Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Πείτε σ'αγαπώ σήμερα, όχι αύριο!

family, proud, mother, mom, promise

Κάνω ένα διάλειμμα στην "πράσινη επανάσταση"
και τις δράσεις των μπλόγκερς για την αποτροπή της καταστροφής 
της Μεσογείου από τα χημικά όπλα της Συρίας
γιατί έχω λόγους.

Όχι γιατί είναι η γιορτή της μητέρας.
Αλλά γιατί είναι μια ευκαιρία να της κάνω όμορφη και τούτη την  ημέρα...
Της μανούλας της αρέσουν οι φιέστες και τα γλυκόλογα.
Της μανούλας της αρέσουν οι αγκαλιές και τα φιλιά.
Της μανούλας της αρέσει να ακούει το "αγαπώ".
Σήμερα θέλω να της διαβάσω ξανά αυτό που έγραψα, πέρυσι τέτοια μέρα,
και δεν έχω λόγο να γράψω κάτι άλλο.
Είναι κατάθεση ψυχής και δεν αλλάζω ούτε τις τελείες!

Και να της πω πως και στα δύσκολα θα είμαι πάντα δίπλα της!
Όπως κάποτε έκανε ακούραστα κι αυτή για μένα!


Ευχαριστώ τη μαμά μου
Για όλα τα βράδια που ξενύχτησε στο προσκεφάλι μου
Που δεν της άρεσε το κρέας όταν μας μεγάλωνε σε χρόνια δύσκολα
Μονάχα τα κόκαλα
Που ενώ δεν ήξερε καλά αριθμητική 
καθόταν δίπλα μου και μάθαινε μαζί μου
Για όλα τα βιβλία που μου αγόραζε, 
γιατί έτσι έμαθα να αγαπάω το διάβασμα
Για τη μεγάλη βιβλιοθήκη που ζήτησε και μας έφτιαξαν
Αυτήν έχω ακόμα στο σπίτι μου.
Για το σπίτι που μένω.
Έγινε με απίστευτες στερήσεις.
Για το πόδι που παραλίγο να χάσει στο φρεζάρισμα του περιβολιού
Ναι, φρεζάριζε μόνη της
Είχε περιβόλι με ζαρζαβατικά,
λεμονιές, πορτοκαλιές που έπρεπε να τις ποτίζει τα καλοκαίρια 
με την αξίνα και το λάστιχο
Θέριζε με την αδερφή μου και με μένα, μόνους βοηθούς,
 το μεγάλο χωράφι με το καλαμπόκι
Και το ξεσπινούσαμε με τα χέρια έπειτα 
- χέρια που μάτωναν από το τρίψιμο, αυτό θυμάμαι.
Φρόντιζε τις κότες, τις γαλοπούλες,τα αρνάκια μας
Όσο ο πατέρας ήταν στην ξενιτιά και δούλευε
Ήταν μάνα και πατέρας μαζί
Μεγάλωσα δύσκολα
Ήταν αυστηρή πολύ! 
Μικρή είχα νιώσει και το ξύλο
Και λάθη έκανε
Μα τώρα ξέρω ότι προσπαθούσε!
Ό,τι έκανε αυτό που γνώριζε μονάχα και μπορούσε.
Μα δεν μου έλειψε η αγκαλιά, το παιχνίδι, η αγάπη...
Με μεγάλωσε με αρχές κι αξίες

Για όλα αυτά

Για όλες τις φωνές που έχει ανεχτεί
Για τις πόρτες που έχω βροντοχτυπήσει
Για όλες τις φορές που ίσως άθελά μου κι εγώ την πλήγωσα 
Για το ότι υπάρχει ακόμα στη ζωή μου, βοηθός πάντα
Για όλη την αγάπη που μου έχει δώσει
Για όλα την ευχαριστώ.


Πείτε το σ'αγαπώ σήμερα!
Μην το αναβάλλεται ποτέ για αύριο!

Καλή σας μέρα!

@ριστέα

*

Πάω να της φτιάξω το δωράκι της.
Καιρός δεν ήταν να έχει και κάτι ....σε ντεκουπάζ η μανούλα;
Αυτό, μαζί με ό,τι ετοιμάζω μέρες τώρα, θα τα δείτε προσεχώς.
Αύριο όλοι οι φίλοι συντονίζονται στην Πράσινη Επανάσταση!
Όποιος θέλει να συμμετέχει στην πράσινη επανάσταση και δεν έλαβε μέιλ μου
ας με ενοχλήσει στο tea_airis@yahoo.gr

82 σχόλια:

  1. Να χαίρεσαι τη μανούλα σου Αριστέα μου και να σε χαίρεται κι αυτή!
    Χρόνια της πολλά!!
    Λάτρεψα τις φωτογραφίες σας!!...είστε κούκλες και οι δυο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο συγκινητικά λόγια Αριστέα μου! Να χαίρεσαι τη μανούλα σου! Είσαστε και οι δυο στις φωτο υπέροχες και πανέμορφες!!!
    Φιλιά πολλά!!!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    Υ.Γ. Το ξέρω, έχω χαθεί αλλά δεν είμαι αυτές τις ημέρες στα καλύτερα μου! Και αυτή τη στιγμή στη δουλειά είμαι ....και είπα να σε επισκεφτώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Εύχομαι ήδη να είσαι καλύτερα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στην μανούλα σου Αριστέα μου!
    Να την χαίρεσαι! Φιλάκια πολλά και στις δυο σας!

    ΥΓ. Πράσινη επανάσταση ελήφθη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα χρόνια πολλά και καλά να έχει η μανούλα σου,να την χαίρεσαι και να της δώσεις ένα φιλάκι και από μένα!!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, Αριστέα! Να είστε πάντα γερές κι αγαπημένες με τη μανούλα σου! Και να της κάνεις πολλά δώρα, αν και -να ξέρεις- το μεγαλύτερο δώρο για εκείνη είσαι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου!
      Φιλιά! :))

      ΥΓ: της το μετέφερα...έκανε πλάκα με αυτό! Φαντάζεσαι!

      Διαγραφή
  6. Καλά δεν ντρέπεσαι καθόλου μαντάμ;;; Επιτρέπεται να έχουν ντεκουπάζ μέχρι και τα πόμολα της κάθε πόρτας κι η δόλια η Μάνα τίποτα;;; Τρέχα φτιάχνε λέμε! Και δώσε της κι από μένα ένα μεγάλο φιλί! Χρόνια της πολλά και να σε χαίρεται ωρέ! Μάκια και καλημέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχχαχα! Της έκανα τελικά ! Και στην αρχή μου το έπαιζε δύσκολη!
      Τώρα καμαρώνει!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  7. να χαίρεται η μια την άλλη ...πανέμορφες και οι δύο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΟ το αφιερωμά σου , Αριστούλα μου !!!!! Χρόνια πολλά στις μανούλες όλου του κόσμου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστέα μου!! Να την χαίρεσαι την μανούλα και να σε χαίρεται κι εκείνη!!
    Και φυσικά και δεν περιμέναμε μια παγκόσμια μέρα γι αυτό!!! Σωστά το λες!! Ντεκουπάζ και ξεροκόμματο!!! Χαχαχαχα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά κι όλα θα πάνε κατ ευχήν!!!! Να στε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να χαίρεσαι την μανούλα σου Γλυκιά μου! Είναι όμορφη και τα μάτια της καθαρά, αγαπησιάρικα... Είστε κούκλες! Γερές κι ευτυχισμένες εύχομαι από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ομορφο Αριστεα μου!
    Με συγκινησες ειδικα αυτο που λες "οτι δεν της αρεσε το κρεας" ειναι κατι που ολες οι μαμαδες το λενε για να δωσουν στα παιδια να φανε το καλυτερο κομματι.
    Μια χαρουμενη Κυριακη να εχεις!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Να την χαίρεσαι την μανούλα σου
    Έχεις πάρει τα ματάκια της!!!!!
    Χρόνια πολλά στις μανούλες όλου του κόσμου
    και ιδιαίτερα σε αυτές που αναξιοπαθούν!!!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Φιλιά!

      ΥΓ: αυτό με τα μάτια ..μου το έχουν πει ξανά....μάλλον θα έχετε δίκιο!

      Διαγραφή
  13. ομορφιές εις διπλούν , να τη χαίρεσαι υγεία και ευτυχία παντα πολλές ευχές να τις δώσεις και μπράβο και για σένα ....καλημέρα ευχές σε όλες τις μανούλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια της Πολλά με υγεία.
    Ώστε βροντοχτυπούσες πόρτες ε; Δεν μας τα έχεις πει αυτά!
    Αν ρωτήσουμε τη μαμά σου θα μας πει κι άλλα;
    Για πες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι; Μόνο αυτό; Κι άλλα πολλά! Αν τη ρωτήσεις, βιβλίο γεμίζεις!
      Να σου δώσω τηλέφωνο; ( γιατί μέιλ δεν έχει καρντιά μου!!!!)
      αχαχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά στη μανούλα σου και σε όλες τις μανούλες! Να τη χαίρεσαι Αριστέα μου και εκείνη να είναι καλά πάντα και δίπλα σου!
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πολύ γλυκό και τρυφερό να τιμάς τις θυσίες της Μάνας και Μπράβο σου κοπέλα μου! Με συγκίνησε πολύ η αγάπη, ο σεβασμός κι η κατανόηση σου απέναντι της!
    Χρόνια πολλά να τη χαίρεσαι Αριστέα μου και να σε χαίρεται!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά μεγάλη!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου!
      Να χαίρεσαι και να σε χαίρεται η κοράκλα σου!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά, προπαντός με υγεία, στην αξιοπρόσεχτη και ιδιαίτερη μανούλα σου, αριστάκι μου. Μάνα, μητέρα, μαμά... μια τόσο ιερή λέξη, που νοηματοδοτείται μόνο όταν υπάρξει προσπάθεια για ιερές κι ανιδιοτελείς πράξεις. Κι η δικιά σου κατάφερε και την κέρδισε με την αξία της. Και το τροπαίο της; Η αγάπη σου γι' αυτήν κι η αναγνώριση των προσπαθειών της. Και φυσικά όλα όσα είσαι και την κάνουν να νιώθει περήφανη για το βλαστάρι της. *καρδουλίτσα*

    -Κι αυτό για την κυρία Φωτεινούλα... γιατί μπορεί να μην την ξέρουμε και να μην της έχουμε μιλήσει καν, αλλά μ' όλα αυτά που έχουμε ακούσει για εκείνη την λογίζουμε και για δική μας μάνα. Τα φιλιά μας και την αγάπη μας. (Μαζί με τις ευχές μου, ξέρεις εσύ!!!)

    https://www.youtube.com/watch?v=hSIX7J3P7cc&feature=youtu.be

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .... δεν μπορώ να γράψω λέξη....
      είμαι πολύ συγκινημένη!
      Θα της τα διαβάσω της καλής μου κάποια στιγμή...
      σε ευχαριστώ μικρό μου πόνι!!!! ♥

      Διαγραφή
  18. Να χαίρεσαι την μανούλα σου, καρδιά μου!!
    Γεμάτη τρυφεράδα και συγκίνηση η ανάρτηση!! :))
    Αναμένω να δω και το υπέροχο δώρο που της ετοιμάζεις!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κωνσταντίνα μου!
      Φιλιά!


      Δύο όμορφα κεριά της έφτιαξα....
      Να δω πότε θα μπορέσω να τα βγάλω στον αέρα!

      Διαγραφή
  19. χρόνια πολλά με υγεία στη μαμά σου!
    συγκινητικό το κείμενό σου και αποδεικνύει πως η αυστηρότητα της μαμάς σου ήταν η σωστή δόση για να γίνεις μια καλή και ευαίσθητη κόρη!
    φιλάκια και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγκινηθικα...
    Η μανουλα σου ειναι τοσο γλυκια... Οσες φωτογραφιες της και να χω δει παντα τα ματια της και το χαμογελο μιλανε..
    Ειμαι σιγουρη πως ειναι περηφανη για σενα. Γιατι η κορη της ειναι ενα απο τα πιο υπεροχα πλασματα που εχω γνωρισει.
    Να την χαιρεσαι.. Και να σε χαιρεται και αυτη. Να ειστε παντα γερες και ενωμενες να αντεχετε τα παντα μαζι.
    Πολλα πολλα πολλα φιλακια ομορφη μου πριγκιπεσσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάτι τέτοια διαβάζω ...και με παίρνουν τα ζουμιά!
      Σε ευχαριστώ πολύ αγάπη μου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  21. Αριστέα μου να χαίρεσαι τη μανούλα σου και να σε χαίρεται κι εκείνη.
    Τι κούκλες που είσαστε και οι δυο!!!
    Πολλά Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όμορφη ανάρτηση
    Χρόνια τηε πολλά Αριστέα
    Φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι τρυφερή και συγκινητική ανάρτηση Αριστέα μου!!!
    Χρόνια πολλά στην μητέρα σου Αριστέα μου!!!!
    Να σε χαίρεται και να την χαίρεσαι κι' εσύ, έτσι γλυκια και χαμογελαστή!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με πήραν τα ζουμιά ρε Αριστέα...
    Να σας έχει ο Πανάγαθος καλά! Η μάνα σου είναι ήρωας. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να μεγαλώνεις μόνη σου παιδιά. Να της πεις πως έχει ήδη ένα μεγάλο φαν-κλαμπ, την αγαπάμε και της στέλνουμε τις πιο εγκάρδιες ευχές μας.
    Όσο για σένα... μακάρι όλα τα παιδιά του κόσμου να αξιώνονται να κατανοήσουν, να συγχωρήσουν και ν' αγαπήσουν βαθιά τη μάνα τους, όπως εσύ...
    Και του χρόνου να είστε καλά και να ξαναδούμε την επόμενη φωτογραφία σας, τέτοια μέρα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της το έχω πει Μαρία μου..αλλά μάλλον πρέπει κάποια στιγμή να την καθίσω στο υπολογιστή και να τα δει με τα ματάκια της.....!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Aχ ημέρα αγάπης σήμερα και συγκινούμαι.
    Να χαίρεσαι τη μαμά σου, που νομίζω ότι μοιάζετε κιόλας.

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Διαβάζω με συγκίνηση τον ύμνο σου, Αριστέα. Άξιος κάθε τιμής ο αγώνας τής μητέρας σου. Κι όσο περνούν τα χρόνια θα παίρνει στη συνείδησή σου μεγαλύτερες διαστάσεις. Γηράσκοντας αξιολογούμε βαρύτερα.
    (Βρήκα σήμερα και τον πίνακά σου της 7ης Μαΐου. Εξαιρετικός!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γηράσκοντας αξιολογούμε βαρύτερα...Πόσο συμφωνώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ φίλε Άρη!
      Για όλα!

      Διαγραφή
  27. στην υπέροχη μανούλα σου, στις μανούλες τις υπέροχες όλου του κόσμου εύχομαι χρόνια πολλά!
    να μας χαίρονται και να τις χαιρόμαστε όσο πιο πολύ γίνεται!
    σε φιλώ Αριστούδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια Πολλά στη μανούλα σου!!
    Να τη χαίρεσαι και να σε χαίρεται Αριστέα!!
    Συγκινητική ανάρτηση....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κι εγώ κάνω ένα διάλειμμα για να σου πω να χαίρεσαι την μανούλα σου , να είναι γερή και δυνατή κι εκείνη να χαίρεται εσένα...
    Τα φιλιά μου Αριστάκι μου
    Καλό βράδυ να έχετε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και ποσα ακομα"σ'αγαπω"
    κρυμμενα στις σιωπες
    για να μην πληγωσουν τα παιδια.

    Η αγαπη χτιζει υπομονη
    και η υπομονη την υπερ-αξια.

    Μακια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Α βρε Αριστούλα μου, πως τα καταφέρνεις και μας πατάς στον κάλο!
    Τι αφιέρωση ήταν αυτή;
    Μακάρι να ΄μπορούσαμε να παραδεχτούμε όλοι τα λάθη μας!!!
    Δε ξέρω πότε θα καταφέρω να πω το σ αγαπώ, ελπίζω να μην είναι αργά!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μάνα, η πρωτη μας αγάπη!!
    Μανα ο δάσκαλος της αγάπης,
    Μανα το καταφύγιο της αγάπης,
    Μάνα ο λόγος ο Πρώτος,
    Μάνα τα μάτια της Ζωής.
    Μάνα η αρχή
    Μάνα παντοτινή

    Όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αριστέα μου να χαίρεσαι τη μανούλα σου, να σε χαίρεται κι αυτή! Πολύ θα ήθελα να εχω κι εγώ κοντά τη δική μου να την αγκαλιάσω μερα που είναι...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αριστέα μου, να τη χαίρεσαι τη μαμά με τα γεμάτα φως μάτια!!
    Να είναι πάντα καλά και τα χρόνια της την αγάπη να έχουν συντροφιά!!!
    Κι αυτή να χαίρεται εσένα!!:-)
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Σοφία μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  35. Να την χαίρεσαι Αριστέα μου μέχρι βαθειά γηρατειά. Κι εκεινη να σας καμαρώνει με πολλές χαρές! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τι γλυκό!! όπως γλυκες είναι όλες οι μαννούλες!! να την χαίρεσαι , καλή μου φίλη!!! με υγεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ γλυκιά και τρυφερή ανάρτηση, όπως ακριβώς της πρέπει της μανούλας σου. Να την χαίρεσαι!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τρυφερότατο το κείμενό σου γεμάτο αλήθειες!!!
    Όσο εκνευριζόμαστε μαζί τους τόσο και τις λατρεύουμε!!!
    Μανούλες γλυκιές!!!
    Φιλάκια, Αριστέα μου!!!

    υ.γ.
    Μπράβο για την συμμετοχή των μπλόγκερ στο θέμα της Κρήτης!!!
    Απουσίαζα και δεν είχα ενημερωθεί για την κίνησή σας αυτή.
    Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και το παρακολουθώ πολύ καιρό.
    Επιβάλλεται άμεσα η ενημέρωση του κόσμου!
    Ο Velvet έχει αναρτήσει και έναν σύνδεσμο για συλλογή υπογραφών από την περασμένη εβδομάδα, όπου και υπέγραψα, αλλά μπορεί να το έχεις δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου .... σε ευχαριστώ πολύ για όλα!!!!
      ( ήμουν η πρώτη που υπέγραψε... ελπίζω να φτάσουν κάπου τόσες υπογραφές)
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  39. Μέσα στα μάτια της είναι η αλήθεια
    Μέσα στα χέρια της ειναι η στοργή.
    Μ ες την καρδια της ειναι η αγαπη.
    Μες το κορμί της ειναι η ζωή.!!!
    Χρονια της πολλα και καλά... να της το χαρίσεις Αριστεα μου .και ναί να της το λες οτι την αγαπας...είναι αυτονόητο .. αλλα σίγουρα οταν το ακούει θα λαμπουν τα μάτια της.. .να είσαι καλά μικρή με συγκίνησες....φιλώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ είστε πολύ γλυκές μαζί....να την χαίρεσαι την μανούλα....να τις δείχνεις την αγάπη σου σε κάθε ευκαιρία... :)
    Συγγνώμη που έχω καιρό να περάσω...νομίζω όμως πως με καταλαβαίνεις..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εγώ χαμένη είμαι Ωραιοζήλη μου!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  41. Να τη χαίρεσαι και να απολαμβάνετε όμορφες στιγμές με υγεία και ό,τι επιθυμείτε!!!!
    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Αλεξάνδρα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή