Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Μεγάλες αγάπες!


Να μπορούσα ν' αλλάξω του κόσμου
τις καινούριες μεγάλες αγάπες που περνάνε
Να μπορούσα με μια και καλή
να τις κάνω πολύ πιο πολύ να κρατάνε
Να μπορούσα ν' αλλάξω κι εκείνο
που με πιάνει μια λύσσα να δίνω σ' όποιον τύχει
Να μπορούσα να μη μετανιώνω
στην καρδιά όταν πρέπει να υψώνω νέα τείχη

Κι αν αγαπώ, θέλω ν' ακούω πως μ' αγαπάνε
κι αν αφεθώ, να 'χουνε κάπου να με πάνε
Και θ' αφεθώ, αρκεί να δω πως κάπου πάω
αρκεί αυτό - αυτό σημαίνει

Να μπορούσα ν' αλλάξω του κόσμου
τα που ξεχνιούνται
Να μπορούσανε μια και καλή
όσοι φεύγουν αυτά που έχουν πει να θυμούνται

Κι αν αγαπώ, θέλω ν' ακούω πως μ' αγαπάνε
κι αν αφεθώ, να 'χουνε κάπου να με πάνε
Και θ' αφεθώ, αρκεί να δω πως κάπου πάω
αρκεί αυτό - αυτό σημαίνει
αυτό σημαίνει

α γ α π α ω !

Μποφίλιου Νατάσσα





Να έχετε μια όμορφη μέρα και
ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο

airis

20 σχόλια:

  1. Καλό σαββατοκύριακο γλυκιά @iris.
    Όλα σωστά καμωμένα, κι ας μην αλλάζει τίποτα.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, να'σαι καλά!
      Φυσικά έτσι κάνουμε πάντα.... Όλα καλώς καμωμένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. " κι αν αφεθώ, να 'χουνε κάπου να με πάνε
    Και θ' αφεθώ, αρκεί να δω πως κάπου πάω"

    Ομορφο πρωινό άκουσμα
    Την καλημέρα μου γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξύπνησα με κέφια! Αν και ξενυχτισμένη! Κοίτα τι σου κάνει ένα Σάββατο κι ας είναι και βροχερό!
      Καλημέρα, καλό Σαββατοκύριακο καλέ μου!

      Διαγραφή
  3. Mια καλημερα ευχομαι μεσα απο την καρδια μου...ομορφη να ΄ναι η μερα σου πολυ και η χαρα σου...καλο σαββατοκυριακο αν και βροχερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή μου!
      Κι εδώ στα μέρη μου, βροχερός είναι ο καιρός αλλά μου αρέσει κι έτσι!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!! Καλό Σ/Κ!!

    υγ: για να δούμε...Αύριο θα 'χει βροχές ή όχι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθα, ήρθα! ;-)
      Επίσης Σεβάχ μου! Να'σαι καλά!
      Να μην έχει βροχές! Πρέπει να αποτελειώσω το στρώσιμο του σπιτιού!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Όμορφα λόγια κι επιθυμίες!Όλα τα μπορούμε κι ας μη χρειαστεί ν΄ αλλάξουμε τίποτα, αρκεί να ΄μαστε ο εαυτός μας.Χαρούμενη(κι ας είναι βροχερή) καλημέρα!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου! Βροχερή όντως ...αλλά οι ουρανοί σταμάτησαν ίσα για να βγω εγώ για το καφεδάκι μου! :)
      Αύριο να μην βρέχει μόνο!
      Χαρούμενη και γεμάτη να είναι με όμορφες στιγμές!
      Φιλιά !

      Διαγραφή
  6. "Κι αν αγαπώ, θέλω ν' ακούω πως μ' αγαπάνε
    κι αν αφεθώ, να 'χουνε κάπου να με πάνε"
    Υπάρχει τίποτα καλύτερο?
    Μου αρέσει η Μποφίλιου και οι επιλογές της!Ένα υπέροχο Σαββατόβραδο και μια όμορφη Κυριακή!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχοι στίχοι ε;
      Κι εμένα μου αρέσει πολύ!
      Καλό ΣΚ Γεωργία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Νατάσσα Μποφίλιου - Εγώ μεγάλωνα για σένα ~ http://www.youtube.com/watch?v=Da6JUMRKHTo
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βάζω αμέσως να το ακούσω!
      Σε ευχαριστώ γι ατην αφιέρωση Μαρία μου!
      Φιλιά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  8. Καλό σαββατοκύριακο γλυκιά @iris. . .
    Καλά να περνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το είχα ξανακούσει αυτό το τραγούδι.
    Πολύ όμορφο!!
    "Κι αν αγαπώ, θέλω ν' ακούω πως μ' αγαπάνε
    κι αν αφεθώ, να 'χουνε κάπου να με πάνε"
    Καλό Σαββατόβραδο!!
    Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λατρεύω! Κυρίως για τους στίχους του!
      Καλημέρα Παρασκευή!
      Καλή Κυριακή! ( Τι ωραία που ακούστηκε!)

      Διαγραφή