Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Diary of Bliss: 8η και τελευταία εβδομάδα!

Μπήκαν τα γίδια στο μαντρί!


Κι από ότι καταλάβατε από τον τίτλο ( για όσους το παρακολουθούσαν), στην 8η βδομάδα του, το Diary of Bliss έφτασε στο τέλος του! (Βασικά λίγο νωρίτερα από ότι θα τελείωνε.) Το ημερολογιάκι αυτό ήταν μια υπέροχη ιδέα της  Κατερίνας

Αυτό το ταξίδι για μένα τελειώνει εδώ και τελειώνει με ...πανηγύρια !
Όχι γιατί δεν θα ήθελα να πάει άλλο! Αλλά όπως όλα τα ωραία, καλύτερα να τελειώνει πριν κουράσει ή  πριν κουραστείς!



Χθες βράδυ λοιπόν, είχα πάει σε πανηγύρι. Ένα πανηγύρι με τα όλα του: με πλαστικές καρέκλες, σκεπή από τσίγκους, γουρνοπούλα στη λαδόκολλα, τσίμπημα κατά προτίμηση με το χέρι, άφθονη παγωμένη μπιρίτσα, κλαρίνα και... Έφη Θώδη! Φυσικά δεν έλειπε η μεγάλη ζεστή κι αγαπησιάρικη παρέα, το κέφι και ο χορός!
Θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια! Νομίζω ότι από πιτσιρίκα είχα να πάω σε κλαρίνα! "Μπήκαν τα γίδια στο μαντρί", "Γλύκα γλύκα"  "Πού να'ναι τέτοια ώρα η αγάπη μου " και δεν συμμαζεύεται!



Η φωτογραφική τεκμηρίωση βρίσκεται στο κινητό της φίλης μου αφού δεν σκέφτηκα να έχω μαζί μου φωτογραφική μηχανή... το κινητό μου δε, αφήστε το... είναι αρχαιολογία!
Αλλά πιστέψτε με είναι από τις φορές που οι φωτογραφίες δεν μπορούν να αποτυπώσουν τη χαρά , τη διασκέδαση , την τρέλα ( γιατί κι από αυτήν είχαμε!)
Όταν γύρισα κουρασμένη αλλά γεμάτη στο σπίτι, ευχαρίστησα το θεό για τις όμορφες στιγμές που μάζεψα στο τσουβαλάκι μου και ξάπλωσα γαλήνια στο κρεβατάκι μου !


ΥΓ: Το βράδυ πονούσαν τα ποδαράκια μου ...μάτι δεν έκλεισα από τις κράμπες! Αλλά χαλάλι του!
Τέλος,να ευχαριστήσω την  Κατερίνα για την ευκαρία που μας έδωσε μέσα από αυτό το ημερολόγιο, να καταγράψουμε όμορφες στιγμές που είχαν κάτι να πουν και να τις μοιραστούμε με όλους εσάς που μας διαβάζετε! Κατερίνα ήταν όμορφο το ταξίδι! Περιμένω την επόμενη πρόκληση!
 
Καλή σας μέρα
airis

27 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που τα πέρασες όμορφα!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Να'σαι καλά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή! :))

      Διαγραφή
  2. Τέλεια εμπειρία τα πανηγύρια. Ξεχνάς όλα σου τα προβλήματα! Έχω να πάω ούτε κι εγώ ξέρω πόσα χρόνια!! Το περιγράφεις και τόσο ωραία... Πάντα τέτοια!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Χαίρομαι αν κατάφερανα σας δώσω το κλίμα!
      Όμορφη εμπειρία! Και η Θώδη υπέροχη ;-)
      Λαή σου μέρα γλυκιά μου !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Αυτά μένουν... μακάρι να ξανάρθουν κι έτσι να ΄ναι όλη σου η ζωή(χωρίς να σε πονάνε τα πόδια χαχαχα!).
    Ελπίζω να ήπιες και καμιά μπυρίτσα στην υγειά μας!χιχιχιχι!Χαρούμενη καλημέρα και να περνάς πάντα καλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε μη μου το θυμίζεις με τις μπίρες! Πάει και η διατροφή κι όλα περίπατο!
      Τα πόδια συνέχισα να τα κουράζω σήμερα....ένεκα οικιακών εργασιών :)
      Σε ευχαριστώ καρδιά μου για τις ευχές κι αντεύχομαι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολυ χαιρομαι για ολα αυτα τα ομορφα που μοιραστηκες μαζι μας ολο αυτο τον καιρο,γλυκο μου κοριτσι!
    Οσο για το πανηγυρι...οταν η καρδια πεταει κ χορευει...ποιος ασχολειται με τα ποδια? Χιχιχι!
    Κ γω αμα ακουσω μουσικη δεν μπορω να μην χορεψω....χθες ημουν για βιντεο με ο μαχαιρι να κοβω μαρουλι κ να χορευω σακιρα...μετα μια ροκια με τις μικρες για ηλεκτρ.κιθαρα να τις γρατζουναω κ το μαλλι
    Ολο χυμα!
    Το κλαρινο μιλαει μεσα μου γιατι εχω μπολικο ηπειρωτικο αιμα!
    Αν καποτε ανταμωσουμε θα το καψουμε! Νασαι σιγουρη!
    Μασαζακι στα ποδαρακια,μαξιλαρακι κ ζεστα καλτσακια...
    Κ περδικι η δικια σου να ξεκινησει τη βδομαδα της!
    Τα φιλια μου! (τιι! Ακομη γελας; Βρε δεν ντρεπεσαι;σε νοιαζομαι,βρε κουτο...)
    :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Φυσικά γελάω ! Έκανα εικόνες αμέσως! Σακίρα και μαλλί χύμα! Έχεις μια πίστευτη τρέλα! Μην τη χάσεις!
      Τα ποδαράκια μόνο ξεκούραση δεν είχαν σήμερα...πάνω κάτω στη σκάλα, κουρτίνες , παράθυρα, τζάμια..... "και είμαι εγώ μια καλή νοικοκυρά, τι καλά, τι καλά!"
      Α και μετά έχω γυμναστική ! "Τραβάτε με κι ας κλαίω" ονομάζεται η περίπτωσή μου!
      Μην ανησυχείς ! Είμαι μαζοχάκι εγώ! Έτσι τη βρίσκω!
      Φιλάκια πολλά πολλά!
      Καλό σου βράδυ γλυκιά μου Βαγιούλα!

      Διαγραφή
  5. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''21 Οκτωβρίου 2012 στις 12:58 μ.μ.

    Καλημέρα Αριστέα. Σε θυμήθηκα χθες βράδυ, γιατί εντελώς αναπάντεχα είχα μια απώλεια εισοδήματος κι ούτε ξέρω πως θα τα βγάλω πέρα από δω και στο εξής... Θυμήθηκα που λες, που έγραφες μια μέρα -κι όχι μόνο- για τις δύσκολες στιγμές της που....ς της ζωής. Αλλά είναι πολύ νωπό το...χαστούκι και θα πάρει καιρό για να μου συνεφέρει το μάγουλο (γιατί το πορτοφόλι δεν θα μου το συνεφέρει...) Πάντως είχα ένα δύσκολο Σαββατόβραδο, αλλά χαίρομαι -πραγματικά- γιατί εσύ πέρασες ωραία. Πάντα τέτοια!
    Έχω δει κι εγώ την Έφη Θώδη σε πανηγύρι σε πολύ μεγάλες φόρμες! Αν μη τι άλλο, ξεχνιέσαι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι γενναιοψυχία μιας όμορφης ψυχής: να μπορεί να χαίρεται με τη χαρά του άλλου παρά τις δικές της δυσκολίες! Το αντίθετο είναι το πλέον συνηθισμένο: ανθρωπάκια που βράζουν σε ζουμιά γιατί ο διπλανός τους περνάει καλύτερα! Μπράβο χαρά μου! Εύχομαι ο θεός να σου δίνει δύναμη να αντέχεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Αριστέα μου σ'ευχαριστώ πολύ που συμμετείχες και ας το τελειώνεις νωρίτερα! Δεν ήθελα να σας γίνει άγχος ή ρουτίνα και να χάσουμε την ουσία του..Ελπίζω να το συνεχίσετε στις ζωές σας και να παίρνετε δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ένιωσα ποτέ σαν άγχος! Ήταν μια ευχάριστη διαδικασία που με κέντριζε να κοιτάξω τα γεγονότα της εβδομάδας και τι καλό είχα εισπράξει!
      Εμεέις σε ευχαριστούμε γιατί άξιζε πραγματικά!
      Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. πάντα να περνάς όμορφα και να κάνεις πράγματα που σε γεμίζουν χαρά και σου θυμίζουν τα παιδικά σου χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. TA ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΜ ΧΑΡΑ.....ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με ξεσήκωσες :) Θυμάμαι στα πανηγύρια παλιότερα που η Θώδη μάζευε κόσμο από όλοκληρο τον νομό.
    Δεν πειράζει για τα ποδαράκια...θα περάσει :) Να περνάς πάντα όμορφα!!!
    Καλή εβδομάδα! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Δεν το περίμενα ότι θα έβγαζε το πρόγραμμα , το ομολογώ ! Ήταν πολύ καλή ! Μας ξεσήκωσε !
      Τα ποδαράκια διαρκώς τα βασανίζω! Πήγα κι εγώ με δίπατες πλατφόρμες για χορό! Να είχα μυαλό κ να είχα πάρει μπαλαρινίτσες κοντά μου ....αλλά πού μυαλό;
      Καλή εβδομάδα και σε σένα !
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα!!
    Μια χαρά είναι τα πανηγύρια..χαχα:)
    Με καλή παρέα,παντού ειναι σούπερ!
    φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχιχι ! Όντως ! Η παρέα είναι το πιο σημαντικό κομμάτι! :))
      Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  11. Οι μπαλαρινιτσες ντεν ειναι σεξυ,καρντια μου...
    Αχαχαχα!
    (δεν μπορουσα ναμην το γραψω....)

    Υγ.κ γω απτα "καλα " μαζοχακια ειμαι...μην αγχω!
    Καλη εβδομαδα! Φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχααχα! Έλιωσα πάλι!
      Να'σαι καλά χαρά μου !
      Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα.
      ΥΓ: Δεν έχω βρει χρόνο να σου στείλω mail
      Μην ανησυχείς ...θα σου έρθει κάποια στιγμή! :)))

      Διαγραφή
  12. Ήταν μια υπέροχη ιδέα της Κατερίνας, όλα αυτά που μοιραστήκαμε και μας έδωσαν την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας.Έχεις δίκιο ότι κάτι όμορφο πρέπει να τελειώνει πριν ξεφτίσει.
    Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα!!!Κάποιες φορές η ψυχή έχει ανάγκη το γλέντι και το ξεφάντωμα για να γεμίζει το δισάκι της στιγμές χαράς, σαν αντίβαρο στις δύσκολες!
    Να είσαι πάντα καλά, να παραμείνεις ανθρώπινη όπως είσαι, καλή συνέχεια στις όμορφες αναρτήσεις σου και περιμένουμε την επόμενη ιδέα της Κατερίνας!Φιλιά γλυκά...
    Α..κι εγώ μαζωχάκι, κουκλίτσες..κι εγώ το στήνω στο χορό με το ξεσκονόπανο στο χέρι, άσε όταν σιδερώνω, μεγάλα γλέντια...προχθές η μικρή μου σταυροκοπιόταν μόλις με είδε σε τέτοια φάση...και "η μαμά σε κρίση μέσης ηλικίας"!την αθεόφοβη:)... αντί να πει η μαμά δε θέλει να μεγαλώσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου...
      αχαχαχα! Να ξεκλέβεις πάντα χρόνο και να μην ντρέπεσαι να ζεις τέτοιες στιγμές. Η ψυχή τα έχει ανάγκη όλα αυτά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. σκέτη απόλαυση είναι τα πανηγύρια!!! προσωπικά με ευχαριστούν πολύ!!! και η Θώδη άλλο πράμα! Επέστρεψε ξανά? να περνάς πάντα τόσο όμορφα!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά ήταν η Θώδη! Τελικά ναι ! καταπληκτικά τα πανηγύρια!
      Και εσύ γλυκιά μου να περνάς καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή