν!!!!
    Φιλάκια πολλά!
    ΥΓ. Δεν ξέρω άν λέγεται ντεκουπάζ αυτό με τα αποξηραμένα...αλλά εάν ενσωματωθεί σε κάποιο έργο θα είναι mixed media!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε χαίρομαι με τον ενθουσιασμό όλων μας Μαριάννα !
      Σε ευχαριστώ και για τις υποδείξεις σχετικά με το ντεκουπάζ! Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Η ιδέα της Άννας ήταν φανταστρουμφική, και το ότι θα υπάρχει ένα θεματικό τουρλουμπούκι, δίχως περιορισμό, την κάνει ακόμη φανταστρουμφικότερη. Ελπίζω να καταφέρω να σκεφτώ κατιτίς.

    Μάκια γλυκούτσικα και τρυφερά, ακούραστο κι ανήσυχο πλάσμα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από σένα περιμένω θαύματα μικρό μου πόνι!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  34. Αν περιμένεις από μένα χιουμοριστικό κάηκες...
    Ωστόσο θα βάλω το κεφάλι να σκεφτεί
    μήπως και κατεβάσει κάτι.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις ξαναγράψει Φλώρα μου χιουμοριστικά και μάλιστα έμμετρο που είναι τόσο δύσκολο!
      Θα περιμένω !
      Φιλιά!

      Διαγραφή

  35. .°º。✿✿° ·.

    Ótimo mês de maio.
    Beijinhos.
    Brasil..°º。
    ✿✿° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Boa mês
      Beijos

      Με τη βοήθεια του google μεταφραστή πάντα! :))

      Διαγραφή
  36. Εδώ θα είμαι με πολύ χαρά, θα δούμε πως... :))

    Φιλιά πολλά και το καφεδάκι σου, καλό μήναααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Όμορφη ιδέα αλλά δε το έχω.
    Θα ψηφίσω μόνο.
    Καλό μήνα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τι ομορφη ιδεα Αριστεα μου!!! Ολοι εχουμε αναγκη το γελιο! Και παμε κοντρα στην κατηφεια των ημερών ...
    Να εχεις εναν ομορφο Μαη!!! Τα φιλιά μου και την αγαπη μου!!!!!! :**:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χι..χι..χι έστι θα ξεκινήσω το σχόλιό μου Αριστέα μου.. αν και είναι η δευετερη φορα που το γραφω..γκρρρρ...... όχιιιιιιιι δεν θα νευριάσω... θα γελά σουμε λέμε μέχρι δακρύων..... μπραβο στην Αννα για την ιδέα και σε σένα που υλοποιείς αυτήν την ιδέα... το γελιο είναι ζωή... είναι χαρά.. και χαμόγελα... αυτά θέλουμε...φτάνει πια με την κατήφια...να πάμε κόντρα σους καιρούς..!!!! φιλακιααααααα πολλαααααααα!!!! θα τα πούμε... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γελάσουμε Ρουλίτσα μου ...να αντέξουμε τα άσχημα και τα δύσκολα ! :)))
      Αν κι εσένα δε σε φοβάμαι ! Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  40. Μα τι καλή ιδέα που έχεις Αριστέα μου!
    Θα περιμένω με αγωνία να διαβάσω τα αριστουργήματα που θα λάβεις! Χεχε!!
    Εύχομαι να χαμογελάς συχνά και να είσαι καλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  41. ωραία ιδέα. καλή επιτυχια σε όλους.. και χαχαχα.. το τελευταίο μωρό... άψογο!!!... χαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ ωραία ιδέα! Ελπίζω να βρω λίγο χρόνο να γράψω και εγώ κάτι! Όπως και να έχει θα διαβάσω και θα ψηφίσω με μεγάλη χαρά!
    Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α σου εύχομαι καλή έμπνευση κορίτσι μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  43. Χμμ...έχω ήδη κάτι στο μυαλό...μακάρι να μη φυσήξει και το πάρει ο άνεμος πριν γραφτεί...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη φυσήξει λοιπόν! Θα χαρώ να δω κι αυτή την πλευρά σου Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  44. Το ξανθοκέφαλο μου παραμένει ερμητικά κλειστό, όμως δηλώνω συμμετοχή κι ο,τι βρέξει ας κατεβάσει!

    Υ.Γ Μια ένσταση την έχω, όπως πάντα: με τον αριθμό των λέξεων. Θεωρώ πως πρέπει να υπάρξει ένας περιορισμός. Πολλά φιλιά!

    Από ίντερνετ είμαι ψιλοδράμα έως χοντροδράμα! Εσύ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε δεν σε φοβάμαι! Καθόλου! Όσο να λες για το ξανθοκέφαλο στη βάση του είναι σκουρόχρωμο ! Και θα ανταπεξέλθει! :)))

      Δε βάζω όριο γιατί σκοπός είναι η δημιουργία να είναι ελεύθερη κι εμείς να γελάσουμε !
      Φιλιά πολλά!

      Χάνεται για 10λεπτα έως μισή ώρα το περισσότερο αλλά επανέρχεται :(

      Διαγραφή
  45. Aνυπομονώ.....δύσκολο είδος η κωμωδία αλλά έχουμε τόση ανάγκη το χιούμορ και το γέλιο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κλαυδία μου! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου : δύσκολο να γράψεις κωμωδία αλλά εσένα δεν σε φοβάμαι!
      Φιλιά πολλά! :)))

      Διαγραφή
  46. Nα το τολμήσω;Αντε καλά,θα προσπαθησω να...εκτεθώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Φυσικά ! Γιατί όχι ;
    Φιλιά! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Με καθυστέρηση ήρθα και γω. Νομίζει ότι η κωμωδία είναι δυσκολότερη απ΄το δράμα. Και νομίζω ότι δεν θα τα καταφέρω. Θα στείλω όμως κάτι για την συμμετοχή.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία κι εγώ αυτό πιστεύω! Ούτε εγώ νομίζω ότι θα τα πήγαινα καλά! :)))
      Να 'σαι καλά !
      Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  49. Ωωω δεν το είχα δει τον διαγωνισμό αυτόν... Αν και να σου πω την αλήθεια μου φαίνεται τρομερά δύσκολο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτόν σου έλεγα χαρά μου :))) Ναι και εγώ το πιστεύω ότι είναι δύσκολο είδος ...αλλά εσύ το έχεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  50. Καλή επιτυχία στους χιουμορίστες! Πολύ όμορφη ιδέα!
    Πιστεύω πως θα γελάσουμε πολύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γειά! Εδώ είμαι. Κρύβομαι πίσω από
    την οθόνη και κρυφογελάω, βλέποντας πόσα αστέρια ετοιμάζονται να συστρατευτούν στον πόλεμο κατά της "μίρλας". Το γέλιο είναι δύναμη ακατανίκητη!!! Φιλιά πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε ! Εσύ είσαι η "αιτία " όλου αυτού και κρυφογελάς ε; Το χαίρεσαι; Καλά κάνεις γιατί ήδη με τίμησαν άξιοι φίλοι με υπέροχες δημιουργίες!
      Φιλιά κι από μένα :)))

      Διαγραφή