Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Ένα ευχάριστο μουσικό διάλειμμα!

Μετά από τόση ποίηση τρεις μέρες σερί
είπα να σας/μου προσφέρω ένα διάλειμμα!
Ένα music award από την Ωραιοζήλη του Ένα κάθε μέρα
ήρθε την κατάλληλη στιγμή.
Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη σας!

Σύμφωνα με τους όρους πρέπει να  επιλέξω 5 αγαπημένα μου τραγούδια.
Είναι πολύ δύσκολο τελικά να επιλέγει κανείς 5 από πολλά!
Ιδίως αν είναι ΠΟΛΛΑ τα τραγούδια που αγαπά!

Έχω τρέλα με τα ορχηστρικά κομμάτια και τα soundtracks 
κυρίως από ταινίες αγαπημένες.
Εδώ σκέφτηκα να σας δώσω κάτι άλλο:
αυτά που έχουν να κάνουν με στιγμές μου...
Που σημαίνουν κάτι ιδιαίτερο για μένα
και που δίνουν το στίγμα στα μουσικά μου ακούσματα!

1) Nothing else matters / Metallica

Σε οποιαδήποτε εκτέλεση,
με λόγια ή ορχηστρικό, απλά το λατρεύω!
Όταν θέλω να μελαγχολήσω "ευχάριστα",
αυτό ακούω!

Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters


2) Stairway to heaven/Led Zeppelin

Ονειρικό!
Από το 6:47 δε που αρχίζει να ανεβαίνει η ένταση...
απλά χτυπιέμαι και τη βρίσκω! ☺

There's a feeling I get when I look to the west,
And my spirit is crying for leaving.
In my thoughts I have seen rings of smoke through the trees,
And the voices of those who stand looking.

Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it really makes me wonder.




3) Double trouble/ Erick Clapton

Ερωτική μαγεία!
Όλα τα blues για μένα είναι ερωτικά κομμάτια.
αυτό όμως είναι χρόνια τώρα η κορυφή μου στα blues!



4)I am feeling good/ Nina Simone

Δεν έχω λόγια!
Ίπταμαι!
Το σιγοτραγουδώ καθημερινά σχεδόν!

It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me

And I'm feeling good,yeah


5) Madama butterfly/Puccini
Η αγαπημένη μου όπερα
Εδώ, το κομμάτι που λατρεύω από τη Maria Kallas.
Με συνοδεύει συνήθως όταν ζωγραφίζω.

Χωρίς φαγητό μπορώ.
Χωρίς μουσική ΟΧΙ βέβαια! ☺


Πρέπει να το δώσω κι εγώ με τη σειρά μου σε 10 φίλους/φίλες.

Προσκαλώ 
Ακυβέρνητο, Katerina Koko, Άννα από το Ατενίζοντας,
Νάσια, Νικόλα, Μαρία από το Συλλέγω στιγμές,
Μάκη, Woman in blogs,
τις άσημες
και τη Μαρία Νι
αν δεν το έχουν ήδη πάρει 
να κάνουν το δικό τους μουσικό διάλειμμα!


Καλή σας μέρα!

@ριστέα

68 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες επιλογές Αριστάκι μου, αλλά αυτό το feeling good μοναδικό!!
    Και εγώ το ακούω συνέχεια και μου φτιάχνει την διάθεση!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή με το 1 κλαίω σχεδόν πάντα (ούτε τώρα το άκουσα εννοείται), ακούγοντας το 5 που το λατρεύω επίσης, σε καλημερίζω και σε φιλώ γλυκά! Η Μουσική είναι λόγος ύπαρξης, κατά την ταπεινή μου άποψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Αριστεα μου!
    πολυ ομορφες μουσικες επιλογες!
    ολα μου αρεσουν και μενα!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριστέα βλέπω πως κρύβεις μια ανυπότακτη ψυχή μέσα σου... τουλάχιστον αυτό μου έδωσαν οι επιλογές σου... Υπέροχα κομμάτια και μια ακόμα πιο υπέροχη καλημέρα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο σου το παίρνω ως κομπλιμέντο Σοφία μου! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετικες επιλογες! Καλημερα Αριστακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ταιριάζουμε πολύ στις μουσικές επιλογές,τουλάχιστον αυτά άκουγα προ αμνημονεύτων χρόνων ,γιατί τα τελευταία χρόνια δεν ακούω καθόλου μουσική,μόνο για λίγο στο αυτοκίνητο...ό,τι μου αρέσει δεν ξέρω τίτλους για να τα βάλω ,οπότε θα μου είναι πολύ δύσκολο να κάνω την ανάρτηση......μπορώ να πω πως δεν ακούω και δεν αντέχω τα ελληνικά στην πλειοψηφία τους!
    σε ευχαριστώ Αριστέα μου για την πρόσκληση!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου βάλω Παντελίδη και στο καπάκι Πάολα !!! Κανόνισε !!! :-p

      Άκου "δεν ακούω καθόλου μουσική" !!!

      Διαγραφή
    2. μα καθόλου! Ολοι ακουνε με ακουστικά στο σπίτι μας ...θέλω ησυχία μετά τη γέννηση κυριως των μικρων........
      ησυχίααααααααααααααααααααααααααααααααααα!

      Διαγραφή
    3. Αγγέλω πάρε τη θέση μου ,θα συμφωνήσει και η Αριστέα!
      να μου αφιερωσεις την ανάρτηση ε;
      χαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. αχαχαχα! Είστε και οι δύο....
      Φιλιά!

      Νάσια αν δεν ταιριάζαμε.....

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. χεχε ! Μετά κι από τη δική σου ανάρτηση, κατάλαβα πολλά :))))

      Διαγραφή
  8. Αριστέα μου γλυκιά μου καλλιτεχνη τι τρομερές επιλογές είναι αυτές !!!!!!!!καλημέρα μου εφτιαξες την διάθεση τωρα το ειδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστέα σούπερ οι επιλογές!!! Και εμένα μου αρέσουν πολύ ορχηστρικά κομμάτια και τα soundtracks!!! Για αυτό και εγώ στον τοίχο μου στο Fb ανέβασα σήμερα ένα ορχηστικό ροκ κομμάτι και στο αφιερώνω με πολύ αγάπη!!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το Nothing else matters το χόρεψα στο γάμο μου. Πολύ όμορφες επιλογές. Σ΄ευχαριστώ για την πρόσκληση.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερούδια!! Τα ξέρω όλα τα τραγούδια κι είμαι πολύ χαρούμενη γιατί δυο μέρες τώρα με το ντουφέκι έψαχνα κανά γνωστό σε μένα!!! Χαχαχα!! :))
    Εκπληκτικά κομμάτια όλα Αριστέα!!
    Βέβαια με τις όπερες δεν το χω όμως κάποιες φορές συγκινούμαι χωρίς λόγο...
    Πολύ ευχάριστο το διάλειμμα!!
    Καλή συνέχεια κοπέλα μου!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχ! Πόσο χαίρομαι Μαρλέν μου που ταιριάζουν κι εδώ τα χνώτα μας!!!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  12. Κοίτα, τα τραγούδια μου θα ήταν όλα, όλα, μα όλα... στα ελληνικά!!

    Φιλιά, καφεδάκι και καλή σου μέρα, φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Έχεις ελληνική καρδιά Βερόνικα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Kαλημέρα όλη μέρα με κομματάρες Αριστάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hi there everyone, it's my first pay a quick visit at this web site, and article is truly
    fruitful for me, keep up posting these posts.

    my homepage - praca licencjacka ekonomia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κοιτα που ταιριαξαν τα γουστα μας στα πρωτα 2 ! Χαχαχ αυτο ειναι κατορθωμα σου λεω. Τα αλλα δεν τα γνωριζω καν.
    Πολλα φιλακια και συνεχιζω βολτα στην blogo-γειτονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ώστε είσαι ροκ τυπάκι, ε ;;; Μπράβο, βρε Αριστάκι !!! Πολύ μου άρεσαν οι επιλογές σου !!!

    Κι εγώ χωρίς μουσική δεν μπορώ !!! Όταν δεν ακούω, τραγουδάω η ίδια (βασικά κι όταν ακούω, πάλι τραγουδάω !) προς μεγάλη δυστυχία των γύρω μου !!! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααα !!!

    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πολύ χαίρομαι Αγγελική μου!
      Κι εγώ σιγοτραγουδώ ( επίσης παράφωνη !!!)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Όλα γνωστά κι αγαπημένα, μα στην κορωνίδα μου Nina Simone. Φςςς!!!
    Το μπεστ-ότερο μουσικό διάλειμμα. *thumbs up*

    Πάρε κι ένα δωράκι...
    https://www.youtube.com/watch?v=ITSx50fBHic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αριστέα μου, να'μαι και εγώ να ακούσω τα όμορφα μουσικά κομμάτια που μας παρουσίασες! Υπέροχες όλες οι επιλογές σου, όπως πάντα άλλωστε!
    Εύχομαι πάντα η ζωή σου να είναι γεμάτη από μουσική! :) Πολλά φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Την έχω ήδη παραλάβει από αλλού. Κάποια στιγμή θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ γιατί αυτόν τον καιρό ασχολούμαι με άλλα.

    (Ήθελα να 'ξερα πως καταφέρνετε και ανταποκρίνεστε αμέσως στις προσκλήσεις! Μπράβο σας. Εγώ πάλι δεν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αριστάκι μου!! Έχουμε τα ίδια μουσικά γούστα :) Όλα μου αρέσουν πολύ αλλά στη Nina το έβαλα τέρμα, είχα καιρό να το απολαύσω αυτό τον θησαυρό!! Ευχαριστώ !! Φιλάκια πολλά καλή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με βάζεις σε μπελάδες, Αριστέα: μόνο 5;;;;;
    Τα τραγούδια που επέλεξες όλα διαμαντάκια. Το τελευταίο όμως δεν είναι στα ακούσματά μου, είμαι πιο λαϊκιά εγώ!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο ρε Αριστέα! Ξέρεις από καλή μουσική! Τι άλλο να πω? Εξαιρετικές επιλογές όλες!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραίες επιλογές! Μόνο με την όπερα δεν το 'χω και πολύ! Προσωπικά θα δυσκολευόμουν πολύ να ξεχωρίσω πέντε μόνο τραγούδια!
    Πολύ ενδιαφέρουσες και οι αντανακλάσεις των προηγούμενων ημερών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αγαπημένες μουσικές! τις απόλαυσα μία προς μία.
    να είσαι καλά Αριστούδι μου! μου έφτιαξες το πονεμένο μου, λόγω δοντιού, 24ωρο! φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχα όλα!
    Καθώς κατέβαινα στην ανάρτηση, μ' έπιασε ένα άγχος μήπως δω...
    Eric Pantelidis (δεν σου κρύβω)... Αλλά με αποζημίωσες με το παραπάνω!
    Φιλιά πολλά Αριστάκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όπα! Τι έχουμε εδώ; Εξαιρετικές μουσικές επιλογές! Και απολύτως του γούστου μου!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Led Zeppelin, δαγκωτό!
    Παραδόξως, έχει πολύ ωραίο στίχο.

    When all is one and one is all
    to be a rock and not to roll !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όμορφες επιλογές Αριστέα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολυαγαπημένα και τα 5 και μια ευκαιρία να τα ακούσει ξανά μαζί μας και η κυριολεκτική γειτονιά!!:-) Μια έκπληξη για την αυριανή μας μέρα..:-)
    Γιατί η μουσική πρέπει να ακούγεται, όχι να κρύβεται πίσω από ακουστικά...
    Φιλιά Αριστέα μου!!
    Να είσαι καλά!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. άψογα.. θα μεινω στην Μπατερφλάι.. και στην Σιμον...
    νασαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και φυσικά εγκρίνω κι απολαμβάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πω πω... αυτά είναι!!! Μου έφτιαξες τη διάθεση!!!!
    Μάκια!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εξαιρετικές επιλογές, ειδικά με το συγκεκριμένο των Metallica
    πάντα με συγκινεί. Σ' ευχαριστώ που κάνεις πάσα και σε μένα. Θα την ετοιμάσω σύντομα και δεν θα έχει Κυρία μου (μόνο) λαΙκά. Χαχαχα!!!
    Και ναι, φωνάζω κι εγώ δυνατά:
    "Χωρίς φαγητό μπορώ.
    Χωρίς μουσική ΟΧΙ βέβαια!"

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε περιμένω Μαρία μου πιο πολύ για δω τι ξένα θα βάλεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή