Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Πράσινη κραυγή!



Πρωτόγνωρο αίσθημα!
Ποιο είναι αυτό;
72 ιστολόγια μέτρησα χτες στη δική μου
ροή του blogger
τα οποία άκουσαν τις εκκλήσεις μιας Κρητικής φωνής 
από τη μακρινή Αυστραλία
 για βοήθεια κι εξέπεμψαν το ίδιο μήνυμα!
Για το περιβάλλον μας!
Για τα παιδιά μας!

Η πρωτοβουλία για τη δράση αυτή ανήκει στην Αγριμιώ . 
Μια γενναία, νεανική, κρητική ψυχή,
που δεν σταματά να αγωνιά και να μάχεται για την πατρίδα
που αγαπά και της λείπει....

Εμείς όλοι οι άλλοι....
ακολουθήσαμε!
Και γράψαμε για την Πράσινη Επανάσταση!
Ρίγος με έπιασε βλέποντας να γεμίζει ο μπλόγκερ με τον ίδιο τίτλο 
την ίδια φωτογραφία, το ίδιο κείμενο!
Μπράβο σε όλους μας!

Αποδείξαμε ότι ΜΑΖΙ μπορούμε πολλά!
Οι αγώνες συνεχίζονται!



Δυναμικά το παρόν τους έδωσαν (από τη δική μου ροή του blogger) :
Μαρία Κανελλάκη 
Joan Petra
me(maria)
Vivika
Λεβίνα
Πέτρος ο Ακυβέρνητος
η αφεντιά μου
Έλενα Λ.
Ελένη (ποιώ)
Νικόλ
Νίκη, Χειροτεχνήματα
Εκφράσου
Μαριλένα
Desjav
MariaFe
Κατερίνα Βερίγκα
Κατερίνα Βαλσαμίδη
Κatrina koko
Μαζεστίξ
Βίκυ Δερμάνη
Μαρία Νι
Marilise 2
Χαρά Θ.
AnnaFlo
FunkeyMonkey
Paloma
Ελένη Φλογερά
Αννιώ
Με μια κούπα καφέ
Lysippe
Butterfly
Ολυμπία
Κυκλάμινο
Κυριακή-Κορίνα
Ανταίος
αγριομέλι
Νεφέλη
Αρμονία
Graftland
xristin
Maria Vilioti
Ρούλα Σμαραγδένια
Αχτίδα
Ποδηλάτισσα
handymamacrafts
wildrose
Ρένα Χριστοδούλου
MakisDel
Κέρινα Ποιήματα
Άρης Άλμπης
Pinellia
Stavento
armenaki
areti boboti
hamomilaki
Μαρία Έλενα
Οι άσημες
Αιώνια Γυναίκα
Εξερευνητής
Βάσω Σταύρου
Αλεπού του Ολύμπου
Lolipop
Λιακάδα
Σοφία-Γελαστή Κλωστή
Marie-Meraki
Melisses
Γιαγιά Αντιγόνη
Evonita
Άννα Παπαδοπούλου
Φλώρα (Flora Gia)
Μαρία Παρασκευοπούλου
Άιναφετς (Στεφανία)




Ευχαριστώ θερμά για τη χαρά που μας/μου έδωσαν 
όλα όσα ιστολόγια συμμετείχαν!
Τι συγκίνηση !

Μπράβο παιδιά!

Αφήνω ανοιχτή την αλάνα σήμερα να παίξουμε μπάλα:
Πώς αισθανθήκατε εσείς;
Πόσα άλλα ιστολόγια συμμετείχαν 
από τη δική σας ροή του blogger;
Τι άλλο θα μπορούσε άραγε να γίνει;
Η Αγριμιώ δεν σταματά τους αγώνες της...
Συνεχίζει πιέζοντας συλλόγους 
και τρέχοντας σε ραδιοφωνικές εκπομπές....


Αγριμιώ ευχαριστούμε που μας συσπείρωσες...
Εύχομαι να γίνει επιτέλους κάτι, γιατί το θέμα είναι σοβαρό
και στη χώρα μας έχει περάσει, ως συνήθως, στα ψιλά γράμματα
των ειδήσεων!

Καλή σας μέρα
@ριστέα

Η είδηση που δεν "έπαιξαν" τα Μ.Μ.Ε 


60 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα...
    Χθες όταν κοίταξα κι εγώ τη ροή του blogger κι έβλεπα να εμφανίζεται παντού ο ίδιος τίτλος και η μεγάλη κίτρινη φωτογραφία με το ΟΧΙ συγκινήθηκα...
    ΄Εστειλα και μερικά μηνύματα, σε φίλους και γνωστούς και το κοινοποίησαν σε Fb, G+, αλλά και δικά τους ιστολόγια, δημιουργώντας καινούρια αλυσίδα παρακίνησης και ενημέρωσης.
    Θεωρώ πως δεν μπορούμε να μετρήσουμε τις δημοσιεύσεις, η συμμετοχή ήταν τεράστια...
    Μακάρι να΄φτασε η κραυγή και στα μεγάλα "αυτιά"...

    Καλή συνέχεια στη μέρα σου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν σίγουρα πάνω από 100!
      Πάμε για άλλα!
      Φιλιά Αννιώ μου! ♥

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο συναίσθημα! Και η δική μου ροή είχε γεμίσει από το ίδιο θέμα. Δεν μπορώ να μετρήσω εξάλλου αρκετοί ανήκουν και στη δική σου ροή. Τι μπορούμε να κάνουμε;;;;;;Και εμένα με απασχολεί. Μέσα από εδώ όμως μπορούμε να βάζουμε σε κάθε μας ανάρτηση τον τίτλο και το λινκ για κάθε δημοσίευση επί του θέματος που δεν αναφέρουν τα ΜΜΕ...Ότι ενημερώσεις έχεις πχ από την Αγριμιώ ( που λυπάμαι αλλά δεν την ξέρω),που δημοσιεύονται ή ότι πέφτει στην αντίληψή μας από άλλα σάιτ μπορούμε---λέω τώρα---να βάζουμε τον τίτλο και το λινκ πριν από κάθε μας ανάρτηση για ενημέρωση...........Δεν ξέρω πώς αλλιώς να βοηθήσουμε........
    Καλή σου μέρα και ξανά μπράβο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά όσα παρατηρείς και υποδεικνύεις (με την καλή έννοια) Άννα μου!
      Φιλιά πολλά :))))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!Τα ίδια συναισθήματα με σένα μοιράστηκα, συγκίνηση και δέος στο τι μπορούμε να κάνουμε μαζί αν θέλουμε.
    Μπράβο στην Αγριμιώ για την πρωτοβουλία (πάντα μας συγκινεί με το πόσο πολύ σκέφτεται τη πατρίδα μας).Μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν.
    Στη δική μου ροή φαίνονται λίγο λιγότεροι, όμως στο G+ κιτρίνισε ο τόπος.Κρίμα όμως να μαθαίνουμε έτσι τέτοια θέματα, τα ελληνικά ΜΜΕ ακόμα μια φορά κωφεύουν και σιωπούν.
    Ας γίνουν από όποιους μπορούν ενέργειες και για ενημέρωση του κόσμου μέσω ραδιοφώνου, έντυπου τύπου και τηλεόρασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα εύσημα στο αγριμάκι μας! Έτσι πρέπει!!!
      Φιλιά πολλά Γεωργία μου ♥

      Διαγραφή
  4. Αριστάκι πρώτα από όλα πολλά φιλιά στην μανούλα!
    Υπομονή και όλα θα περάσουν πες της!
    Χάρηκα πάρα πολύ που τόσα πολλά μπλογκ ανάρτησαν αυτό το θέμα που δεν είδαμε και δεν ακούσαμε πουθενά!
    Πραγματικά ήταν πολύ ελπιδοφόρο!
    Ελπίζω μόνο η φωνή μας να ακουστεί!
    Πολλά πολλά φιλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα ενωμένες η φωνή μας γίνεται πιο μεστή, πιο ηχηρή, πιο δυνατή!Και εγώ ως κρητικιά χάρηκα ακόμα περισσότερο και ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου της γειτόνισσες!Τα ΜΜΕ σιγά μην έλεγαν κάτι!Όλα έχουν πάρει το "κάτι τις" τους....Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ενωμένες ...αμήν Πηνελόπη μου!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  6. καλημέρα μπράβο για τον συντονισμό χτες μπράβο και τις προηγούμενες μέρες και σε άλλα ιστολογια θα πω γενικά καταρρίπτονται καποιοι κακόι χαρακτηρισμοί όταν υπάρχει σύμπνοια
    καλημέρα όλη μέρα Αριστέα ελπίζω να εισαι καλα γιατι κατι μου έγραψες για δύσκολα προχτές και εύχομαι το καλύτερο ότι και αν συμβαίνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς: σωστός συντονισμό! Κι αποδείχτηκε ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!
      Φιλιά πολλά Νικόλα μου! :)))

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστέα χτες το πρωί πριν φύγω για την δουλειά άνοιξα τον υπολογιστή ως είθισται και πλημμύρισε η οθόνη μου από ιστολόγια που έδωσαν όλοι μαζί δυναμικά το παρόν σετην δράση αυτή!!!! Συγχαρητήρια στην Αγριμιώ και σε όλους οσους έλαβαν μέρος!!! Εύχομαι και ελπίζω να ακουστούν οι φωνές που ενώθηκαν για αυτό το σκοπό!!! Τα φιλιά μου στην μακρινή Αυστραλία και εύχομαι κάποτε να ανταμώσουμε με την Αγριμιώ!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιραζόμαστε τα ίσια συναισθήματα Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά :))))

      Διαγραφή
  8. Αριστάκι αποδείξαμε ότι μπορούμε στα δύσκολα να ενωθούμε....και είναι πράγματι δύσκολη η κατάσταση και τίποτα δεν σταματά σε μια ανάρτηση, σε μια μέρα...για τον λίγο χρόνο που είχαμε να προετοιμαστούμε , να ειδοποιήσουμε, να κινηθούμε ήταν μια καλή αρχή και εχθές όταν είδα να γεμίζει η οθόνη μου με μια Πράσινη Επανάσταση ένοιωσα να βγάζω φτερά...
    Συνεχίζουμε με την ίδια αγάπη για την γη γύρω μας και με τα ίδια όνειρα για να μπορέσουμε μέσα από τις οθόνες μας να στέλνουμε τα μηνύματα που θέλουμε... αυτό είναι το όπλο μας και αυτό μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο που γίνεται!

    Τα φιλιά μου, τις ευχές μου για την μανούλα σου ήδη σου τις έχω πει και συνεχίζουμε αυτό που αρχίσαμε... να φωνάζουμε για το αύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ήταν πολύ όμορφο συναίσθημα. Αν και εγώ έτρεχα συνεχώς και δεν παρακολούθησα τα μειλ σας.
    Το όμορφο είναι σε αυτήν την περίπτωση, αλλά και σε άλλες, ότι συνεργαζόμαστε άψογα. Γιατί όμως δεν πάει μπροστά αυτός ο τόπος; Πολλές φορές το αναρωτιέμαι...

    Όλα καλά να πάμε με τη μαμά.
    Φιλάκια πολλά και καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σε όλους, προσπαθώ να βρω πως μπορώ να βάλω ένα λιθαράκι κι όπως πάντα το στενό μου το μυαλό δεν μπόρεσε να βρει άλλο τι από τα γραμμένα μου και τις αφιερώσεις τους. Το παρακάτω μιλάει γιά Αγάπη και έρωτα περίεργο, που πρέπει να παλέψουμε να μείνει ζωντανός...

    ΑΦΡΟΣ ΑΓΑΠΗΣ

    Αξέχαστο το αλμυρό, το υγρό κι αέρινο φιλί σου,
    Ήταν το πρώτο άγγιγμα, που πηρ’ απ΄τη ζωή σου .
    Χωρίς καρδιά, χωρίς κορμί,
    Ζωντάνια δίνεις στη ψυχή.
    Τ’ απέραντα τα χάδια σου απλώνεις,
    Την αγάπη πάντα με αγάπη πληρώνεις.

    Μ’ αγκάλιασες, με κέρδισες, σαν ήμουν ζαλισμένος
    Μα εγώ ποτέ δεν ένοιωσα, πως είμαι νικημένος
    Σε ζήτησα, γιά να μην σταματάς ν’ αναγεννιέσαι
    Σ’ αγάπησα, γιατί δεν θέλω να λησμονιέσαι

    Θυμάμαι όταν είπαμε το « σ’ αγαπώ
    Άρχισες να μου δίνεις, δίχως υποσχέσεις.
    Στο τέλος, μούδωσες τα πάντα, με χίλιες τέρψεις.
    Έκρυβα υποσχέσεις, σε όλες μου τις σκέψεις.
    Στο τέλος, δεν σούδωσα τίποτα, μόνο δυό λέξεις.
    Νοιώθω πως πάντα θέλω, να σ’ αγαπώ,
    Τα χρώματα και τις ανάσες σου, να νοσταλγώ.

    Ένοιωσα ελεύθερος μόλις σ’ αγάπησα
    Φυλακισμένος, σαν δεν σε σεβάστηκα
    Τα μυστικά σου, στα πέρατα γνώρισα
    Και στο γιαλό σου τα παρατούσα.

    Θάλασσα, γλυκοθάλασσα και γλυκοκυματούσα.

    Δ.Λ.Α.

    Καλή συνέχεια στον υπέροχο αγώνα όσων συμμετέχουν, στη σωτηρία της Ζωής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Δημήτρη μου για όλα!
      Να΄σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Αριστάκι
    Πολύ την χάρηκα την χτεσινή μέρα!!!!
    Η ισχύς εν τη ενώσει....και είμαι βέβαιη
    ότι θα συνεχίσουμε απαρέγκλιτα!!!!!!!!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mπραβο μας για την αμεσα και ομαδικη κινητοποιηση που ειχαμε. Νομιζω πως ενημερωθηκαν παρα πολλοι συνανθρωποι μας!
    Ευχομαι αμεσα θετικα αποτελεσματα!

    Φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αριστέα ,καλημέρα .Δεν μέτρησα τα μπλόκ που συμμετείχαν ,έτρεχα και μάλιστα πολύ ,αλλά το συναίσθημα της άμεσης και δυνατής κινητοποίησης έστω και μέσω του blogger ,αποδεικνύει ότι η πράσινη κραυγή ήταν ηχηρή και έφτασε στα πέρατα του κόσμου ! Ναι ,όλοι μαζί μπορούμε .Συγχαρητήρια στη Αγριμιώ για αυτή την πρωτοβουλία και σε όλες όσες συμμετείχαν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι το εισέπραξα κι εγώ Ολυμπία μου!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  14. Καλή σου μέρα , μικρουλίτσικό μου!
    Την ίδια αντάρα ένοιωσα κι εγώ στην ψυχή μου βλέποντας τη ροή να είναι μια συνεχόμενη κοινή κραυγή, όμως δεν σου κρύβω ότι δεν βλέπω φως κι ελπίδα...
    Οι τρόποι που διαλέγουμε είναι πολύ light για τα αυτιά τους...
    Θα πρέπει κάποια στιγμή η δράση μας να γίνει δυναμική τόσο ώστε να τους σπάσουμε τα τύμπανα, κι αυτό ,χαρά μου, θέλει κότσια που μάλλον δεν διαθέτουμε...!!!
    Φιλιά σου πολλά, κι εύχομαι να ξυπνήσει μέσα μας ο αληθινός επαναστάτης που θα μπορεί να ξεπεράσει τους φόβους του και τον εαυτό του. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι μπορούμε κάνουμε Κορινάκι μου! Ήταν μια αρχή! Το κακό είναι να σταματήσουμε!
      Φιλιά πολλά :)))

      Διαγραφή
  15. Είμαι ρεαλίστρια εκ γενετής και δυσκολεύομαι να ενθουσιαστώ...
    Ωραία η πρωτοβουλία και η κινητοποίηση και μπράβο μας, αυτά είναι καλό να γίνονται, αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν ίδρωσε (πάλι) κανενός το αυτί. Τα μεγάλα κεφάλια ιδρώνουν μόνο όταν χάνουν την καρέκλα τους και τη βολή τους.
    Το νου μας τι θα κάνουμε στις εκλογές τώρα.
    Φιλιά πολλά, την καλημέρα μου και εύχομαι όλα καλά να πάνε με τη μαμά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις και δεν ενθουσιάζεσαι ( από τη μια)!
      Από την άλλη...ήταν πρωτόγνωρο όλο αυτό!!!!
      Φυσικά και οι εκλογές είναι που θέλουν προσοχή!
      Φιλάκια πολλά Έλλη μου!

      Διαγραφή
  16. Πράγματι Αριστέα μου η χθεσινή μέρα ήταν μέρα σκέψης,προβληματισμού, αλλά και συγκίνησης και αισιοδοξίας. Οτι ναι μεν τα πράγματα είναι μαυρα,αλλά έχουμε τη δύναμη ενωμένοι να το παλέψουμε.
    ΑΝατρίχιασα,πράγματι με το κίτρινο ΟΧΙ που πλημμύρισε την οθόνη μου χθες,απο παντού. Οσο μικρή κι αν φαίνεται η κίνησή μας,απέναντι στα μεγαθήρια που επιβουλεύονται το μέλλον του Πλανήτη,είναι κάτι απ το τίποτα.
    Το ανέβασα και στο Φ/β (όσο κι αν δε το συμπαθώ,τέτοιες ώρες βοηθάει στην εξάπλωση) και εκτός τα like κάποιοι έκαναν και Κοινοποίηση στις δικές τους σελίδες. Πήγε αρκετά μακρυά,αφού ήρθε απο την Αυστραλία τόσο δρομο, μακάρι να μη σταματήσει εδώ. Να μην ήταν μονάχα μια μέρα.
    Θα τολμήσω να προτείνω κάτι,παρόλο που τα ιστολόγιά μας είναι πολύ διαφορετικά,απο ειδησεογραφικά έως καλλιτεχνικά,σε τέτοια μεγάλα θέματα να γινόμαστε μια γροθιά. Κάτι που θα μαθαίνει μία να κοινοποιείται σ όλες και να γωστοποιείται μέσω των αναρτήσεων,ακόμα κι ως ενότητα σε ήδη υπάρχουσα ανάρτηση.
    Ισως θεωρηθεί χαζό, όμως θα νοιώσουμε χρήσιμοι όλοι για κάτι που μας αφορά και δε το προσπερνάμε αδιάφορα
    Φιλιά πολλά, ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι ανατριχιάσαμε Χαρά μου!!!!
      Πολύ καλή η πρόταση σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Και σε σένα Βαρβάρα μου ♥

      Διαγραφή
  17. Να προσθέσεις κι εμένα...
    Ήμουν κι εγώ εκεί απλά καθυστέρησα λίγο.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για μενα αυτό που έγινε εχθες.. ειναι αυτονόητο Αριστέα μου.. νομίζω και για όλες μας..εδώ μεσα..ένιωθα οτι βρισκόμασταν σε μια μεγαλη πλατεια ενωμενοι όλοι μαζί...εγώ εκεί είμαι ακόμα... ξεχασα οτι το ιντερνετ κανει καλήτερη δουλεια... και θα συμμφωνήσω με την Χαρά απο πανω.. θα γινόμαστε μια γροθιά.. σηκωμενη.. ψηλα.. για ότι θεμα προκύψει και χρειαζεται αντίσταση...χαρηκα που πρασινίσαμε τον χώρο αυτόν.. ολοι μαζί μπορούμε..φιλώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Ρουλίτσα μου ...το ίντερνετ που λες θα το χρησιμοποιήσουμε όσο μπορούμε! Όχι αυτό εμάς!!!
      Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  19. Η κινητοποίηση αυτή έδειξε για μένα πως μπορούμε ενωμένοι να κάνουμε πολλά άμα θέλουμε! Αν το "εγώ" το κάνουμε ΕΜΕΙΣ,θα κάναμε θαύματα!
    Καλή συνέχεια και Μπράβο σου κοπέλα μου που έκανες τόσα πολλά!
    Φιλιά κι αγκαλιά μεγάλη!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Κατερίνα μου...καιρός να πιστέψουμε στη συλλογική δράση ή θαύμα να πω;
      Φιλιά πολλά :))))

      Διαγραφή
  20. κι εγώ έλειπα
    δεν συγχωρώ τον εαυτό μου
    μπήκα πολύ αργά, το βράδυ
    λυπάμαι, τι άλλο να πω
    θα επανορθώσω, την επόμενη φορά

    (σου έστειλα, το πήρες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το αναρτήσεις όποια μέρα θέλεις, δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης σε αυτά τα θέματα, έτσι κι αλλιώς. Καλό βράδυ σε όλους παιδιά! Αριστέα, τα φιλιά μου κι από δω :)

      Διαγραφή
    2. Όντως δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο για τους αγώνες!
      Να'στε καλά και οι δύο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Σας ευχαριστώ όλους και όλες από τα βάθη της καρδιάς μου.. για άλλη μια φορά αποδείξατε πως ο κόσμος μπορεί μέσω συλλογικών προσπαθειών ν'αλλάξει, να γενεί καλλίτερος. Και μέρος αυτής της προσπάθειας είστε όλοι και όλες εσείς, αγαπημένοι. Αγγίζω νοερά έναν-έναν και μία-μία από εσάς με ένα κρητικό αγρίμικο αεράκι, απ'αυτό που παρασύρει τα πάντα στο πέρασμά του :)

    Είναι δύσκολες οι μέρες τούτες και για εμάς στην ομογένεια καθώς αντιλαμβανόμαστε πως για άλλη μια φορά ξεπουλούν την πατρίδα μας εν'όψει εκλογών. Οι ειδήσεις φθάνουν με το σταγονόμετρο. Είμαστε όμως αποφασισμένοι και προσπαθούμενα κινητοποιήσουμε την ομογένεια.

    Για περισσότερες πληροφορίες ή ιδέες για το πώς μπορείτε να λάβετε μέρος στο online περιοδικό "Ανθρώπων Έργα", με ειδικό αφιέρωμα στους αγώνες της Κρήτης, περάστε από τη σελίδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. οι επαναστάσεις και οι κινητοποιήσεις, Αριστούδι μου, γίνονται εκεί έξω στους δρόμους... σ' αυτούς τους δρόμους που σχεδόν άδειους τους βλέπω...
    αυτό που έγινε χθες, όσο και αν ήταν συγκινητικό, ήταν ένα ελάχιστο κάτι από το τίποτα. αρκεί να μην καθησυχάσει τις συνειδήσεις μας πως κάτι κάναμε κι εμείς... η ζωή θέλει καθημερινή πάλη κι αγώνα σ' όλα τα μέτωπα.
    σε φιλώ ψυχή μου κι εύχομαι όλα καλά με τη μανούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν συνεχίσουμε Βίκυ μου τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας!
      Από μας εξαρτάται....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Υπεροχη η πρωτοβουλια της Αγριμιως και χαιρομαι πολυ που συμμετειχα! Αλλα ειμαι πολυ επιφυλακτικη για το αν τελικα θα πετυχουμε κατι...
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι αισθάνομαι πεταλουδίτσα μου!
      Φιλάκια πολλά :))))

      Διαγραφή
  24. Πραγματικά η ανταπόκριση ήταν μεγάλη!
    Έκανα χτες την ανάρτηση κι έφυγα για δουλειά κι εκεί δεν έχω πρόσβαση στο ίντερνετ...το μυαλό μου ήταν εδώ!
    Ας ελπίσουμε να συνεχιστούν οι αγώνες, μα και να δούμε αποτελέσματα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα εδώ ήταν το μυαλό μου...κι εν τω μεταξύ χτες να μην έχω σύνδεση..τρωγόμουν με τα ρούχα μου μέχρι να δω ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ! ε μετά ...τρελάθηκα!!!
      Φιλιά πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  25. «Η ελπίδα είναι κάτι φτερωτό που φωλιάζει στην ψυχή». (Έμιλυ Ντίκινσον) Συγκίνηση, χαρά, ελπίδα...;
    Δεν ξέρω τι θα γίνει...αλλά έστω κι αυτό, που αντικειμενικά ίσως να είναι κάτι μικρό... έστω κι το ότι γίναμε ΕΝΑ απέναντί τους και μ' αυτόν τον τρόπο είναι ένα κατιτίς μεγάλο!!
    Να είσαι καλά Αριστέα μου!!
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ γνωρίζω τι θα γίνει! Αλλά δεν σταματάμε! Αυτό ξέρω στα σίγουρα!!!
      Φιλάκια πολλά Σοφία μου!

      Διαγραφή
  26. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο στην πληροφόρηση, όσο στο επόμενο βήμα. Αν φοβόντουσαν το διαδίκτυο οι κυβερνώντες, θα το είχαν περιορίσει. Δεν νομίζω ότι ίδρωσε και πολύ το αυτί τους. Τουναντίον ελπίζουν ότι η πληροφόρηση δίνει το άλλοθι για μη περαιτέρω αντίδραση. Για το εν λόγῳ θέμα, δεν είμαι σίγουρος κατά το πόσο είναι αληθές μιας και έχω πληροφόρηση ότι κάπου αλλού θα χρησιμοποιηθούν τα χημικά όπλα και δεν θα καταστραφούν... (κατεστραμένα δεν φέρουν κέρδος...) Εν πάσι περιπτώσει, πολλά γίνονται που δεν τα ξέρουμε και ούτε πρόκειται να τα μάθουμε.
    Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα, που τραγούδαγε ο Παπακωνσταντίνου, αλλά ο φόβος πλέον δεν επαρκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοί όλοι σου οι προβληματισμοί...
      Ξέρω ότι δεν ιδρώνει το αυτάκι τους....αλλά και πάλι τι; Να εγκαταλείψουμε; Εσένα σου πάει η καρδιά ;

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Νομιζω νιωσαμε ολοι την ιδια συγκινηση με αυτο που εγινε χθες...
    Τελικα..ειμαστε πολυ ευαισθητοποιημενοι σε τετοια θεματα..
    Ευχομαι οι προσπαθεις αυτες να εχουν αποτελεσμα και οι ''φωνες'' να ακουστουν μεχρι εκει που πρεπει.
    Μπραβο σε ολους !
    Πολλα φιλια πριγκιπεσσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ που δέχτηκες το κάλεσμα....
      Στις ευχές σου...αμήν θα πω!
      Φιλάκια πολλά! :))))

      Διαγραφή
  28. Δεν πρόλαβα να το δω στη ροή μου, γιατί έλειπα, αλλά το έμαθα, το είδα σε κάθε ιστολόγιο ξεχωριστά και ενθουσιάστηκα!
    Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο σε όλους μα πιο πολύ στο αγριμάκι μας!
      Να΄σαι καλά Αλεξάνδρα μου !

      Διαγραφή