Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Όταν η @ριστέα έχει κέφια......


Χωρίς πολλά λόγια...
Δεν είχα και δύναμη να γράψω και πολλά, εδώ που τα λέμε...
Αλλά η χαρά μεγάλη!
Ανάμεσα σε αυτά που σας δείχνω σήμερα εδώ, υπάρχουν:
τα δώρα των νικητριών από το διαγωνισμό γέλιου,
(δεν λέω τι-σε ποια ... έκπληξη!)
η μπιζιουτερίτσα για την "ανιψούλα" που γιόρταζε.
τα κεράκια που έκανα για τη γιορτή της μητέρας, στη μανούλα μου φυσικά,
τα κασπώ (που θα γίνουν γλαστράκια) 
για να πάνε να κάνουν παρέα σ' έναν δίσκο που έβγαλα μια μέρα
(στην κολλητούλα μου αυτά),
ένα καράβι ταγμένο από καιρό σε φίλο αγαπημένο,
ένας δίσκος, από αυτούς τους απλούς, τους τουρτένιους, τους πλαστικούς,
έτσι, μιας και μου τέλειωσαν τα άλλα υλικά, και με τη φόρα που είχα πάρει
θα έκανα κανέναν τοίχο στο τέλος...
α!
και δυο απλά, πολύ απλά, πορτοκαλένια κεράκια για μένα.
Ε, να κάνω κάτι και για μένα ε;
Όλο και κάτι έμεινε πάντως ως γρίφος!

Ουφ!
Τελείωσα!




Το εργαστήρι ντεκουπάζ κλείνει για να αφοσιωθώ...
στα λάδια μου!
Θέλω βαθμούς δυσκολίας ξανά!

Καλή σας μέρα
Καλή εβδομάδα να έχουμε

@ριστέα



94 σχόλια:

  1. Καλημέρα Χρυσοχέρα μου!
    Πάντα γερή και δημιουργική!!
    (ας είχε περισσότερη τέτοια Ελλάδα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έτσι πέρασε όμορφα η χτεσινή ημέρα....
      Φιλιά πολλά Αννούλα μου !
      Το σχόλιο σου με έκανε να χαμογελάσω :)

      Διαγραφή
  2. Έλα έγραψες πάλι!!
    Αγγελικές δημιουργίες!
    Καλή εβδομάδα χρυσουλάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά ζωγράφισα...Μπα ούτε αυτό έκανα !
      Βασικά είχα έναν οργασμό δημιουργίας που δεν είναι τόσο δημιουργία όσο η ζωγραφική αλλά .... Καλά ελπίζω να με κατάλαβες!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα ομορφιά μου! ♥

      Διαγραφή
  3. τα κερακια τα λατρεψα ε πολυ ωραια ολα μπραβο
    καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το χαμένο μου! ♥
      Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω ξανά!
      Ένα τεράστιο φιλί! ♥

      Διαγραφή
    2. τα πορτοκαλένια;;;;;;;; Τα κεριά εννοώ!

      Διαγραφή
    3. ναι αμε. τα κερια εννοουσα και γω! πανεμορφα μπραβο.

      Διαγραφή
  4. Αριστέα μου καλημέρα , μεγαλούργησες και ποιοτικά και ποσοτικά !!! Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου , σίγουρα θα στολίσουνε θαυμάσια όποια γωνιά τις φιλοξενίσει !!! Είναι μαγικό το ντεκουπάζ καί εσύ τα καταφέρνεις περίφημα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Να'σαι καλά Κλαυδία μου!
      Και ναι είναι μαγικό το ντεκουπάζ γιατί κάνεις πολά σε σύντομο χρόνο ! Η δυσκολία της ζωγραφικής όμως έχει άλλη χάρη!
      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  5. Αποτελέσματα 26ης Μαΐου 2014
    Ο συνδυασμός Κέφι-Δημιουργία ενίκησε με ποσοστό 100%.
    Η επικεφαλής εδήλωσε ότι θα συνεχίσει τη θητεία της στην υπηρεσία τού Ωραίου με νέα έργα πνοής.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο που με έκανε σήμερα να χαμογελάσω!
      Άρη σε ευχαριστώ :)))
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αριστέα μου!!
    Μα τι έφτιαξες πάλι!! Εξαιρετικές δημιουργίες, δεν χορταίνω να τις κοιτάω!! Να χαρούν τα δωράκια τους οι φίλοι!!
    Φιλάκια και αναρωτιέμαι τι θα φτιάξεις με τα λάδια! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κωνσταντίνα μου!
      Πολλά φιλιά!
      (με τα λάδια αργώ αλλά έχει άλλη αξία...εκεί βάζω τη ψυχή μου!)

      Διαγραφή
  7. εντάξει εξαιρετική δουλειά μπράβο σου και μπρά΄βο σου καλημέρα και καλή εβδομάδα να εχεις παντα ετσι δημιουργικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!
    Μπράβο Αριστάκι μου γλυκό είναι όλα τέλεια!
    Είσαι απίστευτο κορίτσι πως τα προλαβαίνεις όλα βρε παιδί μου;;
    Χίλια μπράβο και μπράβο στους τυχερούς που θα τα παραλάβουν!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί!
      Δεν τα προαλαβαίνω! Για να κάνω αυτά που είδες ΔΕΝ ΞΕΣΤΡΩΣΑ και πάω μία ακόμα βδομάδα πίσω! Θα ανάψει ο Κ@λ@ς μου αλλά χαλάλι του!
      Φιλάκια πολλά! )))

      Διαγραφή
  9. Όλα αυτά μόνη σου;; Έχεις πραγματικό ταλέντο!!!!!!!! Είναι όλα πανέμορφα και από άλλη εποχή βγαλμένα!!!

    Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τόσο ταλέντο Μάρθα μου! Είναι υπομονή και όρεξη! Και κάποιος να σου έχει δείξει τα βασικά! :)))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Αριστέα μου! Πολύ όμορφα όλα! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου, να'σαι καλά!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα ! :)))

      Διαγραφή
  11. Χρυσοχέρα!
    Κάνω χώρο για το δωράκι σου.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εύχομαι ό,τι κι αν σου τύχει να σου αρέσει :)))
      Ακόμα δεν έχω αποφασίσει !!! Ούτε αναποφάσιστος ψηφοφόρος να ήμουν :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Πω πω ! Εμεινα με το στόμα ανοιχτό!
    Τίποτα δεν έχω να πω
    παρα μόνο... τι ταλέντο είναι αυτό!
    Μπράβο Αριστέα μου! Κοιμήθηκες καθόλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εσένα πρέπει να σε μάθω τα μυστικά ( αφού λίγο σπρωξιματάκι θες , το νιώθω!!!)
      Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. εξαιρετικα ολα!το κοριτσι και το καραβι με τρελαναν!καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καράβι είναι μικρό , το μόνο του μείον! Αλλά κι εγώ το λάτρεψα!
      Εύχομαι να μου δώσει και στοιχεία ο φίλος που κάνει πείσματα να του το στείλω!
      Φιλιά πολλά Χριστινάκι μου! ♥

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Αριστάκι
    Εδώ δεν μιλάμε για παραγωγή μόνο
    αλλά για υπερπαραγωγή!!!
    Να τα χαρούν οι αγαπημένοι σου!!!

    Καλή εβδομάδα με πολλές αγάπες ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Τον ατελείωτο είχα χτες! Έκανα το σταυρό μου και είπα ή τώρα ή ποτέ! Ήθελα ν α τελειώνω για να προχωρήσω ....σε άλλα!
      Φιλιά πολλά Ελένη μου!
      Χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  15. Kαλημέρα Αριστέα μου
    Τι ομορφιές είδαν τα μάτια μου! Xαμογελώ, εξαιρετικά! Όλα!
    Mπράβο!
    Kαλή εβδομάδα να έχουμε και πολλά φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ :)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν! Και να σκεφτείς ότι είμαι αρχάρια κι αυτά όλα είναι οι ....ασκήσεις μου!
      Φιλιά πολλά ♥

      Διαγραφή
  16. Απα..πα..πα.. τι οργασμός δημιουργίας .. ειναι αυτός; καλέ Φιλεναδα πότε τα εφτιαξες...χι.χι. αααααα γι αυτό το πινελο στο στόμα..χι.χιχ. αφού δημιουργείς και ταυτόχρονα μιλας στο τηλεφωνο..!! ναι... σε ξεμπροστιάζω..χι.χι. για να αποδείξω τι εργατικό παιδί είσαι.. δεν σταματάς καθόλου...μπράβο Αριστεα μου..να έχεις μαι όμορφη και χαρούμενη εβδομαδα.. φιλάκιααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ως συνήθως ξαναγύρισα..χι.χι. το ποδήλατο όλα τα λεφτά..!!!.

      Διαγραφή
    2. αχαχχαχαχχαα!!!! Ρουλίτσα μου, την ώρα που μιλούσαμε έφτιαχνα τις ατέλειες με το πινέλο μου! Ευτυχώς έκανα διάλειμμα για να φάω :)))
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά:)))

      Διαγραφή
  17. Αχχχχ... τι πιο ομορφο να αντικρυσεις ανοιγοντας τα ματια σου... Η λεξη τελεια ειναι πολυ λιγη πραγματικα...Τα θελω ολα τωρα... !!
    Καλη μας εβδομαδα ομορφια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Είπαμε θα σε μυήσω και θα έχεις μετά να μας δείχνεις τη δική σου παραγωγή!
      Φιλάκια πολλά !!!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Όταν παίρνεις φόρα... φόρα κατηφόρα
    κι ο Θεός ο ίδιος δεν σε σταματά....
    Μπράβο κοριτσάκι μου...
    σε λατρεύω γιατί έχεις μέσα σου ένα συστατικό
    για το οποίο πολλοί με κατηγορούν κι εμένα.
    Όταν φτιάχνω κι όταν φτιάχνεις....
    φτιάχνουμε πρώτα για τους άλλους
    κι αυτό μας γεμίζει απίστευτη χαρά....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου, με νιώθεις και σε νιώθω!
      Μόνο αν το κάνει ς τρόπο ζωής το καταλαβαίνεις ( το συναίσθημα της χαράς από την προσφορά!!!)
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  19. Όχι μόνο κέφι... αλλά και ταλέντο!!! Είναι όλα υπέροχα, ένα κι ένα!!! Μπράβο σου κοριτσάκι!!! Καλή εβδομάδα Αριστέα μου! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με μεταξώμορφες δαντέλες λουλουδιών
    Μεθάς ματιές, που μόνο ο ήλιος ξελογιάζει
    Άνοιξη απλώνει σε αυλόπορτες καρδιών
    Η χρυσαφένια σου ψυχή, που με «Ζωή» γιορτάζει.
    Δ.Λ.Α.

    Είναι όλα υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Δημήτρη μου!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  21. Πολύ καλοδουλεμένα ,με όμορφες αποχρώσεις ,ΟΛΑ Αριστέα μου. Ευπρόσδεκτα δώρα,που θα εντυπωσιάσουν.
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η Αριστέα πράγματι είχε κέφια!!!
    Όσο πας, εξελίσσεσαι... Απίθανα όλα!!!
    Χαρά στην υπομονή και τον κόπο σου!!!

    υ.γ
    Ξέρεις τι διάβασα το πρωί λόγω κεκτημένης ταχύτητας στον τίτλο της ανάρτησής σου;
    "Όταν η Αριστερά έχει κέφια..."
    Έχω πρόβλημα, γιατρέ μου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε όλα αυτά είναι οι ασκήσεις μου Γλαύκη μου! έχω δρόμο ακόμα...ου!!!
      Όσο για το υστερόγραφο...εγώ να δεις πόσες φορές έχω διαβάσει την αριστερά σαν Αριστέα! αχαχαχα!!!!
      Φιλιά πολλά (( τα παιχνίδια του νου είναι άπειρα....)

      Διαγραφή
  23. Μπραβο Αριστέα μου! Ενα εχω να πω ζηλεύω τις νικητριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειναι ολα απιστευτα!!!αυτο σημαινει ταλεντο και δημιουργια!!!
    ΒΟΗΘΗΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ!!!
    ΜΠΕΣ ΕΔΩ ΨΗΦΙΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ http://theacity.blogspot.gr/2014/05/blog-post_26.html ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΟ ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ http://theacity.blogspot.gr/2014/05/blog-post_26.html ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ.ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ! Να'σαι καλά!
      Θα το προσπαθήσω :))))

      Διαγραφή
  25. Συγχαρητήρια Αριστέα μου, είναι πανέμορφα!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αριστέα δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα που αν και μία μέρα μετά τις εκλογές και ενώ θα μπορούσες να αναλωθείς στα μετεκλογικά και να ψυχοπλακωθούμε All together ,εσύ διάλεξες κάτι που έχει σχέση με τα κέφια της Αριστέας και πραγματικά μου άλλαξες την διάθεση.
    Ήρθε η ώρα νομίζω να συνεχίσουμε ότι όμορφο κάναμε μέχρι τώρα όλοι.
    Εσύ με τις δημιουργίες σου και γενικότερα με την δημιουργικότητα σου που την βλέπω να ξεχειλίζει από κάθε πόρο σου μας πας ένα…..μην σου πω και δύο βήματα παραπέρα.
    Να είσαι καλά Αριστέα και σε ευχαριστώ για την σημερινή σου ανάρτηση.
    Την είχα ανάγκη
    Τις φιλούρες μου
    Υ.γ
    Όλες οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες!
    Τι να λέμε τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xristin έκαναν τόσοι πολλοί,άπειρες αναλύσεις...
      Δεν είναι ότι δεν έχω επαφή με την πραγματικότητα. Είναι γιατί επιλέγω το θετικό, τη χαρά, τη δημιουργία, την προσφορά!
      Πολλοί ίσως με κατηγορήσουν ότι είμαι εκτός τόπου και χρόνου , ότι έχω υποκύψει στον ωχαδερφισμό και σε άλλες εγωιστικές θεωρίες...
      Αλλά αν είναι εγωισμός η προσφορά τότε μάλλον ναι, είμαι στο δικό μου κόσμο τελικά! :)))
      Φιλιά πολλά !!! ♥

      Διαγραφή
  27. όλα, όλα, όλα... μα όλα μ'αρέσανε, αλλά με τις κούτες και τις γλάστρες... πεθαίνω απο την ομορφιά τους!!!

    Φιλιά και το καφεδάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Βερόνικα! Χαίρομαι που σου άρεσαν!! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  28. η ιστορια της αριστης ομορφιας επιμελεια Αριστεα αμα πια !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν στο είχα πει κάποτε ; Άσε τα κουφώματα ήσυχα;;;;
    χαχαχα.... είναι να μην πάρεις φόρα Αριστάκι και δεν σε σταματά τίποτα...
    και τώρα αφού θέλεις βαθμούς δυσκολίας πιάσε τα μολύβια και τα πινέλα σου κι άσε τα χαρτιά και τις κόλλες... σου προτείνω την one stroke τεχνική... είμαι σίγουρη πως και θα σου αρέσει και θα κάνεις υπέροχα έργα...

    Τα φιλιά μου... καλό βράδυ :-))
    και καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Λεβίνα μου δεν μπορώ να το πάω λίγο λίγο! Είναι να μην με πιάσει! :)))
      Για την one stroke θα περιμένω να κάνω μαθήματα στη σχολή που έμαθα το ντεκουπάζ!
      Έχω σκοπό να εκπαιδευτώ σε πολλά :))
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  30. Όταν η @ριστέα έχει κέφια...

    εμένα προσωπικά με κάνει να αισθάνομαι άχρηστος!

    Ακόμα δεν έχω καταλάβει πως τα φτιάχνεις όλα τα παραπάνω. Αληθινά είναι ή φώτοσοπ; :)))))

    Ευχαριστώ πολύ για την αναφορά. Είναι για μένα το ακριβότερο δώρο.

    ΥΓ: Πότε θα πάμε τον επόμενο διαγωνισμό γέλιου να φέρω ένα ψυγείο κατακούτελα σε κάποιο κεφάλι που έχω κατά νου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που χάνονται και δικά μου σχόλια! Κι είχα γράψει κατεβατό! Μα πού πήγε το σχόλιο μου ;;;;;;;;;; Σου είχα εξηγήσει όλη την τεχνική!
      %$%&^&^%$#@#@!
      Θα στα πω (ξανά) άλλη φορά. Δεν θέλει κόπο! Τρόπο θέλει!
      Θέλω να χαρείς κι ας με έχει σκάσει...ξέρεις εσύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Διαγωνισμός γέλιου θα αργήσει. Γιατί δεν το σκέφτεσαι για το επόμενο Συμπόσιο; Σε έμμετρο;
      Αποκλείεται να μην μπορείς :΅))))))))))))

      Διαγραφή
  31. Λοιπόν φιλενάδα σου 'χω μια ωραία ιδέα, να ανοίξεις ενα μαγαζί! Με τόσες όμορφες, ιδιαίτερες δημιουργίες και τόση ποικιλία θα γίνουν ανάρπαστες! Το υπέροχο γούστο σου το ξέρω απο καιρό όσο για την υπομονή σου ο θαυμασμός μου ολοένα κι αυξάνεται! Μπράβο σου χαρά μου! Να έχεις μια όμορφη βραδιά και πάντα με εξαίσιες εμπνεύσεις Αριστέα μου! Φιλάκια πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω στα υπόψη Κατερίνα μου αλλά εις βάθος χρόνου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  32. χαιρομαι που όλα είναι και παλι καλά!και χαίρομαι που αν και τόσο νέα στην τεχνική ντεκουπαζ, τα δημιουργήματά σου είναι τόσο όμορφα δουλεμένα εως και την επιφάνεια που ενώνει τα μοτίβα.Το φόντο που διάλεξες δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο! θάλεγα κρίμα που κλείνεις αυτή τη δραστηριότητα, αλλα αφού αγαπας τα λάδια, έχεις την άδειά μας!αρκεί να μην χάνεσαι!!!πολλά πολλά φιλιά!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ σε όλους και όλες τις συμμετέχουσες στον διαγωνισμό γέλιου, το είχαμε ανάγκη!να είστε όλοι /ες καλα!πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Βαρβάρα μου! ♥
      Κλείνω για να μπορέσω να συγκεντρωθώ σε άλλα ...γιατί το έχω να δουλεύω μονόπλευρα κάποιες φορές!
      Ούτε κι εγώ θέλω να χάνομαι αλλά τελευταία δεν τα προλαβαίνω όλα!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  33. Να, κάτι τέτοια κάνεις και μου δίνεις το κίνητρο να γράφω καλύτερα, για να διεκδικώ μια δημιουργία σου. Αριστέα μου είναι όλα υπέροχα! Δεν ξέρω ποιο να ξεχωρίσω ειλικρινά. Μπράβο σου!!!
    Φιλιά πολλά, με θαυμασμό και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω λόγια για τα λόγια σου Μαρία μου!
      Με συγκίνησες!!!
      Πάντα επιτυχίες εύχομαι! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Καταπληκτικά όλα...εκείνο το καράβι με ταξιδεύει με το που το βλέπω!
    Τα λάτρεψα όλα!
    Πολλά μπράβο και πολλά φιλιά!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Με τόσα δώρα σε τόσους, πρέπει άμεσα να αλλάξεις ψευδώνυμο:
    από Airis σε Ai...vasilis!
    Τυχεροί οι παραλήπτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μου αρέσει ο ρόλος της Αγιοβασιλίτσας! Με κάνει χαρούμενη! :)))

      Διαγραφή
  36. πανέμορφα. το ένα καλυτερα απ' το άλλο!! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αμέτρητα μου φαίνονται και πανέμορφα και θα τα χαρούνε όλοι τους οι παραλήπτες Αριστέα μου!! Είναι πολύ ταιριαστοί οι χρωματικοί τους συνδυασμοί!! Μπράβο σου!!
    Δημιουργία και χαρά!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μπλόγκερ τρώει σχόλια!
      Πάμε πάλι! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρλέν μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Παίζω με τα χρώματα που μου αρέσουν (κυρίως όταν έχουν να κάνουν με τη ...γη!)
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  38. Όταν η Αριστέα έχει κέφια ..... κάνει θαύματα, είναι όλα πανέμορφα !!!
    Κι αυτή η παρουσίαση με το ποδήλατο .... όλα τα λεφτά !!!
    Μπράβο, είσαι χρυσοχέρα και πολυτάλαντη !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου! Να'σαι καλά! :)))
      Αυτό το ποδήλατο αποτελεί το φόντο πολλών φωτογραφιών! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  39. Εντάξει, στο είπα και κατ' ιδίαν, είναι όλα μια απίστευτη ομορφιά και μέσα από τις πολλές φωτογραφίες γίνονται ακόμα πιο ζηλευτά! Μάκια πολλά και να τα χαίρονται όσοι τυχεροί τα αποκτήσουν! Καλημερούδια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλά είναι τέλεια όλα.....μπράβο κοπέλα μου που βρίσκει χρόνο και ασχολείσαι..!!!!
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ωραιοζήλη μου! Χρόνο δεν έχω ...έχασα το ξέστρωμα των χαλιών για να τα κάνω αλλά χαλάλι ...θα γίνει και το ξέστρωμα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  41. Έχω εντυπωσιαστεί! Έχω μείνει άναυδη! Τα κασπώ, η μπιζουτιέρα και το κουτί για τα χαρτομάντιλα δεν χορταίνω να τα κοιτώ!
    Μπράβο Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολλά μπράβο Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μπράβο και πάλι μπράβο, είναι όλα υπέροχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή