Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Μόνο όταν εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου

Ερώτηση : Υποπτεύομαι έντονα τη σύζυγό μου αν και γνωρίζω ότι μου είναι πιστή. Τι μπορώ να κάνω για να σταματήσω την καχυποψία μου;
Απάντηση :Θα πρέπει να υπάρχει κάτι μέσα σου το οποίο υποψιάζεσαι στην πραγματικότητα. Μόνο όταν εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου μπορείς να εμπιστευτείς και τη σύζυγό σου ή οποιονδήποτε άλλον. Εάν δυσπιστείς με τον εαυτό σου θα προβάλλεις τη δυσπιστία σου στους ανθρώπους  γύρω σου. 
Ο κλέφτης πιστεύει πως οι άλλοι είναι κλέφτες. Το τι πιστεύεις για τους άλλους είναι βασικά μια έκφραση αυτού που πιστεύεις για τον εαυτό σου!
Όσσο, συναισθηματική ευδαιμονία



Καλή σας ημέρα 
airis

14 σχόλια:

  1. καλημέρα
    εγώ από τη φύση μου δεν εμπιστευομαι κανεναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από δω Δελφινάκι μου!
      Αυτό που υποστηρίζει ο Όσσο και συμφωνώ κι εγώ είναι ότι η εμπιστοσύνη ξεκινά από μέσα μας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα μου.
    Το θέμα της εμπιστοσύνης είναι όντως ΠΟΛΥ δύσκολο θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σωστά.Αυτό είναι αμοιβαίο συναίσθημα.Εάν δεν έχεις μάθει να εμπιστεύσαι, τότε δε μπορούν ούτε σένα να εμπιστευθούν!Φεύγω κι έρχομαι αργά τ΄ απόγευμα!Φιλάκια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Είναι αλληλένδετα όντως :))
      Το θέμα ξεκινά από την εσωτερική συγκρότηση ....
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου! Όσοι δεν εμπιστεύονται τους άλλους έχουν τεράστιο θέμα με τον εαυτό τους..Όπως το είπες εσωτερική συγκρότηση.Υπάρχει κάποιος από εμάς που δεν έχει αδικηθεί,προδωθεί,εξαπατηθεί; Όχι.. Επειδή όμως μας πρόδωσαν κάποιοι δεν σημαίνει ότι δεν θα εμπιστευτούμε κανέναν..Αν τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και μάθεις να ξεχωρίζεις πρόσωπα και καταστάσεις τότε θα έχεις την σωστή κρίση να εμπιστευτείς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσες φορές και να προδοθώ δεν μπορώ να κάνω αλλιώς: έμαθα να πιστεύω στο καλό του άλλου... Δεν μπορεί στο τέλος θα πιστέψει κι ο άλλος! ;-) Κι αν όχι, δεν πειράζει πάω παρακάτω!
      Καλή σου μέρα ομορφιά!

      Διαγραφή
    2. συμφωνώ κι εγώ με την Κατερίνα! μπορεί και να εξαπατηθείς, όμως έτσι είναι η ζωή και μαθαίνουμε από αυτή! :)

      Διαγραφή
    3. Μαθαίνουμε πολλά ακόμα κι από τα άσχημα! :)

      Διαγραφή
  5. Το βασικό στοιχείο μιας καλής συζήτησης δεν είναι τόσο η εξυπνάδα, όσο η εμπιστοσύνη.

    Λα Ροσφουκώ, 1613-1680, Γάλλος συγγραφέας

    Καλησπέρα Iris! Πολύ καλή ανάρτηση.

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα! Πιστεύω πολύ στη δύναμη της εμπιστοσύνης ... έχω δει έμπρακτα να οδηγεί έναν άνθρωπο να αλλάζει για να τιμήσει την εμπιστοσύνη που του έδειξαν!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  6. Δυσκολο θεμα,μα αποδεικνυομαι διαρκως κουτορνιθι... :-P
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι κουτορνίθι γλυκιά μου! Πιστεύεις στον άνθρωπο! Στην καλοσύνη! Μην το χάσεις ποτέ αυτό ακόμα κι αν νομίζουν ότι πιάνεσαι κορόιδο!
      φιλάκια!

      Διαγραφή