Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Θα μπορούσε να ήταν ένα ακόμα Diary of Bliss!

Επιστρέφοντας σπίτι σήμερα το απόγευμα, με περίμενε μια έκπληξη: Είχα λάβει ένα δεματάκι με την μπλούζα που κέρδισα στο διαγωνισμό του  Dreamlife,το μπλογκ του Κώστα και της Κατερίνας (από το positive-thinking-greece.blogspot )
Η μπλουζίτσα είναι μαύρη, με φούξια γράμματα, αλλά εγώ, ως άσχετη φωτογράφος, την έβγαλα κάπως έτσι (μπρος)


..και κάπως έτσι από πίσω!



Τα συνθήματα είναι από αυτά που λατρεύω και θέλω να μεταφέρω κι εγώ στους άλλους! Είμαι υπέρ του motivation και ό,τι συνεπάγεται αυτό!

Ιδιαίτερη αναφορά θέλω να κάνω στην καρτούλα που συνόδευε το δωράκι μου... Ήταν λίγα , απλά, μα συγκινητικά λογάκια κι αν κρίνω από το γραφικό χαρακτήρα είναι της γλυκύτατης Κατερίνας.


Ένα δώρο είναι για μένα είναι πάντα σημαντικό , άσχετο από την αξία του!  Η μεγαλύτερη αξία είναι η χαρά που δίνουμε στον άλλον, το χαμόγελό του! Κι επίσης όμορφες και σημαντικές είναι και τέτοιες διοργανώσεις παιχνιδιών και διαγωνισμών στην μπλογκόσφαιρα!  Ερχόμαστε λίγο πιο κοντά και σκορπίζουμε χαμόγελα, τόσο που τα έχουμε ανάγκη στις δύσκολες εποχές που ζούμε!

Και τώρα η μπλούζα φορεμένη ... Ωραία γίναμε και μοντελάκια τη θρέψαμε κι απόψε τη ματαιοδοξία μας!

Καλό σας βράδυ....
airis

44 σχόλια:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Κουκλα εισαι Αριστεα!!!!καλο βραδυ...φιλια!Στελλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φτου φτου... υπέροχη μπλούζα κούκλα Αριστέα... ένα υπέροχο βράδυ εύχομαι φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλοφόρετη Αριστέα!

    Χαίρομαι που σου άρεσε!

    Κώστας.

    Υ/Σ. ναι τα γράμματα είναι της Κατερίνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα μου! Και για τις ευχές!
      Ε μα φαίνονταν! Γυναικείος, καλαίσθητος χαρκτήρας! Να είστε πάντα καλά κι αγαπημένοι χαρά μου!
      Καλό σου βράδυ! :))

      Διαγραφή
  4. Μεγειά σου Αριστέα μου ! Σου πάει και της πας της μπλούζας! Να είσαι καλά, να παίρνεις δωράκια να τα χαίρεσαι :) Καλό βράδυ **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ναι ! Πέτυχε το στυλάκι μου το αγαπητό μου ζευγαράκι Κώστας-Κατερίνα!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Να'σαι καλά!
      Καλά να περνάς κούκλα! :))

      Διαγραφή
  5. Ωωωω καλοφόρετη!!Σου πάει πάρα πολύ, χαίρομαι!! Μια χαρά μοντέλο είσαι!! Τα γράμματά μου όταν πρόκειται να γράψω σε μικρή κάρτα λες και το κάνω επίτηδες και βγαίνουν τόσο χάλια!Φαίνονται ολίγον τι ανισόρροπα!Αλλά τα έγραψα με πολύ χαρά και εκτίμηση!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ , μια χαρά γραμματάκια είναι! Κατάλαβα ...είσαι κι εσύ της τελειομανίας όπως κι εγώ!
      Την ένιωσα τη χαρά και την εκτίμηση! Και είναι αμοιβαία τα αισθήματα!
      Σας ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Να χαίρεσαι το δωράκι σου Αριστέα μου και να ΄σαι πάντα καλά.Πάντα τέτοια να ΄χεις.Κούκλα είσαι και σου πηγαίνει πολύ.Με ΄γεια σου... καλοφόρετη!Υπέροχο βράδυ να περάσεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Σοφία μου! :))
      Καλό ξημέρωμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Με γειά σου Αριστέα, σου πάει πολύ!!!Καλό βράδυ!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα βέβαια, λαμπερές σκέψεις απο μια λαμπερή παρουσία.
    Καλότυχη πάντα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σαι πάντα τυχερή! Έχεις δίκιο για την αξία του δώρου.
    Ευτυχώς που την φόρεσες και φαίνεται το μαύρο :)
    Με γειά σου! Ωραία η μπλούζα αλλά εσύ πιο ωραία!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί θέλησα να επικεντρωθώ με τη δημοσίευσή μου αυτή (εκτός από το να ευχαριστήσω τα παιδιά!) Το δώρο χαρίζει τόση χαρά .....
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Κλαηνύχτα και όνειρα γλυκά! :))

      Διαγραφή
  10. καλησπέρα
    συγχαρητήρια για την νίκη
    να χαρείς το δώρο
    με γεια η μπλούζα
    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκό μου Δελφινάκι!
      Φιλάκια και καλό σου βράδυ! <3

      Διαγραφή
  11. Γειαααα σου γλυκια μου!!!
    Ανασφαλεια μπροστα στην καμερα? αχαχαχα!!!!
    Υπεροχα ολα! Και καλοφορετη.... ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχιχ έπρεπε να δείξω ότι ντρέπομαι να βγάζω φωτογραφίες :-ρ Δεν πιστεύω να το πίστεψες;
      Μπα όταν είμαι χαρούμενη έτσι βγαίνω ...ντροπαλή!
      Φιλάκια Βαγιούλα μου!

      Διαγραφή
    2. Μου αρεσει το μνμ αυτης της μπλουζας κ εισαι ενας ανθρωπος που σου αξιζει σε...πανω!!!(απτα λιγα που εχω καταλαβει για σενα μεσα απτο μπλογκ σου)
      οταν δεν την φορας νατην βαζεις σε μια κρεμαστρα απεναντι σου!χιχι! :-P
      Καλημερα,ομορφη ψυχη....

      Διαγραφή
    3. Α! Τι όμορφη σκέψη! Που λες την έπλυνα χτες τη σιδέρωσα και σήμερα τη φοράω κιόλας! Με μαύρο κολάν είναι όλα τα λεφτά!
      Λατρεύω τα μηνύματα ενθάρρυνσης....την έχουμε όλοι τόσο πολύ ανάγκη!
      ΥΓ: Το mail σου το τσέκαρες;

      Διαγραφή
  12. Μπράβο στα παιδιά για την κίνηση! Καλοφόρετη Αριστέα μου, πάντα τυχερή να είσαι. Καληνυχτα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως μπράβο στα παιδιά! Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!
      Καληνύχτα! :)))

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΗ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ.ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά!
      Θα προτιμούσα να είχες αφήσει ένα όνομα από κάτω!
      Ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  14. Με γεια σου! Καλοφόρετη! Να είσαι πάντα τυχερή και να ποζάρεις με χαμόγελο!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα sosofan;;;;
      Καλώς την! Η φωτό σου με κάνει να χαμογελάω πάντως !
      Να΄σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Με γεια σου και πάντα τέτοια. Άλλωστε σου πάει κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου αρέσει πολύ, πάρα πολύ όμως, η τελευταία φωτογραφία με το μοντέλο που φοράει τη μπλούζα...!
    με γειά σου..!!
    Πολύ όμορφο δώρο κέρδισες..πάντα να είσαι τυχερή και να χαμογελάς...!
    Φιλιά...καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))))Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Να είσαι πάντα χαρούμενη και αισιόδοξη όπως σε έχω γνωρίσει.....
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  17. Ωω κι εγώ είμαι πολύ συναισθηματική παναθεμά με.
    Μια χαρά σε βρίσκω με το καινούριο σου μπλουζάκι!
    Φιλιά πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το'χω καταλάβει αυτό! ;-)
      Φιλάκια κούκλα!
      Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  18. kaloforeto to blouzaki!!!! kai den ksexname h zwh einai wraia!!!thesecretofwomen.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Ηζωή πάντα είναι ωραία απλά εμείς το ξεχνάμε πού και πού!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραία και γλυκιά η παρουσία σου. Εύχομαι να χαμογελάς και να είσαι αισιόδοξη πάντα.
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...αντεύχομαι! :)

      Διαγραφή
  20. Καλέ, μια κούκλα είσαι!!!!!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μοντελάκι @iris μου!!! :) σου πάει πολύ και η μπλουζίτσα, με γεια!!! πάντα να χαμογελάς! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή