Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Το παιχνίδι της αγάπης



Συνομιλούσα πριν μερικές μέρες με φίλο αγαπημένο. 
Με φίλο που δεν συνηθίζει να μου χαϊδεύει τα αυτιά, 
τις περισσότερες φορές μάλιστα δεν συμφωνούμε.
Μπορώ να πω ότι παλιά με εκνεύριζε αρκετά το κοντράρισμα αυτό, 
μα τελικά έμαθα ότι μόνο κέρδος έχω από αυτές τις συζητήσεις 
που δεν μου λένε "μπράβο, εύγε, είσαι εκπληκτική"! 
Μιλούσαμε λοιπόν αρκετή ώρα, προτού τον αφήσω για να γράψω
για ένα διαδικτυακό δρώμενο στο οποίο θα συμμετείχα κι εγώ.
"Τι θέμα" με ρωτάει περίεργος;
"Για την αγάπη" και του εξηγώ:
Πρόκειται για το νέο δρώμενο της Κικής από το Εκφράσου
η οποία μας ζήτησε να βρούμε ένα μουσικό κομμάτι 
που για μας εκφράζει την αγάπη και να γράψουμε έπειτα για την αγάπη, 
ένα ποίημα, ένα κείμενο, ένα δοκίμιο,κάτι τέλος πάντων σχετικό.

"Και τι είναι αγάπη;
Πριν αναλύσεις, οφείλεις να ορίσεις....
αλλιώς όλα είναι στον αέρα"!
Κάπου εκεί τον άφησα κι αντί να γράψω για την αγάπη εκείνο το βράδυ
έγραψα το ξέσπασμα μου για την κούραση των τελευταίων 
εβδομάδων και την επιθυμία μου να βρεθώ 
στο κύμα χωρίς έγνοιες
- όχι με κόσμο! Χωρίς έγνοιες!

Μα στο νου μου στροβίλιζε διαρκώς η φράση ...
πρέπει να ορίσεις την αγάπη....


Λυπάμαι....
Δεν μπορώ να ορίσω την αγάπη.
Η αγάπη δεν ζυγίζεται σε κιλά, δεν μπαίνει σε καλούπια,
ούτε σε λόγια εύκολα.
Γιατί είναι συναίσθημα κι ως συναίσθημα 
δεν γίνεται να στο πω, μα μπορώ να στο δείξω!
Είναι αυτό που αισθάνομαι για τους φίλους εκείνους που δεν μας συνδέουν δεσμοί αίματος, αλλά νοιάζομαι και πονώ για αυτούς,
σαν να είναι μέρος της οικογένειάς μου.
Είναι αυτό που αισθάνομαι κάθε φορά που θα τους δω και θα τους ακούσω,
τη στιγμή της αγκαλιάς,
τη στιγμή της προσφοράς.
Είναι αυτό που βλέπω εγώ στα μάτια τους κι εκείνοι 
ίσως στα δικά μου!
Είναι αυτό το συναίσθημα που σε γεμίζει χαρά
σε μια μέρα μουντή κι ανυπερθέτως πνιγερή!
Τέλος, είναι αυτό που αισθάνομαι για σένα
που χωρίσαμε, γιατί είχε κλείσει ο κύκλος της σχέσης, μα όχι της αγάπης.
Γιατί η πραγματική αγάπη δεν σταματά με τη σχέση.
Η αγάπη δεν γίνεται μίσος.
Το μίσος μπορεί να γίνει αγάπη.
Η αγάπη όμως δεν μπορεί, δεν γίνεται να εκφυλιστεί. 

Για όλους εκείνους που σταματούν να αγαπούν,
θέλω να τους ζητήσω να σκεφτούν 
πόσο αγάπη ήταν η αγάπη που νόμιζαν Αγάπη;
Οι σχέσεις μπορεί να έρχονται και να παρέρχονται.
Η αγάπη όμως όχι!


"Η αγάπη σου αλλάζει όλο τον κόσμο"
λέει κάπου στο τραγούδι που επέλεξα για το σημερινό δρώμενο 
Για μένα αυτό είναι η ερωτική αγάπη!
Αλλάζει όλο τον κόσμο
και δεν μετανιώνεις ποτέ που στον άλλαξε!

Πρόκειται για το Interlude σε εκτέλεση των Morrissey & Siouxsie 

"Ιντερλούδιο'', ένας ύμνος στον έρωτα, ένας ύμνος στον αληθινό λόγο ύπαρξης της ψυχής μας. Ένα από τα πιο όμορφα τραγούδια, κατά τη γνώμη μου, που έχουν γραφτεί για την αγάπη. 
To ''Ιντερλούδιο'' είναι ένα συνήθως μικρό χρονικό διάστημα ή κενό, π.χ. μεταξύ ενός χωρισμού δύο ανθρώπων που αγαπιούνται. 
Οι στίχοι έχουν γραφτεί από τον Hal Shaper για την ταινία του Douglas Sirk “Interlude” το 1968 και το είχε τραγουδήσει η Timi Yuro. Δένει αρμονικά με την μουσική του George De La Rue. 
Προσωπικά λατρεύω την εκτέλεση των Morrissey & Siouxsie (η οποία δεν διαφέρει πολύ από την αυθεντική) και είναι από ένα single του 1994


Interlude

Time, is like a dream,
Now, for a time,
you are mine.
Let’s hold fast,
to the dream,
that tastes and sparkles like wine.

Who knows if it’s real,
or just something we’re both dreaming of.
What seems like an interlude now,
Could be the beginning of love.

Loving you, is the world that’s strange,
So much more than my heart can hold,
Loving you makes the whole world change.
Loving you, I could not grow old.

No-nobody knows,
When love will end,
so ’til then, sweet fiend.
Time, is like a dream
and, now, for a time,
You are mine.
Let’s hold fast to the dream
that tastes and sparkles like wine.

Who knows if it’s real,
or just something we’re both dreaming of.
What seems like an interlude now,

Could be the beginning of love.


Καλή σας μέρα 
και καλό Σαββατοκύριακο

@ριστέα
_________________________________________________
Στο Παιχνίδι της αγάπης συμμετέχουν τα ιστολόγια:
H Ζήνα Μαρνέζη με το μπλοκ Κοραλένια λόγια.
H Μαρία Παρασκευοπούλου με το μπλοκ Συλλέγω στιγμές.
Η Δέσποινα με το μπλοκ Μαμά σε κρίση.
Η Μαρία με το μπλοκ Μytripsonblog.
Το Πετροκόριτσο με το μπλοκ Ο πιο πιστος φιλος του σκύλου.
Η Αριάδνη με το μπλοκ Only you.
H Ελένη Φλογερά με το μπλοκ Στα μονοπάτια της φαντασίας μου.
Η Εύη Γκάλαβου με το μπλοκ Γυναίκα.
H Aριστέα με το μπλοκ Η ζωή είναι ωραία.
Η Onirokosmos με το μπλοκ Οnirokosmos.
H Έλλη με το μπλοκ  Funky Monkey
Η Μαρία Νι με το μπλοκ Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά...
Η Xris Kat με το μπλοκ Νεραιδοδημιουργίες.
Η Έλενα Λ. με το μπλοκ Μια καλημέρα!
Η Μαριλένα με το μπλοκ Μarilenaspotofart 
H Pepi με το μπλοκ Δημιουργίες καρδιάς.
Η Paloma με το μπλοκ Η θάλασσα των ονείρων μου.
Η Vivi με το μπλοκ  Confusedmindblog.
H Μαρθα με το μπλοκ  Γίναμε Γονείς.
Η Flore G. με το μπλοκ Διαβά-ζω
Η Φλώρα με το μπλοκ Texnisstories
H Πεταλουδίτσα με το μπλοκ BUTTERFLY'S WORLD
Η Maria Fe με το μπλοκ  Η ΖωΗ μΑς ΜιΑ ΕιΚοΝα.
H Aμυ με το μπλοκ Ακροβατώντας στις σιωπές της ψυχής.  
Η Μarilise με το μπλοκ Μarilise 2
H Κατερίνα Koko με το μπλοκ Follow me... σκέψεις, απόψεις. 
H Κλαυδία με το μπλοκ Κάτω από την Ακρόπολη.

Η Μαρία Έλενα με το μπλοκ Γλυκιά ζωή. 
Η Μaria Kat με το μπλοκ Ότι ονειρευόμαστε... είμαστε...
Η Ρένα Χριστοδούλου με το μπλοκ Δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου
Η Κατερίνα Βερίγκα με το μπλοκ Positive Thinking Greece 
Η Ωραιοζήλη με το μπλοκ  KAΘE MEPA...!
Και η φίλη της Barbie που δεν είναι μπλοκερ αλλά θα την φιλοξενήσει η Κική  στο μπλοκ της

55 σχόλια:

  1. Και ναι! Την αγάπη δεν μπορείς να την ορίσεις! Είναι απλά ..."Νιώθω-αισθάνομαι!"
    Πόσο σωστά τα είπες Αριστέα μου!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ και Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πιο δύσκολο, το πιο μεγάλο και το πιο σπουδαίο είναι η αγάπη μετά την σχέση. Η αγάπη μετά τον έρωτα, η αγάπη μετά την φιλία, η αγάπη μετά την συγγένεια. Γιατί είναι χωρίς όρους και χωρίς να περιμένεις ανταπόδοση.
    Καλημέρα Αριστέα μου.
    Εξαιρετική ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα σε αυτό Μαρία μου: ανιδιοτέλεια ..αυτό είναι η αγάπη. Για αυτό και έχει μεγάλη αξία στις σχέσεις καρδιάς !
      Λίγοι μπορούν να κατανοήσουν αυτό το ¨μετά"!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου καλημέρα!
    Μα τι όμορφη ανάρτηση είναι αυτή για την αγάπη!
    Ποσο υπεροχο και το τραγουδι που επελεξες! Το πρώτο ξενόγλωσσο μέχρι στιγμής!
    Ταξιδιάρικη μελωδία, ανέμελη, βαθιά συναισθηματική σαν την ανάρτησή σου!
    Μου αρεσαν παρα πολυ οσα εγραψες και εννοειται οτι συμφωνω μαζι σου!
    Ευχαριστω παρα παρα πολυ που συμμετειχες στο παιχνιδι αυτο!

    Φιλακια πολλα! Καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Κικίτσα μου!
      Σε ευχαριστώ για το κίνητρο που μας έδωσες .... Χωρίς την έμπνευση σου ίσως να μην την είχα κάνει αυτή τη δημοσίευση , που αγάπησα πολύ :))
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
    2. Αριστουδι μου χαρηκα τοσο πολυ που την αγαπησες και εσυ τη δημοσιευση σου. Ειλικρινα ηταν σουπερ αγαπησιαρα! Μ αρεσει γιατι σε αυτο το παιχνιδι ξεδιπλωνουν ολοι τις ψυχες τους! :)

      Εκανα ομως ενα λαθος και θελω να το διορθωσω. Το τραγουδι σου ειναι το δευτερο ξενογλωσσο και οχι το πρωτο. Ξεχασα της Ελενας μας που ειχε κι εκεινη ξενο, του ρωμαιου και της ιουλιετας.

      φιλακια πολλα αγαπη! καλό μηνα!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο το τραγούδι, Αριστέα μου, μα και τα λόγια σου!!! Σε φιλώ, με αγάπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι όμως, μπορεί η αγάπη να μη γίνεται μίσος, αλλά αν την μολύνει η μεγαλύτερη προδοσία, μπορεί να σβήσει σα να μην υπήρξε ποτέ...πόσο αγαπάει κανείς έναν προδότη?
    Πόσο αγαπήθηκε ο Ιούδας?..
    Πώς να αγαπηθεί κάποιος που δεν αξίζει?
    Αν συνεχίζεις να αγαπάς αυτόν που σε πρόδωσε, εκτός από κόλλημα που χρειάζεται ψυχανάλυση (χαχα) είναι συνεχόμενη προδοσία στον ίδιο σου τον εαυτό...
    Όχι, που δε θα είχα ένσταση...χαχα!!
    Υπέροχο το τραγούδι που διάλεξες!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω ιδέα Μαρία μου. Ίσως γιατί δεν έχω νιώσει έτσι. Γνωρίζοντας με όμως πολύ καλά πιστεύω ότι ναι η συγχώρεση σε μια προδοσία θέλει μεγάλο κουράγιο...Δεν είναι εύκολη καθόλου. Πιστεύω όμως σε αυτήν. Πιστεύω ότι υπάρχουν άτομα που μπορούν να συγχωρέσουν και την πιο μεγάλη προδοσία.
      Το να αγαπάς και μετά από μια σχέση που τελείωσε για μένα δεν είναι πάντως κόλλημα. Έμμονη ιδέα είναι όταν όλη σου η ζωή περιστρέφεται γύρω από το χτες. Όταν προχωράς και κρατάς μέσα σου μόνο τα καλά από μια σχέση και θέλεις το καλό του άλλου τότε για μένα αυτό είναι Υγεία και στάση Ζωής! :)))
      ( την ξέρω την ένσταση σου σε αυτό το θέμα και την κατανοώ πάντως :))))) Επ' ουδενί δεν λέω ότι έχω δίκιο εγώ και άδικο εσύ. Είναι πώς αισθάνεται ο καθένας και μόνο.)
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Η συγχώρεση είναι μεγάλη κουβέντα...πάντως ούτε ο Θεός δε συγχωρεί χωρίς να έχεις πραγματικά μετανοήσει!
      Δεν τη θεωρώ πανάκεια....προϋποθέτει πως ξεχνάς το κακό που σου έκαναν...ε, εγώ δεν είμαι τόσο καλός άνθρωπος...διαγράφω, δε συγχωρώ (στις μεγάλες προδοσίες)
      Εύχομαι απλά ποτέ να μη νιώσεις έτσι!

      Διαγραφή
    3. Καταρχήν σε ευχαριστώ για την ευχή...από τις καλύτερες που μου έχουν δώσει, πραγματικά!!!!
      Ναι είναι δύσκολη η συγχώρεση! Μαρία μου, δεν το θεωρώ καθόλου εύκολο αυτό το κομμάτι....
      Τη συγχώρεση δεν τη δίνεις έτσι...πρέπει να στη ζητήσουν και να τη δώσεις...Είναι συμφιλίωση κυρίως! Τίποτα περισσότερο.
      Όχι επανασύνδεση! Δεν πιστεύω σε αυτή.
      Στο παρακάτω πιστεύω......
      Σε κάλυψα;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστάκι μου
      Όντως η αγάπη δεν ορίζεται
      είναι πάντως απ' τα πιο καθηλωτικά συναισθήματα
      Μία μικρή ένσταση έχω: υπάρχουν φορές
      που μπορεί να εκμαυλιστεί όταν λειτουργήσει
      η μια πλευρά καταστροφικά για την άλλη
      σε ακραίες περιπτώσεις μάλιστα μεταλλάσσεται ακόμα
      και σε άκρατο μίσος!!! Μακριά από εμάς μια τέτοια εξέλιξη...

      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Μλάμε για αρρωστημένες καταστάσεις τότε Ελένη μου. Μιλάω γενικότερα....Τόσες και τόσες σχέσεις που κάποτε τις ονόμαζαν μεγάλη αγάπη και μετά το τέλος θέλουν να τα ξεχάσουν όλα! Τα διαγράφουν όλα! Έτσι ακυρώνουν όμως τον εαυτό τους και τις επιλογές τους!
      Υπερασπίζομαι πάντα ακόμα και τις λάθος επιλογές μου στο παρελθόν γιατί αυτές είμαι εγώ.
      Και χαίρομαι για κάθε μικρή ή μεγάλη αγάπη που είχα στη ζωή μου κι ας έληξε!
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Αριστέα μου πολύ όμορφη η συμμετοχή σου! Δεν το ήξερα το τραγούδι και το βρήκα πολύ παιγνιώδες το κυνήγι της αγάπης ανάμεσα στο όνειρο και την πραγματικότητα που λένε κι οι στίχοι του!!
    Προσωπικά συμφωνώ σε πολλά μαζί σου!! Η αγάπη δεν ορίζεται για μένα, δεν θέλω τα κουτάκια.. Αυτό είναι έτσι αυτό γιουβέτσι.. Δεν υπάρχει μπούσουλας ούτε συνταγή, αυτό είναι που δεν μπορούμε να καταλάβουμε τελικά. Οσο για το αν συνεχίζει να υπάρχει μετά το τέλος της, ποιος ξέρει;
    Πάντως συμφωνώ και με την Μαρία για τις εμμονικές καταστάσεις και τον μαζοχισμό..
    Φιλάκια ολόγλυκα και να χεις ένα ξεκούραστο σ/κ!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει μπούσουλας ούτε συνταγή... έτσι! Αυτό πιστεύω κι εγώ Μαρλέν μου!
      Όσο για τις εμμονικές ιδέες σε παραπέμπω στην απάντηση μου στη Μαρία (αλλά και από πάνω στην Ελένη).
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα μάτια μου!

      Διαγραφή
  8. "Για όλους εκείνους που σταματούν να αγαπούν
    θέλω να τους ζητήσω να σκεφτούν
    πόσο αγάπη ήταν η αγάπη που νόμιζαν Αγάπη;"
    Αυτό και μόνο αυτό!
    Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο! Δε λέω τίποτα άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κορίτσι μου γλυκό!
      Φιλιά και καλό σου μήνα!!!

      Διαγραφή
  9. Η αγάπη που περιγράφεις δεν έχει να κάνει με τον έρωτα. Είναι στάση ζωής και αξίες δουλεμένες με κόπο και πόνο. Η συγχώρεση είναι ένα απ' τα συστατικά της. Η κατανόηση και η ενσυναίσθηση είναι η βάση.
    Αριστέα μου... αφέθηκα στο Ιντερλούδιο, μα πιο πολύ στη μικρή κατάθεσή σου. Μπράβο στην Κική που στάθηκε αφορμή για να γίνει αυτό!
    Τα φιλιά μου!♥!♥!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που με καταλαβαίνεις!!!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς...
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  10. Έχεις δίκιο Αριστέα μου!!!
    Η αγάπη δεν ορίζεται!!!!!
    Είναι ένα μαχαίρι που σε κόβει γλυκά και δε πονάς!!!!!
    Αν πονέσεις , σημαίνει άλλα πράγματα!!!!
    Να είσαι καλά!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Η αγάπη σου αλλάζει όλο τον κόσμο"
    "Οι σχέσεις μπορεί να έρχονται και να παρέρχονται.
    Η αγάπη όμως όχι!"
    Κρατώ αυτά ως τα πιο σημαντικά!
    Το ότι η αγάπη ήταν αληθινή θα το επαληθεύσεις με σιγουριά αφού η σχέση έχει τελειώσει. Όταν θα ξέρεις ότι αυτό το πρόσωπο είναι πάντα μαζί σου, ακόμα και όταν η ζωή σου έχει προχωρήσει παρακάτω, όταν δεν μπορείς να το μισήσεις με τίποτα, όταν αισθάνεσαι πάντα γλυκά και τρυφερά στην ανάμνησή του. Η αγάπη συγχωρεί και δέχεται τον άλλο με τα ελαττώματά του και τις αδυναμίες του.
    Δεν υπάρχει εξήγηση. Απλά νιώθεις.
    Φιλιά, Αριστάκι, με τα ωραία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο πιστεύω κι εγώ Γλαύκη μου: είναι ένας τρόπος να επαληθεύσεις την αληθινή αγάπη, μετά το πέρας της σχέσης. Φυσικά και δεν πρέπει να διαλύονται οι σχέσεις για το καταλάβεις, πάντως για μένα αν ξεχνάς και κακιώνεις τότε υπήρχαν θέματα που Τότε δεν τα παραδεχόσουν αλλά κορόιδευες τον εαυτό σου! :)))
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση :)))
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  12. Πως να ορίσεις το άπειρο;
    Καλό σαββατοκύριακο γλυκό μου καρκινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Μου άρεσε αυτό ...αγάπη ..άπειρο!
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα πιτσιρίκα μου! :))

      Διαγραφή
  13. Συγκινηθικα με το κειμενο σου πριγκιπεσσα μου...
    Αυτα τα λογια ψυχης και καρδιας που εκφραζει το κειμενο σου, για μενα ειναι Αγαπη !
    Και εσυ ξερεις να δινεις αλλα και να παιρνεις με τον ιδιο υπεροχο τροπο.
    Πολλα πολλα φιλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια :)))
      Φιλάκια πολλά και καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  14. Τι όμορφα λόγια Αριστέα μου για την αγάπη. Λόγια που αφυπνίζουν και ανοίγουν τα μάτια αλλά και ξεκλειδώνουν συναισθήματα.
    Την κομματάρα δεν τη γνώριζα και την απόλαυσα τώρα ακούγοντας τη μουσική σε συνδυασμό με τους υπέροχους στίχους.
    Φιλάρες πολλές κορίτσαρε μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το κομμάτι Δημητρούλα μου!!! Κι εγώ κομματάρα το βρίσκω :)))
      Όσο για την αγάπη...συμφωνούμε απόλυτα!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  15. Ήρθα ο αιρετικός! Φυσικά για να διαφωνήσω.
    Δεν ξέρω τι είχε στο νου του ο φίλος σου όταν σου ζήτησε να ορίσεις την αγάπη, ούτε τι κατάλαβες εσύ. Θεωρώ όμως πως στις ανθρώπινες σχέσεις πρέπει μερικά πράγματα να ξεκαθαρίζονται. Αν όχι με απόλυτη σαφήνεια, τουλάχιστον το περίγραμμά τους.
    Για σένα μπορεί αγάπη να σημαίνει την ΑΠΟΛΥΤΗ αφοσίωση.
    Για κάποιον άλλον την ελευθερία που δίνεις στον αγαπημένο/η σου να εκφραστεί χωρίς να περιορίζεται.
    Το να "ορίσεις" δεν σημαίνει να "περιορίσεις" την αγάπη, να βάλεις όρια. Το εκλαμβάνω ως "να δώσεις τον ορισμό" της αγάπης. Να ξεκαθαρίσεις τι πάνω κάτω καταλαβαίνεις εσύ ότι εκφράζει η λέξη.
    Δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτός. Αυτά τα πράγματα δεν εξηγούνται σε λίγες γραμμές.
    Καλό Σ/Κ, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι που δεν λέει να έρθει...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Πέτρο μου, τα ίδια εννοούσε/με . Μάλλον έχεις θέμα κατανόησης μου ;
      "Να δώσεις τον ορισμό" της αγάπης, εννοούσε ο άνθρωπος. Κι εγώ δεν θέλω. Γιατί είναι πολλά συναισθήματα κι έχει όντως πολλές εκφάνσεις.
      Άρα συμφωνούμε ...ακυβέρνητε!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα! :))))

      Διαγραφή
  16. Αγάπη είναι http://3.bp.blogspot.com/-qM2s0QbCsLE/UTAS8csuVwI/AAAAAAAAN-Y/eqZRjs4Eo1M/s1600/703596_464591583587086_380504541_o.jpg

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου, πολύ πετυχημένο!
      Σε ευχαριστώ πολύ :)))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Κοινός παρονομαστής και σήμερα και για άλλη μια φορά χωρίς καμιά συνεννόηση! Μακάρι να ήταν απλά τα πράγματα και στην αγάπη, απορώ όμως γιατί κι εκεί προκύπτουν δυσκολίες στον ορισμό και όχι μόνο....Καλό ξημέρωμα και καλό μήνα σε όλους! Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε! Ούτε να το είχαμε προσχεδιάσει! :)))
      Μπα , δεν με πειράζει που δεν είναι απλά τα πράγματα...έχει σασπένς έτσι :)
      Φιλάκια πολλά τρελοκομείο μου !
      Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  18. Τον ορισμό της αγάπης δεν μπορώ και εγώ να στον δώσω!! Μπορώ να σου πω όμως ότι η αγάπη είτε ερωτική , είτε φιλική είναι τρόπος εξέλιξης ,μοίρασμα και νοιάξιμο , η εμπιστοσύνη και η ;αυτοβελτίωση..
    Απλά και ελεύθερα να ζεις με την αγάπη !!
    Καλό σου μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε η περιγραφή σου Νικολίτσα μου!
      Κρατώ το τρόπος εξέλιξης γιατί και εγώ θεωρώ πως χωρίς αγάπη δεν υπάρχει εξέλιξη μα στασιμότητα!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα !

      Διαγραφή
  19. Είναι φορές, που την αγάπη την εκτιμάμε,
    όταν βλέπουμε την πλάτη της, σαν φεύγει.
    Είναι φορές πάλι που θέλουμε να το λέμε κατά πρόσωπο στον άλλο και ο άλλος να μην μας νοιάζει τι θα απαντήσει. Πιστευω οταν ο άνθρωπος θελει να λέει "Σ' αγαπώ " κανείς δεν εχει το δικαίωμα να το αμφισβητεί. Κι αυτο γιατι στη αγάπη δεν υπάρχει απάντηση ουτε επιβεβαίωση που να λέει " Κι εγω Σ' αγαπώ ". Δεν την εχει αναγκη η αγαπη την επιβεβαίωση.
    Στους όμορφους στίχους του τραγουδιού, δεν δέχομαι τους στίχους..."you are mine " κανεις δεν θέλει να του ανήκει κάποιος για να νοιώσει και να πει "Σ' αγαπώ ".
    Η αγαπη ξεχωρίζει για τον καθένα και οταν ειναι αμοιβαία δεν χρειάζεται επιβεβαίωση. Απλά τη ζεις και έτσι μπορείς να λες απλά "Σ' αγαπώ " .
    Ο καθενας γράφει, μιλάει, διδάσκει, υμνεί και βιώνει την αγάπη με καθαρά υποκειμενικα κριτήρια. Αν συμπιπτει με τα κριτηρια καποιων αλλων τοτε λέμε " ταιριάζουμε " ομως δεν φτάνει αυτό. Ανήκουμε σε ενα κόσμο που καθε μερα λέμε οτι λείπει η αγαπη απο κοντά μας. Τοτε μηπως θα'ναι καλυτερα να αρχισουμε να μισούμε? Όχι θα ηταν καλύτερο να δεχόμαστε καθε αγαπη και καθε άνθρωπο που μπορεί να λέει "Σ' αγαπώ " και να μην του απαντάμε, γιατί αν ζητά απάντηση, δεν ξέρει τι αγαπάει και τι δίνει οταν αγαπάει.
    Δίνω για να μπορεί ο κόσμος γύρω μου να νιώθει οτι όταν δίνεις κάποιος κάπου κάποτε ισως να θέλει να δώσει και σε σένα, ειτε το θέλεις, ειτε όχι
    και αυτο που ειπε καποιος άλλος...Οι σκεψεις είναι προσωπικές και ποτέ δεν είναι σίγουρο, οτι μπορουν ακόμα και να ακουστούν ανάμεσα στους ανθρώπους, που ξερουν πολυ καλα να κλείνουν τα αυτιά και να προχωρουν.
    Ερωτικη ποιηση, προσωπικά, είναι κλειδωμένη στο Μονογραμμα του Μεγάλου Ελύτη. Εγω, επαναλαμβάνω, εγώ θεωρώ οτι δεν υπήρξε ουτε θα υπάρξει ποτε , μεγαλυτερο και πιο ολοκληρωμενο ερωτικο ποίημα.(χωρις να λεω οτι τα εχω διαβασει όλα) αλλά αυτο μου αρκεί να νιώσω τι είναι "αγάπη" .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι όπως ειπε και ο μεγάλος Ουγκώ " αν ειχα τη δυναμη και την αγάπη που είχε ο Χριστός, το Ιούδα δεν θα τον άφηνα να πεθάνει "

      Διαγραφή
    2. Δημήτρη θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου στη διαφωνία σου για το you are mine! Κανείς δεν ανήκει σε κανέναν παρά μόνο στον εαυτό του!
      Συμφωνούμε και σε όλα τα υπόλοιπα ( ακόμα και για το Μονόγραμμα!)
      Φιλιά πολλά και καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  20. Μιλαμε διαρκως για την αγαπη
    Στην τελικη καθολου δεν θα'πρεπε.
    Ο ανθρωπος...δεν μπορει να αγαπησει
    ουτε στο ελαχιστο.
    Παρ'ο΄τι την διδαχθηκαμε ακεραια.
    Ειμαι σιγουρη πως μπορεις να καταλαβεις τι εννοω,Αριστεα μου

    Καληνυχτολουλουδοσιωπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καταλαβαίνω αγριομελάκι μου...μιλάμε, γράφουμε αλλά αγαπάμε λιγότερο έως καθόλου! Γιατί αν αγαπούσαν όλοι αληθινά ο κόσμος μας δεν θα ήταν σκ@@!
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα! ♥

      Διαγραφή
  21. Καταπληκτικό Αριστέα μου και το τραγούδι και αυτό που είπες!!
    "Η αγάπη σου αλλάζει όλο τον κόσμο"
    Ετσι ακριβώς είναι και θα είναι πάντα!
    Τι να τα κάνεις τα λόγια όταν αγαπάς.
    Νιώθεις και αυτό μετράει, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να αλλάξει και να γίνει κάτι άσχημο η αγάπη.
    Αν γίνει απλά δεν ήταν αγάπη!
    Πολύ με συγκίνησες!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου! Να'σαι καλά !
      Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλό μήνα χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
  22. Να'σαι καλά Μαρία Έλενα !
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις......και μου άρεσε πολύ το τραγούδι που επέλεξες, αν και δεν το γνώριζα....!
    Καλό μήνα...γεμάτο αγάπη :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "...Η Αγάπη είναι συναίσθημα..." Αυτό τα λέει όλα και συμφωνώ μαζί σου Αριστέα μου! Φαίνεται το πόσο όμορφα βιώνεις την αγάπη, δεν έχει σημασία που μπορεί να τέλειωσε η σχέση, όσο αυτό το γλυκό συναίσθημα που αφήνει στο πέρασμα της και στις αναμνήσεις μας! Με συγκίνησες πολύ με τα γραφόμενα σου κοπέλα μου! Αυτό το τραγούδι δεν το ήξερα αλλά μου άρεσε πάρα πολύ και στο έκλεψα, χι, χι!
    Να είσαι καλά και πάντα να ομορφαίνει η ζωή σου με αγαπησιάρικα και τρυφερά συναισθήματα! Φιλιά πολλά με αγκαλιά μεγάλη!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου χαίρομαι που είδες το θετικό κομμάτι μέσα από αυτό!
      Το " γλυκό συναίσθημα που αφήνει στο πέρασμα της" η αγάπη....
      Έτσι πιστεύω γιατί επιλέγω να ξεχνώ τις μαύρες σελίδες που δηλητηριάζουν! Απλά πράγματα!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα μάτια μου ! ♥

      Διαγραφή
  25. Συγχαρητήρια !!! Μια λέξη που τα έχει όλα . Μου άρεσαν πολύ και τα λόγια σου και το τραγούδι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ζήνα στο χώρο μου !
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή