Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Φεύγω κι αφήνω πίσω μου .....


.....καλό αντικαταστάτη βέβαια!


Σας είχα προειδοποιήσει!
Κουνώ μαντίλι και φεύγω!
Αλλά επειδή τρέχει κι ένας διαγωνισμός,
δεν θα το άφηνα έτσι ξέφραγο αμπέλι, το φτωχικό μου!
Στο πόδι μου αφήνω το Mαράκι μου, (Maria Fe) από την Κύπρο,
η πιο παλιά διαδικτυακή φιλενάδα 
-που κρατάει χρόνια σαν κολόνια-
την οποία παρεμπιπτόντως έχω γνωρίσει κι από κοντά, 
το μακρινό για μένα...2009!
(ήμουνα νια και γέρασα)

Η Μαρία θα συγκεντρώνει και θα καταμετρά τις ψήφους έως 
και την Πέμπτη 20:00 το βραδάκι, 
(το νου σου Πέτρα μου μη και ξεχαστείς...ικανή σε έχω!)
και θα έχει γενικώς... τη γενική εποπτεία! ☺

Για αυτό κι εγώ χτες 
ανάμεσα σε άλλα που έφτιαξα για να περάσει ανάλαφρα η Κυριακή μου, 
και να απασχολήσω κυρίως το μυαλό,
της έφτιαξα κάτι που είχε δει και ξέρω ότι της άρεσε πολύ!





Καλή σας μέρα!
Καλή εβδομάδα!

Σας φιλώ...

@ριστέα





Κι αν ακόμα δεν διάβασες 19 αξιόλογες και ποιοτικές συμμετοχές
.... χάνεις ! ☺




56 σχόλια:

  1. καλημέρα !!με το καλό για όπου πάς που δεν έχω καταλάβει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα γλυκια μου Αριστεα!
    ευχομαι να πανε ολα καλα και συντομα να εισαι κοντα μας με ευχαριστα νεα!

    το γλυκο και ομορφο Μαρακι ειναι σιγουρα αξια αντικαταστατρια!

    φιλακια πολλα και στις 2 σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη μου σε ευχαριστω για τα τοσο ομορφα λογια!
      Φιλακια κουκλα μου

      Διαγραφή
  3. ??? Αριστέα? Φεύγεις από το ίδιο σου το blog???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ακολουθούμε νοερά και το ξέρεις!
    φιλιά πολλά, θα σας περιμένουμε
    και όχι αγωνίες, γιατί όλα θα πάνε καλά΄!!!
    φιλια πολλά καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εεεεε Αριστέα μη τυχόν και μας ξεχάσεις ε??? Επέστρεψε γρήγορα! Σε περιμένω πίσω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για πού το 'βαλες, καλέ;
    Για διακοπές είναι νωρίς, για δουλειές αργά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνω για λίγο το ρόλο της γραμματέως κι εδώ, γιατί δεν ξέρω αν θα μπορεί ν' απαντήσει στα σχόλια το Αριστάκι.

      Το είχε αναφέρει πριν από μέρες πως από σήμερα και για λίγες μέρες θα φροντίζει την μητέρα της στο νοσοκομείο, επειδή θα χερουργηθεί.
      Απαντώ σε σένα, αλλά ελπίζω να το δουν και όσοι δεν το γνωρίζουν.

      Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

      υ.γ.
      Αριστέα, δεν θα ζητήσω μισθά...

      Διαγραφή
    2. ε μα συγγνώμη, είναι γραφή συγγραφέως αυτή? "σας αφήνω κι έχετε γεια βρυσούλες, λόγγοι-βουνά-ραχούλες"??? Την ψυχολογία μου μέσα μαμώ...

      Τες-πα...ενημέρωξέ την πως αν χρειαστεί οιαδήποτε ιατρική βοήθεια, ας τραβήξει το κορδόνι...:)

      Διαγραφή
    3. Τι άλλο να κάνει το κορίτσι, βρε Αφρικάνε, αφού είχε ενημερώσει εγκαίρως για την απουσία της.
      Τώρα, υπομονή και πάλι με μέρες και καιρούς πάλι δικιά μας θα' ναι!!!
      Ελήφθη.

      Διαγραφή
    4. Α μάλιστα.
      Ναι, είχα υπόψη μου το ζήτημα αλλά δεν ήξερα για τις εξελίξεις.
      Ας είναι περαστικό το πρόβλημα...

      Διαγραφή
    5. Ναι βρε Γλαύκη μου αλλά υπάρχουν και κάποιοι άθρωποι (χωρίς ν) που μπαίνουν πιο αργάμησι στα βλογζ και πέφτουν πάνω σε τέτοιες αναρτήσεις, τι τα βγάζει πρώτες ο βλόγερ :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα αγαπημένα μου κορίτσια!!!
    Αριστάκι μου εύχομαι όλα καλά να πάνε
    και να μας ξανάρθεις γρήγορα..η σκέψη μας
    είναι κοντά σου!!!

    φιλάκια πολλά♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είμαι σίγουρη πως όλα θα πάνε καλά! καλή δύναμη και για τις δυο σας, αγαπημένη μου Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά και καλή ανάρρωση να χει Αριστέα μου!! Ολα θα πάνε καλά!! Φιλάκια πολλά πολλά γεμάτα θετική ενέργεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για όπου και να ετοιμάζεται Αριστέα μου εύχομαι με το καλό! Φιλια και μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με το καλό να γυρίσεις πίσω, γλυκιά μου! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα καλά, Αριστάκι !!! Και για να σου το πω και τραγουδιστικά (αφού όπως είπαμε ... όλη μέρα είμαι μ' ένα τραγούδι στο κεφάλι):

    Όλα καλάααα όλα καλά θα σου πάνε
    Όλα καλάααα θα φτιάξουν όλα όπου να 'ναι
    Όλα καλάααα μην σταματήσεις να ελπίζεις
    Κράτα γεράαα γιατί στο τέλος κερδίζεις.

    Πάρε και λίγο Sakis για οφθαλμόλουτρον: https://www.youtube.com/watch?v=CcNDCjmmV0U

    Φιλάκιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αριστέα μου να πάνε όλα καλά μην ανησυχείς καθόλου για τίποτα, εμείς θα είμαστε εδώ και θα σε περιμένουμε!
    Πολλά φιλιά να δώσεις στην μανούλα και όπως έλεγε και η γιαγιά μου και αυτό θα περάσει!
    Σου στέλνω μια τεράστια αγκαλιά και ένα τεράστιο φιλί!
    Δωστα και στην μανούλα!
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας και όλα καλά εύχομαι!
    Με όλη μου την καρδιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σιγά που δεν θα έφτιαχνες κάτι!!!
    Εσύ παιδί μου καλημέρα να σου πει κάποιος,
    δώρο θα του ετοιμάσεις.
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να είσαι σύντομα κοντά μας .
    Φιλιά φιλιά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο αυτό που έφτιαξες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλα καλά κοριτσάρα μου εκεί που πας...
    όσο για την αντικατάστρια, δεν έχω λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι τέλειο δώρο είναι αυτό; Και ροζ μάλιστα! Αριστέα μου όλα καλά να πάνε και μην έχεις το μυαλό σου πίσω σου, όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Περαστικά και από εδώ στη μανούλα σου και καλή σας δύναμη...
    Μην ανησυχείς η Μαρία (τσεκαρισμένο) είναι πολύ άξια αντικαταστάτρια και η Κλαυδία άξια γραμματέας!

    ΑΦιλάκια με όλη μου την Αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όλα θα πάνε καλά! Σε περιμένουμε με το καλό, χαρούμενη, με την μαμά γερή.
    Το σπιτάκι σου βρίσκεται σε καλά χέρια (αυτό φάνηκε ήδη!)
    Φιλιά, ευχές και προσευχές, μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ας πολεμήσουμε την απαισιοδοξία με το μυαλό και ας αγκαλιάσουμε την αισιοδοξία με την θέληση. Όλη η θετική μας ενέργεια ειναι μαζί σου, αγκαλιάζει την θέλησή σου και πολεμάει καθε απαισιοδοξία σου.
    Καλη συνέχεια και γρήγορα κοντά μας, με την υπέροχη διάθεσή σου, την τρυφερή σου φιλοξενία και ατέλειωτη μοιρασιά σου σε κάθε λογής σκεψη και γραφή που απλώνεται στις όμορφες σελιδες της "Ωραίας Ζωής ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλα θα πάνε καλά κι ύστερα θα φτιάξεις ντεκουπάζ για όλο το προσωπικό του νοσοκομείου. Ικανή σ' έχω :-)
    Μαράκι μου μπράβο σου για το χέρι βοήθειας στην Αριστέα μας. Το άφησε σε πολύ ικανά χέρια.
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας και με το καλό να γυρίσει πίσω κοντά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου δεν θα μπορουσα να αρνηθω τετοια βοηθεια.
      Εξαλλου η Αριστεα με εχει βοηθησει παρα πολλες φορες σε διαφορα προβληματα μου.. Σε ευχαριστω πολυ !

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα σου Αριστέα.....καλή σου βδομάδα. Να περάσεις καλά σε ότι κάνεις. Ήδη άρχισα να διαβάζω τις πανέμορφες δουλειές των φίλων εδώ αλλά βρε παιδί μου πέσαμε στις ...εκλογές, ο χρόνος περιορισμένος αλλά ...κάτι θα κάνω.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με θετική σκέψη με αισιοδοξία με νοητή δυναμική εκφράζω και τη δική μου συμπαράσταση γλυκιά μου Αριστέα στη μανούλα σου για ότι καλύτερο! Η αναμονή της επιστροφής σου θα μας κρατά σε εγρήγορση κι εύχομαι σύντομα την επιστροφή σου!
    Να έχεις μια ήρεμη εβδομάδα με δύναμη αντοχής και υπομονής!
    Όλα θα πάνε καλά!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))❤️




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όλα εύχομαι να πάνε καλά! Με το καλό να γυρίσεις και εσύ και η μαμά σου στο σπίτι της!
    Η Μαρία αντάξια φυσικά............και υπέροχη φίλη! Μπράβο της
    Καλημέρα και στις δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου καλη .. Σε ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια.. :)

      Διαγραφή
  25. Αριστέα μου εύχομαι να πάνε όλα καλά! Γρήγορα περαστικά στη μανούλα σου και μην ανησυχείς για τίποτα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να πάνε όλα καλά και φιλιά στις δύο σας.

    Μαριφέ, στο σπιτάκι σου να με περιμένεις τότε.

    Καφεδάκι παρέα, κάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σου στέλνω όλη μου τη θετική ενέργεια και εύχομαι σύντομα να επιστρέψετε :)))) Εύχομαι όλα να είναι περαστικά και με το καλό να γυρίσει η μαμά σου κι εσύ πίσω.
    Μεγάλο φιλί και αγκαλιά Αριστέα μου και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αριστέα μου έχω μέρες να περάσω και βλέπω ότι φεύγεις , από τα σχόλια καταλαβαίνω ότι αφορά στη μαμά σου .
    Εύχομαι όλα να πάνε πολύ καλά και να επιστρέψετε χαρούμενες και γερές .Το Μαράκι είναι άξιο κορίτσι!!
    Τα πολλά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή ανάρρωση να έχει η μανουλα της :) Και καλά αποτελέσματα μια και οι αντικαταστάτες είναι εξίσου καλοι :)
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. :-*
    Η σκεψη μου παντα μαζι σου (μη δινεις σημασια που χανομαι....δυσκολοι καιροι για αερικα....)
    Περαστικα κ αγυριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αριστάκι μου εύχομαι καλή ανάρρωση στη μανούλα σου. Ολα θα πάνε καλά, είμαι σίγουρη.Με τόση αγάπη που θα της στείλουμε όλοι σου οι φίλοι, θα γίνει περδίκι!!!!
    Μπράβο στη Μαρία για την βοήθεια και το support.
    Μην ανησυχείς για μας, κοίτα να φροντίσεις τη μανουλίτα σου!!
    Σου στέλνω πολύ πολύ αισιοδοξία και αγάπη!
    Α και μια μεγάλη αγκαλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ελπίζω να είναι όλα καλά...που θα είναι δηλαδή!
    Καλή ανάρρωση Αριστέα μου στη μαμά σου....και μπράβο στη Μαρία για τη βοήθεια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο'τι κι αν αφηνεις πισω σου
    μη γυρισεις(προς ωρας να κοιταξεις)
    Αλλου ειναι ο στοχος...
    Επικεντρωσου εκει.

    Τις καλυτερες ευχες μου....πεταλουδα μου

    Καλησπερα και σε σενα Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αριστέα μου, εύχομαι να πάνε όλα καλά με τη μανούλα! Η σκέψη όλων μας θα είναι μαζί της, να της πεις - και μαζί σου!
    Σου στέλνω όλη μου τη θετική ενέργεια και θα σε περιμένω να γυρίσεις.
    Μαρία μου, μπράβο για όσα κάνεις και μη φοβού: όλοι μαζί θα προσέχουμε το οχυρό μέχρι να γυρίσει το κορίτσι μας!!
    :)))
    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εδώ στις επάλξεις.. εμείς και ας λείπεις εσύ ..εχεις αφήσει επαξια αντικαταστάτρια..το Μαράκι ...... το ξέρουμε οτι όλα θα είναι καλά και .. δεν θα σε προλαβάινουμε πάλι στης αναρτήσεις..χι.χιχ. φιλακια και στις δυό σας μαμά και κόρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημερα και ολα καλα να πανε , εχεις την αγαπη και τις ευχες μας...φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αριστέα εύχομαι όλα να πάνε καλά, να είναι περαστικά και σύντομα να ξαναγυρίσετε με τη μητέρα σου στο σπίτι σας.....
    Οι ευχές, βλέπω είναι πολλές και έχουν το δικό τους νόημα. Είναι αγάπη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αριστέα μου, εύχομαι όλα να είναι καλά με την μανούλα σου και να γυρίσετε γρήγορα στο σπίτι. Περαστικά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή