Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Ακούμε ό,τι θέλουμε να ακούσουμε!


-Σκοτεινιασμένο σε βλέπω σήμερα. Τι θα ήθελες να κουβεντιάσουμε;
- Αυτό που αφήσαμε στη μέση την τελευταία φορά!
-Θύμησέ μου;
-Θέλω να με αφήκουν στην ησυχία μου!
-Το θες πραγματικά;
-Τι λέμε τόσες μέρες;
-Νομίζω ότι εσύ "λες" τόσες μέρες. Αλλά δεν "κάνεις"!
-Τι να κάνω ; Να εξαφανιστώ;
-Αυτό το λες εσύ.Εγώ είπα κάνε κάτι. Άκουσε το μέσα σου, άκουσε μουσική, άκουσε τα πουλιά, άκουσε ψαλμωδίες. Να! Αν δεν θες να ακούσεις τους άλλους, ακούς κάτι άλλο.
-Ρε κοίτα τι εύκολα που τα λέει το άτομο! Έλα εσύ και κλείσε τα αυτιά σου στις μουρμούρες και σην πίεση των άλλων και θα σου δώσω και συχαρίκια!
-Δεν αφήνεις να σου κάνουν αυτό που δεν θες! Δεν χρειάζεται να οργίζεσαι. Δεν χρειάζονται λόγια. Είναι κουφοί οι άνθρωποι..... Ακούν ό,τι θέλουν!
Να άκουσε τι  γράφει ο Όσσο για αυτό:

"Είναι ένα παράξενο φαινόμενο, το πως η φύση έχει κάνει τα μάτια διαφορετικά από τα αυτιά. Δεν μπορείτε να κλείσετε τα αυτιά σας, αλλά μπορείτε να κλείσετε τα μάτια σας. Έχετε βλέφαρα να τα κλείνετε και να τα ανοίγετε, αλλά τι γίνεται με τα αυτιά σας; Η φύση δεν μπήκε στον κόπο να βάλει μικρά βλέφαρα στα αυτιά, επειδή γνωρίζει ότι είστε τόσο πολύ απασχολημένοι με το νου, που δεν τα χρειάζεστε. Τα αυτιά σας είναι πάντοτε κουφά! Ακούτε ή ακούτε μόνο αυτά που θέλετε να ακούσετε".

-Αν λοπόν ακούς τι σου λένε οι άλλοι είναι γιατί δίνεις μεγάλο περιθώριο στους άλλους να εισβάλλουν στη ζωή σου και να έχουν άποψη.Αν δεν θες απλά συνεχίζεις να κάνεις τη ζωή σου όπως επιθυμείς!

-Υπάρχει όμως τίμημα! 
-Όλα έχουν ένα τίμημα. Είσαι έτοιμος; Αυτή είναι η ερώτηση μου; 
Είμαστε έτοιμοι για το τίμημα;
Η απάντηση είναι ένα μοναχικό ζήτημα!

Ένας ακόμα φανταστικός διάλογος από το φανταστικό μου βιβλίο! 

airis

18 σχόλια:

  1. Αυτο το βιβλίο θελω να το διαβάσω.
    Θα έγραφα πολλά αλλά θα σε κουράσω.
    Ενα μόνο και σύντομο.
    Τιμήμα δεν υπάρχει, να ξέρεις. θα βρεθεί κάποιος που θ’ακούσεις, έστω και αν αυτος σου ψυθιρίζει.
    Αυτη ειναι η ομορφιά γλυκιά μου. Ν'ακούς την σιωπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπάρχει τίμημα! Και οι σχέσεις έχουν τίμημα και η μοναξιά έχει τίμημα!
      Ο καθένας σηκώνει αυτό που μπορεί και θέλει!
      Αυτό το βιβλίο θέλω και εγώ να το ολοκληρώσω κάποτε! :)))

      Διαγραφή
  2. Πρεπει να γινει πραγματικο το βιβλιο.μοναδικες οι αναρτησεις σου Αριστεα!φιλια πολλαααα!Στελλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαρσιτώ πολύ καλή μου!
      Να'σαι καλά!
      Δεν είμαι συγγραφέας για αν γίνει πραγματικό!
      Θα ήθελα να ολοκληρωθεί.....
      Αλλά ο χρόνος θα δείξει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Σωστή σε βρίσκω.
    "Αν λοπόν ακούς τι σου λένε οι άλλοι είναι γιατί δίνεις μεγάλο περιθώριο στους άλλους να εισβάλλουν στη ζωή σου και να έχουν άποψη. Αν δεν θες απλά συνεχίζεις να κάνεις τη ζωή σου όπως επιθυμείς!"

    Καλησπέρα Αριστέα!

    Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι δεν είναι; Εμείς αφήνουμε τους άλλους να έχουν λόγο στη ζωή μας και στις αποφάσεις μας!
      Έχει να κάνει με το τι επιτρέπουμε και τι όχι!
      Καλό βράδυ Κώστα! :))

      Διαγραφή
  4. ας τα ακούμε όλα κι ας σιωπήσουμε μετά.. :)φιλάκια πολλά @iris μου και σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ακούμε αυτά που πρέπει να ακούσουμε !
      Παρακαλώ γλυκιά μου!
      Καλό σου βράδυ! :)

      Διαγραφή
  5. Δινω μεγαλο περίθωριο στους αλλους....το ξερεις!
    Μερικες φορες κλεινω τα αυτια της ψυχης μου, μερικες αλλες οχι!
    Κ το τιμημα ειναι μεγαλο....κ αυτο το ξερεις!
    Τα υπολοιπα θα μου τα πεις εσυ,καλη μου...
    ;-) Πολυ καλη εβδομαδα!
    (κοιτα προσεχτικα την βροχη! Μην λυπασαι που πεφτει! Να χαιρεσαι γιατι ειναι πολυχρωμη!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Δεν σε φοβαμαι! Γιατί έχεις μηχανισμούς να ξεφεύγεις!
      Ό,τι θες χαρά μου! Μη διστάσεις!
      Τι είπες τώρα ; Για τη βροχή; Είναι πολύχρωμη! Πολύ μου άρεσε! Επίσης μου αρέσουν οι ήχοι! Υπάρχει πιο όμορφη μουσική;
      Καλό ξημέρωμα Βαϊλί μου,
      Και εσύ να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Ναι,εχω μαθει να ξεφευγω κ ειναι ομορφα πολυ εκει που παω! ;-)
      Γιαυτο ειμαι συχνα αφηρημενη υποθετω!
      Για περνα διπλα μου κ μιλα μου να δεις ως που θα πεταχτω τσιριζοντας...
      Χιχιχι! :-P
      (αφου εχει γλιτωσει το καρδιακο ο καλος μου...πολλες φορες μου μιλαει απο μακρυα οτι ερχεται γιαναμην τρομαξω!!!)
      Ναι,ναι,γελα!
      Καλη εβδομαδα,πριγκιπισσα!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχαχαχα!!!! Βρε συ με βλέπεις από κάπου;
      Γλυκιά μου εσύ!
      Κι εγώ αφηρημένο είμαι!
      Για αυτό δεν οδηγώ ! αχαχα
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Για τους ηχους...ξυπνησα το σαββατο το πρωι στο πατρικο μου απο τον ηχο της βροχης κ καθησα ακινητη πολλη ωρα κατω απτην κουβερτα μου να μην χαλασω την ομορφια της στιγμης!
      Ημουν ξανα 15 χρονών...ομορφααα!

      Διαγραφή
    5. Ναι , και εμένα έτσι μου αρέσει τρελά ...κάτω από τις κουβέρτες και αν αφουγκράζομαι! :)

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα καλή μου!Μια ακόμα όμορφη δημοσίευση...Νομίζω όταν ακούμε ότι θέλουμε ν΄ ακούσουμε, τότε δεν ακούμε τον εαυτό μας... την καρδιά μας κι όταν ακούμε τους άλλους, ξεχνάμε την ψυχή μας.Η τελική απόφαση δική μας!
    Να το κάνεις πραγματικό... λέει αλήθειες!;-)
    Υπέροχη βραδιά χαρά μου και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα τα είπες! Μου αρέσουν τα σχόλια σου! Πάνε τη δική μου σκέψη ακόμα πιο πέρα! :)))
      Το φανταστικό μερικές φορές είναι πιο ωραίο από το αληθινό.....χιχιχι... μου επιτρέπει να πηδάω κεφάλαια!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές ! Έχω αν'αγκη από πολύ ξεκούραση σήμερα!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  7. Φανταστικός ο διάλογος, φανταστικό το βιβλίο αλλά μέσα στην πραγματικότητα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την παργματικότητα αντλώ τη ...φαντασία μου !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή