Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Όρκοι αγάπης..........


-Μην τρομάζεις μωρό μου...
Όσο υπάρχει αυτή η αγκαλιά τίποτα δε θέλω να σε φοβίζει!
-Θα είσαι πάντα εδώ;
-Στο ορκίζομαι, στην αγάπη μας!


Όρκοι αγάπης.....
Εύκολα μπορούν να ειπωθούν.

Το δύσκολο είναι να διατηρείς τα αισθήματά σου
στο χρόνο, πέρα από όρκους και δεσμεύσεις...
Το να αγαπάς με διάρκεια απαιτεί πολύ περισσότερα
από τη διατήρηση του πάθους..
Απαιτεί να τα έχεις καλά πάνω από όλα με τον εαυτό σου,
να μην έχεις απωθημένα ή ψευδαισθήσεις...
Απαιτεί ένα Εγώ ολοκληρωμένο...
Απαιτεί ωριμότητα πάνω απ' όλα!




Καλημέρα , Καλή εβομάδα να έχουμε
airis

36 σχόλια:

  1. δε ξερω αν υπαρχει ανιδιοτελης αγαπη ουτε αγαπη που κρατα για παντα, ξερω ομως πως αν υπαρχει θα ηθελα πολυ να τη βρω...

    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχεις φιλη μοΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι αποζητούμε το ιδανικό.
      Πρώτοι εμείς πρέπει να εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση : όχι να πετύχουμε το ιδανικό αλλά να έχουμε υγιείς σχέσεις.
      (Και ποιος δεν θέλει αυτό το πάντα;)
      Καλή εβδομάδα και σε σένα χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλη σου μερα, γλυκια μου....
    Η αγαπη δοκιμαζεται στο περασμα των χρονων....
    Πολυ δυσκολο στ'αληθεια! Οταν εισαι καλα με τον ανθρωπο σου, τοτε οκ. Το πιο δυσκολο ειναι νομιζω να βρισκεις τα σημεια που αγαπησες στον αλλον οταν εισαι θυμωμενος μαζι του, οταν δεν θες ουτε να τον βλεπεις ζωγραφιστο, οταν ειστε σαν 2 ξενοι.....

    Ολα ειναι θεμα οπτικης γωνιας και επιλογων!
    Θες να προχωρας με καποιον, καλως! Πρεπει να πραξεις τα δεοντα.
    Οταν δεν θες, ειναι πολυ ευκολο να σπασεις τους κρικους που σε ενωνουν μαζι του!
    Ομως δεν πρεπει να επαναπαυομαστε σε μια σχεση...
    Στην πραγματικοτητα δεν ειναι τιποτα δεδομενο! κανεις απο τους δυο δεν πρεπει να θεωρηθει δεδομενος και παραδομενος στη μοιρα.
    Καθε μερα ειναι μια νεα αρχη να αγαπηθουμε και να αγαπησουμε! Να ερωτευτουμε και να ειμαστε ερωτευσιμοι...
    Και αυτο αξιζει, οπως και να το κανεις....

    Φιλακι συννεφενιο απο μια γκριζα Αθηνα...
    (εχετε λιακαδα να ανεβω στο συννεφακι μου και να σου ερθω?)

    vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαϊλί μου; Εσύ κρύβεσαι πίσω από την ανώνυμη δημοσίευση;
      Πρέπει να πράτεις τα δέοντα... και να μην επαναπαύεσαι! Έτσι είναι ! Όλες οι σχέσεις έτσι είναι! Τίποτα δεν είναι δεδομένο....
      ΥΓ: Ξεκινήσαμε με φθινοπωρινό καιρό , συννεφιά που έδειχνε βροχή αλλά άλλαξε γνώμη και ο ήλιος περίχαρος έκανε την εμφάνισή του!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Οταν γραφω απο τη δουλεια μου δεν μπαινω με το προφιλ μου...δεν θελω να το δει κανεις εκει...καταλαβαινεις!

      Α, τελικα κι εμας ετσι εκανε...
      Το πρωι ειδα μια απιστευτη ανατολη...ειχε τοσα ροδινα συννεφα! Συννεφα που χορευαν αγγελοι αναμεσα τους....
      και το ηλιοβασιλεμα επιφυλασσεται αναλογο! Με φωτεινες ακτιδες σαν κουρτινες ρηγμενες και ολα τα ομορφα χρωματα να ζεσταινουν την καρδια μας1
      Σε φιλω! Καλο βραδυ να εχουμε....

      Διαγραφή
    3. Τι όμορφη περιγραφή!
      Φιλάκια ! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Λίγες όμορφες σκέψεις πάνω σε ένα τόσο μεγάλο θέμα και όμως τα λένε όλα!
    Καλή εβδομάδα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει να γράφω λίγα, και από κει και πέρα ο καθένας να κάνει τις δικές του σκέψεις ;-)
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!Απαιτεί ένα ολοκληρωμένο ΕΓΩ, ακριβώς αυτό..
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))
      Καλημέρα Κατερινάκι μου!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα !

      Διαγραφή
  5. "Το δύσκολο είναι να διατηρείς τα αισθήματα σου" λες... και πόσο δίκιο έχεις.Οι μακρόχρονες σχέσεις έχουν τριβές και εξωγενείς παράγοντες (πεθερικά, παιδιά, γονείς) που την επηρεάζουν.
    Αλλάζουν οι άνθρωποι,(αλλά θες στα 20 , άλλα στα 30 κ.λ.π.)ανάλογα όμως αλλάζουν και οι σχέσεις και αν υπάρχουν πραγματικά αισθήματα, πρέπει να δέχεσαι τις αλλαγές του άλλου, όπως ακριβώς τις δικές σου και να επαναπροσδιορίζετε από κοινού τη σχέση και να τη ποτίζετε διαρκώς με πράξεις που τη διατηρούν ακμαία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως πρέπει να δέχεσαι τις αλλαγές στον άλλο αλλά και να επαναπροσδιορίζεται η σχέση! Πολύ όμορφα τα είπες όπως και στο τέλος με το "πότισμα"!
      Μου άρεσε πολύ!:)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πολλές φορές ευχόμαστε να ΄χουμε συναντήσει στο δρόμο μας την αληθινή αγάπη, γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία, όταν έχουμε πεποίθηση ότι μας αγαπούν αληθινά.Σ΄ οδηγεί η καρδιά σου κι αυτήν ακούς.Κι αυτό δε χρειάζεται κανένας όρκος για να τ΄ αποδείξει.Χαρούμενη βδομάδα!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όρκους χρειαζόμασταν όταν ήμασταν παιδιά!
      Η αληθινή αγάπη δεν τους χρειάζεται..
      Να έχεις και εσύ μια υπέροχη εβδομάδα γλυκιά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. ...Ένα ΕΓΩ ολοκληρωμένο!!!
    Νομίζω τα λέει όλα!!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, πιστεύω.
      Σχετίζονται πολλές φορές ανώριμα "Εγώ" και εκεί δημιουργούνται μόνο προβλήματα.......
      Καλή εβδομάδα και σε σένα κούκλα! :))

      Διαγραφή
  8. καλή σου εβδομάδα!!
    πόσο όμως τελικά κρατάει αυτό το πάντα στον έρωτα?
    υπέροχη ανάρτηση..σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το πάντα είναι εντελώς σχετικό ε;
      Καλή εβδομάδα και σε σένα !!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Δεν χρειάζονται όρκοι, όπως ειπώθηκε και παραπάνω, για την αληθινή αγάπη. Οι όρκοι, όταν ειπώνονται με πάθος και πυγμή, προσπαθούν να καλύψουν το κενό των πράξεων. Όχι πως δεν είναι όμορφα τα λόγια, αλλά είναι συχνά περιττά.
    Μακάρι να κρατούσαν τα συναισθήματα και να αναγεννώνταν έτσι απλά και αβίαστα. Όμως ίσως αυτή είναι η χαρά και η αξία των μακροχρόνιων σχέσεων, η πάλη με τον εαυτό μας και το κακό του πρόσωπο, με τα ένστικτά μας και τη φθορά του χρόνου. Και μόνο τότε η νίκη έχει νόημα.

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα το έθεσες: χρειάζεται η πάλη και η διαρκής διεκδίκηση!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα γλυκιά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Οι όρκοι δεν είναι παρά προσπάθεια να ξορκίσουμε τους φόβους.
    Φοβού τους εραστές όρκους προφέροντας...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μα ναι! καλύτερα δεν μπορούσες να το πεις!
      Καλή εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα καλή μου... έφτασα τελευταίος και καταϊδρωμένος όμως έφτασα..... όρκοι αγάπης..τους έδωσα τους κράτησα και ακόμα τους κρατάω... άσχετα αν τους κρατώ μόνος μου...τα φιλιά μου πολλά πολλά...και ένα όμορφο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον! Εγώ το είδα ακόμα πιο καθυστερημένα!
      Ελπίζω όλα να είναι καλά!
      Σόρρυ αλλά γέλασα....ακόμα τους κρατάς μόνος σου!;-) χιχιχι!
      Καλό βράδυ καλέ μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Δε πρεπει να δίνουμε σημασία στα λόγια. Ευκολα μπορούν να ξεχαστούν. Μονο οι πράξεις μετρανε, εκεί πρεπει να επενδύουμε. Γλυκια εβδομάδα να εχεις φίλη μου, ονειρα μαγεμενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαράκι μου ...Τα λόγια θέλουν υποστήριξη και με τις πράξεις μας!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα γλυκιά μου! :)))

      Διαγραφή
  13. Τα είπες υπέροχα...δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!!
    Φιλιά και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν τα έχεις βρει με τον εαυτό σου δεν έχεις να φοβάσαι το παραμικρό! :) Καλή εβδομάδα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εκεί ξεκινούν και εκεί καταλήγουν όλα! Από τον εαυτό μας!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα! :)

      Διαγραφή
  15. έτσι είναι!!! τα είπες όλα!! με πράξεις φαίνεται η πραγματική αγάπη! φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή