Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Ανθρώπων Έργα



Παρασκευή σήμερα
Θέλω να κλείσουμε όμορφα τη βδομάδα!
Τι λες; 
Θες να με παρακολουθήσεις σήμερα σε κάτι διαφορετικό;

Ήταν μέσα στο Πάσχα που γνωρίστηκα με το Σάββα
και το ηλεκτρονικό περιοδικό που εκδίδει:
Ανθρώπων Έργα.

Ανθρώπων Έργα, Τεύχος 3, Απρίλιος 2014

Ξεφυλλίζω εκείνες τις μέρες το τεύχος Απριλίου.
Μένω άναυδη από την προσεκτική δουλειά και την ποιότητα στις σελίδες του.
Σημειώνω τα βιβλία που θα θελήσω να διαβάσω προσεχώς...
Διαβάζω συνεντεύξεις...
Τι ωραία σκέφτομαι!
Νέες κυκλοφορίες, συνεντεύξεις....όλα συγκεντρωμένα κάθε μήνα!
Αρχίζω να επικοινωνώ μαζί του μέσω φέις 
και το ένα φέρνει το άλλο...
Κι ενώ αρχικά η πρόταση είναι να φιλοξενήσει κάτι δικό μου 
 στο τεύχος Μαΐου, (μεγάλη η χάρη μου ☺)
επιλέγω/ουμε να βγει μπροστά η Ιστορία αγάπης που συν-γράψαμε 15+1 μπλόγκερς,
που λόγω όγκου θα κυκλοφορήσει σε συνέχειες.
Έτσι στο τεύχος Μαΐου
η Ιστορία μας πάει ακόμα "πιο έξω"!
Τα τρία πρώτα κεφάλαια είναι εκεί και εμείς όλοι 
χαρούμενοι πολύ!

Σάββα μου, εκ μέρους των 16 θερμά σε ευχαριστώ 
Τιμή μας να μας μας φιλοξενείς!

Ο Σάββας γράφει κι εδώ κι εδώ
ενώ για όσους έχουν προφίλ στο φέις έχει την ομώνυμη ομάδα εκεί,
με καθημερινή παρουσία κι ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις.

*
Εγώ πάλι να σας θυμίσω ...
ένα διαγωνισμό που τρέχει....
Έχετε μία βδομάδα περιθώριο ακόμα!

Καλή σας μέρα

@ριστέα


58 σχόλια:

  1. Eiσαι πολυ χαρούμενη Αριστέα μου και φαίνεται αυτό! Εγω τουλάχιστον το εισπραττω και χαίρομαι που το μοιράζεσαι μαζί μας!

    Εχθες μολις ειδα στη σελιδα σου στο φεισμπουκ το αναλογο λινκ το επισκεφτηκα αμεσως!

    Πραγματικα γινεται μια υπεροχη δουλεια στο ηλεκτρονικο περιοδικό! Χαιρομαι απιστευτα που θα υπαρχει και κατι συλλογικα δικο μας εκει μεσα!

    Να εχεις ενα ομορφο σκ φιλη μου! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κικίτσα μου!
      Χαίρομαι πραγματικά κυρίως γιατί προβάλλουμε τη συλλογικότητα έτσι !
      Φιλιά πολλά! :)))

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα μου και συγχαρητήρια
    Η ιστορία αγάπης που είχατε γράψει ήταν υπέροχη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το "Αθρώπων Εργα" το παρακολουθώ και εγώ εδώ και λίγον καιρό Αριαστέα μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου με΄΄οσα 'εγραψες!!!!! Πολά συγχαρητήρια και για τη δημοσίευση τη δική σας !!( κάποτε πρέπει να τα διαβάσω όλα αυτά ...) καλημέραααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσε πολύ ο πρόλογος πριν την ιστορία μας. Θα έλεγα πως συγκινήθηκα που είδα και τα δικά μου λόγια.
    Ευχαριστούμε πολύ τον Σάββα!
    Μπράβο σε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είχα βρει εξαιρετικό το κλείσιμο από σένα και τα λόγια σου για αυτό και τα χρησιμοποίησα!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Μπραβο σου Αριστάκι μου καλό είναι πολύ μεγάλο αυτό που έκανες!
    Ευχαριστούμε πάρα πολύ και τον Σάββα με όλη μας την καρδιά!
    Είναι πολύ ωραίο όλο αυτό που δημιουργήθηκε, από τόσους διαφορετικούς ανθρώπους και είναι ωραίο που μπορούμε με την ιδέα που είχες να το μοιραστούμε και με άλλους!
    Μπράβο σε όλους!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελενάκι μου! Μακάρι να έχει πολλές συνέχειες και μιμητές μια τέτοια συλλογική προσπάθεια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. ΕΙδες ολα πως κουμπωνουν; Απο μια μικρη ιστοριουλα ξεκινησε και μια ιδεα στον αερα και εγινε η αφορμη 16 αγνωστοι ανθρωποι να γνωριστουν, να μοιραστουν, να δεθουν και τωρα... να εκδοθουν! Και να σκεφτονται το επομενο βημα!
    Ευχαριστω κι απο μενα στο Σαββα, ηταν απο μερους του υπεροχη κινηση! Οσο για το κειμενο στον προλογο, νομιζω πως φωναζει Αριστεα!!!
    Φιλακια πολλα και καλη μας συνεχεια! Τιποτα τυχαιο τελικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χριστινάκι μου!
      Ναι ήταν το κείμενο που είχα δημοσιεύσει στο κλείσιμο των ιστοριών εδώ στο μπλογκ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Και σε ανώτερα!!!
    Χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι φωνές!!!
    Πολλά ευχαριστώ στον Σάββα!!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου !
      Είσαι γλυκύτατη πάντα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ καλή δουλειά έκανε ο Σάββας!
    Θέλω να τον ευχαριστήσω κι εγώ!
    Πάω να δω τα εδώ κι εδώ...χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαα1 Όντως κάνει εξαιρετική δουλειά !
      Φιλιά πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  9. Κι εγώ σήμερα το ξεφύλλισα το περιοδικό και διάβασα τα πονήματα!! Θέλω να ευχαριστήσω κι εγώ από καρδιάς τον Σάββα για την προσεγμένη του δουλειά και το μεράκι του και φυσικά για την διάθεσή του να δημοσιεύσει την συλλογική μας ιστορία!!
    Αριστάκι χάρηκα που ξαναδιάβασα και τους Κυματοθραύστες σου!!
    Πολλά μπράβο σε όλους!!!
    Φιλάκια και καλό σ-κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρρλέν μου. Θέλει χρόνο ...ευτυχώς έχουμε έναν μήνα για να το διαβάσουμε :))))
      Μαρλέν μου ότι δημοσίευσες το ποίημα μου το είδα αφού διάβασα το σχόλιο σου. :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Ήταν το πρώτο που με τράβηξε όταν πρωτοεπισκέφτηκα το blog!!
    Και ομολογώ ότι τις διάβασα μονορούφι τις ιστορίες!!
    Ήταν μοναδικό το πως έδεσαν όλες μαζί!!
    Συγχαρητήρια σε όλους!!
    Και..καλή αρχή!!:-)
    Καλή συνέχεια Αριστέα μου!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ...άφησε σε όλους τις καλύτερες εντυπώσεις!
      Να'σαι καλά Σοφία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. καλημέρα εύχομαι συγχαρητήρια στον Σάββα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αξιέπαινη η δουλειά του Σάββα και πολύ καλά έκανες που μ' αυτόν τον τρόπο την ανέδειξες και από εδώ Αριστούδι μου!
    φιλιά χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Βίκυ μου ! Σε ευχαριστούμε πολύ :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. από εσένα εμαθα κι εγω γι αυτο το περιοδικό....πολύ ωραιο μου φάνηκε!Οι 16 ιστοριες αξιζαν την προβολή!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο χαίρομαι που το παιδί μας βγαίνει άξιο και περήφανο στη κοινωνία! :-) Τιμή μας, πραγματικά και ευχαριστούμε τον Σάββα για τη φιλοξενία!
    Φιλάκια Αριστούλι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε που το αποκάλεσες "παιδί" Κατερίνα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Πες μου από που μπορούμε να προμηθευτούμε το "Ανθρώπων έργα".
    Πεθαίνω να σας δω όλες μαζί τις αγαπημένες μου φιλενάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου, είναι ηλεκτρονικής μορφής περιοδικό. Διαβάζετε online!
      Φιλάκια πολλά!

      αγαπημένες φιλενάδες...πόσο σε ευχαριστούμε♥

      Διαγραφή
  16. Κι εγώ από εσένα έμαθα αρχικά για το περιοδικό αυτό... χθες που είδα την κοινοποίησή σου στο fb και το ξεφύλλισα, το βρήκα πολύ ενδιαφέρον στο σύνολό του και πολύ προσεγμένο. Σ΄ευχαριστούμε που κίνησες τις διαδικασίες για να φιλοξενηθεί εκεί η ιστορία μας και επίσης ευχαριστούμε το Σάββα για όλα όσα έκανε για εμάς. Χάρηκα τόσο πολύ χθες!
    Όσον αφορά το διαγωνισμό σου, τώρα το είδα... αλλά μάλλον δε θα τα καταφέρω. Αδυνατώ να συγκεντρώσω το νου μου αυτές τις μέρες... ξέρω πως καταλαβαίνεις και δεν με παρεξηγείς.
    Φιλάκια πολλά και πολλά μπράβο σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο πάνω η Κατερίνα το αποκάλεσε "παιδί "μας ! Έτσι αισθάνομαι κι εγώ. Η σκέψη μου είναι να βγει προς έξω η ιδέα αυτή , να βρει μιμητές.
      Χαίρομαι που το χαρήκαμε όλοι :)))
      Φιλάκια Έλλη μου!

      Διαγραφή
  17. Αααα πολύ ενδιαφέρον όλο αυτό! Δεν γνώριζα το περιοδικό. Το βράδυ μετά τη δουλειά και αν δεν κλείνουν τα μάτια μου θα το ξεφυλλίσω!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το βρίσκετε κι εσείς ενδιαφέρον!
      Αθηνά, σε ευχαριστώ :))

      Διαγραφή
  18. Πόσες όμορφες στιγμές τελικά... (κι έξω κάποιος υποψήφιος γκαρίζει...)
    Ανθρώπων έργα υπέροχα και συγκινητικά!!!
    Εγώ, Αριστέα, σαν e εκδότης, τι να πω; Τις απολαμβάνω αυτές τις προσπάθειες.

    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ιδιαιτέρως Αλεξάνδρα μου !
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου :))))

      Διαγραφή
  19. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς για τα πολύ όμορφα σχόλια σας! Πραγματικά νιώθω πολύ χαρούμενος που φιλοξενούμε στο ηλεκτρονικό περιοδικό "Ανθρώπων Έργα" αυτή την αξιέπαινη προσπάθεια των 15+1 blogger! Μέσα από αυτή την υπέροχη ιστορία αγάπης, μας έδειξαν πως ο άνθρωπος μπορεί να κάνει πολλά! Το μόνο που χρειάζεται είναι φαντασία και αγάπη γι' αυτό που κάνει. Εάν αυτά τα δύο υπάρχουν τότε το αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι τίποτα λιγότερο από εξαιρετικό! Είναι ασύλληπτο το ομαδικό πνεύμα που δείξατε και πραγματικά Πέτρο, Αριστέα, Χριστινάκι, Κατερίνα Βαλσαμίδη, Έλενα Λ., Κική, Χριστίνα, Κλαυδία, Μαρία Κανελλάκη, Έλλη, Μαρία, Κατερίνα Βερίγκα, Μαριλένα, Γεωργία, Κάτια και Μαρία Νι, σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια! Θα ήθελα να πω στους 15 blogger πως θα πρέπει να αισθάνονται περήφανοι για την φίλη τους την Αριστέα η οποία όταν την είχα γνωρίσει πριν δύο εβδομάδες και είχα διαβάσει το ποίημα της "Κυματοθραύστες" της είχα προτείνει να το δημοσιεύαμε στο περιοδικό. Η απάντησή της ήταν:

    "Στο επόμενο τεύχος του περιοδικού, αντί για μένα ίσως θα μπορούσες να φιλοξενήσεις την εξαιρετική προσπάθεια που κάναμε 15 + 1 μπλόγκερς και γράψαμε σε συνέχειες μια ιστορία αγάπης!"

    Αριστέα σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσίαση του ηλεκτρονικού περιοδικού "Ανθρώπων Έργα" στο ποιοτικό σου blog. Ένα περιοδικό το οποίο δημιουργήθηκε για να παρουσιάζει αυτό που λέει ο τίτλος του. Τιμή μου που σε γνώρισα! Δεν είναι τυχαία όλη αυτή η αγάπη που δείχνουν οι φίλοι σου για σένα!

    Υ.Γ. 1 Ο πρόλογος πριν την ιστορία που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό, ήταν της Αριστέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάββα μου επιτέλους καταφέρνω να σου απαντήσω και να σε ευχαριστήσω για άλλη μία φορά από εδώ:)))
      Δεν σου κρύβω ότι το σχόλιο σου με συγκίνησε πολύ!
      Ειλικρινά.... πιστεύω ότι όσα ευχαριστώ και να πω δεν φτάνουν!
      Η δουλειά που κάνεις είναι εξαιρετική!
      Συνέχισε και εμείς εδώ είμαστε να σε στηρίζουμε!
      Φιλιά και χάρηκα πολύ για το διαδικτυακό συναπάντημά μας! :))

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφο περιοδικό, διαβάζεις και παίρνεις, μόνο παίρνεις. Όμορφο το διήγημά σου Αριστέα, πολύ όμορφο, έχει πολλά να πει σε πολλούς. Όποτε μπορείς πλέκε τις λέξεις σου. Μιλάνε όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Δημήτρη μου :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Μπράβο Αριστέα και σε σένα που πρότεινες να δώσεις για δημοσίευση την ιστορία που γράψατε όλες μαζί, αλλά και στον Σάββα για το όμορφο περιοδικό!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εεεε... τι να πω τώρα εγώ; Συγκίνηση, χαρά και αισιοδοξία! Οι συλλογικότητες είναι το ζητούμενο στην εποχή μας. Πέρα απ' την ιστορία και τη δημοσίευσή της στον εξαιρετικό χώρο του Σάββα, αποδείξαμε πως το "Μαζί" λειτουργεί πιο αποτελεσματικά και δημιουργεί ανθρώπινες αλυσίδες. Γενικώς...
    Ευχαριστώ από καρδιάς όλους σας και τον Σάββα (βεβαίως-βεβαίως), για το ταξίδι που μοιραστήκαμε.
    Πολλά φιλιά Αριστέα μου και καλή δύναμη να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπες όλα Μαρία μου :)))
      Και ναι: η συλλογικότητα προβλήθηκε και ..κέρδισε!!!
      Χαίρομαι για το σχόλιο σου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  23. Αντε....
    παλι τα καταφερατε τσαχπινοblogers μου!!!
    "Εμεις" της κολασεως,
    τα βαριομαστε αφορητα ολα αυτα.
    Προτιμουμε το κυνηγι των ετοιμοθανατων....χι χι χι

    Μα μα μα μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μεγάλη η χαρά που κάποιος μας τιμά ανάμεσα σε δημιουργικούς κα καταξιωμένους στον χώρο! Σ'ευχαριστούμε Αριστέα που επέλεξες την συλλογική δουλειά μας και όχι την ατομική σου. Αυτό σε ανεβάζει να ξέρεις ακόμα πιο ψηλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινιώ μου, είχα συγκινηθεί με το σχόλιο σου από την ημέρα που το είδα!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  25. Τι ωραία έκπληξη ήταν αυτή, Αριστέα!!! Χαίρομαι πολύ κι ας μη συμμετείχα στην ιστορία! Πάντα τέτοια εύχομαι σε όλους! Είναι ωραίο να αναδεικνύεται η ομαδική δουλειά!
    Ευχαριστούμε που μας σύστησες και το περιοδικό! Αξιόλογη προσπάθεια!
    Καλημέρα και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά σου έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία Σοφία μου , εσένα που ήσουν μακριά από αυτή την ιστορία! Δείχνει πόσο σπουδαίος άνθρωπος είσαι!
      Φιλιά πολλά ...κι αγκαλιές!

      Διαγραφή
  26. Μια καλή ευκαιρία να διαβάσω όλες τις ιστορίες! :) Μπράβο στους 15 και το μεγαλύτερο σε σένα Αριστέα μου για του λόγου το εμφανές! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Βιβή μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Πολύ αξιόλογο το περιοδικό του Σάββα από τα "Ανθρώπων έργα"!Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα των 16, με "οπλαρχηγό" τον Πέτρο, τον Ακυβέρνητο αυτόν τύπο! Καλοτάξιδο το εγχείρημα μέσα από τις σελίδες αυτού του έντυπου περιοδικού! Φιλιά και καλημέρες σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Πετρούλα μου ♥
      Και φυσικά όλα ξεκίνησαν από τον Πέτρο! Δεν το ξεχνώ στιγμή!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή